Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

A rendõröket kivégzik, ugye?

Hozzaszolasok

85 #11 85
- 2010. August 05. 18:09:47
Igazad van Imre! Bösztörön ott voltam, s az egyetlen ásványvizet, amit lehetett kapni, dávidcsillaggal látták eel. Duplán, hogy, nehogy kétség merüljön fel a tulajdonosi érdekekben. Igazad van, megint kiszorítanak minket a senkiháziak!
2 #12 Olvaso
- 2010. August 05. 18:13:20
Lastrebel, ügy tudom, igen, de számít ez még?
A cikk szerint Lezsák az.
85 #13 85
- 2010. August 05. 19:03:39
Hát a hozzászólást még gyakorolnom kéne! Az elõbb lazán nem ment át! Nos , Imre! Igazat adok, én se mennék olyan helyre, ahol nem szívesen látnak! Tavaly már Bösztörön is meglepett, hogy az egyedül kapható ásványvíz zsidócsillaggal volt megjelölve. nem hiszem, hogy nem találtak volna egyéb beszállítót! Ezek mindenhová be akarnak jutni, sokszor megtévesztve a hazafiakat! Legyetek résen! Legalább a rendezvényeken tartanák magukat távol, de, nem, ebbõl is sápot húznak! Tuti, jó bevételük volt, mert nagy meleg volt! Különben is, ahonnan kitiltanak, nem érdemes elmenni! Nem is lesz akkora részvétel, mint tavaly, ezt simán borítékolhatom! Mi se megyünk! Majd, ha ténylegesen nekünk rendezik! Különben tetszik ez a zsidó-cigány fesztivál, hiába, összenõ, ami összetartozik! Kíváncsi vagyok, meddig! Meg kinek mi az érdeke ebben? Röhöghetnékem van!
1253 #14 1253
- 2010. August 05. 19:19:29
Kedves Hood,
Valószínûleg meg sem hallanám..Utána meg azért mindegy , mert átlépnék én is oda.....
Onnan meg az Isten irgalmazzon nekik, mert nem érdekelne hány inkarnáció kellene a vezeklésre. Az életben elkövetett bosszú azonban nem vezet sehová, mert azt legtöbbször az indulat hevében követik el az emberek.
Az önvédelmi felvetés azonban jogos.
2351 #15 2351
- 2010. August 05. 19:57:51
Igen, Fokos, ha mi is buzik meg bûnözõk lennénk, nyilván máshogy értékelnénk a helyzetet. Máshogy minõsítenénk a dolgokat. De ez hál'istennek nem így van, talán nem véletlenül. A buzi az, buzi. Nekünk nem szokásunk a tartalmat formai finomkodásokkal elfedni. Ez az ország -élén a politikusokkal, igazságszolgáltatással, rendõrséggel- egy mocskos disznóól. Itt élünk mi is, akik nem akarunk disznók lenni, sõt nem akarjuk az országunkat sem nekik adni. Engedd már meg, hogy a saját nyelvünkön beszéljünk. Én megengedem neked, hogy más kifejezést használj. Te csak taktikázz, maszatold a szutykot. De nehogy már kötelezõ legyen sumákolni - legtöbben nem is vagyunk rá alkalmasak. Ha azok lennénk, akkor nem itt lennénk.
3 #16 3
- 2010. August 05. 20:54:47
Sziasztok,

érdemes lett volna ezt az írást két részre szedni, mert a cím igazából csak az elsõ néhány mondathoz passzol.
A rendõrgyilkosságos történethez annyit tennék hozzá, hogy nem bizonyítható a közvetlen összefüggés a legutóbbi két eset között, de az látszik, hogy valamit nagyon el szeretnének maszatolni a kommunikációval megbízott rendõrségi szakemberek... Mindkét fiatal srácért nagy kár, viszont így talán derengeni kezd már a tányérsapkák alatt is, hogy egy olyan országban ahol nincs közbiztonság, ott bizony a rendõrök sincsenek biztonságban. Nyílt titok, hogy a rendõri vezetés elsõ számú prioritása, hogy mennyi közlekedési bírságot tudnak a kollégák naponta kiosztani, vagyis a közlekedésiek teljesítményén van a hangsúly. A rendvédelmi egységek gyakorlatilag semmire sem jók, legfeljebb csatlakoznak a közlekedésiekhez, és együtt zaklatják az egyszerû honpolgárokat. Eközben a nemzetközi maffiák a belügyi és rendõri vezéreinkhez járhatnának továbbképzésre, annyira jól megy itt a biznisz.. Azon sem csodálkoznék, ha rövid idõn belül, a dolog sürgõs jellegére hivatkozva közbeszerzés nélkül venne a "magyar" rendõrség egy csomó golyóálló mellényt, persze többszörös áron...
Szó esett itt buzi szerelemféltésrõl is, amihez csak annyit tennék hozzá, hogy kutatások szerint tudottan vagy látensen, de az emberek 10%-a ferde hajlamú. A természet idõnként gyárt selejtet, de gondoskodik is róla, hogy azok eltûnjenek a színrõl, viszont ebben a nagy liberalizmusban egyenesen büszkék rá ezek a szerencsétlenek, hogy azok, amik. No, ez az igazán beteg dolog, fõleg hogy napi szinten ezzel van tele a sajtó. Aki a saját nemét szereti, ám tegye, de csak úgy, ahogy a természet rendje szerintiek is teszik, otthon, csendben, ahogy a bensõséges dolgokat szokás. Hogy buzi gyilkolt volna, azt nehezen tudom elképzelni, mert ezek a szerencsétlenek általában nem ártanak másoknak.

A kurultajhoz szólva csak annyit jegyeznék meg, hogy ki milyen jogon szed helypénzeket egy ilyen rendezvényen? A magyar pusztában magyar emberek baráti összejövetele talán nem a pénzrõl kellene hogy szóljon. Ja, hogy zsidó rendezvény? Akkor már értem...
1323 #17 1323
- 2010. August 05. 21:47:19
Imre, nekem számít, mert ismerem a jóembert valamennyire, jószándékú, tisztességes magyar embernek gondolom, Vukics melletti kiállása a megtévesztettségére vezethetõ vissza.
1323 #18 1323
- 2010. August 05. 22:01:44
A rendõrös sztori újabb és újabb részleteit olvasva felmerül bennem néhány kérdés :
- ha egyszerûen "szerelemféltésbõl" ölt a gyilkos, aki ráadásul öngyi lett, akkor miért kell rendõri védelem a családnak?
- kicsinálta a "szerelmét", majd néhány kilóméter autózás után érte a felismerés és a lelkiismereti válság, hogy embert ölt, és gyorsan öngyi lett?
- az idõ múlásával folyamatosan változtak azok a dolgok, hogy ki hol állt a lövés idején, autóból vagy máshonnan lõtt az ember, hányan voltak, stb. namármost, ott öt tanú tartózkodott az eseménynél, hogy-hogy még mindig nem állt össze a pontos sztori?
- egyik állítás szerint ketten voltak az elkövetõk. A halott ember nem lehetett a gyilkos, mert valószínû, hogy a segítõ nem fogja megölni a gyilkost a tett után, hiszen õ csak segítõ, következésképp nem a halott a gyilkos, õ csak a segítõ lehetett.
- nem lehet, hogy ez a rendõr megtudott valamit, amit nem kellett volna és csak egyszerûen likvidálták ezzel a buzis fedõsztorival - a rendõrgyilkosság mostanában úgyis jól jön? - két legyet egy csapásra?

Hirtelen ennyi.
1323 #19 1323
- 2010. August 05. 22:04:10
És akármi is az igazság, akármelyikünk ülhetett volna a bal hátsó ülésen. Ennél azért értelmesebb halált szeretnék, ha szabad ilyet mondani.
1402 #20 1402
- 2010. August 05. 22:24:24
Kaptam az MSZ-tõl a szokásos hírlevelet és ezt találtam benne:
"Korona-Hitel Szövetkezet

Kedves részjegy tulajdonos(ok)!
A Korona-Hitel Szövetkezet számlájára megérkezett befizetése alapján
az Igazgatóság 2010. július 6-i ülésén a Szövetkezet tagjai közé
fogadta.
A részjegyet fizikailag is kinyomtatjuk. Ehhez az Önre vonatkozó bizonyos
személyes adatok szükségesek, melyeknek egyeztetése részben
megtörtént.
Amennyiben ehhez az egyeztetéshez Ön nem kapta meg - általunk E-mail-ben
megküldött - adat-egyeztetõ levelünket, kérjük, hogy írásban
haladéktalanul erõsítse meg E-mail címét, hogy megismételhessük az
adat-egyeztetésünket.
A Korona-Hitel Szövetkezet részt vesz a Magyarok Országos Gyûlésén
Bösztörpusztán (aug. 13-15), minden tagunkat kérjük, ha módjában áll,
keressen fel minket az információs táblák útbaigazítása szerint.
Találkozzunk a MOGY-on!
Tovább: http://www.magyarokszovetsege.hu/content/korona-hitel-szoevetkezet
http://www.magyarokszovetsege.hu/content/korona-hitel-szoevetkezet"

Ez a Korona-Hitel szövetkezet nem tudom mi pontosan, de nagyon bûzlik! Kíváncsi lennék ugyan kinek a tulajdonában van ez a rabló rendszer?

Továbbá be akarják tenni a seggüket a parlamentbe, hogy õk is el legyenek tartva az adófizetõk pénzén.

"A demokrácia teljesebb változatát, felsõházas parlamentet akar a
Magyarok Szövetsége

Magyarországon 1608-tól 1944-ig - a jelentõsebb és "fejlettebb"
európai országokhoz hasonlóan - kétkamarás parlament volt. 1944 elõtt a
Parlament Alsóházában voltak a pártok, a Felsõházában pedig az
egyházak vezetõi, a legfontosabb a szakmai és közéleti személyiségek,
valamint az oktatás és a gazdaság meghatározó intézményvezetõi. Ekkor
a felsõházi helyeket fõleg méltóság és hivatali rang alapján
töltötték fel, de az összetételben még a Horthy-idõk végére
jelentõs változás történt. A korporációs elv és elitista stílus
lassan csökkent. Általános vélemény, hogy az akkori idõk Felsõháza
mindig megfontolt és mértéktartó volt, mûködésével igyekezett
lehetõleg jó irányba terelni a hazai politikát a legkritikusabb idõkben
is.
Tovább:
http://www.magyarokszovetsege.hu/content/demokracia-teljesebb-valtozatat...
http://www.magyarokszovetsege.hu/content/demokracia-teljesebb-valtozatat-felsohazas-parlamentet-akar-magyarok-szoevetsege"

Ez meg itt végképp ellenmondásos, miszerint az MSZ támogatja a kormányt a nemzetközi pénzügyi körökkel szemben.

"A Magyarok Szövetsége támogatja a Kormányt a nemzeti érdekért
történõ kiállásában

A Magyarok Szövetsége, mint Magyarország legnagyobb, minden párttól
független, 1500 településen tagsággal rendelkezõ társadalmi szervezete,
támogatásáról biztosítja a magyar kormányt abban, hogy a nemzetközi
pénzügyi körökkel szemben - a korábbi kormányok gyakorlatától
eltérõ módon - a nemzeti érdekek mentén folytassa a tárgyalásokat.
Tovább:
http://www.magyarokszovetsege.hu/content/magyarok-szoevetsege-tamogatja-...
http://www.magyarokszovetsege.hu/content/magyarok-szoevetsege-tamogatja-kormanyt-nemzeti-erdekert-toerteno-kiallasaban"

És még ki is használják az embereket.

"Étkeztetéshez felajánlásokat várunk
, 2010, július 27 - 23:19
A Magyarok Országos Gyûlésén szeretnénk napi egy tál meleg étellel
megkínálni a segítõket, fellépõket, hagyományõrzõket és a
meghívott vendégeket. Kérünk mindenkit, hogy segítsen beszerezni a
szükséges élelmiszereket, hogy naponta legalább egyszer egy tál meleg
ételt tudjunk adni azoknak, akik ingyen munkájukkal, ingyen
fellépésükkel segítik, támogatják a Magyarok Országos Gyûlését. Ez
azt jelenti, hogy legalább 3000 fõt szeretnénk megetetni naponta."

És gondolom a korona-hitelesek is kapnak, meg a többi "delegáció" vagy õket éhen hagyják?

"Magyarok Országos Gyûlése - segítséget kérünk

A Magyarok Országos Gyûlését Bösztörpusztán idén is közösségi
munkával szeretnénk felépíteni, ahogy ezt tavaly is és a 2008-as
Kurultaj idején is tettük. Ehhez szükség van mindenkire, aki a
munkájával szívesen hozzájárul a rendezvény sikeréhez. Július 24-én,
szombaton elkezdõdtek a helyszíni munkálatok, és folyamatosan tartanak a
rendezvény kezdetéig."

Az ilyen dolgokról mindig a cion böcseinek jegyzõkönyve jut eszembe, amiben az ehhez fûzõdõ rész valahogy így szólt, ha a egy szervezet megalakulását nem tudod megakadályozni akkor állj az élére és vezesd más irányba, mint ami a kitûzött célja volt. De erre inkább igaz lehet az a másik forma, hogy akik nem fogadják el a rendszert azoknak fel kell építeni egy a tömegre jellemzõ azonos értékeket mutató szervezetet, amivel hasonulhat, ami mögé fel tudnak sorakozni és amit késõbb arra irányíthatnak amerre akarnak.

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.
Generalasi idö: 0.04 masodperc
635,050 egyedi latogato