Posta Imre weboldala

Navigacio

Szakmai oldal:



RSS

Hrek

Cikkek

Jásdi Kiss Imre: Hatodik Pecsét




Megrendelem!!!

Telefon:
06-30/911-85-63

A könyvrõl írták...

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

üdvözlet


A MAI NAPTÓL (2015/09/22) AZ ÚJ WEBOLDALUNK A: HTTP://POSTAIMRE.MAGYARNEMZETIKORMANY.COM :)

.....................
(A www.postaimre.net a továbbiakban szakmai oldalként müködik
az egykoti www.magyarnemzetikormany.com/pi-klub cím - archiv oldalként, amint tapasztalhatjátok - még mindig elérhetö.)

Te döntesz: ilyen, vagy olyan?


Na jó, írok, pedig valamiért nem akaródzik. Tudom is az okát, de ezzel a helyzettel nekem van dolgom. Váltanom kell és ezt régóta érzem. Nagyobb feladatok elé állít az élet és a jelenlegi helyzet ezt már nem támogatja, erõsíti. Rátok hárul majd néhány feladat, amit most még én végzek.
Sokat tanultam az elmúlt napokban is, miközben azon "vívódok", hogy mit lehet és mit kell mindebbõl átadnom és legfõképpen hogyan? Az utóbbi héten - megérzésem igazolandó- közületek többen személyes találkozókon kapott megerõsítésen keresztül érzékelhettétek, hogy igencsak idõben vagyunk. Ez megnyugvással tölt el, viszont rám még vár pár nehezebb vizsga, amit ki nem mondott elvárások okán, de fõleg a magamnak tett ígéretem okán kell megfelelõen kezelnem. Szó sincs itt politikáról sem egyéb "evilági" kérdésekrõl. Ahogy látom, a verkli remekül elmûködik már magától is. Alapdilemmám megoldódni látszik és lassan megtanulom, hogy van amit azért nem szabad megmagyarázni, mert nem lehet. A bölcs ilyenkor hallgat. Ugyanakkor még nem vagyok bölcs, így nehezen veszem az akadályt és célozgatni, utalni azért még sejtetek, abban a reményben, hogy képesek vagytok már kevés szóból is hellyel-közzel értelmezni a világi jelenéseket, jelenségeket. Nem teszek ígéretet, hogy néha nem fogok "kifakadni", de az az ellenállás, ami most van bennem, azt erõsíti, hogy NE folyjak már ebbe a régi módon bele. Tanulom a szétválasztást. Nemrégiben ismertem fel a különbségtétel egyik közkedvelt szabályának eredeti értelmét és ez nagy erõvel hat rám. A "yin-yang" filozófiájáról van szó. Ha magyarul és eredetiben mondom, talán közérthetõbb, mire is gondolok. Az egyik ilyen, a másik meg olyan, úgy szellemi téren, mint materiális síkon és ez soha nem összetévesztendõ alapelv. Ami ol-YAN(G), az nem lehet il-YIN, ahogy a japán "jen" és a kínai "jüan" és két különbözõ árfolyammal bíró, nem összetévesztendõ elv. Talán nem véletlen, hogy éppen tegnap kaptam kézhez a taoista Ji King kézikönyvét és ahogy ránéztem, a tao "út" jelentése mint "távol" képzet jelent meg elõttem. Az egyensúlyról van itt szó, kívül s belül, lent és fent, politikai gazdaságban és geostratégiában. Nézzétek el nekem, ha egy kézlegyintéssel, vagy szó nélkül hagyva intézek el egy olyan "hírt", ami csak közelíti a távolit és önmagában nem értelmezhetõ.
Csak a példa kedvéért említem, hogy a Szent Korona hazahozatala és az István a király "rockopera", Petõfi nyughelyének keresésének ürügye, majd pedig a közép-ázsiai genetikai vonal hivatalos keresése, Kurultáj (körül táj) megszervezése, üzletelés, Nabucco, torockai -tutsek (vármegye), orbán-orsós, zazrivec-vona mind felfûzhetõ ugyanarra a zsidó vezérfonalra. A kulcsemberek mind egy szálig benne vannak nyakig a titkosszolgálati latyakban , de ezen mit ragozzak még. Geostr5atégia? Ha csak az oroszok birodalmi szemlélõdését figyelem, akkor is teljesen logikus, ami zajlik és a miért. Ahhoz, hogy az orosz "cárság" regnálhasson, királyságokra, õsi, nemesi meghivatkozásra van szükség a környezetében messze és távol, s mivel egyetlen királyság létezik, amely igazolhatja a birodalom létét, így a Magyar Királyságot fel kell támasztani hamvaiból, és mindez csak egyetlen gyöngyszeme a nyakéknek, viszont, aki nem érti, hogy ehhez teljes átrendezõdés szükségeltetik úgy szellemi és elsõ sorban szellemi téren, az azt sem értheti, hogy mivégre szükséges az a háború. Sajnos, végig kell néznem, hogyan bukik el még pár "idol" pusztán csak azért, mert röghöz vannak kötve. Tart, ameddig tart, de imádkozzatok, hogy nyúljon hosszúra, még ha szabott ideje is van mindennek. A napokban olyan jelzés is érkezett hozzám, amelyet már korábban is érzékeltettem, hogy megértésemben részesült. Kérték, hogy "maradjunk ki" az elkövetkezendõ polgárháborúból. Okát értem, még ha fájdalommal is tölt el, hogy a vihar még pár rossz útra tért, de alapvetõen nem hitvány honfitársunkat elsodorhatja. Meggyõzõdtem arról, hogy itt sokak küldetése sokkal lényegesebb és döntésük visszavonhatatlan, így nekik üzenem, hogy erõsítsék meg szellemüket, lelküket és biza testüket is, amennyire lehet, mert igen nagy szükség van rájuk. Soha nem volt tán nagyobb szükség nemzetségünkre, mint most, és eddig képesek voltunk mindarra, amely feladat most kihívás elé állít. Ne féljetek! Akiknek kiváltságuk a tudás, azok szeme rajtatok van.

Hozzaszolasok


#41 | Huliganthropus - 2012. September 06. 17:56:03
A hét fõ bûn >>> A hétfõ bûn! :)

(legyen világosság?)
#42 | gabi - 2012. September 06. 20:44:33
Van a Sötétség Fejedelme és a Világosság Asszonya. Komoly harcban állnak egymással, mindkettõ gyõzedelmeskedni kíván a világ felett, hogy az embereknek megmutassa magát; a Sötétség Fejedelme a végtelen sötétséget, a Világosság Asszonya a végtelen világosságot. El akarják pusztítani egymást, mert azt gondolják, „vagy én, vagy a másik”. És az emberek is ezt gondolják, mert azt már megtapasztalták, hogy egyszerre ez a két hatalmasság soha sincs jelen az életükben; hol egyik, hol másik uralkodik fölöttük. És akkor eljön a döntõ csata idõpontja, egymásnak feszül ez a két ellentétesnek vélt erõ, és gyõz a Világosság Asszonya, és lényével megöli a sötétséget, elpusztítja õt. S világosság köszönt az emberek életére, és örökre elmúlik a sötétség. Idõvel el is felejtik, hogy milyen az, amikor sötét van, fogalmuk sem lesz arról, hogy milyen is volt, amikor nem volt fény, mert mindig fény van. És akkor szép lassan õk ezt a fényt, hogy úgy mondjam, nem tudják megtapasztalni. Mert van. Olyan nincs, hogy nincs; és ha valami úgy van, hogy olyan nincs, hogy nincs – akkor az a dolog nincs. Megszûnik maga a fogalom, értelmezhetetlenné válik, és a Világosság Asszonya elõbb a nevét, majd a lényének a lényegét is elveszíti. És ez nem azt jelenti, hogy neki váltogatni kellett volna az uralmát a Sötétség Fejedelmével ahhoz, hogy életben maradjon, nem. Mert ez is lehetetlen, olyan nincs hogy itt a világosság, de a sötétség nincs, hiszen ha nincs sötétség, nincs világosság sem. Nem, ez arról szól, hogy melyikük látható éppen, mint egy olyan korong esetében, aminek az egyik oldala fekete, a másik fehér. De ha a fehér részét látjuk, az nem jelenti azt, hogy a fekete eltûnt, nem, az ott van, csak nem látható. S ha a Világosság Asszonya és a Sötétség Fejedelme elfogadta volna azt, hogy nem egymást kell legyõzniük, mert ez így lehetetlen, hanem együtt kell jelen lenniük, mint a korong esetében, akkor nem szûnt volna meg a világosság az emberek életében. Mert akkor felfogták volna, hogy a Világosság Asszonya csak akkor képes megmutatni magát, ha a Sötétség Fejedelmével egyszerre uralkodik, mert a Sötétség Fejedelme lesz az, aki azáltal, hogy lefele fordítja magát, láthatóvá teszi õt, mint azt a korong esetében láttuk.
http://adamus-saint-germain.net/q1323...3/node/150

Jut eszembe: a sziklák is homokszemekbõl állnak.
#43 | turan - 2012. September 06. 21:39:05
6,1 Vigyázzatok, hogy alamizsnátokat ne osztogassátok az emberek elõtt, hogy lássanak titeket; mert különben nem lesz jutalmatok a ti mennyei Atyátoknál.

6,2 Azért mikor alamizsnát osztogatsz, ne kürtöltess magad elõtt, a hogy a képmutatók tesznek a zsinagógákban és az utczákon, hogy az emberektõl dícséretet nyerjenek. Bizony mondom néktek: elvették jutalmukat.

6,3 Te pedig a mikor alamizsnát osztogatsz, ne tudja a te bal kezed, mit cselekszik [rész 25,37.40. Róm. 12,8.] a te jobb kezed;

6,4 Hogy a te alamizsnád titkon legyen; és a te Atyád, a ki titkon néz, megfizet néked nyilván.

6,5 És mikor imádkozol, ne légy olyan, mint a képmutatók, a kik a gyülekezetekben és az utczák szegeletein fenállva szeretnek imádkozni, hogy lássák õket az emberek. Bizony mondom néktek: elvették jutalmukat.

6,6 Te pedig a mikor imádkozol, menj be a te belsõ szobádba, és [2 Kor. 4,33.] ajtódat bezárva, imádkozzál a te Atyádhoz, a ki titkon van; és a te Atyád, a ki titkon néz, megfizet néked nyilván.

6,7 És mikor imádkoztok, ne legyetek sok beszédûek, mint a pogányok, a kik azt gondolják, hogy az õ sok beszédükért [Ésa. 1,15.] hallgattatnak meg.

6,8 Ne legyetek hát ezekhez hasonlók; mert jól tudja a ti [vers 32.] Atyátok, mire van szükségetek, mielõtt kérnétek tõle.

6,9 Ti azért így imádkozzatok: [Luk. 11,2-4.]


Mi Atyánk, ki vagy a mennyekben, szenteltessék meg a te neved;

6,10 Jõjjön el a te országod; [rész 7,21. Luk. 22,42.] legyen meg a te akaratod, mint a mennyben, úgy a földön is.

6,11 A mi mindennapi kenyerünket add meg nékünk ma.

6,12 És bocsásd meg a mi [vers 14.15. rész 18,21-35.] vétkeinket, miképen mi is megbocsátunk azoknak, a kik ellenünk vétkeztek;

6,13 És ne vígy minket kísértetbe, de szabadíts meg minket a gonosztól. Mert tiéd [1 Krón. 29,11-13.] az ország és a hatalom és a dicsõség mind örökké. Ámen! 6,14 Mert ha megbocsátjátok az embereknek az õ vétkeiket, megbocsát néktek is a ti mennyei Atyátok.

6,15 Ha pedig meg [Márk. 11,25.26.] nem bocsátjátok az embereknek az õ vétkeiket, a ti mennyei Atyátok sem bocsátja meg a ti vétkeiteket.

6,16 Mikor pedig bõjtöltök, ne legyen komor a nézéstek, mint a képmutatóké, a kik eltorzítják arczukat, hogy lássák az emberek, hogy õk bõjtölnek. [Ésa. 58,5-9.] Bizony mondon néktek, elvették jutalmukat.

6,17 Te pedig mikor bõjtölsz, kend meg a te fejedet, és a te orczádat mosd meg;

6,18 Hogy ne az emberek lássák bõjtölésedet, hanem a te Atyád, a ki titkon van; és a te Atyád, [vers 6.] a ki titkon néz, megfizet néked nyilván.

6,19 Ne gyûjtsetek magatoknak kincseket a földön, hol a rozsda és a moly megemészti, és a hol a tolvajok kiássák és ellopják;

6,20 Hanem gyûjtsetek magatoknak kincseket [rész 19,21. Luk. 12,33. Kol. 3,1.2.] mennyben, a hol sem a rozsda, sem a moly meg nem emészti, és a hol a tolvajok ki nem ássák, sem el nem lopják.

6,21 Mert a hol van a ti kincsetek, ott [Luk. 12,34.] van a ti szívetek is.

6,22 A test lámpása a szem. Ha [Luk. 11,34-36] azért a te szemed tiszta, a te egész tested világos lesz.

6,23 Ha pedig a te szemed gonosz, a te egész tested sötét lesz. Ha azért a benned lévõ világosság sötétség: mekkora akkor a sötétség?!

6,24 Senki sem szolgálhat két [Luk. 16,9.13.] úrnak. Mert vagy az egyiket gyûlöli és a másikat szereti; vagy az egyikhez ragaszkodik és a másikat megveti. Nem szolgálhattok Istennek és a Mammonnak.

6,25 Azért azt mondom néktek: [Luk. 12,22-31. Fil. 4,6. 1 Pét. 5,7. 1 Tim. 6,6. Zsid. 13,5.] Ne aggodalmaskodjatok a ti éltetek felõl, mit egyetek és mit igyatok; sem a ti testetek felõl, mibe öltözködjetek. Avagy nem több-é az élet hogynem az eledel, és a test hogynem az öltözet?

6,26 Tekintsetek az égi madarakra, hogy nem vetnek, nem aratnak, sem csûrbe nem takarnak; és a ti mennyei Atyátok eltartja azokat. Nem sokkal különbek vagytok-é azoknál? [rész 10,29-31.]

6,27 Kicsoda pedig az közületek, [Luk. 12,25.] a ki aggodalmaskodásával megnövelheti termetét egy araszszal?

6,28 Az öltözet felõl is mit aggodalmaskodtok? Vegyétek eszetekbe a mezõ liliomait, mi módon növekednek: nem munkálkodnak, és nem fonnak;

6,29 De mondom néktek, hogy [1 Kir. 10,1.] Salamon minden dicsõségében sem öltözködött úgy, mint ezek közül egy.

6,30 Ha pedig a mezõnek füvét, a mely ma van, és holnap kemenczébe vettetik, így ruházza az Isten; nem sokkal inkább-é titeket, ti kicsinyhitûek?

6,31 Ne aggodalmaskodjatok tehát, és ne mondjátok: Mit együnk? vagy: Mit igyunk? vagy: Mivel ruházkodjunk?

6,32 Mert mind ezeket a pogányok kérdezik. Mert jól tudja a ti mennyei Atyátok, hogy mind ezekre szükségetek van.

6,33 Hanem [Róm. 14,17.] keressétek elõször Istennek országát, és az õ igazságát; [1 Kir. 3,13.14. Zsolt. 37,4.25.] és ezek mind megadatnak néktek.

6,34 Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felõl; mert [vers 11. 2 Móz. 16,19.] a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felõl. Elég minden napnak a maga baja.
(MÁT.:6,9)
http://www.bibl.u-szeged.hu/Biblia/47...ia/47.html
#44 | postaimre - 2012. September 07. 06:34:08
Laci, nem sok út marad, ha már "mások" illúziójában nem tudsz hinni, minthogy teret engedj a "sajátodnak". A teremtés tudásarányos. A harchoz arcosok kellenek, ám, annak szintje van, ezt mindenki jól tudja, aki harcos.
Egy példát had adjak erre! Remélem hamarosan a magyarokról is készül ilyen összefoglaló, de nem baranta-ügyilag. Itt a kozák harcosokról van szó, akiket ugye nem kell bemutatni. Nem hiszed el, de a kardjukat "szablának" nevezik, a legfejlettebb harcosaik pedig a " "harakternyik-ok", exsztraszenzoros, magasan fejlett lelki mûködés karakterisztikával. Ma "jellemeknek" nevezhetnénk õket, bár akkor is mágusnak tartották. Szerinted közöttünk is voltak, vannak? Dolguk, feladatuk?
http://www.youtube.com/watch?v=U_MGXF...re=related

"Ne keresd a harcot, az megtalál téged úgy is."
#45 | szittya - 2012. September 07. 10:00:36
Örülök Imre hogy eléd került a Ji-king õsi tudása, forgassad sokat; hasznos! És ha már a tao-t említed a másik alapmûbõl (a harmadik a Sárga Császár Belsõ könyve)
pár idézet a bölcs Lao-Ce-tõl Tao Te King, Az Út és Erény könyve (Weöres Sándor fordítása)

„1
Az út, mely szóba-fogható,
nem az öröktõl-való;
a szó, mely rája-mondható,
nem az örök szó.
Ha neve nincs: ég s föld alapja;
ha neve van: minden dolgok anyja.
Ezért:
aki vágytalan,
a nagy titkot megfejtheti;
de ha vágya van,
csak a dolgokat szemlélheti.
E kettõ mögött közös a forrás,
csupán nevük más.
Közösségük: csoda,
s egyik csodától a másik felé tárul
a nagy titok kapuja.

2
Mikor a szépet megismerik,
felbukkan a rút is;
mikor a jót megismerik,
felbukkan a rossz is.
Lét és nemlét szüli egymást,
nehéz és könnyû megalkotja egymást,
hosszú és rövid alakítja egymást,
magas es mély kulcsolja egymást,
sok hang összeolvasztja egymást,
korábbi s késõbbi követi egymást.
Ezért a bölcs
sürgés nélkül mûködik,
szó nélkül tanít,
nézi az áramlást és hagyja, nem erõlködik,
alkot, de mûvét nem birtokolja,
cselekszik, de nem ragaszkodik,
beteljesült mûvét nem félti,
s mert magának nem õrzi,
el se veszíti.

7
Örök az ég és örök a föld.
Azért örök az ég s a föld,
mert nem önmagukért élnek,
ezért nem fogy belõlük az élet.
Éppígy a bölcs:
hátrahúzódik, ezért halad,
nem õrzi magát, ezért megmarad.
Így van:
saját érdeke nem ûzi sose,
ezért teljesül saját érdeke.

8
A legfõbb jó a vízhez hasonló:
mindennek hasznos, de nem harcos;
az alantasban is jelenlevõ:
a víz az út-hoz hasonló.
Az élet a földet kövesse,
a sziv a bensõ melyet kövesse,
a barátság az emberit kövesse,
a beszéd a valót kövesse,
az uralom a rendet kövesse,
a szolgálat a lehetõt kövesse,
a tett a kellõ idõt kövesse.
Ha készséges, de nem erõszakos:
nem kél zúgolódás semerre.

33

Okos, aki érti az embereket;
aki önmagát érti: ihletett.
Hatalmas, aki másokat legyõz;
aki önmagát legyõzi: erõs.
Aki törekszik: nincs híján akaratnak;
aki megelégszik: gazdag.
Aki nem veszti természetét: hosszúéletû;
aki nem veszti emlékezetét: örökéletû.

38
A nagy erény nem jótékonykodik,
ezért jó.
A kis erény jótékonykodik,
ezért nem jó.
A nagy erény cselekszik,
nem-cselekvéssel cselekszik.
A kis erény sürög,
erõvel cselekszik.
A szeretet cselekszik,
eredményes, ha nem cselekszik.
Az erkölcs sürög,
erõvel cselekszik.
A tisztelet cselekszik,
s mert nem viszonozzák,
kényszerít a tiszteletre.
Ezért:
az út ha elvész, itt az erény,
az erény ha elvész, itt a szeretet,
a szeretet ha elvész, itt az erkölcs,
az erkölcs ha elvész, itt a tisztelet.
A tisztelet
a hûség és bizalom hiánya,
a zûrzavar kezdete.
A külsõ tudás
az út virága,
a belsõ tudatlanság kezdete.
Ezért az igaz ember
a valódit akarja és nem a látszót,
a gyümöcsöt akarja és nem a virágot,
a közelit akarja és nem a távolit.

39
Íme az õs-egységben létezõk:
az ég az egység által makulátlan,
a föld az egység által rendületlen,
a szellem az egység által finom,
a völgy az egység által virágzó.
Minden az egységgel született,
a vezér, a király
vele a világ példája lett:
az egység éltet mindeneket.
Ha ködös az ég: eltûnik;
ha inog a föld: elhasad;
ha durva a szellem: elkallódik;
ha meddõ a völgy: sivatag.
Ha nem születnek, akkor elenyésznek;
a vezéreket és királyokat
ledöntik, ha nem példaképek.
A néptömeg a nagyok alapja,
az alacsony a magas alapja.
Ezért
az önjelölt vezérek és királyok
helyükön nem szilárdak.
Nem nézik, hogy a sokaság a nagyok alapja,
vesztüket az okozza.
Ha szétszedik a fényes fogatot: belõle semmi sincs.
Ne légy értékes, mint a jade-kincs,
légy egyszerû, mint a kavics.

51
Az út szül,
az erény táplál,
a lény alakot-ölt,
az alak beteljesít.
Ezért minden
becsüli az út-at és az erény-t.
Az út méltó a tiszteletre,
az erény méltó a szeretetre,
mert nem osztanak parancsot,
s mennek természetes rendet követve.
Az út szül,
az erény táplál,
dajkál, nevel,
csiszol, érlel,
ápol, õriz.
Alkot, de nem birtokol,
teremt, de nem kérkedik,
mindennél öregebb, mégsem oszt parancsot:
legmélyebb jónak méltán nevezik.

81
Nem szép az õszinte szó,
nem õszinte a szép szó.
Nem ékes-szavú a jó,
az ékes-szavú nem jó.
A tudó nem beszél,
a nem-tudó beszél.
A bölcs nem gyûjt,
mindent az emberekért tesz
és neki is jut;
mindent az embereknek ad
és neki is jut.
A természet út-ja
segít, nem sarcol.
A bölcs ember út-ja
használ, nem harcol.”

Áldás!
#46 | postaimre - 2012. September 07. 10:21:10
Szittya, a Tao úgy 15 éve volt aktív olvasmányom. Kiderült mostanra, hogy szinte minden alapmûvel találkoztam korábban, csak akkor nem tudtam, hogy mire jó és hogyan is értsem.
A Ji-king-rõl pedig csak példa, mikor a kezemhez kaptam és közben beszélgettünk az átadóval, akkor kérdezte, hogy olvastam-e, mert amirõl és ahogyan szó volt, az pont megegyezik a könyvben lévõ passzusok alaptételével. Most úgy értékelem mindezt, hogy újra kell tanulnom, de már tudom mit keressek, miért és azt hogyan értelmezzem.s_p 
#47 | szittya - 2012. September 07. 11:32:33
A példád jó példája annak, ha valaki már elég tudatossággal rendelkezik és megnyitja magában a „kapukat/csatornákat” a világmindenség energiái (mikrokozmosz-makrokozmosz/ember-természet,világegyetem kapcsolat) felé akkor lényegében teljesen mindegy hogy találkoztunk-e valaha/olvastuk-e ugyanazokat a mûveket/mikor éltünk és hol, mivel foglalkozunk stb; az alap igazságok mindig ugyanazok…de ha valaki fel akar érni a hegyre, az elsõ fázis megkerülhetetlen: tanulás, gyakorlás és a tudat(osság) fejlesztése (spirituális szempontból: ez a(z igazi) belsõ gyakorlatoknak is a lényege és célja + a szellem és a test egyesítése)
#48 | turan - 2012. September 07. 12:05:25
Hoktezuma, a zene, amit a perui indiánok szoktak játszani Balatonfüreden is, a Tagore sétányon nyáron ! Jó õket hallgatni, fõleg élõben ! A CD is megvan, rengetegszer meghallgattuk, ajánlanám mindenkinek, felemelõ ! :)  http://www.youtube.com/watch?v=NkpjYF...8B263682C6 (13 szám, végtelenített lejátszással !)
#49 | satu - 2012. September 07. 15:14:04
Lao Ce: Tao te King - Az Út és Erény könyve hangoskönyvben (mp3-ban) innen letölthetõ:

http://data.hu/get/5540464/Lao-ce_-_T...e_King.rar
#50 | gabi - 2012. September 07. 22:50:26
Ugye milyen szép, amikor a tömegtudat uralkodik?
http://www.youtube.com/watch?v=mGDujd...=endscreen
Micsoda nagy össznépi játék, majd megkönnyezem....... és mindenki boldog.

Hozzaszolas küldése


Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés


Csak regisztralt tagok Értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztr?lj.

Még nem értékelték