Posta Imre weboldala

Navigacio

Szakmai oldal:



RSS

Hrek

Cikkek

Jásdi Kiss Imre: Hatodik Pecsét




Megrendelem!!!

Telefon:
06-30/911-85-63

A könyvrõl írták...

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

üdvözlet


A MAI NAPTÓL (2015/09/22) AZ ÚJ WEBOLDALUNK A: HTTP://POSTAIMRE.MAGYARNEMZETIKORMANY.COM :)

.....................
(A www.postaimre.net a továbbiakban szakmai oldalként müködik
az egykoti www.magyarnemzetikormany.com/pi-klub cím - archiv oldalként, amint tapasztalhatjátok - még mindig elérhetö.)

Heti csicsergõ


Szép napot!
Nagyon érdekes a Biblia. Ha tudod, hogy már kb 3-4 ezer éve szinte mindent hamisítanak, akkor nagyjából azt is tudod, hogy amit most tanítanak, vagy mondanak, azt is kb 3-4 évszázaddal ezelõtt találták ki.
Akármilyen furcsa, de akik elõre gondolkodtak, az emberiséggel kapcsolatban, azok elõre meghatározták, miként gondolkodjanak az emberek a világról.
Gondolom nem kell magyarázni, miért történt így, de ez a két erõ megállapodásától is függött.
Sajnos a világunk, az univerzum is úgy mûködik mint a Föld. Az univerzumunk is dualista univerzum.
Van két egymással ellentétes erõ, és mindkét erõ a másikat gyalázza, a másikat tartja ördögnek, ha így jobban érted. Mivel kialakult ez a két ellentétes erõ, ezért egyik sem jobb a másiknál. Biztos hallottál, hogy a Föld egy energia, vagy idõ örvényben van, és akármilyen furcsa, de az univerzumunk is egy ilyen energia örvényben van, csak egy kicsit nagyobba. Sem a Földnek, sem az univerzumunknak nincs más megoldása, mint emelkedni egy, jobb szó most nincs rá, magasabb, egy más létezésbe. Ahogy a Földnek, úgy az univerzumunknak is tisztulnia kell, vagy az energia örvénybe sodródik, és senki sem tudja, mikor tud kikeveredni. Ezt nevezem “game over”-nek, ha nem tesszük rendbe magunkat. Annyira érdekes ez, hogy nem lesz több lehetõségünk, mert már volt eddig is néhány lehetõségünk, ami nem sikerült. Most sikerül, sikerülni fog a felemelkedés. Nincs több lehetõségünk sem a földnek, sem az univerzumunknak.
Ha ehhez hozzáteszed, hogy minden csakrád, energia csokrod, kívül helyezkedik el, és arra szolgál, hogy kapcsolatod legyen kívül is más lényekkel, akkor azt is tudnod kell, hogy minden csakrádat lehet kívülrõl megtéveszteni, azzal, hogy olyan energiákat is fogad be kívülrõl a csakrák, amik illúziót okoznak. Ilyenkor ezek a mondjuk úgy “negatív” (pedig ez nem jó meghatározás, inkább az igazságtól eltérõnek lehetne mondani) energiákat vissza kell küldeni a feladónak, akármikor is építetted be magadba. Valójában ez a tisztulás folyamata. Ha meg nem csinálod meg, akkor tisztulsz a Földrõl, és késõbb fogod megcsinálni, mikor megunod a sok kellemetlenséget.
Ez az infó azért kellett, mert maga a Biblia is tele van illúzióval, más kommunikációval, mint ahogy ténylegesen volt. Sajna még az sem biztosan igaz, hogy ez 2000 éve volt, hisz ismétlés történik már régóta.
A magyarok történetekkel tanították a gyermekeiket. Ha a gyermek megértette ezeket a történeteket, és tudták alkalmazni, ami a történetekben le volt írva, akkor váltak tudóvá. Ezeket a történeteket, vagy megkapták a népek a magyaroktól, vagy “ellopták” különbözõ trükkökkel. Ezek a történetek valójában a tudásról szóltak, így a tudás azon a körfolyamatok ismerete, amik alapján mûködik az univerzum, tehát maga a rend ismerete, és a rendes emberré válás tudása. A tudatosság meg ennek a tudásnak az öröme, hogy felismered,hogy tudod a körfolyamatokat, és tudod alkalmazni. Ha ez a tudás kikristályosodik, azt nevezzük bölcsességnek. Nem számít, hogy pl elégették a rováspálcákat, amire a történetek fel voltak róva, vagy azoknak a magyaroknak akik rendelkeztek a tudás ismeretével, azoknak meg kellett halniuk. Az sem számít, ki végezte el ezt a látszólag kegyetlen dolgot, (nem a magyarok voltak, történelemhamisításra gondolj), de valójában ennek is meg kellett történnie, pont azért, mert most érkezik el annak az ideje, hogy újból kezdjünk tudni. A tudást nem használhatják fel olyan célra, ami az univerzum mûködésével ellentétes. Ez áldozat volt a magyaroknak, de ezt vállaltuk.
Most jön a meglepi.
A nagykönyvek, így a Biblia is ezekrõl a körfolyamatokról szól. Ha Jézust, vagyis ahogy nevezzük a Keresztest nézzük, valójában Õ is a körfolyamatokról beszélt, úgy hogy a szív, vagy szeretet csakrát kezdi nyitni. Bármelyik csakra nyitásával ugyan azt éred el, méghozzá azt, hogy tisztulj, és ha teljesen tiszta, rendes vagy, akkor beléphetsz a belsõdbe, ahol megcsinálhatod az emelkedést a magoddal. Akkor tudsz emelkedni, ha ismered az összes körfolyamatot, ami mûködteti a Földünket, az univerzumunkat, meg persze, ha minden olyan energiát visszaküldesz, ami nem a tiéd, tehát tiszta vagy.
Ezeknek a körfolyamatoknak a leírását több helyen is megtalálod, így pl.: az épített tájakban, a tájak neveiben is, stb. A nehézség, hogy alig van olyan, amit ne torzítottak volna el. A Habszburgok pl a zeneszerszámainkat is összeszedették, és eltüzelték, így tiszta hangokat sem ismerjük már. Sajna ezek az elektromos kütyük, nem olyan hangot adnak, ami a teremtéshez kell, hisz a teremtés nem gépi hangokból áll. Még a táncainkat is megváltoztatták, és most a mûvészi szabadságra hivatkozva még jobban eltorzították.
A magyarok dolga nem csak a tisztulás, de a tudás helyreállítása is. Minden csakra rendelkezik tudással, szeretettel, kommunikációval, stb, és mégis csak a belsõdben lévõ magoddal való kommunikációval tudod mindezt megcsinálni. Csak a magod az, ahol a tiszta tudáshoz, az eredethez tudsz hozzájutni, csak a belsõdben lévõ Égi Anya, Égi Atya, Égi Fiú, Égi Lány az, aki tud neked ebben segíteni, és ebbe a kommunikációba senki nem tud beleszólni. senki nem mondhatja meg más neked kívülrõl, hogy mit tegyél. Ezt tudják a magyarok. Majd egyszer rájöttök, mi az, hogy magyarnak lenni. Lesz meglepi. Ha érdekel téged, a magyarok közül ebben az univerzumban csak egy lesz szakrális király, míg a többi nem lesz, de a Föld többi embere mind szakrális királyok lesznek, meg még azok, akik már voltak itt a Földön, és megtapasztalták, amit kellett. Még sem kell problémázni, mert aki lemondott az én, a személy döntési jogáról, az már az egy része, amint ezt felismeri. A folyamat része a szakrális királyság is, de már talán rájöttetek, hogy a kormányzóság egy zsákutca. Na nem mondok errõl többet, mert jobb ha ti jöttök rá, a többire. Mint mondtam lesz meglepi. Talán még azt, hogy a gondolatokkal lehet az igét torzítani, ezért használjuk a képzeletet, és ha tudunk tisztán énekelni, akkor még éneklünk is.
A magod segítségével, és útmutatásával mindent helyre tudunk rakni. ezért tudom, hogy mit jelent a Magdalai Mária. Olyan asszonyt jelent, akit Máriának hívnak és a mag dalát énekli. A Máriának is van jelentése. Ha nem tudod mit csinálj, kérdezd magad, mert a mag ad, amire szükséged van.
Leírtam ezeket, mert errõl lehet tudni, de aki még nem érti, az elõször értse meg, és ne találgasson, fõleg ne ítélkezzen, vagy másokat uszítson. Akkor bírálsz valamit, akkor találgatsz, vagy akkor leszel valakire, dühös, vagy mérges, akkor félsz valamitõl, valamitõl, ha hiányzik, vagy téves a tudásod. Tudod, kérdezd a magod. Amit leírtam, ebbõl sok mindent tudtok, és ezt abból tudjátok, hogy rezonáltok rá, ha van ilyen tapasztalatotok. Semmi gond, ha még nem érted mit mondok, mert még akkor nem vagy eléggé tudatos, de ha teszel érte, akkor leszel tudatosabb is. Aki végigcsinálja itt a Földön a folyamatot, az nem tudja elkerülni a megértést sem.
Ez nem nációfüggõ.
Minden jót...
Csicseri Orosz Imre

Link

Szép napot!
Azért küldöm el nektek ezt a weboldalt, mert itt néha írok olyat, amit szerintem érdemes olvasni.
A legtöbb dolgot ismeritek, de talán olyat is mondok, ami egy más nézõpontból mutatja meg azt, amit amúgy is ismertek, és ezáltal lesznek olyan folyamatok, amiket beindítatok.
Azért olvasok én is olyan weboldalakat, ahol olyan információkat, más világnézeteket olvasok, amik bennem is megindítanak bizonyos folyamatokat. Ha valami nem csak el van mondva, hanem le is van írva, azok megmutatják, hogy mit kell lépnem. Ha valamit leírsz, és mások tudomására hozol, azt azért írod le, mert megmutatod a többi embernek, hol tartasz, mit engedtél el, mit végeztél el. Gondolom ti is hasonlóan mûködtök, hisz emberek vagytok. Úgy is csak azt fogadjátok el, ami rezonál bennetek, és ami nem rezonál, azt elvetitek, és ez így jó. Ami nem rezonál, azt még nem tudjuk, nem érjük a másikat, így még nem tudjuk a másik mirõl is akar tájékoztatni. Akár egy rosszul értelmezett fogalomzavar, vagy egy folyamat elemzés is elvihet bárkit a hóra, jégre, és nem érti a másikat. Az én véleményem, hogyha nem vesszük észre, ha valaki bizonyos dolgot még nem rakott helyre, vagy nem szólunk neki, akkor magunkat is gátoljuk. Mindezt úgy kell elvégezni, hogy nem magyarázzuk el teljesen a folyamatot a másiknak, tehát nem tudást adunk át, hogy valamit rosszul tud, hanem adunk olyan információkat, amivel segítjük a megértését, hogy a munkát õ is elvégezze. Ezzel tudjuk egymást segíteni, most. Késõbb más lehetõségek is be fognak lépni, ahogy tudatosodunk. Ha valamit leírunk, azt csak azok értik, akik tényleg rendelkeznek a tudással, és akik nem rendelkeznek, azok úgy sem értik meg. Ha elkezdik variálni a leírtakat, vagy mondottakat, az sem gond, mert önmagukat süllyesztik le még jobban, és amint elég mélyre kerültek, akkor nekiállnak helyre rakni magukat, vagy maga a helyzet dobja ki magából az illetõt, persze, egy kis külsõ segítséggel, mert hát ilyenkor örvénybe került az illetõ. Nem számít, melyik nép, vagy ember, vagy nem ember olvassa az mondandód, mert a hatás akkor is az lesz, hogy vagy emelkedik, vagy süllyed, szóval ezzel ne foglalkozzatok. Úgy is tudjátok, mit és hogy adjatok át infókat, tudás morzsákat. Még egyszer, nem teljes tudást adunk át, csak az érdeklõdés felkeltését célozzuk meg. Mindig kell lépni, ha már ez a dolgunk, maximum változik a körülmény körülöttünk, ezért másként kell csinálnunk néhány dolgot. Ehhez meg úgy is megkapjuk, azt a tudást, vagy információt, vagy elmegyünk olyan helyekre, ahol megkapjuk, de lehet, egy darabig el kell csendesednünk, és utána folytatjuk a munkánkat. Mindenki rendelkezik olyan kulcsokkal, ami kell az emberiség fejlõdéséhet, ezért mindenki fontos. Gyûlölhetsz, valakit, de ha még nem tudod, egyszer szükség lehet az illetõ tudására. Ha nem kell a tudása, úgy is meg fog halni, akár akarod, akár nem, de meg fog születni, mert arra a kulcsra is szükség lesz egyszer, amivel rendelkezik.
Akit érdekel, a zsidók és cigányokra is szükség lesz, mert rendelkeznek olyan kulccsal, ami kell a föld emelkedéséhez. Az is igaz, hogy helyre kell magukat tenni. Azok vannak a Kárpát-medencében, akik itt kapják meg azokat az információkat,energiákat, amivel el tudják végezni a maguk helyrerakását. Azt tudjátok hogy a Kárpát-medence ebbõl a szempontból is egy speciális hely, és a nehéz esetek ide kerülnek, akiknek a legnagyobb szükség van a segítségre. Ez nem azt jelenti, hogy beleszólok bárki dolgába, csak azt, hogy ha eddig nem tudta, akkor tudja.
A Johengrin meghalt fõnökének egyik videójában olvastam, ahol elemezte a jóslatot, hogy Németország a Németh kormány elõtt kifizette az államadósságunkat. Valójában Németh mikor ezt elintézte, akkor vált jelentõs erõvé, és ezért alakíthatott kormányt. Lényegében, ezek szerint a rendszerváltozáskor nem volt államadósságunk. Nem tudom, hogy milyen feltételekkel fizette ki Németország az államadósságunkat, de lehet, a régi tartozása miatt.
Ezt azért érdemes tudni, hogy egészen másként történtek a folyamatok, mint ahogy azt sokan ismerik. Ebbõl az is leszûrhetõ, hogy tudatos eladósítása történt az országnak, és tényleg eleve gyarmatként, piacként kezeltek a nyugati országok, de ezt is tudjátok. Vannak olyan infók, amiket még a helyére kell rakni, hogy összeálljon a teljes kép, bár sokat ismerek.
Talán még azt aki nem ismeri, hogy vannak emberek, akikbe fizikai szinten beépítettek tudatbefolyásoló szerkezeteket, de olyanok is vannak, akiknél nem csak fizikai, hanem mentális befolyásoló szerkezeteket is beépítettek, így ezek az emberek akár DNS szinten is megváltoznak, és onnantól nem látod embernek õket, vagy félresikeredett, hibás embernek látod. Ezek az emberek nem képesek önállóan cselekedni, és más külvilágiak irányítják a cselekedeteiket. A legtöbbjük ráadásul vezetõ pozícióban van, vagy magas vezetõi posztokon. A tisztulás folyamatában ezek is helyre lesznek rakva, elvégzik a külvilágiak, és mint mondtam rájuk is szükség lesz. ebbõl is látszik, hogy nem ok nélkül lettek zsidók, és a legtöbbjén mentális beavatkozást hajtottak végre. Helyrerakás, és nem kiirtás most már a cél. Aki ilyen szerkezeteket kapott, biztosak lehettek, hogy az a lélek nagyon nagy bajban van, és senki nem cserélne vele, ezt merem állítani. Szükség van a héber, és kazár népre, mert az emberiség része, és az emberiség nem fog tudni nélkülük mûködni, mint ahogy a többi nép nélkül sem tud mûködni. Mindenkire szükség van, minden népre, és már van annyi tudásotok, hogy ezt tudjátok. Sajna ez a valóság egy darabkája, és azoknak kell ezt rendbe hozniuk, akik megcsinálták. Ez a felemelkedésük egyik feladata, és ezt nem lehet elvenni tõlük, még akkor sem, ha a magyarok közül, ez miatt hallnak meg. Majd ez is le lesz rendezve, mikor elérkezik a tisztulásnak ez a része. Van egy olyan érzésem, hogy bármit csináltok, a tájékoztatás a leglényegesebb, mert kezdenek az emberek érdeklõdni, mi hogy is történt, vagy mi hogy is van. Az emberiség. hu-ra írok néha, nekem ez van most kijelölve, és amikor az üzemeltetõnek egyik írásomon át kellett mennie, mert nehezen fogadta el, akkor írtam Posta Imre honlapjára néhányszor. Végül vissza állt minden az eredeti helyére. Azt is tudjátok, hogy mindent elolvasnak, mindent lehallgatnak, amit írtok, beszéltek. Lehet ez weblap, telefon, vagy bármilyen kommunikációs eszköz, és akár mentálisan is figyelnek titeket. Ezzel számolhattok, mert ez természetes azoktól, akik nagy szarban vannak. Ebbõl is látszik,hogy sokkal nagyobb a gondjuk, mint nektek. Ha valaki még kételkedni, akkor tudhatja, hogy akik több évezrede a Föld megszállását végezték, igen nagy bajban vannak, és egyszer rá fognak jönni, ha nem lépnek, nem szüntetik meg a föld mentális befolyásolását, akkor mindent elveszítenek. Most még van lehetõségük maguk helyrehozására, bár már nem sok idejük van. Ebben is az az érdekel, hogy tudjatok róla.
Bocs mindenkitõl, hogy rabolom az idejét, de ezek kikívánkoztak belõlem.
Minden jót...
Csicseri Orosz Imre

Hozzaszolasok


#1 | Kedvesi - 2014. May 09. 07:51:02
Imre megint megkínozza Kontrollt. s_*_kukk
#2 | zsarkocsaba - 2014. May 09. 08:02:16
s_*_oh1 s_*_cicro

Az univerzumunk is dualista univerzum.
Van két egymással ellentétes erõ, és mindkét erõ a másikat gyalázza, a másikat tartja ördögnek, ha így jobban érted. Mivel kialakult ez a két ellentétes erõ, ezért egyik sem jobb a másiknál.


TÉNYLEEEG????!! s_*_kukk s_*_kac

A teremtõ -(Isten, mindenható, stb...)- meg elment közben világot látni??!! s_*_cicro
#3 | repuloszonyeg - 2014. May 09. 10:16:05
Hát persze, a cigányokra is szükség lesz....

Szükség van. Magyart gyilkoltatni, rabolni, természeti-és épített környezetet teljesen lerombolni, város-falu-és országrészeket félelemben tartani.

És ezek a drogos, italos, fajtalankodó, vérfertõzõ, mentálisan , pszichésen, genetikailag sérült lények majd csak úgy egyszerre hirtelen , egy nagy bummal véglegesen kiugranak régi önmagukból, és az emberiség, univerzum javára, hasznára válnak.

Én ahogy nézem, olvasom ezeket az írásokat, azt veszem észre, hogy a korábbi, teljesen materialista, ateista szemlélet átment a másik végletbe, a szuperszellemibe, ahol nem veszik tudomásul a kedves írogatók, hogy van testünk is. Anyagban élünk, amit gondozni, mûvelni kell fizikailag is.

Vannak körülöttünk virágok, amik szépek és illatosak. És jó egy kutyust, egy cicust megsimogatni, jó nézni az elefántbébiket is. Isten nem véletlenül tett anyagba minket annak idején, és nem azért alkotott egy kékbolygó nevû mestermûvet annak minden törvényével és élõlényeivel, hogy aztán azt aberráltak és hanyagok tönkrevágják büntetlenül.

Hol a felelõsség??????????
#4 | keepfargo - 2014. May 09. 12:51:10
Fárasztó ez a megmondóemberi hozzáállás, különösen, ha, mint magam is , fennakadunk azon, hogy ez a bölcs ember három hibátlan sornál többet nem képes leírni. A negyedikben, de lehet hogy elöbb, már ott van vagy egy elütés(megbocsájtható), vagy egy stilisztikai hiba (nem szerencsés), vagy egy nyelvtani hiba (kerülendö), vagy egy magyar fogalmazásnak ellentmondó (értelemzavaró) hiba.

Amúgy csak megvagyunk; csicsergövel, vagy anélkül.

repülöszönyeg
egyetértek
#5 | kontroll88 - 2014. May 09. 13:21:41
Köszönöm Imre, már csicseri elvonási tüneteim voltak!
Például megszûnt a szájamszélén az az izom rángatózni.. :D :D

Egyszer ez az agyoniskolázott "bibliakutató" vehetné a fáradságot, és utánajárhatna, hogy aZ ÓSZÖVETSÉGET ÉS AZ EVANGÉLIUMOKAT CSAK A MOHÁCSI CSATA UTÁN MERÉSZELTÉK EGY KÖNYVBE SZERKESZTENI.

Addig nem volt Biblia! Capisi? Ferstéhen? Andörsztend?
A magyar királyok az Evangéliumra tett kézzel esküdtek!
A rovásbotokat meg úgy elégették, hogy Szent György napkor még mindig használják a gulya, a nyáj számontartásához... ehh...
#6 | postaimre - 2014. May 09. 13:36:05
Nekem meg rángatózik úgy 3 hete a bal szemem héjazata néha. Régen csinált ilyet és a jobbik. Akkor szokja, ha valamit vagy nagyon nem akarok meglátni, vagy nagyon nem szívesen látom, amit nézek. Tessék eldönteni, hogy melyik én meg elfogadom.s_*_kukk
#7 | repuloszonyeg - 2014. May 09. 13:58:08
Ajánlom figyelmetekbe, hogy régebbi papjaink azért gondolkodtak, és véleményeiket le is írták:

Bulányi atya: Az Ószövetség nem Isten igéje PDF Nyomtatás E-mail
2007. augusztus 19. vasárnap, 23:04
Bulányi Görgy a kommunista rendszer ismert katolikus ellenállója 60 éve titkon hordozott gondolatait adja közre: Az Ószövetség nem Isten igéje.

Bulányi György 1919. január 9-én született Budapesten. A Pázmány Péter Tudományegyetemen magyar-német szakos diplomát szerzett, 1943-ban szentelték pappá a piarista rend tagjaként. Piarista gimnáziumokban tanított, '45-ben Debrecenben fogott hozzá a Bokor nevû kisközösség szervezéséhez, amelyet a korabeli hatóságok illegális, államellenes szervezkedésnek minõsítettek. '52-ben az elvtársak - bár az ügyész halált kért a fejére - végül csak életfogytiglanra ítélték. '60-ban szabadult amnesztiával, ezután szállítómunkásként kereste kenyerét.

Miután a Bokor bázisközösség tagjai az Állami Egyházügyi Hivatal Bulányinak küldött üzenete ellenére sem hagytak fel a katonai szolgálat megtagadásával, 1982 márciusában a Lékai-inkvizíció állami nyomásra eltiltotta a pátert a nyilvános misézéstõl, megint csak életfogytiglan. Kifogásolt tanításait a püspöki kar a Hittani Kongregációhoz terjesztette fel. Ennek prefektusa, Joseph Ratzinger bíboros (ma XVI. Benedek pápa) egy kompromisszum után mentesítette az eretnekség vádja alól 1997-ben. Azóta ismét misézhet, ha akad olyan merész plébános, aki meg meri hívni templomába.


Már Jézus mûködése után mindössze száz évvel felmerült a pogányokból lett keresztényekben az a gondolat, hogy meg kellene szabadulniuk az Ószövetség terhes örökségétõl. Markionnak hívják azt a kisázsiai s Fekete-tenger melléki, Szinopé nevû városban született és pogány görögbõl lett keresztényt, aki elvetette az Ószövetség haragvó és igazságot tevõ Istenét már a második század elsõ felében. Az akkori keresztény közgondolkodás azonban más volt, mint Markioné. Saját apja, Szinopé püspöke közösítette ki õt.

Magam nagyvonalúan átlépem a szentmise elsõ olvasmányát, mely rendre az Ószövetséget hozza. Még a másodikat is, és csak az evangéliumokról beszélek. Ezzel máris kései utódja volnék a 21. században a 2. századbeli Markionnak. Vállalom ezt a helyzetemet, és újra felvetem, hogy nem volna-e jobb, ha egyszer s mindenkorra megszabadulnánk attól, hogy az Ószövetség is az Isten igéje. Azzal vetem fel, hogy bizonyos vagyok abban, hogy ezt a mûveletet a keresztény vallások aligha fogják valaha is elvégezni. Aligha, mert kétezer esztendõ hagyományát nemigen lehet kiiktatni a történelembõl.
Mégis fel kell vetnem a kérdést, mert e hagyomány hatására rendre úgy gondolkodunk, ahogyan Jézus Istene nem gondolkodik. Nem rosszabb ez a hagyomány, mint más népek hagyománya. De mégis, az Ószövetség egy nép, a zsidó nép eredetmondája, nemzeti kultúrája, Jézus elõtti kultúrája. S Jézus azt mondta magáról, hogy mindazok, akik õelõtte jöttek, tolvajok és rablók, és nem hallgattak rájuk a juhok. Õ az ajtó. Aki ezen, rajta keresztül megy be, az üdvözül és talál legelõre (Jn 10,8-9). Hogyan tehetjük ezek után meg, hogy mindörökre megnyomorítjuk Jézus tanítását azzal, hogy egy Jézus elõtti nép és kultúra szöveggyûjteménye után ugyanúgy odatesszük a liturgia szavát, mint Jézus szavai után: Ez az Isten igéje.

Kispap koromban volt egy társam, aki öt évvel járt fölöttem. Már növendékként bölcseleti és teológiai doktorátust szerzett. Nem volt akárki. Meg is örökíteném nevét: Gerencsér Pistának hívták. Nem szerzett szaktanári diplomát magának, gimnáziumainkban hittant tanított. Ha tán nem is gondolta, de Markion tanítványa volt õ már elõttem. Egyszer mondta is nekem: Nem tanítom tovább az Ószövetséget, Benedek Elek Magyar mese- és mondavilágát fogom tanítani az iskolában. Megtette-e? Nem tudom. Hamar elsodorta elõlem az élet. Már '48-ban kiment Amerikába, s ott folytatta piarista életét, '90 nyarán még találkoztam vele Buffalóban. Értitek a lázadását? Azt gondolta, hogy a magyar kultúra eredetmonda-világa is ér annyit, mint a zsidó kultúráé. Lehet, hogy nem ér annyit, de valamennyit ér azért. Minden nép eredetmondája ér valamit. Mennyit? Hát annyit, amennyit érhet az, ami Jézus elõtti. Tolvajok és rablók írták.

Egyik Bokor-beli testvérem - szintén tanár, biológia szakos -, Dõry Pista mondta, hogy teljesen értelmetlen dolog a gyerekeknek történelmet tanítani az iskolában. A történelem arról számol be, hogy miként változtak a határok. Például a Kárpát-medencében határt húztak az utolsó másfélezer esztendõben az avarok. Messze Nyugatig, és túl Bécs táján is. Aztán leverte õket a német-római császár, s határát Keleten a Duna vonalánál húzta meg. Aztán következett honfoglalásunk, s a határt ismét Nyugatra toltuk a Lajta és a Fischa folyók közé. Aztán jöttek a törökök, és Mohács után háromfelé szakították határokkal az országot: hódoltságra, erdélyi fejedelemségre és a király országrészére. A felszabadító háborúk visszarendezték a határt a szentistvánira. S végül Trianonban tíz felé vagdosták hazánkat. A nyertesek mindig hõsökrõl beszéltek, saját magukról. A vesztesek mindig adót fizettek, mint háborús bûnösök. A nyertesek mindig pusztították a földet és népeiket. Ami Budán dicsõség volt, az Sztambulban, Moszkvában, Bécsben gyalázatnak minõsült. Ami Sztambulban, Moszkvában, Bécsben dicsõség volt, az Budán minõsült gyalázatnak. Más és más dicsõséget tanultak Buda meg a többi város iskoláiban a gyerekek. Ami azonos volt, az csak a föld és a népek pusztulása, akármi is számított dicsõségnek vagy gyalázatnak itt vagy amott. Kérdem ezek után, hogy értitek-e már, amit Jézus mondott: Akik elõttem jöttek, mind tolvajok és rablók.

Tessék egy palesztin, azaz filiszteus szemével olvasni az Ószövetséget, s benne Dávid dicsõséges harcait a filiszteusok ellen. Az õ szemükben az a gyalázat, maga. S ha magyar szemmel olvasom, akkor micsoda? Egy szomorú tény: ezt csinálják a királyok, az urak. Mit? Pusztítják a földet és a népeket. De hát csak ez van az Ószövetségben? Nemcsak ez. Még sokkal rosszabb is. Hálazsoltárok, melyekben megköszönik Istennek, hogy az õ segítségével tudták pusztítani a filiszteusokat meg az egyiptomiakat, mert tudvalevõen Isten fojtotta bele õket a Vörös tengerbe, és mert megint csak tudvalevõen örök szeretettel szerette népét, a zsidót. Akik Jézus elõtt jöttek, mind tolvajok és rablók.

És igazán nincs más az Ószövetségben, csak Isten segítségével végrehajtott tömeggyilkosságok? De van, hiszen az Ószövetséget is Isten képére teremtett emberek írták, akik tudták Isten igéjét, hogy jókisfiúknak, jókislányoknak kell lennünk. Van benne ének a szerelemrõl (Énekek éneke), van benne Tízparancsolat, van benne templomépítés, van benne istendicséret (Az Úr az én pásztorom, nem kell félnem). Van benne az a jó is, ami az emberben és annak bármilyen vallásában is megtalálható: az, hogy jóknak kell lennünk. De az egészet elborítja a határkiigazítás, a tömeggyilkosság és az ehhez adott isteni segítség. Értitek-e Markiont és engem, akik azt mondjuk, hogy mindenképpen meg kell szabadulnunk az Ószövetségtõl? És értetek-e engem, amikor mondom, hogy alighanem sohasem fogunk megszabadulni tõle? Miért? Mert hiába tudjuk, hogy jóknak kell lennünk, azért a hazánkat csak meg kell védenünk, és vissza kell szereznünk, amit elraboltak tõlünk. Mert a románok a Tiszáig akarnak jönni, mi pedig nem hagyhatjuk, hogy Moldovában kipusztuljanak a csángók... Mert a spanyol és a francia földnek sértetlenek kell maradnia, s a baszkok sohasem nyugodhatnak bele, hogy spanyolok és franciák tiporják a megszentelt baszk földet... És mert a spanyol és a francia és a baszk Isten azonosul az õ népével, miként a zsidók Istene is azonosul a zsidókkal. Még ha az egyházak vezetõsége azonosulna is Markionnal, mi akkor is ragaszkodnánk a magunk magyar, román, spanyol, francia, baszk Istenéhez. Mindahány nemzet van a földkerekségen, mind azonosul a maga Istenével, amely azt mondja ellenségeinkre, hogy üsd, vágd, nem apád.

Mert nemcsak azok a tolvajok és rablók, akik Jézus elõtt jöttek, hanem azok is tolvajok és rablók, akik Jézus után jöttek. A Jézus után nem más, mint a Jézus elõtt. Nincs különbség elõtt és után között. S ha van, az legfeljebb annyi, hogy a Jézus utániak már sokkal fejlettebb tolvajok és rablók. A multik ma már úgy veszik el a nemzeti vagyont, hogy határt sem kell módosítaniok, anélkül is ki tudnak fosztani minket.
S mivel így van, ezért én vállalom, hogy Markion nyomába lépek, s azt mondom, hogy amíg van Ószövetség Jézus táborában, addig naponta tanuljuk az Írásból nemcsak azt, hogy légy jó, hanem azt is, hogy légy tolvaj és rabló és légy tömeggyilkos. Olyan kereszténységrõl álmodom, amelynek szentmiséiben van változatlanul három olvasmány. A harmadik az evangélium. Az elsõ a világirodalom, s benne mindaz, ami rárímel Jézus tanítására. Meg is van már az ideiglenes olvasókönyve. Hamvas Béla Anthológia humana címû gyûjteménye, vagy pedig Sík Sándor és Juhász Vilmos könyve: A Szeretet breviáriuma címû. Megtalálhatók benne a Jézus elõtti és Jézus utáni világ jézusi hangjai. Azoké, akikre figyelnünk kell. Mondjak neveket, akinek írásait találom e két kötetben? Mondok: Hermész Triszmegiszthosz, Buddha, Lao-ce, Konfu-cse, Hérakleitosz, Platón, Szókratész, Marcus Auréliusz s a Jézus utáni világ énekesei: Benedek és Ferenc, Erazmus és Mórusz Tamás, Pascal és Angelusz Sziléziusz, Tolsztoj és Dosztojevszkij, Böll és Grass... Vég nélkül sorolhatnám. Nagyon figyelnénk a templomokban mise alatt, ha ezeknek az írásait hallhatnánk elsõ olvasmányként.

S mi lenne a második olvasmány? Hát részletek Wass Albert A funtineli boszorkány címû regényébõl, Szabó Lõrinc Vang-An-Si-ja, Sinka Virág balladája s mindaz, amit az évek hosszú során hallhattatok idézni tõlem. S ez lenne az egész világon? A magyar irodalom? Dehogy is ez lenne. Minden nép tudja, hogy jónak kell lenni. Minden népnek vannak avatott tollú írói, akik nem csak ószövetségi gyilkos Istent tudnak dicsérni, hanem tudják Jézus Istenét is magasztalni, a jézusi szeretet Istenét is. Csodálatos kórus lenne ez. Lopkodnánk más népek harmadik olvasmányaiból, s betennénk a mi második olvasmányaink kötetébe.

S akármennyire is lehetetlennek gondolom, hogy leváltjuk az Ószövetséget, s a második olvasmányt, mégis elmondom és leírom ezt, mielõtt meghalok. Talán majd ha fejre áll a multik világa, elkövetkezik egy jobb kor, amely tudni fogja, hogy bizony nem készítjük az Úr útját addig, amíg hangozhat a szentmisében az is, ami Jézus elõtti, a tolvajok, a rablók és a tömeggyilkosok hangja. Amen.

Bulányi György
Megjelent a Magyar Mérce áprilisi számában
#8 | szarmata - 2014. May 09. 14:08:24
Elolvastam csicseri agymenését,megbántam!Írása számomra zavaros! Vannak jó gondolatai,de többnyire összehord tücsköt,bogarat! Nekem nem jön be! Ha csicseri annyira szereti a cigányokat,zsidókat,mert szerinte "szükség van rájuk",akkor vigye haza õket,vagy vitesse el a földönkívüli haverjaival! Repülõszõnyeggel értek egyet én is! Annyit tennék hozzá,hogy a zsidó parazitákat kifelejtette hozzászólásából,azok sem különbek a cigó haveroknál,sõt õk az igazán veszélyesek!
#9 | repuloszonyeg - 2014. May 09. 14:22:58
Szarmata!

Kihagytam õket?

"Vére rajtunk és a mi fiainkon".

Shlomo Morel, Netanjahu, Ariel Saron, a pufajkás Zukker Gerzson( Zoltai Gusztáv), Péter Gábor( Eisenberger Benjamin) . Vagy a pufajkás, Nyugati téri sortüzes Horn Gyula.

A vér nem válik vízzé.
Gyümölcsérõl ismerik meg a fát.

Szovjet emlékmû....
Maria Regnum lerombolása....
Budapest ostroma.....

stb....
#10 | gojabaal - 2014. May 09. 17:38:51
Ha egy szép 150 kg-s és -150 IQ-s túlégett skandináv így szól Csicserihez - Jaó reggelt somséd! - akkor is ez lesz a véleménye?!

Mellesleg ez a bibliás zsidó esztergált pénisz nyalókázás már qrva unalmas. A negatív reklám is reklám ezt is a zsidók találták ki! Aki oda van a bibliáért húzza a f....ra azt hagyja már a többit békén.
Csicseriborsó te tudod egyáltalán mit akarsz? Az írásodból nem igazán derül ki...

Hozzaszolas küldése


Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés


Csak regisztralt tagok Értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztr?lj.

Még nem értékelték