Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Képzeletbeli levél egy reklamáló honpolgárunkhoz ( vagy mégsem ? )

Kedves Honpolgár !
Én nem tartom Hernádi írását fóbiáktól hemzsegõnek, már csak azért sem, mert egyrészt az angol titkos levéltári adatokat nyilvánosságra hozták, azok egy részébõl idéz, másrészt ugyanezeket a dolgokat teljesen más habitusú, más történeti helyzetben, országban és országrészben élõ emberek is leírták, sajnos hasonlóan. Miért hallani indiántól és négertõl, hogy egyfajta embertõl óvakodni kell és az a zsidó? Miért nem lepett meg a Judd Süss és "Az örök zsidó" ? Mert mindenhol ugyanazok a szituációk. És mintha ma és Magyarországon játszódna. Emlékszel Fortunátus Imrére, aki kiürítette a királyi kincstárat a mohácsi csata idejére? Tudod-e hogy az egyik pápa megátkozta Magyarországot a zsidók miatt? Hát az Aranybullánk zsidókra vonatkozó része? Buda feladása a töröknek? Vagy hogy mit mondtak híres emberek a zsidókról?

Tényeket tudomásul kell venni. Petõfit miért nem szidják a zsidók? Mivel kezdõdött 1848? Szabadság, testvériség, egyenlõség. Mint Franciaországban. Aztán jött a zsidók egyenjogúsítása. Javaslom, ha meg tudod szerezni, olvasd el Kuthi Lajostól a "Hazai rejtelmek" c. regényét. Borzalmas. Aztán jött Solymos Eszter és a tiszaeszlári vád. 1918-19-es Kun Béla (Kohn Ármin, talán nem Ármin, de így emlékszem) féle gettólázadás a 13 zsidó népbiztossal, aminek eredménye Trianon. Vajon miért nem lehet beszélni róla? És mit szólna a zsidóság ha ezért kártérítést követelnénk tõlük? Most olvasom Dr. Somorjai Lajostól a "Megjártam a Don-kanyart c. harctéri naplóját, ahol ír a zsidó munkaszolgálatosokról. Miért is tartották a zsidókat politikailag megbízhatatlannak? Miért nem kaphattak fegyvert?

Mert mindig és mindenhol visszaéltek a befogadó nemzetek bizalmával. Csellel, furfanggal, hazudozásokkal, lázításokkal, forradalmak kirobbantásával , orgyilkosságokkal, és ha hatalmon voltak, véres erõszakkal. Folytassuk: a cári Oroszországban legyilkolták a cári családot, és tönkretették egész Oroszországot. Olvasd csak el Szolzsenyicintõl a „Zsidók és oroszok együtt” c. könyvét. A második részt nem tudtam elolvasni, annyira kiborultam, hogy sírtam. Ennyi borzalmat , aljasságot elkövetni az orosz, ukrán, és egyéb népek ellen… Erre sem ezen, sem a másvilágon nincs bocsánat, szent meggyõzõdésem. Vagy olvasd el szintén Szolzsenyicintõl a a Gulág-ot. Mi is volt Trockij eredeti neve? Vagy Leninnek? Hát Sztálin egyik vérvonala? Mi volt Marx eredeti neve?
Hát a 13 zsidó népbiztosnak? Amit az oroszoknál, ugyanazt mûvelték nálunk is. Nincs rá bocsánat. Olvasd el Tormay Cecilé-tõl a Bújdosó könyvet. Lássuk csak: miért is kellett meghalni a magyarokat szeretõ Sissy királynénak? Meggyilkolása után a férjét összehozták Schratt Katalin zsidó származású színésznõvel, és ennek a kapcsolatnak eredményeként megnyitották a galíciai határokat, ahonnan kb. 1 millió zsidó vándorolt be. Megint ugyanaz az ármány. És mit ír József Attila? „És egymillió honfitásunk kitántorgott Amerikába”. Egymillió !
Hát a spanyol polgárháború? Ki robbantotta ki?
Miért gyilkolták szinte egy idõben le az európai uralkodókat és kik? Vilmos német császár ezért mondott le a trónról. Nem akart hasonló sorsra jutni. És az Oroszországból a pogromok elõl Németországba befogadott zsidók mit csináltak „hálából”? Izgatni kezdtek. Hozták a bolsevizmust, a kommunizmust. Kik voltak az okai az elsõ és második világháborúnak? Zsidók.
Miért nem lehet beszélni õszintén az állítólagos antiszemitizmus valódi okairól? Kik nem engedik és miért. Te gondolod hogy meghülyült minden nép, azért ûztük el õket idõrõl-idõre szinte mindenhonnan?
Mónus Áron pert nyert a Mazsihisszel szemben, amikor azt állította hogy a „kis zsidók „halálában részt vettek a Zsidó Világtanács rabbijai is. Támogatták Hitlert. Ezt Te is tudod és Vámos Gyuri barátod is. És hogy van ez a dolog Lázár Jánossal? Betér a református egyházba, mint mondjak, szokásból ( tehát színleg!!!! És nem hitbéli meggyõzõdésbõl ) , Mónus Áront gyámság alá akarja helyezni, stb, majd a cionista Hit-gyülekezetnek 90 évre ingyen ingatlant bizosít. Na ez az igazi mentalitás! Olvasd újra el a zsidó izraeli Victor Ostrowskytól a „ Csalással viselj háborút” c. emlékezéseit.
Folytassuk Magyarországnál. Trianon esetében volt-e a zsidóság köreiben hatalmas tüntetés Kohn-Kun Béláék tevékenysége ellen? Nem. Olvasd el Bosnyák Zoltán: Szembe Júdeával, és Bosnyák Zoltán: Prohászka Ottokár: az én antiszemitizmusom c. könyveit. Teljesen élethûen írják le az adott kor zsidókérdéseit. Ezért megölték Bosnyák Zoltánt. Miért is volt szükség a numerus claususra? Nem a zsidók ellen, hanem a magyar faj védelmére! Miért nem házasodhattak zsidók és magyarok? Miért voltak külön az iskolások is? Kik égették el könyveinket, kik likvidálták és ûzték el papjainkat, kik tették indexre kultúránkat, kik hamisítják történelmünket? Miért nem lehet TV-ben és rádióban hallani Dr. Hegedûs Lóránt püspök Urat? Vagy fiát? Vagy Tompó Lászlót?
Ezek nagyon fontos kérdések ! Már akkor palesztin volt a magyar a saját hazájában! Nem ez van most is? Hogyan jött létre Izrael? Te is tudod, hogy nem 10 zsidóval alapították. Miért nem lehet a TV-székház elõl eltávolítani a szovjet emlékmûvet? KIK is ünneplik hazánk felszabadítását? Nem a magyarok. Kik hozták ránk az oroszt? A munkatáborok elõl az orosz-hoz menekülõk. Ott is vérengztek és itt is. Hát Rákosi milyen származású volt és mi volt az eredeti neve? Róth Manó. És a kormányának tagjai? Errõl miért nem lehet beszélni? Kik nem engedik? Magyarok? Nem , ezt Te is tudod, hogy mindenhol ott a zsidó bûn. És az 1956-os megtorlások? Péter Gábor eredeti neve Eisenberger Auspitz Benjámin. Mi is a származása? Ugyanaz, mint az ÁVÓ-sok legalább 80 százaléka. És igen, 1956-ban is voltak tisztességes zsidó emberek, mint ma is, szinte mindenhol. Csak tudod azok a fránya számok. Merthogy nagyon kevesen vannak. És még kevesebben, akik kiállnak a nyilvánosság elé. Olyat meg nem is tudok, aki azonosulna a befogadó nemzettel , merthogy nem látom ma sem õket a parlament elõtt tüntetni országunk állapota és a magyarság vészes fogyása miatt. Tehát valamilyen szinten haszonélvezõk. Te magad mondtad, hogy kárpótlást kaptál. A magyar miért nem kap? És ha kap, vissza is veszik fondorlatos intézkedésekkel. Míg a zsidók megint kapnak. Újra-és újra és újra. A magyar temetõk eltûnnek, nincs pénz rájuk, meg kell váltani õket újra és újra. És nincs pénz temetésekre sem, ezért a magyarok sokszor már csak hamvasztanak és szétszórják a hamvakat. Hogy is van ez a zsidótemetõkkel ma? Állami, azaz a magyarok pénzén felújítják õket? És nekik miért nem kell megváltani? És miért lettek olyan fontosak a temetõk meg a kárpótlás, a zsidófesztiválok, meg minden ami zsidó? Jönnek az új honfoglalók. Mi meg ugye takarodjunk ki külföldre, meg dögöljünk meg a szociális intézkedésektõl, meg a cigányok miatt. És ne védekezhessünk. Miért is? Mi és kik az ok? Kik nem engedik az elszámoltatást? Te is tudod, láttam Vámos mûsorát. De nem azok a szereplõk a fontosak igazán. Hende Csaba és társai miért szaladgálnak Tel-avivba? Tudod mi a paradoxon? Hogy Magyarországról zsidók szaladgálnak Izraelbe zsidókhoz haditanácsot tartani: a magyarok ellen! Errõl van szó ! Mit kerestek itt izraeli repülõgépek? Azóta is kuss van. Miért nincs hadseregünk? Mit is mondott Kohn-Kun Béla és Sámuel-Szamuely Tibor idején Linder Béla? Nem akarok katonát látni. Ma ugyanez a helyzet. És olvasom az Alexandrában a legújabb könyveket 1956-ról és mit írnak? Hogy darálók nem léteztek, azt csak a magyarok képzelete találta ki. Kedves... ! Kicsoda is vagy nekem? A darálók léteztek, nagyapám is mesélt róla, a Nyugatinál a vasutasoknak a kifõzdében az ételben bizony benne volt az emberi kisujj. Tudatlanul, kannibál módjára felzabáltatták az áldozatokat. És soroksári halászok mesélték, hogy abban az idõben nagyon sok hatalmas húsevõ hal nõtt a Dunában.
Izraeli befektetõk mindenhol, lakóparkok épülnek, akik várnak az új honfoglalókra. Nem a magyarokra. A Lauder-Javnéban vajon hány fõs osztályok vannak? 30? Nem. És cigányok meg magyarok járnak oda? Nem.
Kiket látni a reklámokon? Csak zsidókat. Miért? Kicsoda Alföldi Róbert és miért gyalázza a Nemzeti Színházat és a magyarokat? Kik nem engedik leváltani? Kié a TEVA? És miért lett olyan fontos a holokauszt oktatás? Miért is lett holokauszt a Soá? És miért nevezi ezt a történelmi eseményt mai formájában Finkelstein zsidó ember holokauszt-iparnak? Pedig az õ szülei megjárták Auschwitzot. És képzeld! Õk is túlélték! Letelepedtek Európán kívül és sose beszéltek róla. A fiuk kezdett el kutatni a múlt után. És miért nem lehet kutatni ezt a történelmi eseményt? Kik nem engedik és miért? Van ám mit titkolni a Zsidó Világtanácsnak és a rabbiknak. Miért ölték meg a zsidó Kaszner Rezsõt zsidók Izraelben? Hát Wallenbergnek miért kellett a szovjet börtönben meghalni?
Ki is volt Slomo Morel? Tényleg folytassam?
Mi folyik Izraelben? Kit hívnak gázai mészárosnak? Mit csinálnak a zsidók a palesztinokkal? Hát a libanoni bombázás?
Miért szent tehén a zsidóság? Hogyhogy a zsidó mindenhol ott van? Embereket bármelyik országból elrabolhatnak. Honnan van ekkora hatalmuk és befolyásuk? Most akkor üldözik õket vagy õk üldöznek és hallgattatnak el másokat? Zsidók a magyarországi parlamentben mulatoznak. Mi is elmehetünk a Kmeszetbe? Vehetünk kint földet, stb.? Mert itt Magyarországon a zsidóknak mindent lehet.
Ja, ki is Heller Ágnes, Tamás Gáspár Miklós? És mit csinálnak? Mocskolják a befogadó nemzetet. És sikkasztanak. Lopnak, csalnak, hazudnak. Miért hívják Budapestet már a 30-as évektõl Judapestnek? Meg hogy Baranya királyság a királyságban, állam az államban? Magyar Gárda mellényben a magyar parlamentbe nem lehet bemenni. De izraeli kitûzõvel igen. Kik engedik ezt? Nem a magyarok.
És miért nem gyakorolhatunk önvédelmet, a világon egyedülálló módon? Ki hazudja azt, hogy a cigányokat üldözzük meg hogy itt antiszemitizmus van? És akkor hogyan értelmezzük azt, hogy Magyarországon a zsidóság reneszánszát éli? Kik is tartották el Hortyt haláláig és miért? Miért lett hirtelen fasiszta meg náci?
II. János Pál pápa nagyon sok zsidót mentett, meg is kapta érte a zsidó „Igaz ember” címet. Ezt a munkásságát meg is filmesítették, én is láttam, Gregory Peck a fõszereplõje, és a címe: Bíbor és fekete. Mi a baja akkor most a zsidóknak hirtelen a pápával?

Egy a vége: nem a magyar nemzet a bûnös nemzet, hanem a zsidó. Mindenhol visszaél a befogadó nemzet bizalmával, csellel, hazugsággal, ármánnyal vezetõ pozíciókba, szellemi munkába rakja be magát és kiszorítja a befogadó õslakosokat. Ahol nagy létszámú zsidóság van, állandó a szociális láz. És mi a legcsúnyább? Hogy a zsidóság a saját fajtáját is túszul tartja, a történelmet és eseményeket illetõen tudatlanságban, hogy felhasználhassa az aljas céljaikra, hogy mindig káosz legyen, és hogy egy felsõ zsidóréteg uralkodhasson, így megyünk szépen a Világkormány felé. Ehhez túszul kell a „kis zsidó”, ahogy néhány éve a zsidó Heller Ágnes mondta, hogy az antiszemitizmust mesterségesen fenn kell tartani hogy a zsidók ne asszimilálódjanak.” Ezt mondta.

Hát errõl van szó. Aki józsidó, az magyarnak vallja magát és sorsközösséget vállal a befogadó nemzettel. De ti még mindig nem döntöttétek el, persze csak elõttünk! Azt hogy mi a zsidó: vallás, faj, nemzet? Ha nemzet és faj, akkor miért kisebbség itt? És kisebbségként nincs is nálunk feltüntetve, mert hát ugye az üldözések. És akkor Izrael micsoda? Milyen alapon lett létrehozva? Még mindig a hazudozások. Te felveszed a kárpótlást, mint zsidó, volt hogy a rendõr elõtt is hivatkoztál rá, te mondtad nekem. Mi csak magyarnak valljuk magunkat, ha ezért megölnek, akkor is, és nem váltogatjuk az identitásunkat. És Ti józsidók miért nem demonstráltok mellettünk tömegesen? Mi ez a nagy hallgatás, meg antiszemitázás? Nem mi megyünk Izraelbe, hanem ti jöttetek Európába. És mégis mindenhol ott vagytok. Miért nem lehet õszintén beszélni a múltról és jelenrõl? Nem a magyarok miatt.

Kik is birtokolják a médiát? Kiék a bankok? Nem folytatom tovább. Nem mi bélyegzünk meg titeket kollektívan, hanem a zsidók magukat a cselekedeteikkel. Nem mi vagyunk a bûnös nemzet, mert itt maradt meg a legnagyobb zsidó közösség Európában, reneszánszukat élik, mégis mocskolnak minket nemzetközi szinten. Minden vezetõ pozícióban zsidó ül. Még a rendõrségen is. Akkor mirõl beszélsz ? Ehhez sok zsidó kellett, nagyon sok. És a magyar csak fogy, csak fogy, elvándorol és pusztul. Nem a magyar miatt.Vajon, hol vannak a józsidók tömegesen? Hol vannak a rákban elhunyt Rockenbauer Pál ( Másfél millió lépés Magyarországon c. filmsorozat ) követõi? Zsidó származása ellenére õ igazi jó magyar ember volt, magyar szívû és imádta a magyar földet és az embereket. Õ soha nem a antiszemitázott. És hol vannak a zsidó Pál apostol és a többi apostol utódai? Nincsenek sehol.

Külföldön tudom hogy vannak józsidók, akik megszólalnak, ilyen az izraeli zsidó béke lobbi, vagy Lenni Brenner, vagy az elzárt Vanunu az atomtudós, vagy a megölt Rachel Corrie. És még mások, akik igenis hallatják a hangukat, véleményüket, feltárják a tényeket. De tudod magyar mondás szerint a kivétel erõsíti a szabályt. Ez az ország zsidóország, minden a zsidóságot védi és szaporítja, külföldrõl is özönlenek, és ahogy látjuk, polgárháborút akarnak kirobbantani, hogy már megtisztított terepre jöjjenek, ezért kellett a cigányokat mesterségesen felszaporítani és iszonyatosan lezülleszteni. Legalábbis most ezt így látni.

Semmivel nem tudsz más meggyõzõdésre juttatni, mert ezek a tények. És nem vagyok sem antiszemita sem rasszista, a rokonságban zsidó és cigány is van. Meg sváb és tót. És tudod, csak az elõzõ kettõvel van baj, de azokkal nagyon. Még családban is.
Én nagyon sokáig kutattam és kerestem, hogy mi a mi bajunk, mi folyik az országban régóta,mi a bajok gyökere. Hogy miért hazudnak a történelmünkkel kapcsolatban és az öregek miért csak titokban mernek mesélni róla. Ezeket e tényeket szedtem össze. És tudod még egyet:,egyszer beszéltünk 2006. október 23-ról. Azt mondtad, Te akkor azt kiabáltad a rendõrnek, hogy 50 év múltán újra a zsidókat ütitek Budapesten?
Hát nem , nem a zsidót ütötte akkor a rendõr. Nem tudta hogy zsidó vagy. Ha tudta volna, Téged nem ütött volna. Csak Téged nem. Pontosan a zsidó mivoltod miatt. És 56-ban sem a zsidók ellen ment a vérengzés elsõsorban hanem a magyarok ellen. Tisztelet és hála minden zsidó embernek, aki akkor velünk sorsközösséget vállalt. Na de ! Ma! Hol vannak az utódaik? Miért nem szólalnak meg?

Azt már meg sem említem, hogy a kereszténység és a zsidóság miért nem fér össze. A kereszténység azt mondja, hogy Isten Jézus Krisztusban mindenki bûneiért meghalt, és minden embert szeret. A vallásos zsidók a saját külön bejárató zsidó messiásukat várják, aki majd nekik adja a hatalmat a világon és a gójok ezüstjét-aranyát. Nem szégyen ez? Ki is a kirekesztõ? És ez a zsidóság baja, itt gyökerezik az ószövetségben, mindegy hogy ateista vagy vallásos zsidó: kétezer éve nem veszi észre a zsidóság, nem akarja tudomásul venni ,hogy eljött az enyhülés, a béke ideje, hogy a megprófétált Messiás, azaz Jézus már eljött, a zsidóság betöltötte ószövetségi küldetését, és Isten és az emberiség keze kinyújtva a zsidóság felé. Nem, nekik ez nem kell. Kell az állandó háború a nemzetek ellen, a külön vallás, aminek lényege hogy irtsd ki az ellenségeidet. Kik azok? Mindenki aki nemzsidó. És megszületett a zsidók szennyirodalma, a Talmud és a Cion bölcseinek jegyzõkönyve. Hogy hogyan tegyék tönkre az emberiséget. A Sulkán Árukh-ról (valahogy így mondják) már nem is beszélek. Szerinted Istennek tényleg az a hepp-je hogy vizelés közben észak felé állj és melyik ujjaddal ne fogd meg a nemi szerved? Úristen. Agybaj.

Nézd meg Izraelt. Az egyetlen ország, akinek a lakói sem saját országon belül, sem más, befogadó országban nem bírnak békében élni másokkal. Mindig békétlenséget szítanak, gyilkolnak, hazudoznak, befolyásolják erõszakosan a közvéleményt, rájuk nem vonatkozik semmi nemzetközi egyezmény. Mert õk zsidók. Ezért nekik mindent szabad. Világhatalomra törnek és közben azt hazudják, hogy üldözik õket. Nem csak idõnként üldözik . Amikor elfogy a népek türelme, mert már kibírhatatlan minden tõlük. És már nagyon kibírhatatlan.

És szerintem a harmadik világháborút is õk generálják és õk is fogják kirobbantani. Ha mindennek csak a fele lenne igaz, akkor is borzalmas, iszonyatos lenne…

Ma az emberiség a zsidók egy befolyásos, õrülten betegesen gonosz rétege miatt gazdaságilag és rengeteg más téren is élet-halál harcát vívja, Izrael egy tûszfészek, iszonyatos a fegyverkezés, és egy milliméterre vagyunk úgy a szakadék szélétõl, úgy hogy megpróbálnak mindent vagy az arabokra kenni, vagy másokra. De lassan tükörbe kellene nézni. Mert ebbõl a Föld nevû bolygóból csak egy van. Senki nem fogja megúszni.

Üdvözlettel,egy magyartól

Taskeszi

Hozzaszolasok

3049 #11 3049
- 2011. May 31. 18:51:39
"piskota - 2011.05.30. 22:29:12
A Mol témához emlékeztetõül!

Megemlítendõ, hogy még többségi államtulajdonú korában gyakorlatilag ajándékként, nevetséges áron, kapta meg, az akkor még létezõ hadsereg üzemanyag tárolóit!
A privatizációnak nevezett országrablás folyamán, egyre gyorsuló ütemben dobták piacra a Mol részvényeket! Az elején azzal a felkiáltással, hogy a többségi tulajdonos a magyar állam, perdöntõ szava van! Aztán, ezt az elvet figyelmen-kívül hagyva, folytatták a részvény "eladást", helyesen az ország kirablását, mindaddig, míg a generális beleszólási jogokat biztosító 1 db. úgynevezett ARANYRÉSZVÉNY maradt az állam birtokában!
Ez az aranyrészvény, mely az állam alapvetõ jogait volt hívatva biztosítani az energiaipar stratégiai ágazatában, némi gátat jelentett az ország totális kiszolgáltatottsága irányában! E részvény értéke szinte felbecsülhetetlen volt, csak ezer milliárdokban kifejezhetõ!
Emlékeztetõül, hogy mi is lett ezen aranyrészvény sorsa:
A dicsõ parlamenti csõcselék, nyílt bûnözõi magatartást felmutatva szavazatával, egyszerûen, megszüntette, merthogy ellenkezik az EU, értsd Európa-gulág, jogi ajánlásával!
Érthetetlenül állandósult a parlament, a kormányok vonatkozásában, hogy a képviselõk, a kormánytagok, vagy minõsíthetetlenül ellenségesek Magyarországgal szemben, az nem lehet mentségük, ha lefizették õket, vagy minõsítetlenül, elkeserítõen ostobák! -ami szintén nem lehet mentségük!
A hatalombitorló miniszterelnöknek nevezett személyekkel kapcsolatban elnézésnek csak akkor van helye, ha hitelesen, több oldalról megállapítják, s bizonyítják idióta voltukat!
Viszont, ha erre sor kerül, az minket, mindnyájunkat minõsít...!
Gyöngyösi Zoltán
#7 | Tulok - 2011.05.31. 06:16:31
Zolikám! Itt egyik sem engedheti meg magának, hogy reménytelenül ostoba legyen, mert helyettük is gondolkodnak. A problémát legfeljebb az okozhatja, ha nem tudja megfelelõen elõadni a számára parancsba adottakat! A kazár-zsidó kormány nem ellenségességet mutat, csak egyre nyíltabban felválalja megbízóik érdekeinek képviseletét! A bérenc nem feltétlenül idióta, de mint a legtöbb elbaltázottnak látszó döntés esetében, úgy a MOL-kötvények visszavásárlásánál is látni kell, a bérenceknek jutattatott morzsákon kívül, az üzletbõl kizártak sértõdöttségének okát (lásd. Szanyi)! A MOL részvények visszavásárlása arra kell, hogy a közelgö, most elõkészítés alatt álló európai energiaválság ellátási részesedési arányait olyan kezekbe terelje, amelyek eddig is gondoskodtak országunk kifosztásáról. Magyarul: Az európai energiahiányt palesztín és magyar szénhidrogének behozatalával fogják aranyáron értékesíteni, izraeli tulajdonosokkal, akik papíron lehet, hogy nem is lesznek izraeliek, de strómant nem nehéz találni!
#8 | cigar - 2011.05.31. 08:19:04
#5 Statikus
Sajnálom, és egyetértek. "Értelmes ember ne maradjon a hazában". Egyfolytában a külföldi álláslehetõségeket szajkózzák.
Benne van a pakliban, hogy "goj nem nyúlhat" a betelepülõkhöz, de szerintem az változat is elgondolkodtató, hogy a magyar orvos alárendeltje legyen a betelepülõknek, vagy már ittlévõknek. Már most cserélgetik le a kórház igazgatókat, ami sok mindenre magyarázatot ad."

"piskota - 2011.05.31. 14:44:25
Lacikám!

Nincs az a dehonesztáló kifejezés, ami nem állná meg a helyét, az évtizedek óta tudatos és folyamatos országrontó tevékenységet mûvelõ "országvezetés" vonatkozásában!
Azért váltogatom magam is , az egyébként helytálló negatív jelzõket, ismétlem a vitathatatlan negatív tényeket, hogy olvasóink szembesüljenek a valóságos való-világgal!
Mint tapasztalhatjuk, egyre szélesebb körben nyilvánul meg az igény a nyers igazság kimondására! Honlapok tucatjai tárja fel a sokaknak újdonságnak ható ismereteket!
Bízzunk benne, hogy magunk is hasznosan cselekszünk...
Z."

http://hungarianrealnews.com/news.php?readmore=103&c_start=0#c877
2503 #12 2503
- 2011. May 31. 19:27:21
Petõfit akkor kezdje valaki szidni, ha megírt legalább egy verset, ami jobb mint bármelyik magyarságról szóló Petõfi vers. Na és ha a kardjával több ellenséget levágott, mint Petõfi.

A 48-as forradalmat se mocskolja senki, aki nem tett annyit, mint azok akik akkor harcoltak a szabadságért.

Utólag könnyû okosnak lenni. Ez velünk is így lesz.
1049 #13 1049
- 2011. May 31. 23:30:41
Pazar az írás! Aki akarja érti, aki nem ... Járjon utána!
2 #14 Olvaso
- 2011. June 01. 05:27:14
Gyaur, Taskeszi nem gondolta komolyan, csak még formailag ragaszkodni látszik a látszathoz. Én is így és itt értettem meg, hogy a fogalom sem létezik.

Saman, mindig meglepsz az értetlenségeddel. Tényleg nem tanulsz semmit? Az 1848-as forradalom világforradalomnak készült. A szabadkõmûves összeesküvés egy lényeges fázisa volt, csak a magyarok ezt is kicsit túlreagálták, mert komolyan vették, mint '56-ot. Ez nem Petõfit minõsíti, mert amilyen értetlen vagy te itt, pedig már nem kellene, hisz minden az orrod elõtt van, nekik meg nem volt. A Pilvax ifjuságának legalább fele zsidaj volt, nem paraszt-kézmûves. Ez Petõfi (Petrovich) munkásságát, magyarság-szeretetét nem érinti, de figyelmedbe ajánlom, hogy akkor is, õk is csak olyan emberek voltak, mint mi itt. Nem kell túlmisztifikálni a dologt. Megvezették õket a zsidajok és tudjuk, hogy az emancipáció lett a vége, sok jó magyar elpusztítása és vagyonuk elkobzása, sok zsidaj "nemessé" válása mellett.
Figyelmesen olvasd el és értsd! Julius Jacob von Haynau munkássága!
http://hu.wikipedia.org/wiki/Julius_Jacob_von_Haynau
25 #15 25
- 2011. June 01. 07:02:08
Viktor,
"a magyarok e (9.század)rázták le a kazárok fennhatóságát"!
Ez így szimplán nem igaz. A keleti szlávokra talán igen.
A honfoglaló magyarság két részbõl állt. (másképp mi értelme lett volna a vérszerzõdésnek?)
Etelközben csatlakozott a "magyarokhoz" az onogur törzsek egy része, akik valóban Kazária nyugati-gyepü, határõr törzsei voltak.
Mindenesetre a honfoglaló magyarság szabir része, sokkal nagyobb és jelentõsebb volt, mint a csatlakozó onogur Lebedia rész. Ez a nagyobbik, és a kazárok által soha nem leigázott része a magyaroknak, Álmos vezetésével, adta a nevét és lényegét, kultúráját a magyarságnak.
1117 #16 1117
- 2011. June 01. 07:32:55
Taskeszi!

Jó az írás testvér! De Janó bajtársnak is igaza van hogy hagyjuk ezt a józsidós szövegelést.
Csak legutóbb mikor a facebookon láttam ahogy a mazsihisz kuncsorog az adónk 1%-ért és az embernek már felszökken a vérnyomása és beír. Aztán a huszonéves zsidógyerekek mondják meg neked hogy mennyire szánalmasak vagyunk meg hogy keressük a zsidóságban a hibát mert mi magyarok tehetségtelenek vagyunk és buták. No és lehet sorolni a többi "érvüket".

A beszédeken már rég túl vagyunk és nem is fognak változni. Hiú remény és erre a megvezetésre rámehet a nemzetünk és nagyban rámehet az egész Föld és jobbra érdemesebb nemzetei.

Nemrég olvastam szkíta eleinkrõl hogy emberszeretõ, egy Istenhívõ, természetet tisztelõ emberek voltak. Viszont harcban az ellenkezõje.

Naív hülyeség a zsidókról bármilyen jószándékot és emberséget feltételezni. Addig vagy jó neki amíg jó haszonállat vagy! Ezek nem tisztelnek sem Istent sem embert sem semmit magukon kívûl!

Amint itt harcra kerül a sor akkor egy régi magyar "szólásmondást" írnék: Üsd-vágd nem Apád! És ez vonatkozik az elzsidósott "magyarokra" is mert az még rosszabb. Tarkón kell jól vágni azt is.

Áldás!

KITARTÁS!
1117 #17 1117
- 2011. June 01. 07:46:29
Egy biztos a túlvilágon arany életem lesz és sok zsidó és egyéb korcs fog szolgálni!

A tegnapi napon is bõvült a listám úgy hogy a cégnél is keresem és találom és árulja el magát a zsidó.

Alig várom már hogy jöjjön aminek jönnie kell. A vér és a vas idejének meg kell fizetni minden árulónak kicsinek és nagynak kamatostúl!
Lúdas Matyi is 3x adta vissza döbröginek.torna

anyadna gyereanyad 2ezt ni Halál az emberi faj férgeire!
1207 #18 1207
- 2011. June 01. 08:35:26
gyaurtól nem is vártam nem is várhattam más véleményt. Én tudok egy talpig becsületes Magyarcigány családot mutatni, akkor biztos van zsizsik is.
Azért eszembe jut egy régi hsz-m amiben ezt írtam: a halott nemzetek temetõjében a Magyarok fejfájára is ez lesz ráírva, ismertem rendes zsidókat!
Az írás nagyon jó összefoglalás, én több példányban kinyomtattam és terjesztem!
129 #19 129
- 2011. June 01. 09:28:23
[size=20]Miért nincs pénze a magyarnak? 3. rész[/size]
[size=16]A manipulátorok[/size]

Kezdjük tehát az e heti részt. Köszönöm a sok hozzászólást és reagálást. Sajnos meg kell állapítanom, hogy még mindig elég sokan elhiszik, hogy nekünk magyaroknak, mint országnak , cégeknek, családoknak és egyéneknek, azért nincs pénzünk, mert ellopják! Ismételtem leszögezem, ez is a megtévesztés része. Persze, hogy lopnak! De, mint azt már sokszor leírtam, az összes lopás elenyészõ részét adja az adósságunknak. Ha valamilyen csoda folytán megszûnne a lopás, nem kerülne érezhetõen jobb helyzetbe a magyar gazdaság. Ezt csak el akarják velünk hitetni, hogy azért nincs pénz, mert lopnak. A lopás természetesen bûn, elítélendõ dolog, és minden eszközzel küzdeni kell ellene. De a háttérben garázdálkodó pénzvilág minden országban örül a helyi "lopásoknak", mert az ott élõ emberekkel a politikai pártok elhitetik, hogy a másik lop, és emiatt van minden rossz. És ezzel persze az igazi tolvajokra senki sem figyel, õk láthatatlanok.

www.shp.hu/hpc/userfiles/szabadeuropa/rothschildbank.jpg

Kik õk? Hát azok a "befektetõk", akik nekünk "kölcsönadnak"! Õket név szerint nem ismeri senki, ill. nem "illik" róluk beszélni. A háttérben a kis halak a Rockefellerek dinasztia tagjai, Soros Györgyök húzódnak meg. Az igazi nagy hal a Rothschild világuralmi pénzdinasztia a mai napig. Nem, nem ne is keresse egy bankot sem fog találni sehol a világon Rothschild Bank néven. Az embereknek már rég elültették a fejében, hogy õk már nincsenek is, valami régi bankárcsalád VOLT. Nos, ez persze tragikus tévedés, VAN, csak a háttérben.

Nézzük például Orbán Viktort! Viktor barátunk rájött, hogy több pénz kell a magyar gazdaságba, mert nem lehet másképpen elõre jutni. Szidta, mint a bokrot Gyurcsányt és Bajnait, követelte, hogy nem megszorítás kell, hanem gazdaságélénkítés. És milyen igaza volt! Ahogy megválasztották, szaladt is ki Brüsszelbe, hogy Barrosoval, hogy itt van megjött barbapapa, megérkezett és most nincs megszorítás, hanem pénzt pumpálunk a gazdaságba és fellendülünk. Kedves Barroso elnök Úr végre mi magyarok is megcsinálhatjuk, amit egész Európa a válságban, élénkítjük a gazdaságot, beindítjuk a pénzpumpát. Barroso telefonált egyet "valahová", majd csendesen letette a telefont és közölte Orbánnal, hogy Viktor sajnos nem megy, folytatnod kell Bajnai megszorításait, mert a hiány nem engedhetitek el. Tudod, most nem "engedik a befektetõk".
Orbán megdöbbent. Olyan nagy volt a pofon, hogy nem tudta leplezni csalódottságát. De rá jellemzõ módon hamar magához tért és kitalálta a bankadót. A válasz nem késett sokáig az IMF kopogtatott, és fenyegetett. Orbán teljes joggal bepipult és felállt az asztaltól. Az IMF üzengetett, hogy ha nincs egyensúlyban a költségvetés, akkor szívesen ad újabb uzsorahitelt. (készenléti hitel!)

www.shp.hu/hpc/userfiles/szabadeuropa/orban_barroso.png
Az elsõ látogatás Brüsszelben. A pofontól megrendült Orbánt a kenetteljes Barroso viszi a mikrofon elé.

Eközben a világban néhány "úr" egy szivarfüstös szobában összehajolt és az mondták egymásnak, hogy a magyarok ugrálnak. Az egyikük tárcsázott és felhívta a szintén az õ kezükben lévõ, általuk pénzelt hitelminõsítõket, hogy Magyarországot leminõsíteni, Orbánt móresre tanítani. A Moody's, a Fitch és a Standard & Poor's egy héten belül leminõsítette hazánkat. Viktor gondolom - szintén teljes joggal - õrjöngött magában és válaszként jött a válságadó és egy olyan lépés, amit õ maga még egy hónappal az események elõtt el sem tudott képzelni. A nyugdíjpénztárak államosítása. Ezt az ötletet csak és kizárólag a Jobbik támogatta, mi több õk vetették fel, de annyira szentségtörõ volt, hogy mindenki elvetette, Orbán is. De most, hogy packáztak vele a sajátjává tette.

Ha a történetnek itt vége lenne, akkor kalap lengetve üdvözölhetnénk Orbán Viktor, az új Kossuth Lajost. Persze Kossuth is bukott a Rotschildokkal szemben. Sokan nem tudják, hogy az 1848-49 forradalom és szabadságharc azért tört ki, mert Kossuth saját pénzt akart kibocsátani, az akkori Osztrák Nemzeti Bank (ONB) tulajdonosa bizonyos Salamon Rothschild ezt nem engedte. Amikor Kossuth mégis megtette jöttek az ismert események. Szóval éljenezhetnénk Viktort és ünnepelhetnénk a gyõzelmet az IMF és a pénzvilág felett.

www.shp.hu/hpc/userfiles/szabadeuropa/salomon_rothschild.jpg
www.shp.hu/hpc/userfiles/szabadeuropa/kossuth_banko.jpg
www.shp.hu/hpc/userfiles/szabadeuropa/kossuth_lajos.jpg
Salomon Rotschild, Bécs és a Habsburgok igazi ura, nem engedte az önnáló magyar pénz kiadását Kossuthnak. Mivel Kossuth mégis megtette, "kinyírtak" minket. Az események ugye ismertek, csak az ok elhallgatott.

(...)

Folytatás: http://szabadeuropa.shp.hu/hpc/web.ph...6_01__Z1In olvasom
25 #20 25
- 2011. June 01. 10:28:14
Varuna,
Orbán, Kossuth, és a magyar pénzhiány?
Nem tudom milyen magyar gazdaságról beszélsz, ahol 2010-ben a magyarok "véres veritékkel" 5 millárd dollár hasznot termeltek?

Magyarországon nincs magyar ipar, mezõgazdaság, állattenyésztés, még az önállátás szint közelében se vagyunk.
Az országot kiárusították, kiárusítják, kölcsönöket meg, további kölcsönökbõl fizetik már hosszú ideje.
Magyarország speciális helyzete nem állt meg a kamatrabszolgaság szintjén,(amit nagyon helyesen részletezel) itt az "ingatlanra" van szükség, és csak bizonyos számú rabszolgára.
Magyaroknak nem csak a pénzük hiányzik majd hamarosan, hanem egy talpalatnyi föld is.
Orbán viszont semmilyen vonatkozásban nem érdemel "kalap lengetõ üdvözléseket", és semmilyen vonatkozásban sincs Kossuth Lajossal. Még viccnek is rossz!

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.
Generalasi idö: 0.08 masodperc
635,085 egyedi latogato