Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Újabb "valami" a láthatáron!

Kedves Nemzettestvéreim!
Szeretnénk mindenkit tájékoztatni, hogy egy új nemzeti konzervatív pártot alakítunk!
Nem kacsa és nem csalás! Valódi!
A Jobbikos vezetõk hiába állítják, ne higgyetek nekik, hazudnak!
A párt bejegyzési kérelme már a bíróságon van.

A bejegyzés a törvény szerint a beadástól 60-nap, ami hosszabbodik, ha hiánypótlást kell beadnunk,
Az alapítók mind egytõl egyig tisztességes emberek, sokan közülük a Jobbikért nagyon sokat tettek, sokszor erejükön felül, közülük páran sok szavazatot kaptak a parlamenti választásokkor a saját szavazóiktól, gyakorlatilag a Jobbik nekik köszönhette azt, hogy bejutott a parlamentbe. Aztán a Jobbik beültette a csókosait a parlamentbe, õket meg kisemmizte.
Itt egy fontos dolgot muszáj elmondanom, nem tartozunk Põsze Lajos fémjelezte "kacsa" pártba, ahhoz nekünk semmi közünk, sem Põszéhez sem a liberális sleppjéhez, ami jelenleg is bent ül a parlamentben.
Visszatérve az alapítókra, nem volt elég hogy a Jobbik és annak vezetése cserben hagyta õket, hanem el is lehetetlenítette õket, azért, mert féltették a helyeiket, székeiket a pártban, másrészt kínos volt a Jobbik vezetésének ezeknek az embereknek a szemébe nézni, ezért megpróbálták õket besározni, azért, hogy távozzanak a pártból, ezért sokan kiléptek, majd pont ezért úgy döntöttek közülünk páran, hogy megalakítják ezt a valóban nemzeti pártot, mert hisznek abban, hogy van igazság, és hisznek abban, hogy van esély a felemelkedésre.
Azonban arra is rájöttek, hogy ez az út nem a Jobbikon át vezet, az a párt erre alkalmatlan, annak liberális, lefekvõs, vezetõi miatt.

Egy pár mondatban bemutatkoznánk, amennyire egyenlõre lehetséges.

Mint említettem, jellemzõen mi is kiléptünk a Jobbikból, mert mélységesen csalódtunk annak mondhatni nem hazafias tettei miatt, és azon liberális vonulat miatt amelyet a Jobbik országos vezetése behívott a Jobbikba.
Azóta a Jobbik Liberális irányvonalat vett.
Gondolom az teljesen nyilvánvaló, hogy mi is volt Jobbikosok vagyunk, jellemzõen "értelmiségi" csapat, akik komolyan gondolták az ország és ezáltal a magyarság felemelkedését, és ezért sokat is tettek, a Jobbik vezetése ezt úgy hálálta meg, hogy sokunkat eltávolítottak a Jobbikból, vagy magunktól mentünk el felismerve a Jobbik valódi céljait.
Sokunknak nem tetszett, hogy a Jobbik vezetése bepakolta a liberális barátait a parlamentbe, akik addig a párt környékén sem voltak, olyanok viszont, akik valódi eredményeket értek el, különbözõ választókerületekben, azok labdába sem rúghattak.

A fentieket azért akartam elmondani neked, hogy be tudd határolni, hogy kikbõl áll ill. milyen eszmeiségû emberek alkotják a most alakuló pártot.
Ne haragudj egyenlõre neveket nem mondanék.
A lényeg:
Adtunk be alapító nyilatkozatot is, azért, hogy korlátozottan el tudjunk indulni, a szervezéssel.
Az alapító nyilatkozatunkat minden érdeklõdõ meg fogja kapni emailban, amint bejegyzi a bíróság a pártot.
Sok olyan dolog van benne amit véghez akarunk vinni.
Mi valóban a Magyarok pártja akarunk lenni, arra törekszünk, hogy minden magyar erõt összefogjunk egy egységgé, és egymást támogatva segítve, kerüljünk olyan helyzetbe, hogy el tudjuk kezdeni az ország felvirágoztatását.
Mi nem akarunk megfelelni egyetlen olyan dolognak pártnak, vagy dogmának sem, ami nem segíti a magyarság felemelkedését, és az ország felvirágoztatását.
Nincsenek megfelelési kényszereink.

Mi segíteni akarjuk az összefogást és megteremtjük ehhez a jogi kereteket, a többi azokon múlik akik jelentkeznek hozzánk.
Nem akarunk értelmetlenül masírozni sem, a gárda egy tõlünk független szervezet, természetesen lehet velük együttmûködni, tekintve azonban a jelenlegi helyzetüket, ez eléggé érdekes lesz.
Azonban nem hagyjuk magunkat megfélemlíteni sem, és a magunk eszközeivel akarunk ezzel megküzdeni.
Mi minden egyes Magyar Ember, aki ebben az országban él, vagy az elszakított területeken pártja akarunk lenni, támogatjuk az autonómiájukat.
Mi józan kormányzást akarunk, nem akarunk és nem is fogunk behódolni egyik pártnak sem.
Stabil észérveken alapuló párt vagyunk, ami jó az országnak az jó nekünk is, és így is akarunk kormányozni, ha oda jutunk.

Nem állítunk fel buta korlátokat, aki úgy gondolja, hogy elõre akarja vinni a haza és az ország sorsát és segíti a felemelkedés irányába, és elsõsorban az ország érdekeit tartja szeme elõtt, annak közöttünk a helye.

Aki valóban tenni akar azért, hogy az itt ebben az országban élõ emberek jobban éljenek, büszkék legyenek arra, hogy itt élnek, és arra, hogy Magyarok.
Nem támasztunk nemzetiségi korlátokat sem, mi ebben az országban minden itt élõ számára jólétet és emberi, emberhez méltó környezetet akarunk teremteni.
Természetes azonban, hogy azok akik nem akarnak beilleszkedni, csak élõsködni azokat nem tudjuk támogatni.

Mi mindazon dolgokat fel kívánjuk vállalni, amelyeket ma nem vállal fel egyik párt sem, pl. kõkemény elszámoltatás, munkahelyek teremtése (ezekre egészen konkrét terveink vannak) a Magyar Nép jólétének biztosítása, normális közterhek, rendes bérek az embereknek, és még sok minden más.
Ezt majd a programunk részletesen tartalmazni is fogja.
Mi minden embernek munkát akarunk adni, aki tud és akar is dolgozni, és nem a multikért, a bankokért, hanem az ország javára, az itt élõ nép javára.
Népi alkotmányt akarunk népszavazással, és nemzeti konzultációval a szentkorona alkotmánya alapjain, azt a modern korhoz alakítva.

Felépítés:
Mi úgy kívánjuk felépíteni ezt a pártot, hogy azok kerüljenek helyzetbe, akik valóban megdolgoznak azért az eredményért amit a párt el fog érni.
Az indulóink mellett is, és a párt vezetõi (alapszervezeti vezetõit is beleértve) mellett is maximálisan ki fogunk állni.
Nem kívánunk beleszólni helyi, vagy regionális listákba, azok fognak indulni és bejutni akiket ti indítotok az alapszervezetben, megyei szervezetben.
Mi nem fogunk olyanokat elkövetni pl., hogy leveszünk listáról embereket egy újonnan jött ifjú titán miatt, aki jobban tudja élénk nyelvcsapásokkal egyengetni a karrierjét.
Olyan embereket kívánunk helyzetbe hozni és indítani aki megdolgoztak érte, nálunk nem lesznek ejtõernyõsök, nem lesznek karrierpolitikusok.

Egyenlõre talán ennyit szerettem volna megemlíteni neked.
Remélem felkeltettem az érdeklõdésedet.

Várom észrevételeidet, javaslataidat, és persze szíves válaszodat.

Üdvözlettel

Hozzaszolasok

918 #21 918
- 2011. April 15. 23:49:52
Valamilyen szervezetet akkor is kell csinálni, már ha Ti akartok valamit változtatni a dolgokon. Ha mindenki egyedül csinál mindent és nem tud a másikról nehezebb elérni célokat, még ha azok ugyanazok is
74 #22 74
- 2011. April 16. 04:58:41
A TÛZ!

EGYELÕRE ÉS EGYENLÕRE!

Tökéletesen igaza van a kuruc - infónak ebben és még sok másban is. Abban nincs igaza, hogy hergel. A magyar helyesírás szabályainak betartásának fontosságában igen.

Polgárõrség: A jobbik remélem tanult belõle, a rendõrnek meg elmondom, mire számíthat. Tehát ha legközelebb hívnak valahova mondjuk egy 66 ezer fõs nagyvárosba, akkor elõtte, a hívónak kell küldeni aláírásokat igazoló okiratot, hogy 33 ezer és még egy állampolgár határozott kérése, hogy MENJÉL!

A men - jeled akkor törvényes. Hogy mire számíthat? Fentebb említettem, hogy leírom: Hát igen, az a magyar gyûlölõ és magyart támadó, és a parancsokat kiadó láncolatban résztvevõk, tárgyalás nélkül 20 évtõl kezdõdõen - sajátmagúk által készített és saját maguk által megtermelt élelemmel élelmezett BÖRTÖNT! Ha magyar gyûlölõ és támadó magatartást tanúsít.

Erre mérget vehetsz, ma csinálod a fesztivált, hõzöngsz a kiváltságokért, nem hogy koordinálnál.

Nem jó ez így... csepegtet - és észre sem fogod venni, amikor idegen fog igazoltatni... téged is!

Már leírtam, hogy miért. Nem ismétlem magam, írd be a kugliba, hogy spartakusz vagy spártáéskus és megtudod, ha még fenn van...

Na de nem is ezt akartam kifejteni, tehát a szó: EGYELÕRE. azaz EGY - EL - ÕRE , vagy:

EGY - ELÕRE! A többi utána...

Mi elõtt elemezném, elõször a TÛZ , szót elemezem, Miért? Mert abból fakadt az élet! Abból fakadt az anyag - az illúzió.

Az anyagok összeolvadtak, újjak keletkeztek, a vonzás tûz ereje újabb és újabb dolgokat alkotott. Az élõ világban is hasonló, ugyan az - a szerelem lángja - tüze újat alkotni képes, ezt is lesilányította a gonosz. A gonosz birodalmában, mindenki mindenkivel bármikor, az ocsmány fertõjében.

Tehát a tûz jelenti, elõször a T jelenti a tudás, tanítás - a jót és a gonoszt ismerõ táltost.
magyar-székely rovás jele : olyan mint ha valaminek két antennája lenne.

A következõ az Û betû jelenti az: ülök csendben, tûnõdve, és megértem Isten szavát. Rovás jele : olyan mint ha egy villámlás jelét rajzolnánk, nem mutatott iránnyal.

Az utolsó betûje a Z - mely jelenti az : Isten rendjében összetartó õsi Magyarország zászlaja. Rovás jele: mint ha két vonal között a három egység létre jött volna, ferde csíkozással.
Miért ferde, merül fel mindjárt a kérdés. Miért nem egyenes: Azért, mert a tökéletest soha nem fogja elérni a látható világban. Arra csak törekszik!

Akkor egybe fogalmazva mondjuk ki:

Az a táltos, aki tud és tanít, ismerve a jót és gonoszt, ül csendben, és azon gondolkodik, meg értve Isten szavát, ISTEN RENDJÉBE TERELJE, EGYSÉGBE, MINDENKIT - azaz a zászlaja alá MOST már tudatosan...

Tehát amikor azt mondom, hogy egyelõre, akkor az azt jeleneti, hogy egy elõre, elõl megy és hangja tanítása belénk, hasít, felismerjük, és az ébredés tûzet, csihol a szemekben és a fejekben.

Mihez tudnám hasonlítani? Amikor - valamikor elfogyott az utolsó gyufája is - két követ csiholt, mely szikrát adott - ahogy nagyban úgy kicsiben is, ahogy a villám égõ máglyává változtatta azt a fát amelyikbe bele csapott, úgy változtatta át a kicsi fényt a két kõvel az ember is...

A tûz éltet, fényt és meleget ad, de ölni is tud - ne feledd...elégeti és porrá változatja azt, aki nem úgy használja ahogy azt kell... Despoták ugye értitek?

Ha tûz gyúl a szemekben, a fejekben, miért csodálkozol azon, ha azt mondja neked, hogy pusztulnod kell.

A TÛZET nem sajátíthatod ki, mindenkiben ott szunnyad, de te csiholod, mert az a te dolgod, hogy minél elõbb lángra lobbantsad...

Ma még bátortalanul itt-ott fellobban - de te elfújod, mert, még gyenge, a fúvásod erõs, de napról napra gyengül és végül véglegesen a fuvallati erõd cserbe hagy... és elhagy!

Ma ez az üzenet, jól rágd meg, mert ezt lenyeletjük veled...


Akik pártban gondolkodnak, nem tehetnek róla, annyira beléjük ívódott a gonosz tanítása, hogy elfelejtette, vagy nem tud róla, hogy valaha mûködött és mûködõ képes volt az a társadalom, amiben nem voltak pártok. Több 100 éveken keresztül. Természetesen annak is voltak hibái, de csiszolódott, ami a jogszabályok változásaival igazolható, csak vissza kellene olvasni pártatlan valós írásokat. Azért mert semmi és senki sem tökéletes, a tökéletes megalkotására csak törekedhetünk. A demokrácia igen a köztársaságforma nem bukott meg, a rendszert meg, hogy minek nevezzük, az csupán rajtunk a népen múlik. A parancsuralmi, azaz a pénzhatalomi rendszerben az uralkodó játszik velünk a megosztással, amit a minél jobban szétforgácsolt esetünkben a pártokkal testesít meg. És PONT! Az az punktum erre nincs apellálás ezek tények. A pénzhatalmi parancsuralmi rendszer megbukott - de erõltetik ennek ellenére na vajon miért, õk a hatalom megtartására és gyakorlására játszanak és ezt professzori szinten teszik, míg téged altatnak és ámítanak holmi pártoskodással, színházzal és bohóckodással…

Abban igazad lenne, hogy békésen csak igazi nemzeti párttal lehetne megoldani, de nem lehet, mert a törvényt nem egyformán alkalmazzák - miért nem figyeled az eseményeket - SEHOL SEM - SEMILYEN TERÜLETEN! Õk magyargyûlölõk és pusztulásunkat akarják, ami ki rí cselekedeteikbõl - EZT TE NEM LÁTOD, AKI PÁRTBAN GONDOLKODIK? Látod én pedig ezt nem értem, hogy te ezt miért nem látod és érted...

Kelt: Bázakerettye, 2011. április, 16-án

szeretettel: id. Kiss László
2 #23 Olvaso
- 2011. April 16. 07:26:03
Lévai, kaptál feladatot nem? Mondtam, hogy szedd össze az összes belsõ infót, levelezést és amit tudsz és tedd ki az asztalra, hogy mindenki lássa, hogy mûködik egy "radikális nemzeti" párt. Már ismerek sok ilyen történetet, de majdnem mindenki tud mindent, aztán meg finoman kussol, mert nem akar azért akkora kavarást, hogy a bilit még így kívülrõl kiöthesse. Ennek oka az lehet, hogy azért õt is fogják, vagy infóval, vagy tettel, vagy csak a hülyeségén keresztül. A pártok idejének vége, aki ezt nem érzi, az semmi nem értett meg. Ahol az érdekvédelmet (elviekben a párt is azt szolgálná) sikerült nagyjából tisztán tartani, vagy közben megtartani, ott még szuszognak egy darabig, de nem véletlen haladunk a királyság, császárság hegemoniája felé. Emlékeztek ugye? Felsõ és alsó ház, meg nemzetgyûlés és amit akartok?
Szakszis, úgy is fel lehet fogni, hogy mindenki eljut egyszer képességei és lehetõségei határáig, de ez így van rendben.
Van aki a rétet látja, de van, aki mögötte a folyót és a helyet is, s amikor azt mondja, hogy induljunk neki, akkor nem csoda, hogy a rétlátók nem értik, minek kell kötél, bakancs, meleg holmi és csónak is a réti sétához. A pártok zsidó találmány, ezt megbeszéltük már rég, de ismétlés a tudás maternája. Szervezet nem árt ha van ám egyelõre hivatalosan ugyanazok a zsidajok intézik a bejegyzését és az egyéb dolgaikat, viszont jelenleg azon a szinten, aminek értelme van elég sejteket alkotni, mert a zöm keze még mindig a biliben lóg.
Csak jelzem, hogy a pártokráciában nem pártválasztók már. kb 50%-nál tartanak a statisztikában, de emlékeztetek a lengyel Szolidaritás történetére is.
272 #24 272
- 2011. April 16. 08:38:08
He-he!

Így kezdõdik:
"...Szeretnénk mindenkit tájékoztatni, hogy egy új nemzeti konzervatív pártot alakítunk!..."

Azért jó lenne tudni, hogy mit értenek a "konzervatív" jelzõ alatt!
Már csak azért is, mert a konzervatív dogmatika szerint az emberek alapvetõen nem egyenlõek, ezért a konzervatívizmus képviselõi szerint a társadalmi hierarchia létezése egyszerre szükségszerû illetve törvényszerû, és a mesterséges egyenlõsítõ kísérletek csak erõszakkal képesek elérni céljukat, ezért helytelenek. A konzervatívok véleménye szerint, ennek megfelelõen szükség van az úgynevezett "uralkodó elitre".

Köszönjük szépen, de nem kérünk abból, hogy a jelenlegi csirkefogók, kaméleonként átváltozva a konzervatívizmus önigazolásának álcája mögé bújva folytassák tovább azt amit most csinálnak!

Pfft
272 #25 272
- 2011. April 16. 09:13:10
1496 #26 1496
- 2011. April 16. 09:49:48
Lévai!
Ha a hozzászólásodnál a "Szerkesztés" szóra kattintasz, megjelenik a mezõben a szöveged, és javíthatsz rajta, vagy hozzá is írhatsz, utána újra "elküld"...Wink
1425 #27 1425
- 2011. April 16. 11:54:10
Kerecsen, a vezeri szemelyiseg nagy esellyel csak ezutan szuletik le a Foldre...sajnos! Most vannak olyan csillagallasok, hogy tobbkareju beavatott leszulethet, kit majd kovetni fognak az emberek! A mi dolgunk, az informaciot atadni, felvilagosito munkat vegezni, szellemileg, fizikailag kepezni magunkat, mert az ellenseg, ha tetszik, ha nem eros!
670 #28 670
- 2011. April 16. 12:21:17
Na akkor itt rögtön az elején van egy hiba ami a 22-es csapdája.
„Nem támasztunk nemzetiségi korlátokat sem, mi ebben az országban minden itt élõ számára jólétet és emberi, emberhez méltó környezetet akarunk teremteni.”
Eddig az idézet. Ha beveszitek a zsidókat, mert nem állítotok fel nemzetiségi korlátokat,/ amit nem is tehettek mert antiszemita pártot nem jegyezhettetek be./ már végetek is van. Ha meg a pártban zsidó van a kör be is zárult.
[khmm]fejek.
2 #29 Olvaso
- 2011. April 16. 12:29:13
Levai, látod ez itt a baj! Ami mÛ-ködhet, azt nem teszitek, pedig az orrotok elõtt van, le van írva a recept és olvasni is tudtok. A pártista elme már csak ilyen. Egyik melegágyból a másikba bele és közben azt álmodni, hogy felébredtünk!
Információ, információ, információ és nem ám titkosan, hanem itt nyíltan! A többi nem nyílt, de aki erre nem képse és a tevést abban látja, hogy sok szerencsétlen a másiktól várva, merítve bátorságot egy logó, jelszó alá állva tátja a száját és kiabál ki, az menthetetlen. Az a baj, hogy ezen a mentális határon nem tudjátok túltenni magatokat.
Lévai és a többiek, Timur és csapata a honlap a kirakat, a tükör, ami befelé is trükköz és egyben szûrõ is. Nem sokan érték fel, mi és miért is van, pedig ha ennél is konkrétabban írok, akkor már kisegítõ iskolás szinten, gyógypedagógiailag kellene megközelítenem a nemzet már majdnem értõ fiait és lányait. No ez a baj. Sem hinni, sem tudni nem vagytok képesek!
2 #30 Olvaso
- 2011. April 16. 12:35:21
janó tegnap a rágyióban a holokauszt-ünnepen egy "zsidó picha" mondta be, hogy a zsidó nem egy faj, így hát nem is egy nemzet. Ha tovább értelmezzük, akkor nem is egy vallás és nem is nem is! Tehát nincs! Tegnap a TAHSZ-al jártam így. Mivel ajánlásom ellenére nem tették meg, hogy éles határmezsgyét húzzanak az igaz beszéd és a sumákolás közé, talán már késõ is ezt utólag megtenni. Úgy bukik a kezdeményezés, ahogy elindult. Mindezt elõre elmondtam nekik, de hát az okos a saját kárából, de legalább tanul. A prominensek listáján maga az egyik fõszervezõ is két nevet tudott találni, akik esetleg tiszták, a többirõl már köztudott, hogy nyakig sárosak. Nem veszem zokon, de megint sok energia, pénz és idõ ment el arra, hogy kiderüljön, teljesen alkalmatlan megközelítéssel nem hogy minõséget termelnének ki, hanem a még meglévõt is lazán a sárba rántják, mert csak kicsit voltak figyelmetlenek (intésem dacára).

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.
Generalasi idö: 0.08 masodperc
657,183 egyedi latogato