Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Királyságot épít Magyarország

No mi a szösz? Mégis királyság? Rendszerváltás helyett államforma-váltás? A köztársasági zsidó királyzsidó akar lenni? Még a végén meg kell érjük, hogy elhangzik a kulcsmondat: "A legjobb zsidó a halott zsidó! Zsidó, biztos meg akarod várni ezt a pillanatot?"

Elfogultságok Európája
Királyságot épít Magyarország - bírálnak EP-képviselõk, miközben Európa több országában királyság van. A bal-jobb szembenállás ugyanolyan erõs az unióban, mint nálunk - mondja lapunknak Szájer József. A fideszes európai parlamenti képviselõ szerint kettõs mérce jellemzi a magyar médiatörvény elleni uniós kampányt is.

- Egyetért uniós képviselõtársával, aki Orbán Viktor európai parlamenti beszéde után azt mondta, jó volt Strasbourgban magyarnak lenni?
- Egyetértek. Sok kollégánk odajött gratulálni, azt mondták, ez kivételes pillanat volt az Európai Parlamentben.
- Miért?
- Sokan úgy fogalmaztak, hogy az EP most lett igazi parlamentté. Az Európai Parlamentben nemrég hoztak létre egy bizottságot, melynek feladata, hogy kitalálja, hogyan tegyük vonzóvá a plenáris üléseket. Hiszen unalmasak, nem sokan követik figyelemmel õket. A strasbourgi ülés után több bizottsági tag azt mondta, már nincs is szükség a testületre, itt vannak a magyarok, akik valódi parlamentet tudnak csinálni az EP-bõl.
- Ennyi? Erre kell büszkének lennünk?
- És arra, hogy olyan kormányunk van, amely az uniós értékek mellett Magyarországot is határozottan tudja képviselni. Az elmúlt években ahhoz voltunk szokva, hogy a magyar kormányok lehajtott fõvel vették tudomásul a külföldrõl jövõ valós vagy vélt utasításokat.
- Magyarország bûzlik, sötét folt vagyunk Európa térképén, itt diktatúra kiépítése folyik - hallhattuk a médiatörvény kritikájaként. Az Orbán-beszéd ön szerint változtatott a képen?
- Eddig úgy folyt az eljárás, hogy abba Magyarországot nem vonták be. Úgy nézett ki, mint amikor egy perben a felperes álláspontja úgy válik ítéletté, hogy az alperest meg sem kérdezik. Ez a régi idõkre emlékeztet, mint amikor A tanú címû filmben Pelikán kezébe adták a vallomását, s õ azt mondta: elnézést, Virág elvtárs, ez az ítélet. Miközben bennünket az európai értékek megszegésével vádolnak, vádlóink a legelemibb szabályokat sem hajlandók betartani. Strasbourgban végre elhangozhatott az ellenvélemény. De világosan elmondták az uniós képviselõk is, hogy a magyar választásokon vesztes fél indított kampányt a kormány ellen.
- Ekkora hatalma lenne annak a négy MSZP-s képviselõnek, aki 2009-ben bejutott az EP-be?
- Nem nekik van nagy hatalmuk, a kampány a pártcsaládon belüli rosszul felfogott szolidaritás következménye. Sommás ítéletek hangozhattak el egy olyan törvényrõl, amelyet a hozzászólók el sem olvastak, s nem volt lehetõség az ellenvélemény kifejtésére. Amikor megjelennek a vitában olyan motívumok, melyek csak egy hazai szócsatában lényegesek, akkor kilóg a lóláb.
- Miért érdeke az európai szocialista politikusoknak, hogy olyan párt mellett álljanak ki, amely elvesztette a társadalom támogatását?
- Az uniós képviselõk leginkább a saját országuk ügyeivel vannak elfoglalva. A mi belsõ vitáinkba csak azért szólnak bele, hogy testvérpártjukat segítsék. Szerintem elhibázott az ilyen kritikátlan hozzáállás. Az EP-ben a szocialisták több mint tíz éve elvesztették többségüket. Ha azt szeretnék, hogy több szocialista képviselõ jusson be az EP-be Magyarországról, akkor nem szolgai módon kellene visszhangozni, amit az MSZP-tõl hallanak. Lehetett volna például figyelmeztetni Gyurcsány Ferencet, amikor 2006-ban brutális fellépést tanúsított a saját polgáraival szemben - de ehelyett megvédték.
- Az Európai Parlamentben is ugyanolyan erõteljes a bal-jobb szembenállás, mint Magyarországon?
- Igen. Az Európai Parlament ebben nem nagyon különbözik a magyar politikától, a döntéseiben ugyanúgy politikai szempontok érvényesülnek. Az unióban elfogadott a kettõs mérce alkalmazása. Gyakran elõfordul, hogy a jobboldali politikust megtámadják, ám ha ugyanazt a szocialista politikus teszi, akkor az indítványt leszavazzák. Ez a bírálatokban is tetten érhetõ, Magyarországot illetõen is.
- Például?
- A szocialisták osztrák frakcióvezetõ-helyettese - a magyar szocialisták szavait visszhangozva - felszólította a Fideszt, hogy ne vigye utcára az embereket, miközben Bécsben a szocialisták minden szerdán engedély nélkül tüntettek. Kérdésként felmerült, hogy Magyarországon a kormányváltás után sokakat lecseréltek az államigazgatásban. Amikor ezt szóvá tette egy szocialista képviselõ az Európai Parlamentben, én megkérdeztem: hol volt ön 2002-ben? Annál nagyobb tisztogatást az államigazgatásban kormányváltáskor még nem lehetett látni. Egyébként az unióban is különbözõ szokások vannak. Egyik országban kormányváltáskor mélyebb szintig cserélik le az államigazgatás tagjait, a másikban kevésbé. A legabszurdabb az volt, amikor évekkel ezelõtt idejött az osztrák szocialista házelnök, és kifogásolta, hogy a magyar parlament háromhetenként ülésezik - miközben az osztrák parlament csak feleannyi ülést tartott. Ezeket a kérdéseket az érintett urak, elvtársak nem azért hozzák elõ, mert nekik fontos lenne, hanem mert magyar kollégáik megkérték õket erre. Ugyanez történt a magyar médiatörvénnyel.
- Akkor még inkább érthetetlen, hogy a kormány nem készült fel a botrányra.
- Nem lehetett felkészülni. Ilyen összehangolt és erõteljes támadásra nem lehetett számítani, hiszen ilyenre nem volt még példa.
- Azért azt tudni lehetett, hogy a sajtószabadság kérdése mindenhol kényes kérdés.
- Pár éve a szocialisták is módosítani akarták a médiatörvényt, de akkor hiányzott a felháborodás. A 15 esztendeje elfogadott jogszabály is tesz utalást a kiegyensúlyozottságra, de akkor Daniel Cohn-Bendit nem kiabálta tele Európát a kifogásaival. Nem hallottunk tiltakozást akkor sem, amikor a Magyar Televízióban nem voltak fideszes kurátorok. Akkor hiányzott ez a fajta érzékenység vagy érdekeltség, ami azt jelenti, hogy ezeknek a hölgyeknek, uraknak a szeme eléggé szelektív módon lát. Vagyis nem a felkészüléssel van probléma, hanem azzal, hogy sokáig lehetõséget sem kaptunk, hogy a rágalmakra reagáljuk, mivel a külföldi újságok is csak a bírálatokat közölték.
- Merthogy a média Nyugaton is inkább balliberális kézben van?
- Egyértelmûen, sõt bizonyos tekintetben még inkább, mint Európa más részein. Ennek is köszönhetõ, hogy az ideológiai vádaskodásban az európai baloldal sokkal inkább jeleskedik, mint a jobboldal.
- Azért megjegyzendõ, hogy a médiatörvényt hazai konzervatív újságírók is bírálták, többek között a Heti Válaszban.
- Nem arról van szó, hogy a médiatörvény tökéletes volna, de korrekt vitát várunk el Európától. Ha valakinek azzal van problémája, hogy a határon túl nyúló szolgáltatásokra is kiterjed a jogszabály hatálya, s ez ütközik az uniós joggal, akkor ezt beszéljük meg. Ha másnak az a kifogása, hogy túlságosan széles a bírságolási jog, akkor azt vitassuk meg. Ne azzal kezdjük, hogy Magyarországon diktatúra van kibontakozóban. Amikor 2004-ben beléptünk az EU-ba, elfogadtuk az unió játékszabályait, de mi is jogot formálunk arra, hogy az unióban szokásos eljárás szerint rendezzük a vitás kérdéseket.
- Van, aki szerint a készülõ alkotmány körül legalább akkora vihar várható, mint a médiatörvény esetében. Érezni ennek az elõszelét az Európai Parlamentben?
- Hogy Magyarország milyen alkotmányt hoz létre, az ránk tartozik mindaddig, amíg az összhangban van az európai elvekkel. De már most elkezdõdtek a bírálatok. A legdurvább vád az volt, hogy a Fidesz elnöki rendszert fog bevezetni, miközben az unió 27 országából legalább tízben ilyen rendszer mûködik. De megfogalmazták, hogy királyság lesz nálunk, miközben az unió több országa monarchia. Ebbõl is látszik, hogy a bírálat hazánkból érkezik az unióba.
- Az Alkotmány-elõkészítõ bizottság munkájában ön is részt vesz. Mint ahogy a rendszerváltó kerekasztalnál is ott ült, amelyen a mostani Alkotmány formálódott, sõt 14 évig dolgozott az alkotmányügyi bizottságban. Most miért érez alkotmányozási kényszert?
- Európa szégyene, hogy mi vagyunk az egyetlen ország, melynek ideiglenes Alkotmánya van. Olyan Alkotmányt kell létrehozni, amelyre a polgárok hosszú távon számíthatnak, és amelyet magukénak érezhetnek. A magyar nemzet legfontosabb jogi dokumentumáról van szó, amely jelen pillanatban pongyola, zavaros, rossz számozású, nyelvtani hibáktól hemzsegõ szöveg, amelyben nincs olyan megállapítás, ami miatt bárki a szívéhez közelinek érezhetné. Természetes, hogy újat kell alkotni.
- Kapott alkotmánytervezeteket szorgalmas állampolgároktól?
- Fantasztikus nemzeti vita bontakozott ki. Rengetegen megkerestek, sok észrevételt kaptam, jelentõs részük beépíthetõ az új Alkotmányba vagy a sarkalatos törvényekbe. Blogot is indítottam, melyben az érdeklõdõk hét témában elmondhatják a véleményüket. Magyarországon történelmileg erõs az alkotmányos tudat. Csak most fog elkezdõdni a nemzeti konzultáció ebben a kérdésben, ennek ellenére számos észrevétel érkezett.
- Még csak a konzultáció idõszaka következik, nincs mindenben kialakult Fidesz-álláspont. Erõs vagy gyenge legyen a köztársasági elnök? Elárulná, mit gondol a legfontosabb alkotmányossági kérdésekrõl?
- Megtartanám a jelenlegi nemzeti jelképeket, nem tenném bele a zászlóba a magyar címert. Kétkamarás parlamentre nincs szükség, önálló funkciója nem is lenne, és éppen most csökkentettük a képviselõk számát kétszázra. Nem adnék több jogkört a köztársasági elnöknek, mert az kétfejûvé tenné Magyar országot, sõt technikai jellegû ügyeket el is vennék tõle.
- Felmerülhet, hogy a nép válassza az államfõt?
- Ez húsz éve folyamatosan felmerül. Én még mindig a parlament általi választást tartanám helyesnek, de a magyar polgárok többsége nem így gondolkodik. Amikor 1990-ben arról döntöttünk, milyen címere legyen az országnak, elsõ körben a Kossuth-címerre szavaztam. Aztán konzultáltam a soproni polgárokkal, és kiderült, õk a koronásat szeretnék. Végül utóbbi kapta meg a kétharmados többséget, és én is arra szavaztam.
- S mire szavazna most az alkotmánybíróság hatáskörét illetõen? Erõs legyen vagy gyenge a testület?
- Minden alkotmány annyit ér, amennyire megvédjük. A most készülõ végleges Alkotmány ugyanolyan erõs védelemre szorul, mint a jelenlegi ideiglenes, de hogy milyen konstrukcióban védjük meg, az egy késõbbi vita tárgya lesz. Tehát a válaszom: az alkotmányvédelem legyen erõs.
- Amikor ez az interjú készül, Budapesten a Kossuth téren a második tüntetés zajlik a médiatörvény ellen. Mit üzenne Brüsszelbõl a tiltakozóknak?
- Hogy nyugodtan gyakorolják a szabadságjogaikat, senki nem löveti ki a szemüket. Amiket megfogalmaznak, azzal sok mindenben nem értek egyet, de azért a jogukért, hogy ezt békében és bármikor nyilvánosan elmondhassák, a Szabadság Kört létrehozó Szájer mindig ki fog állni. Magyarországon mindenki szabadon kifejtheti politikai véleményét. Megjegyzem: önmagában ez a tény is cáfolja azokat a vádakat, amelyeket a tüntetõk megfogalmaznak.

Forrás: Link

Hozzaszolasok

2493 #1 2493
- 2011. February 09. 18:30:14
[color=#cc0000]"Mit üzenne Brüsszelbõl a tiltakozóknak?
- Hogy nyugodtan gyakorolják a szabadságjogaikat, senki nem löveti ki a szemüket."[/color]
Uraim! Lehet számon kérni majd! De a Hazaárulást is!
2418 #2 2418
- 2011. February 09. 18:31:13
Elégedetlenkedünk, elégedetlenkedünk, s közben bármikor kimehetünk tüntetni, véleményt nyilvántani?
Kell több? Nem elég ez emberek? Nyugodtan mondja el a véleményét mindenki, ki nem sz@rja le? Ha megunjátok a tüntetést, oszt majd hazamentek.
Ez jött le nekem az utolsõ bekezdésbõl. Mint ha ismerõs lenne nekem valahonnan ez a mondandó.
Jaj, de honnan is, honnan is?
2 #3 Olvaso
- 2011. February 09. 20:03:14
Hopi! Ezt megrágni, emésztgetni!
http://postaimre.euroweb4you.eu/news....admore=662
9 #4 9
- 2011. February 09. 20:42:11
Hopi!

De egy Nagy-Magyarországot terveznek ám és azonnal! Mert a trianoni döntésük mára válik semmissé. Ezért szabdaltatták kisebb részekre a Kárpát medencét 91 éve, hogy az ellentétek mindig könnyen szíthatók legyenek saját magunkkal határolt határaink népei között.
Úgy adják-veszik a kutyabõröket, mint a monarchia idején. A saját adataink már ki sem kérhetõk idén január 1-jétõl a levéltárakból, anyakönyvekbõl. Nekünk hirtelen nincs jogunk hozzá...

Meg amúgy is õk 1200 éve itt vannak, meg alapítók (Traubis Berkowitz),
és már 1848-ban is hõsiesen védték szeretett hazájukat, mint született huszárok.
Mi, magyarok pedig - szerintük - végre megnyugodhatunk, elértük a követelésünket pár évtized elteltével:
"Vesszen Trianon!"

Máris örök hálával és hódolattal tartozunk nekik.

ÍME A NAGY TERV........!
Már csak egy paraszthajszál választja
el õket az okosan kifundált céltól...
154 #5 154
- 2011. February 09. 23:18:03
Kóré!
A céltól, vagy a fejüktõl? Grin
9 #6 9
- 2011. February 09. 23:45:53
Szerintük? A célszalagtól. Grin
Csak bele ne gabalyodjanak!
Kicsit aggódom... Wink
2 #7 Olvaso
- 2011. February 10. 06:06:56
Hopi, az elejérõl lemaradtál. Három éve boncolgatjuk a témát és mára már a génsebészetnél tartunk, de elõször én is csak csontoztam. Amíg a szovjet volt itt, addig nem jöhettek! Olvasd el Marschalko Országhódítók-ját és Tormay Bujdosókönyvét!
az Alliance Israelité felhívása: „Az egész földkerekségen nincs egyetlen ... könnyebben leigázhatnánk, mint Galíciát és Magyarországot.”
74 #8 74
- 2011. February 10. 06:57:09
NEMO ME IMPUNE LACESSET mely magyarul jelenti: lat SENKI ENGEM BÜNTETLENÜL NEM BÁNTHAT!

Mérhetetlen gyûlölet és harag van bennem, illetve volt a "baloldal" inkább az akkori képviselõi és a mostaniak ellen,
de most kivételesen egyetértek velük - EZEK NEM ALKOTMÁNYOZHATNAK! MIÉRT? MERT HITELTELENNÉ VÁLTAK!
Akkor ki? Õk is ha az alanti leírást magukénak vallják és teszik betû szerint - abban a szellemben - magyar szellemben!
Magyartól idegent még egy picit sem fogadunk el!
Ha nem tudod megtenni békességgel távozz! Hisz a tervedbe is illik, az elõrehozott választások....

Az alkotmányozás ez egy nagyon komoly dolog, az alkotmányt megváltoztatni nem lehet, úgy mint a tíz parancsolatot, ami 2000, 20000, 200000 .stb. éve is azt jelentette ami. pl. ne ölj, ne lopj, stb.

Most azért kerülhet rá sor, hogy visszaállítsuk az eredetit mert elkanászosodott a nép. Mocsokban fertõben fetreng és kínlódik. Ugye érted? Nem köztársit, nem királyit, stb. ha nem a kezdetet.
Ha nem teszed elveszel!

Lentebb leírom négy paragrafusban, mert amit nem kell megmagyarázni, azt nem kell megmagyarázni az evidens. magyarul: lat nyilvánvaló, szemmel látható, MAGÁTÓL ÉRTETÕDÕ.

POLITIKUS ha magadnak akarsz alkotmányt alkotni akkor ezt az írásom ne vedd figyelembe, mert nem politikusokra, ha nem hazafiakra van szükségem.

Tegnap volt egy álmom: 2011. február, 9-én röviden egy mondatban leírom:
"Építettünk egy templomot, amikor felépült, tele hordtuk fekete szénnel"

Evidencia: magyarul lat nyilvánvalóság, bizonyosság, evidenciában tart nyilvántart: észben, emlékezetben tart - valamely tételnek, állításnak bizonyításra nem szoruló, nyilvánvaló volta.

Nem dogma: magyarul jelenti gör-lat vall bizonyítás nélküli s minden hívõ SZÁMÁRA kötelezõ hittétel - merev megváltozhatatlannak hirdetett, kötelezõ erejû tétel vagy tan.

EMBARRAS DE RICHESSE magyarul jelenti fr zavaró bõség: olyan helyzet , amelyben a választás azért nehéz , mert sok egyenlõképpen jó, elõnyös dolog között kell választani /tkp a gazdagság zavara/

Ezek közé az a páciens mely magyarul jelenti: lat orvosi kezelésben részesülõ beteg nem sorolható exhibicionizmusa: mely magyarul jelenti: lat el. orv kóros hajlam a /lemeztelenített/
nemi jellegû testrészek mutogatása vál a jó ízlésbe vágó, gátlást nem ismerõ õszinteség:
a saját ferdeségeknek gátlástalan bevallására való kóros hajlamú ember nem való.

Ennek a besorolását társadalmi elhelyezkedését a különbözõ szinteken politikailag értelmezve a politikusok mára, mert valamikor a kezdetkor a poliszok jelenti magyarul város államok, mely szó képzõdött nem azt szolgálta, ebbõl kialakuló politikus mely magyarul jelenti: gör-lat államférfi: politikával hivatásszerûen foglalkozó személy - politizáló, a közügyek iránt érdeklõdõ személy - a politikával kapcsolatos rá jellemzõ - politizáló, politikával foglalkozó - körültekintõ, óvatos - pejoratív értelemben: RAVASZ, AGYAFÚRT, ÁRMÁNYKODÓ.

Ezért írtam és tapasztalatom okán, hogy :

A POLITIKAI KALANDOROKTÓL MENTS MEG URAM MINKET! /amit lejjebb ide idézek/ Miért? Mert mint látni ez sem magyar, a magyarnak az õsnépnek nem volt rá szüksége.

Már írtam az ember tökéletest nem tud alkotni - ez vonatkozik az alkotmányra is, állandó fejlõdésben van - minden.

Ma Magyarországon a populáció mely magyarul jelenti : népesség, lakosság - élõvilág:
meghatározott területen élõ, nem mindenben azonos tulajdonságú , de egymással párosodni
képes egyedeknek lényegében egynemû csoportja"

Mi elõtt popularizálnám mely magyarul jelenti, hogy népszerûsíteném ezen írásom,
hogy a post hoc, ergo propter hoc hibájába ne esek mely magyarul jelenti: lat az a téves általánosítás , amely a jelenségek egymásutániságában szükségképpen oksági kapcsolatot lássak / tkp ez után, tehát e miatt/ megcáfolhatatlanul írom.

Ezért fontos, hogy ma és a jövõben egy politikus a popularizációját mely magyarul jelenti:
lat el. népszerûsítés: az ismeretek széles körben való terjesztése vagy KÖZÉRTHETÕ formában történõ kifejtése szükségeltetik, mivel az idegen szavakat pl. az egyszerû halandó nem érti, a magyar magyarul, a német németül. stb. fejtse ki véleményét és ígéretét, mely után büntetõ jogilag felelõs, és felelõsségre vonható is.

Nem beszélünk bele a nagyvilágba felelõtlenül!

És most e bevezetõ után elõször a négy paragrafus - spartakusz paragrafusai üzenetben, majd egy korábbi régi írása:


ALKOT - MÁNY!
mely jelent magyarul ÍRÁST ALKOT! az alapvetõ természetes, íratlan, és írott törvények megjelenítésére!

Azért négy paragrafus mert a KÖR - OSZT - ba bele fér és nem kell több, mert a mag osztódik!

1.§ Az Alkotmány egy adott népé, az alkotmány nem az állam nevû intézményé, az alkotmány a nép érdekeit védi legmesszebb menõkig és nem az államét, ugyan akkor az államra is vonatkozik, mert az alkotmány kötelezõ érvényûen írja le SZÁMÁRA , hogy a népét védje, óvja, vezesse - védelmét szervezze meg és gyakorolja, magatartási szabályként írja elõ neki, meghatározóan, hogy ha népe ellenében tesz, vagy mulaszt, és azt akár csak egyetlen értelmes átlag polgára észrevételezi, bizonyítékokkal alátámasztva, automatikusan fel kell oszolnia, mivel népe bizalmát elveszítette, ha nem teszi a népnek nem csak joga, de kötelessége is azt akár erõszakkal is érvényre juttatnia.

2.§ Íratlan természetes szabályok. /pl. tízparancsolat/ vezetõit, közvetlenül, minden értelmes polgára kijelöli, kötelezõ érvényûen, minden közösség értelmes tagja kötelezõen.

3.§ Írott szabályok az alkotmányt kiszolgálását szolgáló intézmények mûködésére vonatkozóan.

4.§ Az alkotmány íratlan és írott természetes alap törvények szerint mûködik és örök érvényû, megmásíthatatlanul azt senki és semmi felül nem írhatja, az idõk végezetéig, oly módon, hogy minden népnek saját alkotmánya van, melybõl adódik, hogy összevonhatatlan, mert életveszélyesen sérti más népek szuverenitását mely magyarul önrendelkezést jelenti. Más nép csak szövetségese lehet egyenlõ kritériumokkal: mely magyarul jelenti: gör-lat ismérv: meghatározó, megkülönböztetõ jegy, fontos mozzanat, döntõ tényezõ.

Magyarázó rész:

/minden szó új értelmet nyer/

pl: fel kell oszolnia" jelenti, hogy feloszlik, bizottság alakul, aki a hazaárulót kizárja és bünteti, súlyos esetben halállal. majd újból össze áll más fel állásban, nép akarat szerint/
vagy:
közvetlenül gyakorolja" pl. egy polgár be küld egy §-ust a következõt, mûködéshez vonatkoztatva, megjelölve az elõzõt, melybõl következtethetõ, hogy ismeri vagy legalább olvasta hogy melyik következik, így elkerülendõ a sok nem értelmes javaslat a nép érdekében, mert az egyéni érdek a közös érdekkel azonossá válik... stb.

és a 2007-ben írt akkori értelmi szintemen írt javaslatom, amit csak annyiban változtatnék meg, hogy csak egyenlõre magyarra aki családfájával tudja bizonyítani magyarságát, aki csal halál büntetést kap, indoka kihalóban a magyar, 5 évre emelném nekik a gyermek vállalás megvalósítását és 2 millió koronára az ösztönzõ hatás elérést, szorgalmaznám a nagycsaládban egyben újból programot, melyben mindenki megtalálná SZÁMÍTÁSÁT, ÖREGEK AZ UNOKA NEVELÉSÉVEL - nem kellenének bölcsõdék, óvodák, stb. a családanya ha akarna tudna más területen dolgozni, egyébként a férfi keressen annyit, hogy családját eltudja tartani, az öregeknek adnék megélhetést, hisz munkájuk unoka és ház körüli teendõk révén kiérdemelnék.... stb.

és az írásom:

egy részlete ide idézve másolva: az eleje és a végébõl....



"„ A POLITIKAI KALANDOROKTÓL MENTS MEG URAM MINKET „


„NAGYAPÁM AZT MONDTA A LEGNAGYOBB GAZEMBEREKBÕL LETTEK A LEGNAGYOBB KÉPMUTATÓK”

„APÁM AZT MONDTA A LEGNAGYOBB NYILASOKBÓL LETTEK A LEGNAGYOBB KOMMUNISTÁK „

„ ÉN AZT MONDOM,HOGY A LEGNAGYOBB KOMMUNISTÁKBÓL LETTEK A LEGNAGYOBB DEMOKRATÁK „ /én most 2007-05-13 -án 55.-éves vagyok /

- Gyerekkoromban nem tudtam felfogni nagyapám intelmeit, sõt apám intelmeit sem nem értettem. Nem tudtam felfogni ép ésszel, hogyan lehetséges az, amit állítanak. Ma már
- TUDOM
- 1978 JÚNIUS 30-ÓTA KÜZDÖK ELLENE, SÕT MÁR ELÕTTE IS - DE EKKOR
- DÖBBENTEM RÁ – MEGVILÁGOSODTAM! DE EHHEZ EGY TRAUMA KELLETT.""""


"""""Mind ezek tudás birtokában kezdtem megérteni az összefüggéseket, ÉS ARRA A VÉGKÖVETKEZTETÉSRE JUTOTTAM, hogy a VILÁG nagy bajban van, elkerülhetetlenül.

EZÉRT FELAJÁNLOM:


A SZOLGA HÉT PONTJÁT:


ELSÕ FELADAT: A ZÉRO PONT MEGVALÓSÍTÁSA /aki a hatalomtól megfertõzõdõt
20-évre visszavonulta-tik./ aki nem teszi szigorú büntetésben végeztetik.


MÁSODIK FELADAT: INGYEN: GYÓGYÍTÁS, TANÍTÁS, MINDEN MUNKAKÉPES

KÖTELEZÕEN MUNKÁT VÉGEZ, melybõl 15%adót fizet

A munkabér szinkronba van a KERESET-KÍNÁLAT törvényszerûségével!
A magyar termék elsõdlegessége!
HARMADIK FELADAT:
EREDETI KORONA VALUTA VISSZAÁLLÍTÁSA. Amely érvényes az

1920-as elõtti állapotokra
MAGYARORSZÁG TARTOZÁSAINAK ELTÖRLÉSE
UZSORA KAMAT BESZÜNTETÉSE
ÉRTÉK ELÕÁLLÍTÁSAKOR KAMATMENTES HITEL
ELSZAKADÁS A NEMZETKÖZI BANKI VILÁGTÓL

EGYMILLIÓ KORONA FELAJÁNLÁSA HÁROM GYERMEK

VÁLLALÁSA ESETÉN /3-éven belül minden szülni tudó nõnek /

NEGYEDIK FELADAT:
ANNYI PÁRT LEHET AMENNYI, CSAK AKAR LENNI, AZONBAN

FENN TARTÁSÁRÓL SAJÁT MAGA GONDOSKODIK, TAGJAI,
TAGDÍJBÓL, ADOMÁNYOKBÓL stb. tarthatja fenn - mint a civil
Szervezetek, pályázat stb. útján.

EGY ÉVBEN EGY ALKALOMMAL LESZ ORSZÁGGYÛLÉS
Kétparlamenteres, minden szervezet, vármegye, képviselteti ott magát,
Az elsõ országgyûlésen születik meg az új ALKOTMÁNY ideje addig
Tart, míg feladatát nem teljesíti

ÖTÖDIK FELADAT:
A SZOLGÁNAK HÉT HELYETTESE LESZ, FELELÕSSÉGE EGYEDI.
MINDEN VÁRMEGYÉNEK EGY SZEMÉLYES FELELÕS VEZETÕ
LESZ MEGVÁLASZTVA KÉT HELYETTESSEL.

ERDÉLY KÉPVISELETÉT CSAK ERDÉLYBEN ÁLLANDÓ
LAKÓS A NÉP ÁLTAL MEGVÁLASZTOTT VEZETÕ KÉPVISE-
LI,A TÖBBI MAGYAR LAKTA TERÜLETRÕL ÚGY SZINTÉN.

HATODIK FELADAT:
ÕSI MAGYAR MÚLT KULTÚRA ÉKÍRÁS ELSAJÁTÍTÁSA
ÓVODÁTÓL KEZDÕDÕEN, KERESZTÉNYSÉG FENN MARA-
DÁSA MELLETT, AMELY REVÍZIÓRA SZORUL.


HETEDIK FELADAT:

EGYSZERÛ ADÓZÁS 15% A BEVÉTELÉNEK %-A, MINDENKI
AKI GAZDASÁGI TEVÉKENYSÉGET FOLYTAT ADÓZIK.
MEGSÉRTÉSE SZIGORÚ BÜNTETÉST VON MAGA UTÁN.

EGYSZERÛ TÖRVÉNY
EGYSZERÛ BÍRÓSÁG /nincs kacskaringós kibúvási lehetõség, az ügyek
Gyors és hatékony intézése /
Nincs börtön, mert nem érte el a célját, helyette
Súlyos esetben vagyon elvétele és kiutasítás, enyhébb esetben pld.: egy év
50%-os munkabér fizetése, másik 50%-t a munkaadó a közösbe utalja.
Vagy: kenyeret keresõ eszközöket, okmányokat nem veszünk el, nincs
Mellékbüntetés egy bûnért csak egy büntetés jár . – stb.

A kiutasítás indoka: NINCS MAGYARORSZÁGNAK SZÜKSÉGE

súlyos bûncselekményt elkövetõ állampolgárra


A TRIANONI 1920. JÚNIUS 4-ÉN NEM MAGYAR ÁLTAL ALÁÍRT
SZERZÕDÉS SEMMISÉ VALÓ NYILVÁNÍTÁSA.


Spartakusz ÜZENETE: szavát megszegve, megköveti magát!
RABSZOLGA, A RABOT ELHAGYJUK !

SZOLGA: „ én nem sakkozni akarok veletek, hanem szolgálni” „ VÁLASSZATOK MEG
SZOLGÁTOKNAK „

„NEM PROGRAMOM VAN HANEM FELADATOM „ „ HÉT FELADAT SEGÍTSÉTEK MEGVALÓSÍTANI „

ui: ez a szolga már nem rabszolga nyolcmillió választ vár
TERVEZET: 200-20000.FT.-ig papírpénzt tegyetek, vagy rózsaszín feladón feladjátok egy levélben ez lesz a SZOLGAKÖLCSÖN az elinduláshoz az új világ felé. A kölcsön visszafizetése garantált 10-év után, aki kéri tízszeres érték visszafizetéssel.
Küldési cím: „szolgakölcsön „jeligére bankszámlaszám: elsõ lépés megtétele az:

ÚJ VILÁG felé.


2007-05-13 sparta-kus """""
1496 #9 1496
- 2011. February 10. 08:07:59
Hopi! A valódi Szentföld a Kárpát-medence!
Csak errõl még mi sem tudunk, de ami késik, nem múlik!
Az IGAZSÁG elõbb-utóbb kiderül!
74 #10 74
- 2011. February 10. 11:41:36
http://kuruc.info/r/6/74079/


"Felhõk felett, mindig kék az ég"

Magyar Sasok c. filmet volt szerencsém megnézni 59. évesen, itt és most ezért hálás vagyok a kuruc infónak és megköszönöm. Egyben ajánlom a mai politikai elitnek, hogy tanuljanak haza szeretetet és legalább 3+1 nézzék meg, hogy valami rögzõdjön bennük és amikor rögzõdött énekeljék el a "csillagok, csillagok szépen ragyogjatok, mutassatok nekem utat...." c. magyar dalt is. És talán a stigmalizáció = megbélyegezés alól is mentesülni fognak... De azt is tudom, hogy ez mint falra hányt borsó, hisz nem magyarok, zsebükben ott lapul egy idegen állam személyazonosító igazolványa....

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.
Generalasi idö: 0.07 masodperc
657,262 egyedi latogato