Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Vona szövetségese: Mi majd le merünk lõni egy rohadt, tetves zsidót?

(Hú, hát én ehhez inkább már hozzá sem szólok!)
A Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom által az idén 11-szer megrendezett Magyar Sziget fesztiválon a gerilla hadviselésrõl tartott elõadást Tyirityán Zsolt, a Betyársereg vezetõje és Dér Zsolt, a Betyársereg tagja.

A Szent Korona Rádió sátrában csütörtökön megrendezett beszélgetést Tyirityán Dér Zsolt bemutatásával kezdte. Kiderült, hogy Dér délszláv háborús veterán, a kilencvenes években Szentlászlónál harcolt, majd miután „Boszniába terelõdött a harc, õ akkor is visszament, de akkor már nem a magyarság védelmében, hanem gyilkolni akart, és ezért is megérdemel egy tapsot” – kezdte Tyirityán, és jelezte, az sem érdekli, mit szól mindehhez Gaudi-Nagy Tamás, a Jobbik parlamenti képviselõje.

A Betyársereg vezetõje ezt követõen arról beszélt, hogy a gerillaháború a világtörténelemben az egyetlen harcászati forma, amelyet „nem gyõztek le, nem semmisítettek meg, nem számoltak fel.” Tyirityán - aki elmondása szerint „viszonylag hosszú idõt” töltött börtönben – úgy vélte, hogy az ember akkor tud hatékonyan harcolni, „ha életben és gondolkodásban egybe van rakva, tehát nincsenek benne kételyek: akkor tud valóban ölni”.

12 apostol

A Betyársereg vezetõje megállapította, hogy bár „a zsoldos tud brutális lenni, tud gyilkolni egy szinten, de valódi, végsõkig kitartó harcra képtelen”. Ez utóbbira csak az képes, aki meg van gyõzõdve a saját igazáról.

Tyirityán a gerilla harcosok taktikájával kapcsolatban azt mondta, annak „a leglényege, hogy ne a döntõ csapást erõltessék, hanem folyamatosan, lassan õröljék fel az ellenséget”.
Saját mozgalmáról szólva kijelentette, „a Betyárseregen belül fegyelmezettek vagyunk és jól felkészültek egy szinten, de nekünk is nagyon komolyan meg kell szervezõdnünk”. A szervezet irányítása kapcsán Michael Collinsra hivatkozott, aki a tizenkét apostol elmélet vallja: Eszerint tizenkét egyedülálló, fiatal, és rendkívül elszánt ember képes hatékonyan irányítani egy ilyen szervezetet. Éppen ezért Tyirityán családos embereknek nem is javasolja a Betyársereghez történõ csatlakozást, mert oda „olyan emberek kellenek, akik valamilyen szinten az életükkel már leszámoltak. Mert vagy börtönbe fog kerülni rövid idõn belül, vagy lelövik a TEK-esek (Terrorelhárítási Központ – a szerk.), vagy van egy harmadik lehetõség is, akkor mi gyõztünk”.
Tyirityán szerint a Betyárseregbe vágyó fiataloknak elõször is le kell számolniuk magukban a fogyasztói társadalom okozta lustasággal, hedonizmussal, fegyelmezetlenséggel és egoizmussal, majd ha ez sikerült, megnyílik az esélye, hogy „szabadságharcos vagy önfeláldozó mártír” váljon belõlük.

Három millió cigány vs. három millió nyugdíjas

A Betyársereg fõbb céljairól Tyirityán nem akart nyíltan beszélni, azt azonban elmondta, hogy ez egy speciális csoport, ahová azért kerül be az ember, mert mentálisan vagy akár fizikálisan olyan dolgokra képes, ami elüt a nagy átlagtól. „Mert olyan dolgokra lesznek ezek a srácok alkalmazva egy idõ után, amire egy átlagember nem képes” – tette hozzá.

Dér Zsolt ezután arról beszélt, hogy hamarosan elõáll az a helyzet, melyet Vona Gábor Jobbik-elnök vázolt fel, miszerint Magyarországon hárommillió éhes nyugdíjas fog szembenézni hárommillió éhes cigánnyal. Dér szerint a fehér lakosságnak egy idõ után elfogy a türelme, és különbözõ, faji alapon szervezõdõ önvédelmi csoportokat fognak létrehozni. „Senkinek ne legyenek illúziói azzal kapcsolatban, hogy a rendõrség és a hadsereg kivel szemben fog fellépni. Ha az emberek azt fogják látni, hogy nem mûködnek, akkor agyon fogják verni elõbb-utóbb a kertjükbe bemászó cigányokat, helyi önvédelmi csoportokat alakítanak, és máris létrejött az, amit terrorizmusnak hívunk. És erre a pintéri rendõrség is készül. Hiszen létrehozták a TEK-et, ami nem más, mint Orbán Viktornak és Pintér Sándornak a magyar gárdája, csak kicsit jobban felszerelve és nyugati támogatással”.

Lõni, ha más bõrszínt lát

Tyirityán ezt követõen azt mondta, hogy el kell jutni oda, hogy „egy gépkarabélynak az elsütõ billentyûjét valaki meg tudja húzni, esetleg akkor, hogyha egy másabb bõrszint lát”. A Betyársereg vezetõje szerint a fajok háborúja zajlik, ezért el kell jutniuk egy szintre: „arra, hogy újra agresszívvá, erõszakosakká, szikárakká, mohókká, szinte fenevadakká váljunk”.

Ugyanis, tette hozzá Tyirityán, saját értékeink megvédése másképp nem fog mûködni. „Mikor az izraeliek ide fognak jönni Merkava harckocsikkal vagy Lopakodó bombázókkal, bennük meglesz az a morális kérdés, hogy lakóházat szétlõjön?” – tette fel a kérdést a Betyársereg-vezetõ, majd a választ is megadta: „Biztos vagyok benne, hogy nem! És bennünk lesz-e annyi, hogy le merjünk lõni egy rohadt, tetves zsidót?” – tette fel az újabb kérdést, mire a közönség soraiból többen azt kiabálták, hogy „lesz”, majd kitört a taps.

Az elõadás végén a jelenlévõk kérdéseket tettek fel az elõadóknak. Az egyik érdeklõdõ arra volt kíváncsi, „hogyan tudjuk kikapcsolni magunkban azt, hogy ne ölj?!”

Tyirityán egy kérdéssel válaszolt: „Ha esetleg, ott feküdne édesanyád vérbe fagyva, és egy mocskos cigány szurkálná belé a kést, szerinted te hallgatnál arra a parancsra, hogy ne ölj?”.

Zagyva Gyula, Tyirityán Zsolt, Toroczkai László, Vona Gábor, Kiss Róbert 2009. nyarán, Szegeden


A Betyársreg a Jobbik stratégiai szövetségese. 2009 nyarán a Toroczkai László – jelenleg a Jobbik önkormányzati képviselõje - által szervezett Nemzeti Garancia-találkozón a „nemzeti oldal” legfontosabb erõi képviseltették magukat: Szegedre látogatott Vona Gábor Jobbik-elnök, Budaházy György, Kiss Róbert, a Magyar Gárda akkori fõkapitánya, Zagyva Gyula, HVIM elnöke, jelenleg a Jobbik parlamenti képviselõje és Tyirityán Zsolt, a Betyársereg vezetõje. A tanácskozás utáni sajtótájékoztatón hangsúlyozták, hogy határozottan képesek együtt dolgozni a jövõben is, az együttmûködés részleteit azonban stratégiai okokból nem hozták nyilvánosságra.

Toroczkai László az idei a Magyar Szigeten arról beszélt, hogy a Jobbik és szövetségesei között azóta is jó az együttmûködés, hogy a párt bekerült a parlamentbe.

atv.hu
Link

Hozzaszolasok

601 #21 601
- 2011. August 10. 18:04:03
Imrém!! Egyedül nem? Ok,elfogadom,de akkor kivel?? Dehogy nem akar,ezek a cikkek a nagyon [khmm]a Kináról,Észak Koreáról... Szerinted ott hány percük lenne,mielött felakasztják,vagy minimum lecsukják õket a Hungarista elveikért? A magyar mindig csak a magyarra számithatott,ez igy volt,s igy is lesz sajna mindig....
2 #22 Olvaso
- 2011. August 10. 18:26:23
Bela, nem vagyok "szakértõ", de alapvetõen téves az attitûd ezekben a kérdésekben. Amit a hungarista hungarizmusnak nevez és amit Szálasi lényegében összefoglalt, nincs ám olyan messze a konfucianizmustól, amely Kína hivatalos államvallása volt (és ma is az, ha a kommunistának mondott klasszika-filologiát most nem számítjuk).
Amit te "megfelelési vágynak" titulálsz, az nem más, mint helyzetelemzés és annak bemutatása, hogy merre fordul a világ szekere, legalábbis látszólag. Tudod, hogy az MNA sem nem náci, sem fasiszta, sõt ma már azt sem lehet rájuk mondani, hogy ortodox hungaristák, hisz Szálasi javallata is az volt, hogy "alkalmazzátok a kornak és a körülményeknek megfelelõen"! Nézd, ha az oroszok akarnak, akkor bejönnek. Ez ténykérdés. A zsidók már itt vannak, így teljesen mindegy, hogy most a cigányoktól ki és miért retteg és jogos önvédelembõl hányat gyilkolna le.
A magyar-magyar összefogás elég csehül áll. Ölni már sokan akarnának, de ez kevés az élethez és a zsidó-mentes önkormányzatiság és a tényleg szuverén Magyarország megszervezéséhez. Nos, ezen a téren sok lemaradás van, de az MNA igyekszik legalább, ugyanakkor "hozott anyagból" dolgozunk és ezzel nekem is elég "szerteágazó" tapasztalataim vannak. Nézd, most amondó vagyok, hogy ha jól, stabil alapokkal nem tudjuk megcsinálni, akkor még sok türelem és sok keserûség árán meg kell várnunk, míg érdemes lépni. Lehet, hogy egyre kevesebben maradunk és lehet, hogy többen nem bírják már cérnával, de ha az egészet nézzük, akkor ezt csak így lehet "közösen", vagy sehogy. IMádkozz azért, hogy minél gyorsabban legyen minél rosszabb és ez minél több idiótát térítsen magához!
2 #23 Olvaso
- 2011. August 10. 19:10:11
No, Béláim, ennyire észlények, hogy aztán magyarázkodhat meg elhatárolódhat meg a ...de tudjátok mit, ezek tényleg sem nem nbh-s beszervezettek, csak szimplán úgy hülyék, ahogy vannak, viszont most van apropó leválasztani a sz@rt a sz@rról.

A Betyársereg vezetõje szerint nem a jövõbe vezetõ út, amit a Jobbik csinál

Tyirityán ZsoltKét jobbikos képviselõvel is többször közösen szerepelt rendezvényeken a Betyársereg nevû szervezet vezetõje, Tyirityán Zsolt, aki zsidók lelövésérõl és faji háborúról beszélt a Magyar Sziget fesztiválon. A Jobbik szerint "békés egymás mellett élés" jellemzi a két szervezet viszonyát. Tyirityán az Origónak azt mondta, csak egy fikcióról beszélt, amelybõl kiragadtak mondatokat. Szerinte nincs realitása az elõadás tartalmának, és csak önvédelem estén alkalmazna erõszakot.
Egy fikciós beszélgetésbõl ragadtak ki mondatokat, amikbe bármit bele lehet magyarázni - így jellemezte az Origónak Tyirityán Zsolt, a magukat Betyárseregnek nevezõ szervezet vezetõje az ATV honlapján kedden megjelent cikket, amelyben Tyirityán egyik elõadását foglalták össze a Magyar Sziget fesztiválról.
A cikk szerint Tyirityán többek között azt mondta, hogy "el kell jutni oda, hogy egy gépkarabélynak az elsütõ billentyûjét valaki meg tudja húzni, esetleg akkor, hogyha egy másabb bõrszint lát", illetve azt kérdezte a közönségtõl, hogy "bennünk lesz-e annyi, hogy le merjünk lõni egy rohadt, tetves zsidót?"
Nem hisznek a pártpolitikában
A honlapja szerint magát tekintélyelvû, önszervezõdõ klánok laza szövetségeként jellemzõ Betyárseregrõl azt mondta Tyirityán, hogy önvédelmi szervezet, és csak fizikai támadás esetén alkalmaznak fizikai erõszakot. A Betyársereg akkor vált ismerté, amikor több tagja is megjelent az etnikai konfliktusokkal terhelt Gyöngyöspatán, a szervezetrõl itt olvashat bõvebben.
Tyirityán a Betyársereg képviseletében más radikális szervezetek mellett 2009-ben találkozott a Jobbik elnökével, Vona Gáborral, de állítása szerint semmilyen formális megállapodást nem kötöttek, és azóta nincs semmilyen kapcsolatuk a Jobbikkal. "Nem hiszek a pártpolitikában, nem a jövõbe vezetõ út, amit a Jobbik csinál" - mondta az Origónak, hozzátéve, hogy "bizonyos kérdésekben egyezik a véleményük, bizonyosokban nem".
Dúró Dóra, a Jobbik szóvivõje azt mondta az Origónak, hogy 2009 óta nem állnak kapcsolatban a szervezettel. "Nem nevezném õket a szövetségesünknek" - mondta Dúró, aki "békés egymás mellett éléssel" jellemezte viszonyukat. Tyirityán ugyanakkor többször is tartott már közös elõadást Zagyva György Gyula jobbikos parlamenti képviselõvel. Egy májusi elõadásukat egy másik jobbikos képviselõvel, Németh Zsolttal tartották közösen.
Fiktív gerillaháborúról beszélt
Tyirityán a Magyar Sziget fesztiválon tartott elõadásáról azt mondta, nem tényállásokról beszélt, hanem egy szituációs gyakorlatról. Ebben szerinte arról volt szó, hogy ha a jövõben kirobbanna Magyarországon egy faji vagy polgárháború, akkor hogyan lehetne lefolytatni egy gerillaháborút. Tyirityán szerint azonban "abszolút nincs így, hogy mi itt tartanánk", és semmilyen realitásalapja nincs annak, hogy más bõrszínû embereket kellene megölni.
(Origó)
http://kuruc.info/r/2/83303/
272 #24 272
- 2011. August 10. 19:46:45
http://www.szentkoronaradio.com/belfold/2011_08_10_tyirityan-ontsunk-tiszta-vizet-a-poharba

ja igen
2 #25 Olvaso
- 2011. August 11. 05:10:49
SZM, az idézett cikk alatt a hozzászólók már minõsítették. Szépen semlegesítik önmagukat.
2 #26 Olvaso
- 2011. August 11. 05:17:34
Itt már mindenki lövöldözni akar? Plágiumért perelhetnélek, de nincs kinél, ugyanakkor megjegyzem, hogy rosszul használjátok a retorikát. Erõltetett, hiteltelen és Zagyva. Nem hiszem el, hogy az NBH-Mossadnak nincs jobb szakembere, aki fel tud készíteni benneteket és a szátokba adja, amit kell!

Toroczkai szerint Gyurcsányt tizenéves korában, a KISZ-táborban kellett volna agyonlõni
A HVIM alapítója csak azt mondta ki, amelyet mindnyájan gondolunk Gyurcsányról.

A Magyar Sziget szombati Sajtóklubjában Toroczkai László a HVIM vezére, Pörzse Sándor és Z. Kárpát Dániel jobbikos országgyûlési képviselõk elemezték az aktuális politikai helyzetet.

A Norvégiában történt mészárlás kapcsán Toroczkai leszögezte: nem árt tudni, hogy Breivik a norvég munkáspárt ifjúsági táborának résztvevõire nyitott tüzet Utoya szigetén. A jobbikos képviselõ szerint a tragédiáért a norvég politikai elitet terheli a felelõsség, és bár a maga részérõl elítéli a történteket, nem fog virágot vinni a sírjukra.

„Tudom, hogy ez most nagyon antihumánusan hangzik, de ilyen vagyok” – tette hozzá Toroczkai, majd saját köreikrõl kezdett beszélni: „Vajon itt, a Magyar Szigeten hányszor hallottuk egymás szájából, hogy agyonlõném Kalasnyikovval, mondjuk a Gyurcsányt. Ki nem mondta legalább egyszer? Kinek a száját nem hagyta el ilyesmi, hogy agyonlõném ezt a rohadt Gyurcsányt, vagy mostanában Orbán Viktort? Szinte mindenki mondta, valljuk be õszintén. És most a The Sun, meg a Népszabadság, meg nem tudom, hogy kiknek a munkatársai, akik itt lapulnak közöttünk és rögzítik, nekik is mondom, nyugodtan adják le, vállalom: én is nagyon sokszor mondtam, hogy agyonlõném Gyurcsány Ferencet”

Toroczkai azt is kijelentette, „még nagyobb szívességet tettünk volna a magyarságnak, ha tizenéves korában, a KISZ-táborban lõttük volna agyon” a korábbi miniszterelnököt. A közönség tapssal jutalmazta az elõadót, aki bátran merte megfogalmazni mindannyiunk szívünk rejtett óhaját.

(ATV nyomán kuruc.info)
601 #27 601
- 2011. August 11. 05:26:51
Imrém ! Köszönöm kimeritõ válaszodat!!! Igyekszem tisztában Lenni a Hungarizmus lényegével,sokat olvasok a témában,persze ettöl még sok mindent én sem tudhatok. A világ változásait sokan látják(már),s érzik,s azt is hogy nagyon változnak az erõviszonyok,de attól,h istenitjük az oroszt,kinait,még jobb nem lesz. Ha rendet kell raknunk,az csak rajtunk fog múlni,s a Te szavaiddal élve,elég csehül állunk,ami igaz is sajnos. Napról napra több a kiábrándult ember,de szerintem ezeket a dolgokat te sokkal jobban látod nálam!!! Kinában,Oroszországban a mai napig judaista jelképek alatt masirozva éltetik a nagy honvédõ háborút(amit te is jól tudsz,hogy egyáltalán nem úgy volt),úgyhogy engem nem nagyon lehet meggyözni arról,hogy ezek ám a [khmm]a gyerekek. Remélem személyesen folytathatjuk majd a beszélgetést,nem itt a világhálón!! Kitartás!!!
2 #28 Olvaso
- 2011. August 11. 05:37:26
Béla, megértelek, de mindenhez idõ kell. Igazad van, hogy nyakig benne van az "orosz" és a "kínai" is a zsidó maszlagban, de bontogatják a mázat. Tegnap már olyan cikket olvastam, amelyben azt feszegetik, hogy Sztálin kérésére támadta meg Hitler a CCCP-t. Ha mi "csehül" állunk tudatilag, õk még rosszabbul, ezért nem is az a kérdés, hogy isteníteni kell õket, mert ha nem változtatnak sürgõsen, akkor nekünk teljesen mindegy lesz, hogy a zsidó-zsidóval kell megvívnunk, vagy az orosz-kínai-zsidó maffiával. Ez a döntés viszont nem rajtunk múlik. Ha nem változtatnak, akkor nekik is végük, csak kicsit tovább tarthatják fenn a látszatot, hogy nem. Nem egyszerû ez és a hosszú évek alatt a mostani vezetõik is sikeresen és nyakig belemásztak a maszlagba, így egymást sikeresen zsarolják. Alapból igazad van, ám azt is meg kell értened, hogy vezetgetni azokat tudod, akikben a partnerség esélyét meglátod. Persze nem a mi dolgunk kimosdatni õket a korrupciós zsidó mocsokból, mert az nálunk is van bõven, de ahogy eddig is sikerült több ponton rávilágítanunk arra, hogy mi az ami és ahogy mûködhet és mi az, ami nem fog, ez már a mi felelõsségünk. A többit inkább nem írom le most.
2418 #29 2418
- 2011. August 11. 19:31:06
A rendõrség tud az eseményrõl, de hallgat:
http://www.origo.hu/itthon/20110811-t...asrol.html
2418 #30 2418
- 2011. August 12. 05:21:25
Félelmetes zsidózás a szigeten. Vizsgálódik a TEK.
http://hvg.hu/itthon/20110812_zsidoza...t_nyomozas

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.
Generalasi idö: 0.09 masodperc
635,085 egyedi latogato