Posta Imre weboldala

Navigacio

Szakmai oldal:



RSS

Hrek

Cikkek

Jásdi Kiss Imre: Hatodik Pecsét




Megrendelem!!!

Telefon:
06-30/911-85-63

A könyvrõl írták...

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

üdvözlet


A MAI NAPTÓL (2015/09/22) AZ ÚJ WEBOLDALUNK A: HTTP://POSTAIMRE.MAGYARNEMZETIKORMANY.COM :)

.....................
(A www.postaimre.net a továbbiakban szakmai oldalként müködik
az egykoti www.magyarnemzetikormany.com/pi-klub cím - archiv oldalként, amint tapasztalhatjátok - még mindig elérhetö.)

Karaul táltós hangf. a Koronáról


Annyit koronáztunk már és annyiszor leírtam, hogy ez a korona KIRÁLYI koronázó alkalmatosság és nem "szent", de úgy látom más is kezdi pedzegetni az ostoba tabut. Manga küldte, bár fel is tehette volna õ is.
Kozsdi T. összefoglalta:KARAUL HANGFELVÉTEL A KORONÁRÓL, (feltehetõen 2008 elején készült a felvétel)

=====================================

Egy hangfelvételt kaptam a fonyódi elõadásomat követõen, amin a három éve meghalt Karaul táltos beszélget több emberrel egy asztaltársaságnál. A jó minõségû 45 perces felvételen több állítás is elhangzik Karaultól a Koronára, a beavatásra, a kardra és a Turulra vonatkozóan ezeket csokorba szedtem, szíves tájékoztatásul.

Ime:

Az elsõ szent koronát a szent kovácsok 35 ezer éve csinálták Mongoliában. Az elsõ koronát égi csillagvasból csinálták a darhanok. Gyakran Tunguzkába esik le ilyen meteorit vas. Nem rozsdásodik.

[KARD] Japánba az égi turul hozza el az égi kardot. A császárt (Tenno) amikor választják a szent kardot elõhozzák. Nekünk is az égi turul kezében ott az égi kard! NEM SZABJA, hanem az égi kard. Turul = oltalmazó, Kerecsen = hírhozó. A sólyom dec 21-én keresi meg a párját. raknak fészket. márc.-ban kikelnek. jún-ban köröznek. Nekünk valóságos élõ napisten adja az erõt, nálunk nincs Jézuska nincs.

"Atilla kard" ami Bécsben van, az egy vezéri kard. Atilla kardja kékesen fénylene és nem rozsdásodna ha az lenne. Olyan lenne mint a japán császáré.

Hülye elméletek vannak a korona keresztrõl, hogy Szíriusz, meg föld dõlés szög. Hiányzik a tulipán, hátulról. 214-ben a nagykán avatást a császári krónikás már leírta. A Felkelõ nap a korona égköveken megtörik és így a fény egy glóriát ír a választott feje köré! A felkelõ napnál koronáztak, s a köveket megvilágította a nap.

Csak az õsturáni szittya fajtának van koronája. Tunghuáng városban fegyveres õrök védik a koronát. !! jade kapu, napszentély is van ott. Halomsírokat is fegyveresek õrzik. Az õsi koronát 85-ben megtalálták befalazva. Meteorvasból kovácsoltak. A szent korona mintájára készült a mostani (magyar) korona (értsd parlamenti) aranyból, gyöngyökkel. DE az eredeti kök tengri köve az angol királynõ ERZSÉBET koronájára került, a tetejére! A kék gyémánt! Miért tünt el a magyar koronáról? Zálogban leszedték róla a köveket.

SEMMI KÖZE A KORONÁNAK AZOKHOZ A KÉPEKHEZ ami rajta van. A világ õrzõk szimbolikus jelzõi voltak a koronán!!!! lecserélték. A kövek átkerültek a német császári koronára is, helyére silány nyugati vörös tengeri gyöngyök lettek téve a magyar koronára. EZÉRT NEM TUD MÛKÖDNI A KORONA.


Kozsdi T. megjegyzések

- A nem rozsdásodó érc az Arvisurákban a "nem eszi a fene"-vel lesz azonos.

- Gönczi Tamás mellett Karault is azon tudásõrzõk közé sorolhatom mostmár akik velem együtt a Parlamenti tárgyról nagyon hasonlókat mondanak. Megtisztelõ ilyen panteonba kerülni.

- II. Erzsébetnél lenne a legnagyobb gyémánt? Akkor Károly herceg erdélyi útja további jogosítvány szerzésrõl szól(hat). Kérdés hogy a Hargitán és a környékén az õsök mit adnak meg neki, mert oda érdem [ang. merits, holl. merites] kell. ;)

- A világõrzõk szimbolumai voltak a koronán - mondja Karaul. NONFIGURATIV tehát. Szellemvilágot nem ábrázolunk emberi alakkal.

- A Korona a világ urát jelenti. De a világ ura az égi háttérrel az aki idelenn, s nem magától.. Ezért van a fejére hozva az égi védelmezõk és világõrzõk kódja, szimbóluma, "antennája".

- Most hogy rés nyilt karácsonykor a fekete mágia burkán, ki kell szabadulni a kalodából, és vinni kell nem csak a társainkat, hanem az ÖSSZES halott õsünket, vérvonalakat is. Tovább. Ehhez kell a családkutatás.. Kész van már a családfád?

- Ha még nem tetted, olvasd el a könyvemet! Ez az elsõ printelt alkotás Mo-n amiben az van leírva amirõl Karaul is utalást tesz. Csak én tök más irányból és korabeli forrásokból probáltam levezetni. http://www.magyar..._Tamas.htm

- Már akkor érted a Nagy Károlyi koronázás hamis festményét Caulbach-tól és persze az angol tesóját, az Arthurig vissza programozott angol "királyság" "szent koronáját" Burne-Jones festményén.

- Lehet aggodni hogy a szent tárgyunk darabjai nyugaton vannak és hogy szerezzük vissza õket, de erre csak azt mondom, hogy a királyság nem a tárgyaktól mûködik hanem a kapcsolattól és az égi védelmezõk választásától. Õrizzék a széndarabot, meg a kagylótárgyakat, aztán majd helyreáll aminek helyre kell.

- Képzeld ha ez a tudás elterjed hazánkban, a sok szentkoronalovag meg szentkoronázó ember hogy korrigál majd. Csak a kapcsolat számít, semmi más! Ha kész vagy, a tárgy is megjön. ;) Mert ami a szellemben kész az anyaggá válik. Ad hoc.

Hozzaszolasok


#41 | Maguskacska - 2014. January 03. 05:40:47
Imrém most olvastam végig "Karaul tátos"-zagyvaságait! ez sem külömb Máté Imrétõl, probáltam finom lenni de tökéletesen egyetértek Janoval ebben a kérdésben.
Ez az ember sok szép és igaz dolgot mond, de akkorákat ferdít amire nem mentség a komcsi vagy habszburg történelmi források egyedüli ismerete...

-kedves hagyomány õrzõk felhivom a figyelmeteket arra hogy ti mind László Gyula által rekonstuált sztyeppei népek 1000 tájékán viselt öltözékét hordjátok -ezért néztek ki úgy mint egy Mongol Idióta!!!!-a magyar népviselet egyedi, elegáns és nemes valamint több ezer éves!
-Vajkot sosem használt egyetlen egy magyar forrás sem Szent István neve helyett!
-a Német-római császárságról beszélni vagy azzal számolni felesleges!-egy kezemen megtudnám számolni hány császár tudta ténylegesen összefogni a Választó Fejedelemségeket!
Miután I. Ottó 955. augusztus 10-én Augsburgnál törbecsalta a magyar vezetést, Kikiáltotta magát német-római császárnak, igaz hogy utána a Magyar seregek lerombolták Ausburgot .....http://hu.wikipedia.org/wiki/I._Ott%C...1sz%C3%A1r
majd teltek az évek és volt egy kanosszajáráshttp://www.mimicsoda.hu/print.php?id=45
és most ugrok egy nagyot: mikorra is sikerült egyesíteni németországot???1871!!!!- ( Kleindeutsche Lösung in 1871)http://en.wikipedia.org/wiki/German_q...n_questionhttp://en.wikipedia.org/wiki/Unificat...of_Germany
-ennyit a nagy Német-Római birodalomról...., Szent Erzsébetet mikor kimegy ahoz a szerencsétlen Türingiai örgrófhoz(13.század eleje) -a választó fejedelemségek nem hisznek a szemüknek a hozomány láttán -hiszen elképzelni sem tudták hogy ennyi kincs létezhet, Erzsébetnek is sokkos volt a költözés mert nem tudta mnegértetni olyan egyszerüen a leendõ férje családjával az ezüst fürdõkádak szerepét hiszen abban a korban még a fürdõ dézsát sem ismerték a germánok...
-most egy kis geopolitika!nézzetek vissza Gladiátor igen értékes hozzászólására! európa legnagyobb arany és ezüst bányái hol is voltak 1000 éve ?-segítek ugyanott ahol most is! de az akkori só termelés majd 80%-át is a Magyar Királyság termelte... -szóvall nem volt itt semmi jelentõsége holmi jött-ment bajor seregnek... ezt emlegetni mai hasonlattal felérne azzal ha azt mondanám hogy Kenedy-t a kubai higtech elitalakulat segítette elnyomni a primitív Amerikai egyesõlt Államokat....-nahát kérem! másfelõl 907ben a Pozsonyi csatában töbszörös tulerõt picsáztunk szét..... 100 év elteltével pedig mindent elfeledtünk???
Vatikán puszta léte is kérdéses volt 1000tájékán II. Szilveszter pápát momentán be sem engedték rómába!!!
http://hu.wikipedia.org/wiki/II._Szil..._p%C3%A1pa
viszont a legyakoribb lelet a kárpátmedencében a 9-10és 11. századból a mellkereszt!!
-én tudom jól hogy amiket írok az nem egyezik sem a komcsi sem a habszburg történelem szemlélettel, csak a magyarral:Aki nem hiszi járjon utána!!!!-én is így tettem...(jelenleg III. Béláról olvasok aki mellesleg kora Leggazdagabb uralkodója volt!!!)
Tessék végre Imátkozni a szent királyainkoz és ne átkozni, mert így sosem fognak eljönni és megsegíteni minket ahogy azt tették annyi évszázadon keresztül!!!
Áldás!
#42 | SZM - 2014. January 03. 07:20:43
Kezd igencsak szánalmassá válni ez a topik!

István vs. Koppány???
Bedobták megint közétek ezt a nyomorult koncot, és ti marakodtok rajta.
Ez szánalmas!
Egyik oldalnak sincs igaza. Pont.

Wikipedia mint hiteles forrás???? :D
Imátkozni a szent királyainkhoz??? :D
Egy jó kis zsidókeresztény imát(ráolvasást) intézni egy igaz magyar királyhoz, akinek nevét a zsidókereszténység azzal becsteleníti meg a mai napig, hogy a zsidókereszténység hitvány szentségével bélyegezte meg??? :(
Szegény biztos forogna a sírjában!

Én az õsök feltétlen tiszteletét javaslom mindenkinek, de magasan a vallások felett, mert bizony mondom néktek, igazán hinni csak valláson kívül lehet.

Elsõsorban nem pogánynak, vagy zsidókereszténynek kell lenni, hanem magyarnak. (Már ha ez jelent még nektek valamit.) Aki erre nem képes, és nézeteit és/vagy magyarságát pusztán csak kizárólag a pogányság vagy a kereszténység berkein belül képes megélni és kinyílvánítani, az legjobb esetben is csak egy esendõ szánalmas bohóc, roszabb esetben pedig játékszere a nemzetet régóta megnyomorító idegeneknek.

István és Koppány elsõsorban két magyar, és csak másodsorban képviselnek bármilyen vallási vagy világnézetet. Vagy elfogadjuk ezt alaptételnek, vagy akár hülyegyerek módjára ki is irthatjuk egymást, valamilyen vallás vagy ideológia nevében, miközben a valódi ellenségeink és megnyomorítóink a földön fetrengenek a röhögéstõl.

Véleményem szerint a legfontosabb a nyelv, a kultúrális egyediség, és az összes hagyomány (legyen az bármelyik korból) megõrzése, függetlenül attól, hogy melyik korszakból maradt ránk. Nem István elõtti, vagy Isván utánni az örökségünk, hanem elõtti és utánni egyben. Abból bármelyikõtöknek önkényesen bármit kitörölni, annak valódi formáját eltorzítani, illetve elutasítani vallási, ideológiai, vagy bármilyen más alapon, az nem egyéb, mint a nemzeti és kultúrális identitás ellen elkövetett merénylet.
Mondom ezt én, aki a kereszténységet egy zsidó oltásnak tartja, amit erõvel és fortéllyal kényszerítettek illetve tukmáltak rá, nem csak a magyarságra, hanem egész európára.
De mivel elsõsorban mindenekelõtt egyszerûen magyarnak tartom magam, ezért toleráns vagyok mindenkivel szemben, aki hozzám hasonlóan elõször magyar, és csak utánna keresztény vagy bármilyen más hókusz-pókusz rabja.

s_*_jog

Boldog új évet mindenkinek!
#43 | postaimre - 2014. January 03. 07:59:03
Mágus, ugyanabban a betegségben "szenvedsz",mint a legtöbben. Intellektuális magömlés. Ebben az a "veszélyes", hogy akár igazad is lehet, legalább annyira, mint a többieknek. Ez pedig csak olyan kérdés, mint a muslica, meg az erjedõ gyümölcslé esete. A muslica autonóm élõlény, mégis - ha el akarom vonni bizonyos körbõl, vagy csak együvé akarom gyûjteni õket- akkor nyomok nekik egy kis törkölyt.

Ki lehetett volna már nõni ezt a betegséget, de elismerem, hogy nehéz. A világot és az eseményeit valós idõben, de idõtlenül szemlélni nem könnyû. Az Igazságot kutakodni meg elég szöszmötölõs dolog.

Sok éves tapasztalat mondatja velem, hogy olyasmibe bonyolódtok bele és veszitek "komolyan", ami erre valójában nem alkalmas és csak arra jó, amit itt is tapasztalni és már számtalanszor-jára.

Beszélgetünk itt 1000 évrõl és "szentekrõl", miközben azért sokkal több ezer években és rovással írott emlékek (az is tele kereszttel) hever szanaszét nem csak a Kárpátok közt. Gyerkek, mióta írunk "latin-magyarul", arab számokkal?

Ca. 1000 évvel ezelõtt egy nagy "politikai" döntés született és került kivitelezésre a "törlés", ami már azért elõ lehetett készítve rendesen.

Aztán ca. 1000 évre rá, olyan 2000 magasságában (ez az idõintervallum azért ló**** az egészhez mértem) egy újabb ilyen "politikai" geostratégiai...átállításnak vagyunk a tanúi, szereplõi. A "játék" a régi, a felfogás meg pont ugyanaz.

Mágus, te egy modernkori "szent", de legalábbis "apostol" vagy, ahogy Janó is az. Ehhez még igazatoknak sem kell lenni, bár akár lehet az is.

Mondom min gondolkodom én éppen felkeltemben. Magyarország törökök elleni csatáit olvasgatva a korabeli térképeken meg-megakadt a szemem és elgondolkodtam azon, hogy a Danubius folyónk, melyet a legkorábbi térképeken még mindenki Ister néven másolt át a Nyil folyóval együtt,...olyan ismerõs névalak.

Anubis ugye mond valamit? Wiki ezt írja, csak a pontyosság kedvéért.

Anubisz (görögös névalak; eredeti egyiptomi neve Anpu, Inpu vagy Inepu) az ókori egyiptomi hitvilágban az alvilág és a holtak oltalmazója, késõbb a holttestek bebalzsamozóinak istene is. Ozirisz kultuszának elterjedése elõtt Anubisz vezette a halottakat az alvilágba. Az ábrázolásokon fekvõ sakál vagy vadkutya, illetve sakál- vagy kutyafejû ember alakjában jelenítették meg.

Anyu és Apu egybeolvadtak tán, csak a latin kifordította anyut, apuvá és "kutyafejû tatár" lett a véglet? Oh, és mit látni? Tán nem egy keresztet Anyu-pisz (szíp) kezében, aki azért hivatalosan is egy másik világnak a góréja? Ja, hogy Egyiptom tele van "magyar" arannyal is? Áh, dehogy!

Hogyan lett Isisbõl Szûzi azt nem tudom még elképzelni sem, ahogy az Ister-bõl Istár, vagy Isten..., de lehet, hogy az írni nem is tudó ostoba õseink ezt elfeledték feljegyezni és csak a latin (látni!) betûk adhatnak erre magyarázatot? Akkor már értem azt is, hogy miért kellett a keleten ott maradottakat (skyta-hun, de mostanra szláv) testvéreinket is Metod-ikusan Ciril betûkre szoktatni...

Mágus, a tört-én-élem-nek szemlélete van és biza az események láncolata több rétegben igen bonyolult geopolitikai, geostratégiai mozzanatok eredménye. Mire a hireogrifákat a "p-ír- rom-is"-okon éppen a rovásból fejtették vissza magyarul (ha igaz!), addigra sikerült elfeledtetni, hogy nem tegnap és nem tegnap elõtt kezdõdött mindez.

Az õsök tisztelete nagyon fontos kérdés, megkerülhetetlen. Képesek vagytok szüléteket tisztelni minden gyarlóságukkal együtt is, amirõl még a szomszéd, de még a rokonok sem tudnak, nemhogy a krónika nem jegyezte fel száz évekkel késõbb?

Nemrég voltam Koppány vélt sírhelyénél egy megemlékezésen. A helyen, kicsit feljebb pálos kolostor áll, feltárás és renováció alatt. Jó magyar emberek gyûltek oda is és megismertem sok jó magyar embert, aki "Istvános". Közös bennük, hogy mind meg fog halni...és csak annyit tehetek, hogy "imádkozom", hogy ne egymás kezétõl tegyék ezt, még akkor sem, ha szellemük tovább is repkedik a zéterben és leszületve ugyanazt a retorikát tekerik tovább.

Ha a nemzetemnek ez az érdeke, nekem nem okoz semmilyen ellentmondást imádkozni (azt nem tudok, de a magam módján küldöm az impulzusokat a dimenziókba) István és Koppány szelleméhez, mert mindkettõre nagy szükség van, sõt az össze õsünk viselt dolgainak megélésére és azok tisztázásra.

Tény? Na csak mondom, hogy az oroszba a Tyény = árnyék jelentéssel bír.

Monguz, mivel én is olvasgatok, ezért megértelek. Csak nekem már egészen más lényeges motívum emelkedik ki a szövegkörnyezetbõl és megkísérlem az egészben, amit eddig összerakosgattunk itt is, megtalálni a helyét. Mire elolvasok egy tézis, az antitézist és a szintézist is igyekszem összepakolni.
#44 | postaimre - 2014. January 03. 08:00:56
SZM, egyszerre róttunk! Örülök a véleményednek!
#45 | spartakusz - 2014. January 03. 08:07:27
Kõ vess
De ki arat
Ha teszed, nem vétkezel – a zsidó a valódi nem bûnös. Ezért õ arat!

Mert nem az a közvetlen gyíkos.

Ha nem, aki elköveti azt. Vajon Marx – Engels - Lenin – és Sztálin, aki zsidó, a több mint 300 millió áldozat közül - hányat gyilkolt meg közvetlenül? – egyet s em – minden áldozatot, sorsát a másik áldozat tette.
Vakon Hitler saját kezûleg hányat lõtt tarkón egyet s em – mind parancsára tették
Vajon zsidó dobta le az atomot - nem – vajon Drezdát vagy napjainkban Gázát õ égette foszforral nem
ÉS VAJON MA A ZSIDÕ GYILKOL PALESZTINÁBAN - NEM – CSAK A PARANCSOT Õ ADJA KI, AMIT NEKI AZ ÍRÁNYITÓ AD KÖZVETLEN! !

RAFFINÁLT - HISZ MÁR LEÍRTAM – OTT TÚLON IS A MENNYORSZÁGBAN VANNAK A POKOL HELYETT, ÉS AKIK GYIKOLTAK – ILLETVE ÖLTEK A POKOLBAN FORGYOKNAK A NAGY ÜSTBEN!

Mit írok – védem a zsidót - nem én - a zsidókat védem, akik azok! Az egybe csúszott kéthárom szög szimbólummal ellátottakat!

De miért védem, tûnnek ÍRÁSOM most, amikor egyoldalúsággal vádoltak meg – hát pont ezért – nézessék meg a másik oldal is alapon

Ha nem valóság, hogy nem gyilkol öl közvetlenül akkor – inkább elmondom MESÉLEM nektek frissen – HEGEL, aki már azt írja valóban szellemi síkon, kell felvenni a harcot ellenük,
Megcáfolva magom – merengek, és révülök helyet, írom, ami ma 2014. január 3-án történt velem 01. 11 perckor:

Korábban már feltûnt és le is írtam, hogy a 2. Kg-os ARIEL mosóporon van a három karika, ami az un. Dávid hatszögû csillag képét mutatja nekem.

A fenti idõben történt valami velem a fizika világában és nem a szellemiben – de elõtte valaki mondja meg nekem, hogy a leírt szimbólum közepét hogyan látja – mert ne feledd, aki középen van az az URALKODÓ!

MAJD - INNEN FOLYTATOM:
KELT: Bázakerettye 2014. január 3-án.
Id. Kiss László
Ui: küldöm az éterbe neked
Folytatva: 2014- január 3-án 2:22 óra KOR!
Rövid és velõs szusz:
„..
Leandros
2014.01.02. 17:27
"A pszichopata paranoiás, azért támad agresszíven, mert az a meggyõzõdése, ha nem õ uralkodik vagy dominál, akkor õ lesz az áldozat. A pszichopata kaméleon természetû, megnyerõnek látszó, minden eszközt képes bevetni céljai érdekében. De mindenkit csak eszköznek tekint, kihasznál, senkiben nem tud igazán megbízni. A kudarcokért mindig mást hibáztat." a nevük..........

EZ ÍGY VALÓS – AKKOR MIVAN – AKKOR EZVAN!
Spari…

Itt írja hegel, hogy belátja máskép ne megy:


#135 | Hegel - 2014.01.01. 21:40:00
Kapcsolódnék Renegathoz az üzenõfalon, a legfölsõ írásaimban 3 link, Born Gergely elõadás sorozata a Kárpátmedence alkímiája címmel, és igen bizonyító erejû érdekességeket tálal a magyarság feladatával, megmondva azt is, mit, hogyan kell tenni.
Megvallom én jegyzeteltem mint az iskolában, a jó pap is holtig tanul alapon.
Ugyanakkor, valahogy meg kell mozdítani a dolgok rendjét. és ha nincs fizikai szintû - már mert nincs, nem látok - akkor a szellemi spirituális szinten kell dolgoznunk!
Innen:
http://hungarianrealnews.com/news.php?readmore=383#c7666

és itt ítél el:

#121 | piskota - 2013.12.31. 06:31:25
Boldog Újévet a valóságos világban!
Ne fejtsétek az Interneten túl is van élet!
Azt is jó valóságnak elfogadni, még ha sokkal kellemetlenebb is mint a honlapokon...
Gyz
Szerkesztés | Törlés
#122 | spartakusz - 2013.12.31. 08:32:11
Szevasztok!

FÁZIK - természetesen sokan ezt úgy értelmezik, hogy remeg mint a kocsonya, megveszi Isten hidege . De nem - nem ám - ha nem azt, hogy elment az erdõben fát gyûjteni - szedni. MEG STB. SZÓ AMIT FÉLRE ÉRTESZ!
MINDEN HAMIS - HOL A MAGYAR KORONA? MERT AMIT LÁTOK HAMIS KÉPEK VANNAK RAJTA - ÉS AZ ÉKEK ELTÛNTEK RÓLA! meg stb.

ADOTT - ÉKES - ÚJÉVET, A VALÓ - S- ÁGNAK, KIK KIVAGYTOK VANOK ÉS HONOK INTELMÉBEN:
2014- AMI NEM A MI HA NEM AZ AMI:

http://www.youtub...W-BhA#t=56
spari...
Szerkesztés | Törlés
#123 | spartakusz - 2013.12.31. 09:33:07
Itt az ideje tehát, hogy megismerjük ATILLA nevének helyes értelmezését, mert ez az értelem megmagyarázza Atilla ,Jézus ; hitûségét; is.
A nevét tehát így kell írni ; két ;L; betûvel ATILLA.
Ugyanis ez a sumer nyelvtani szabályok szerint való, ahol ;A; jelentése ;víz;, mint eredetforrás és átvitt értelemben ;tudás;.
(Példa erre E-A jelentése, a tudás temploma.) ;TIL; jelentése ;élet; és a hozzá ragasztott ;LA; a határozó névutórag, amit ma névelõként használunk, mint ;A; és ;Az;.
A-TIL-LA jelentése tehát: az életet adó élet vize.
Az ;élet vize; kifejezés pedig igen közel hozza Jézus Urunkat, hiszen Õ mondta így:
;Valaki pedig azon vízbõl iszik, melyet én adok neki, soha meg nem szomjúhozik, hanem ez a víz örök életre buzgó víznek kútfeje lesz ôbenne. ;( János 4: 14.)
ATILLA tehát azért kapta ezt a nevet szüleitõl, mert õk ;Jézushitûek; voltak, de azért is, mert a táltosok meglátták a gyermekben a jövendõ hatalmas urát, uralkodóját. Ezt a ;Jézus hitet; ma vallásnak nevezzük;
Innen:
http://atillahunk...press.com/
Nekem semmi kifogásom az oldal ellen, mert honnét is merítenék bátorságot, tudást ahhoz, hogy más elképzelését megítéljem ; csak leírom én is, hogy érzem és tudom:

ATILLA ; valóban így kell írni és kiejteni ; mondani. Mivel tudom, hogy mindent megneveztünk még a nevet is, és az szintén jelentõséggel bírt.
Tehát.

Az A betû jelenti a rovásírásban: Gyermekét óvó anya- várandós, adott asszony. /és nem áldott/ mer az hamis mer ál az áll létlábon, egyel hamis, mert borul;
A T betû jelenti a : Tudás, tanítás ; a jó és a gonoszt ismerõ Táltost / aki okít/ és nem tanít/
Az I betû jelenti az: Isten ; Napfénnyel keresztelõ magyarok õsjelképe /a kereszt/
Az L betû jelenti: Éltetõlélek ; óvó, biztos támasz az úton Istenhez.
Azért kettõ, mert I S M E R E T
Az A betû újból szimbolizálja a keresztet körbevevõ körzõt, az õrzõt, ami a folytonosságot bizonyítja. Örvénnyel és nem ármánnyal!

Tehát ha egybe olvasom, akkor:
ÓVÓ ISTEN OKTAT KORZÓN ÓVÓAN!
Magyarul: - régen az: ISTEN OSTORA!

MAI TUDÁSUNK SZERINT PEDIG:

ÓV AZ ISTEN MAGYAR!

/ az óv értelmezésében - benne van a tudás, a gyógyítás és a védelem is harccal!/
A HARCOST -
AKIT VÁRUNK, HOGY MÁR JÖJJÖN EL- MIÉRT? MERT MUSZÁJ HELYZET ÁLL!
Id. Kiss László
Bázakerettye, 2013. december 31. 09:33 órakor írom -
küldöm most: 09:41 kor

spari...
#124 | Hegel - 2013.12.31. 10:44:59
Spari amig róvással irtunk addig se voltak ékezetek se pont pont vesszõcske! Ugyanis nem volt rá szûkség!

A mai magyar nyelvet valamiféle rongáló nyelvujitók már alaposan elintézték.
Sohase felejtem el grétsi 1 óráját a nyivákoló pléchi blankával..na az minden volt csak nem szépen magyarul való beszéd. Szándékos a nemecsekezés! Mert ugy utáltam a nyelvtanórákat a suliban is hogy nem gyözöm máig pótólni a valós magyart.
DE te sem tudsz csak másokat szajkózól folyton jó ha tudod.
Nem bántani akarlak csak tényleg idegesitõ. Mintha piásan irnál.

Nah nincs harag de jó ha tudod. …”


Nincs harag – mert tudtam, hogy belátod tévedésed mint ahogy fentebb idéztelek

Id. Kiss László
Ui:
írtam ezt 2014-január 3-án 03:09 óra KOR!
KÜLDÖM NEKTEK: most:
09:06 ÖRA kor!
#46 | spartakusz - 2014. January 03. 08:17:58
bocs a lényeg ki maradt!

"...#20 | Kore - 2014. január 01. 09:23:05
Máguskácska, miért kiabálsz az óriási bötûiddel?
Most olvasom KT könyvét, negyedénél tartok és fõleg tárgyilagos hozzáállással veszem magamhoz az infóit.
Ha végeztem a könyvvel, talán írok róla valamit, valami személyeset a benyomásaimról.
A kiadója pedig sok jó szerzõt hagy szóhoz jutni!
Nem értelek!
Több - és több-rétû - tapasztalat, ismeret kellene ekkora ítélõszékrõl kiáltozni, nemde?
MA 2014. JANUÁR 3-ÁN MEGNYÍTOM A VIRTUÁLIS KÖNYVTÁRAMAT – AMIT FIZIKA VILÁGÁBAN IS IGÉNYBE VEHETSZ!
Például és - elõször kérem Kore – tagunkat – ha az e-mail címemre: illetve elérhetõségemre küld lakó címet küldök neki egy oda - .vissza érvényes csomagot – ha kiolvasta a könyvet szeretném én is elolvasni
ktbektbe@gmail.com - ra kérem - nekem nagyon sok könyvem van és nagyon jók! Aki érti mit jelent a kezdeményezés az igénybe veszi – ez ISKOLA IS AHOL OKULUNK HA OLVASUNK!
Spari…
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
#47 | SZM - 2014. January 03. 09:02:57
Imre!
s_*_csin
Fõzzél magadnak egy teát a Nepeta Pannonica nevû növénybõl, aztán odaát találkozunk!
s_*_kv
#48 | postaimre - 2014. January 03. 09:15:15
SZM, Vera ebbõl itta (írta) a szakdolgozatát.

Proszit! Ja, ez meg oroszul KÉR!

Tudod mit, menek és fõzök magamnak, de van egy saját keverékem. Saját szedésû (kertbõl) csalán, saját hársfa virág és vidéki matricária camomilla. Na gurítok egyet!

Odaát már találkoztunk, ez egészen biztos, de szavadon foglak!
#49 | Maguskacska - 2014. January 03. 11:02:06
Üdv SZM!
a wikipedia nem hiteles... de arra jó hogy alapszinten tájékozódj vagy Utánanéz valaminek....(ez nem rád vonatkozik)s_*_jog
"István vs. Koppány???"-igazad van már csak azért is mert nincs semmien hiteles magyar forrás(kivéve Gellért Püspök ömlengéseit(bár õ is szittya kereszténynek jellemzi a magyarok hitét) -Módszeresen ellett tüntetve minden magyar okirat 1000-1050ig. a Koppány és István szembenállás érdekes módon Károly Robert-nél jelenik meg, azok után miután az ellene lázadókat és családjukat kegyetlen brutalitással elintézte, mint egyfajta önigazolás született meg ez a legenda....
"Egy jó kis zsidókeresztény imát(ráolvasást) intézni egy igaz magyar királyhoz, akinek nevét a zsidókereszténység azzal becsteleníti meg a mai napig, hogy a zsidókereszténység hitvány szentségével bélyegezte meg???"
-pár napja okított ki valaki arrol hogy: nincs olyan hogy zsidókeresztény.- a zsidók nem fogadták el megváltónak jézust.....
Tudod Szent István Szent László avatta szenté Szent Lászlót pedig III: Béla.... nem sok köze volt ehez Rómának, csak utólag hagyta jóvá a dolgokat. III. Béla fiát II.Andrást például sorozatosan kiátkozta a pápa....
-A magyar király megvétózhatta a Pápai jelöltett de ez fordítva nem állt fenn.(legutolsó ilyen eset az 20.sz elején volt egy Rotschildal szemben). III: Béla a bizánci trón várományosa volt de a bizánci császár sosem volt a magyar trón várományosa.....
Szt. István Katolizálta a kereszténységet vagyis egyetemessé(igazzá) tette. Ez még 1513ban is fellelhetõ volt, mikor Bakocz Tamás-t "majdnem"megválasztották pápának annak ellenére hogy õ volt a konstantinápolyi pátriárka.
-nagy felelõtlenség egybe mosni a 16. század elõtti Római Katolikus vallást a az Apostoli Magyar Királysággal....
Mint ahogy egy mai Római katolikus Pap eretnekségnek nevezne egy 500évvel ezelõtti istentiszteléetet.
-nem vagyok megkeresztelve, felekezeti szertaráson pedíg több mint tíz éve nem voltam(keresztelés), de a vallástörténelem elengedhetetlen része a világtörténelemnek, ugyanúgy mint a korok pontos gazdasági ismerete...
Gondolom neked sem kell bemutatni Wass Albert Hagyaték c. könyvét, tudod én is így jártam a Szent királyainkhoz fûzödõ legendákkal....


A Magyar sereg (Lacfi)Lászlofy Andrásal az élén 1345 moldvában legyõzi a jelentös túlerõben lévõ tatár sereget, feljegyzésekbõl kiderül például, hogy az egyik tatár fogoly azt mondja: azért tudtatok gyõzni mert a seregetek élén egy érc lovas vágtatott s hatalmas bárdjával aprított bennünket, fejefölött egy fényes aranykoronát hordó asszonyt láttunk...-Szent Lászó táltos király aki most is itt van!
-a Tatár fogolynak igaza volt.. hiszen a magyar és a székely sereg, a csatára két napi bõjtel és imával készült fel, imádkoztak hogy a jó isten a Táltos Királyt állitsa a seregek élére!
abban a seregben,az a rengeteg ember mind mind a Boldogasszonyra és elsõ számú vitézére Lászlóra gondolt,oly erõvel és teljes egész hittel (hiszen nem volt köztük egyetlenegy kételkedõ sem!)!
olyan erõs volt a hitük, hogy az ellenség látta a képet amiben hisznek!!!-na ez a csoda!
HA majd EGYszerre mondjuk azt hogy: Velünk van Szent László király!....

Kolozsvárt miért nem tudta a török bevenni 80évig annak ellenére hogy, gyakorlatilag komoly ellenállásra alkalmatlan volt a város! mit is jelentett a Töröknek ha egy magyar vitéz leordított a vár faláról : SZENT LÁSZLÓ VELÜNK VAN!


Csak én érzem úgy hogy rajtunk csak a csoda segíthet???:|s_*_kukk
minden esetre nagyra értékelem az észrevételed.
Isten áldjon!
#50 | Maguskacska - 2014. January 03. 11:26:21
Imre
"Mágus, ugyanabban a betegségben "szenvedsz",mint a legtöbben. Intellektuális magömlés." -ez nem igaz csak szófosásom vans_*_kukk és inkább "álszent vagyok" de nem is sározom magam tovább, hiszen ezt más is megtehetis_*_nyugi
-ha jól tuidom azért lett a Latin a hivatalos nyelve a Magyar királyságnak Európa közepén, mert példát mutattunk és nem voltak titkaink, hiszen a mûveltebb körök inkább a latint tudták mint a magyart, mellesleg több mint 300.000 latin nyelvü oklevél maradt fenn 1300ig...-például Pannonhalmán is öriznek egy pár ezret...
-a török megszálsról marha érdekeseket olvastam Sudár Balázs történész, turkológus-tól.s_*_v
-egyebek mellet kiderült számomra hogy a magyar megszállásban leginkább a Derbis rendek vettek részt(amelyek ezekután be lettek tiltva-Iszlám Mágia) valamint a szerbek és szomszédaik lettek ide tolva kegyetlenkedni....
jelenleg csak ezt találtam:http://terebess.hu/keletkultinfo/lexi...sudar.html

Hozzaszolas küldése


Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés


Csak regisztralt tagok Értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztr?lj.

Még nem értékelték