Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

A hitelminõsítõk tevékenységérõl

Elöszó az elöszó elé:

Itt olvasható mint hozzászólás: http://hungarians.ch/central/news.php?readmore=432&c_start=0

Az alábbi írást a Jövönk.infó-ban (de jobban illene a Szomorú Jövönk.infó név) olvastam és megmondom öszintén borzalmasan felment a pumpám töle. Nem tudom felfogni és megérteni, hogy Végvári Ákos honnan tudott ennyi hülyeséget összeszedni, maga találta ki vagy segítettek neki?! Föleg a negyedik bekezdés katasztrofális és erösen eltúlzott. Nem mondom, hogy írásában nincs némi igazság, ez nézöpont kérdése, de azért maradjunk a realitás talaján.

És akkor jöjjön a cikk:


Az alábbi írás korábban nem került ki a honlapra, de az újabb európai leminõsítések miatt és a hazánkban kibontakozó folyamatok okán aktuálissá vált.

....) A hitelminõsítõk nyilvánvalóan saját érdekeik szerint minõsítgetnek, és ezt mindenki tudja. A hitelminõsítõk csak szócsövei a világhatalomnak, döntéseiknek megfelelõen áramlik a tõke a cionista birodalomban. A leminõsített országokba kevesebb befektetés érkezik, a felminõsítettekbe több. Nem csupán üzleti érdekek alapján hozzák a döntéseiket, hanem politikai alapokon is.

A minõsítés rendkívül spekulatív. Országokat juttathat csõdbe csak a döntés, a tényleges teljesítmény figyelembevétele nélkül. Mivel ez a csõd csak és kizárólag a pénzáramok miatt következik be, ezért ha egy ország függetleníteni tudná magát a világ pénzáramaitól, akkor nyilvánvalóan elkerülhetné az államcsõdöt. Az ilyen országok ellen szokott fellépni a cionista világbirodalom katonai erõvel. Ilyenkor kerülnek elõ az adott ország terrorista szervezetei, akik ellen az USA hadserege fellép, mint személyes ellensége ellen.

Magyarország termelékenysége jóval a jelenlegi GDP adatok alapján kiszámítható értékek felett van. Különben mit keresnének itt a külföldi cégek gyárai és kereskedelmi központjai, ha nem így lenne? A magyar munkások termelékenysége világszínvonalú, a gyárakban a munkahatékonyság messze megelõzi a német, francia munkások hatékonyságát. Ez nem csak azt jelenti, hogy nekünk sokkal jobban kellene élnünk, hanem hogy az amerikai, francia, német állampolgároknak sokkal rosszabbul. A kifosztás jelenlegi szintjét pedig a spekulánsok tartják fenn, innen kivonva a pénzt és a tõkét, majd átcsoportosítva nyugati államokba. A nyugati állampolgárok nem csak hogy megtarthatják a keresetüket, de még valamivel többet is kapnak a mi bérünkbõl, hogy elégedetten kiszolgálják a cionista birodalmat. Többek közt azért, hogy meghaljanak a cionistákért a csatatéren, védelmezve a hamis függetlenségüket és szabadságukat.

Nyugodtan kijelenthetjük, hogy Magyarországon nincs a csõdnek létjogosultsága, csak addig, amíg a politikai vezetés azt elismeri. Nyilvánvalóan a mostani kormányzat nem akarja, hogy merényletekkel, vagy háborúval távolítsák el a hatalomból, ezért eddig elfogadta a cionista erõk által rábízott szerepet. A helyzet viszont élesedik, és nagyon úgy tûnik, hogy a fenyegetésekkel, a csalásokkal és a hazugsággal együtt a nyugat már eljutott egy következõ szintre. Ezt valahogy úgy lehet jellemezni, mintha a túszra (a magyar kormányra és üzleti körökre) fegyvert szegezõ terrorista (a terrorista a cionista hatalom, nincs itt képzavar) adna egy pisztolyt, és közölné, hogy légyszíves lõdd fejbe magad. Pontosabban tartsd a csövet a halántékodhoz, és húzd meg az elsütõ billentyût; természetesen ez nem azt jelenti, hogy légy öngyilkos, csak hogy légyszíves húzd meg a ravaszt... A magyar politikai vezetés már a kezében tartja a fegyvert, és emeli, akár egy hülye, a halántékához, és az ujja is a ravaszon van. Talán azt reméli, hogy a fegyver mégsincs töltve?

Végig kellene gondolni, hogy mit lehet itt tenni. Az országban már most érlelõdik a lincshangulat, az elsõ konfliktusok megjelenése csak idõ kérdése. A feldühödött tömeg tombolása pedig nem törõdik azzal, hogy ki a felelõs, elsõsorban vért akar látni. Mindegy hogy kiét, csak vér legyen. Nem érdeklik a magyarázatok, nem érdeklik a mentségek, nem érdekli a politikai hovatartozás sem. Annyit fognak csak tudni, hogy a pártok nyakig benne voltak, a politikusok pedig még inkább, és a fejek hullani fognak. Vagy a bokák zörögni a lámpavason.

Nem sajnáljuk a kormányt, maguknak fõzték, egyék is meg. Nincs olyan messze Görögország, Egyiptom, Líbia, sem Szíria. Grúzia, Ukrajna is intõ példa. Itt lenne az idõ következetesen és határozottan felrúgni néhány szabályt, amit a pénzügyi világ szabott ki ránk, már csak azért is, mert látjuk, hogy az engedelmességnek mi lett a vége Görögországban. Látjuk azt is, hogy a Nyugathoz tartozni kész csõd, ezért ha a nyugat azzal fenyeget, hogy kirúgnak minket, mert néhány szabályt megszegünk, mit veszthetünk vele? Minden jel arra mutat, hogy a Nyugattól szabaduló országok menekültek, akik elkerülhetik sorsukat. A Nyugat barátsága felér egy háború pusztításával, miért félnénk akkor keletre menni?

Valamiért elkezdõdött a reklámkampány az országban arról, hogy "hé, államcsõd van"! Mintha nem tudtuk volna eddig is! Most viszont nyilvánvalóan valami olyan társadalmi-politikai folyamatot akarnak elindítani, ami a feje tetejére állítja a rendet. Ez azt jelenti, hogy gyengül a nyugati hatalom, és területet, pozíciót veszt, de azokat nem nagyon akarja feladni. Inkább feléget mindent, csak hogy ne legyen másé. Egy ilyen helyzetben jobb inkább harcolni a külfölddel, mint öngyilkosnak lenni, és szembenézni a népharaggal. (...)

Végvári Ákos - Jövõnk.info

Zárásként pár gondolat :

Végvári azt állítja, hogy „A magyar munkások termelékenysége világszínvonalú, a gyárakban a munkahatékonyság messze megelõzi a német, francia munkások hatékonyságát.“ Nem akarok senkit megsérteni és leminösíteni, a magyar munkásokat sem, de azért legyünk reálisak.

Én is Magyarországon végeztem a tanulmányaimat, és jó pár évet dolgoztam az iparban, fizikai állományban kezdtem a Rába – Man- nál mint szerelö, a késöbbiekben pedig az egykori Tungsramnál müszaki állományban. Beosztásomból adódóan rengeteget utaztam az országban, és tartottam üzleti kapcsolatot különbözö cégekkel, tehát volt egy kialakult képem a magyar iparról.
Akkor ért a kultúrsokk, amikor kimentem a volt Csehszlovákiába dolgozni, és megtudtam, hogy mit jelent igazából dolgozni. A csehek sokkal többet és hatékonyabban dolgoztak, ezen kívül technikailag sokkal elöbbre voltak a magyaroknál.
Az ott szerzett tapasztalatok nagyban hozzásegítettek ahhoz, hogy késöbbiekben a nyugati világban nehézségek nélkül érvényesülni tudjak.

Visszatérve a jelenre- a nyugati ipart és a magyart véletlenül sem lehet egy lapon említeni, ennek több oka van. Sok-sok éves lemaradást kell behozni, és emellett sem a szakmai, sem a felsöbb oktatás nem megfelelö színvonalú.
A világ legrangosabb cégei közé 1500 német vállalat tartozik, ami egyedülálló.
Bosch, Würth, Siemens, Mercedes, BMW, Volkswagen, Audi, Opel- hogy csak pár ismertet említsek.
A világ legjobb szerszámgépeit a németek gyártják a svájciak mellett, és ez vitathatatlan.
A multik betelepedésének okai az új piac, olcsóbb munkaerö, és bizonyos adókedvezmények. Csak vegyük példának az Audit, rengeteg pénzt ruházott be a györi gyárába, nagy gazdasági fellendülést és jólétet hozott a városnak. Természetesen ehhez hozzátartoznak még különbözö beszállító egységek is.
Az Audi persze számolt a „hatékony“ magyar munkaerövel, és itt jöttek a nehézségek. Munkaeröhiány (szakemberhiány) van, ezért a közeli Szlovákiából kényszerültek munkásokat behozni. Kevés, vagy nem megfelelö szintü a szakember-utánpótlás, ezért hozták létre a saját Audi iskolát. Újra 50 milliárdot fog beruházni az új gyárába, és még emelni akarják az oktatási színvonalat is.

Hol vannak a magyar világcégek? Ha voltak egyáltalán (Tungsram, Rába-Man)…
Ezek is elavultnak számítottak, ha valaki képben volt, akkor tudta.
Tudom, az összeset eladták, illetve felszámolták, a cionisták és bérenceik gondoskodtak róla…
Kérdezem én, mit ér egy elavult, lerobbant gyár, ha termelékenysége egyenlö a nullával és nem konkurenciaképes?
Senki nem kényszerített bennünket gyáraink és földeink eladására, hogy ki lett árusítva az ország, ezért magyar belsö körök felelösek, akiket a rövidtávú gondolkodás és a profitvágy hajtott. A nyugatnak piacra volt szüksége, és kihasználta a lehetöséget. Kereslet-kínálat. Ilyen egyszerü ez.

Már régen feltünt, mikor Magyarországon vagyunk és járom az üzleteket, hogy mennyi szarral vannak elárasztva, jó borsos árakon…Többnyire a kifutott modellekkel és gyatra minöségü termékekkel traktálnak, mondván- ez a legújabb és a legjobb…
Gratulálok a kereskedöknek és az eladóknak, hogy be tudják etetni a magyar vásárlókat, de engem biztosan nem! Ki a hibás, hogy mindez kivitelezhetö? Természetesen a vásárló, mert nem tájékozott, és bedöl mindenféle reklámnak… Magyarországon rengeteg olasz, francia márkával találkoztam, ami érdekes módon nyugaton nem is ismert, vagy a rossz minöséget képviseli. Nekem is jó pár ilyet el akartak adni borsos árakon. Én néha udvariasan, néha kevésbé elküldtem öket melegebb éghajlatra.

Amíg a magyar vásárlók nem fogják vásárlásaikkal a hazai cégeket és termékeket támogatni, mindaddig ez a katasztrofális állapot fog uralkodni. Továbbra is a dörzsölt kereskedök fogják hízlalni magukat, persze ehhez a magyar iparnak és termelöknek is konkurenciaképes termékeket kell a piacra bocsátaniuk.

Egy hozzászólásban olvastam, hogy a magyar ember még ha nem is szakképzett és tanult, akkor is okosabb mint egy német, olasz, vagy francia….
Mi vagyunk a kiválasztott nép, a kultúra bölcsöje, és egy pap szerint az Isten Ádámmal magyarul beszélt. Ez nem vicc!
Az igazságos Mátyás király mondta, hogy a kultúra nyugatról jön és terjed kelet felé.
Ha tetszik, ha nem, igaza volt. (Behozta az olaszokat, tölük tanultuk a kolbász- és szalámi készítést, valamint müvészeteket, betelepített különbözö szláv népeket az állattartás miatt.)
Sajnos sok ember hiszi kiválasztottságunkat, és a hös múltunkat, és erre akarják alapozni a jövöt. Az igaz, hogy múlt nélkül nincs jelen és jövö, de bele kell törödni, hogy a 21. században mások a normák és a játékszabályok!
Ma már egy ország sem képes egyedül túlélni, szövetségesekre van szükség (föleg a kis országoknak), és a közösség elveihez, elöírásaihoz kell alkalmazkodni. Aki ezt nem tudja, vagy nem akarja megtenni, az pusztulásra van ítélve. Ez nem jelenti azt, hogy a nemzeti identitásunkat fel kell adni, mindenesetre nem kell mindig hangoztatni, mert ez csak ellenszenvet vált ki.
Itt nem segít, hogy mindenki templomba jár, meg imádkozik, itt csak mi tudunk magunkon segíteni azzal, hogy életünk végéig tanulunk, és nyitottak vagyunk az újra, képesek vagyunk azt elfogadni és a rosszat elutasítani.

Az Európai Unió nem fog széthullani, csak bizonyos változásokon fog keresztülmenni, velünk, vagy nélkülünk. Ez tölünk függ.
Az oroszok és az Eurázsaiai Unió felé kacsingatóknak azt üzenem, hogy egyszer elég volt belölük! Aki szimpatizál velük, költözzön el Moszkvába vagy Szibériába!

Ne mindig másokban keressük a hibát, a zsidókban, az EU-ban vagy az USA-ban, hanem nézzünk kicsit magunkba, elemezzük önmagunkat!

A saját sorsunkért kizárólag mi magunk vagyunk felelösek. Csak azt tudnak velünk tenni, amit mi megengedünk!

C. Veszprémi

Hozzaszolasok

3536 #11 3536
- 2012. January 30. 07:36:56
Mindég tanulok eddig úgy adták elõ,mondták el hogy a kolbászt a csehektõl,szlovákoktól tanultuk/ták/ õseim.Érdekes én édesapámtól õ az õ édesapjától tanulta volt szerencsém ismerni dédapámat is soha egyikük nem említette hála az olaszoknak,cseheknek,szlovákoknak hogy megtanítottak a kolbász stb készítésére.Ami pedig a magyar munkás illeti igenis kiváló probléma megoldással rendelkeznek a magyarok,jó magam rengetegszer tapasztaltam.De itthon azért nem mutatkozik meg a gyárakban mert direkt módon az elmúlt 50-évben itthon nagy részt betanított munkát adtak a magyarnak.Szereldékben,öntödékben mindegy csak ne kelljen gondolkodni de elég volt elmenni egy víkendházhoz ahol mondjuk.Egy esztergályos tulajdona volt és az udvaron már forgót egy kis szélerõmû ami egy szivattyút mozgatót 50-évek ben már mikor csak más országok tanulták a szélenergia hasznosítását.Ez csak egy példa,de külföldön ez jobban hatványozódik ott ahol szárnyalhat a magyar szabad szellem.És milyen érdekes jön egy magyar találmány és azt gyorsan eltûnik,eltûntetik valakik....
670 #12 670
- 2012. January 30. 07:38:14
Gerry

És nem fognak hozzászólni mert akkor lebuknak. És a baromságaikat sec-perc alatt jégre pakoljuk. Smile
Mint minden izmus ez is Káini találmány ezek származásukból és lelkiségükbõl kifolyólag
csak a kapát ismerik.
Vagyis, az isten által egyértelmûen rosszabbnak teremtett, sunyi módon megöli a jobbat. Ez a korparancsuk. Te is olvasod õket mást sem csinálnak csak lapátolják be a Putyin szarát és fenyegetõznek leszámolást beígérve nem felejtünk címszó alatt.
13 #13 13
- 2012. January 30. 07:49:52
A Cseh többet dolgozik. Ez tény. Tapasztalat. Egy német nagyon sokat gondolkozik, vitázik és csapatban jut döntésre. ( nagy nehezen, és amit kiagyalnak, az általában jó is ) A svájci általában dolgoztat, de rajtad tartja a szemét. A magyar "agy" viszont sokkal hamarabb jut el a megoldáshoz és ezért a rövidebb út miatt kevesebbet gályázik. Addig, amíg a másik mérlegel, a magyar megcsinálja. Sajna hiányzik az összetartás belõle, így sokszor könnyû rávenni a gyûlölködésre. Nem mások ellen kell szítani és mindent azokra fogni, hanem a saját portát kiseperni elõször. A gyûlölködés az gyûlölködõst vonz be. Ahogy Béla mondja: - Az általad adott pofon csak egy fél pofon. Akkor lesz teljes, amikor visszakapod. Mindaddig csak a fele lesz nálad, ami ugye csak 50%. http://felhok.com/index.php/section-b...12-rl.html Ha már tényleg ennyire kreatívak és okosak vagyunk, akkor elég lenne egy kis szemléletváltás és összetartás. Nincs erõ, ami megállíthatna, MAGYAR!
13 #14 13
- 2012. January 30. 07:53:27
Ja, meg ez a keletrenyalás. Lehet, megrendelésre megy?
2 #15 Olvaso
- 2012. January 30. 08:07:36
Na, veszek egy mély lélegzetet és nem köhögök azért se!

Elnézést a csapongásért, de hát ha már ennyi a légy.

A cikkel nincsen semmi gond, ez le kell szögezzük. Telitalálat, úgy ahogy van. Marx is megirígykedhetné, élve, vagy halva.

Azzal már van némi gond, hogy ezt a jövõnk hozza, mert bármely más agymosott társaságnál elmenne, a jóbbik vezetése meg visongana az örömtõl, hogy ennyi sületlenséget össze tudtak hozni, de ezért is fizetniük kellett egy bértollnoknak, akinek megmondták, hogy nagyjából mi is legyen a téma, õ pedig a teljes káoszból ennyi fényt tudott összecsiszolni.

A cikk tehát remek. Az ellenség megtévesztését szolgálja, annak figyelmét lekötve és elgondolkoztatva a használhatatlan fogalomkészlettel kifejezhetetlen valóság megértésének látszatát nyújtva.

A probléma ott van, hogy nem írták ki rá, hogy ezt csak az ellenség olvassa és csak ennyi hibát látok benne, mert agy most sok már messze ezen a szinten túl lévõ rettent meg, hogy mi van, ha ez mégis komoly? Ezért hiba, hogy nem lehet reflektálni, bár elismerem, hogy macerás és talán "életveszélyes" is, mert sok "mutatvány" azonnal bedõlne, de hát valamit, valamiért.

Na öntsünk tiszta zaccot a bkv-ba! Ha már a hiteltelen-minõsítõkrõl van szó, meg GDP-rõl és egyéb zsidótalálmányról, akkor lássuk az ormányos!
Aki nem érti, az nem érti, de ha kérhetem, ne igen ragadjon tollat ebben a kérdésben.

A különféle "hitelminõsítõk" gyakorlatilag ugyanazon a cionista alapelven mûködnek, mint a közvélemény-kutatók, vagy a "jogvédõ" ilyen olyan szervezetetek zöme és a referáltak mindegyike. De azok hogyan mûködnek. Leegyszerûsítem, vállalva ezzel a kockázatot.
Amikor megcsinálják a nyilvánvaló jogsértés, azonnal létrehoznak (vagy már elõtte) egy jogvédõ szervezetet, amely jogsértetteket begyûjtve, szelektálva mederbe tereli, kioltja, vagy felfokozza a folyamatot. A hitelminõsítõket ugyanazok üzemeltetik, akik a tõzsdei ügyletekbõl a legtöbbet kaszálják, hisz ez az egyik legkifinomultabb szivattyújuk. Tõzsde, kötvények, hedge-found-ok (fogadás arra, hogy ki és mekkorát fog bukni a befektetésén és milyen idõn belül) és brókerek (befektetési tanácsadók), alapkezelõk és hitelminõsítõk...- de ez mind egy! Emlékeztek az Olstein történetre? Ott is ilyen Soros-féle hedge-found van a családi fészek alján. Nincsenek országok, határok és a GDP, mint tejesen értelmezhetetlen fogalom csak arra alkalmas, hogy ne értse meg az ember, hogy mindez a kirablásáról szól. "Ez elment vadászni, ez meglõtte, ez hazavitte..."- csak kicsit nagyobban, munkaleosztásban és természetesen a világormány (rotscild-rokkerferi éés trsa. co.).
Ami a termelékenységet illeti, ezek azok a komcsi-zsidó ter-MÍNUSZ technikus-ok, amelyek semmit nem jelentenek, bár igaz, hogy a genetikánkban benne van, hogy átlagmagyarként a világban azért állunk helyt az átlagnemmagyar mellett és sokszor fölötte, mert hát mi erre vagyunk pre-desztinálva. Ebbõl jön a mondás, hogy a "jég hátán is". Egyébként pedig sok fogalom keveredik és tényleg kétségekre ad okot, hisz annak idején még a szkíták korában Európába szétáramlott eleink, véreink adták az alapokat annak, amit késõbb, mint "érték" sikerrel próbáltak meg rásózni Keletre. A gondolkodó ember Keletrõl származik, bár vitázni lehet azon, hogy mi számít keletnek, mert Kamcsatkában már Moszkva is réges- régen Nyugat. Nyugodjon meg mindenki, ez egészen bizonyos. Az emberi maradványok leghitelesebb, sokáig maradó bizonyítékát a magukat latinoknak nevezõk, de valójában szkíta-avar-szabir- etruszk "magyarok" nyelvén nevezve is (S)KELET(O/E)N-nak nevezik.

No mindegy, tanítva tanulunk, de egy biztos, ha tesztnek szánták ezt a "közgazdasági" értekezést, akkor szódával elmegy, de ha komolyan gondolták, akkor aggályaim száma egyel fokozódott, mert nem csak dilettantizmusról árulkodik, hanem olyan benyomásom van, hogy ilyen mondatszerkezettel és retorikával a "hagyományos" kommunista ideológiai mûvekben futottam össze, mikor gyerekkoromban Lukács-Löwinger egyik könyve a kezem ügyébe akadt. Szerintem érdemes lenne legalább az alapokat jól átgyúrni. Sok jó cikk, írás, elemzés jelenik meg már katonai, geostratégiai vonatozásokban a jövõnkön, ami elõre viszi a gondolatmenetet. Ez momentán nem volt az, de attól tartok, hogy nem egyedi eset. A dogmatizmus mindig kialakítja a klientúráját és egyfajta populizmusba megy át, amely a szimbolizmust rosszul használva a szillogizmus alaphibájához vezet. Tudnak ettõl jobbat is, csak most még nem akarnak. Várom már nagyon mikor kezdenek végre akarni, mert minden jó szándékom mellett ez a tanulási fázis nem megspórolható.

De látom, amíg én jöttmentem, addig "vakoltatok" hozzá. Van itt habarcs, kérem.
1 #16 Gerry
- 2012. January 30. 08:27:52
quidesz - kolbász ügyben egyetértek, Anyai ágon Somogy megyei volnék, szerintem ott se az olaszok mutatták meg, hogy kell kolbászt csinálni - több mint harminc éve élek svájcban, az üzletek tele vannak olasz húsárúval, de nagyrészük semmit sem ér, aromában meg se közelíti a magyar húsokat. (Persze nem a mostaniakról beszélek, mert lassan az otthoniak is ehetetlenek. Csak itt-ott a házi maradt meg minöséginek.
gridaj - egyetértek, a magyar kreativitás óriási elöny, szinte az egyetlen nép, ahol ilyen a "kapcsolási sebessége az agynak"... a kivitelt is gyorsan és éssszerüen meg tudja valósítani egy jó fejü magyar "szaki".
Ugyanakkor - pontosan ez a hátránya is. Ahogy quidesz is írja: "...betanított munkát adtak a magyarnak..." - amit viszont nagyon nem szeret. A kreatív tudásunál ez még érthetö és elfogadható, de az egyszerübb (bocsánat), képzetlenebb vagy lassúbb gondolkodásunál ugyancsak ezt láttam. Márpedig a részmunkákra, is szükség van. Persze - kényszerböl - megcsinálja a magyar, de útálkozva, gyülölködve, tessék-lássék, ... esetleg szabotálva, "félgözzel" és okoskodva. EZ VAN. Tisztelet a kivételnek. Ilyenek is vannak, de ezek az emberek nem okosítják fel a másikat két sör mellett, hogy meg nem értett szuperszakik. Ök azok akik megcsinálják amit elvár tölük a munka, munkahely. Tiszteletreméltóbbak mint sok nagyképü, önmagát "hudejó" szakembernek hívö meg nem értett lélek.
Jugoszlávok, törökök, olaszok, csehek, spanyolok mellett és velük együtt dolgoztam, évekig. Mindegyik megcsinálta a feladatát, ott álltak a gépeik elött és örültek, hogy van munkájuk. Túlóráztak pofázás nélkül, robotmunkát is és NC vagy CNC gépeken komolyabb felkészülést igénylö elvárásokat is teljesítve. Nem láttam közöttük "meg nem értett zseniket". Azt sem, hogy szabotálták volna a munkatempót, vagy visszapofáztak a fönöküknek. Elfogadták a rendszert mert csak így képes megfelelö hatásfokkal müködni.
3222 #17 3222
- 2012. January 30. 12:13:33
Majd ha mi Magyarok is, mint pl. a mocskos zsidó vezérelt oroszok, ilyen anyagot teszünk ki magunkról a hibáinktól függetlenül, akkor talán nem kellene feleslegesen vitatkoznunk.
Õk sem, de a swajci sapkások sem állítanak magukról mást, mint hogy õk a legjobbak.
Mi miért nem?!
Ezért sz@rnak a pofánkba minden hol!
Nézzétek végig:
http://translate.googleusercontent.co..._rO1_Mt0gw
3363 #18 3363
- 2012. January 30. 13:47:55
2 #19 Olvaso
- 2012. January 30. 14:07:03
Gerry, nagy tévedés ez a kolbászos történet. Rosszul tudjátok, mert kerítésbõl készül és ízlés szerint.
kukac ez nagyon jó anyag, köszönöm.

KaméleonGrin, na, na, na, azért most már Gerry vigyázz magadra, mert kitilthatod magad, ezt, mint pszichológus mondom neked hajakend! A többieknek meg mókuss és aki provokálni fog, az virtuálisan szét lesz pofozva egy lúdtollal. Most jól le vagytok tesztelve, ezért viselkedni ám, mert rátok uszítom a tamagocsimat és nagy vérengzést tud csinálni! És ezt vegyétek nagyon komolyan, mert jön a Nibiru és aki aki elferdíti a témát arra ráuszítom az anumakijaimat is.ja igen
De most komolyan! Ezt Orbán is megmondja!

"A lent latható félperces videóban Orbán nyilvánosan kijelenti:

"..egy népnek joga van elkergetni a kormányt egy demokráciában is,
ha az a NÉPAKARAT ELLENÉBEN kormányoz, ha az EMBEREK LÉTÉRDEKÉT
VESZÉLYEZTETI." ....


Ezt TV kamerák elött, nyilvánosan jelenti ki az alábbi videon:


http://www.youtube.com/watch?v=V0M_N8nfg10&feature=related


EZ MOST HIVATALOS FELHATALMAZÁSNAK, FELSZÓLÍTÁSNAK TEKINTENDÕ ???"
2642 #20 2642
- 2012. January 30. 15:03:48
köszönöm Gerry a gatyábarázást a legszörnyebb az hogy fel sem tünt, hogy elrorant velem a paripaja igen
dehát ne igyék aki nem bírjaproszit
Imi a kerítéses dógót nekem is mondtkák már, de azt is hogy ez csak nyugaton van ám így!Wink
Gerry egy indiai munkatársam magyarázta egyszer nekem el,hogy náluk indiában úgy tartják hogy minden lelki betegség és egyben minden bûn alpja az ha a célért és nem magáért a cselekedetért cselekedsz.... (azaz nem azért ezermesterkedem mert örömömet lelem benne hanem a nagyobb lakásért ,jobb iskoláért a gyereknek)... mondanom sem kell hogy párnap múlva el is magyarázta mit is mondottja igen

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.
Generalasi idö: 0.11 masodperc
635,085 egyedi latogato