Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Két kérdés

NaplóAlapvetõen két témát szeretnék kívánságra megbeszélni azokkal, akikkel lehet, s azokkal, akikkel meg nem legalább megosztani néhány gondolatom, hátha pontosabban látnak.
Egyik barátom kért, hogy írjak már arról, mi a viszonyulásom a személyemet ért támadásokkal, rágalmakkal, nevemben küldözgetett disznó képekkel és ordenáré kifejezésekkel megfogalmazott „jobbikos” vélemény-nívóval kapcsolatban, mert sokan nem értik, miért nem teszek ez ellen látványos ellenlépéseket. Nos, elõször is járjuk körbe a helyzetet. Van egy pár megbízott és ezért megfizetett személy, aki nálunk „médiafigyelés”-re van állítva és egy esztendeje az a dolguk, hogy próbálják hitelteleníteni az oldalon megjelent – fõleg a Jobbik vezetõségét érintõ – cikkeket, írásokat. Ezek a tények. Az, hogy összeköttetésben állnak az NBH-val, az szintén számunkra beigazolódott állítás, mint ahogyan az is, hogy a társaságnak vannak „belsõ” segítõi is.

Ez is rendben van eddig. A kérdés viszont az, hogy mit is lehet és kell-e egyáltalán a jelenség és a személyek ellen fellépni. Hogy értsétek szó szerint! Ártanak-e, árthatnak-e az ügynek ezek a figurák és az amit tesznek? Az egyértelmû válasz erre a kérdésre az, hogy NEM, sõt! Látszólagos támadásaikkal valójában a munkánkat segítik, s annak a tudatában, hogy ezt ingyen teszi számunkra, sõt, fizetést is vesznek fel a Jobbik kasszájából, ezt kifejezetten örömtelinek tartom. A reklámot csinálják minden egyes alkalommal és ide irányítják a figyelmet még akkor is, ha ezt nem az értelem eszközével, hanem hatásvadász módon teszik. A fellépés ellenük a szokott módon sem nem célszerû, sem nem szükséges, ugyanis teljesen az irányításunk alatt állnak, még ha ezt õk nem is akarják észlelni, miközben inspirálják is a munkát és elég sikeresen szûrik azokat, akiknek valóban nem sok keresnivalója van az oldalon. Tegyétek fel magatoknak a kérdést és válaszoljátok is meg! Mi van, ha õk csak azért vannak, mint amiért a fidesznek a látszatellenzék jobbik? Mi van, ha tudatilag sikerült egy látszatellenséget megalkotni a virtuális valóságban, akik a munkájuk gyümölcsét tekintve mégiscsak nekünk dolgoznak? A tények azt mutatják, hogy igen erõs motiváló erõként hatnak azokra a körökre, ahol még eredményt lehet felmutatni, s érzelmeket mozgatnak meg azokban, akik ezt a helyzetet még kezelni nem tudják. Ha megértitek, hogy a harc szellemi szinten zajlik, oda pedig ezekkel az eszközökkel nem érhetnek el, ezért be lehet látni, hogy a sallang eltakarításában és a pangó erõk mozgatásában nagyon is lényeges szerepet játszanak. Olyanok, mint a hiénák a Szavannán és ha valaki helyére tudja ezt magában tenni, akkor belátja, hogy cselekedetük bár rossz szándékból fakadhat, de valójában jót tesznek, még ha ennek nincsenek is –természetesen - tudatában. Az intrika azokban foganhat meg, akik erre hajlamosak, de aki már szinten van, arról lepereg ez is. Az ártó szándék így fordul paradox módon jótékony hatásba, de természetesen nem mentesülnek ezáltal cselekedeteik következményei alól. Amint feladatukat elvégezték, létezésük értelmét veszíti és ennek nyomatékosításra már sokan várnak. Egyelõre hasznos hülyék, bohócok, akik talán már értik, hogy közeleg a szerepkörük betöltésének vége. Talán õk is érzik, hogy erõfeszítésük pont az ellenkezõ hatást váltja ki és minél jobban támadnak, annál több kellemetlen információ bukik ki azok száján és kezébõl, akiknek elegük volt már abból az úri tempóból, amit a pártok diktálnak. Természetesen sok mocsokságra képesek, de ez meg visszahullik rájuk mind, s minél többet gyártanak belõle, annál mélyebbre ássák el magukat. A helyzetnek számukra nincs jó megoldása, mert "jobbik szimpatizánsok", nem pedig nemzetiek, de így is a nemzetést tesznek, csak kényszerûségbõl, bennünket pedig segítenek megtisztítani a fölösleges ballaszttól, szellemi tévelygõktõl, csábíthatóktól. Az NBH-s kapcsolataik okán feltételezhetõen éppen a hivatalos szerveknek kell véget vetni a pajkosságuknak, de nekem ehhez sem lesz semmi közöm. Remélem érthetõ voltam!

A másik téma a Becsület Napja ünnepélyes koszorúzás és az utána következõ Kitörés túra, amelyrõl szintén felkérésre írok pár gondolatnyit. Másik barátom jelezte, hogy amint a kis csapat észlelte, hogy nem csak magyarországi szervezetek lesznek ott koszorúzni, hanem a környezõ országok szinte minden nemzeti és radikális, militáns gondolkodású csapata fel fog sorakozni, jöttek az ellenérvek, hogy akkor mi ott nem koszorúzunk azokkal, akik ekkor és ekkor ezt és ezt tették, sem a szerbekkel, sem a tótokkal.

Rövid leszek! A helyzet megváltozott. A mai tudásunk szerint minden nemzeti nacionalista egység teljesen tisztában van vele, hogy etnikai alapú háborúk kirobbantása és a lázítás, uszítás mögött a zsidó agitátorok, ügynököl álltak, állnak. Ahogy mi is ráébredtünk, hogy a nemzeti egység nem jöhet létre addig, amíg a zsidó megosztása érvényesül, õk ugyanebben a helyzetben találták magukat a gúnyhatárainkon túl is. A szerb és a horvát is tudja, hogy ha a zsidó itt megvalósíthatja a terveit, akkor neki vége, nem csak a magyarnak, de a szlováknak, románnak úgyszintén „lõttek”. Ha csak kicsit is belegondol - aki még képes erre-, abba, hogy egy közelgõ belháború, éhséglázadás, cigányterror…, zsidó megszállás mindenkit érint, akkor azt is megértheti, hogy nem kizárt az, hogy egymásnak segítséget nyújtva végre rendezhessük közös dolgainkat. Nem hinném, hogy 20-30 éves egészséges nemzeti öntudatú férfiak azok, akik ruszinként, szerbként… a magyarság ellen vétettek.
Ahhoz, hogy a korábban elkövetett bûnökért minden haza, minden nemzet el tudja
számoltatni háborús bûnöseit,m bizony szükség van azt összefogásra még a törökökkel is. A közös probléma zsidó, ami bizony nemzetközi szintû összefogást, megoldást követel.
Aki nem képes most félretenni értetlenségbõl fakadó ellenérzéseit, az majd késõbb lesz erre képes. A helyzet nem egyszerû, de a megoldáson dolgozni kell, mégpedig teljesen új alapokra helyezve az eddigi szemléletmódot. Ha közös a harc, közös a felelõsség, de közös az áldozathozatal és a teher is.

Hozzaszolasok

152 #21 152
- 2011. January 23. 21:24:59
még nem olvastam el, de azt hiszem az alábbi "vicc" ide fog illeni:


Vasile, a román hegyiparaszt holtrészegen hazatántorog a kocsmából. Bemegy a fiához és megkérdi:
- Mircea fiam, mondd csak, hányadik osztályban is vagy te?
- Hát nem tudod, apu? Harmadikban!
- Hásze akkor ejsze tucc diktálásra írni?
- Há´ persze, hogy tudok!
- Na, akkor szedj csak elõ egy új füzetet és írd belé: Erdély a miénk!
A gyerek elõszed egy füzetet, beleírja, amit apja diktál.
- Leírtad?
- Le!
- Akkor írd le mégeccer: Erdély a miénk!"
Leírja a gyerek még egyszer.
- Kész vagy? Akkor írd le még egyszer!
És így tovább, amíg a füzet tele van azzal, hogy "Erdély a miénk!".
Látja a paraszt, hogy megtelt a füzet, elégedetten visszatántorog a kocsmába.
A fiú pedig sírva felhívja anyukát a tanácsnál.
- Anyu, anyu, ilyen részegen aput még sohase láttam!
- Bántott, édes fiacskám?
- Nem bántott!
- Rendõrök hozták haza?
- Nem, egyedül jött!
- Mi van vele? Összeesett, kómában van?
- Nem, anyu, sokkal rosszabb!
- Mi van vele?
- Azt képzeli, hogy õ magyar!
2449 #22 2449
- 2011. January 23. 21:30:58
Hamu, hogy itt 3 hete hányan képzelik ezt...lesz itt még meglepi...:D
119 #23 119
- 2011. January 23. 21:55:48
A cikkel csak egyetérteni lehet.

"A mai tudásunk szerint minden nemzeti nacionalista egység teljesen tisztában van vele, hogy etnikai alapú háborúk kirobbantása és a lázítás, uszítás mögött a zsidó agitátorok, ügynököl álltak, állnak."

Ehhez esetleg lenne 1-2 észrevételem Szlovákia alapján. Az MNA ma a Slovenská Pospolitosttal (SP) ápol jó kapcsolatokat, ami igaz, hogy a "legmérvadóbb" szlovák nemzeti szervezet (mellesleg egy rakás magyar taggal/szimpatizánssal), ám nem az egyetlen. A kisebb csoportosulások közül is több olyan van, amely rálépett a fentebb leírt útra (pl. az SHO) de egy kicsit a SP-vel rivalizál is. Mindenesetre nem reménytelenek ezek sem. A "hivatalos nemzetiek", magyarán Slotáék már rég nem tudnak olyan tömegeket megmozgatni, viszont a tv híradóig mindig eljutnak, látni õket. Magyarországon egyre világosabb kezd lenni az MNA vezetõ szerepe, de pillanatnyilag a szlovákiai "nemzeti oldalt" (jóval) kevésbé látom letisztultnak. Ennek több okát is látom.

Mindenekelõtt a szlovákság XX. századi történelme nagyon más, mint a magyar. Míg a magyarság végigszopta ezt a századot, a szlovákság történelmileg most van a zeniten. Az most mindegy, hogy alapvetõen õk ugyanakkorát szoptak a szeparatizmusukkal (ami még csak nem is az övék, hanem eredendõen cseh gyarmatpolitika volt). Tehát a történelem jelen pillanatát nem abszolút vesztesként és halálraítélt fajként élik meg, mint a magyarság nem kis része, hanem egész jól elvannak. Mindehhez hozzá kell venni azt is, hogy a csehszlovák oktatáspolitika iszonyatosan torz történelem-képet vert a fejükbe. Akik ettõl el tudtak vonatkoztatni és nemzeti érzéseik mellett elõítélet mentesen és hideg fejjel tudnak hozzáállni a dolgokhoz - nos õk vannak a SP-ben. Ez nagyon sok tulajdonság szerencsés konstellációját feltételezi és érthetõen a szlovák társadalomnak (de azért örömhír, hogy a fiatalságnak) nem túl nagy százaléka jut el addig a "mentális" állapotig, ameddig a SP tagjai.

A másik lényeges dolog, hogy Szlovákia még messzirõl nincs annyira leamortizálva, mint Magyarország. Amíg pedig az ember elvan, mint a befõtt és nincs létében közvetlenül fenyegetve, jóval figyelmetlenebb és közönyösebb az olyan elvont dolgok iránt, mint "nemzeti megmaradás" - ez csak a SP-ben tudatosul.

Most így ebben a körben ennyi elég is asszem. A cikkel egyetértek, de Szlovákiában az "akcióképes" nemzeti elit létszáma nem nagy, össztársadalmi hatása szerintem jóval az MNA alatt marad. Természetesen a médiák ezzel teljesen tisztában vannak és a SP lejáratása megy ezerrel. Átgondoltabb és agresszívabb nemzetébresztõ tevékenységet kéne szerintem a SP-nek is folytatni. De ezt majd inkább velük beszélem meg személyesen.
2642 #24 2642
- 2011. January 23. 21:57:40
"""Nem hinném, hogy 20-30 éves egészséges nemzeti öntudatú férfiak azok, akik ruszinként, szerbként… a magyarság ellen vétettek.
Ahhoz, hogy a korábban elkövetett bûnökért minden haza, minden nemzet el tudja
számoltatni háborús bûnöseit,m bizony szükség van azt összefogásra még a törökökkel is. A közös probléma zsidó, ami bizony nemzetközi szintû összefogást, megoldást követel."""-én angliában élek,ahogy sok barátom is.
elmondhatom hogy nem egy-két hanem rengeteg románt, szlovákot, szerbet ismerek-a zsizsik járásról csak a jól tájékozottak tudnak viszont azt kijelenthetem hogy az igazán közös bennük az a roma és magyar gyûlölet, hiába mond6nám õket barátaimnak vagy jó ismerõseimnek,-persze vannak kivételek is töbnyire azok akik magyar lakta területrõl jöttek -de sajnos mi még mindíg nem fogtuk fel hogy az elúlt 90 évben míg mi kínosan ügyeltünk a szomszédaink "érzékenységére"-addig náluk a nemzeti összetartozást leginkább a magyarellenesség jelentette,-amit nemzeti tanterveik biztosítottak.
-csak egy példa: Gébriel-Brassóból(ma még románia)-nem érti az egész magyarkérdést hiszen csak a nemesek voltak magyarok akik elnyomták a románokat, és magyarizálták õket de számára a legnagyobb bizonyiték erre az volt, hogy õ is ismer egy jó pár magyart akik nem mongoloidok vagyis eggyértelmû hogy ezek elmagyarosított románok vagy szlávok!!!-külömben is csak 2 generáció óta élnek magyarok erdélyben....
-persze nem minden szomszédunk van ezen a véleményen -de ha a hivatalos oktatáson keresztül vergödte magát akkor egy iszonyatos nagy magyargyûlöletrõl kellet tanubizonyosságot tennie-persze errõl õk nem tehetnek hiszen náluk is zsizsikek állitják össze a könyveket...-(azt pedig részleteznemm sem kell hogy atalán irak után a magyar királyság a 2.legnagyobb szálkák mi vagyunk a szemükben)
-szóval szerintem: nagyon nagy naívitás azt hinni hogy a nemzeti érzelmü szomszédainkat oly könnyü lenne magunk mellé állitani-inkább önként jönnének leverni a mi kis szabadságharcunkat amire a mai nemzetközi 1ezményeink persze tök véletlenül lehetõséget is adnak.-viszont a törökök tényleg TESTVÉRnek tartanak minket!!!-remélem nem törtem darabokra 1esek délibábját de sajnos tapasztalatból érom azt amit írok....
1505 #25 1505
- 2011. January 23. 22:11:17
Tezsvérek; a sötétség nagy, de minél nagyobb, minél sürübb a sötétség, annál könnyebb azt akárcsak egy kis gyertya gyújtásával eloszlatni.
Sok kis gyertya, sok kis sötétség-oszlatás. Aztán jöhet majd tüz is...söt máglyák, idövel...

Más: a kutya ugat, a karaván halad...
Had´ugassanak a kutyák, legalább jelzik, hogy mozgásba lendült a karaván: így aki még nem hallott róla, csatlakozhat hozzá. Csak a kutyaugatás, önmagában, értelmetlen lenne. A karaván ad ennek (is) értelmet, mert az önmagában is jelent valamit.

Megint más: ne írjatok túl hosszan, az idö nem végtelen...napjaink meg vannak számlálva, nem élünk örökké, stb. Tömören, velösen: kétszer ad, aki gyorsan ad.
74 #26 74
- 2011. January 24. 00:33:32
Szevasztok!

Az is igaz, hogy a hétbõl - a hét külsõ részén élõ magyarok külsõ Magyarországán külön csak egy kekeckedik velünk….

Medvegyev zsidó – ezek minden hol ott vannak – a hatalmak csúcsán pöffeszkednek és zsigerelnek népeket, persze ha az alján vagy középen lennének nem tehetnék meg…

A jelenlegi állapot a történelmet ismerve a 4/5 –öd hatalmi struktúrát elkerülve ÖSSZEOMOL MINT MINDEN BIRODALOM, A TÖRTÉNELEM SORÁN!

Orbán úr ezt felismerve sulykolta a PORONDON AZ UNIÓBAN ELNÖKKÉNT, HOGY A SRUKTURÁT KELL MEGREFORMÁLNI…

2 A MAGYAR FELISMERTE: A BIRO ÉS DALOM ÉRTELMÉT ! „struggle for life= a létért, az életért való küzdelem” helyes módját!!!!

a struktúra magyarul jelenti: lat szerkezet, felépítés belsõ forma – az egymást kölcsönösen meghatározó alkotó elemek rendszert alkotó, összefüggõ egysége „ /

Szeretném ha a Föld az otthonom helye megmaradna Gécy elõadó úr sugallja – a mátrix értelmezésénél , hogy a végén elpusztul, minden hogyan és újra éled minden – HAZZUGSÁGOT MONDOTT! Illetve ezt akarja. A valóság az, születünk, és meg halunk, mindenbõl egy, születik, azaz teremtetik, a teremtõt ISTENNEK NEVEZZÜK! Mert nem ismerjük, és arra ezt mondjuk! Amire a választ nem tudjuk!

A Föld a Nap halálával szûnik meg, és nem születik újra, de akkor már él egy másik más néven…. És a rajta élõ emberekkel, vagy lehet, hogy akkor nem embereknek fogják nevezni…. Az élet soha meg nem szûnik… gondolok az ember életére… a szaporodik az más kérdés…. Mindenben….

Itt érhetõ tetten az elsõ tévedése, azt próbálja sugallni nekünk, hogy nyugodjunk bele az atomháború borzalmaiba, mert úgyis így lesz meg úgy lesz – Kedves Gécy Úr nem kell többet az embereknek háború érti , és ne tessék ezt vehemenciával hirdetni, hogy a sok tudatlan elhiggye… a kérdést pusztítás nélkül is megoldható – ÉRTI? Ha nem. Akkor én értem , hogy maga miért nem érti, a végén kitérek rá….

Magyarul a vehemencia: jelenti : a nagy lendülettel : indulatosan ruházatát felöltve nyugodtan oktatja hallgatóságát….


Tehát, ami megszületik, az elmúlik, ez kizárólagosan csak a másodlakos valóságra vonatkozik, ami tökéletes, soha nem múlik el – az megteremtetett!

Hogy mondjam, írjam, hogy mindenki megértse, de senkit ne bántsak meg vele ?:

Azok a gondolatok, amikkel ma bírunk azok ezt a színt képviselik: pl. atomkorszakot.

XXI. sz-ban amikor sugallatra írtam, hogy beléptünk a bölcskorba arra utaltam, hogy ne öljük egymást, a többség többnyire betartja, úgy mint annak idején az emberhús evés tilalmát, aki megtette a legsúlyosabb büntetést kapta. Eddig ugye érted, ha ma valaki elkezdi a világégést jelentõ dominó pusztulást elõidézõ jelenséget, úgy fog járni, mint az emberhúsevõ, aki annak idején járt, ha rajta kapták, sajnos még ma is vannak elenyészõ számban…


A domináns a többség – a többség meg nem akar öldökölni – ugye érthetõ?

A domináns magyarul jelenti a: kiemelkedõ, kimagasló: kitûnõ túlsúlyban levõ”/

A magyartól nem kell félned – nem fog megenni, inkább éhen hal, de azt se feledd – ismeri az Atilla ostorát és Jézus Krisztusnak az ostorát, ha kell használni, fogja. Lehet, ha kívánod, most nem fog megállni Róma küszöbjénél, hát jó vigyázz, mit teszel….

És vannak esetek, mint pl. annak a repülõgép katasztrófának esete, amelyik lezuhant fagyos havas helyre, ahol halott társaikból táplálták magukat – és túlélték, nem .............""""""
2 #27 Olvaso
- 2011. January 24. 06:46:34
kerecsen, csak nem felbosszantottak? Még nem vették észre, hogy minél jobban erõlködnek, mocskolódnak, annál több fal dõl le az állatkertjükbõl? Magyarul, ez itt a teljesítményfokozó hatás. Ha nem csinálnák, talán hébe-hóba jönne egy-egy, de így begyûjtik a dühös emberek hadát, akik tudnak is valamit és értenek is valamihez. Ezért van az, hogy ami rossz, valójában jóvá lesz.
Mágus, akiket említesz nem nemzetiségiek, hanem ostoba barmok, pont amiket a talmud gój-ként megnevez. A zsidó maga elõtt ezeket az ostobákat tolja, miután tett azért, hogy ostobává tegyen mindenkit, akit lehet. Az ellenség valójában nem a zsidó, hanem a butaság és azért van az, hogy egyszerre kell a valóággal szembesíteni mindenkit, akit csak lehet minden fronton, történelem, tudomány, mûvészetek, média és gazdasági kérdésekben.. Amint felébred az ember, látja, hogy kik kavarnak a háttérben és idáig kell tudni eljutni.
balu, ha egyszer -reményeim szerint nem a távoli jövõben- ez a honlap "bezár", mert küldetését elvégezve az alkotóknak éppen az a dolga akad, hogy dolga akad azzal, amirõl eddig itt sok írás megjelent már, azt is jelenti egyben, hogy a mûsör a hivatalos médiában mehet tovább sebbel és lobbal. A tömeg ott is addig amíg ostoba, csak asszisztál a "mûsorhoz", de ha megértik, mi volt, mi van és mi várható (no nem várom ezt mindenkitõl), magasabb szinten lehet és kell is folytatni a munkát.
2642 #28 2642
- 2011. January 24. 07:30:21
tökéletesen igazad van Imre, bár a példában említett személy vegyész (bal felkarja horogkeresztel van ékesítve) a felesége jogász, tisztában vannak a szabadvakolókkal, zsiráfokal, de a hivatalos román történelmi agymosást nem tudják elfeledni(hiszen az sokkal nagyobb trauma lehet mint a mi negatív történelmi képünk cseréje)
-én ezért sem számítanék a szomszéd nacionalistáira, legyen bármennyire is tisztába a dörgéssel úgyis csak a másodvonalban fog meghúzódni, a potya zsákmányt szem elõtt tartva-hiszen számukra trianonak 1etlen egy békés megoldása van:magyarország felosztása...-szomszédaink bátorságára tökéletes példa csak a közelmultból a balkánháború ahol a vége fele sajnos mind 2 oldalon már csak a magyarok harcoltak 1mással....
2 #29 Olvaso
- 2011. January 24. 07:37:50
Mágus mennyi ilyen megrekedt gyökkettõt ismerünk már. Azért, mert kettõid tud már számolni, szeretné hinni, hogy jártas a 10-es számrendszerben.
nem is arról van szó, hogy majd a nacionalisták váltják meg a világunkat, de jól használhatóak erre a célra és néhányan kinõhetik magukat többre is. A teljes rendszer változik, de ehhez mi is kellünk, nélkülünk nem megy! A hajóba kell legénység és mindenkinek van dolga, isteni rendelése. Az evezõs evezzen, a fedélzetmester fedélzetmesterkedjen, az õrség õrködjön,a szakács fõzzön a kormányos kormányozzon, a kapitány meg fogja össze mindezt.
2744 #30 2744
- 2011. January 24. 07:58:54
Imre, most olvastam az enyém után következõ hozzászólásokat. Nekem aztán nem hiányzik Árész hozzászólása! Megpróbálja elbizonytalanítani az oldal olvasóit. Mint tudjuk Árész a görög mitológiában a háború istene volt. Hol az egyik, hol a másik felet támogatta. Gyûlölte a rendet, és a békét. A harcokba elkísérték fiai: Deimosz (rettenet), Phobosz (iszonyat). Harci kocsijai elõtt Erisz (viszály), és Enüo (harctéri öldöklés) istennõi futottak. Ez a leírás pontosan ráillik a mi kis ,, barátunkra"http://hu.wikipedia.org/wiki/Ar%C3%A9sz

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.
Generalasi idö: 0.07 masodperc
634,964 egyedi latogato