Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Amikor a hitgyülis gondolkodni próbál

Elõzmények! Link
"Annak reményében, hogy ezt is közzéteszi, néhány szót szólnék a nagyérdemû és tiszteletreméltó követõinek, harcostársainak, pártfogoltjainak.
Annyira kíváncsi lennék, hogy miért jó ez Önöknek így? Ezektõl az indulatoktól és mentelitástól értékesebb és jobb embernek érzik magukat? Azt hiszik, hogy egy háborúval (szellemi vagy fizikális) bármit meg tudnak oldani? Azt hiszik, hogy ha nem lenne egy zsidó, cigány, Hit Gyülis, stb. akiket Önök gyûlölnek, akkor jobb lenne a világ? Nem az Önök által hõn szeretett politikusok és katolikusok fosztották/fosztják ki az embereket? Lásd "Szent" István király idejében, amikor is, bár ezt Önök is tudják, hiszen mindenki tanult történelmet, a katolikus egyház az állammal teljesen össze volt fonódva, aminek egyik következménye volt, hogy anyagilag jól megnyomorították az embereket (kötelezõ tized és kilenced fizetés, adók). Nem beszélve a "nagy és szent" Mátyás királyról, aki a jelenlegi kormány után/elõtt a legtöbb adózási formát találta ki. Azt hiszik, hogy ha a Jobbik képviselõi teljes hatalomra kerülnének, akkor õk nem ugyanezt tennék? Biztos, hogy a zsidók és a H.Gy. a felelõsek az országunk katasztrofális helyzetéért? Miért gondolják Önök, hogy egy Hit Gyülis nem akarna változást, jobbat, szebbet, többet? Mi is emberek vagyunk (még ha az Önök szemében nem is) ugyanazon szükségekkel, igényekkel. A rabló, korrupt, aljas, hitvány, semmirekellõ, hazug emberek által okozott károkat mi is szeretnénk felszámolni, csak nem háború által, mert Isten szerint úgy nem lehet: "Mert nem vér és test ellen van nékünk tusakodásunk, hanem a fejedelemségek ellen, a hatalmasságok ellen, ez élet sötétségének világbírói ellen, a gonoszság lelkei ellen, melyek a magasságban vannak." (Efézusi levél 6:12) Sajnos ezt a tényt azok az emberek is igazolják, akik sem nem Hit Gyülisek, sem nem zsidók, sem nem cigányok, hanem Önökhöz és hozzám hasonlóan magyarok, akik szép számmal töltik meg a börtönöket. Nem arról szól az egész részemrõl, hogy balhézzak, csak nem hiszek az Önök módszereiben, mert ha ez mûködne, akkor miért nem értek még el sehol az országban ÁTÜTÕ sikerekt? Nem a kis részeredményekre gondolok, hanem a nemzeti vagy globális eredményekre. A hitemnek az a lényege, hogy elõbb én változzak meg emberileg, mert minden az egyénbõl indul ki. A jó példa pedig ragadós. Akik nem ismernek azoknak szeretnék egy kicsit bemutatkozni így láttatlanban. 37 éves vagyok, családos, feleségemmel mindketten bejelntve dolgozunk, vannak hiteleink, vannak hiányosságaink, vannak erõsségeink, egyszóval nem vagyunk tökéletesek, de nagyon igyekszünk, hogy az életmódunkkal jó példát mutassunk a gyerekeinknek, környezetünknek. Az pedig, hogy éppen a Hit Gyüliben kötöttünk ki, nem bánom sõt, mert itt tanultam meg (ifjú koromban) többek között azt, hogy, aki nem dolgozik az ne is egyen; hogy tanulni fontos, mert Isten is azt mondja, hogy: "És tudomány által telnek meg a kamarák minden drága és gyönyörûséges marhával." (Példabeszédek könyve 24:4); hogy szeressem az embereket gyakorlatias módon; hogy ne gyûlöljek senkit sem csak a bûnt; hogy ne azonosítsam a bûnöket az emberekkel, mert Isten bárkit meg tud változtatni, ha engedi az illetõ (csak egy példa a sok közül: http://www.youtube.com/watch?v=wJj90Cdsskk; stb. stb. stb. Ezek lennének azok a borzasztó gonosz dolgok, amiket teszünk? Akkor mi a jó?

Minden bizonnyal nem tudok mindenkit meggyõzni, mert még Jézusnak sem sikerült ittjártakor, de annyi biztos, hogy nincs miért szégyenkeznem, nem vagyok értéktelnebb, hitványabb, haszontalanabb, mint Önök közül bárki. Fõleg gonosz nem vagyok, mint ahogyan azt többen állítják, bár igazából nekem mindegy, hogy ki mit gondol rólam, mert amiket már megtapasztaltam közel 17 éve azokat nem fogom és nem akarom feledni senki kedvéért. A sok cinikus és gúnyos megjegyzésre pedig szándékosan nem reagálok, mert nem vagyok megsértve. Nem engedek be semmi rossz érzést, mert akkor én is olyanná lennék, mint SzuhaMaka. Inkább Jézus példáját követem, mert az az életcélom, hogy a lehetõ legjobban hasonlítsak rá.

Remélem, hogy annyi azért feltûnt, hogy számomra a Biblia tekintélye a legfõbb. Ezt azért is akarom kihangsúlyozni, mert sokan manipulálással, agymosással vádolják Németh Sándort. A magam részérõl (merthogy eddig is csakis a magam nevében beszéltem!) csak annyit, hogy beszélhet nekem bárki bármit, ha nem egyezik meg a Bibliával. Németh Sándor pedig nagyon hitelesen beszél és éli meg a Biblia szavait, ezért szivesen hallgatom. Abban az esetben, ha ezt nem így tenné, akkor nem fogom hallgatni. Ha befolyásolásról akarnak beszélni, akkor egyet elismerek: teljesen a Biblia befolyása alá akarom vonni magamat! Inkább, mint egy emberé alá, akinek az érzéseit, gondolatait, terveit a személyes érdekei vagy a környezetének befolyása, esetleg démonikus hatások formálják. Ezektõl nem kérek egy szót sem. Ezzel nem célzok senkire sem, hanem általánosságban beszélek tehát, akinek nem inge ne vegye magára."

Válaszom:

Kedves Attila, mégsem nyúltam mellé! Németh Sándor egy beavatott zsidó hipnotizõr, önök pedig béketõ birkák. Az ilyenek egyszerûen le lesznek vágva, dolguk egyéb nincs. Skandálják csak a cionállam üdvére, Shalom Izrael! Ott is vége lesz a dalnak. Nem sokat tud a gyûlöletrõl. Bevallom én sem, mert nem ismerem az érzést. nem megy nekem. A hitgyüli nem más mint egy degenerált zsidó szekta és sajnos sok jobb sorsra értelmes magyar ember fejét elcsavarták. Elsõ adandó alkalommal fel lesz oszlatva, és a rabbik lóghatnak a hitsorsosaikkal amelyik fán csak akarnak. Tudja, hogy amíg önöknek a bibliai zsidó hazugságot osztja ez a bohóc, a zsidó katonák megszállták a Kárpát-medencét. Õk biztosra mennek, nem bíznak Jahvéban, Adonájban csak a pénzben. Ez nem vicc. Atomtelepítés az országba és a többi. Simon Peresz simán kijelentette, hogy felvásárolták a régiót. Nem Isten, kedves Attila, hanem a gyilkos zsidók. Önök nem hívõk, hanem tudatlan ostoba barmok, ahogy azt a Talmudban a zsidó írja. Pont telibe trafálta ezt a fajtát. Fogalma sincs arról, hogy mirõl van szó. Olvasott egy utalás és valahogy eljutott az oldalra, de nem tudja mirõl beszélünk, miért teszünk. Az olyan félrevezetett idiótákat, mint amilyenek önök, szeretnénk menteni. Jóbbik? Az is zsidó párt, ahogy a Fidesz és a több is. Ugye, hogy fogalma sincs semmirõl. Olvasson kevesebb zsidó maszlagot és szánjon rá az idejébõl néhány napot, hogy a honlapomon tájékozódjon. Nincs sok jelentõsége, de most kapott egy esélyt, hogy ne legyen oktondi! Ha nem megy, még mindig mehet vissza bégetni és shalomozni magyar létére. Szánalmas, de megértem, megértjük. Önök a tudatlanságuk áldozatai és a zsidók szellemi foglyai, sajnos így ellenségei a magyar nemzet megmaradásának. Az ítéletet maga mondja ki magára, de a végrehajtót nem õ választja ki. No, jó okulást! Németh meg az elsõk közt lesz likvidálva. Nem gyûlöletbõl, hanem azért mert Isten ítélt! Õ tudni fogja ennek az okát."

Áldás!
Imre

Hozzaszolasok

1334 #21 1334
- 2011. July 17. 22:49:45
Azt hiszem Imre bacsi, ez volt a legjobb valaszod eddig amit adhattal...Nem maradt ki belole semmi...
Nagyot fog nezni ez a hitgyulis amikor a felesege homlokahoz lesz tartva a glock....(A Shalom tiszt kezeben)
Olyan ez az ember, mint a felesegem kutyaja..Farkcsovalva engedi be az idegent es behuzza a farkat amikor meg akarjuk simogatni..De ettol fuggetlenul szeretjuk...
Az ilyen ember miert nem csinal vmi produktivat es tajekozodna a valosagrol ?????!!!!
3283 #22 3283
- 2011. July 18. 06:24:55
Most sírjak vagy nevessek?!Imre,most beloptad magad a szívembe!WinkMindennel egyetértek amit írtál ennek az Isten birkájának!!!!
930 #23 930
- 2011. July 18. 06:43:37
Nem kell túlspirálni a hugyét, mert az is csak a túléléstechnikák egyike. A tagok tudják ki van tutiban és annak seggébúl csorog nekik a manna.
3283 #24 3283
- 2011. July 18. 06:52:43
Tegnap egy barátommal elmentünk a dohány utcai zsinagógába...(az ellenséget közelebbrõl szerettük volna látni),kicsit olyan volt,mintha kémkedtünk volna...Hát mondanom sem kell,menekülve jöttünk ki,valami hihetettlen idegen érzés kerített hatalmába,mintha nem is a Kárpát medencébe lettünk volna...Egy képet azért láttam,ami megragadta a figyelmem.A zsinagóga udvarába halomra lõve egy rakás zsidaj...(na,az valami nyugalmat árasztott,mint egy csendélet...)Mondanám,hogy utálom,hogy ezt éreztem,de ha végig gondolom,hogy mit tesznek ezek az állatok,akkor tudom,hogy nincs okom szégyenkezni,hihetettlen pusztítás és romlás jár a nyomukba...Az biztos,mégegyszer nem megyek be ilyen helyre,de tanulságnak tökéletes volt...
1 #25 Gerry
- 2011. July 18. 07:24:58
....megint itt!
Ma is jó napom lesz, hiszen este megvolt az elalvás elötti olvasmányom.
olvastad?
SzM - köszi a linkeket, találtam olyant amit még nem láttam. Lassan de bizonytalanul (ki)Kupálódok. Nekem nem megy hip-hop-ra biztosan azért mert nincs aki (meg)vezessen.

...és ennyit a T. Attila 37 éves és családos HitGyülisröl, aki meg van gyõzõdve arról, hogy gyûlöljük.

Attila, figyusz egy kicsit! Nehogy nekem feláldozd az életed a HGY érdekében! Nem kell mártírhalált halnod érte!

Tudod, szeretnék vitatkozni veled, de nem vagy vitapartner. Nem is lehetsz. te csak egy kis reléállomás vagy ami továbbadja a hírcsomagokat. Füleden be, szádon ki. Beállítottak a rendszerbe és mûködsz.
Korod miatt szeretnélek felvilágosítani, hogy semmiben se különbözöl az engem - elöször, idestova negyven évvel ezelõtt - megkeresõ Jehova Tanúi-tól. Amikor a te, kis istenített szektád még sehol sem volt, ezek már akkor hadjáratot indítottak a becserkészhetõ gyenge és befolyásolható lelkekért. Néhányszor megtaláltak, (többször is az elmúlt évek alatt,) egy beszélgetésnél tovább nem jutottam egyikükkel sem. Ök elmondták a maguk elõregyártott és bemagolt szövegeiket, hittel, érzelemmel, szofista logikával (ugye Darvinnak nem volt igaza? Na ezért van nekünk igazunk...), meggyõzõdéssel... én meg nem gyõzõdtem meg.
Jó néhány éve nem jelentkezett egy sem, gondolom lassan kiszorulnak a perifériára. Helyette/mellette viszont megjelent a Hit gyülekezete és "hódít".
Persze nem mindenhol, de minden, jóindulatú, könnyen irányítható személyt potenciálisan befoghatónak tekintve, nem csekély anyagi háttérsegítséggel és médiával próbálják a nyájukat olyan mértékûre felduzzasztani ami már "minõségi tényezõként" szerepeltethetõ.

Attila - Ki után kaptad a neved? Nem akarlak meggyõzni, nem kell kötelezõen elhinned a szavaimat, nem "bizonyítom" neked a Biblia szavaival amit írok. Neked két lehetõséged van ebben az élet(ed)ben. Hinni és hinni. Az egyik ebbõl az amit el akarnak veled hitetni a másik a magyarok szellemében lakozik.

Nem vagyok hívõ - bár katolikus vallású lennék, a Bibliát csak úgy tudtam "tanulmányozni" (ezt neked is javaslom!), hogy Leo Taxil: Szórakoztató Biblia c. ( http://postaimre.euroweb4you.eu//archiv/e107_files/downloads/a_szorakoztato_biblia.doc ) könyvének útmutatását követve olvastam végig és évekig tartott ameddig "kihevertem" az így megszerzett ismereteket. Te - 37 évesen - odáig jutottál el, hogy alávetetted magad egy nálad erõsebb akaratú ember (és csoport) irányításának. Nem vagy egyedül, nagyon sokan vagytok és lesztek amíg világ a világ. Amit ott "tanulsz" azt fogod terjeszteni olyanok felé akik veled egy szinten vannak. Nem mondom azt, hogy ez alacsonyabb mint az itteni... Itt néha igencsak prosztó a stílus, ütjük verjük egymást, néha még magamnak se hiszek és ezzel sokan így vagyunk. Neked sem hisznek az itt olvasók. De azért gondolkozz el azon, hogy mi az emberibb: - Gondolkodás nélkül hinni a szajkózott és erõszakkal beléd tunkolt VALLÁST, vagy hinni önmagadban, a tisztességes és egészséges, alá- és fölérendeltség nélküli világban, a békében, és a gondolkodás erejében?

Tudom, hogy utópisztikus gondolatok, de ameddig neked ezt elmagyarázzák és kézenfogva megígérik, hogy õket kísérve odavezetnek, nekünk ez az alap. Tudjuk, hogy nem vagyunk ott, azt is sejtjük, hogy elbukhatunk (amikor ez jut eszembe, rohadtul sajnálom magam!), mégis a saját utamat járhatom. Tétován, botladozva, félrelépve, de szabad szellemmel.

A végére hagytam, de nem felejtve néhány válaszomat a kérdéseidre.

"Annyira kíváncsi lennék, hogy miért jó ez Önöknek így? Ezektõl az indulatoktól és mentelitástól értékesebb és jobb embernek érzik magukat?"

A válaszom: Nem. Se értékesebb se jobb nem vagyok (csak a saját nevemben írok, másnak lehet más errõl a véleménye)
Az "Indulatok" - itt - nincsenek elfojtva, irányítva és nem kötelezõ hinni a másik véleményét. Ettõl persze az indulatok néha kiborították és remélem még fogják is a bilit.
Mentalitás? - mirõl beszélsz? Kirõl? Vannak itt hangadók, olvasók, szelíden magyarázók, visszafogottak, vadul vagdalkozók, acsarkodók, okosak, hülyeségeket beírók, jól - rosszul fogalmazók, mondanak itt mindent ütnek-vágnak, hogy kiadják a dühüket, hogy ne érezzék milyen tehetetlenek, hogy sírás helyett üvölthessenek...
Mirõl beszélsz ember?
Ha hiszed, ha nem, nem utálom se a cigányt se a zsidót, se téged, de azt se aki az életem során ellenem szólt vag megsértett, megbántott, megalázott... Egy hosszú életbe sok minden belefér, a magyar embereknél a megbocsátás is. Nem gyûlölök, mert nem tudok gyûlölni. Szar ügy, hidd el megpróbáltam, hiszen jó hajtóerõ (az érzést mindenki tapasztalhatta életében ), de hosszabb távon nem megy. Akkor se, ha erõltetem... Ahogy írod neked sem. Elhiszem.

Ugyanakkor léteznek emberek akik ezt (a bennük nagyon jól mûködõ "hajtóerõt") profi módon felhasználják a saját hatalmuk érdekében. A te és az én gyûlölködni nem tudásunkat. Ezt pedig nem hagyom. Neked ez a "mentalitás" ami szemet szúrt? Ugye nem?
Imrérõl meg annyit, neki ezen az oldalon semmiféle "hatalma" nincs. A szavainak igen, de bárki hozzászólhat és ameddig nem "személyeskedik" el is mondhatja a véleményét - amit vagy elfogad az úri közönség, vagy (mint a te esetedben) neked ugrik és szétcincál. Persze ilyen esetben a személyeskedés is megjelenik, de mivel ez nem a te házad, így rád vonatkozik a netikett, a házigazdá(k)ra csak részben. Na igen, ez sem igazán etikus, de ez van!
Wink

"Azt hiszik, hogy egy háborúval (szellemi vagy fizikális) bármit meg tudnak oldani?"

Jó kérdés. Válaszom: Nem. Nem "hisszük" de bízunk benne, ugyanis az életünk, a "mellveregetésmentes" magyarságunk a tét.
Ezért - jobb ha tudod - ölni is képesnek érzem magam.
Nem akarok ölni, ha mégis olyan helyzetbe kerülök, hogy rákényszerülnék, akkor meg fogom tenni. Ha én maradok ott, ezt rendelte a sors, ha nem akkor majd utólag elszámolok a lelkiismeretemmel.

Magyarország nem a zsidók és nem a cigányok országa. Ez az ország, ez a föld a magyarok tulajdona. Azoké, akik egymással békében élnek és magyarnak vallják magukat.

Jól figyelj Attila! Te mi vagy? Magyar vagy zsidó? Tedd fel magadnak a kérdést még ma, mert egy seggel nem lehet két lovat megülni.
Ha meg nem te döntöd el akkor esélyed sincs arra, hogy valamikor a saját kezedbe vedd az életed.
Jó leszel - mint most - marionett bábúnak.

"Azt hiszik, hogy ha nem lenne egy zsidó, cigány, Hit Gyülis, stb. akiket Önök gyûlölnek, akkor jobb lenne a világ?"

A válaszom (immáron harmadszor): Nem. Nem hisszük. Talán néhányan igen de az is inkább egy kívánság, fohász... Az a helyzet, hogy fel se fogod mirõl van szó. Nem az a baj, hogy cigányok élnek, zsidók élnek a földön, azzal is megbékéltünk egészen a közelmúltig, hogy itt vannak közöttünk, velünk együtt, Angyalföldön, a Petneházy utcában laktam, a Röppentyû utcában (két sarokra) meg cigánycsaládok, úgy nõttem fel, hogy semmi bajunk nem volt egymással (egy alkalom kivételével, amikor totál berúgtak és hárman nekem akartak jönni, de megállította õket a kezemben tartott 10 kilós kockakõ látványa.) Persze idegen cigányokkal akkor is vigyázni kellett. De vigyázni kellett a Havannán ha nem ott laktál, a hét- és tizenháromház környékén, a szomszéd falu bálján, ha idegen voltál és ottani lányt kértél fel táncolni... A zsidók a hatvanas-hetvenes években nem tevékenykedtek ennyire látványosan, szerintem tizedannyian sem voltak aktívak a mostaniakhoz képest.
A Klauzál-téren lakó haveromról (akivel szinte mindennap találkoztunk) azt se tudtam, hogy zsidó. Esztergályosnak tanult, ugyanolyan problémákkal és élményekkel mint én vagy a többiek.
Ami most történik a világban az nem a mi "gyûlöletünk" vonzata, hanem az zsidók több évtizedes, tematikusan elõkészített és nagyrészt már megszerzett az összes irányítási-pozíciót érintõ, azt saját hasznukra fordító hatalomátvételének köszönhetõ. Ennek megértése nem megy öt perc alatt. Némelyünknek (nekem is) több évre volt szükség mire felfogta, mi történik és mi várható, ha nem próbálunk semmit se tenni ellene. Szélmalomharc és olyanok mint te, most is teljesen értetlenül állnak elõtte.

Az agymosás nem fáj. Megbékélést, nyugalmat, "valakikhez tartozást" nyújt, cserébe azért, hogy ne tegyél fel olyan kérdéseket, amire úgysem kapnál egyenes választ. Amit meg felteszel arról tõlük várj választ.

Ha neked mára már nincsenek kérdéseid, akkor ne is olvass ilyen csúnya oldalakat mint a miénk.
Itt - jószerint - csak (sokszor megválaszolatlan) kérdésekkel találkozhatsz és dühös emberekkel. Nem jobbak mint te, nem okosabbak vagy intelligensebbek, lehet, hogy egy-egy dologban X vagy Y többet tud nálad, mást élt át, mást tapasztalt, másként nevelte a sors, a környezet, de ez azokra is vonatkozik akik nem is olvasnak "postaimrét".

Több kérdésed nem volt, a magyarázatod egyes dolgokról, már nem újdonság a számunkra. Ez az oldal elég régóta mûködik, sokan sokféleképpen magyarázzák az érzéseiket.
A világod amit látsz, szubjektív. Javaslom lépj kicsit hátrébb, hogy tágulhasson a látószöged.
Ne Imrének vagy nekem hidd el amit itt olvasol! Önmagadat vedd célkeresztbe és tanulj gondolkozni. Rövidesen rájössz magad is, hogy önvédelemrõl van szó, nem gyûlöletrõl.

Amikor egy éjjel mész haza, egy saroknál vagy egy kapualjban váratlanul hárman körülvesznek és a torkodnak nyomják a kést, nagy valószínûség szerint cigányokkal találkoztál.
Ha megnézed kiket ajnároznak a médiában, kik kapják és adják egymásnak a jobbnál jobb szerepeket majdnem biztos, hogy zsidót találsz. Sokuk 30-40 évvel ezelõtt - pályakezdõként - nem is gondolt arra, hogy, a tehetségükön kívül más tényezõ is közrejátszott a kiválasztásukban, jónéhányunknak a mai napig nem kellett szembesülniük ezzel a valósággal és ugyanúgy mint te értetlenül állnak a mai "zsidóellenes" megnyilvánulások láttán. Jó színészek, elõadók, "mûvészlelkek" akik egész életükben nem foglalkoztak önmaguk sikerén kívül más, számukra mellékes "értelmetlen" dolgokkal.
Pedig nem mai keletû a dolog... Ahogy Keresztes Ildikó is kellemes, jó hangjával került színpadra, Presser, Demjén és a többiek egész életükben gazdagították a magyar kultúrát, úgy százával vannak jobbnál jobb elõadók akiket szeretett és értékelt is az ország lakossága.
De azt a százalékos megosztást ami kialakult minden téren már nem a tehetség, hanem a kiválasztott nép, tudatos és manipulált kiválasztásai teremtették meg.
Minden olyan pozícióban ahol irányítani, befolyásolni, lehet a tömegeket, a maguk és fajtársaik számára birtokukba vettek, legyen az a politika, gazdaság vagy a mûvészet bármely ága.
Ahol a hatalom ott a pénz, a siker, a lehetõség és a jövõ.
A múltjukból következik, jelenükbõl szükségszerû, különben nincs esélyük a túlélésre. Nézd meg (ha még nem láttad) a Harag napja c. filmet!
A világ egy része felébredt de az emberek nagyrésze még bizonytalan, nem érti (vagy nem akarja érteni, látni) ami feketén-fehéren ott van a szeme elõtt.
A hatalomban élõ és azt megszokott környezetüknek tekintõ zsidók, jól látják a veszélyt ami közeledik. Sok egyszerû zsidócsalád meg nem tud semmirõl. Nem is akar mást, csak békében élni. Moldova György ezt írta le "Az utolsó töltény" "önéletrajz töredékek" sorozatában. Igaza van és ma is jól látja a dolgokat. Nem ö az "ellenség", ugyanúgy a mi oldalunkon áll, és ugyanaz a hatalmi szféra küldi majd a vágóhídra, mint minket. Remélem ezt már nem éri meg, békés halált kívánok neki amikor annak természetes ideje eljön.
Magunknak is ugyanezt kívánom. Büszkén, emberként élni és - amikor kell - békében távozni errõl a világról. De a jelenünk ennél már sokkal eldeformáltabb.

Gerry
74 #26 74
- 2011. July 18. 09:51:03
Kedves GERRY!

Ez az írásod - gondolom nem csak bennem, ha nem sokunkban "kik átlátnak a szitán"

õszinte tiszteletet parancsol - mert a valóságot írtad le - összességében -

szeretettel: spari:...
1496 #27 1496
- 2011. July 18. 10:01:35
Kedves GERRY!

Csatlakozom sparihoz! (Csak el ne olvadj...Smile )

Így volt ez a nemzetiségekkel is Magyarországon. Nem volt ellentét az együttélõkben, ismerték a másikat, tiszteletben tartották, vagy a három lépés távolság volt meg...
Addig, amíg az "ármány" mindent meg nem tett azért, hogy LEGYEN!
1 #28 Gerry
- 2011. July 18. 10:06:43
Arany - csak egy picit. melo van
1248 #29 1248
- 2011. July 18. 15:44:52
Gerry meghajol
658 #30 658
- 2011. July 18. 18:12:23
Gerry nagy voltál, köszönjük!

Atillának ajánlom egy volt HGY tag gondolatait:

http://kortefa.x-web.hu/index-4.html oldalon
Deák Hajnalka:
Kiegészítõ füzet Bartus László: Fesz van c. könyvéhez

Csak hogy ne gondolja azt, hogy elfogultak vagyunk a HGY-vel szemben

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.
Generalasi idö: 0.09 masodperc
635,085 egyedi latogato