Posta Imre weboldala

Navigacio

Szakmai oldal:



RSS

Hrek

Cikkek

Jásdi Kiss Imre: Hatodik Pecsét




Megrendelem!!!

Telefon:
06-30/911-85-63

A könyvrõl írták...

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

üdvözlet


A MAI NAPTÓL (2015/09/22) AZ ÚJ WEBOLDALUNK A: HTTP://POSTAIMRE.MAGYARNEMZETIKORMANY.COM :)

.....................
(A www.postaimre.net a továbbiakban szakmai oldalként müködik
az egykoti www.magyarnemzetikormany.com/pi-klub cím - archiv oldalként, amint tapasztalhatjátok - még mindig elérhetö.)

Nyilt levél Kásler Árpádnak


Felrakták az üzenöfalra, elolvastam.... az a véleményem, hogy itt a helye.
A pofon kemény, de van egy magyar közmondás; Nem az az erös aki adja, hanem aki állja!
A saját gondolataimat most nem írnám le, de eleget tudunk a közelmúlt eseményeiröl ahhoz, hogy ezt a menetet Pap vs. Kásler megpróbáljuk tisztán látni. Nekünk, itt nem kell még döntenünk, kinek és miért van illetve kinek nincs igaza. Persze ez nem is olyan egyszerü, hiszen nem fehér és fekete a világ...
Ez a világ mocskos, a szinek összefolynak...


Olvassunk együtt!:

(Link)

- - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nyílt levél Kásler Árpádnak, Papp Pétertõl!

Szia Árpi!

Van néhány dolog, amiben egyet értünk, s van amiben nem. Ez ügyben írok.

Teljes mértékben egyet értek, hogy a pénzintézetek, bankok, egy elõre kitervelt, aljas szándékból, nyereségvágyból, több emberen, bûnszervezetben elkövetett, súlyos csalást, lopást hazudást, becsapást, átverést, megkárosítást, megtévesztést, és még sorolhatnám több soron keresztül, hogy milyen bûnöket követtek még el. Sõt, még sajnos népíirtást is

Ám ami Doubravszky Györgyöt illeti más az álláspontunk. Sokan támadják õt, hogy letöröl posztokat, kitilt embereket, a Hiteltársulás oldaláról, de valljuk be õszintén: az olyan támadó jellegû, igazságtalan(!) beírások, aminek forrása leginkább Tõled származik, ered az nem is maradhat ott. Van olyan, aki beírta a hülyeségét, terv szerint lementette, s várta mikor lesz kimoderálva, s most azon hõzöng, hogy az írása törölve lett. Ha belegondolunk, A bankcsapda oldaláról is már több tucat embert üldöztek el, tiltottak ki, mert a polgári peres utat választja elsõsorban. És ha a Te weblapodat nézzük, Te pedig eleve MINDENKIT kitiltasz onnan, hisz nem lehet alákommentelni, hogy miért nincs igazad, sõt, miért állítasz több esetben valótlanságot, amellyel megszeged a BTK 179.-180.§-át is. (becsületsértés, rágalmazás)

Rágalmazás

179. § (1) Aki valakirõl, más elõtt, a becsület csorbítására alkalmas tényt állít vagy híresztel, vagy ilyen tényre közvetlenül utaló kifejezést használ, vétséget követ el, és egy évig terjedõ szabadságvesztéssel büntetendõ.

(2) A büntetés két évig terjedõ szabadságvesztés, ha a rágalmazást

b) nagy nyilvánosság elõtt,követik el.

Becsületsértés

180. § (1) Aki a 179. § esetén kívül mással szemben

a) a sértett munkakörének ellátásával, közmegbízatásának teljesítésével vagy közérdekû tevékenységével összefüggésben,

b) nagy nyilvánosság elõtt

a becsület csorbítására alkalmas kifejezést használ, vagy egyéb ilyen cselekményt követ el, vétség miatt egy évig terjedõ szabadságvesztéssel büntetendõ.

Próbáltam rájönni, (nem kitalálni, mert azt TE szoktad,) szóval rájönni, hogy miért bántod Doubravszky Györgyöt. Talán irigykedsz rá, hogy sikereket ér el? Sikeresebb mint Te? Félsz, hogy megoldja a problémát? Aztán rájöttem a dologra. A WebBank miatt állítasz valótlanságot. Azt hiszem itt az ideje, hogy végre valahára megértsd a WebBank koncepció lényegét, mert amíg ezt nem sikerül megértened, addig Te, a gyulai lakosú Kásler Árpád a PROBLÉMA RÉSZE VAGY! Azt állítod, hogy a WebBank azért jön létre, hogy a mostan nyilvántartott CHF-et a mostani árfolyammal forintosítsa. EZ HATÁROZOTTAN KIJELENTHETÕ, HOGY NEM IGAZ!!! (de ha igaz is lenne, akkor is jelentõsen csökkentett kamatok mellett, többnyire visszaállnának az eredetinél alacsonyabb törlesztõ részletek a maradék futamidõre...)

Hogy mire lesz jó a WebBank, ha végre készen lesz? Nos, elõször is MAGYAR lesz, így az összes nyeresége az országban marad, s a nyereség fele Állami bevétel lesz, így annyival csökkenthetõek lesznek az adóterhek. Másodszor is, mivel Minden banknak PÉNZTEREMTÉSI JOGA van, így emiatt olyan alacsony kamattal tud hitelezni, amennyibõl a leendõ alacsony költségvetésû rendszer kényelmesen fenntartható. Ezzel végre nyugat európai mértékûre csökkenhetnek a hitelkamatok. ez kb 2-5%. Azt hiszem ez Doubravszky György-nek egy zseniális ötlete!!! Ismét mondom: Zseniális ötlet!!! Hogy hogyan segítheti ez a devizás hiteleseket? Nagyon egyszerû: Miután sikerült beperelni a bankot teljes semmisségre + kártérítésre és megnyeri az ügyfél, akkor elõáll az a helyzet, hogy az ügyfélnek kb 60 nap alatt vissza kell adni a maradék pénzt a banknak. (Ez ugye a teljes semmisségnél a felvett / kapott / eladónak utalt összeg, mínusz a befizetett havi részletek,összegek, mínusz kártérítésben megítélt összegek) Ez az én esetemben kb. olyan 4M Ft lenne. (felvettem 9M-.et, befizettem kb. 5M-et, - nyilvántartanak 13M-et...) Ha ezt nem tudom teljesíteni, saját megtakarításomból, és más hitelintézetek ismét összezárnak úgy mint a végtörlesztésnél, és bojkottálják a hitelnyerteseket, akkor probléma állna fennt. Ekkor jön a képbe a WebBank. Ez Civil-Állami tulajdonosrésszel, meg tudja hitelezni a maradék részt, alacsony kamattal. Sõt, a forintos hiteleseknek is töredék kamatért tudja kiváltani a kölcsönét. Tehát azt hiszem, Te a legjobb dolgot nem értetted és támadtad eddig, amit kitaláltak ebben az egész küzdelemben... Ezek után az összes tróger, csaló bank mehet haza oda ahonnan jött, s nem fogja itt szívni pióca módjára a Magyar emberek munkájából teremtett értékeket! Egy igazán Magyar bank ennek egy szükséges és elengedhetetlen része! Ezzel az állam visszakapja a pénzkibocsájtás jogát, mely õsidõk óta állami monopólium volt, s most ez magánkézbõl ismét, (de legalább is egyenlõre részlegesen) visszakerül! Sõt, az államadósság elleni harcban és az országunk pénzügyi függetlenségéért folytatott harcban is egy igen jelentõs bástya Lehet. Ezt igaz, Te sem akarod megakadályozni?

Lehetne kérdezni, hogy miért nem az OTP-t veszik vissza? Mert egyszerûbb és olcsóbb egy új bankot alapítani és felfuttatni, mint sok Mrd. adópénzbõl visszavenni egy korábban privatizált bankszektort.

Ezenkívül elhangzott többször a szavaidból, hogy a bíróságok alkalmatlanok erre a feladatra. Ez is határozottan cáfolható! Mint köztudott a Te ügyed lassan 5 éve kezdõdött, egy alkalmatlan keresettel, amiben az állt, hogy a csúnya bank megemelte a törlesztõrészletet, és kérted a T. Bíróságot, hogy lécci-lécci, mondja meg a banknak, hogy "nanemááá"... Ebbõl a keresetbõl, többszöri módosításra, kihozta az ítéletet a bíróság, hogy a szerzõdésedben a Vételi és Eladási árfolyamon való díjazás semmis. Tulajdon képpen, egy kis nyúlfarknyi részt, az árfolyamrést, a befizetett összegek 2-3%-ányi összeget tekintett a bíróság tisztességtelennek visszamenõleges hatállyal. Egy "kis semmiség" lett semmis!!! Ezzel majdnem hogy nem érdemes pereskedni. Ez persze nem igaz, de majdnem, hiszen 2-300%-all vertek át bennünket, az eredetileg kialkudott részleteken, kamatokon felül. Ennyi miatt még sok embernek nem lenne értelme perelni, ám Esetedben ezt a vékony ám nehezen járható ösvényen való elsõkénti (majdnem) végig járás tisztelendõ! Ám valljuk be õszintén! Ki nem szarja le, hogy mit dönt Brüsszel az ügyedben? Elõször is, ez csak a Te ügyed, (mint megmondták a bankok, bíróságok is,) másrészt az csak egy igen kevés nyereség a részleges semmisség kategóriáján belül is, s ennyi miatt sok embernek egyébként is vinnék a házat, lakást, kulcstartót... Errõl miért nem írtál eddig? Nagyon sok ember azt hiszi, hogy a Te szerzõdésedben milyen sokat ítélt meg a bíróság, közben szart se ér!

Ha odafigyeltél volna arra, amit ingyen (!) tanácsolt Neked is több szakértõ ügyvéd, akkor már teljes semmisségrõl dönthetett volna a Kúria, s erre hivatkozva már mindenki hivatkozhatna a Te Kúriás ítéletedre, tényleg jogosan, s nem csak önjelölt vezér lehetnél, hanem megválasztott király is! Most azonban ezzel párhuzamosan haladva el kell jutni addig amíg egy másik ügyben nem lesz Kúriai ítélet. Így, az egód miatt, elqrtad a sok ember ügyét! Nem kicsit, nagyon! Így Ne is csodálkozz azon, hogy vinni akarják a házad, mert amilyen keveset nyertél, attól még több milliós a nyilvántartott adósságod. Emellett hirdeted a "nulla forintot a bankoknak" akciót is, amivel még több embert sodorsz kilakoltatás környéki állapotba, felelõtlenül. Téged, lehet, hogy az ismertséged miatt nem fognak kirakni házadból, de több embernek csak a moratórium fenntartása jelenthet ideiglenes nyugalmat, majd a per, és/vagy központi megállapodás. Szerencsére errõl nem a bankok döntenek, hanem a kormány. Mellesleg több ezer Milliárd Forintnyi fölösleges pénze van a bankrendszernek, (belõlünk,) így "kivéreztetni" õket ezzel a módszerrel több ÉV!!! Még akkor is, ha SENKI sem fizetné a hitelek törlesztõrészletét, de még a forintosok sem!

Úgy látszik, mostanában sem figyeled az eseményeket, pedig már TÖBB TUCAT SEMMIS ÍTÉLET született, a HPT. 213.§ és 47.§ alapján! Többnyire elsõ fokon, de van már olyan is, ami jogerõre emelkedett! Ezen kívül jogi úton már több ezer végrehajtást sikerült felfüggeszteni a perek lezártáig. Így állításod, hogy a bíróság alkalmatlan nem állja meg a helyét! Csak tudni kell jogi nyelven megfogalmazni és alátámasztani, hogy mit kérsz! Épp ezen úttörõ, teljes semmis perekkel lehet kikényszeríteni jobb alkupozíciót a többi esetben, hisz minden szerzõdés semmis (99,99%-os nyerési eséllyel perelhetõ), sõt a forintos hitelek egy része is Semmis. Ahol a forintos hitelek mégsem lennének semmisek, ott is tisztességtelen a kamatemelés (2/2012 PK). Egyre több ítéletet sikerül feltölteni a "Hitel Sikerek" Facebook csoportba, ahol ezek megtekinthetõek. Természetesen szóba kerülhet még az ár is, a joghoz jutás költsége, de nemrég hallottam, hogy több illetõ is 0 azaz nulla forinttal indította a keresetét. Jól utánanézett a dolgoknak, megtanulta amit kell, bízik magában és elindult. Vagy a pertársaság is megoldás lehet. A másik probléma forrása a perek ideje. Ugye Neked 5 év, alatt sikerülhet egy kicsit elérni. De VAN olyan kereset, amiben a T. bíróság az elsõ tárgyalás alkalmával semmisnek ítélte meg a szerzõdést. Mintegy fél évvel a beadás után. Csak érteni kell a módját! Természetesen egy központi megállapodással még ez is gyorsítható, de errõl majd késõbb. Igazából a Webbank + per, vagy WebBank + központi megállapodás mentheti meg az adósok nagy részét. Egyedül egyik sem az igazi...

A Honlapodon sorra jelennek meg a különbözõ dolgokat, ócsároló, idõnként elõre kitervelten hazug kijelentések, de arról, hogy melyik paragragrafussal tudnák megvédeni magukat az emberek kevés szó esik. Leginkább semmi. Sõt, azt sem láttam még soha, hogy bizonygattad volna ott, hogy hogyan verték át az embereket. Talán Te sem tudod pontosan. Érdemes lenne rákeresni az interneten a "kezdõ küzdõk"-re s ott világosan érthetõen le van írva sok minden. Érdemes lenne Átolvasnod Neked is, s nem beszélnél annyi hülyeséget. Nem a populista kijelentésekben kellene keresned az igazad, hanem Te is a megoldás része lehetnél, hiszen Te magad ócsárolod a jogászokat akik az eddigi számot tevõ sikereket elérték. (én is rühelltem õket sokáig, de nemrég rájöttem, hogy vannak köztük rendesek is.) Mivel így állsz hozzájuk, nem is kell csodálni, hogy nem jelentkezik "szolgálatodba" egyetlen értelmes ügyvéd sem, hisz ki akarna olyan önjelölt, (privát adatokat aggályosan nyilvántartó,) vezért fõnöknek, akinek az egója és IQ-ja között ekkora a különbség? Közben pedig szép csendben sorra nyerik a pereket. Na nem mind, csak az, akik autodidakta módon, önszorgalomból kitanulták ezt a szakmát. Miért írom, hogy szép csendben? Mert az igazi megoldást kínáló embereket nem, vagy csak igen ritkán, (csak megfelelõ diplomáciai érzék birtokában,) engedik be a médiába.

Írod, hogy a devizás hitelesek megsegítésére külön iparág szervezõdik. Ez igen furcsa és nevetséges olyan ember szájából, billentyûzetébõl hallani, aki a károsultak adományából él, s ezért a díjért még senki nem lett megmentve a BÁÉSZ által!!! Legalább is én még ilyenrõl nem hallottam!!! E mellet is vannak olyan szervezetek, ügyvédek, akiket nem mernék ajánlani még az ellenségemnek sem. De határozottan állítható, hogy van jó néhány olyan ügyvéd, ügyvédi iroda, civil szervezet, akik nagyon jó ár/érték aránnyal dolgoznak!

Igazából azzal sem vagy tisztában, hogy kikkel vagy egy lövészárokba, s az ellenség közeledtére Neked csak a saját lövészárkon belüli sárdobáláson jár minduntalan az eszed, miközben az összefogást hirdeted magadért. Mindenki Teérted... Ez a bort iszik és vizet prédikál tipikus példája. Miért merem ezt kijelenteni?

2013.02.18-án megjelent írásodban ez áll: "Ami Barabás Gyulát illet, csak annyit tudok róla, hogy kb. 8 hónappal ezelõtt a Bankszövetség egyik tisztségviselõje telefonon elmondta, hogy csak a BAÉSZ-al nem tudnak szót érteni, itt van például Barabás Gyula, a Széchenyi Hitelszövetség elnöke, akivel kiváló kapcsolatokat ápolnak. Én ezt el is hiszem, hogy így van, hiszen évekig az MNB-tõl kapta a fizetését Barabás úr."

Nos azt hiszem ezt is rendesen benézted, ugyanis 2 Barabás Gyula létezik a köztudatban. Írd csak be a gugliba, egybõl fel is hozza, felajánlja, hogy az OTP-s Barabással, vagy a Széchenyi Hitelszövetség elnökére akarsz rákeresni. Ez elõbbi tényleg kapott az MNB-tõl fizetést, viszont az utóbbi segítségével több ember menekült meg a kilakoltatásról, s van már tucatnyi bírósági ítéletük, amiben semmis lett a szerzõdés. Nem olyan nyúlfarknyit nyertek, mint amivel Te hõzöngsz, hanem teljes semmisséget! Egy ilyen hibát még el is lehetne nézni, csak hát ilyen sorozatos hibák miatt alkalmatlan vagy, nem hogy egy ország vezetésére, de még egy szervezet, párt vezetésére is. (itt jegyezném meg, hogy "belõlem" is van egy példány a túlsó oldalt...)

Sajnos, egyet kell értenem Veled Dr. Léhmann György-el kapcsolatban, akinek elmélete szerint a CHF nyilvántartást a CHF Liborhoz kell igazítani, s így ezzel az árfolyam veszteséget majdnem kompenzálja a kamat csökkenése, s így alig emelkedik a havi törlesztõ. Ha jól hallottam ezzel már nyert pert is. Ha ez igaz, ez is nagyobb nyereség, mint amit Neked sikerült elérni, igaz, jogi és közgazdasági végzettség nélkül.

Többször kijelentõ módban hamisan írod, hogy a Pénzügyi Jogok Biztosa, rosszat akar, jelenlegi árfolyamon akarja a forintosítást, s nem akarja felelõsségre vonni a bûnösöket. Nos egyértelmûen kijelenthetõ, hogy ez hazug vád! Részben már fentebb is kitértem rá, részben most. Értem én, hogy Te a Hágai törvényszék elé akarod cibálni a bûnösöket. Ezzel teljesen egyet is értek, s ha sikerült az embereket biztonságba helyezni, akkor segítek is ebben, de elõször álljanak le a kilakoltatások, behajtások, világosítsunk fel minnél több embert arról hogyan vertek át minket a bankok, s mik az emberek jogai. Igaz, hogy több ezer családnak sikerült már ezt jogi úron felfüggeszteni, de sok embernek csak ez lehet a megmenekülése. Csakis ezért lennék hajlandó engedni a nekem/nekünk járó kártérítés összegébõl (semmisségbõl nem), s a bûnösöknek járó fejenként 500 év börtönbõl is talán gyököt lehet vonni, ha rövid idõn belül sikerül megállapodni a bankszerekkel. Gondolom Neked sem áll az érdekedbe, hogy kétszer annyi áldozat miatt legyenek felelõsségre vonva a bûnösök. Mert jelen pillanatban nekem - prédikációddal ellentétben - úgy tûnik, ezt akarod, hiszen mire Hágába viszed Csányit pórázon, az legalább 5 év. (Ismételten mondom, hogy oda való, minél hamarabb, közvetlenül az után, hogy az emberek biztonságban vannak!)

Azt írtad, február 20-án szerdán, hogy A Te ötletedtõl vezérelve, cikked után 10 perccel kérte fel a Pénzbiztos Varga Istvánt, hogy legyen a Civil oldal képviselõje. Nos határozottan állítható hogy ez sem igaz, mert a Hiteltársulás oldalán IS már többen jó régen ajánlották Õt, mint szakértõ!!! Te, az ominózus cikket 2013. február 19, kedd 18:46-kor tetted közzé. Ekkor egy mintegy 20 percen keresztül egy határozott személyiségû, Tõled okosabb, Civil harcos amazonnal beszélgetett telefonon, így nem telefonálhatott Varga Istvánnak akkor. Annál is inkább, mert a Hiteltársulás oldalán 2013. február 19-én a fent megjelölt idõpontnál kb. 40 perccel hamarabb már le volt beszélve, hogy kik képviselik a civil oldalt:

Hiteltársulás "HOLNAP REGGEL megnevezem a civil oldal két szakértõjét, akik a tárgyalásokon az érdekeinket védik. Szerintetek KIK LESZNEK? Kíváncsi vagyok, hogy választásom mennyire esik egybe az elvárásokkal."

Szóval ismételten HAZUDTÁL!!! Tipikusan politikusi tevékenység, de egy hazudozós embert tárgyalópartnernek senki sem fog elfogadni. Olyan vagy, amit Te is bírálsz, s akik mellé be szeretnél ülni a parlamentbe. Azért mondom, hogy mellé, mert ilyen magatartással, mint amivel Te rendelkezel, nem lehet huzamosabb ideig hülyíteni a népet, s valóban rendszert váltani! Pártsemlegességet követelsz az általad kisajátított megmozduláson, miközben Te magad egy pártelnök is vagy, akinek célja, hogy bekerüljön a parlamentbe, az adósok hátán... Sem végzettséggel, sem elméleti, sem pedig gyakorlati ismeretekkel nem rendelkezel ahhoz a feladathoz, ami a devizahitelek problémájának megoldását illeti. Ezen túlmenõen hazudol is annak érdekében, hogy saját poziciódat megerõsítsed, s még az általad megjelölt 50.000 támogató sem jött össze, amit szeretnél, nem véletlenül.

Idéznék egy "ismeretlen szerzõ" írását az FB-rõl:

"... olyanokat úriember nem ír az azonos oldalon állóról, hogy bankár (???) és ellenérdekelt kormányügynök. Semmi ilyenre utaló dolgot nem láttam György munkássága kapcsán és csak az amikor egy nap több helyen kell nyilatkoznia ismerve a budapesti közlekedést elég fárasztó önmagában is. Már tegnap írtam hangnem kérdésrõl pár sort, nekem ilyen nem tetszõ dolog volt amikor Kásler Árpád közölte a miniszterelnökkel, hogy elvárja az irodájában Gyulán ha már ott járt. Elõre lehetett tudni, hogy nem fog elmenni és nem azért mert Orbánt a "nemzetközi finánctõke pénzeli" hanem mert egy miniszterelnököt nem szoktak utasítgatni van ott is protokoll. Ez tipikusan az a helyzet, hogy nem elég ha valakinek igaza van, egy szint felett szükséges jól kommunikálni is azt mert ha nem megfelelõ a hangnem azonnal lesöprik a javaslatot. Aki nem annyira jártas az ilyesmiben velük meg kellene értetni, hogy most éppen ez zajlik, megfelelõ hangnemû tárgyalás elõkészítés. Valószínûleg jól csinálhatja György amit csinál mert elõtte én egyedül Róna Pétertõl hallottam komolyabb szinten, hogy a devizahitelek hibásak ... "

Valótlanságot állítottál akkor is, amikor azt mondtad a Kossuth Téren, hogy 10.000-en vagyunk ott. A "színpadhoz" közelebb sûrûbben álltak az emberek, hátrébb ritkábban. én olyan 1500-2.000 Fõre becsültem a létszámot. Rendõrbácsit megkérdeztem, Õ azt mondta, "olyan jó ezer ember". Mindig is szerettél túlozni, a Te nagyságodat illetõen, s mások hibáit illetõen, de azért azt is tudnod kell, hogy az emberek egy jó része nem a Te saját egód miatt volt ott, azon a mintegy 2000m2-es térrészen...

A hitelesek érdekében a megállapodás pedig ha létrejön, akkor az bizony Doubravszky Györgynek köszönhetõ, akinek hatására sikerül leültetni a képviselõ feleket egymással. A bankokról én is úgy gondolom, hogy nincsenek "tárgyalási pozícióban" a sorozatos törvénysértések miatt, de errõl csak olyan szakemberek tudják õket meggyõzni, mint a két felkért és civil oldal számára elkötelezett emberek. Ha a teljes siker nem is feltétlenül fog bekövetkezni, de Gyuri jó szándékában és hozzáértésében mindenképpen lehet bízni! Ismerem annyira! Õ nagyon jó diplomata, de az az egy biztos, ha más nem is, hogy aki Gyuri ellen uszít,akkor azzal akadályozza a feltételes sikert is, s akadályozza a moratórium meghosszabbítását, és azt éri el, hogy minél hamarabb és minél több ember legyen kilakoltatva!!! Ha már annyit sikerül elérni, hogy apró részletekben egy évvel sikerül kitolni a moratóriumot, már az is jelentõs eredmény, s sok emberéletet ment meg. (Persze jobb lett volna, ha a teljes bürokrácia engedélyével január elsejétõl 100% kapacitással mûködnek a pénzügyi jogok biztosának hivatala, mint ahogy Gyuri tervezte is, de ez a hivatal tökörészésén múlik. Na Ezért viszont Matolcsit lehetne okolni s nem Gyurit. )

Egyébként pedig legyen bármilyen megállapodás, ha a magyar bíróság vagy a (Hágai) Büntetõ Törvényszék másképp ítélkezik, akkor több büntit (vagyonelkobzás, fõvesztés) fognak kapni a bankszterek, mint esetleges gyors megállapodásban lenne, de legalább nem lesz több áldozat!!!

Bízom benne, hogy abbahagyod a sárdobálást, (legalább addig, amíg a moratórium feloldása több embert veszélyeztet,) s inkább arra szervezel mozgalmat, hogy lesz nagy irgumburrgum, ha a Parlament bármikor is megszavazza a moratórium feloldását. Illetve a lejárt moratórium nem lesz meghosszabbítva. Bízom benne, hogy rájöttél, hogy ezzel a FÖLÖSLEGES gyûlöletbeszéddel, túráztatással ártasz a civil oldalnak, s az áldozatok számát növeled csak! Zárom soraimat A hiteltársulás civil szervezõjébõl lett pénzbiztos soraival, s hozzá fûzött gondolataimmal:

Hiteltársulás "... szerintem a Parlament támogatni fogja [a moratórium meghosszabbítását]. Ki mer ellentmondani egy ilyen határozott és jogos civil kérésnek? Nem szõnyeg alá próbáljuk seperni a problémát, hanem a tárgyalások idejére kérünk teljes moratóriumot. Ha pedig megegyezünk, remélem utána már moratórium sem kell többet."

(Ha pedig mégsem sikerülne a megállapodás, és a moratóriumot feloldják, akkor vagyunk már elegen ahhoz, hogy - ha jobb lehetõség nem kínálkozik - a Koppány csoport módszerével állítsuk meg a kilakoltatásokat.)

Üdvözlettel:

Papp Péter

független civil küzdõ

Ui.:
Mivel nem hiszem, hogy érdemben tudnál erre reagálni, sõt, szerintem Te még a Facebookon is le fogsz tiltani, mint ahogy szoktad másokkal is tenni, így nem hiszem, hogy kikerül oldaladra ez a levél. Ezért kérem az olvasókat, hogy küldjék el az ismerõseiknek, hogy az igazság terjedjen.

Hozzaszolasok


#31 | postaimre - 2013. February 26. 18:03:17
Na végre, de ne csak a szátok járjon, hanem aztán most tényleg!
Azért arra kérek mindenkit, hogy ha lehet, hagyjon ki az ilyen adok-kapokból. Már öreg vagyok hozzá, a fülem is válytabb. Majd a gyõztessel megküzdök ha lesz kedvem hozzá, de inkább koccintok egyet vele szódavízzel. Gyorsan rendezzétek le. Szólok fapipának is, meg kinek még, hogy ne legyen több körös a mérkõzés?
#32 | vidia - 2013. February 26. 18:30:57
Kicsit lekésve ugyan a hozzászólással, ezért nagyon röviden. Már megint érzelmileg vagytok rabjai az egótoknak, enyhe tûrõképességgel, egymás überelésével. A mértékletesség elõnyt jelenthet, hogy közöttünk a próbatételt ne ekként vívjuk meg és a felvetett téma megvitatása helyett ne így szaporítsuk a szavakat.

Véleményem szerint Doubravszky, és Papp akárki, de sajnos Kásler Árpi is, de még ide tenném személyes levele miatt Orosházit is, a levélváltásaikban a "személyeskedést" és a stílust illetõen, bizony a következményeik ezeket a kisstílû csatározásokat eredményezik, melyek végeredményben csak felesleges energiapazarlások.
Árpád az eszközöket néha nem megfelelõen választja meg, illetve kezeli elég rangosan. Doubravszky és a "holdudvara" egyszerûen súlytalan Árpáddal szemben, ezért nem méltóak a tárgyalásra sem...
#33 | taskeszi - 2013. February 26. 18:38:19
Hûha!
Micsoda indulatok...?!
Hová indultok?
#34 | taskeszi - 2013. February 26. 19:07:57
No jól egymásnak estetek!
Kár értetek,mert nem ezzel kellene foglalkozni!
A privát meg azért az,mert az!
Azt gondolom ez mindenki lelke válogatja!
#35 | taskeszi - 2013. February 26. 19:15:56
Nos ha ez így igaz,az nagyon gerinctelen húzás!

Azt hiszem-bár közöm,és ráhatásom nincs rá-Imrének illene rendet tenni,mert itt épp az bontja a nem létezõ egységet,akinek õrizni kellene!
#36 | postaimre - 2013. February 26. 19:29:24
Hungi, nálam több mocskot itt és máshol egyikõtök sem kapott, pedig aztán van arcom nevem. Keress rá a neten nyugodtan és csodálkozol. Szépet nem igen fogsz olvasni. Nem mondom, hogy jól esik, de bírom, illetve kibírtam. Talán a java még hátra van. Szemmel láthatóan rajtam kívül itt senki nem tudta megérteni mirõl is van valójában és egészében szó, de vagytok már páran, akik már néha-néha értik. Nem mondom, hogy tetszik sokszor, ami itt történik, de hát nem igazán értettétek meg, hogy ez nem az én oldalam, hanem a tiétek legalább annyira. Sokan "leléptetek", teszitek, amit tudtok, éltek, megvagytok és a többi és a többi, de ez mindenkinek a maga dolga. Klasszikus mondás: nem az a férfi, aki adja, hanem az, aki állja. Ma-holnap talán nem szavakkal kell küzdeni, megvívni, hanem ...és remélem akkorra letisztul ez. Nem akarom kontroll alá tenni azt, akit nem én választottam ki, mert mindenki magát választja ki, hogy mire lesz alkalmas majd. No az most és így derülhet ki. Tetszik, nem tetszik, így van ez. Mivel barátaid, igaz barátaid is innen kerültek ki, így a tövisnek is innen kellett a rózsához tartozni. Nincs itt hiba. Mikor azt írtad, hogy feljelentettél a rendõrségnél és ebbõl kellemetlenségem is lehet, ezt a választ írtam neked: "Hungi, akkor a foglalkozás elérte célját, nem? Engem meghurcolni? Csak a "barátaim" miatt szoktak, de ebben az a jó, hogy elõbb-utóbb csak "kinyírjátok" egymást, így maradnak az ellenségeim, akikkel egyedül kell elbírnom. Ostobák vagytok, egók és fogalmatok sincs mi a tét, de ehhez hozzá szoktam már. SZM-el, vagy nélküle, ez teljesen mindegy."

Nem akarom ragozni a témát, mert nincs mit. Hozzá nem sokan tesztek hozzá már igazán semmi érdemlegeset, csak a személyes hümmögés, egymás köpködése jut, de hát ilyen világot élünk. Nyugi, én is belefáradtam már a "tanításba". Szívességet tesztek nekem mindezzel és hosszú távon. Késõbb nem kell magyarázkodni senkinek és semmiért.

Hja, majd elfeledtem, tényleg nem értitek milyen jó, hogy ezek a dolgok így és itt kerülnek rögzítésre. A nemzetnek akkor is szolgálatot tesztek vele, ha éppen ez nekem is legalább annyira fáj, mint az érintetteknek, mert ugye a csalánba mégiscsak bele van verve, de legalább erõsödik az immun.

A lányokról: ugyan az a helyzet, mint a fiúkkal. Ki kell bírniuk és jól kell értelmezniük. Ezt meg is teszik és talán nem is szorulnak lovagias védelemre. Sokkal nagyobb védelem alatt állnak és azon SZM legmosdatlanabb szájú kijelentése sem változtathat.

Nincs privilégiuma senkinek, így neki sem, s bár jobb szeretném, ha békésen lennétek képesek egymás tükrébe nézni, nem bánom, ha lejátsszátok. Ebbõl nem csinálok ügyet rég.

Hja, a személyiségi jogok és egyebek kapcsán: kinek van még illúziója, hogy az NBH nem tudja, hogy kik is a "törzstagok"? Ugyan már! Éppen ezért hasznos, hogy megy ez a püfölés. Nyugi, nem röhögnek rajta kárörvendõen, hanem sírnak, hogy nem tudják ránk verni a terrorszevezet címkét, mert oly balfaxok vagyunk, amilyennek itt is mutatjuk magunkat. Persze ez nem így van, mert ez a kóhfliktus is csak megjátszott, de ebben õk nem lehetnek bizonyosak, így csak a hitelesség kedvéért is csak keményen ám!s_6 
#37 | taskeszi - 2013. February 26. 19:37:35
oszt pont.
#38 | postaimre - 2013. February 26. 19:59:48
Hungi, így rendben. Tényleg örülök, ha sikerült megértetnem "magam". Részemrõl sincs harag senkivel rég, bármit is tett, vagy éppen nem tett. Ha elkezdtem, végig kell vinnem, ez a szabály. Ki tart velem? Senki? Legalább nem lesz kivel összekötni a bajuszom!

Parlag, õt megtették annak, ami! A bankok elé tettek egy köpõtálat, hogy legyen kivel ágytálazni. Szükséges rossz. Elvégzi a dolgát, aztán ürítik. Nem hiszem, hogy rossz szándék vezérli, csak nem tudja pontosan mibe is keveredett, s mire megtudja, már lezajlott.

Az Árpi-féle banki témát már eldöntötték. A hitelesek szerzõdések semmisek lesznek, de ez "politikai" tõkét jelent, így több dologgal kell összefésülni. Simor sem véletlen van elõtérben a "bebuktatott" MNB-vel és nem véletlen van itt Rumhy sem. A fõ téma egyébként az ország adósságának elengedése és az a nem mindegy kérdés. Nagyban zajlik a játék és Árpi és a "feltüzelt" és elkeseredett nép ehhez kell asszisztálni. Remélem érthetõ voltam?
#39 | Klotild - 2013. February 26. 20:32:57
Nem is akarják átvenni az országot ekkora adóssággal. Biztosan a sok kikötés között ez is szerepel. Mert ha a nép adósságtól gebed meg, akkor nem lehet tovább kizsákmányolni. Hacsak nem az a cél, hogy ne is legyünk. Mert akkor egészen más a stratégia.
Mi leszünk azok, akiken az összes 2000 éves üldöztetésüket leverni szándékoznak. Mert milyen nép vagy minek nevezzem azt a "bandát", amelyik képes egy szóbeszéd alapján megelõzõ csapást végrehajtani egy ártatlan népen, és azt képes minden évben tivornyával ünnepelni. Lásd. Purim. Az ilyentõl minden kitelik. Még olyan is, ami elképzelhetetlen.
A vitának nem sok köze volt az alaptémához. Sajnálom, hogy ez itt zajlott és nem priviben. Ha ezt idegenek olvassák, nem vet jó fény ránk. Már akit ez érdekel.
#40 | SZM - 2013. February 26. 21:27:24
Na mivan fasszopók?
Elgurult a gyógyszer?
Mások privát üzeneteit nem tudom elolvasni Hungarista, (Ha nem hiszed kérdezd meg GERRY-t) úgyhogy a szánalmas mocskos aljas hazugságaiddal elmehetsz a nyavajás ribanc cigány gecikurva anyádba!
Gyere csak Csabikám, ha van merszed, majd kiszabom az irhádat, mint egy kabátot te semmirekellõ pancser! Te szarrágó, olyan nyomorult vagy, hogy még azt sem fogod fel, hogy senki nem tudja olvasni mások privát levelezését! Mit tirpákozol te kis majom, azt hiszed megijedek azért mert te is szabolcsi vagy? Neked kellene a legjobban tudnod, hogy erre nem sok az esély! Nem én akadtam emberemre, hanem te! Csitulj el takonypóc! Feljelentettél? Bekaphatod te csicska, a feljelentéseddel együtt!
s_6 

Janó!
Te meg húzzál vissza kommandózni az útszéli árokba, oda való vagy! Apropó, tavaly ilyenkor ígérted, hogy egy hónapon belül nálad lesznek a fegyverszekrények kulcsai és megindítod a háborúdat! Na hol tartasz te nyomorult?
:D 

Hozzaszolas küldése


Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés


Csak regisztralt tagok Értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztr?lj.

Még nem értékelték