Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Megdöbbentõ videó: Lerántja a leplet a kiugrott szcientológus

Szcientológus voltam

A magyarországi szcientológia egyház egyik csúcsvezetõje volt, majd tíz év után szakított a szervezettel. Most a Heti Válasz kiadásában megjelenõ, Szcientológus voltam címû kötetében - illetve a Becsengetünk és elfutunk sorozat legújabb filmjében - tárja fel e sci-fi vallás kulisszatitkait. A Heti Válasz bemutatja Bonyai Pétert.

- Olvasta Bartus László Fesz van címû leleplezõ könyvét a Hit Gyülekezetérõl?

- Csak évekkel a megjelenése után, amikor kijöttem az egyházból.

- Hitelesnek tartotta ezt a kötetet?

- Nem ismerem a Hit Gyülekezete belsõ életét, de a könyv õszintének tûnt.

- Anno sokan lelkesedtek Bartus könyvéért, ám mióta a szerzõ a közéletben elszabadult hajóágyúként viselkedik, többen megkérdõjelezik az illetõ hitelességét. Önrõl esetleg nem fog kiderülni pár év múlva, hogy nem is az a józan fiatalember, akinek most látom?

- Remélem, nem; az egyház persze mindent el fog követni, hogy szavahihetetlennek állítson be. Politikai szerepet pedig nem vállalok, és Szcientológia: objektíven és szubjektíven címû blogomban sem szoktam szélsõségesen megnyilvánulni.

- Kötete mennyiben illik bele a szcientológiáról világszerte megjelent leleplezõ könyvek sorába?

- Alapvetõen beleillik, hiszen ugyanarról az egyházról szólnak, ráadásul én Németországban, Dániában és az Egyesült Államokban is dolgoztam a szcientológia központjaiban.

- Nyilván lesznek, akik kétkedve fogják olvasni a könyvét. Mivel tudja igazolni, hogy mindaz a számos abszurd vagy éppen hátborzongató eset, amirõl beszámol, megtörtént?

- Aki elolvassa a könyvemet, láthatja, hogy az nem egy harcos vádirat, amivel mindenáron meg akarok gyõzni másokat. A kötettel egyetlen célom van: aki a szcientológiával szeretne foglalkozni, az egyház hivatalos álláspontja mellett ismerhesse meg a szervezet árnyoldalait is. Akkora képzelõerõvel pedig nem rendelkezem, hogy ennek a tíz évnek a történéseit ilyen részletességgel mind kitaláljam. Ha volna ilyen képességem, lehet, hogy elmennék sci-fi írónak, ahogy annak idején a szcientológia alapítója, L. Ron Hubbard is kezdte.

- Tudomása szerint hányan léptek ki az utóbbi években a hazai szcientológia egyházból?

- Több tucatnyian bizonyosan, de ezt nehéz pontosan megmondani. Számos olyan ember van, akirõl tudom, hogy már nem tartja magát szcientológusnak, de papíron az egyház tagja marad.

- Miért?

- Sok vállalkozó tagja az egyháznak, és ha megtagadja a szervezetet, akkor a szcientológus kapcsolatrendszerére épülõ üzleteinek befellegzett.

- A kilépettek közül vajon miért ön az elsõ, aki könyvet ír a szcientológia árnyékos oldaláról?

- Talán azért, mert a szcientológia keményen fellép a kritikusokkal szemben, az egyház tisztségviselõi pedig az auditálások alkalmával sok olyan magánéleti titkot elárulnak, amivel sakkban lehet tartani az embert. Én is egy csomó olyan dolgot tudok másokról, amit nem kellene tudnom. Amikor például felvettünk valakit munkatársnak, írásban kellett nyilatkoznia arról, hogy kivel létesített szexuális kapcsolatot, milyen perverziója van, esetleg homoszexuális-e.


- Ha, az egyház tisztségviselõjeként, az ön feladata lenne, hogy "fekete propagandát" szervezzen egy elnyomó személy - jelesül mostani önmaga - ellen, mit tenne?

- Átnyálaznék minden dossziét, amit az egyházban vezettek rólam, és megnézném, milyen szaftos magánéleti adalékkal lehetne megkérdõjelezni a hitelességemet.

- Önrõl mit rejthetnek a dossziék?

- Szerencsére meglehetõsen visszafogott életet éltem a szcientológia elõtt. Tizenhét évesen lettem az egyház munkatársa, így korábban esélyem sem igen lett volna durva dolgokat elkövetni.

- Sikkasztással azonban biztosan meg fogják vádolni, hiszen könyve szerint az egyházban ezért folyt eljárás ön ellen.

- Meglehet, azt fogják híresztelni, hogy sikkasztottam, megrögzött hazudozó vagyok, ezért is rúgtak ki a szcientológia elitcsapatának számító Sea Orgból. Csak akkor erre vajon miért nem sikerült sohasem bizonyítékot találni, és miért lehettem évekig a hazai egyház egyik vezetõje, a közép-európai szervezet második embere?

- Az egyház tisztségviselõjeként sem követett el például köztörvényes bûncselekményt?

- Nem tudom pontosan, hogy az egyház kétes ügyletei büntetõjogi szempontból minek minõsülnek. Mindenesetre követtünk el dolgokat, amelyek valószínûleg törvénytelenek voltak.

- Például?

- Bejön egy vállalkozó az egyház központjába, sporttáskában átad húszmillió forintot, és azt mondja, kamu számla alapján visszaigényelt áfabefizetésbõl származó feketepénz. Átvesszük, az adóhatóságnak meg azt mondjuk, perselypénz, és onnantól nem kell elszámolni vele. Holott nem jóhiszemûen vettük át az összeget, hiszen tudtuk, hogy törvénytelenségbõl származik. A szabálytalan munkaszerzõdésekrõl, az alkotmányos jogokról lemondató formanyomtatványokról, a kiskorúak foglalkoztatásáról vagy a kriminális állapotban lévõ könyvelésrõl ne is beszéljünk; ezek nagy részét azonban az egyházi státusz miatt jobbára ki tudtuk magyarázni.

- Könyvébõl tanulságként azt szûrtem le: a szcientológia egyház egy extraprofitra gyúró adománygyûjtõ hálózat, minden más csak körítés. Tényleg ez a helyzet?

- Nehéz volna eldönteni, hogy L. Ron Hubbardban melyik motiváció volt erõsebb: jobbá tenni a világot, avagy mindeközben meggazdagodni. De mindegy is, mert a végeredmény egyértelmû: az egyház egész szervezeti felépítése a bevétel maximalizálását szolgálja.

- Vagyis a csütörtök délután két óra a világ összes országában azt jelenti, hogy ebben a pillanatban le kell jelenteni az amerikai központnak az elmúlt heti bevételeket.

- Így van, és minden szcientológusszervezet a bevételeinek harmadát különféle jogcímeken köteles átutalni az amerikai központnak; kivéve a jogdíjakat, mert azoknak a 90 százaléka oda kerül. A fõ bevételek egyébként nem a tanfolyamokból, hanem az adományokból származnak, melyeknek csaknem egésze szintén Amerikába vándorol. Van kismillió projekt, amire gyûjtést indítanak, és az amerikai fundraising módszerek fanatizált változatával világszerte megpumpolják a tagságot. A magyar egyháznak is így sikerült több mint egymilliárd forintot összeszednie új budapesti székházának megvásárlására.

- A Heti Válasz legújabb filmjében ön eljátssza, hogyan kell meggyõzni egy vállalkozót, köhögjön ki egy adományt. A felvételt készítõ kollégáim azt mondták: olyan hiteles alakítást nyújtott, hogy kis híján elõvették a pénztárcájukat.

- Ezek kifinomult manipulációs technikák. Egy szcientológus vállalkozó persze eleve nyitott az adományozásra; a nehézséget az okozza, hogy sokuknak nincs annyi tartaléka, hogy csak úgy benyúlhassanak érte a páncélszekrénybe, hanem el kell adni valamit, vagy hitelt kell felvenni. Az én dolgom volt minderre rávenni õket.

- Minden szcientológus elkötelezettsége ellenére miért ad egy vállalkozó egy fillért is olyan homályos célra, mint a bolygó clearré tétele?

- Mert úgy érzi, valamit vissza kell adnia annak a közösségnek, amelybõl a jóléte fakad. Az egyház ezt használja ki a végletekig. Elhiteti vele, hogy azzal teszi a legtöbbet a világért, ha a szcientológia projektjeire - a Drogmentes Maratonra, a pszichiátriaellenes kampányokra, a bûnmegelõzõ programokra - adományoz. Sokszor az erején felül, ráadásul úgy, hogy ezekkel a pénzekkel soha senki nem számol el.

- Önnek mennyi pénze van az egyházban?

- A tíz év alatt bõ tízmillió forintot fizettem be tanfolyamokra vagy adományként; az ingyen elvégzett kurzusok sok százezres árát pedig akkor számlázták le nekem, amikor kiléptem. De ha ide vesszük azoknak a munkáknak az értékét is, amelyeket ingyen vagy éhbérért végeztem az egyháznak, akkor összesen 20-25 millió forintról van szó.

- Könyvében megdöbbentõen õszintén és önkritikusan beszél arról, hogyan lett "egy közösséget keresõ fiatalemberbõl pénzéhes, másokat kizsákmányoló szörnyeteg". Miként jutott el ennek felismeréséig?

- Akiben akár csak pislákol a lelkiismeret szikrája, felméri a tettei következményeit. Ha például tizedszerre húzok le egy informatikus vállalkozót több százezer forintra, és látom, hogy ehhez már osztalékelõleget kell felvennie a cégétõl, és három éve ugyanabban a ruhában jár, mert az egyháznak adja a pénzét, azon elgondolkozik az ember. És ha még az a projekt sem jön létre, amire adakozik, akkor kezd kínossá válni a helyzet, hiszen hazudtam neki.

- Kilépésében emellett nyilván szerepet játszott mindaz a megaláztatás, amiben többször is része volt. Jól értem a könyvébõl, hogy Dániában kvázi börtönbüntetésre is ítélték?

- Igen. Volt egy idõszak, amikor a szcientológusok azt gyanították rólam, hogy a Nemzetbiztonsági Hivatal kémje vagyok. Ki akarták deríteni, hogy így van-e, ezért "elõzetes letartóztatásba" helyeztek. Huszonnégy órás õrizet alatt tartottak három hónapig, rendszeresen e-méterrel - vagyis hazugságvizsgálatra is használható bõrellenállás-mérõ mûszerrel - faggattak, de mivel nem találtak semmit, visszaküldtek Magyarországra.

- Akkori eszével minden további nélkül elfogadta ezt?

- Persze nem tetszett a dolog, de akkor úgy gondoltam, ha ez kell ahhoz, hogy a világ jobb hely legyen, akkor ki vagyok én, hogy akadékoskodjak? Nem is képzelné, mi mindenre rávehetõ egy kellõen fanatizált ember; ugyanez a végletes elfogadás munkál azokban is, akik odaadják a teljes örökségüket az egyháznak, hogy aztán a végén földönfutóvá váljanak.

- Mi volt az utolsó csepp a pohárban, mielõtt a távozás mellett döntött?

- Miután kirúgtak a Sea Orgból, még két évig az egyház tagja voltam, aztán leépítettem minden kapcsolatomat. A végsõ lökést az adta, hogy ebben az idõben ugyanúgy viselkedtek velem, mint ahogy korábban én másokkal: egy nagyobb pénzösszeget akartak kicsikarni belõlem. Ekkor döntöttem úgy, hogy elég volt. Egy ilyen interjúban persze csak utalni tudok az egyháztól való eltávolodásom okaira; a könyvben azonban részletesen kifejtem döntésem hátterét.

- Szenvedett maradandó lelki, pszichés sérülést?

- Sosem voltam labilis személyiség, így tartós sérülés, azt hiszem, nem lett. Mindenesetre vagy két évig tartott, amíg kipucoltam magamból a szcientológiát. Ezt az idõszakot senkinek sem kívánom: miután minden vagyonom az egyházhoz vándorolt, ott álltam pénz, kapcsolatok, végzettség nélkül, és elölrõl kellett kezdenem az életemet.

- Mivel foglalkozik most?

- Azt a vállalkozást vezetem, amit még az egyház tagjaként indítottam. Évekig szcientológusokból éltem - abból, hogy a hubbardi technológiát alkalmazó cégek anyagait kompatibilissá tettem az egyház elvárásaival. Aztán leépítettem ezeket az ügyfeleket, és átálltam fordításra, illetve internetes kereskedésre. Az egyházzal akkor tudtam végleg szakítani, amikor már a megbízásaim sem függtek tõlük.

- Jól tudom, hogy ez családi vállalkozás?

- Igen, a feleségemmel mûködtetjük. Õt az egyházban ismertem meg; és azt, hogy ép ésszel kibírtam mindezt, jórészt neki köszönhetem. Az egyház azt akarta, hogy váljon el tõlem, de õ engem választott, és végül együtt, egymást erõsítve jutottunk el oda, hogy a szcientológiával egyszer és mindenkorra szakítunk.

Idézetek a könyvbõl

"Az egyik leggazdagabb magyar szcientológus hozzám fordult egy ügyben. Auditálásakor ugyanis kiderült, hogy adócsalást követett el, és ezt szerette volna "kezelni" - valahogy visszajuttatni a pénzt az államhoz. A "wog" ügyvédek, akiket megkeresett, csak kiröhögték. Az egyik viccelõdve meg is jegyezte, hogy vegyen annyi értékben illetékbélyeget, amennyit elcsalt, és égesse el az udvaron.

Rögtön bevillant, hogy ezt ki lehetne használni. Miklós ki is adta, hogy menjek el a WISE-konzultánssal a gazdag emberhez, beszéljek lyukat a hasába arról, hogy mekkora veszélyben van az egyház, az elnyomók tönkre akarják tenni. Ha odaadja a pénzt, akkor az úgyis az államhoz vándorol, tehát az õ lelkiismerete is megnyugszik. Szerda este volt, és kajánul hozzátette, hogy a kilencmillió csütörtök kettõ elõtt kellene, azaz anélkül ne nagyon jöjjek vissza.

Emberünk meglepõen jól fogadta a dolgot - igaz, a WISE-konzultáns is profi eladó volt, simán meg tudtuk dolgozni. Aztán rátértünk arra, hogy akkor az elsõ részlet (kilencmillió forint) az azonnali problémák kezelésére most kellene. Átment a villájának másik szobájába, és hozott is egy reklámszatyorban kilencmilliót. Alig hittem el, hogy ezt összehoztam. Emberünk megígérte, hogy kiszámolja, mennyit fog még fizetni, és megbeszéljük a továbbiakat. Azért a lelkemre kötötte: nehogy az õ nevére állítsuk ki a számlát."

*

"A pénzhiány miatt bizonyos statisztikák felvitele nehézségekbe ütközött, és ekkor jöttek a kreatív megoldások. Az egyik ilyen statisztika a "mûködõképes berendezések százalékaránya" volt. Ezt csütörtök délelõtt kellett ellenõrizni, és mindig 100 százalékon kellett tartani. Az egyik csütörtök délelõtt elromlott az egyik hûtõ. Esélytelen volt még aznap délelõtt megjavítani, így lerontotta volna a statisztikát. Egy megoldás maradt: el kellett távolítani a hûtõt a bázisról. Dezsõ azonban ezt nem merte meglépni, mert a hûtõ az egyik munkatársé volt, aki beköltözéskor magával hozta. Miklós belsõ ügyekkel foglalkozó helyettese fél kettõkor rákérdezett, hogyan áll a statisztika. Amikor megtudta, mi a helyzet, közölte emberünkkel: nem érdekli, hogyan, de oldja meg a problémát. Ekkor már csak 15 perc volt kettõig, így gyorsan kellett cselekedni. Egyik beosztottjával odarohant a hûtõhöz, kivitték az erkélyre, és kidobták az utcára."

*

"Ketten jöttek értem: az európai OSA külsõ kivizsgálásokkal és nyomozásokkal foglalkozó fõtisztje, Wahida Hickey és Nemes Natália, egy magyar lány - õ felelt az összes belsõ vizsgálatért és igazságszolgáltatási akcióért. Ekkor már éreztem, hogy baj van. Nem hétköznapi lehetett az ügy, ha két ilyen magas rangú ember foglalkozott vele. Röviden tájékoztattak, hogy beépített embernek tartanak. Wahida hozzátette, hogy az egyik szcientológus "felismert", és szerinte dr. Veér András egyik tanítványa vagyok. Elméletük szerint a gonosz, antiszociális személyiségû pszichiáter összefogott a Nemzetbiztonsági Hivatallal, és közös erõvel beküldték az egyházba kémkedni az egyik legjobb tanítványt - ez volnék én. A fordítási misszión elkövetett "romboló akcióim" és "gyanús viselkedésem" (néha kíváncsiságból elolvastam mások telexeit) megalapozottá tették ezt a gyanút, úgyhogy ezt most ki kell vizsgálni.

Natália vette át a szót. Behívta az addig kinn ácsorgó biztonsági õrt (õ szintén magyar volt), és közölte, hogy Józsi ezentúl a nap 24 órájában velem lesz. Egy szobában fogunk aludni, és nem mehetek sehová egyedül."
Link

Hozzaszolasok

152 #11 152
- 2011. November 09. 22:09:44
a scient az válogatott csúcsdebilek társasága. Szakértelmet keresni ott, ahol nincs, butaság. Õk nem használnak valami rejtélyes elmetrükköket. A legprimitivebb erõszakot alkalmazzák, de az nem olyan fokú, hogy bárki bármikor önfegyelemmel ne tudna eljönni. Rengeteg csúsztatást érzek a hír kezelésében. Elõször is, bárki számára nyilvánvaló, milyen tökkelütött egy szervezet. Másfelõl meg egyáltalán nem veszélyesek. Néhány rakás lúzer van csak odabent, akik üvöltöznek. Most ez veszélyes? Kire? Persze, a jóindulatúakat meg lehetett vezetni, de akinek nem szúr szemet ez a szõrnyû nagy dilettanizmus mindjárt az elején... tudtátok-e, hogy a munkatársaknak a többsége egy Hubbard könyvet sem olvasott el? Csak annyira ismeri az egyház által képviselt témakört, mint Gyaur barátunk. - színes plakátokról. Postaimre pl. elolvassa a szcient. egyik alapvetõ mûvét, és azt is minél eredetibb kiadásban. Tájékozódik, elsõ kézbõl. Valahol itt kezdõdik a megbízható véleményalkotás. Elismerésem neki.

Erre tessenek figyelni, amikor a háborúban vezéreket, bajtársakat választunk magunknak. - a dilettáns nagypofájúak veszélyesek. Életveszélyesek.
32 #12 32
- 2011. November 09. 22:36:09
hamu, akkora lendületet vettél, hogy mindjárt elesel! A vezéreket nem választják, hanem kiválasztódnak...........te, pedig a bajtársaiddal felsorakozol mögé.
Nem merném debilnek nevezni ezt a társaságot, amely évtizedek óta mûködik, igen hatékonyan és kártékonyan. Sõt, elképesztõ szervezetten, a vágyra (hogy tartozzak valakikhez), és/majd a félelemre alapozva. Hasonlóképpen, mint a HIT-gyüli. Figyelemreméltó, hogy kõkemény hierarchia mûködik mindkét szervezetnél. Nincs egyenlõsdi, mint a nagy tömegeknek harsogott demokráciában. Ez minimum kétfrontos háború a szellem és lélek ellen (persze több). Amit nem érünk el az egyik módszerrel, majd elérjük a másikkal. Ráadásul egymás ellen uszíthatók. És bizonyos értelemben a háttérben dolgoznak.
685 #13 685
- 2011. November 09. 22:40:38
hamu - 2011 11 10 ¦ 00:09:44

Vicces ,hogy miközben imrét dícséred,hogy tájékozódik,adod itt a bankot .

Csak neked:

http://www.google.hu/search?hl=hu&pws...mp;bih=830

Konkrétabban:
http://www.nol.hu/archivum/archiv-374504
3120 #14 3120
- 2011. November 10. 00:22:57
Lafayette Ron Hubbard egy hihetetlen zseni volt. És innentõl Hamu a véleményed hamuvá lesz a szememben... Bocsánat nem gúnyolódni akarok, de ez magas labda volt.
Ha beleolvasol valamelyik sci-fi regényébe észreveszed, hogy úgy megtekeri az agyadat, hogy rémekkel álmodsz.
Na most ennek az embernek a spirituális ujjlenyomata rajta van az egész szervezeten, amit annak képviselõi különbözõ mértékekben közvetítenek. Nagyon erõs hipnotikus képességgel rendelkezett és intelligens is volt - másrészrõl a CIA is rásegített a felfedezéseire.
A különbözõ személyiségtípusok különbözõképpen vezethetõk (drive). Nyilván vannak olyanok, akik megvonják a vállukat és kinevetik ezt a fajta manipulációt, de vannak olyanok, akiket érzékenyen megfog a rendszer, mert a pszichikai vezérlõelveiket jól megszólítja az auditor.
Magam is elmentem egy ilyen álláshirdetésnek álcázott interjúra a körúton. Beültettek egy manipulációs propagandafilmre és kezembe nyomták a bõrellenállásmérõ csodaszerkentyût is. Azután bevonult valami majom aranylánccal a vállán. Megkérdeztem a szimpatikus csajt, hogy ki ez: mire õ titokzatosan visszakérdezett: hát nem tudod?
Na akkor felálltam és jót nevettem az egészen.
3120 #15 3120
- 2011. November 10. 00:54:51
Egyébiránt itt a videó: http://youtu.be/tWNuOPEVk0U
Meg kell mondja nagyon jó és fontos pontokat emel ki a videófelvétel.
Kik a célpontok?
Hirtelen meggazdagodott spirituális (válságban) keresgélõ vállalkozók.
A gyónás eufóriáját felhasználják a spirituális élményeket nem ismerõ egyének ellen sõt az elhangzott infókat is.
A kvóta, amit ki kell fizetni egy tárgyalás keretében vezetõdik elõ, ahol bezárják az ajtót és van egy beépített ember, aki a kritikus érzelmi ponton segít átlendülni, amikor olyan összeget kell kifizetni, ami nincs is.
Kiemenlém a megjegyzését a srácnak: Addig nem mész el amíg nincs meg a pénz. "Pont mint a maffia."
A Hubbard - CIA - maffia vonlat jól nyomon követjetjük.
Ha ezt a struktúrát rávetítem a magyar állam jelenlegi berendezkedésére szerintem elég sok hasonlóságot fedezhetünk fel. Ami pedig elég komoly kérdésekhez vezet el. Minden ágazat tekintetében.
3120 #16 3120
- 2011. November 10. 01:41:13
Nagyon érdekes ez a téma ugyanis a pszichés vezetés (megvezetés, driving, távirányítás) technikájára lelhetünk benne.
Ami pedig az egyik kulcsa a jelenlegi uralmi struktúrának.
Hiszen - ismétlem önmagamat - mi lehet a leglényegesebb oka annak, hogy a világ szinte összes országában ennyire egy uralkodó hatalom kerülhetett felülre? Létezik-e az, hogy minden kormányzat minden képviselõje korrupt lenne?
Nos nem. Ilyen nem létezik.
Tehát itt kell lennie e jelenség mögött egy hasonló pszichikai struktúrának, mint ami megjelenik a hubbrd alapított egyházon belül is. Ha hozzáveszem azt, hogy a CIA is bekapcsolódott Hubbard kezdeményezésébe - mégpedig az a CIA amelyik kiterjedt kísérleteket folytatott az MK-ULTRA fedõprogram ernyõje alatt az emberi psziché és viselkedés irányítására - akkor már egy szinttel komolyabb a kérdés. (ha nem többel)
Egyébiránt Hubbard eredeti elképzelése az volt, hogy a különbözõ szintek az egyházon belül (és itt hadd vonjak párhuzamot a szabdkõmûvesek beavatási szintjeivel) valóságos az életminõséget javító spirituális képességek elsajátításával járnának. A videóban is többször említett "tanfolyamok" tehát ilyen képességek elsajátítását tették volna lehetõvé. Hogy azután miért hullott ez ki az egyház alapítók cselekedeteibõl azt nehéz összerakni. Egy páran az alapító tagok közül harcoltak az eredeti ötlet megvalósításáért, de ekkorra már jelen volt a CIA és Hubbardot elszigetelték (vagy õ maga is e mellett volt és elszigeteltette magát). Csak közvetítõkön keresztül érintkezett a többi taggal.
Tahát ennek a pszichológiai megvezetésnek a strukturális elemeit nagyon tüzetesen érdemes tanulmányozni, mert eljuthatunk a jelenlegi államszerkezetek befolyásolásának igen hatékony módszeréhez is.
Az ilyen struktúrák mindig drive-okra épülnek és viszonylag egyszerûek. Mindazonáltal a folyamat bonyolultnak tûnhet és kívülrõl nehezen érthetõ vagy követhetõ.
A különbözõ drive-okra más taktikával lehet meghajtást felépíteni. Ezért a kiegyensúlyozottabb ember meghajtása kicsit komolyabb elõkészítést követel, de nem lehetetlen. A fontos pozíciókban aktív vezetõk meghajtásához például már nem biztos, hogy elégséges a puszta phichikai taktika. Ilyenkor elõkerül az emberkereskedelemben való bûnrészességgel való zsarolás vagy ilyesmi is, mint megfélemlítés (ez mondjuk jelen van már ebben az egyházban is, a szankciók emlegetése során és a lejáratókampány stb). A félelem egy erõs meghajtó (drive).
De a szeretet a legerõsebb.
Hozzáteszem egyébként, hogy a célpontok tekintetében tulajdonképpen - egy magasabb szintrõl nézve - a spirituálisan a másokért való tevékenység (szent korona értékrend, 12 lépéses felépülésre koncentráló közösségek hagyományrendszere) és a szó eredeti értelmében vett igazi humanizmus magyarul emberség felé orientálódó emberek válnak. Ami összhangban van a cion bölcsinek az általuk ostobának nevezett nyílt, tiszta és becsületes értékrendûek feletti uralom megszerzésének a tervével.
De itt nem a cionistákat nevezem meg elkövetõként. Hanem inkább a CIA és a többi ilyen típusú szervezet irányítóit, finanszírozóit - akik nem biztos hogy a fizetési listán szereplõ igazgatók. Valójában ezek gazemberek, méghozzá nagyon okos kiváló stratégák, pszichikai extraképességekkel és mocskos célokkal.
Én ennyi mocsokság elkövetésével semmilyen nemes cél elérését nem tartom lehetségesnek - még úgy sem, hogy a szenvedés sokszor hozott már mindannyiunk közös ügyét elõrelendítõ gyümölcsöket. Ezek a gyümölcsök ugyanis nem a mocsok eredményei, hanem valami egészen másé.
Szerintem ez fontos téma. Imre majd remélem beszámolsz mire jutottál a Hubbard tanulmányozással.
74 #17 74
- 2011. November 10. 05:44:02
Szevasztok!
http://www.fej.shp.hu/hpc/web.php?a=fej

A fenti link 11-pontjára reagálva:
11. Bünösségünk bebizonyításáig ártatlanok vagyunk” /megjegyzem a bûnösségünk elsõ ü hosszú û/

Na ne - megbuktál!
"...ha legalább így írtad volna:
11. Nem vádolok senkit, mert eredõen vétek nélkül jövök e világra - nincs bûn és nincs ártatlan szó fogalom - ezt te alkottad meg!

Innentõl nincs mirõl tárgyalnom veled!

Miért alkottad a szót - hogy magadat eltartasd vele, bûn és ártatlan, a szavak további szavakat gerjesztenek: bûnnel vádoló /hamis és valós/ bûnt elutasító, bûnt elfogadó, bûnt védõ, meg stb.

BÛNBENÉLÕ - Ártatlan nem lehet teremtetésénél fogva - ha van - te alkottad. Tehát te vagy a bûnös - én vagyok az egyenlõ...

A LÉLEK BÛNT NEM TUD ELKÖVETNI - VISZONT EL TUD KÖVETETNI - VELED...

...mert van rossz lélek és van jó lélek - bûnt csak rossz lélek tud elkövetetni veled – a jó soha sem...

Ebbõl a konklúzió: /következtetés/ örökös harcban áll egymással szemben - mivel mind kettõ létezõ - mind kettõ táplálható - a táplálás tartja életbe mind kettõt - egyben-ugye érted? EGY – B - EN...

Ezt az egyet, ha meg bontják - külön úton halad tovább végzete felé...

Más különben ha egymást nem bántják öröké vannak... természetükbõl fakadóan nem így mûködik - egymást falják, amikor az egyik erõsebb a másikat, ha a gyengébb erõt gyûjt akkor az falja a rosszat... célja mind kettõnek az életbe maradás...

Ha ebbe te belenyúlsz, pláne pénzeddel, vétkezel - vétesz a harmónia örökös egészséges harca ellen...

Mert ha a rossz sejtek felfalják a jó sejteket az kimúl, átalakul, visszatér újból az egyhez és kezdi ösvényét az elejérõl...

Kristály tisztán látom igyekezeted okát -élni akarsz -élni akarsz mohon, kapzsin, harácsolva,
felfalva az utolsó eltartódat IS... Miért? Ha eljutottál eddig - miért nem haladsz tovább? Miért hivatkozol rám és rám... így önpusztító vagy - ezen a síkon... Gondolj bele - ha ez érvényesült volna az alacsony síkokon is - nem jutottál volna a jelenbe... Miért nem akarsz tovább haladni?

Jó érzed magad? Tudom, hogy nem. Hát akkor, vidd tovább a teremtõ erõt egyensúlyban - mindig annyit zabálj a másikból oda. vissza kölcsönösen, ami az éledteted, fenn tartja és tovább vissz az ösvényen... Ebben a világban csak egy ösvény van, az amit mûvelsz lebutítod a környezetted, fokozatosan a nullára, végül elkorcsosodsz e világban és eltûnsz örökre -

De a világ tovább él, de már nélküled... Ezt akarod? Tudom, hogy nem. Te is élni akarsz, csak nem ismered fel ösvényét.

Most ingyér - ugye érted? Semmi olyat nem teszek, amivel másnak bánatot, keserûséget, önmaga elpusztítását okoznám - ELMONDOM NEKED, egy kitétellel, add tovább, soha se egynek mindig kettõnek és ingyér...

Egy földi élet kiragadott példájával kezdem, ha bár már leírtam az ÉLETEM c. írásomban de az ismétlés soha nem árt:

"...pere-puttya - kele-kótya - retye-rutya - meg stb. egyenlõ semmi sem az aminek látszik a te világodban, mi az, hogy szcientológia - te nem magyar vagy, nem tudsz magyarul magyarázni?
Pedig csak úgy lehet magyarul, már több milliárd éve... meg vallásnak mondod, milyen vallás - vallás nincs, van a tudás, melyben hiszed, hogy amit fel vállalsz végig viszed ingyér mert életet és meg és fennmaradásod része..."

és a példa beszéd akarom mondani egy vicc:

/ „ egy paraszt bácsi reggel felkell felöltözik és kimegy az udvarra az állatokat megetetni, így a tyúkokat a disznót, stb. amikor a kecskére kerül a sor és fejésre a kecske elszabadul az udvarban kergeti a paraszt bácsi , hogy megfogja és megfejje, a kecske szalad és átakarja ugrani a kerítést ahol fenn akad, a bácsi utolérve le akarja szedni kecskét a kerítésrõl de közben elszakad a gatya madzagja így a nadrágja lecsúszik , ebben a pillanatban felesége kinyitotta a szoba ablakát spalettát, hogy kiszellõztesse, MÁIG BIZONYGATJA AZ ÖREG, FELESÉGÉNEK AKI MEGVÁDOLTA, BIZONY Õ NEM AKART SEMMIT CSINÁLNI A KECSKÉVEL „

Tehát befejezésül, az Életem c. írásomban - egyetlen egy mondatot szántam rátok szcientológia, megkeresem, ha bár több ezer oldalt kell átolvasnom érte,

xxxxxxxxxxxxx
nem találtam meg, most - de ha rá lelek pótolni fogom, ezt találtam az elsõ fejezet 66. oldalán helyette: ide idézem:
"Kérlek ne bélyegezzél meg nem vagyok se LÁTNOK se PRÓFÉTA se professzor -tudós se feltaláló, egy egyszerû ember vagyok.
Miért látom szükségszerûségét és sürgetem és megakarom értetni a technika fejlõdés olyan szintjének elérését, ami garancia lesz az emberiség megmenekülésének , mert a föld nevû bolygónkat életterünk ellehetetlenülése miatt elkell hagynunk, nem jó szándékunkból tesszük majdan hanem muszájból."

A nagyon-nagyon távoli jövõrõl beszéltem…. Az idézetben!

szeretettel: id. Kiss László
2011 november 10-én. 06:18 órakor írom - küldöm : 06:44 órakor
2 #18 Olvaso
- 2011. November 10. 07:52:12
Hangok, a ciontológusokhoz egyik volt osztálytársnõmön keresztül jutottam el. Õ már ott kozmopolitáskodott és ajánlotta. Simon volt a neve és azóta eltûnt. A Dianetika könyvet is õ küldte anno. Ez még azelõtt volt, mielõtt pszichológiát kezdtem volna tanulni, de amatõr szinten mindent elolvastam. Azt hittem, ez is az. Valamelyest igen, ám Hubbard összeollózott kelet-nyugati jugiánus-freudista-buddhista-zen teóriájával nem sokra mentem. A központjukba felkérésre néztem be. Profi fiatal zsidók osztották az észt és szivattyúzták be a sok "elesett" lelki nyomorult embert. Persze nem csak a szegényeket - mert az az álca, hanem a gazdagokat méginkább. Az "egyháznak" vajmi kevés köze van a dianetikához és Hubbardhoz. Miután kiosztottam az engem oktatni akaró taknyot (mit tudtam még akkor a zsidók szándékáról, kilétérõl...) sûrû köpködések között hagytam el a Móricz Zsigmond körtéri akkori telepüket. Ezzel le is zárult az a fejezet. Most viszont újra kinyílt a barátom ajánlására. Ugyan nem hagyta itt az eredeti Hubbard kiadást, de az angollal akkor sem biztos, hogy elboldogultam volna, ha itt hagyja. Abban maradtunk, hogy összeveti azt, ami az eredetiben volt, a mostanival. Ez már jó kiindulási alap.

Ami a lélek manipulálását illeti, nem kell nagyon felfújni a dolgot. Gondold csak végig. Amióta ember az ember, az érzékszervein keresztül behatoló ingereken keresztül tájékozódik. Amit nem észlel, az nincs, s amit nem tudatosan, az van, de nem hiszi. Amit tudatosan, az van, de azt hiszi, tud vele valamit kezdeni. Tehát, érzékelés, észlelés, gondolkodás, képzelet...azok a funkciók, alapmechanizmusok, melyen keresztül befolyásolhatják a lelked (érzékletek, illúziók...) és a tudatod. Mióta világ a világ, ez így kellett, hogy legyen, s a titok talán abban rejlik, hogy rájössz-e a titkára mindennek.
Ha csak az asszociáció-típusokat vesszük:
hasonlóság, ellentét, összetartozás, gyakoriság, változékonyság, elevenség, rájöhetsz, hogy minden érzékszerveden keresztül simán hozzád tudnak férni. De mi célból? Ha tudják, hogy gyenge vagy és a félelem irányít, akkor sorkatonájuk lehetsz, bármit el tudnak veled és rajtad keresztül érni, amely valódi létezésed céljával ellentétes. Ha az életed ilyen illúziónak tekinted és "nem féled a halál", hanem azt is illúziónak vélelmezed, akkor sokkal nehezebb a dolguk. Itt jön a vallás és a spirituális maszlag, mely szintén csapda. Az élet egyszerre individuális és kollektív, annyira, amennyire a tudatod szabad. A szabad, ebben az esetben az oldásokat jelenti és azt, hogy önként mondasz le az indivídum által megszerezhetõnek vélt célokról és önfeladásod bátorsága így tesz valóban szabaddá, s enged hozzáférést a kollektív, teremtõ erõkhöz. Tehát, úgy vagy, hogy nem vagy, s úgy nem vagy, hogy közben mégis. Teljes szívvel veszel rész itt és ott is abban, amibe választott sorsod beleterelt.
74 #19 74
- 2011. November 10. 09:19:50
Kedves Imre!
Tõled idézek: - a nagybetûset én írtam, ahogy történt velem - vajon mi lehetett?...
///rájöhetsz, hogy minden érzékszerveden keresztül simán hozzád tudnak férni. XXX(AMIKOR IDE ÉRTEM AZ OLVASÁSBAN EGY NAGY PUKK- OT HALLOTTAM, de nem láttam semmit - 10:02 PERCKOR - NEM VICC - MEGRIADTAM - DE FELADATOM FOLYTATTAM...)XXX De mi célból? Ha tudják, hogy ////

és ezt meg most néztem és hallgattam végig:

http://mkh.valosag.net/index.php/koezzetevk/igazsag-kutatasa/626-sorsuegynoekseg#comment-552

szeretettel: spari:..
ui: Már tudnak valamit de nem tudják, hogy mit
3120 #20 3120
- 2011. November 10. 11:59:26
Imre!
"Ami a lélek manipulálását illeti, nem kell nagyon felfújni a dolgot."
Ez bagatellizálás. Ha én a zsidókkal kapcsolatban mondom ezt neked: nem kell úgy felfújni néhány nyomorult féreg ügyeskedik csak..." mindjárt láthatóvá válik a bagatellizálásod súlya.
Ezek az emberek ott a CIA és Travistok intézetekben billiókat költöttek arra, hogy ezeket a technikákat kidolgozzák.
Erre mondod te azt, hogy nem kell ezt annyira felfújni?

"Amióta ember az ember, az érzékszervein keresztül behatoló ingereken keresztül tájékozódik. Amit nem észlel, az nincs, s amit nem tudatosan, az van, de nem hiszi. Amit tudatosan, az van, de azt hiszi, tud vele valamit kezdeni. Tehát, érzékelés, észlelés, gondolkodás, képzelet...azok a funkciók, alapmechanizmusok, melyen keresztül befolyásolhatják a lelked (érzékletek, illúziók...) és a tudatod. Mióta világ a világ, ez így kellett, hogy legyen, s a titok talán abban rejlik, hogy rájössz-e a titkára mindennek. "
Igen. A titok. Errõl beszélek. Az a titok, hogy belenyúltak az államok, a közösségek természetes folyamataiba. Amik addig tudat alatt mûködtek, azt ezek feltérképezték és használják a mocskos céljaikra. Méghozzá igen nagy sikerrel, mint azt a jelenlegi sokféle válság és az elkövetkezõ háború jelzi.
Ebben a scientológiai egyházban megjelenõ megvezetés taktikai struktúrája és elemei rendkívül egyszerûek, és hatásosak a spirituálisan tapasztalatlan emberek felett.
A felforgatás titkosszolgálati tevékenysége, mely hosszú évek óta gyakorlat és folyik, aláásta a magyar családok szintjén, a családi élet szintjén is az emberek életét.
Rengeteg olyan ember van, aki a valódi intimitást, meghittséget soha nem tapasztalta meg. A gyónás, a bûnök elmondásának szentsége pedig eufórikus állapotba viszi, mert soha nem tapasztalta. Az erõs házassági, élettárrsi kapcsolatban jelen van a gyónás különbözõ szinteken (minnél mélyebb annál erõsebb a kapocs) és ugyanígy a baráti kapcsolatokban is. Ez az egyik fontos közösség-kovásza összefogóereje. Ha ezzel visszaél a kapcsolat egyik fele, az egy életre szóló traumát jelenthet, de a spirituális felébredést is hordozhatja magában (mert titkok nélkül élni nagyon felszabadító).
Nem kell annyira felfújni...
Ugyanez a struktúra van jelen az államszerkezet terén is.
Kínálnak valamit, szóban (szociális gondoskodás, rendfenntartás...) és azt kérik cserébe, hogy viszont akkor neked áldozatokat kell ezért vállalni.
Az emberek meg nem lépnek ki belõle!
Miért?
Görögországban voltak polgármesterek, akik megtagadták az adók befizetését.
Itthon gyorsan megszüntetik a kiskozösségek önállóságát, hogy ez ne történhessen meg - Izlandi mintára.
A hatalom legitimitása az egyik kulcskérdés.
Miért adják ezek az emberek az egyházban oda a hatalmat az auditoroknak?
Miért adjuk mi oda a hatalmat az ország vezetõinek?
Látod a párhuzamot?
Valaki fentebb leszerencsétlenezi azokat, akik benneragadnak ennek az egyháznak a csapdájában és közben ugyanabban a struktúrában kínólik egy nagyobb szervezettebb formában.
Bagoly mondja verébnek, hogy nagyfejû...

Nem kell ezt így felfújni...
Jól van. Neked is kell még idõ.

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.
Generalasi idö: 0.10 masodperc
657,435 egyedi latogato