Posta Imre weboldala

Navigacio

Szakmai oldal:



RSS

Hrek

Cikkek

Jásdi Kiss Imre: Hatodik Pecsét




Megrendelem!!!

Telefon:
06-30/911-85-63

A könyvrõl írták...

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

üdvözlet


A MAI NAPTÓL (2015/09/22) AZ ÚJ WEBOLDALUNK A: HTTP://POSTAIMRE.MAGYARNEMZETIKORMANY.COM :)

.....................
(A www.postaimre.net a továbbiakban szakmai oldalként müködik
az egykoti www.magyarnemzetikormany.com/pi-klub cím - archiv oldalként, amint tapasztalhatjátok - még mindig elérhetö.)

Kaspersky és a cion-zsidó-cigány összeesküvés


bubó doki jan. 15. címzett: Police; Ügyelet; Nemzetbiztonsá.; Nemzetbiztonsá.; Központi; knbsz; Press; rusemb
Fura gondolatom támadt (nem most, de ez a hír ráerõsített). Ugye nem azért lett (persze, hogy nem) rabosítva a számítógépem nagy sürgõsséggel (egyéb megfontolásokkal és ezzel a zsidó-ellenes uszításos szöveggel), mert a szolgálatok a nyomaikat akarják törölni, mielõtt ezt hivatalból egy eellenõrzés megtehette volna pár hónap múlva, igazolva, hogy rajtam lóg a cia-mossad-mi-6 és a többi féreg? Eléggé összepasszolna a képlet. Mivel Kaspersky-t használok, így tán esetéges lenne az FSZB-t bevonni a kérdés tisztázásába. Link

Még valamit!

Ezt nemrég kaptam és érdekes, hogy ezek a "rendõrségi" referensek és a cigányok milyen lelkesen dolgozhatnak össze. Zsidó-cigány maffia = "magyar" politika és persze midez nemzetbiztonsgi kérdés.


Szervezett szavaztatás és láncszavazás Kiskunfélegyházán
Link

***

Bennfentes információk a cigány vezetõnek
Link

Ki uszít itt és mire?

2013. január 13.

A közösség elleni izgatást a Btk. nagyon szigorúan bünteti. 3 évig terjedõ szabadságvesztés kaphat, aki másokat olyan nagy mértékben feltüzel (gyûlöletre uszít), hogy az a rend – béke megzavarásához vezet. Ilyesmit alapvetõen egy utcai csoportosulás során, konkrét erõszakos cselekményre való felhívással lehet elkövetni, de manapság elõszeretettel újságcikkek, internetes blogbejegyzések kapcsán is börtönbe akarják juttatni a politikai ellenfelek egymást, vagy a más véleményen lévõket. Ritkán jutnak el ezek a feljelentések a bírósági ítéletig (évente 2 –3), de akkor is téves bírói döntések születnek, mint pl. Budaházy György, vagy legutóbb Polgár Tamás (Tomcat) internetes írása esetében. Nyilvánvaló, hogy az internetes bejegyzést olvasó magánya eleve kizárja annak a hatásnak a kiváltását, ami bármilyen konkrét erõszakos cselekményre vezetne. Egy blogbejegyzés, vagy akár újságcikk olvasása teljes egészében alkalmatlan olyan aktív, tevékeny gyûlölet bármilyen mértékû felkeltésére, ami a rend – béke megzavarásához vezetne. Ezeket az írásokat az emberek elolvassák és vagy egyetértenek a szerzõvel, vagy nem, de semmilyen olyan indulat felkeltésére nem alkalmasak, ami az olvasót konkrét erõszakos cselekményre bírná. Egy olyan esetet említhetek azonban amikor tökéletesen megvalósult a bûncselekmény. Amikor Szögi tanár úr meglincselésekor összeverõdött csõcseléket az „Öld meg a magyart”-al buzdította, tüzelte egy cigányasszony. De akkor hallgattak a jogvédõk, nem tett feljelentést a Magyar Helsinki Bizottság sem.

Dr. Somogyi János Nemzeti Jogvédõ Szolgálat


Link


A "cigány gárda" mellé kezd felsorakozni a "zsidó gárda" is.


„Az önszervezõdés határozott igényével fellépõ, az egészséges énkép és önbecsülés fontosságáért küzdõ lelkiismeret hangja életre hívta a Tett és Védelem Alapítványt, egy olyan alulról jövõ kezdeményezésként, ami a zsidó tradíciókat követve kész határozott lépéseket tenni az egyre inkább elharapózó antiszemita jelenségek visszaszorításáért” - írja a zsido.com

Link


Nos, az ECHO-ban is jól kimondja már majdnem a teljes lényeget Szaniszló, egyik "lelkes tanítványom", aki még fizetést is kap ezért.

Link

Itt pedig a lényeg, ami most zajlik, egyik mai levelembõl beidézve. Tudom, hogy a szolgálatok mér iparkodnak és építgetik a "legendát". Ezt megértem, viszont a türelmem elfogyott ár veletek kapcsolatban, ahogyan azt korábban jeleztem. Belehúzhatnátok, még mielõtt elkezdi valki a likvidálást. Azt hagyjátok a következõ csapatra a tizedelést.

"Eszter, ha mond ez valamit neked, a "legenda" gyártása megy, ugyanis a cigány-zsidó banda lebukott, de a köz, az isten adta köz oly söté, amilyen sötétségben tartják a "politikusok". Talán emlékszel erre itt, bár nem csodálkoznék, mert a kuruc nem hozta, de ti sem értettetek ebbõl semmit.

http://magyarnemzetikormany.com/pi-klub/news.php?readmore=38

Link

Nos, a titkosszolgálatokat nem akarják belekeverni, mert bukna a sok rühes parlamenti zsidóval együtt a "gazdasági" elit is, így gyártanak egy már "támadható" felszínt, amit majd jól lelepleznek. Mocsok ez a bagázs, de megértem, mert ezen a szinten sem értetek belõle szinte semmit, akkor az egyszerû ember hogy fogná fel a háttérhatalmi törekvéseket, a jóbik és a Gárda létrehozásának miértjét és szükségtelenné válásának okát? Marci gyerök nem véletlen kotyoghatott a nemzetbiztonsági kérdésrõl éppen most, mikor három évve elõtte ezt megtettem hivataosan, majd közössegg elleni uszyítás miatt sorra varrják be az illetõket. Jól felkavarják a port, hogy aztán beszélhessenek a "lényegrõl".

Eszter ezek bebukták és ott "fenn" sejtik már, hogy csúnya vége lesz ennek.

Imre"


No, ennyi volt mára. Éppen ezt a tudományos fantasztikumot nézem. Igen tanulságos, fõleg az, hogy errõl mér nyiltan beszélnek. Link

feladó: bubó doki
címzett: Police in Hungary ;
Ügyelet BRFK ;
Nemzetbiztonsági Szakszolgálat ;
Nemzetbiztonsági Hivatal ;
Központi Nyomozó Fõügyészség ;
knbsz@knbsz.gov.hu;
Press in USA Embassy ;
rusemb@euroweb.hu
dátum: 2013. január 15. 12:43
tárgy: Kaspersky és a cion-zsidó-cigány összeesküvés
küldõ: gmail.com

Hozzaszolasok


#51 | kincses - 2013. February 08. 11:16:22
SzM, szerintem meg senkinek sincs joga és senki sem kapott arra hatalmat, hogy másokat mocskoljon abban a hangnemben, ahogyan te megengeded magadnak. Fogalmam sincs miért teszed ezt? Én nem csomagolok semmit sehová, egyszerüen szerettem volna, ha nem marad a le és beszólogatós hangnem. Te viszont belemarsz mindenkibe, aki más világnézettel bír, mint te. Mégis ki tett téged bíróvá mindenki felett? Miért is kell bárkinek ezt eltürni töled? Neked pedig mitöl fogyott el a türelmed? Hogy nem váltott mindenki világnéztet, csak azért, mert te azt mondtad, hogy az hülyeség, amit, amiben, ahogyan ö hisz és gondol? SzM, ennyi erövel úriemberként is viselkedhetnél!
#52 | harcos anya - 2013. February 08. 11:38:43
Lány(Kincses ) ,fiúk türelem...és higgadtság! SZM ne légy ideges,én értem, megértem,amit írsz és gondolsz.Te intelligens és olvasott emberke vagy.(én egyet is értek az "agymenéseddel",igazad lehet! :) Értem én,hogy kiborít a sok álszenteskedés és már forr a düh benned,hogy nem igaz,hogy nem látják a báránybõrben a FARKAST! De nem ! Hagyd meg nekik a mesét! Ahogy Kincses mondta ,az idõ fogy vagy elfogyott vagy tök mindegy,mert ez az egy (az idõ ) a végtelen . A stílussal van bajuk,bár értem én, nehéz polkorrekteskedni,mikor épp a tûz markolászik feléd vagy a víz sodor el.Szerintem nem vagyok egyedül,amikor azt mondom értjük egymást,de a konvenció még úgy tûnik nagyúr.
#53 | Nergal - 2013. February 08. 12:10:35
Nem szokásom örülni más kárának és hasonlók, de most kimondottan örülök, hogy páran
kicsit "beolvastatok" SZM-nek. Mert - bár senkit nem érdekel - de lassan az õ hozzászólásai miatt
nincs kedvem feljönni az oldalra.. A véleménye és a gondolatai az õ dolga. Megvitatva a dolgokat lehet elõrébb jutni.
De a hangnem..felnyomja a pumpámat 240/190-esre..
(Részemrõl a téma lezárva..)
#54 | mattila - 2013. February 08. 12:13:43
Van egy barátom, aki a sumer (ami vlójában subar) ékjelírást tanulmányozza hosszú-hosszú évek óta, és rájött, hogy az ékírás egyfajta gyorsírása a Székely-Magyar róvás írásnak. Kutatásai közben utalásokat talált a világ különbözõ pontjaira, ahol az egyes teremtés- és vízözön történetek nagyon hasonlóak, ugyanakkor eltérõek is. DE! Arra jött rá, hogy mindegyik mítosznak van egy közös nevezõje, mégpedig az, hogy mindben van legalább egy lehetetlenség, ami az egész mítoszt nevetségessé teszi éppúgy a Majáknál, mint a Keltáknál vagy a Görögöknél. És arra jött rá, hogy a mítoszokban a lehetetlen jelenetek köré csoportosította azok kitalálója a lényeget, amely külön-külön nézve ezeket a mítoszokat zagyvaságnak tûnnek, de ha a többivel egybevetjük, akkor konkrét TUDÁS található meg. Olyasmi, mint amikor meg kell keresni két képen az eltéréseket, csak itt a sok képen kell megkeresni az egybe tartozó részleteket és egy teljesen új gondolat mentén játszódó történet rajzolódik ki, aminek semmi köze a teremtéshez meg az özönvízhez, hanem inkább azon õsi tudásokhoz, amelyek segítenek megérteni a miérteket, útmutatásokat ad a hogyanokra vonatkozólag és megértést ad a megfejtõnek mindenre ami a múltban, a jelenben vagy a jövõben zajlik.

Hogy miért írtam ezt ide? Mert a biblia is egy ilyen összefércelt mû, amelyben itt-ott tudásmagokra lelhetünk, ha figyelünk. Persze, hogy tele van képtelenségekkel. A sémi népek és a judeo-keresztények nem érthették azokat az üzeneteket, mert egész más gondolkodásmódjuk volt, mint azoknak, akik ezeket a tudásmagokat elültették. Mivel valamivel ki kellett tölteni az üres helyeket, így csomó mindent benne hagytak a bibliában a sémiták, amikrõl úgy gondolták, hogy vagy nem fontos, vagy képtelenség és így jól kiröhöghetik azokat, akik szentnek tekintik ezt az írást.

Erre most jöttem rá, vagyis most esett le a tantusz, és lehet, hogy nincs igazam, de ötvenedszer is átrágom magam a biblián, de már ezeket az apró elejtett magvakat keresve a józan paraszti logika alapján.

És ha igazam van, akkor mindenkinek igaza van, mert volt is Jézus meg mindegy is, hogy volt-e, hiszen nem az a fontos, hanem ami a sorok között bújkál.

No lényeg a lényeg: ne egymást üssétek, inkább gondolkozzatok el azon, hogyan lehetséges az, hogy ennyi ellentmondás van a bibliában? Hogy lehet az, hogy két ember ugyanazt olvassa és mégis gyökeresen ellentétes a véleményük róla? Hogy lehet az, hogy hiába van világosan beleírva, hogy ne építs templomokat és faragott szobrokat ne imádj, mégis tele vannak a templomok és imádják a keresztre feszített faragott szobrot? stb...

Áldással, szeretettel, öleléssel
#55 | kincses - 2013. February 08. 12:18:32
Harcos anya, ugyanmár. SZM nek akkora igaza lehet, mint Kolozsvárhoz Pécs, amikor mocskos hazugságnak írja, ha azt mertem írni, hogy nyers a stílusa...minösíthetetlen, amit megenged magának velünk szemben...elégedetlen, dühös? Ám legyen. Ezen az alapon mindenki egymás torkának eshet.És azután? Ö marad egyedül az oldalon, mert mindenki ráun arra, hogy akárhogyan szól, leordítják a fejét. Vallás dolgában, hit és világnézet dolgában mindenki önmaga mércéje. Ha SzM akar a mérce lenni, akkor nem jobb azoknál, mint akiket szid és megvet. Ha lesz idöm, kiírom a hszeiböl, ami sértés, alázás, megvetés, gúny. Miért is? Ez nem szint, ez szégyen és méltatlan...
#56 | keepfargo - 2013. February 08. 12:26:41
WRider
Nem ígérek semmit, nincs idöm Saul egész életét tanulmányozni. Valamiért megérte neki a pálfordulás, aztán hogy ö is keresztény mártír kellett legyen az a kezdet ( a jézusi tanítások átértelmezése ) szempontjából nem döntö jelentöségü.
A másik ´megjegyzésed az egyetlen emberpárról: továbbra is fenntartom azt a véleményt, és nem hiszem hogy ezzel egyedül lennék, hogy bármit mond is szerinted a genetika erröl, a valószínüségen, a logikán és a józan észen kívül is ellentmondásokba ütközik ez a feltevés/mese.
Az utána szó továbbra is egy n-nel írandó, még akkor is ha ezt Spari személyes kötözködésként fogja fel, s ez alól te sem vagy mentes, kedves WRider, végül pedig abban igazad lehet hogy a tévelygések nincsenek idöhöz kötve. A ma emberének azért valamivel több bizonyított információ van a kezében, talán ez az oka annak, hogy elhinni nem nagyon akaródzik már semmit, csak úgy.
Az utána szónak utánanéztem, íme egy példa: Országh László Magyar-Angol szótára, kilencedik kiadás, kelt 1974-ben. 423.-ik oldal: után ,utána, utánafut, utánajár, utánaküld, utánanéz, utánaszámol, utánatölt.
Ez már elavult volna?

Ne bántsd a magyart! H 4 ever
#57 | spartakusz - 2013. February 08. 13:13:09
Kedves SZ,M.!

a HELYZET jól felhergelõdött - kérek idõt - és neked írok - és csak neked külön egy írást - amit nem hinned kell. ha nem feladat - hogy ne sértegessük ember társainkat - ként tudni - után járással és tapasztalással -
#58 | spartakusz - 2013. February 08. 13:16:45
A ránk kényszeríttet kettõs világ.

pl. 50 % bér - elsõ világ

100 %-os bér második világ de csak az én üzlet világomban és kártyámmal.
meg stb. ötlet
YYY
A JÁTÉKUK ELLENI VÉDELEM A KÖD + PERISZKÓP! + MIKRÓ!

Szóval – kedves M.SZ. – ahhoz, hogy a csónakunk egy irányba haladjon, megértés kell,
De olyan megértés, hogy ne az ellenkezõ oldal felé haladjunk, majd onnan visszafordulva , vegyük a helyes irányt. Az elmúlt idõ, ami nincs, és sebesség sincs, mert mind kettõ azonos – a tömegvonzás téves tanításával egyetemben - arra kérlek, hogy közös nevezõre jussunk. Mert valóban egyre jár az eszünk – úgymond- ahogy írod.

Sok olyan – aki nem csak lexikális tudással rendelkezik, merül el a mocsok birodalmában, mint te, aki érzi és tudja, ne talán-tán tapasztalatból – megtapasztalva – nem kell neki újra járni azt az utat, aki csak hiszi, mert elhitették vele - hogy van ISTEN. Az hogy van, nem hinni kell, hanem tudni, a tudást nem adják ingyen – a teremtõ a jó ISTEN.- nem adja annak, aki visszaél vele –

Sokan nem értik, hogy akkor miért voltak és vannak a szörnyûségek - hát pont ezért – gyerek kezébe gyufát nem adok. És itt a pont. Tovább nem folytatom. MERT ennek az írásnak nem az a célja, hogy bárkit is meg gyõzzön, sõt arra irritál /ingerel, .izgat, / Hogy semmit sem szabad elhinnie – mert azaz ember aki elveszítette hitét a sok kudarc után hiszékeny lett , hiszékeny, a bele plántál naivvá vált olyan uralomnak , mely indításakor meghatározta számára, hogy SZERESS – SZER ÉS ETET! Mert számára csak ez az egyetlen emberséges út lett kiszabva!

Okos nak tartalak – érted? OK ÉS AZ OS - mert „tele van a tököd neked, is mint nekem a sok butává váltottal”
Az ok és az õs – azért nem jogosít fel bennünk, hogy türelmetlenek legyünk – emlékszel írtam az üzenetet - a fegy és az elem – az kell ahhoz, hogy a sok megvezetettet vissza vezessük a helyes értelmezéshez – mert nem szabad elfeledni nem is oly régen olyan buták voltunk mi is - mint azok akik értetlenül bámulnak ránk!

Szóval – és befejezésül - az otthonunk – a fészkünk megvédése – mindazoknak kutya kötelessége élete feláldozásával is aki oda bele születtek – ha életveszélyes támadás éri és elakarja pusztítani – akár nyíltan akár nem nyíltan. Mert az a medence egységet képez, és egységesen kell megvédeni a támadó hódítótól.

Ha ebben egyetértesz velem – akkor nincs mirõl beszélni – mindenki tegye a dolgát – ha felszínre kell jönni és megmutatni az erõt – akkor tegye – de akkor tegye élete feláldozásával is – punktum – mellé beszélés nincs!

Becsülettel.
Spari…
Id. Kiss László
Ui: most annak jött el az ideje merészen és erõvel! Együtt – nincs megosztás - TÖBBIT UTÁNA MEGBESZÉLHESSÜK! KIT - MI BÁNT! .


Kedves SZ,M.!

a HELYZET jól felhergelõdött - kérek idõt - és neked írok - és csak neked külön egy írást - amit nem hinned kell. ha nem feladat - hogy ne sértegessük ember társainkat - ként tudni - után járással és tapasztalással -
#59 | mattila - 2013. February 08. 13:24:56
keepfarago és WRider:

Gondolkodjatok el azon, hogy Ádám mind elsõ ember, mit is akar jelképezni itt a Földön:

Egy ember (Sumer-subar: in-bir->en-ber->em-ber->ember), vagy egy faj (Sumer-subar: ada-an->ada-pa->adana->adama->adam)?

Kis képzavar mi? :)
#60 | WRider - 2013. February 08. 13:32:58
keepfargo : Érdekesre sikeredett a jelzésed. Persze ami igaz, bizony igaz és az
egy n, bizony egy n. Viszont annak a genetikának is érdemes lenne utána nézni .

mattila : Az 'egy emberpár' esetében a genetikai adatokra gondoltam / céloztam .

Hozzaszolas küldése


Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés


Csak regisztralt tagok Értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztr?lj.

Még nem értékelték