Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Bízni (c), vagy busi-ness?

NaplóSzerbiát és környékét földrengés rázta meg. „És mégis mozog a föld?”- kedves elvtársak? Nagyobb a tét, mint azt legtöbben gondolnák, de jól van ez így. A hétvégére kaptam ígéretet a kutatóktól, hogy egy veretes anyaggal állhatok elõ nyilvánosan, de lesznek kérdések, amit csak annak a pár személynek tárhatok fel, akiket erre „méltónak” találtak eddigi megnyilvánulásaik alapján.
De addig is bogarásszuk csak össze a történéseket, mert vannak ám. Gyurcsány illegitim kormányról beszél teljesen nyíltan? Mi történt? Elment az esze? Radikális nácifasiszta lett vagy mi történet vele? Nem a Jobbik tüntet, nem õ hirdeti az igét, hanem a szintén „zenész” apród? Ha nem érteném az okát, akkor azt is mondhatnám, hogy a fene se érti, de úgy tûnik, hogy aminek össze kellett nõni, az össze is nõt. A kuruc arról ír, hogy „Tél végére elfogy a liszt, megdrágul a kenyér” (már tavasszal jeleztük a tendenciát)
http://kuruc.info/r/2/68961/
Link
közben meg lemondott Papcsák és Lázár is visszatáncolt, miközben az ál-Pintér meg nincs sehol? Hú ez komoly helyzet. A Ferihegyi reptéren is újra megy a tapizás, komoly Mossad-módra, de mindez így „normális”. Obama Indiába szalad, miközben a német külügyér is éppen arrafelé cselleng és Kína most nyilvánvalóan elõre tör. A FED 600 milliárd dollárt dob a piacra, ezzel átmeneti megnyugvást okoz, majd az inflációt felpörgetve sikeresen értékelhetik le a nemzeti valutájukat. Olyan tendenciákat látni, hogy csak azt nehéz megjósolni, hogy pontosan milyen átmenettel kezdõdik el az az j éra, amelyrõl itt is sokat írtunk már. Liebermann Angliában kalapol, mert Izrael egyre nagyobb kutyaszorítóban van, de még mindig angol gyarmat, ahogy ezt annak idején Rotschild (ék) eltervezték. Közben azt is állítják, hogy az angolszász vonal addig nem mûködhet, amíg a háborús bûnösök szigetországba lépését az angol bíróság szankcionálja. Talán az sem véletlen, hogy Izrael éppen most lép ki az UNESCO-ból, s Clintonné erõsen elkezdte szorgalmazni a START-3-at, ahová Izrael atomarzenálját is be kell terelni. Szerintem a végkifejlet felé haladunk, nem kis tempóban, még akkor is, ha minden valódi történést egy másikkal álcázzák. Szaúd-Arábia éppen most akar becsatlakozni a zsidókhoz nyíltan is, de ennek n kifejezetten örülök, mert ott húzódik már a demarkációs vonal így is, s annyi fegyvert pakolnak oda az USA zsidók, hogy mindenféle célból alkalmazhatók, alkalom adtán, még Izrael ellenében is. Az átrendezõdés valódi arculata csöppet sem békés, s amit még sokan pár hete sem mertek elképzelni, az ma már tény. Közös „drog-felsztámoló” csapatokat mûködtetnek Afganisztánban. De ha valakinek beszédesebb anyag kell, akkor itt van ez a kép is!



Bizony! Medvegyev fegyverrel gyakorolt, miközben a mesterlövészek kiképzését nézte végig, s ígéretet tett egy diszciplinájában és fegyverzetében is modern hadsereg létrehozására, melyet meg is fizetnek.




Az új találmányok terén is elõreléptek, mert az álcázás területére is betört a gumeitechnológia. A gyereknek veszek egy ilyen SZ-300-as komplexumot az udvarra, ugrálóházasat játszadozni.



Azért van itt lényeges kérdés is!

„Szia Imi.

A következõ infokat most kaptam. A multik így fogják kivédemi a válságadót:

A biztosítók és a nagy cégek nem hivatalos válaszlépését a nagyobb terhekre.
Azt mondja egy ismerõs, hogy fel vannak háborodva. Mert hogy amíg a fidesz nem volt kormányon, addig tudta, hogy a gazdaság élénkítéséhez nem szorítani kell, hanem engedni. Most meg azt mondják, hogy pont ott folytatja a fidesz, ahol az mszp abbahagyta, csak keményebben és sokkal nagyobb társadalmi támogatottsággal.
Azt mondja, hogy nem várják meg, hogy mi lesz a vége, inkább cseleznek egyet. A csel lényege, hogy a cégeket gazdasági okból szolgáltató részlegekre osztják. Na ebben semmi új nincs, de a többi érdekes. Azt mondja, hogy pl. ott van az eon. Igen tõkeerõs, és nem akar beszállni ilyen módon a teherviselésbe. Mit csinál? Az IT részleget, mint külön szolgáltató egységet elviszi külföldre. És hogy mi ebben a poén? Hát az, hogy a külföldi részleg olyan szolgáltatási árat nyom az itthon maradt részlegekre, ami szépen elveszi tõlük a hasznot. Így többszörösen veszítünk. Egyrészt ugye ugranak a multik adói, mert hát kis nyereségnek kisebb az adója is. Aztán ugranak azok a munkahelyek, amik az itthoni munkavégzéshez kellettek. Aztán meg ugranak az itthoni fizetések itthoni elköltései, mivel a pénzt viszik ki az országból.
Az egyetlen kiút az én adóreform javaslatom lenne, de ahhoz meg nincs elég támogatottsága, hogy át lehessen verni a törvényhozáson, fõleg így, hogy a fidesz a külföldi tõkével szemben ellenérdekeltnek látja a javaslatot, és a 2/3-ad az ugye eléggé nehezen ûberelhetõ....

A gazdaságot, pedig így fogják kirabolni:

azt mondja az ismerõs, hogy azt látják, hogy jobban van ez az egész kitalálva. Ugyanis az a taktikájuk, hogy folyamatosan nyomnak pénzt a gazdaságba, ami nagyon látványos lesz, és mindenki fog egy kicsit érezni belõle, és ezzel táplálják a reményt. Csak hogy közben olyan pénzeket vonnak el, amivel egyenesbe lehetne hozni a gazdaságot globálisan és ezt viszont eltakarják mindenki elõl. Szóval ez a fõ gond, hogy ügyesen csinálják. A magyar ember többsége, meg békét szeret, még ha verik a hátát a korbáccsal, akkor is.
Nézd meg, most az megy fennhangon, hogy 1 millió munkahelyet teremtenek. Ezt hallja mindenki, meg az orbán beszédét a rádiókban, hogy fogjunk össze a károsultak érdekében. És ez mind szimpatikus. Állítólag ez az egész vörösiszap is egy megtervezett sztori volt, ezért is nem tettek semmit, amikor az MSZ-es szakemberek szóltak, hogy baj lehet. És tudod, ez durva. Itt már konkrét halálesetek voltak, és nem csak annyi, hogy eladósítják az országot. Én attól tartok, hogy aki ezt megcsinálja, az mástól sem riad vissza. Ha itt a nép az öntudatára ébred, akkor a rendõrség meg a katonaság fogja kordában tartani, mint a franciáknál. De ne legyen igazam....

Ezekrõl mi a véleményed?”

„Szia.
Na,Imre barátom.
Itt az elsõ hír,amirõl tegnap írtam.
Link
http://www.echotv.hu/?akt_menu=16&r_id=32&hir_id=230283
Ezek már spekulálnak arra, hogy minél kevesebb különadót fizessenek.
Rímel arra, amit küldtem,nem?”

Szerintem DE! A bankok most másképpen játszadoznak. A kilakoltatásokat ugyan "moratorizálták”, de az adósaik „tartozását” nagy lendülettel „eladták” saját faktoring cégeiknek, akikre nem vonatkozik a banki etikai kódex, s most ezek nagyiparilag jegyzik be tulajdonjogukat az ingatlanokra a földhivatalokban, a tulajdonosok tudta nélkül. Most várok még egy összefüggõ anyagot ezzel kapcsolatban, de nincs kétségem, hogy ezt a formulát mûködtetik.

„Szia Imre! Érdekelne a véleményed az elmúlt napok levélbombái kapcsán. Úgy vélem ez csak egy újabb zsidó provokáció a még független arab országokkal lejáratására, hogy jogot formáljanak Irán lerohanásához. Úgy intézik a be etetést, hogy a világ az araboktól rettegjen, és rávegyek a másik zsidó államot (usa) -t Irán megtámadására, de abba mi is belepusztulunk!”

A helyzet az, hogy a repülõtereken hirtelen megjelent bombás-csomagok, amelyeket az MI-6 olyan mohón leleplezett, nagy valószínûséggel Mossad-CIA-MI-6 akció terméke volt, amiire korábban éppen maguk hívták fel a figyelmet, mint lehetséges veszélyre. Ez egy utolsó utáni erõlködése már a cionistáknak, de észlelniük kellene, hogy lassan csak szúnyogok lesznek a medve szõrös valagán, s amíg õk körülzümmögik az ursust, addig az megy nyugodtan elõre és majszolja a mézet. Ettõl függetlenül azért van nála szúnyogirtó is, mert éppen a susnyásba készül, ahol ezek piszokul elszaporodtak.

Így van ez, ha ezek az alábbiak "üzletelnek", de már bízni nem mernek egymásban sem.


Hozzaszolasok

608 #21 608
- 2010. November 05. 10:52:50
Arany!
Remélem a temetõjük is!
1505 #22 1505
- 2010. November 05. 11:32:28
Tulok
Én is szívesen dicsérem ezt a hsz.-edet (is), nemcsak mert személyes biztatás van benne, hanem elsösorban azért mert sokat megvilágít, és sokat ad.
(Tudásban is, reményben is)

keep far go
1102 #23 1102
- 2010. November 05. 12:30:56
Kedves Tulok!
Tökéletesen igazad van,ami ebben a baj,hogy nem csak Magyarországon,de a világ bármelyik pontján az a tendencia,hogy az emberek még mindíg bíznak országuk vezetõiben,és eszükbe sem jut,hogy éhezhetnek!
Még élnek öreg anyáink,és öregapáink közül néhányan,akik elmondhatnák milyen az,mikor árvacsalánból kellett levest fõzni,de az öregek tisztelete kihalt,és csupán bolond vénembernek hiszik õket,akik mumust látnak!

Pedig nálunk beindult az a folyamat,ahol a termelõk csere-berélnek egymással élelmiszereket,és nemcsak egymással,hanem a termelni képtelenekkel is kapcsolatban állnak!
A folyamat lassú,mivel az emberek zöme,még mindíg a Tescó-kat látja éléskamrának,amellett,hogy hallotta a hírt az 1 napos készletrõl!
Ezek,sajnos életképtelen emberek,lustaságból,vagy gondolkodás hiányának magasfokától,de lehet egyszerûen csak a luxusnak mondott városi kényelem elvesztésének a félelmétõl,nem hajlandók kapát,kaszát fogni a kezükbe!
Hallottam olyan zöngéket is,hogy "nehogy mán visszafelé halaggyunk a XXI.Szd-ba'!"-ezek sajnos ettõl a gondolkodástól fognak keserû könnyeket rágni kenyér helyett!
Igen számolni kell rablásra,üzérkedésre,stb.("...föld kellett a népnek és sok hús,ez volt az elsõ program.."/Edda/),éppen ezért kell felkészülni ezen gazdaudvarok,és ellátó helyek védelmére!
Hogyan?
Katonának kell állni,na nem a mai zsizsnyák irányította féleszû,Afganisztánbamenjünkharcolni seregbe,hanem azokba a nemzeti érzelmû,és gondolkodású szervezetekbe,akik túlléptek a HVIM-mindent vissza,és a Jobbik-gárda-nyaljuk idiótán Vona seggét-címû nevetségeken,és tudják mi az egyetlen igaz MAG-út,mi a Magyar dolga,és hivatása!
Hol vannak ezek?
Nos-"keressetek,és megtaláltok,kopogtassatok,és megnyittatnak"
1537 #24 1537
- 2010. November 05. 14:27:39
Ma ismét beleolvastam az emlitett fiatal amerikai gazdasági szakértô aktuális meglátásaiba, itt egy rövid idézet belôle:
"...Ez már valóban hihetetlen. Egyre pumpálják az árfolyamokat, feljebb és feljebb, remélve, hogy mindenki be fog szállni és az újdosûlt részvénytulajdonosok úgy meg fognak részegedni a látszólagos étéknövekedéstôl, hogy rögtön elkezdenek majd vásárolni mindent és ezáltal fellendítik az egész ország gazdasági életét. Ezt a megoldást találták ki ezek az észkombájnok valamennyi problémánk megoldására. Ha ez nem csak egy rakás szar, akkor nem tudem mi ez. Semmi sem lesz megoldva addig, míg nem kezdûnk szembenézni a valódi problémáinkkal, fizetôképtelenség, adósság, tarthatatlan ûtemben zsugorodó munkapiac, csalás, korrupció és még egy sereg egyéb probléma, amivel nemzetûnknek meg kellesz birkóznia. Infláció, defláció (párhuzamosan zuhanó jövedelmek és árak), stagfláció (csökkenô jövedelmek, stagnáló gazdaság és ugyanakkor infláció), midegyikbôl ki fogjuk venni a részûnket. Végûnk van. Ez a tözsdepiaci luftbalon pumpálás csak azt a célt szolgálja, hogy figyelemterelô fûstfalat próbáljon állítani elénk, míg az ”elit” megpróbálja még egy kicsit tovább rúgni a labdát az út mentén. Elöbb-utóbb jön majd egy kanyar, ahol nem lehet majd továbbrúgni. Akkor majd minden végetér."
Addig viszont a felpumpált árfolyamú, tulajdonképpen wc papir értékkel egyenlö részvényeket, valutát fizetöeszközként is lehet használni (pl Magyarországi további felvásárlásához).
791 #25 791
- 2010. November 05. 15:53:16
Csatlakozom a kórushoz: Tulok csillantotta meg hozzászólásában a sokszor zavarosnak tûnõ részleteket összekötõ kapcsot. A Tudományos-Ipari Forradalom kijárta útját, aminek az ismert eredmények mellett volt még egy fontos hatása: A világ gazdagságát óriási mértékben koncentrálta nagyon kevés kézbe. Emiatt is, meg az idõközben kifejlesztett technológia okából mostanra egy olyan korszakba kerültünk, amikor ennek az elhatalmasodott, sátánista elitnek már nincs annyi szájra szüksége, mint amit a korábbi két-háromszáz év kapitalista korszaka mintegy rákos burjánzásként 'kitermelt'.
Persze ez csak a legegyszerûbb leírás. Az egész dolognak van egy párhuzamosan futó filozófiai, eszmetörténeti dimenziója is, de azt már másnak kell elmondani.
118 #26 118
- 2010. November 05. 17:16:55
Kedves Tom V! A "párhuzamosan futó filozófiai, eszmetörténeti dimenzió" elmondása, leírása, ismertetése, nagyobb lélegzetvételû feladat, de végigkövethetõ az ön -és tömeggyilkosok logikája, filozófiája és fiziológiája. Mi tudjuk ezt, de azok nem akarják megérteni és elfogadni, akik a jelenlegi helyzetre "gyúrnak" évezredek óta! Nincsenek illúzióim, de ebbõl az élet-halál "játékból" nem jöhetnek ki épp bõrrel!
1114 #27 1114
- 2010. November 05. 18:42:33
Tulok, én pont ez várom, mi pont ezt várjuk. Hiszen az emberiség megérett a megtisztulásra. S miért ne foghatnánk fel a katasztrófát a Mindenható ítéletének aki a pirézeket is csak eszközként használja fel?
Be lennétek szarva a jövõ miatt? Ne legyetek kishitûek! A tudás hatalom és mi (egy szûk réteg) pontosan ennek a tudásnak az ismeretében élhetjük túl a megtisztulást, hogy utána a saját szájízünk szerint építsük fel a Világot. Ehhez azonban összefogásra is szükség van
1505 #28 1505
- 2010. November 05. 19:56:19
A legföbb tanulság - számomra - a jobb híján "zsidó" névvel szereplö, végsökig materialista, társaságnak (és kiszolgálóinak) az a nagyarányú csödje, amely épp az anyagi világban elért sikereiben van elrejtve. Mivel az anyagiság túl sok terhet ró, úgy egy globális rendszerre, mint az egyénre, ez zsákutcához vezet(ett). A szellemi-lelki felemelkedésnek pedig - amelyre úgyanúgy éhezik az egyén, mint a társadalom (valamint a Föld, aki(!) minden valószínüség szerint ennek az átszellemülésnek nemcsak részese, de mozgatója, létrehozója is) - e felemelkedésnek a jelenlegi fejlödés urai napjainkra nyilvánvaló akadályává, gátjává váltak. Egy globális, kizsákmányoláson alapuló társadalom egyaránt az ember és a föld - mint élö organizmus -végét jelentené. Ennek épp az ellenkezöje kell létrejöjjön, úgy a fenntartható müködés, mint a szellemi-leki fejlödés érdekében. Akik pedig a zsákutcába belevezették a többséget, félre kell álljanak ennek a tartható, elöremutató fejlödésnek az útjából. Nem fogják önként megtenni, de ez elöbb-utóbb elkerülhetetlenné válik. A kisebb, szervesen élö, nemzeti kultúrán alapuló társadalmak a globalizmus csapdájának és rémének elkerülésével új lendületbe hozhatják az egész becsödölt emberiséget: egy más alapokra helyezett együttmüködés megtanulásával, és kifejlesztésével. Ebben az együttmüködésben döntö szerepet kell kapjon az erkölcs, mert a fent említett csöd elsösorban az erkölcs csödje lett.
Ez sem fog nehézségek, buktatók nélkül menni, de ha az ember élni akar, ezt az utat kell válassza (és valljuk meg, már választott)... Az útba esö akadályokat részben el kell távolítani, részben túl kell szárnyalni azokat. Ezt nem írom le kézzelfoghatóan - mindenki értse, ahogy akarja; elég sokminden belefér...

T.B.Sz.
1658 #29 1658
- 2010. November 12. 20:40:51
Kedves Imre!

Mi újság ezzel a kutatóktól kapott anyaggal?

:)

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.
Generalasi idö: 0.12 masodperc
635,056 egyedi latogato