Posta Imre weboldala

Navigacio

Szakmai oldal:



RSS

Hrek

Cikkek

Jásdi Kiss Imre: Hatodik Pecsét




Megrendelem!!!

Telefon:
06-30/911-85-63

A könyvrõl írták...

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

üdvözlet


A MAI NAPTÓL (2015/09/22) AZ ÚJ WEBOLDALUNK A: HTTP://POSTAIMRE.MAGYARNEMZETIKORMANY.COM :)

.....................
(A www.postaimre.net a továbbiakban szakmai oldalként müködik
az egykoti www.magyarnemzetikormany.com/pi-klub cím - archiv oldalként, amint tapasztalhatjátok - még mindig elérhetö.)

Cikk hierarchia

Vezér,vagy áldozat!?


http://mnszentlas...3%A1ldozat ...avagy a párhuzamok tényleg találkoznak?

Az utóbbi napokban Kásler Árpád nevétõl,és írásaitól hangosak a magyar radikális honlapok.Legalább is azok,amelyek megvetik,és elutasítják mind a pártrendszert,mind a bankokat,mind pedig ezeket a túlsúlyba került zsidó-kérdést feszegetõ kormány nyilatkozatokat!
Kásler Árpád „Kell egy vezér”-címû írása miatt bolydult fel az útját keresgélõ,vagy mámoros fejjel kábuldozva nézelõdõ,de cselekedni még képtelen olvasó,és kérdések tömkelege villan fel sok-sok fejben!
Ki ez az ember,aki magát vezérnek ajánlja,honnan került ide,mit tud,mie képes,hogyan gondolja,és még számtalan jobbnál jobb,és rosszabbnál rosszabb teóriák,vélemények,korholások,bíztatások hangoznak el,minden ilyen virtouális,és valóságos közösségekben!

Kásler Árpád hosszú ideje, évek óta harcol a becsapott emberek jogaiért, és a hangsúlyt most a deviza hiteles banki szerzõdések megtámadására, illetve semmisségének kimondatására helyezi!

Az ország bajban van, már ami Magyarországból megmaradt legalább is ott benn mélyen a magyar lelkekben...! Becsapva, reménytelenül, kétségbeesve pislognak a banki károsultak százezrei, és keresik mindúntalan azt a megoldást, ami a legjobb lehet a számukra. Nem akarnak õk semmi egyebet, csak nyugodtan élni még azt a keveset, ami hátra van, nem akarnak õk vérre menni senkivel, csak hagyják már õket békén, és az sem baj, ha végül a fejükre olvassák, hogy mamlasz volt, mikor hitt és az egyetlen vagyonát, az ingatlanját is odaadta zálogba, csak hogy boldogulhasson valamellyest!
Most azonban komolyabb a baj, mert teljesen világossá vált, hogy a bankok által vezérelt kormányzat sem igyekszik segíteni és az egyész állami apparátust úgy igyekeztek kiépíteni, hogy bármerre fordul a becsapott ember, akár a rendõrségen, bíróságon, ügyészségen, minden irányban a bankok befolyása alatt lévõ hivatalokhoz jut és senki nincs aki segítene!
Szimplán gazdasági érdekre hivatkozik a kormányzat és mindenféle ál- vagy félmegoldásokkal igyekszik tompítani a becsapottak reménytelen érzését!

Mit akar vajon Kásler Árpád, hiszen a körülményeket Õ is jól ismeri,jól tudja,hogy minden állami gépezet,média,újságok,hivatalok,mind a bankok,a cionisták irányítása alatt áll!
Brüsszel? Az is!
Mire kéri az embereket Kásler Árpád, mi alapján fogadják el vezérnek? Vajon milyen fegyver lapulhat még a tarsolyban, amire sem a hatalom,sem az emberek nem gondolnak?
Bármerre tekintek, bármelyik közösség hangadóit hallgatom, vagy beszélek velük, mindenhol megoszlanak a vélemények, mind Kásler Árpádról, mind pedig a megoldást kieszközlõ módszerrõl!
Abban azonban mindenhol megegyezõek a vélemények, hogy a bíróságon soha nem lesz igaza a becsapott embernek, mert a gazdasági érdek mást kíván!
Milyen gazdasági érdek lehet fontosabb az ember életnél, mi írhatja felül azt a lassú szenvedést, és még kínzóbb halált, amit a reménytelenség és a kiszolgáltatottság, hoz el, ami már évek óta tart és évrõl-évre csak rosszabb!

Áldozatok...
Minden ember áldozat a maga módján, ki így ki úgy, kinek kevésbé fáj, hogy becsapták, kinek jobban. Azonban mindannyian megegyeznek abban a tekintetben, hogy az az út amire Hazánkat lökdöste a cionista társaság, az csak a szakadékba, a teljes káoszba, és a teljes asszimilálódás irányába vezethet! Értik ezt vajon azok a hétköznapi emberek, akik a munkából hazaérve csak nyugalmat és mondjuk egy tányér ételt remélnek? Nem biztos és most éppen ezért fontos az, hogy jól legyenek a lépések megtervezve,meglépve!
Kásler Árpád politikai pályára készül, legalább is ezt nyilatkozta! Az imént említett hétköznapi embernek ez gyakorlatilag semmit sem mond, esetleg annyire nyitja szólásra a száját, hogy "még egy politikus, akit el kell hogy tartsak!".
A felelõsség igen nagy és éppen azok felelõsségérõl beszélek, akik valamilyen szinten kiemelkednek az átlagos gondolkodás módból, az átlag tömeg-emberek közül
Nincs rá mód, se lehetõség újra éveket várni arra a meddõ próbálkozási kisérletre, ami arra irányul, hogy úgynevezett jogi úton történjen az igazság szolgáltatás, hiszen szembesíteni éppen azokat kell önmagukkal, akik Magyarországot kiárúsították és felvásárolták! Hová forduljon tehát az ember ha igazságot akar?

Nem akarok vért...
Én sem, mert nem vagyok sem gyilkos, sem átkozott zsoldos, csupán gyomlálni szeretnék és azon igyekszem, hogy hozzá férhessek a gazhoz, hogy kitakarítsam szegény Hazám kertjét!
Természetesen a "jogi" utas eljárás fontos, hiszen minden adandó alkalommal tudatosítani kell a cionista söpredékkel, hogy tudjuk mit mûvelnek, tudjuk hol kell keresni az elkövetõket, tudjuk mi az orvosság a bajunkra! Ám ez nagyon kevés, hiszen azok is igen jól tudják, hogy tudjuk, mégis nyugodtan folytatják a parancsok végrehajtását, a legkisebb félelem nélkül, mert nincs semmilyen erõ az igazság keresõk kezében, ami komolyan gondolkodóba ejthetné õket! A közel múlt megdöbentõ eseménye volt Borbély József meghurcoltatása, amire az ún.nemzeti oldal csupán szájtátással tudott válaszolni! Sem egység, sem fizikai erõ nem áll rendelkezésre ahhoz, hogy egy olyan horderejû cion érdek mocsarába nyúljon bele bárki, mint a Kossuth-holding vagy most épp a deviza hitelek köré csoportosult mosladék társaság zsíros fazeka!
Ki védi meg Káslert, ha bezörgetnek hozzá éjfél tájban és elviszik? Hol van az az egybefogott erõ aki akár a TEK-kel vagy más bérgyilkos hordával fel tudja venni a küzdelmet? Áldozatok kellenek? Hiszen épp ez a baj, hogy sokan még most sem hajlandók bevallani maguknak, hogy demonstratív erõ nélkül nem fog menni! Kásler menedékjogot kért a családja számára, ez lenne a megoldás? Nem hiszem!
A problémát ott látom, hogy a megoldásra való igyekezet nem több szálon fut, hanem csupán a már sokat emlegetett jogi vonalon, amit megbeszéltünk, hogy eredménytelen és akár mit is tesz a jogi harcos, a vége mindég a kudarc, vagy a likvidálás!
Ugye tudjuk mindannyian, hogy mennyire egyszerû eltüntetni akárkit, aki útjában van a cion hatalomnak? Még csak az ország lakossága sem fog tudni róla, mert ahogy Borbélyról nem adott hírt az átkozott média, úgy Káslerrõl sem fog!

Nos igen,tudom, szerepelt már a televízióban. De a video megosztó portálon látható felvétel még sem került adásba! Ugye milyen érdekes?
Vajon mit gondol az a néhány ember, hogy az internet segítségével mikorra jut el Kásler Árpád küzdelme ahhoz a sok százezer becsapott emberhez?

Vezér....
Vezér mind addig nem lesz és nincs is rá szükség, amíg a megoldások kérdésében is ennyire megosztott a nemzeti oldal! A kártétel talán nagyobb is lehet, mint a pozitív erdmény, hiszen olyan embereket ránthat magával, akik máskor, más körülmények között hasznosak lehetnének, de tovább megyek, akár az idõ és a felkészültség elõtti harcot is elhozhatja, ami ismételten egy újabb '56-hoz vezetne!! Nemzeti oldal...Nem szeretem ezt a kifejezést. Fogalmazzunk inkább úgy, hogy rendszeren túl látó emberek összessége!
Véleményem többször, több helyen elmondtam és most sem teszek másként, a fizikai harcosra épp akkora szükség van, mint az értelmiségi, vagy a lelki harcosra! Ennek a háromnak egyszerre kell mûködni, másként az egyén, vagy az egy szálon mozgó igazságért folyó harc kudarcba fúllad! Amíg ezt nem látja be a fent említett emberek összessége, addig csupán áldozatról beszélhetünk és nem vezérrõl! Amíg nem lája be, hogy a pártokrácia mentén nincs elõre lépés, addig nincs megoldás sem!

Apropó,párt...!
Kásler Árpád egy olyan párt programmal rukkolt ki, ami éppen semmivel sem jobb mint az eddig ismert pártok handa-bandázásai! Értem én, hogy így talán a hatalom nem bántja, hiszen mondhatja, hogy lesz még egy forgács, aki majd nekünk dolgozik. Azonban ezzel sem tömeget, sem az elõbb említett nemzetiek körében, semmilyen sikert nem fog aratni, sem támogatást, sem védelmet nem fog kapni!
Én azt is elhiszem, hogy a megtévesztés miatt tette kirakatba párt programot, de mi van,ha nem hiszem el....?
Nekem személy szerint semmi bajom Kásler Árpáddal, még csak nem is ismerem személyesen. Csupán sok sikert a magyarság javára váló eredményeket kívánok neki. Azonban egy megjegyzésem lenne.

A valódi vezérek ha keresik, megtalálják a segítségeiket!

Polovics Zoltán Nõr pk (Taskeszi)

Hozzaszolasok


#21 | Seri - 2013. January 27. 20:03:22
janipapa! Örülök, hogy jókedvre derítettelek, úgyis annyira negatív vagy mostanság s_| 
Egy malomban õrlünk természetesen, viszont nem mindenkinek ugyanaz a feladata...
#22 | vidia - 2013. January 27. 20:23:50
Janipapa mondja ha ha ha, én meg mondom hûha, de jól van ez így, mert nem a külsõ "köcsögök" piszkálódását kell hárítani, hanem a belsõ, értéket adó nézetek megvitatásával, kiigazításával foglalkozunk. Ami alapjába véve kell és idõnként szükséges is. Önfegyelemmel kulturált módon, higgadtan, csak így, mert ebbõl okulni, tanulni lehet egymástól, mi több kell is. Így formálják egymást a résztvevõk és a szemlélõk egyaránt, akinek esze van rá fogja, fogadja. Csak sértõdés ne legyen belõle senkinél!
#23 | SZM - 2013. January 27. 22:12:59
Taskeszi!
Elnézésedet kérem akkor a "szart se ér" kifejezésért, nyílvánvalóan úgy értettem, hogy önmagában nem ér túl sokat, viszont abban egyet értek, hogy eljön a napja amikor szükség lesz az általad képviselt dolgokra.
Mindössze azért bátorkodtam megszólalni, mert szerintem neked nem kell ilyen dolgokkal idõ elõtt foglalkoznod. Vagyunk jó páran akik árgus szemekkel figyeljük Árpi tevékenységét, és ha letér az útról akkor majd mi seggberúgjuk.
s_1 

Azt írod nekem:
"Megszoktuk már,hogy mindenben megtalálod azt a hálátlan szerepre vonatkozó dolgot,hogy ami nem a Te gondolatodhoz passzol,az nem teljesen jó,de legalább is jobban tudsz mindent mint más!"
Megszoktátok??? Na akkor kapjad elõ gyorsan a listádat arról, hogy hány esetben emeltem szót valamelyik általad elkövetett és a saját oldaladon is megjelentetett írás tartalma kapcsán! Ne is fáradj, megsúgom hogy elég alacsony szám lesz a végeredmény! Szerintem inkább azt szoktátok meg, hogy senki sem kritizálja amit írsz. Hát hogy van ez? Te kritizálhatsz másokat, te sugalmazhatod azt mások tevékenysége kapcsán hogy nem szabad követni? De rád meg ne szóljon senki semmit? Tudod kettõnk között csak annyi a külömbség, hogy míg te az írásodban szinte meggyanúsítod Árpit azzal hogy ellenség, addig én csak rádszólok hogy ne tedd! Írhattam vagy sugalmazhattam volna azt is, hogy te szándékosan próbálod elterelni az embereket, mert lehet hogy hátsó szándékaid vannak, de én veled ellentétben ilyet nem tettem! Ugyan ki kérte azt tõled, vagy a bajtársaidtól, hogy ti is kövessétek Árpit? Senki! Ki kérte azt, hogy ti is fogadjátok el vezéreteknek? Senki! Kétségeid vannak Árpival kapcsolatban? Na és? Nekem is vannak, de ez még nem jogosít fel arra, hogy kicsinyes módon mindenkire rászabadítsam a saját kételyeimet, és ezzel másokat is eltántorítsak attól, hogy csatlakozzanak hozzá!
De mondok jobbat is! Ha valaki vagy bárki itt ezen az oldalon lehoz egy olyan írást, amelyik mindenféle bizonyíték nélkül, pusztán az írást beküldõ személy, személyes meggyõzõdésének, hitének alapján a te csapatodat támadja, és megpróbálja arra kondícionálni az embereket hogy forduljanak el tõled és attól amit képviselsz, akkor szintén én leszek az elsõ aki szót fog emelni ellene! Nyílván akkor is megkapom majd azt a hugyszagú fricskát, amit tõled is megkaptam, miszerint mindenbe beleszólok ami nekem nem tetszik!
Úgyhogy maradjunk inkább annyiban, hogy te majd rámszólsz ha kell, én meg majd rádszólok ha muszáj!
s_) 

Ami pedig a Vezér dolgot illeti, tekints úgy a különbözõ egymással mostmég állandóan vitatkozó nemzeti ellenálló csoportosulásokra, mint külön törzsekre. Minden törzsnek volt saját vezére nem? A Vezér az csak Vezér! Te a saját csapatod Vezére vagy õ meg az õ csapatának a Vezére!
Amikor eljön az ideje akkor meg majd szövetkeznek, és akkor majd valaki lesz Fõvezér, meg Alvezér, a többi meg marad csak úgy sima Vezér!
Ez van! Tetszik nem tetszik, így volt ez már akkor is, amikor több mint ezer évvel ezelõtt létrejött a Törzsszövetség!
s_6 
#24 | SZM - 2013. January 28. 11:25:42
Taskeszi!
Nem muszály bemásolnod az oldaladról a "gladiator07" nevû felhasználónak a fröcsögését, jelentem elolvastam, és bár veled szemben mindvégig megmaradtam hangnemben egy bizonyos kereten belül, neki azért üzenem, hogy bekaphatja a nagy harctéri faszomat!
Ez lenne a te csapatod Taskeszi? Ez amit õ képvisel? Aki nem ért egyet, az jöjjön ki a harctérre? Ugyan már! Talán azt hiszi, hogy megijedek tõle? Már gyerekkoromban a cirkuszban sem féltem a bohócoktól!

Viszont téged Taskeszi szeretnélek emlékeztetni valamire!
Egyszer réges-régen amikor te Taskeszi bereggeltél ide Imre honlapjára, illetve azután nemsokkal, valami piszlicsáré dolgon összeszólalkoztunk, majd egy idõ után PÜ-ben folytattuk a dolgot. Lehet hogy te már nem emlékszel rá ezért leírom.
Te is jöttél ezzel a dumával, hogy menjünk ki a hóra meg stb., és akkor én írtam neked valamit ami ma is érvényes! Most újra leírom és add át annak a hûdebátor pancsernak is, ha õ nem olvasná!

Nem félek egyikõtöktõl sem, mert ha ti azt mondjátok nekem, hogy pusztán némi véleménykülömbség okán, egyik magyarnak félnie kell a másik magyartól, akkor vagy nagyon nagy baj van a ti fejetekben, vagy nem is voltatok soha magyarok!

Ami pedig a harctéri képességeket illeti, jobban tenné ha nem bizná el magát, annyira, mert még a végén meglepõdik! Keressen csak meg ha annyira akar, mindig szerettem az ilyen hûbelebalázsokat akik azt se tudják, hogy merre van az ellenség!

:# 
#25 | taskeszi - 2013. January 28. 16:31:12
Áldás!
Kezdjük az elejétõl!
Seri,Delfin,vagy ki tudja ki!
Igazán meglepõdtem rajtad,mert mikor a túrán (az egyiken) részt vettél,és beszélgettünk,valahogy sokkal tájékozatlanabbnak,éretlenebbnek tûntél,mint most,amikor érett emberhez méltó oktatásokat intézel!
Ne tedd komám,de ha teszed,a saját szavaiddal!Ne hagyd hogy súgjanak,nem áll jól!
#26 | taskeszi - 2013. January 28. 16:53:15
SzM!

Egy csomó kérdést kellene megválaszolnom,remélem sikerül mindet!

Elõször is a koccintásodra ez a válaszom:s_1 

Utána,lista:
Nincs listám,és elnézést kérek mindenkitõl,aki bátorkodik ide,mármint a postaimrére írni,de a mondatot mindenki nevében intéztem.Lehet nem kellett volna,és ha így van,akkor már látom,ki-ki védje meg a saját mundérját!

Azután!
Nem gyanusítom Árpit,és megkérlek ne magyarázz bele ilyet.Ha ez a Te olvasatod,akkor legyen,de tudd,és tudjátok meg,hogy gyanusításról szó sincs,csupán a módszerrel nem értek egyet!

Kritika:
Az építõ,jó szándékú kritikát mindég szívesen vettem,és most is így van,fõleg,ha tudom ki az az ember aki mondja!
Tudom,nem rég volt egy csepp hullámvölgy a kedély állapotomban,az elmúlt,és a sértésekért elnézést kérek.Azt hiszem így kell csinálni!

Fricska:
Ha megvédesz,azt megköszönöm,de csak akkor,fogadom el jó szívvel,ha van kitõl,vagy mitõl!Ha rám kell szólj,tedd,túl vagyok a sértõdõs idõkön,és köszönöm!

Gladiátor:
Nos Õ egy jóra való ember,valószínûleg épp azt az idõt éli,mikor elege van azokból,akik egész nap ráérnek a gép mellõl okosságokat mondani!A nevében én kérek elnézést,és mint ahogy Seri-Delfin,Piskóta,Fel Elek,stb. sem a csapat tagja,Õ sem az,bár Gladiátor fényévekkel közelebb áll hozzám,mint Seri-Delfin!
Mind kettõjükkel volt módom beszélni,az egyik jön velünk,a másik nem.

Az emlék:
Megvan a történet,és már másként látom.Azóta eltelt egy kicsi idõcske,és sok minden átértékeltem.Alapvetés az,hogy nem kívánok összeakaszkodni senkivel a gépen keresztül,sokkal jobb módot találtam rá.Másik alapvetés az,hogy igyekszem az ellenséget ütni,a magyart elég szánni.Veri azt az Isten!

Az oldalamon is elmondtam,hogy akinek baja van a másikkal keressék meg egymást

Remélem megválaszoltam minden kérdést.
Ha így van,akkor még azt hozzá tenném,hogy Te voltál az,aki segített kikaparni a fajtám történelmét-eredetét,egyenlõre Nagy Lajos királyunkig,és ezért mindég hálás leszek,még ha olykor össze is kardozunk!

Na még egyszer:s_1 
#27 | SZM - 2013. January 28. 19:25:53
Taskeszi!
Ez egyenes magyar beszéd! Ezt szeretem benned és értékelem is!
s_1 

Ami viszont a "gladiator07" nevû arcok-arcát illeti, újra elolvastam amiket írt, és komolyan mondom, én nem is értem, hogy miért húzta fel magát! Megvilágosítanád az elmémet Taskeszi?
A 2013, január 27 - 21:55. -kor elkövetett hozzászólásában azt írja, hogy én az egész írásodat minõsítettem demagógnak, ami eleve egy szemen szedett hazugság, hiszen pusztán azt tartottam demagógiának hogy a Vezéres dolgon fennakadtál! Semmi baj, nem az én dolgom ha gondjai vannak az értõolvasással. De aztán!
2013, január 28 - 03:41.-kor a "Serious" nevû felhasználó felpiszkálja õt, olyan bugyutasággal, hogy nem érdemes velem kikezdeni. Ez eleve egy hülyeség, de úgy látom célba talált vele "Serious", mert "gladiator07"-nek totál indokolatlanul elkezdett habzani a szája!
2013, január 28 - 09:31.-kor "gladiator07" már olyan marhaságokat írkál, hogy nem fél tõlem, meg hogy megverekszik velem!
??????????????????????
Mi van? Miért kellene bárkinek is félnie tõlem? Honnan szedi ezt a marhaságot? Egyáltalán ki a faszom szólt hozzá? Azt se értem mi a bánatot akar tõlem? Csak annyit látok, hogy hagyta magát uszítani, mint valami kutya! Lehet hogy összeszólalkoztam vele valamikor korábban azért hõbörög? Segítsetek már! Komolyan nem tudom! Volt ilyen? Valamilyen vélt vagy valós sérelem érte korábban amit én követtem el, vagy mi van? Talán van valami korábbi dolog ami miatt neheztel?
De ez még mind csak egy dolog, hiszen ilyen elõfordulhat.
DE!
Az, hogy Imrét kezdi el zaklatni az elérhetõségem miatt, hát attól a pofám leszakad! Ha valami korábbi problémája van velem, akkor ideje lenne hogy közölje, csak hogy én is tudjak róla, mert ha csak annyi történt hogy hagyta magát uszítani mások által, akkor egy igazi faszkalap!
s_q 
Komolyan mondom valaki homályosítson már fel hogy mi a kínja! Csak mert ha van valami konkrét gondja akkor az közölje, de ha csak azért hõbörög mert a te írásodat megszóltam, akkor egy igazi csicska, és akkor inkább ne várja hogy összefújjon minket a szél!
s_h 
De most komolyan, nagyon remélem hogy van valami oka, vagy elõzménye annak hogy csak így bekóstolt, mert ha nincs, akkor pont úgy viselkedik mint itt nálunk a csoportosan keménykedõ cigányok lenn a lakótelepen! Csak mert ha ez a helyzet akkor ugyanúgy állok én is hozzá, mint azokhoz! Értelmetlen dolgok miatt nem szoktam azokkal sem összecsapni, de ha rám támadnak, akkor azt annak tudatában kell tegyék, hogy kiszabom a nyavalyás irhájukat!
Mert itt nálunk ez így megy!
s_8 

Ui: Én is törlöm ezt az asszót, ha õ is megteszi ahogyan azt írta!
#28 | taskeszi - 2013. January 28. 20:24:06
Azt javallom,nyugodjatok le mindketten,és beszéljétek meg a dolgot!
Azt gondolom célra vezetõbb lesz!
#29 | Seri - 2013. January 28. 20:44:52
taskeszi!

Elõször is örülök, hogy sikerült meglepetést okoznom. Nem gondoltam volna hiszen te úgy nyilvánulsz meg itt az oldalon egy ideje, hogy mindenkit ismersz hiszen sûrün eszközöd az általánosítás. Márpedig ez azt vonja maga után, hogy mindenkit ismersz. Ha te a hsz-emet "érett emberhez méltó oktatásnak" vélted az szintén jólesik pedig csupán a tapasztalat és az odafigyelés alapján írtam azt amit. A tapasztalatot a túrán - segítek a pilisi volt a szóbanforgó túra! olybá tûnik, mintha rossz lenne a memóriád - szolgáltattad, a többi az utána következett az oldalon folytatott magaviseleted. Nem lehetett nem odafigyelni illetve nem észrevenni. A sértõdõs idõszakon én úgy vélem nem vagy túl de ez nem is számít. Az, hogy Seri vagyok és, hogy Delfin voltam azelõtt szerintem te ezzel tisztában kell legyél, hiszen a pilisi túrán is leírtam a nevem és elérhetõségem, csak nem az a papír is "megsemmisült!"?? A súgásról csak annyit, hogy nekem senki nem súg, a saját gondolataimat írom le ellentétben másokkal. Szerintem a súgásról te többet tudnál mondani de hát mindenki magából indul ki mint tudjuk. Azt, hogy mi áll jól nekem szintén fenntartom a jogot, hogy én döntsem el vagy azok akiknek fontos vagyok!

Végezetül a "koma" kifejezést mellõzd ha kérhetném, mert neked nagyon sokat kéne azért tegyél, hogy én a komámként tisztelhesselek! A tiszteletet sem sikerült kivívnod ezidáig. Mondjuk nem is az én tiszteletem a mérvadó hanem a honvédoké! Privátban mindig egyszerûbb az ilyen helyzetek megbeszélése...
#30 | SZM - 2013. January 28. 21:02:40
Taskeszi!
Én teljesen nyugodt vagyok, pusztán még nem teljesen világos a kép.
Csak azon tûnõdtem, hogy vajon kinek kell annyira a telefonszámom, hogy egy ilyen átlátszó hugyszagú nevetséges mûbalhé okán, azonnal Imrét kezditek faggatni?
Nyílvánvaló, hogy "gladiator07" nem elmebeteg, hanem inkább kíváncsi! Látom nagyon fontos valamiért ez a beszélgetés dolog valakinek, de ne aggódj, ha majd úgy döntök hogy van mirõl telefonon, vagy élõben beszélgetni, akkor majd én megkereslek titeket!
s_h 

Hozzaszolas küldése


Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés


Csak regisztralt tagok Értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztr?lj.

Még nem értékelték