Posta Imre weboldala

Navigacio

Szakmai oldal:



RSS

Hírek

Cikkek

Jásdi Kiss Imre: Hatodik Pecsét

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

üdvözlet


A MAI NAPTÓL (2015/09/22) AZ ÚJ WEBOLDALUNK A: HTTP://POSTAIMRE.MAGYARNEMZETIKORMANY.COM :)

.....................
(A www.postaimre.net a továbbiakban szakmai oldalként müködik
az egykoti www.magyarnemzetikormany.com/pi-klub cím - archiv oldalként, amint tapasztalhatjátok - még mindig elérhetö.)

Kétségbe vonta a holokauszt megtörténtét Irán legfõbb vallási vezetõje


Jancsi és Juliska is megtörtént, nem? Szegény vasorrú, milyen homofób módon kamuzták meg az antiboszista rásszista náci jancsijuliskák! "Nem tudjuk, hogy valóságos volt-e vagy sem, és ha egyáltalán megtörtént, akkor hogyan" - így beszélt a holokausztról Irán legfõbb vallási és politikai vezetõje.

Irán legfõbb vallási és politikai vezetõje megkérdõjelezte pénteken a holokauszt méreteit, sõt annak megtörténtét, és elítélte, hogy a Nyugat a szólás szabadsága területén határvonalakat húz.

"A magukat szabadnak mondó országok vörös vonalakat húznak, és nagyon szigorúan védik ezeket. Az európai országokban az emberek nem mernek beszélni a holokausztról (…), amelyrõl nem tudjuk, hogy valóságos volt-e vagy sem, és ha egyáltalán megtörtént, akkor hogyan" - szögezte le Ali Hamenei ajatolláh a perzsa újév alkalmából mondott beszédében.

A perzsa állam elsõ számú vezetõje egyúttal felszólította az iráni népet, hogy legyen még ellenállóbb a nyugati szankciókkal szemben, és ne várja azok megszüntetését.
Link

Hozzaszolasok


#1 | Leandros - 2014. March 21. 17:07:12
Ali Hamenei ajatolláh ha a helyzet úgy kívánja, szent háborút hirdethet és szava sokkal nagyobb mint az Iráni elnöké és nem áll meg a határoknál.
#2 | Perje - 2014. March 21. 20:03:03
Na, ha ezt vasorrú Bibi meghallja! Mehet Ali gettólátogatásra, hameni akar, ha nem.

Ami a szólásszabadságot illeti, tökéletesen igaza van.
Nem beszélhetünk demokráciáról addig, amíg bárki ki nem mondhatja a véleményét szabadon bármirõl.
Hogy lehet egy vélemény bûncselekmény? Fel nem foghatom.

Egyébként ha kétségbe vonják a holot, ha nem, megy a jusraeli készülõdés az esetleges Iránra mérendõ csapásra. Ezzel tervvel nem hagytak fel, bármi is lett most is a nukleáris tárgyalások eredménye.Közben perzsa újévi üdvözletet küldenek Iránnak.s_*_huha
http://www.opednews.com/Quicklink/Net...9-834.html
#3 | postaimre - 2014. March 21. 20:17:25
Feri se a holokoszt-áldozatokért mesézett, bár ha a maffia = zsidók, akkor mégis!

Ferenc pápa a maffia áldozataiért imádkozik egy római templomban

Az olasz szervezett bûnözés által meggyilkolt emberek közül több mint 800 nevét olvasták fel péntek este a Vatikánnal szomszédos, Szent VII. Gergely pápáról elnevezett római templomban, ahol Ferenc pápa imádkozott a maffia áldozataiért azok családtagjaival közösen.
http://www.hirado.hu/2014/03/21/feren...emplomban/
#4 | Kedvesi - 2014. March 21. 22:03:22
Van egy ismerõsöm aki volt kint Olaszországban - bõvebben Calabriában (Kalabriában) - és mondta hogy a helyiek szerint még a rendõrségbe is bele van épülve az Olasz maffia. s_*_kac ugyan mi új már ebben?
#5 | baktria - 2014. March 22. 02:56:17
A nemzetközi politika változik az idõjárással. Sajnos Iránban is.
Ahmadinejad kb 8 évig keményen tagadta a hollómesét, és Izrael létjogosultságát.
Jött Rouhani, aki 2013 szept 25-én úgy próbálta magát Amerikában behízelegni, hogy nemcsak elismerte a mítoszt mint történelmi tényt(!), de határozottan elítélte a németek által zsidók ellen elkövetett "tömeggyilkosságokat". Továbbá nem tagadta Izrael létezési jogosultságát, csak a további palesztin területek erõszakos foglalását utasította el. Ráadásul a PressTV akkori hozzászólói ellentmondást nem tûrõen fényezték az õ hõs elnöküket... Hát nem értek el vele semmit, az erkölcsi veszteségen túl.
Most meg az ayatollah igyekszik elsikálni a dolgot.

Másik példa az iráni elvtelenségre a vallási/faji terjeszkedés megítélése: õk a multikulti liberális emberjogi harcosai, de csak kizárólag Nyugaton fehér európaiak ellen, otthon nem! Mianmarban elítélik a "rasszista" budhistákat, akik õshazájukat próbálják megõrizni a hatványozódó mértékben külföldrõl beáradó primitív és állam ellen fegyveresen szervezkedõ muzulmán, cigányjellegû tömegek ellen, akik bizonyítottan területeket akarnak kiszakítani az országból.
A szent hódítás fontosabb az igazságnál...

Viszont támogatják az amerikai indiánok, eszkimók küzdelmét a hódítók ellen, és ez dícséretes.
#6 | Spectat0r - 2014. March 22. 17:10:05
Kedvesi:
Mert itthon nem így van ? Lássuk csak: élõ kétlábon járó adatbázis-koronatanút Delete-eltek a rendõrautóban pár napja a politikailag korrekten meg nem nevezhetetlen erõk.
baktria:
Irán álláspontja az EU területén elsõsorban iszlám-bevándorlás párti és itt a cio erõk mellett állnak, mert ugye õk szorgalmazzák a nyitott európai határokat "Európa mindenkié !" szlogen alatt.
Észak-Amerika területén elsõsorban az indián lakosságot támogatják fõként a területi jellegû vitákban a színesfémbányák és olaj-,gázmezõk kitermelése ellenében. Támogatják még a fekete lakosságot és a latin bevándorlókat is, ebben a fontossági sorrendben. Itt is megegyeznek cioékkal a célok az indiánok kivételével, mert ott az õsi cio-indián(ázsiai eredetûek) vita áll a háttérben a dominanciáért. Érdekes az egészben, hogy a latin bevándorlók viszont részben vagy teljesen indián származásúak, tehát egyfajta rekonkvisztának is tekinthetõ az ismételt térhódítása az indián népeknek az angolszász amerikai területeken.
#7 | Perje - 2014. March 22. 20:17:19
Baktria, támaszd már alá, légy szíves a kedvemért a hsz-ed második bekezdésében foglaltakat! Legalább egy példát annak igazolására, hogy az irániak a multikulti liberális emberjogi harcosai, mert ekkora marhaságot még életemben nem hallottam. De elhiszem, ha hozol egy hiteles bizonyítékot.
SpectatOr-tól szintén kérnék valami bizonyítékot arra, hogyan erõlteti Irán az iszlám bevándorlást Európába. Nem nagyon jellemzõ rájuk, hogy szétfutottak volna õk is szélrózsa összes irányába, mint mi a sápadtabb arcbõrünkkel.
#8 | baktria - 2014. March 23. 03:43:05
Perje, hogyne, nagyon szívesen.

Õszintén szólva, engem is meghökkentett volna egy az enyémhez hasonló kijelentés néhány évvel ezelõtt. A legtisztességesebb (ez egy nagyon kis létszámú csoport...) médiák közé soroltam a PressTV-t, ez lényegében nem annyira változott, de a tapasztaltak miatt ma már komoly fenntartásokkal kezelem. A miértet fent már említettem.
A PressTV-rõl még annyit, hogy vitán felül az iráni vallási és világi kormányzat áll mögötte minden szempontból: gyakorlatilag Az állami média, amelyik nemzetközi szinten segíti Iránt abban, hogy nem csak megõrizze függetlenségét, de az iszlám világ meghatározójává is váljon. Ezért "hozom tõlük a hiteles bizonyítékot".

Néhány "marhaság":

Amnesty International, Ipsos, Equality and Human Rights Commission, Tell MAMA (Measuring Anti-Muslim Attacks), Faith Matters, NGO-k, különbözõ szindikátusok, Human Rights Watch, Medecins Sans Frontieres (Doctors Without Borders--MSF)

A fentiek az [color=#ffff66]ötödik hadoszlop jeles részei[/color], nem vitás. Tele egy rakás zsidóval.
Sajnos a PressTV rendszeresen rájuk hivatkozva harcol az Európába illegálisan benyomuló idegenek humanitárius jogaikért. Az õslakó jogos aggodalmát és annak mindig letaposott önvédelmét rendszeresen szélsõséges rasszistának bélyegzi.

Muslims, main victim of racism in France: Poll
http://www.presstv.com/detail/2014/01/16/345964/muslims-main-victim-of-france-racism/

Islamophobia
http://www.presstv.com/detail/2013/11/24/336462/uk-police-fail-to-probe-islamophobia/

Kiutasítottak egy nigériai illegális bevándorlót, 7 év után, de azt sikertelenül
http://www.presstv.com/detail/2013/12/02/337859/uk-fails-to-deport-nigerian-asylum-seeker/

Nagyobb a valószínûsége annak, hogy ázsiaiakat kikérdeznek a határõrök
http://www.presstv.com/detail/2013/12/06/338468/asians-stopped-more-often-at-uk-borders/

A rasszista svédekre rágyujtották Stockholmot a diszkriminált de békés bevándorlók
http://edition.presstv.ir/detail/305464.html

Egy nem túl kiegyensúlyozott jelentés Myanmar-ból, egy Kremer zsidó szavaira alapozva. Érdemes utána nézni a történelmi háttérnek, ki mikor honnan hova jött-ment. Kinek vannak Alkaida kapcsolatai és ki akar cigány jogon országot magának...
Az országukat védõ õslakó ARAKANOKat MAG NÉPEKÉNT (!!!) emlegetik és elsõ királyuk Marayu ie. 3325-ben alapította a "bõséges gabonával megáldott földet" Krónikáik szerint Buddha náluk ie. 554-ben tett látogatásakor váltak követõivé (tehát nem muszlimok). A PressTV szerint õk a rasszisták, a tegnapelõtt benyomult rohingya-k pedig az áldozatok (õk viszont muszlimok).
http://www.presstv.com/detail/2013/05/29/305976/health-of-1000s-at-risk-in-myanmar/

http://www.presstv.com/detail/2013/05/25/305367/myanmar-slaps-child-limit-on-rohingyas/
#9 | baktria - 2014. March 23. 04:37:13
Perje, csak hogy szinesítsem a szinte végtelen kínálatot, jõjjenek a kedvencek:

A francia rendõrség rátámad és felszámol egy cigány tábort (LIlle, Párizs, Lyon stB)
http://www.presstv.com/detail/2013/10/30/332048/french-police-attack-roma-camp/
[img][/img]
http://www.presstv.com/detail/2012/08/28/258613/france-police-dismantle-more-roma-camps/
Amnesty International és a többi és a többi... õk is eu-s állampolgárok, adjanak nekik lakást és megélhetést! Rohadt rasszisták! Igaz?
[img][/img]

Franciaország leszámol az "illegális" bevándorlókkal, a romákkal A PressTV idézõjelbe teszi az "illegálisí" szót, tehát azt érzékelteti, hogy a füstösök teljesen törvényesen élnek abban az országban.
http://www.presstv.com/detail/2013/10/20/330387/france-to-continue-roma-crackdown/

a roma Leonarda de Fincsit haza deportálták(!) Koszovóba (hogyan lehet egyáltalán bárkit is "haza deportálni"?)
http://www.presstv.com/detail/2014/01/29/348254/roma-family-loses-france-residency-bid/
[img][/img]

Perje, tudnál esetleg ezzel szemben hozni néhány bizonyítékot arra, hogy az elsiratott menekültek áradatát Irán igyekezne befogadni? Olyan 30-50 milliót, és vadidegent, amilyen arányban mondjuk Svédország tette a szerencsétlen?

Hidd el, nem vagyok oda a sápadt arcbõrömért, de jól tudom, hogy ez a sápadt arcbõr bizonyítottan jelen volt az õsi idõkben a mainál nagyságrendekkel nagyobb arányban/területen és több értéket hagyott maga után, mint ma nyomort. Az utóbbiért hadd ne nekem és népemnek kelljen szégyenkeznie, mi nem gyarmatosítók népe vagyunk! Ideje volna megemelni a szintet...ráférne az emberiségre.
Az iszlám (is) terjeszkedõ, méghozzá megjelenése óta erõszakosan terjeszkedõ vallás, ma a leggyorsabban terjedõ a hagyományosak közül. Õseink és távoli rokonaink is tudnának errõl mesélni.

Az irániakat nagyon tisztelem, de sajnos naív lennék, ha elhinném, hogy a mai világ az igazságos és elvhû lovagok világa volna.
A nagypolitika mindig mutatja valamilyennek magát, hogy tényleg olyan-e, az egy másik kérdés.
#10 | Spectat0r - 2014. March 23. 08:45:55
Perje:
Naponta olvasom presstv.ir -t. Ez olyasmi, mint az oroszoknál az rt.com vagy hungarian.ruvr.ru vagy az amerikaiknál a CNN. Lényegében az aktuális kormány álláspontját tükrözi a dolgokról.
Az EU-ban az irániak muzulmán bevándorlás pártiak, a jogszabályokat nem õk alkotják, hanem cio-ék, de a perzsák(a teokratikus vezetés) távlati célja Európa iszlám vallásúvá tétele térítéssel vagy lakosságcserével.

Hozzaszolas küldése


Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés


Csak regisztralt tagok Értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztr?lj.

Még nem értékelték