Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Hazánk esélyei,az orosz WTO tagság tükrében

"Áldás! Amit küldtem azért küldtem,mert olvastam a hozzászólásokat az Eurázsiai-unio ügyben,és nem igazán vannak képben a népek! Ennek a cikknek a tükrében nem mondom,hogy megvilágosodnak,mert még sok minden homályos,de talán nagyobb határozottsággal mondanak véleményt! Neked is,és családodnak is boldog,és békés Kerecsenyt kívánok!..."

Bizonyára már sokan hallottak,és olvastak is arról,hogy Oroszország,felkínálta Magyarország részére,az Eurázsiai-Unios tagságot.Ez a szervezõdés ma még csupán formális,de igazából amint kimondták ennek igényét,már szinte tudni is lehet,hogy létre fog jönni.Errõl mi már korábban hírt adtunk,és elsõ kõrben elemzést is kibocsájtottunk,vizsgálva jó,és rossz oldalát,latolgatva Hazánk hozzáállását a kérdéshez!

Mint az ismeretes volt,korábban lehetett tudni,hogy Oroszország WTO tagsága körüli anomáliák zajlottak,mivel a WTO tulajdonképpen az EU gazdasági fedõ szerve,és mint ilyen,az ország nem igen mutatott különösen nagy barátságot.Ezt megtetézte még az a jelenség is,mikor az orosz parlamenti választások után mind Európából,mind az USA-ból vádló,és elmarasztaló hangok ,vélemények hallatszottak,miszerint Oroszországban nem egészen tisztességes választás zajlott!(Mondják ezt õk-USA,EU-,ahol évek óta elcsalt választások vannak,de ez most más téma.) Tudomásunk van arról is,hiszen éreztük mindannyian,hogyan tudja térdre kényszeríteni az orosz Gazprom egész Európát,gondoljunk csak a 2010 év végi ukrán gáz transzport vitára.

Késõbb,egészen pontosabban a múlt hónapban megnyílt az északi,Balti gázvezeték,amelyen Ukrajnát kikerülve,közvetlenül juthat gázhoz Németország,és térsége.Ekkor lehettett már látni,hogy a háttérben valamiféle paktum készült,hiszen mind a líbiai,afganisztáni,szíriai,iráni események kommunikációja lényeges eltérést mutatott az EU-s fõ irányzatainak,bár Oroszország lényegében okos diplomata módjára,egyik esetben sem képviselt határozott álláspontot.

A múlt hét híre volt,miszerint Oroszország minimum 10 millárd dollárral kívánja erõsíteni az IMF-et,ezzel segítséget adva az euró zóna válságból való kilábalásához.Ehhez hozzátartozik,hogy az országnak szerzõdésben vállalt kötelezettsége is van a közös pénzintézetbe való befizetésre.Mára már tudjuk,hogy az ország legkevesebb 20 milliárd dollárt adott,ez jórészt USA államkötvény formájában tette.A pontos összeget természetes módon nem tudhatjuk,hiszen a nyilvánosság felé való kommunikációról tudjuk,hogy nem mindíg hiteles,és ezzel nem az orosz kormányt vádolnám,mert éppen a nyugati sajtó is tehet valótlan állításokat,hiszen tudjuk,hogy a világon a média erõs ellenõrzés alatt áll!

Az összeget ha forintosítjuk,hozzávetõlegesen 4000 milliárd forint,ami Magyarország nyilvántartott adósságállományának 1/5-öd része (kb 21 ezer milliárd Ft).

Még ha azt számoljuk,hogy Oroszország olyan USA államkötvényektõl vált is meg,amelyek tulajdonképpen értéket nehezen képviselnek,akkor is jelentõs összeg,mivel az euró-dollár,kéz a kézben járnak,és az injekciót így komolynak vehetjük!

Vizsgáljuk meg,vajon mi állhat a háttérben?

Már hónapok óta észrevehetjük azt a jelenséget,hogy Oroszország szava meghatározó lett a nemzetközi folyamatokban,gondoljunk csak az Észak-Dél-Korea közti év elején lezajlott csörtére,valamint a Dél-Kinai tengeren az USA által végrehajtott manõverekre,az Irán elleni blokád csendesítésére,és most a Szíriával szembeni állásfoglalásra.

Úgy tûnik,hogy megtörtént a világ legõsibb kereskedelmi formulája,a bartell,vagyis a valamit valamiért!Oroszország szép óvatosan átvette az ún. világügyelõ szerepet,tehette,hiszen abból a marakodásból,és hatalmi játszadozásból bõven kimaradt,ami most jelenleg mind Európát,mind USA-t,mind pedig egyes ázsiai térségeket illeti.A további elemzés,csupán feltételezésekre kellene hogy alapuljon,hiszen pontos háttér információk híján,a további okfejtés okoskodásnak tûnne.

Azonban van egy tény,ami jelenleg nem kerülheti el a figyelmünket,miszerint látszólag,Oroszország belement abba a játékba,ahogyan most az európai,és az USA nagyhatalmak játszanak,de ezzel együtt felmerül egy átrendezõdési vonal,éspedig az,hogy Oroszország ugyan a régi szabályokkal,de az õ irányításával folytatja a világon uralkodó pénzpolitikai gyakorlatot.:

...Sokat nyer a tagsággal Moszkva is – a legszembetûnõbb eredménye ennek a fogyasztói árak csökkenése lesz. Az alacsonyabb importvámok miatt jelentõsen csökken majd a külföldi termékek ára, és a versenyképesség jegyében a hazai termelõk is rá lesznek majd kényszerülve, hogy változtassanak a tarifáikon. A tárgyalásoknak köszönhetõen Oroszország általános importvámtarifája 10,3 százalékról 7,1 százalékra csökken (a mezõgazdasági vámok 15,6 százalékról 11,3 százalékra, az ipari termékek vámtarifái 9,4 százalékról 6,4 százalékra, az elektronikai cikkek tarifái 15 százalékról 7-9 százalékra csökkennek, a számítástechnikai vámokat pedig teljesen eltörlik). Mindennek köszönhetõen bõvülhet majd a külföldi áruk választéka is Oroszországban. Ami még jó hír lehet az európaiak számára, hogy ezentúl nem kell majd fizetni az európai repülõknek ha orosz légtérre lépnek be, így ez csökkenti majd vélhetõen az utazás költségeit is....

Ez,elsõ olvasatra nem jelent mást,mint azt,hogy Oroszország,bár nem EU-tag,de megkívánja honosítani azokat a gazdasági szabályokat,amelyek tulajdonképpen ebbe a helyzetbe hozták Európát,amiben most van.

A WTO tagsággal járó,a hazai termelõk,és munkavállalók kárára történõ szabályzásnak,csak egy féle oka lehet,mégpedig az,hogy Oroszország katonai nyomást gyakorolhat ezután szinte minden országra,átvéve ezzel az USA,ill. NATO szerepet,hiszen tudjuk,hogy a NATO költségvetését,már az idei évben is igen nehezen tudták kinyögni a tagországok,és ezzel egyszersmint mentesül a NATO a nemzetközi szerepvállalás alól,másodsorban kevesebb pénz is elegendõ majd a fentartásához,harmadsorban a NATO,teljes súlyával nehezedhet az új Európa diktatoriális,katonai biztosítására!

Oroszországban,az egyik legjelentõsebb párt éppen ennek tükrében nyilvánította ki véleményét,miszerint:

... (az orosz termelõk mellett) a Gennagyij Zjuganov vezette Orosz Kommunista Párt. A szombati pártkongresszuson a párt vezetõje arról beszélt, hogy a WTO-s tagság a külföldi termelõk dominanciáját okozza majd a hazai piacon.

„Oroszország belépése a WTO-ba növeli majd Oroszország kiszolgáltatottságát a nemzetközi tõkének. A kormány a felére fogja csökkenteni az állami befektetéseket a mezõgazdasági ágazatba. Így biztosítva lesz a külföldi termelõk teljes dominanciája a belsõ piacunkon” – mondta a kommunista párt kongresszusán Zjuganov.

Párt,vagy nem,kommunista vagy sem,ebben teljesen igaza van.

Miként érintheti ez Magyarországot,ill. ennek tudatában,milyen kilátásai lehetnek hazánknak,mind az Eurázsiai-uniot,mind a függetlenségi törekvéseinket tekintve?

Nyilvánvaló az a tény,hogy Európának Oroszország hatalmas piacot jelent,hiszen az a közel 142 millió fõ,potenciális fogyasztó a nyugat számára,még akkor is,ha figyelembe vesszük a belsõ termelést is!Ha vizsgáljuk a világ újrafelosztásának tényét,az "orosz uniot" sem más miatt kívánják életre kelteni,mind a potenciális fogyasztók számának növelése érdekében.Ha ezt az esetet nézzük,akkor Oroszország sem kíván változtatni ezen a rossz,és pusztító fogyasztói társadalmi berendezkedésen,ami végül,ki tudja mikor,ugyanúgy mint Európa,Oroszország vesztét is okoza majd,nem elfelejtve,Kína,India,és a kistigrisek növekvõ társadalmát!

Így válik érthetõvé az a lépés,amit az oroszok tettek,hiszen az ilyen társadalmi berendezkedésben,elengedhetetlenül szükséges a diktatórikus katonai hatalom,de ezt csak úgy tudja megtenni,ha kívülre is erõs katonai szervezetként hat,hiszen nem elég a belsõ rend,ha kívülre nem képes elegendõ hatást gyakorolni!

Hazánk,mind a jelenlegi,mind az "orosz unioban",ezen felállás tükrében,csupán a tehetetlen vesztes szerepét játszhatja,hiszen ha nem lépünk ki az EU-ból,felõrli hazánkat a nyugati mocsokrácia,ha belépünk az "orosz unioba",akkor is rá leszünk kényszerítve az akkor már oroszok által diktált feltételeknek,és legyen az bármilyen közös szervezõdés,a nagyobb,és erõsebb ország a maga számára igyekszik kereskedelmi szerzõdéseket kötni.

Nyilvánvalóan,még most nem illik végkövetkeztetéseket levonni,hiszen tárgyalni kell az Orosz döntéshozókkal,és csak a tárgyalás után szabad végleges döntést hozni!

Egy biztos,az a hazai erõ amely felismerte azt a tényt,hogy sem a pénzpolitika,sem a fogyasztói társadalom nem szolgálja sem a Föld,sem az ember túlélésének esélyeit,nem tud,és nem is óhajt olyan szerzõdést kötni senkivel,ami tovább kívánja folytatni a Föld-bolygó,és az ember kifosztását!

Ha ebben a felismerésben egyedül maradunk,vagy maradtunk,akkor egyedül kell megtenni mindent annak érdekében,hogy Magyarország visszanyerje önrendelkezési jogát!

Most azonban elsõsorban párbeszédre van szükség,és az események további figyelemmel való kísérésére,mert csak akkor lehet jól dönteni,ha a másik fél is meghallgattatik!

Kapcsolódó anyagok: Link 1 Link 2 Link 3

Hozzaszolasok

2559 #1 2559
- 2011. December 22. 08:17:54
ez egy jo lehetõség a mi szamunkra mivel oroszorszagban nemcsak a posta jar gyorsan hanem az ész is. viszont nekûnk mentelitasban hozza kell javulni a orosz nephez ami erõsõdést jelent
3139 #2 3139
- 2011. December 22. 10:22:55
Az elemzés nagyon gazdasági szempontból lett készítve. Nem érdemes addig a gazdasági szempontokat nagyon kielemezni amíg nincs magyar állam. Mert nincs.
A gazdaság egy sokadlagos dolog. Hogy ott milyen játszmák mennek azt mi úgy sem érthetjük meg, mert a pénz világa a zsidó lélekhez van közel. (Én legalábbis nem értem.)

Valaki csináljon inkább egy erkölcsi elemzést Oroszországról meg a NATO-országokról és vessük össze a kettõt.

Például egy ilyet :
http://jovonk.info/2010/08/30/ertekiteleteink-alapjai

Ezek jobban ellenõrizhetõ dolgok, mint a gazdasági mahinációk. Pl. azt egyértelmûen meg lehet mondani hogy Oroszországban nem szokták engedélyezni a buzifelvonulásokat. De hogy milyen játszmákat játszanak a WTO-val azt én úgy sem tudom megítélni.
2471 #3 2471
- 2011. December 22. 10:50:09
Én nem hiszem el hogy bármelyik unió külömb lenne a többitõl!

Ha meg az orosz politika szintén mazsatol mégha kissebb mértékben is mégis maszatolása a xarnak! IMFre gondolva amirõl tudjuk uzsora szervezet oszt jónapot!

És mondjuk ki az uzsora az uzsora akkor is ha az orosz akkor is ha USA vagy bárki más csinálja..mióta is? mIóta nemzetek egymás között kölcsönöznek..hogy elébb találták ki ember és ember között...lásd eleve a szentnek nyilvánitott firkálmányokat Ó istenem már ie elõtti évezredekben is az uzsora arra ment ki hogyan szerezzünk rabszolgákat elszegényitve a másik embert!
E+nnyi kicsiben és nagyban csak a méretek mások az uzsora akkor is uzsora és életellenes!
1102 #4 1102
- 2011. December 22. 11:03:32
Kedves Turul!
Adig viszont erkölcsi elemzés is csupán okoskodás,amíg nincs magyar állam.
Azon túl menõen,hogy az erkölcsöt sem megenni,sem meginni,de még csak fûteni sem lehet vele!
Tudod szabad jó nagy szavakat használni,lehet cirkalmas lózungokat is leírni,sõt,mintha a bölcsek köve lenne a kedves V.ISTVÁN zsebébe,nevét sem vállalva (tiszta erkölcs)mond ítéletet különbözõ országokról,és valamiért Magyarország ítélete kimaradt!
No de nem is ez a lényeg!
Mert mikor elkezdõdik az éhen halás,lehet zászlót lobogtatni,meg nagy mindenre kiterjedõ erkölcsi elemzéseket is összetákolni,attól még élelem nem nagyon lesz!
Tudomásul kell venni,hogy a katona ma elsõsorban arra van kitenyésztve,hogy megvédje,vagy elrabolja a betevõt!
Tehát elõször gazdaság,utána sok-sok minden más.
Az éhes,fázó embert nem igazán érdekli az erkölcs,ezt ne feledd el!
Majd biztos vitatkozunk egy sort éppen ráérek,de állok elébe.
1102 #5 1102
- 2011. December 22. 11:06:42
Hegel!
Ott az igazság nálad!
Tehát helyzet adott,most már csak a megoldást kell megtalálni,lózungok nélkül.
3139 #6 3139
- 2011. December 22. 12:01:30
Üdv, Taskeszi

Az erkölcs mindennek az alapja, anélkül nincs mûködõ társadalom, csak olyan társadalom van mint most, nézz szét, tetszik amit látsz?
Sajnálom ha neked az erkölcsi ítélkezés csak "lózung, okoskodás".

A jövõnkös cikket úgy kritizáltad, hogy semmi konkrétat nem írtál, csak indulati alapon elitélted, mivel neked valamiért nem szimpatikus a kedves V.ISTVÁN. Mellesleg se te se én nem vállaljuk a nevünket, mivel nincs sajtószabadság és elnyomás van. Úgyhogy ezzel ne gyere elõ.
Magyarország ítélete valószínû azért maradt ki a cikkbõl mert rossz lett volna leírva látni hogy "nagyon rossz".

Attól hogy valaki képes erkölcsi alapon ítélni (érzelmi indulati helyett) még nem azt jelenti hogy a fellegekben jár és mannával táplálkozik. Lehet hogy sokkal konkrétabb tervei vannak mint neked. Csak éppen mûködik az erkölcsi iránytûje.
Esetleg olvass több cikket a jövõnkrõl, ugyanis nem egy balettegylet honlapja hanem a Hungarista Mozgalomé. Õk nagyon is gondolnak arra hogy mit egyen a katona és a nép.

A gazdaság azért másodlagos, mert egy erkölcsös vezetésû társadalom automatikusan megteremti a saját megélhetési feltételeit és gazdasági alapjait.
3139 #7 3139
- 2011. December 22. 12:44:09
Tovább is van : Smile

"Azon túl menõen,hogy az erkölcsöt sem megenni,sem meginni,de még csak fûteni sem lehet vele!"

Az IMF-el WTO-val, dollárral, milliárdokkal, importvámtarifával sem lehet ezeket megtenni.

"Az éhes,fázó embert nem igazán érdekli az erkölcs,ezt ne feledd el!"

Nem felejtem. Sajnálom hogy így van, de ezt belátom. De akik ezeket az éhes, fázó embereket vezetni fogják azokat érdekli. Mert máskülönben könnyen a pokolra vezetnék õket, nem egy emberibb jövõbe.
(Azt még itt hozzátenném hogy ez nem volt mindig így. 1945-ben a Budapest erõdöt védõ magyarok-német védõsereg is éhezett és fázott a hosszú ostrom után. Mégis a hõsi, erkölcsileg helyes megoldást választották, a kitörést! De akkoriban még jobb volt az általános erkölcsi színvonal.)

Amúgy ha az erkölcs neked smafu, tök egyszerû, maradjunk NATO csatlós, legyünk még szorosabb USA szövetséges, nyugaton úgyis "jól élnek" az emberek,(mások vérébõl, de ez ugye már erkölcsi kérdés lenne) és meg van oldva.
1102 #8 1102
- 2011. December 22. 14:11:04
Úgy látom a vizet Te kaptad fel,nem tudom miért!
Mivel a Te neved még mindíg kérdéses,meg V.Istváné is,az enyémet már olvashattad,mert nem bújkálok,sõt a jövõnk infon is olvashatad már! Polovics Zoltán!
Sõt a honlap ahonnan a cikk van az is a miénk!
Sajnálom,hogy nincs fogalmad arról,kinek osztod az észt,ezzel nem az én felsõbbrendûségemet kívánom demonstrálni,csupán a Te- bocsánat,hogy ezt mondom-,de tájékozatlanságodat bemutatni.

Az erkölcs kedves felháborodott -kim is vagy nekem?-nagyon is fontos,hiszen valóban az alapja minden társadalomnak!
Hogy mit fogunk enni,nem hiszem,hogy tõled kérdem meg,és azt sem gondolom,hogy még rajtam kívül 9 millió ember tõled kérdezi meg.
Tudod amint konfliktusra kerül sor,lesz egy idõszak,mikor embargó súlytja az országot,és mivel élelmiszer elõállítás nincs Magyarországon,ezért kell minimum egy évet áthidalni,ill. megoldani az élelem ellátást!Azért egy év,mert annyi idõ kell ahhoz,hogy mind a növény,mind az állat vágható,feldolgozható legyen!Az állat kérdés még bõvebb,mivel az állatnak meg kell nõni.Nagy tömegû húst csak a sertés,és a szarvasmarha ad,a baromfi kevés!

"A jövõnkös cikket úgy kritizáltad, hogy semmi konkrétat nem írtál..."Hol ebben a konkrétum? Kérlek írd ki nekem!
Csupán mindenféle mérõ számot,és értékelést látok,azt azonban nem tudtam kiolvasni,hogyan vesszük vissza hazánkat,hogyan indítjuk be a gazdaságot?
Lehetséges hogy Te sem tudod,mert nem mondták el Neked?

Félre ne érts,nem bántom a Jövönk-csapatot,hiszen tájékozatlanságodat mérsékelve elmondom,hogy van egy szövetségi nyilatkozatunk a megfelelõ helyen,keresd meg!

Egyébként áruld már el nekem hogyan néz ki a Hungarista Eszme?Hol van benne helye a nemzetiségeknek,hogy néz ki az államformája,hogy néz ki az alkotmánya,hogy néz ki a jogrendszere,kikbõl állnak az ország vezetõi?Egyenlõre ennyi.De ezt majd késõbb fejtsd ki kérlek.
Most ha lehet,koncentrálj a cikk tartalmára,mert nem a hungarizmus a téma,hanem valami egészen más.

Még mindíg nem kaptam fel a vizet,olyankor másmilyen vagyok,kérdezõsködj kicsit.Csak beszélgetnék a cikk témáját illetõen!
1102 #9 1102
- 2011. December 22. 15:52:10
Kedves Turul!
Az utolsó 3,5 sorod volt értékelhetõ,köszönöm a véleményed!
Az elsõ sorodat Te írtad magadról,sajnálom,ha így látod.
Nem mozgok felsõbb körökben sem,mert akkor kipát kéne hotdanom.
Tényleg hagyjuk a személyeskedést!

Az,hogy az országokat hogyan bírálod el,ennek van egy bizonyos alapszabálya.
Elsõ lépésben a saját környezetedet bíráld,majd ha nem tetszik,javítsd,és ha már tetszik,utána lehet pöfögni másokra.
Épp ezt teszik a nyugatiak,pöfögnek másokra,miközben náluk épp olyan,ha nem nagyobb az ezzel kapcsolatos probléma.

Holokauszt:
Nincs,tehát nincs mirõl beszélni.A kártérítéseket a beleegyezésed nélkül fizetik tehát megszüntetendõ.-hogyan?
Buzik kérdése:
Vesézzük.Vannak a dísz (divat) buzik,és vannak a nem tehetnek róla.Az egyik üldözendõ,a másik gyógyítandó probléma.-hogyan?

Tulajdonviszonyok:
Minden ami a Földön,Föld alatt,Föld felett van,a Szent Korona Országának tulajdona.
Birtok:Jogkiterjesztéssel birtokolható,de el nem idegeníthetõ.-hogyan?

Írd le kérlek levélben a hungarizmussal kapcsolatos mondandódat: taskeszi@gmail.com

Sajnos az eszme nem megfogható dolog.Az országban rendet kell tenni,ehhez viszont alkotmány,és rend kell.Én Isten -hívõ vagyok,az Õs-kersztény HIT-et gyakorlom.Ez egy eszme.
Viszont tudom,hogy ha nem dolgozom,nem lesz ennivalóm,ez pedig a gyakorlat.

Egyébként örülök,hogy végre kimondtad a véleményed,(3,5 sor) megelõzhettük volna ezt a sok felesleges személyeskedést.

Ha nem sértelek meg vele,adnék egy tanácsot,de tényleg jó szándékból.!!!
Ha valakit nem ismersz,ne ronts neki!
A katona egyik ismérve,hogy tiszteli az ellenfelét,és mielõtt harcba bocsátkozik,tájékozódik.Ez igaz egyes harcos szinten,és egység szinten is,a megismerkedés módjai mások.Ezt tanítjuk ám,remélem az MNA-ban is.

"Addig viszont erkölcsi elemzés is csupán okoskodás,amíg nincs magyar állam."-bocsánat,talán rosszul fogalmaztam,az erkölcs igen is fontos!Viszont az erkölcsi tanítás elõtt ételt kell adni az embereknek,utána meghallgatják a "Hogyan éljünk"- címû elõadást.

De mindezek után bízom benne,hogy nem egy ellenfelet kell benned tisztelnem!
1102 #10 1102
- 2011. December 22. 18:31:38
Turul!
Nem kell bocsánatot kérni,nem vagyok sem próféta,sem más.
Összefogni?Mindenképp!
Áldjon a Teremtõ!

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.
Generalasi idö: 0.12 masodperc
635,050 egyedi latogato