Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

KÍNA

Ne várjuk meg míg meghódítanak, de téveszméik se legyenek róluk ismeretlenül. Nem is mi döntünk, mert õk jönnek. Kína jön, ha akarjuk, ha nem. Jönnek, és mi vagy egy meghódított nép leszünk, vagy egy szövetséges.
Vagy szövetségesek leszünk, vagy leigázottak- megnyugodhatunk, mivel így is- úgy is visszahozzák a rég el nem temetett õsi erkölcsi értékeket és a család és a munka fogalmát.

A kínaiak attól függetlenül, hogy mennyire jók vagy rosszak, ma az ellenpólust jelentik. Minden olyan országba beteszik a pénzüket, ami kiszolgáltatott helyzetben van a Világbankkal. Ezáltal a Világbank eredeti terve becsõdöl, egyre kevesebb lesz a táptalaj, amin élõsködhetnek a zsidók, mint ahogyan kezdték az USA-ban is.

A világot, az "istentudatot", a zsidók fegyvereivel szerzik vissza, a zsidóság saját fegyverével a "sátántudattal", zsidó bõrbe bújt ellenzsidóként. Hogy ez mennyire színjáték, amihez jól értenek, majd elválik, de azt tudnunk kell, hogy korábban is megvoltak a lehetõségeik, hogy hódítsanak, mindig a világ központi hatalma voltak. Mégsem tették.
Magukat úgy jelölik a kínai írásjellel, hogy a központ a Földön, Kína a központ, a legnagyobb hatalom a Földön, amivel korábban nem éltek vissza.

A világ legnagyobb baja, amibõl az egyének baja is származik, hogy semmilyen téren nincs erkölcs, emberi tartás. Kiöli a sátán belõlünk. Erkölcsi süllyesztõbe taszítanak minden embert. Ma itt aki erkölcsös, akinek tartása van, aki a jóért küzd, az nevetség tárgya és egy hülye bolond. Kína ma is, de még néhány évvel ezelõtt és azelõtt sokáig a nevetség tárgya volt a szegénységével, a gagyiságával, a sárga bevándorlásával. Jól emlékszünk a nevetség tárgya volt, most pedig hirtelen riadva eszmélünk, hogy mi van, õ diktál, és mit akar? Ismét egy zsidóskodó állam jött ide?
Kínaiakat látunk itt ott? De ha tudnánk mennyi köztünk a zsidó elszörnyülködnénk, csak a zsidók nem annyira látványosak, nem "vágottszemûek".

Megnyugtatlak kedves olvasó, nem kell félni a Kínaiktól emiatt több okból sem, se racionális okok miatt, se vallási, erkölcsi okok miatt nem kell miattuk aggódni.
Az, hogy õk a zsidók fegyverével harcolnak most a szemed elõtt, ne ijesszen és ne hidd, azt, hogy õk valójában ilyenek-
Erkölcsi normákból táplálkoznak, a vallás és a család az alapjuk, az emberi értékek. Így tudták kivitelezni maguk közt is, ilyen szerény körülmények közt, de így is mindenkinél elõbbre jutottak. Ne higgy a zsidó médiának!
Ha ez megszûnik, õk fogják visszavezetni a világon az erkölcsi alapokat és normákat! Szaniszló is erre a következtetésre jutott az Echo tv-ben, ahogy más is.
MI választhatunk maradunk továbbra is szövetségesek, vagy meghódítottak leszünk?
Szövetségesként visszakapjuk Nagy-Magyarországot, nem csak két évre kapjuk vissza Erdélyt, mint a németek alatt!

Választhatsz, melyik lesz a jobb? Egy behódolt félzsidó államként vagy Nagy-Magyarországként? Megkapjuk, ha lesz kinek adni, aki ember, megbízható és szövetséges.

A kínai vezetõk szavát idézem: "amelyik nemzetnek nincs múltja, az számukra NULLLA!"

És azt kérdezték, hogy szégyelljük a 8000 éves közös múltat? Azt kérdezték, hogy szégyelljük a 3000 éves Shanghai szerzõdést, ami olyan irat, mint nálunk a Szent István alkotmány?
Ezt is tudták, hogy nálunk Szent István alkotta az alkotmányt és így kérdezték, hogy szégyelljük e?
Mondta a barátom, nem szégyelljük, sõt!Csak a történelmünket meghamisítják a Monarchiától kezdve.

Azt mondták, nem baj, ha nem tudják, hogy mi a történelmük a magyaroknak, majd megtanulják, a szövetségeseink ott ülnek a jobb oldalunkon! Jöhet bármivel bárki, de a szövetségeseink ott ülnek a jobb oldalunkon!
Már csak az a kérdés maradnak e magyarul gondolkodó magyar szövetségeseik?
Majd megtanulják a magyarok, ha vannak ebben az országban még magyarok, akik magyarok és akarnak tanulni. Különben meghódított gyarmat leszünk és nem szövetségesek.

Kína hivatkozik a 8000 éves múltra, NEM mi, ezt ne felejtsük el!
Kínának nem az ellenség keresése a lényeg, hanem a szövetségesé! Kínának van elég ellensége, de ha mi se velük tartunk, akkor mi is ellenség leszünk, amit pedig õk sem akarnak!
Ebben is különböznek a zsidóktól.

Most ezen a hétvégén nem a kínai magyar szövetséggel példálózott a zsidóknak Wen elnök, /mivel mások elõtt nem híresztelik- ezt is tudom, nem nagyon jönnek elõ minden magyarnak ezzel/, és eszébe sem jutott a magukat magyarnak kiadó zsidóknak ezt reklámozni a találkozás alatt a szövetséget... érdekes kis játék...de ki a nyertes?

Ezt ma Magyarországon kevesen tudják, ahogy azt is, hogy irtózatosan nagy üzleti lehetõségekkel élhettünk volna, amik elmaradtak, ellehetetlenítették, mert a zsidók közbeszóltak! Õk, a kínaiak partnerek lettek volna, csak a zsidók közbeszóltak. Veszélyes nekik, ha nem õk irányítják a kínai magyar üzleti kapcsolatokat.
Egy barátomnak sikerült, aki 100%ig magyar, és nagyon nagy gázban volt a cég, amit vezetett. A német zsidók feljelentették a hazai energiaszektor problémái miatt, és neki akkor egy teljesen véletlen ötlete volt, hogy Kínától kér segítséget. Kína csak miattunk a hun-kínai szövetségre hivatkozva oldotta fel a zárlatot, azelõtt és azután sem kérhetett senki Európában tõlük még megközelítõ segítséget sem. Próbáltak utána kérni más országok, más ország zsidói, de nem kaptak, a német zsidó feljelentõnek meg leesett az álla, hogy nem tudta tönkretenni azt akit akart. Azóta is azért nem tették tönkre a zsidók, mert virágzik az üzleti kapcsolata Kínával.

Ha ellenük vagyunk legyûrnek, ha a szövetségeseik vagyunk, akkor egy kirakat ország lehetünk!

Most tudom kedves olvasó, hogy Kína mégis az ujgurok ellen, akik lehet inkább türkök voltak? Igaz a testvéreink a türkök is, de harcos népség, ami támadta Kínát, minket is támadtak a törökök zsidó befolyással, vajon az ujgurok és a többi nem zsidó indíttatásra támadt? A törökök a zsidó összeugrasztás, beépülés miatt támadtak és miért a tatárok sokkal elõtte, akik közt voltak hunok és kunok is nagy számban? Ki az igazságos, aki letöri, vagy aki fegyverez lázadó népeket Izraelként az USA-n keresztül?
Hol van az igazság? Te sem tudod, de zsidónak ítéled. Te sem tudod, hogy a török a zsidó befolyásra támadtak, holott õk is a testvéreink, ugyan ez a kínai és többi nép viszonylatában.

Én azt mondom amit a kínaiak és nem azt amitõl a zsidó média félelmet akar gerjeszteni. Nem nekik hiszek és nem az általuk elszórt infóknak, hanem annak, amiket tudok és ami a következõ:

Amikor más külföldiek kértek segítséget a kínaiaktól, megtagadták, ugyan azt, amit nekünk 2 nap alatt megadtak, úgy hogy összehívták az összes vezetõt, ami Kína területi nagysága miatt nehézkesebb. Nem indokolták a többi országnak, hogy miért nekünk segítenek, miért oldják fel a tilalmat, csak annyit mondtak "belsõ ügy", mivel aki nekik szövetséges, azt olyan prioritással kezelik, mintha az õ nemzetük lenne.

Mi még annyiban választunk, meghódítottak, leigázottak leszünk, vagy szövetségesek. Ha lázadunk, duzzogunk, haragot mutatunk, nehezebb lesz, miközben nem is biztos, hogy ellenségek... Viszont Kína így is úgy is JÖN, megállítani a néhány millió magyarral az 1,5 milliárdjukat nem tudjuk, ahogyan azt azt a néhánymillió zsidót sem, csak a kínaiak kiberhadserege 140.000 fõ volt 10 éve, nekünk ez most a teljes 20.000!
Mit választunk? Így is úgy is függésben fogják tartani a világot és õk fognak diktálni.
Nekünk csak azt kell eldönteni: Szövetségeseik leszünk, aki az erkölcsi és emberi értékekhez ragaszkodik, és nem goj vagyunk számukra, hanem a "jobbjuk", VAGY ismét egy leigázott gyarmat?



gyaur

Hozzaszolasok

2928 #1 2928
- 2011. July 02. 17:56:58
Végiggondolva, igaza van a szerzõnek. Ha a zsidaj média azt sulykolja, hogy ezek rosszak, akkor igenis az ellenkezõje lehet igaz.
1248 #2 1248
- 2011. July 02. 18:56:43
A család, a munka minden felelõs embernek és népnek fontos. Egészséges közösségben elhanyagolható azok hányada aki kívülre kerülnek bármelyik fenti attribútumból. De ma már pont a régi közösségek s a legkisebb sejt, a család megbontására történnek igen erõs kísérletek. A sátáni mesterkedéssel, az ipari forradalommal, bolsevizmussal, a cionizmussal, a monetáris gazdasági modellel olyan hatalmi és erõkoncentrátum jött létre, mely egyetemes szempontból mindenképpen abnormális. Az emberek manipulálása, az emberek életének elvételére tett mindennemû kísérlet: súlyos bûn. De ezen dolgok létrejöttéhez a tudatlan és felkészületlen tömeg is kellett, s a fenti jelenség végigvonult a világon.


Ma az egész világon fogyasztói társadalomról beszélhetünk - igen csekély kivétellel. ugyanakkor a hagyományos értékrendek borulásáról is, és azok felbomlási folyamatairól. Ez önmagában nem lenne rossz, hiszen valami új akar megszületni! De a negatívumok miatt arra is gondolhatunk, hogy valami még is erõsen zavart és így abnormális alakot ölt! Ha valami szoros összeköttetésben van az istenivel, az egyetlennel az EGYel s ráadásul ez tudatos kapcsolat, úgy ott a változások harmónikusak és tulajdonképpen valódi fejlõdérõl lehet beszélni! De a mellékjelenségek sok esetben inkább baljósak és sok olyan alacsony befolyás is felüti fejét, melyeknek következményei tragikusnak mondhatóak.

A gazdasági növekedéssel egyidejûleg s arányosan a népesedés is fellendült. Ha igaz a "biológiai lábnyom" fogalmával kapcsolatban, hogy egyre kisebb az egy fõre jutó " gazdasági életterület", akkor ( a mai világvezetés logikája szerint) "be kell avatkozni". Meg kell nézni bármit: médiát, divatlapokat, pornó oldalakat: mind azt célozza, hogy az emberek ne vállaljanak gyermeket, ne végezzenek olyan szexuális tevékenységet, amelynek eredménye gyermekáldás lehetne. Az megint érdekes lehet, hogy a gazdasági válságok mennyire vannak mesterségesen gerjesztve, mennyire haarpolt idõnként a világgazdaság is. Nálunk egyre szélesebb körû az elszegényedés. Ez lehet genocídium is, de ismerve a monetáris gazdaság mûködési törvényszerûségeit - annak tünetei is lehetnek, amiket most élünk. Persze ez csak
a jéghegy csúcsa, Imre oldala telistele kemény tényekkel.


Mindenesetre olyan folyamatok indultak be, melyeket voltaképpen már nem tudnak jól kezelni!!!! Ez persze vészes az egész emberiségre nézve. De errõl is szólt már többtucat értekezés itt.

Most pusztán gazdaság-történeti szempontból néztünk rá a kérdésre. Hol vannak még az etikai, morális, spirituális vagy szakrális szempontok? Hol van az egyetemes bölcsesség szempontrendszere? Hol van az Univerzummal való finom és precíz összefüggésünk valósága?? Hol van az Isteni valósággal való összefüggés kérdése?

Ördögi szuperintelligencia áll a világkormány mögött , de.... Nem tudják uralni a folyamatokat, bár nem adták fel, s ne adják fel, mert létük a tét. Ahogy nekünk is. Mindenesetre ma a talppont közelében lehet valós, igaz radikális és alapvetõ dolgokat megtenni, megfordítani belül, sejt szinten, és kis közösségekben.
74 #3 74
- 2011. July 02. 20:08:37
Szevasztok!

Jó írás és jó látja...a két kommentelõ is

az én véleményem:

"...amit nem tennék magammal, másnak sem kívánom..." elvet Kínában sokan vallják..

egy nyílt levelem olvassátok el ti is:



László Kiss · Top Commenter · Bázakerettye, Zala, Hungary
Kedves Miklós!

Próbálom elhinni, hogy õszintén írtad soraidat, melyben hitet tettél, és nyilván valóvá tettél egy tényt, hogy nem csak hiszed hanem tudod is a magyar bölcseletet - vallást, és tudást...

Különben lényegtelen, hogy mit hisz az ember, a lényeg azon van mit tud. Ha hátsógondolat lenne benne, az üzenet hiába való fáradság. A magyar nem hiszi, tudja a teremtõt. Azaz ISTENT!

Ezért, hogy megértsd mire gondolok, az üzenetet közvetítem: Ez a hatalom birodalom nem az aminek látszik, valós tény tele van hibával és fájdalommal, azért, mert a tökéleteshez közeledik, ezért nem tökéletes semmi, csak a teremtõ...

Ha az a szándéka bárkinek - hogy a pénzhatalommal nem sikerült akkor az érzelmekkel sikerülni fog - akkor téved.

Az üzenet rövid és egyértelmû: "...tudd, hogy vagyok, és mindenre ügyelek..." én ÉRTEM.

ÉRTED írom, ÉRTED? Ha nem akkor magyarul: Minden népnél- nemzetnél jelen van - neve , megnevezése más és más de egy és ugyan az: a MOZGATÓ az ember ISTENNEK HÍVJA...

Hogy ÉRTSD! A mozgató erõ minden emberben - bõvebben az élõ és nem élõben mindenben benne van. Magyarabbul, élõlényben, növényben, kõben, stb. mindenben...a MOZGATÓ ERÕ
HATALMAS... azt uralni csak az tudja aki alkotta... mi csak egy porszemek vagyunk, de tudásunkkal javunkra de elpusztításunkra is igénybe vehetjük...

A kérdés el akarjuk e pusztítani magunk és egy idõre kivonni magunk ebbõl a Földi Paradicsomból, mert az, csak a gonosz erõ pokollá tette...Akarjuk e , hogy háttérbe szorítsuk a nem építõ ha nem romboló erõket...

PERSZE , hogy akarjuk... Ezen dolgozunk...

Összességében és befejezésül, hagyjunk fel az ÓRIÁS BIRODALOM megalkotásának elvével. emberileg, mert az már mûködik saját törvényei szerint, mi embereknek nem az a feladata, hogy a tökéletest megalkossuk, ha nem az, hogy a tudás birtokában arra törekedjünk, hogy minél jobban, békében és harmóniában éljünk - éljen minden ember - az ember az ember, egy faj, de vannak benne különbözõek, akikkel ezt meg kell értetnünk...

Semmi értelme, hogy halmozón saját magának, régen írtam, hogy legelõször a z éhezést a szomjúságot kell meg szüntetni, hogy az ember boldog legyen, ne okozzunk stresszet meg stb, betegséget és azt gyógyítsuk pénz diktálta szükségszerûség szerint meg se semmit - hanem
ha a harmónia és békesség által nem lesz elnyomó és elnyomott, mely azt az eredményt fogja hozni, hogy nem félünk egymástól. és ha nem félünk egymástól akkor - nem kell fegyverkeznünk önvédelem gyanánt. a felszabaduló óriási anyagi lehetõségeinket a tudománynak tudjuk mind ezek után áldozni, melynek a végsõ eredménye az lesz, hogy ha szükség lesz rá TÚL ÉLÜNK - mert már a jövõben a csillagközi utazás nem állom hanem valóság lesz...

Az üzenet MOST befejezve...

szeretettel: id. Kiss László
2011. július 2-án 15: 26 órakor...
ui: fajok tömegei pusztulnak el jelen idõben itt Földön - állítsuk meg a folyamatot, mert ha nem....
3335 #4 3335
- 2011. July 02. 20:33:19
Egyetértek a fenti sorok írójával. Érdekességképpen Nostradamus is a zenélõ sivatagok népének tulajdonítja a majdani "rendcsinálást".
3236 #5 3236
- 2011. July 03. 00:48:15
Ha a cikk igaz, akkor kivancsi lennek hogy Kina hajlando lenne-e tamogatni egy olyan szervezodest Mo-n, amely epito jellegu es szembefordul a jelenlegi hatalmi elittel. Konkretan en az MNA-ra gondoltam (elnezest ha mas hasonlo kezdemenyezes is van de en meg csak az o elkepzeleseiket olvastam, igy az o nevuk merult fel szamomra).
Szamomra is meggyozo a cikk, de ami aggaszt, mert en ugy latom, hogy Kina hogy igy mukodjon, annak ara van: az egyik legnagyobb gond, hogy novekedesre epul mint a tobbi mas gazdasag, de ez egyszer megszakad es mivel novekedes van ez egyre tobb termofoldet von el a mezogazdasagtol az ipari teruletek epitkezes stb szamara, es a jelenleg megmuvelt teruleteket is tulsagosan kimeritik, kiszipolyozzak aminek a kovetkezmenye termeketlen talaj lesz, tudtommal a folyokat is tulsagosan szabalyozzak, kizsigerelik. Ha ez a ket dolog osszeomlik, csinalhatnak ott barmit Kinaban, a birodalom osszeomlik es talan az ellenpolus pont erre epit es var.
1334 #6 1334
- 2011. July 03. 01:02:11
Pont a cikkhez passzol.. Vigyazo szemeiteket Kinara vessetek.....

Tenyleg nem gondoltam volna, hogy ilyen forro a helyzet es mar regota megy a vetelkedes Kina es az USA kozott...Taiwan all ezek kozeppontjaban, de a hegemonia mar lassan eldoltnek latszik..

Kotelezo video mindenkinek...Feliratot megkoszonnenk, de ha kivancsi vagy ra, nagyvonalakban leirhatom mi all a doku filmben...Garantalhatom, nem jo a helyzet

http://www.youtube.com/watch?v=DznkEjYO1BA&feature=player_embedded#at=3089
1248 #7 1248
- 2011. July 03. 10:40:43
A külsõ erõs és a belsõ erõ

- kérdésköre jut eszembe. Belsõ erõ alatt egyértelmûen a HIT - et értem és minden mást ami ebbõl fejlõdhet ki, de a Szeretetet is és a Reményt is. Ezeket pedig úgy, mint egy valóban istenes élet valódi, akár természettudományosan is megjelenõ alapjait, de leginkább a teljes egzisztenciára vonatkozó és ténylegesen mûködõ attribútumokat. Ez elvileg minden ember számára adott lehetõség s ma felerõsödik annak lehetõsége is, hogy ezek az emberek összeérjenek egymással és összerezonáljanak s valami újat, magasabbat hozzanak létre magukból azon isteni elv által, mely ilyen - olyan fokon, de kibontakozik a tudatukban és az életükben. Ennek lehetséges eredményét Egységnek Szabadságnak és Szeretetnek nevezném. A három mindig csak együtt igaz. HA valamelyik elv hiányzik vagy csökött, ott elkerülhetetlenek a bajok. Aki végiggondolja, beláthatja, hogy ez sajnos tényleg így van. Mert a tudatállapot létállapot! Ezért van az, hogy idõ kérdése, de minden alacsonyabb erõ erõlködése csak idõleges lehet, mert a valóban magasabb szintû, a Világosságból élõ az, aki számára egzisztenciálisan is "stabilabb az életlehetõség." Persze a sötétség akadályozhatja, nyomorgathatja azt akiben a világosság elve jelen van. De szüksége a VILÁGOSSÁGRA épp e nyomorgattatás által születik meg!!! Ám a sötétség valójában sohasem gyõzheti le a fényt, de tudatosíthatja hatalmának erejét és szeretete mûködésének korlátlanságát, a fényhordozót pedig ebbéli jellegében tudatossá teszi! Ez egy folyamat s e folyamat által erõsödik a FÉNY és fokozatosan feloszlik a sötétség! A kulcs tehát a Fénymag-hordozó kezében van!!!

Ebben persze nem öncél van, hanem a MINDENSÉG-EGYSÉG helyreállításának lehetõsége "megörökítésének" lehetõsége, a téridõrendszer egykori megszûnése ( ha már az iskolát minden fejlõdõ lélek kijárta ) de olyan gazdag tapasztalati háttérrel, mint amilyen nem lett volna meg, ha nincs az út a sötétség árnyékában!

Újra eszembe jut, hogy a hatalomvágy, a birtokvágy és a dicsõségre, elismerésre való vágyakozás nem fajspecifikus dolog, hanem sokkal inkább például: a Nap a Hold és a Föld hatásai. Voltaképp minden hatással van ránk és mi is mindenre hatással lehetünk. Persze nem lehet megfeledkezni az egymást kioltó erõkrõl. HA igaz, hogy az anyag energia, az energia meg fény és sugárzás, akkor itt a hullámtannak is helye van! De ez csak egy igen karcsú példa.

Mindenben benne van minden és a Mindenségben is benne van minden és a Mindenség benne van mindenben. De még nem minden EGY! Mert ha úgy lenne, akkor egység lenne s nem kétség, vagy fél - elem. A Nap a Hold és a Föld csak példa volt, hiszen itt nem áll meg a dolog sem befelé, sem kifelé, sem a kicsi felé, sem a nagy felé. A Kozmosz egy nagy atom, de egy atom is egy kis teljes világ, egy kozmosz. Minden ember is egy kozmosz. De a 'Szférák Harmóniája' még odébb van számunkra - holott bennünk van lételve magja!

Magurak vagyunk, maghordozók, fényhordozók - kinek kinek ahogy adatott. Az "ellenség" azaz az ellenség szorult helyzetben van, mert a fény erõsödik. Isten malmai lassan õrölnek, de õrölnek s most pedig egy rendkívül intenzív "õrlési idõszakban" élünk. Persze nem csak õrlés folyik, hanem aratás is és vetés. Valóban lehetnek rossz idõk, vagy lehetnek rossz talajra hullott magok, de mégis: egyszer minden kalász szárba szökken,egyszer mindegyik beérik, s az Arató örül, a gabona is örül, a kasza is örül, hiszen ezek voltaképpen EGY-ek. Most megyek, hogy egyek, hogy mehessek s tehessek!

Ata
658 #8 658
- 2011. July 03. 11:55:35
Elismerésem a korrekt és alapos összefoglalóért Gyaur!
Jól látod a fõ kérdés az, hogy zsidó gyarmatként Kína ellenfelévé válunk, vagy fel tudunk emelkedni ahhoz a lehetõséghez, amit a 8000 éves közös múlt, a szövetségesi szándék kinyilvánítása jelent Kína részérõl? A zsidó országvezetés célja és taktikája ismert. A szemek nyitogatása a mi dolgunk, valamint hogy jól szervezett és megfelelõ támogatással rendelkezõ erõt tudjunk felmutatni, akik szövetségesként támogathatók.

A tatár és török dúlása idején rendre a Nyugat védbástyájának szerepét vállaltuk és mindig ráfizettünk. Ez leginkább a történelmi eredményt ismerve látszik. Akkor az elveszejtésünk volt a célja az ármánynak, mely ránk hozta a hódítókat. Mára meghódítottá váltunk, az ármány célja pedig ma már a lehetséges feltámadás megakadályozása, a lehetséges testvéri segítséget gazdasági hódítóként, ellenségként beállítani.

Az ujgur kérdés kapcsán felmerült kételyeimet is helyre tetted a zsidó viszálykeltés lehetõségének említésével. Viszont Tibettel kapcsolatosan nem tartok valószínûnek egy hasonló forgatókönyvet, ezért szívesen venném ha megosztanád velünk erre vonatkozó gondolataidat, különös tekintettel a tibeti kultúra pusztításával kapcsolatos tényekre.
1248 #9 1248
- 2011. July 03. 12:49:15
Nem hagy nyugodni Japán esete.

Úgy sejtem, hogy Amerika részérõl Kína hallgatólagos beleegyezésével történt ami történt. Azt nem tudom, hogy Japán elõnyös gazdasági helyzete mellett volt - e más "bûne" is amiért ekkora árat kellett fizetnie. A nemrégiben létrejött távol-keleti gazdasági társulásról tudok, de ennek árnyékában a sárkány valódi arca sem maradhat sokáig rejtve. Még azt sem tartom kizártnak, hogy Kína szabályosan megrendelte Jenkiországtól a speciális melót - akár a dollár nem olyan túl gyors és drasztikus kimúlása érdekében. Az a baj, hogy mindegyik állam benne van a "játékban" miszerint megy a diplomácia, a felszín alatt meg óriási csaták dúlnak. Gyakorlatilag a világ újrafelosztása zajlik folyamatosan, miközben egyrészt vigyáznak a "termelõeszközökre", azaz a humánerõforrásra, ugyanakkor kísérletek történnek a Föld "túlnépesedésének" megállítására is. Ezek a folyamatok voltaképp lekövetik a Föld mágneses átrendezõdéseit.

Apropó: a Föld elpusztulása szerintem lehetetlen - több okból is. S a védekezõ-reakciói is vagy a kiigazító, helyreállító reakciói is abszolút életbe lépnek -az emberiség tetteinek mértékében.

Az atomreaktorok veszélyességéhez kétség nem férhet. Ezek folyamatos kiiktatását csak támogatni lehet. Aki ismeri az atomok valós természetét és ennek a világegyetem rendjével való nagyon mély összefüggését s nem csak a magfizika szempontjait, az érti, mi másért is aggasztó az atommaghasítás. Holott az ötlet belõlünk fakad. A bennünk lévõ isteni magnak kellene "elhasadnia" lehetõvé téve egy új ember megjelenését, azt a fajta újjászületést melyet az evangéliumok is hirdetnek, de a magyarság õsbölcsessége is õsidõktõl fogva tartalmazza.

Atlantisz végét is az atomhasítás jelentette anno....
2246 #10 2246
- 2011. July 03. 13:10:28
Én is gondolkodom.......dédnagyanyám éppen most meséli, - nem hinném, hogy álmodom.....
"drága fiam, mi az idõsebben már igen régóta tudunk errõl és nektek is illet volna jobban figyelni az öregek mondásaira..."óvakodjatok a megjelölt emberrõl/gorbacsov?/, egy nagy veszély is lesz a ti idõtökben, amit "sárgaveszélynek" neveznek.....
Ha ébren vagytok, akkor ti is hallottatok róla...

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.
Generalasi idö: 0.08 masodperc
635,069 egyedi latogato