Posta Imre weboldala

Navigacio

Szakmai oldal:



RSS

Hrek

Cikkek

Jásdi Kiss Imre: Hatodik Pecsét




Megrendelem!!!

Telefon:
06-30/911-85-63

A könyvrõl írták...

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

üdvözlet


A MAI NAPTÓL (2015/09/22) AZ ÚJ WEBOLDALUNK A: HTTP://POSTAIMRE.MAGYARNEMZETIKORMANY.COM :)

.....................
(A www.postaimre.net a továbbiakban szakmai oldalként müködik
az egykoti www.magyarnemzetikormany.com/pi-klub cím - archiv oldalként, amint tapasztalhatjátok - még mindig elérhetö.)

Kérdés


Áldás Imi testvérem, hadd tegyek fel egy kérdést, lehet, hogy baromság, megvan a magam baja, csak fél füllel tudok odafigyelni a viág zörejére. Most nézem a legújabb Káslerárpi vidijótot. Eleve meglep a professzionalitás, megy a "bót", de hadd ne legyek rosszmájú. Ami csak úgy mellesleg eszembe jutott. Ez a devizahitel-dolog nem igazán ment sehol sem, mert mindenhol leföldelte a helyi x hivatal (valamelyest, de jóval kisebb mértékben Horvátországban és egy kicsit Lengyelországban - ha átkapcsolok a másik vágányra, "csak szkíta vidéken"), mindenestre sehol sem annyira, hogy az összlakosságra nagy hatással legyen - ilyen mértékben csak Magyarországon ment a biznic. Mondhatni ez egy "magyar specialitás". Ezen az alapon semmiképpen nem lehet úm. fegyvertársakat szerezni a külföld felé, pedig a normál "hypo"-szerzõdések tkp. ugyanúgy érvénytelenek és az mindenhol megvan, ebbõl volt az ún. 2008-as krízis is világszerte.

Szóval amin az Árpi most lovagol, az egy helyi specialitás. Fapipa - ha már itt tartunk - jóval általánosabban közelít a dolgokhoz, bár szerintem az aranyat továbbra se lehet megenni, de hagyjuk. Még eldgondolkodom rajta, hogyan is kéne feltennem a kérdést, mert amit eddig írtam, az max. ha sejtés. De nem jót sejtek, kisiklatás és szabotázs sejlik, sõt más is. És még csak az se biztos, hogy az Árpi tud errõl, bár igen agyas gyerek. Van titka? Rákészítik õt és a közönségét a feladatára? Tekintettel arra, "miben utazik" eddig, mennyiben lesz ez magyar belügy és mennyiben lesz nemzetközileg ráköthetõ általánosabb mozgalmakra?

Hát, bocs, ha fölöslegesen zavartalak, még a kérdésem se tudom tisztességesen feltenni, áldás Testvérem és áldásom a Családnak is,

Hozzaszolasok


#11 | Kata52 - 2013. March 03. 12:18:06
IMRE!
LEGYEN KIRÁLY!
Legyen érvényes a SZENT KORONA ALKOTMÁNYA!
Az Apostoliaknál is az a baj,hogy a pénz oldaláról közelítik a megoldást,és igazad van abban,hogy a szakralitás nem errõl szól!!!!
#12 | mattila - 2013. March 03. 12:23:42
Azért ha az ormány annyira akarná azt a nyomásgakorlást önmagára, akkor betehetnék a híradóba K.Á. és a Koppány Csoport, meg a többi megnyilvánulás idõpontjait és helyszíneit. Jól van tudom, nem az ormány irányítja a médiát, de valami csellel csak meg tudnák oldani :)
#13 | sooska - 2013. March 03. 12:29:52
Kata! Bocsi , de töröltem mert te átszerkesztetted( vagy nálam nem jelent meg az egész írásod) és így már félreérthetõ esetleg!
#14 | fapipa - 2013. March 03. 12:32:06
Imre !!!s_6 

Még az egyetemen tanították anno a sokismeretlenes ( ráadásul nem lineárisan, hanem dinamikusan változó) egyenlet megoldhatatlanságát ( ezért nincs még mesterséges intelligencia ) .
A pályafutásom során sokszor beleütköztem én is ebbe a problémába, amikor egyszer csak rájöttem, hogy igen is van megoldás !!! ( káosz elmélet ) Csak az emberek együttmûködõ halmaza ( tömeg ) képes olyan megoldásokra , ami elõre kiszámithatatlan , de biztosan megoldásra vezet.( Fraktál-FRANK-TÁL :D  )( juj majd SZM ad a pofámra s_u )

na szóval !! amig eddig a "forradalmakat ", háborúkat a pénz által gerjesztettek, addig a mostaniakat a pénztelenek gerjesztik és nem ugy, hogy Soros besorolt bennünket a sorba zsiroskenyérért . ( gondolom én )
Amig az interna-cion -álé nyomdokán haladva már nem lehet innovativ társadalmi robbanást szervezni, addig marad a spontán-sz-arabs???? -forradalom
Csak azt nem nagyon értem, hogy miért a paraszt bábuk ide oda rakosgatásával, kiütésével vannak elfoglalva a szolgálatok, amikor a király lesöprése a cél részükrõl??
Nekem mindig egyszerübb volt az egyenes a cikkcakk nál ( nem is leszek én már nagy vezér abbiztos !! s_: )
(Bocs hogy egy kicsit elméláztam, de néha hiányzik egy kis szellemi viadal , de nem álszellemi adok kapok )
Én látok fantáziát a jelenlegi " hóvirágos " forradalomban , de csak akkor, ha valódi forradalom a forradalom, -ami azzal kezdõdik, hogy feloszlik a parlament, és lemond a kóóóórmány ugy ahogy van cakompakk !!
a többit a fantáziátokra bízom

én már csak ilyen maradok .......s_p 
#15 | sooska - 2013. March 03. 12:40:31
Gyorsak voltatok Imrével, mire töröltem már elolvastátok! Imre!! Ezért töröltem!A Pénz nem fog össze senkit! Sajnos így rossz hozzászólni ha közben változik az Írás!Na mindegy , a múltkor ezen a hiteles izén már kiakadtam! Én tasival értek egyet,a baj az ha
nagy csalódás lesz mert valaki bele.......Ha nem minden rendbe jön! s_u 
#16 | fapipa - 2013. March 03. 12:48:58
na ezeket nem a harciasan gondolkodóknak szánom :

Max Weber
újra olvasása

Jogrend bomlása. A szocializmus jogrendje a materiális igazságosságba és dogmákba vetett hiten alapult. A rendszerváltó kapitalizálódás a jogrendet az üzleti forgalom biztonságának szigorúan formális alapjaira helyezte. A jog formális fejlõdése azonban az elmúlt húsz évben ellentmondásos. Az mindenkinek megfelelt volna, ha a jog az érdekharcok békésen vívott – és a laikusok számára is érthetõ - eszköze legyen. Az egyes választások nyomán hatalomra jutott politikai erõk azonban a jogot a formális fejlõdésétõl eltérítették. A jog mára a politikai erõk harcának eszköze lett. Sérül a formális jogbiztonság és a joghoz való szabad hozzáférés. A mai politikai hatalom számára a jog a hatalom céljainak megfelelõen bármikor átalakítható szociológiai, gazdasági, etikai törekvések kiszolgálójává vált. A jog ma már nem tükrözi a rendszerváltó társadalmi szerzõdést. A jogrend látszólagos duzzadó mennyisége és az élet minden területét részletekben szabályozó jellege ellenére bomlásnak indult, azt egyre több társadalmi réteg megkérdõjelezi. A jogi legalitást általában az uralkodó hatalom erõszak monopóliuma szokta veszélyeztetni. Ma a jogot az uralkodó hatalom jogalkotó monopóliuma ostromolja. A jogalkotó monopóliumával visszaélve az uralkodó hatalom a partikuláris érdekeket figyelmen kívül hagyja, ezzel egységes uralmi jogot oktrojál a különbözõ helyzettel és életviszonyokkal rendelkezõ társadalmi osztályokra, rétegekre és csoportokra. Az igazságszolgáltatást az uralkodó hatalom politikai fölényén alapuló elõzetes erejû politikai döntések mozgatják.

Laikusok jogvédelmi igénye. A jog a laikusok számára is elviselhetetlen, ma már nem érthetõ szakmai-technikai apparátust jelent. A jogtalálás esetleges és véletlenszerû. A jogszolgáltatás költségei folytán a rendszer a vagyontalanoktól lényegében megtagadja az igazságszolgáltatást.

Jogászi rend ellenzéki helyzete. A jogászság számára újra aktuálisak Max Weber gondolatai, amely szerint a modern joggyakorlat szakmai résztvevõi kínosnak érzik, hogy az igazságszolgáltatás helyzete a paragrafusok és szerzõdések puszta értelmezésére kárhoztatott jogi automatákká alacsonyítja õket, fönt bedobják a tényállást és a költségeket, mire lent az automata kiköpi indokolással együtt az ítéletet. A jogászi rend hezitál, hol a rendhez, hol az alanyi joghoz (alapvetõ szabadságokhoz, emberi jogokhoz) kötõdik. A fennálló jog betartásának kötelessége a jogászi rendet elvileg a „konzervatív” erõk körébe sorolja. Látszólag nincs aki ellenálljon. Az ügyvédek, mint jogvitákból és perekbõl élõ magánemberek azok, akik leginkább képviselhetik a kiváltságokkal nem rendelkezõket és a formális jogegyenlõséget. Az ügyvédek és a jogászok kiemelkedõ szerepet játszottak minden újkori polgári forradalomban. A jogászság ma is erõs ellenzéket vagy erõs szellemi és szervezõ ellenzéki erõt alkothat a patriarchális hatalommal szemben. A rendszerváltozás idején nem volt gazdasági egyetértés. A cél ma egy „gazdasági egyetértésen alapuló közösség” formális legalitást (üzleti forgalom biztonságát) és materiális igazságosságot (szabadságjogokat, szociális jogot) biztosító önkéntes és szabad szerzõdésének létrehozása lehet.

Dr. Kriston István
#17 | postaimre - 2013. March 03. 12:52:18
Tivadar a kormány már a váltáshoz készülõdik, kéz alá játszik. Vedd úgy, hogy lemondott. A "forradalom" ahhoz kell, hogy indokot találjanak a "miértre". Nincs itt sok ismeretlen, szinte mindenki ismerõs már és pont semmi köze a hóvirághoz, ahogy ibolyához sem. Azért mondottam, hogy menjetek csak, legyetek ott. Ez az "ellenség" lényegében már le van gyõzve. Én a következõre készülök. Mondtam, hogy több körös a történet és a legveszélyesebbek, nem azok, akiket kitesznek a kirakatba. Ugye nem gondolod, hogy a végsõ kétségbeesésében a zsidó nem törölné le a "tüntetést", vagy bármit, ha nem lenne egy nagyobb "háttér", amelynek szándékait, óhaját nem elégíti ki az.

Nos, nekem több okból sem "szabad" ebben részt vennem, de ezt tudhatod. Ez a "buli" nem az a buli, de ráció van benne.

Sooska, sokszor mondtam már, hogy nem a kimenettel, hanem a hazajövettel van baj.
#18 | Kata52 - 2013. March 03. 12:57:18
2008-ban kiadtak egy paktumot,amit nem közöltek a lakossággal!!!
Ennek értelmében nem következett volna be az a tragédia,ami mára tudjuk,hogy végzetes!!!
Itt a teljes IMF Szerzõdés !!

www.euroastra.info/node/19678

2008-ban lehetett volna Ft-ra váltani,hisz akkor még 170Ft körüli volt a svájci Frank árfolyama!Mesterségesen gyengítették a Ft-ot,"beáldozva" ezzel a 3,5millió Magyart!Ezt kellene transzparenseken feltüntetni a Bankcsapda fenti logóján lévõ szöveggel!!!

"A MAGYAR ÁLLAM KONSZOLIDÁCIÓJA A DEVIZANYILVÁNTARTÁSÚ (UZSORA)HITELEKEN (SWAP ÜGYLETEKEN) KERESZTÜL TÖRTÉNT BEISMERTEN EU/IMF FORRÁSOK FELHASZNÁLÁSÁVAL!"

Mindenképpen a felelõsök felelõsségre vonását követeljük!!!!
#19 | fapipa - 2013. March 03. 12:59:17
Imre én nagyon jól értem !!! Tudhatod !!
Csak olyan jól esik errõl itt csevegni a nagy nyilvánosság elõtt, hogy háááátha többen is megértik, hogy mit kéne megérteni s_6 s_z s_n 

értem, hogy érted, hogy érted !!!???
#20 | postaimre - 2013. March 03. 13:07:42
Kata, ugye tudod mi az a Liszaboni Szerzõdés? Biztosan, hisz százszor átbeszéltük már. Ennek értemében NINCS Magyar Nemzeti Bank, nem mintha egyébként még volna, de ezt körülszerzõdték és most mi történik, mikor széthullik az EU és alakul a föderativ unió? MNB vezér lesz matolcsi egy fogott köztörvényes bûnözõ és azt jelenti ki, hogy a MNB tartalékát államadósság-cökkentésre is fel lehet használni...? Mi történt? Ja, hogy közben már most sincs EU, csak még titkos? Olyasmiért nem kell tüntetni, ami már megvan. Nem akarom a "nagyfiúk" játékát elrontani..., mjd azért írok ezt azt, csak cikkben.

Tivadar, persze, hogy így van, ismersz, s tudhatod milyen jót szórakozom közben, mert amíg így dialogizálunk, sok-sok lényeges momentum úgy kerül nyilvánosságra, hogy közben azt a látszatot keltjük, hogy laikusok vagyunk. Pedig de!

Tudtad, hogy Lica tegnapelõtt hazajött? Tegnap hívott vadidegen teflonról, mert amint leszállt a gép és rákacsolt a hazai mobilszolgáltatókra, kiiktatták a telefonjait? Nagyban megy a játék és ez nem játék. Monja, hogy végig rajta voltak, míg a városban egerészett. Mondtam, hogy vigyáznak rá. Így jár az, aki túl sokat tud. Nem mindig jó érzés ez, és jobb lenne néha hallgatni, de akkor az van, hogy a sok már majdnem valamit értõ az elsõ kanyarnál elvéti a lépést.

Hozzaszolas küldése


Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés


Csak regisztralt tagok Értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztr?lj.

Még nem értékelték