Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Nincs bocsánat

NaplóFukushima olvad mind az Északi-sark jege, s néha hidrogén-robbanás is van, miközben az izlandi vulkán is aktív, mintegy parancsra, de közben mindenféle rejtélyes vírusok támadnak Európa és Ázsia-szerte is! Tegnap találtam egy még múlt évi anyagot, amelyben az orosz állami tv-ben elmondják, hogy a szárazságot valószínûleg az USA okozza HAARP-al. Vagy valami egészen más de itt van a korrekt térkép, hol is vannak ezek a szerkezetek.
Pont egy esztendeje esett ez meg, most pedig újra szárazság, tüzek és Kínában szintúgy hasonló élményeket élnek át a népek. Egy hete Ahmadinedzsad mondta ki, hogy Iránt és Törökországot is HAARP-olják, de azt mi már egy jó ideje tudjuk, hogy bennünket is. Mindez persze azért is jó, mert azt hihetnénk, hogy ennek eredménye a forróság is, amelyet soha nem tapasztalhattunk. Cikkeznek róla, hogy olvad a jég, emelkedik az óceánok vízszintje és nem kis gondok lesznek itt hamarosan. Paksot most „teszteli” nagyon is valószínû szélsõséges behatások ellen!

Írják, hogy a Holdon vízre leltek és sokkal régibb égiteszt, mint a rendszer maga, de nincs egyedül, mert most a Marsról is ugyanezt olvastam. Igen valószínûtlen, hogy egy ilyen rendszerben két lakható bolygó is legyen, pedig hát ugye a Mars és a Föld az volt, illetve talán a Föld még egy darabig az is marad, a Hold pedig a Marsnak volt eredetileg az „induktora”. Mindezt már a hivatalos médiában jelenik meg. Írnak a hidegháborúról, az oroszok ultimátumairól, a zsidók ajvékolásáról, és sok-sok csacsiságról, amelyet már korábban megírtunk. Moszkván keresztül vezet az út a libanoni megbékéléshez is? Egyiptom határt nyitott Gázába? Készül az orosz fegyveres erõ az USA világcsendõr szerepének átvételére, míg Kína lesz a „bankár”? Putyin bejelentette, hogy indulni fog az elnökválasztáson. Meg is nyeri, ez sejthetõ. Obama blamálja magát Európában és bemutatja az amerikai ostobaság mintáit, hpgy helyére léphessen akár egy Schwarzenéger is, mert ma már csak egy néger uralkodhat az USA-ban a neokóhn akarat szerint. Schwarzi meg ugye duplán fekete, így szimpatizálhatnak véle Afrikában is, mert ott még egerészhet valamit a ritkításra és –reményeim szerint – likvidálásra kerülõ zsidóság.
Abu Masen tegnap követelte, hogy a zsidók hagyják el a kiürítésre váró területeket! De hát hová is mehetnek? A válasz logikus és adott is, hisz mi már tudjuk, hogy a fõ célpont éppen Magyarország, de van itt egy DE! Hogy mondod el a tudatlan pénzsóvár, munkaundoros, kiválasztottságában tévelygõ, holotúlélésbõl jelesre vizsgázott parazitának, hogy itt mindegyiknek kampó lesz a sorsa? Politikailag vállalhatatlan ez a „magyar ormány” számára és gyanúm szerint a megegyezés most az, hogy amit a parlamenti zsidajokkal Tel-Aviv kifõzetett, azt most neik kell korrigálni, ha élni akarnak még egy darabig, bár nem kellene sokáig vacakolni sem Hendével, sem a teljes jelenlegi vezérkarral!- de megértem a nemzetközi sakkparti menetét, csak türelmetlen vagyok!
Szóval, az egyik lehetséges célpont Kanada. A kanadai elnök a G-8-ak ülésén eljátszotta a „jófiút” és ezt úgy tálalják Izraelben, mint „nagy barátjukat”. Néha már szánalmas ez a szereposztás, de hát ezt nevezik politikának. Most olvasom, hogy a „magyar orrmány” pedig a kókusztermelõ nagyhatalmakkal, a csendes-óceáni szigetvilág kannibál és maori törzseivel, kisállamaival veszi éppen most fel a diplomáciai kapcsolatot, s nem tudok nem arra gondolni, hogy éppen két órája olvastam, hogy ausztrál tudósok jóslatai szerint 100 éven belül egy métert emelkedik az óceánok vízszintje, ami katasztrofális lesz a part menti városokra, de sok szigetnek megadja az „atlantiszi” kegyelemdöféstet is. Lehet, hogy tranzit lesz Magyarország és innen is oda lehet kitelepíteni a zsidajt? Ott jól ellenõrizhetõ körülmények között lehet tartani õket és a helyi népek húsellátmánya is megoldott- bár elég gusztustalan a terv, viszont ha megismerik a zsidót, szerintem gyorsan rászoknak a húsára! Brrr!

Olvasom a „kétségbeesett” cikket, hogy a zsidók el fognak tûnni, de nem azért, mert jogos büntetésükl megkapják, hanem mert keverednek! Nos a mocsok akárhogy is kavar-odik, csak mocsok lesz az eredménye. E kevert házasságok eredménye is ez, éppen ezért nem szabad hagyni hogy genetikai hulladékukat szétszórják. A gond az, hogy ma már tele vagyunk velük és az „elit” zöme is valamiképpen ebbõl a körbõl lett beválogatva. A helyzet megoldása magasabb szinten lehetséges, mert nem a kiszsidót kell elõször kiiktatni, hanem a „nagyokkal” kell kezdeni és szisztematikusan az összes mocskot, Nobel-díjas gazembert ki kell szedni a sorból és balesetben el kell hunyatni, vagy leszállhat értük egy zûrhajó és sátánka elviheti õket magához, de úgy, hogy írmagjuk se maradjon itt. Persze amint fölemelkedik a csillaghajó, az önmegsemmisítõ rendszer is bekapcsolhat!

Nálunk az iskola-összevonások mögött az ingatlan-ügyletek és a magyar gyerekek összekeverése az ostobákkal a megfigyelhetõ. Nem akarok minden apróságra kitérni, de az orvos-jelölt rezidensekrõl jut eszembe az, hogy a vezetõjük is egy szép Magor nevû zsidó gyerek, s errõl jut eszembe Norbi, aki a Telaviv2-n fõz Rékával – máskor meg Stáhl zsidó fõz. Nos a zsidaja tegnap már káliumozott sóval fõzött, mert az jó a szívnek! Kezd eljutni a tudatukig, hogy ebbõl akasztófa lesz nekik sorjában. De ha már itt tartunk, akkor meg kell emlegetnem a rendvédelmis mizériát is. Pár napja kérték tõlem a korábban a frakció-vezetõkhöz benyújtott kettõs állampolgárságról szóló kérdésem, mert érzik, hogy itt demokratikusan már nem igen tehetnek semmit. Lemondott Kónya is, miután az ál-Pinyó sorban szembesítette mindegyik szakszarvezetõt a saját fókuszáva, bár úgy tudom, hogy a TMRSz-re nem tudott, vagy nem akart mit mondani. Mennek is tüntetni a pénzükért. Egyet értsetek meg! Egy szakszervezetnek ott van vége, ahol a nemzet kezdõdik. Csak a pénzrõl és csak a megélhetésrõl lehet és van is ott szó, semmi másról, mert nem is lehet! Amíg nem lének ki ebbõl a homokozóból, aggig szót sem érdemel az egész felhajtás. Abból meg nem léphetnek ki, mert tele van a „csapat” zsidajjal, ügynökkel, aki szépen terelgeti õket. Pont!

A „magyar” bélpolitikáról nincs igazán mit mondani! Elvannak a homokozóban, ahol egyre fogy az élettér. Gyurcsány szedi szét az MSZP-t és hamarosan Morvai is jobban rákezd a Jóbbik szétkapásának, a Fidesz meg magától esik szét. Ennek is meg kell lenni, s talán a legbékésebb módja ez a változás elõkészítésének, viszont a legtöbben félreértik az okozatokat. Amíg nem fogják fel, hogy zsidómentesítés a legfontosabb teendõk között szerepel, miközben az ország szuverenitásának látszatát és mûködõképességének illúzióját megtartsák, nem értettek meg az eddigiekbõl semmit. Sajnos kevesen képesek mindezt felfogni. Már gyõztünk, de a csatákat még meg kell vívni, hogy a látszat is meg legyen hozzá! Az események sokkal magasabb szinten dõltek el és ha megfigyelitek, akkor a „szélsõjobb” egyre több helyen alakít nyílt fegyveres ellenállási mozgalmat is, melynek nyíltan deklarált célja az uralalkodó „zsidó” rezsim megdöntése. Grúziában is ez van, de Bulgáriában sem aprózzák el. A horvátok után most a szerbek lesznek kicsit felpaprikázva, viszont a lengyeleknél is lesz még meglepetés. Kevesekben van kellõ szellemi töltelék és kitartás, hogy felfogással, megértéssel közelítse meg a magyar nemzeti létkérdést. Itt akkora takarítást kell tartani, amiben legalább 4 millió személy kell érintve legyen. Ennyit nem lehet egyszerûen kiirtani, még akkor sem, ha mindez szükségszerû. Nem mehetsz oda Alföldihez és a jégcsákánnyal megtekinted, hogy mit hord a hajas fejbõre alatti koponyacsonton belül? Azaz, hogy megteheted, csak csúnya a PR-ja a következményeknek.

Nos, még kell pár megszorítás, zsigerelés, ellehetetlenítés és miegymás, hogy a valóban magyarok végre a kiegyenesített kaszával ha legalább el nem is indulnak, de már nem engednek be senki élõ erõt a személyes szférájukba! Nincs „demokratikus” útja, politikai megoldása a kérdésnek! A végszó a fegyvereké lesz, de nem mindegy, hogy addig mennyi CAHAL-ost sikerül elkapni és kicsit megcincogtatni, vagy a Mossad utánpótlásai, pénzjövedelme miképpen lesz megcsapolva. Az sem mindegy, hogy ami idióta NBH-saink mennyire lesznek legények, vagy inkább önként tömik tele vassal a fejüket, mire kiérne hozzájuk a takarító brigád. Csak a fõnököt kell elkapni és kicsit elbeszélgetni vele, az az össze fedettrõl köhög, miután az ujjaitól lassan de biztosan el kell köszönjön.
Megy a mózes1-en a magyarok Története címmel egy elvileg a történelmünket bemutató sorozat, de egy zsidaj a narrátor, zsidajok a szagértõk és a teljes mû-sor magyarellenes, magyargyûlölõ, a szívünkbe maró dögbûzt áraszt. Juttassátok eszembe, hogy egy se élhesse túl, ha eljött az ideje a rendcsinálásnak! Azt hiszem, nem kicsit vagyok már morcos és ha volt is korábban szívfájdalmam, humánusnak említhetõ tézisem ezekkel kapcsolatosan, akkor jelentem, kinõttem!
Nincs kedvem senkivel sem vitázni semmirõl. Ez ma már a honlapon sem szokás, mert nem véletlenül pakolom fle a sok „híreket”, amit a kóser média jelöl, mert õk írják meg részleteiben az elemeket, s én max megmagyarázhatom, hogy mindez mit is jelent. A sok cikk nem azért kerül fel, hogy azt mind egy szálig olvassátok, hanem azért, hogy dokumentálhassam az események kibontakozását, hátha egyszer még jól jöhet a hirtelen ébredõknek a sok összefüggõ hír!

Mert különben soha meg nem értenék, miért kell egy zsidaj-„magyar” játékvezetõnek fújni a világhíres futball-rangadót Londonban! Nyugi, ha magyar lenne, akkor fel sem merült volna a lehetõsegge!
Sajnos a balekok még mindig nem látnak semmit, de ne féljetek, az események már javában fejlõdnek fel, gazdaságilag, politikailag és katonailag is. A leleplezéseink hatnak, bár még kevesen értették meg, hogy gyakorlatilag a teljes paletta zsidajok gyülekezete. Most kaptam híreket, melyek Szegedi kannácska (született Klein) adatait firtatják, de hát eddig is világos volt, hogy zsidaj, ahopgy Torockai is, Morvai és a Fidesz telejs vezérkara, vagy az erdélyiek nemzeti vezetõi. Lehet álmélkodni Béláim és miután a kapanyél kiesett a sok félrevezetett szájából, talán világosság is gyúlhat az agyában!

Itt van azért pár néznivaló is, de csak azoknak, akik tudni akarnak, a jóbbikosok ne is olvassanak, nehogy egyszer tényleg magukhoz kelljen térniük!

4.oldal a Szenzácioós cikk!
- Rózsa, ha majd az elásott hullád sok év múlva feltárják akkor megállapíthatják, hogy egy legújabb-kori disznó mégicsak belekerült a földbe!

Itt meg Salamon a honfoglaló! Tessék összerakni a két hírt!

Itt pedig tessék csak nyugodtan élvezni a történelem valódi arculatának tudományos összegzését, s elgondolkodni azon, vajon mit is tudtunk eddig. Az a jó ezen a videón, hogy az általunk eddig felvetett témák mindegyike megjelenik és mintegy igazolást is nyer. Milyen bibliai, milyen Zsidó teremtéstörténet? = Link

Ezt pedig ráadásnak!

Szörnyû csapás: gyermekek és nõk az áldozatok
Tizennégy civil, zömmel gyerekek és két nõ, halt meg egy NATO-légicsapásban.
A NATO helikoptereket mozgósított egy támaszpontja védelmére, mert azt megtámadták lázadók. A NATO helikopterek rakétáikkal két lakóházat találtak el. Tizenkét gyerek és két nõ halt meg, valamint megsebesült hat másik ember, három gyerek, egy nõ és két férfi - áll a tartományi kormányzóság közleményében. A NATO vezette afganisztáni biztonsági erõkhöz már eljutott az értesülés, miszerint civilek halhattak meg egy légicsapásban - közölte egy NATO-szóvivõ.

No ebbõl hamarosan már tényleg kivonulás kell legyen! Nem öldökölhetnek ott kedvükre, vagy ha mégis, akkor bárhol máshol is el lehet kezdeni végre!

Hozzaszolasok

791 #31 791
- 2011. May 30. 21:15:30
paralizátor, Egy kicsit fáradt vagyok, úgyhogy remélem több akadékoskodás ez után nem lesz.
Elõljáróban ha a vitapartnered három pontban indokol meg valamit, (tehát a mi esetünkben 3 pontban foglaltam össze hogy a zsidó kérdés szerintem miért nem faji kérdés) akkor azt valamennyit cáfolnod kell, nem elég csak itt-ott nyammogni rajta, mert akkor soha nem jutunk elõre.
Ezt elõre bocsátva, igen, lehetséges hogy van valami baj a kereszténységgel, de talán nem annyira az, hogy az Újszövetség a Tórára épült volna, hiszen a kettõ olyannyira szembenáll egymással, mint az éjszaka sötétje a nappal világosságával, hanem inkább azért, mert a Tórát bevették az Ószövetség elsõ öt könyveként a keresztény kánonba. Ezt önkényesen egy zsinat határozta el, óriási belsõ ellenkezés dacára.
365 #32 365
- 2011. May 30. 22:12:18
Tom, még 20 óra körül megírtam egy hsz-t Imre felé tett számonkérés jellegû írásodra, ezt most idemásolom, utána a 21:01-es hsz-edre írok.

"Úgy érzem, hogy amilyen válaszokat sokan kerestek, vártok Imrétõl, olyanok nem megadhatóak úgy (most már), hogy szépen, lassan, tövirõl hegyire végigvezeti az olvasót a miérteken és hogyanokon át egy egységes, mindenki számára érthetõ válasz(ok)ig. Ráadásul újra és újra. Ráadásul egy-egy cikkben. Naponta.

Egyrészt brutális mennyiségû lenne - olvasnánk két hétig, és akkor sem értenénk meg többet és jobban belõle -, másrészt az itt olvasók sokaságának íródik; sokaságának, azaz nem célszerû feltételeznie magasfokú matematikai, kvantumfizikai, filozófiai, (para)pszichológiai és egyéb ismereteket az olvasók nagy részérõl, hiszen célja, hogy minél többen fogják az adást, azaz kénytelen teljesen másféle úton közelíteni.

Ahogy látom, inkább az intuitív logikát célozza meg (ha szabad ezt a kreált, és elsõ ránézésre összeegyeztethetetlen kifejezést használnom). Van az a fajta logika, amelyik a valósnak mondott megismerésen alapszik, azaz ismeretanyagok felhalmozásával, átrágásával, majd a következtetések levonásával operál. Képzelj el egy hegyláncot, aminek át szeretnél jutni a túlsó oldalára, de megkerülni nem lehet, az alagút fúrásának technológiáját viszont (még) nem ismered. (Vagy nem akarod elfogadni, de ez most mindegy is.) Képzeld azt, hogy az elõbb vázolt, a megismeréshez vezetõ logika a hegymászás. Mászás közben szeded össze az infókat, átrágod, levonsz stb. Ez az egyik fajta.

Most képzeld azt, hogy valahogy birtokodba kerül az alagút fúrásának ismerete, és anélkül, hogy megmásznád a hegyet, birtokába jutsz felismeréseknek olyan módon, aminek semmi köze a ma embere számára valósként elfogadott megismerési módszerekhez, és eljutsz ugyanarra a megismerési pontra, mintha megmásztad volna a hegyet. Annyiban nem ugyanaz - ebben igaza van bárki kételkedõnek -, hogy nem FELTÉTLENÜL rendelkezik így az adott megismerés összes vonatkozó melléktudományának teljesen beható ismeretével (amit ugye a hegy mászása közben szedett volna össze), de KÉPE van róla.

Úgy érzem, hogy az ilyenfajta megismerésre (is) ösztökél. Már csak az idõhiány miatt is. Így képes lehet az olvasó hamarabb felfogni - valahol belül -, hogy mi a franc történik (még akkor is, ha elsõ olvasatra rettenet meredeknek, vagy már egyenesen tutykóságnak is tûnhet), oszt utána majd mindenki idejéhez mérten utánanéz a hegymászós módszerrel is, de muszáj elindítani a lavinát, elérni a kritikus tömeget, ha így jobban tetszik.

Hogy ezeket miért írom? Mert úgy érzem, hogy egyre gyorsulunk - egyre jönnek elõ azok a témák és események, amelyek nem egészen sorolhatóak a mmmaaarha könnyen felfogható összefüggések és adódó következményeik közé. Vagy ha így jobban tetszik, egyre meredekebb a hegy, rohadtul kéne egy, legalább egy alagútrendszer...

Ilyen mozgolódásra és gyorsulásra legutóbb két vagy három éve Mindenszentek napja környékén figyeltünk fel páran. De akkor csak ennyit mondtunk egymásnak az elsõ érzet után: - Valami mocorog odabent. - Pár napja meg ezt: - Durvul a szitu.

Igazából csak azt szerettem volna kérni, hogy mielõtt - teljesen jogosan - kéred, kéritek a hegymászós módszerrel adott válaszokat, próbáljátok ki, hogy anélkül, azaz intuitív módon kezditek látni a folyamatokat. És mielõtt drága idõt pazaroltok a - megismételve mondom, hogy jogos - számonkérésre, elõbb ti magatok nézzetek, vagy kérdezzetek utána azoknak az összefüggéseknek, amelyek meredeknek tûnnek. Ígérem, késõbb már kevésbé tûnnek majd annak. (Szívesen segítek, segítünk, vagyunk néhányan.)

Bányászsapkát fel, csákányt elõ!"

A 21:01-esre:
Miután már így is meredek dolgokról beszélünk, kíváncsi vagyok, hogy a hsz-ed ben megfogalmazott 3 pontot (egészen pontosan az "átkonvertált askenázi", az "egy kicsit mindannyiunk azzá vált" és az "a zsidó nem a származása okán rossz, hanem azért,mert a Leviták és a farizeusok rossz útra vezették õt a talmudi tanok által" sorokat) hogyan eresztenéd össze a Cion Bölcseinek Jegyzõkönyvei a zsidó nõk feladatáról szóló részével, és egy kicsit meredekebben meg azzal, hogy ha Te hódító földönkívüli, vagy földön belüli, vagy simán csak egy vizsgálódó biolabor vezetõ lennél (ahol a Föld a vizsgálat tárgya lelkestül, mindenestül), akkor azt a feladatot hogyan hajtanád végre. Látsz analógiát, vagy bármilyen összefüggést?

Erõt, s lelket! (Na, és fegyvert!)
3264 #33 3264
- 2011. May 30. 22:39:45
791 #34 791
- 2011. May 30. 22:40:45
Entheo Mitiok köszönöm soraidat, de a részletes válasszal holnapig adós maradok. Ez nem csak azért van így, mert lóhalálában ki kell keresnem hogy az általam csak egyszer olvasott Cion Bölcseinek Jegyzõkönyvei mit írtak a zsidó nõk szerepeirõl, hanem azért is, mert már 5-6 órája ülök a kompjuter elött és egyszerûen belefáradtam.
3264 #35 3264
- 2011. May 30. 22:57:51
Azt hiszem ebben is szó van a nõkrõl, csak nem jó a felvétel : http://www.youtube.com/watch?v=c2sk7K...re=related
2471 #36 2471
- 2011. May 31. 04:07:37
Keri azért érdekel mert nekünk is azonositási alap lehet.
Ha nem látod a pacekján hogyan döntöd el? Nem szimpatikus vagy?

Ugyanis feleslegesen õlni karmát képez egyéni és nemzeti szinten! - amiben ugyan a zsidók nem hisznek de attól még van! ahogy én sem ismerem a 3 ismeretlenes egyenleteket de attól az még van és szükséges is valahol valamihez.

Én ugy gondolom hogy nem egymásnak kéne ugrani itt mert van akit gyepálni kell nem egymást...az oldal tán tán vitaoldal is és a véleményeket lehet leirni mert mindenki ugyan azt másként látja más szemszögbõl.
Gyaur motyót egyszerüen negligálni kell és kész fax alak mit süllyedsz a szintjére?

A szellemi agymosás bölcsis kortól biza hoz csúf dolgokat fanatizmust! Márpedig a nevelésük erre IS hajaz!


Az ókóri keresztény! - irók majd mindegyike kikeresztelkedett zsidó családból volt Nazionzi Szt Gergely is példúl és a többi antiochiai papság is isz.100-350 között amikor is róma is magáévá tette a kereszténységet..ellenpólusként Bizánccal! Tehát egy zsidó gyülekezeté volt elõszõr és a mai napig.....mégha a felszinen mást mondogatnak is patriarchális és vad! Ezért látni a hitszolgáknál egyrészt a hatalmi harcot másrészt a fanatizmust is!
2471 #37 2471
- 2011. May 31. 04:35:58
Hun ugy ahogy vannak állatok ezek a tények szerint. 3 éves gyermekre gondolni is bün megrontásként! meg idõsebbre is!
A xex nem attól bün hogy az öreg egy felhöröl lesi mit csinálunk hanem az energiák miatt...ahány embert beenged a testébe az ember legyen az férfi vagy nõ a karmájából is kap..ez a dolog lényege és nem más!

Viszont ezzel eltériti a embert a saját utjáról feladatáról!

A skytáknál magyaroknál hunoknál az anyaistennõ tisztelete sokáig ezt gátolta aztán biza a buta embereknél szintén elõjött..lásd Móricz Zs árvácska...sohasem született volna meg eme novellája.
Állati szokás egy gyermek megrontása sõt az állat is külömb mert ivarérés elõtt nem bántja a növendékeit! És erõszak sincs!
2 #38 Olvaso
- 2011. May 31. 05:14:53
Tom, nos, akkor pár alapmûvet még a CBJ-vei mellé a Talmudtól eltekintve!
Prohászka: Az én antiszemitizmusom
Bosnyák: Szemben Judeával
M[khmm]alkó:Országhódítók
Mónus: Összeesküvés: A nietzschei birodalom- Herzl Tivadar célja
Tormai: Bujdosókönyv

Nos, ez a minimum, amit meg kell tenned, hogy átböngészed! Szerintem java online is elérhetõ.
Hagyd ezt a kazár-askenázi-szefárd-haszid-...kérdést, bár nem árt ha tudunk róluk. Ha fajra hivatkozol, akkor vallássi köntösre hivatkoznak, ha pedig vallásról beszélsz, akkor fajnak mondják magukat, egyébként pedig egy szekta, amely ha nem a Talmud, hanem a Kabbala után is megy, s ha nem is cionista, de legalább judeai beállítottságú. Olvasd át, ha az eddigi három év anyaga nem lett volna elég. Rövid.
http://judeologia.20megsfree.com/cikkek/zskerdes.htm
A problémád megértem, de nekem mindegy, ha fajtiszta magyar áll-e az igazság útjába ostobasága, vagy árulása folytán, vagy egy keverék, és egy prototipikus kazár, vagy szemita, aki támad, öl, pusztít bennünket. Ez nem faji-ideológiai kérdés. A témát átrágtuk -legalábbis bennem letisztult- és egyáltalán nem érdekel, hogy zsidajnak mondja-e magát az ellenség, vagy hébernek, esetleg jehova tanújának, vagy szeretetrezgõ NewAge-esnek. Agyon kell ütni, amint erre mód és lehetõség akad, demokratikus keretek között. Ha ere nincs mód - mint most is - akkor felkészülni tudatilag, hogy bármilyen eszközzel és helyzetben készen állj, hogy ellenségeid legyakjad, ha zsidaj akkor is, ha cigány akkor is, ha "magyar", akkor is! Eléggé letisztult már a frontszakasz, de ha benned még nem, akkor iparkodj! Nem mondom már el sokszor!
74 #39 74
- 2011. May 31. 05:24:25
Nincs Bocsánat. Mit jelent a szó? Hát azt, hogy Nincs bocsánat! Jó a cím és az írás...

Mi elõtt rá térnék újból és újból - olvassátok el egyik "professzoruk" Stefka írását és a hozzá szólásokból egypárat:


Szevasztok!

Senkik háborúja Bõvebben a mai Magyar Hírlapban

Álláspont
Lendvai Ildikó, a szocialisták megmondója az MSZP szétesése elõtti kétségbeesett belharcok közepette a minap azt nyilatkozta, hogy ellenreformáció sújtja az országot. Jó, hogy nem ellenforradalom és fehérterror. Szegény Pázmány Péter, ha hallotta volna, forgott volna a sírjában. Még felelõsséget is érez Ildikó asszony abban, hogy a kétharmados többség rászabadulhatott az országra, ezért mindent megtesznek, hogy ettõl a többségtõl megszabaduljanak. Ezt már ismerjük 1945-bõl és 1956-ból. A kérdés persze az, hogy milyen ellenreformáció harcol a reformáció ellen?

Tudomásom szerint az elmúlt nyolc évben nem reformáció zajlott, hanem szabadrablás, az ország eladósítása, végsõ kiárusítása, háború a magyar nép ellen. Egy éve vezeti a Fidesz–KDNP-pártszövetség az országot, s eddig nem történt más, mint a kommunisták és liberálisok okozta kár romeltakarítása, a szakadék szélére került Magyarország újjászervezése, egy új honfoglalás. Orbán Viktor miniszterelnök nem véletlenül nem használja a reform szót, mert ma nem reformok zajlanak, hanem szerkezetátalakítás, az állam újjáépítése, az ország hosszú távú, biztonságos jövõjének megalapozása.

A magyar baloldal története során eddig mindig csak a fizikai és szellemi rombolásban jeleskedett. Elegünk van abból, hogy a magyar bolsevizmus – 1918 óta máig – generációk életét teszi tönkre büntetlenül. Majd jön a jobboldal, amely elõször romot takarít, aztán a súlyos károkat, anyagi, morális és szellemi rombolásokat, veszteségeket felszámolja, kijavítja, helyre hozza. Ezt teszi immár másodjára az Orbán-kormány. A balliberális erõk médiacsahosai a sajtóban, suttogó propagandájuk a köznép körében minden erõfeszítést, minden eredményt igyekeznek jelentéktelenné és nevetségessé tenni. Közkeletû vélekedés, hogy egy év óta nem történt semmi, Orbán nem csinált semmit, mindenünket elveszi, már a nyugdíjunkra tör stb. Szembekötõsdit játszatnának az országgal, a változás valóságát el akarják takarni, elfedni, a tényeket el szeretnék hallgatni az emberek elõl, s rettegnek, nehogy a kendõt valaki levegye a szemekrõl.

Nem terhelem az olvasót, hogy mi minden történt az elmúlt egy év alatt a mi érdekünkben, csak lapozzák fel szombati számunkat, ahol a címlapon pontokba szedtük a második Orbán-kabinet törvényhozási nagyüzemét, bátor kezdeményezéseit. Elég, ha csak megemlítem: elfogadták új alkotmányunkat, amelynek lényege, hogy a magyarságot megvédik saját hazájában. A családok támogatására a gyes idejét meghosszabbították, és szigorították a családi pótlék kifizetését, válságadót és bankadót vezettek be, megalkották az államadósság csökkentését célzó Széll Kálmán-tervet. Itt nem történt semmi, ez lenne az ellenreformáció? Ha a pázmányi magasságokat nézzük, és a gyurcsányi szocialisták magukat reformátoroknak képzelték, akkor még ezt is be lehetne vállalni. No de nem, õk az igazságot semmisnek, láthatatlannak szeretnék láttatni.

Nem tanultak a történelembõl. Már elmúltak azok az idõk, amikor ha õk valamirõl nem beszéltek, akkor azt hitték, hogy az meg sem történt. Ma már sokkal erõsebb az életösztön a magyarság egészséges többségében, mint a senkik háborúja belföldön és külföldön hazájuk ellen. A tények önmagukért beszélnek. A kemény kormányzás ellenére a Nézõpont Intézet kutatásai szerint a magyarok harminchat százaléka Orbán Viktort tartja az elmúlt húsz év legjobb miniszterelnökének. A szétesõben lévõ baloldal korábbi miniszterelnökei közösen sem érik el a jelenlegi miniszterelnök népszerûségét. Persze hátradõlni és megelégedni korai lenne. Az ellenfelek nemcsak kívül, hanem a Fidesz belsõ háza táján is ott vannak, észrevétlenül koptatják a párt hitelességét. Az a néhány százezer szavazó nem véletlenül fordult el a jobboldaltól. Részben a rossz és átgondolatlan döntések miatt, amelyek társadalmi rétegeket állítottak szembe a Fidesszel, részben a balliberális ellenzéknek tett túlzott engedmények miatt. Ez mostanság a kulturális életben látszik leginkább. A következõ évek kormányzási sikerét csak határozott, egységes gondolkodású, összetartó tábor, polgári szövetség teremtheti meg. Erre is jó lesz odafigyelni.
Stefka István 2011 05 30

Hozzászolásokból kiragadva egy-kettõ:
147. fiche
2011-05-30 22:15:44
Kedves Stefka Istvan, rendszeresen olvasom az MH-t is, csakugy, mint mas magyar sajtotermekeket a leheto legtobb "oldalrol". Onoknel jarva ujra es ujra az az erzesem, hogy ennel aligha lehetne erzekletesebben bizonyitani, hogy letezik az a kategoria, hogy "lakajmedia". Amit Onok a "velemeny" rovatukban naprol-napra osszehordanak, az a bennunket korulvevo vilag vegtelen – es (engedje meg) - gyakran mar arcpirito leegyszerusitese. Fekete-feher iteletek, gyengecske szoviragok es legfokeppen ujra es ujra egyetlen politikai part iranyaba deklaralt feltetel nelkuli husegnyilatkozatok. Igen, tudjuk, hogy Onok “konzervativkent”, “fideszeskent”, “polgarikent” vagy ilyesmikent definialjak onmagukat. Ezt nap mint nap ertesunkre adjak. De ha nem latjak, hogy a “ballibek” meg a “szocik” zsigeri ekezesen tul azert van egy jo csomo problema, ami meghatarozza a kozos eletunket, ami bonyolult es osszetettsegeben elemzendo, akkor Onoknek igazabol nem sok keresnivalojuk van a sajto vilagaban. Onok aligha tobbek, mint szolgai propagandistak, ujra es ujra es ujra el tudjak mondani, hogy “fidesz jo, szoci rossz”, de ennel tovabb eddig meg aligha jutottak. Igen, ertjuk. Onok “olyanosak”. De vajon lesz majd egyszer olyan “velemeny” is az MH-ban, amelynek szerzoje felismeri, hogy a kozos eletunk ennel bonyolultabb, hogy Onoknek “ujsagirokent” nem csupan a lojalitasuk ujabb es ujabb deklaracioja lenne a feladatuk, hanem a tisztesseges tajekoztatas, a merlegeles es a merlegelesre kesztetes? Csak kerdezem."

146. turanida
2011-05-30 21:29:00
"elfogadták új alkotmányunkat, amelynek lényege, hogy a magyarságot megvédik saját hazájában." Mit ne mondjak! Ezt a lényeget éppenhogy nem lehet kihámozni belõle. Meglehet, hogy a fideszmagyarság már csupán megnevezésében azonos az 1100 éves magyar nemzettel. Legfeljebb annyira mint a Dunántúl a pannonokkal, vagy az egykori Hun-birodalom területe a hunokkal."

118. Ladár
2011-05-30 16:05:02
Nagyon jó a cikk. Kár, hogy a hozzászólók közül sokan rossz következtetéseket vonnak le az írásból.Talán megfontoltabban, átgondoltabban és kulturáltabb stílusban kellene egyeseknek nyilatkozni,mert stílus maga az ember."

Válaszom - gondolatom és megérzésem, Nagy a valószínûsége, hogy ha a 36%-hoz tartoznék és 500 de akár 200 ezer ft. nyugdíjat kapnék én is úgy gondolkodnék mint Ladár vélemény -

De én a 64% - hoz tartozom akik NYOMOROGNAK ÉS ÉHEZNEK - 68230 ft. NYÖG DÍJBÓL - TEN-GET-EM AZ ÉLETEM!

a hozzá szólásoknál fiche írja véleményével a tutit - de érdemes az alábbi három vélemény gondolat is:


113. frankzappa
2011-05-30 15:47:51
LÁSSUK EGY BENNFENTES NYILATKOZATÁT A MAGYAR ÁLLAPOTOKRÓL. A BENNFENTES: WRNER STILLER ("SAKÁL"), A STASI VOLT ÜGYNÖKE NYILATKOZOTT A HETI VÁLALSZNAK. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Kérdés: " - Arról sincs fogalma, hogy a magyar rendszerváltásban milyen szerepe lehetett a kommunista titkosszolgálatnak?" A Stasi-ügynök válasza: "- Milyen rendszerváltás? A hálózat megmaradt, összetartottak, így fönnmaradtak a víz felszínén. Röviden: kirabolták az országot." XXXXXXXXXXXXXXXXXXX AZT HISZEM EZ MINDENT ELMOND MAGYAR VERGÕDÉSÜNKRÕL...
112. moral
2011-05-30 15:45:18
Nem a senkik!A rákosi-gyurcsányit megszégyenitõ Lázárolók folytatnak piszkos háborut a Magyar emberek ellen! A 60 év feletti,37-40 évi munkába rokkant tiszta életü,vétlen büntelen,bodzátalan idõsek ellen. Akik már minden törvény szerint,már a ledolgozott éveik,s mind életkoruk alapján is nyugdijjogosultak amugy is! Az atlantista rabszolga kereskedõ anusz vitéz bányapitány vezérletével!
111. Szíriusz
2011-05-30 15:41:37
A cikkhez:Az sem 100%-os aki a vörösöktõl akarja megtudni mi a helyzet kis hazánkban. Különben a Kormány irányvonalával még csak egyet lehet érteni, de a kivitelezés javításra szorul. Sok érdeket, embert sértenek meg, és olyanokat állítanak szembe egymással, akiknek egy táborban kellene lenni a vörösök mesterkedéseivel szemben. Nincs magyarázat arra, mit, miért tesznek, milyen alternatívát kínálnak az érdeksérelmek levezetésére. A vörösök meg elkezdtek bomlasztani, ebben meg profik, pedig pont ellenük kellene összefogni, hiszen legtöbb probléma okozói éppen õk, meg a hupikék szdsz, akik reinkarnációja a Parlamentben díszeleg, és szirénhangon csábítja a fiatalabb korosztályokat (Liberális Másik Párt). Utóbbiak azért veszélyesek, mert nem a régi slágereket nyomatják, hanem üde, friss népszerû gondolatokat tálalnak, miközben az igazi szándékot elrejtik, mint annak idején az elõdeik. Ezért kezd kopni a FIDESZ népszerûsége. Akiket érintenek a változások, azok a problémáikat most akarják megoldani és nem vigasztalja õket a 15-20 év múlva eljövõ szebb jövõ, ami ráadásul még nagyon bizonytalan is."

ÖSSZESSÉGÉBEN: SUMMA SUMMARUM:


VERGÕLÕDNEK A SAJÁT MOCSKUKBAN - AZ AGÓNIA - AMIT ELKERÜLNI MÁR NEM TUDNAK - AMINEK A VÉGE A HALÁL! H A L Á L U K !....

ORBÁNOSTÓL - GYURCSÁNYUSTÚL - SEMJÉNESTÕTÜL, VONÁSTUL SZAKASITS UNOKÁSTÚL CAKKOM-PAKK!!!

Ez az én gondolataim megérzéseim és véleményem!

szeretettel: id. Kiss László
kelt Bázakerettye, 2011, május 31-én.

ui: Moldovának üzenve - valóban kitermelõdik valami, amit lehet, hogy mi nem érünk meg - de nem az amit mondtál, hogy bal - mert az aranykorban nem lesznek oldalak – egység lesz!
Újból leírom , hogy rögzõdjön: EGY- SÉG - LESZ !


Ahogy megígértem, újból és újból - amíg meg nem értitek, írom:


Már az én gyermekkoromban is nagy volt a tudatos tudatlanságban tartás - emlékszel írtam, én még latinul válaszoltam mint ministráns a papnak...

Gondolj bele - még régebben milyen nagy és mély volt ez az állapot, de már akkor is léteztek és tevékenyen részt vettek sorsok irányításában - elnyomottak kárára saját hasznukra és túlélésükre...

Lassan de biztosan hámozta le az az erõ ami a mai állapotot szülte, ma már tudjuk, de csak mi kevesen és ez a bökkenõ - sokan még mindig mély sötétségben vannak - pontosan abban vannak tartva - a médiumok által.

Miért? Számomra ma már egyértelmû, de mint írtam én is mély sötétségben voltam - mi feladatunk elmondani és mind nagyobb körben a tömegnek hirdetni. De mit is?

Emlékeztek írtam, hogy a báránybõrbe bujt farkasok. Bizony ezek azok! Azt mondtam, hogy állatok. Tévedtem. Nem azok. Ezek nem emberek. Mert:

A Földön eddigi ismereteink szerint van:

1. Darwini elmélet szerint evolúció útján kifejlõdött ember - ezt már tudjuk hamis...
2. Csillagok közül jöttünk - ez számomra szimpatikus, emlékszel írtam a csillagos eget, bámulom, és oda vágyakozom... okán.
3. Nincs - illetve a megfoghatatlan - láthatatlan - de érezhetõen mûködõ ismeretlen...

Amikor azt írtam, hogy a professzori színtõl ezerszeres rafinált okkal irányít, akkor azt azt jelenti, hogy azzal.
Tehát nem állat, mert eddigi ismereteink és tudásunk szerint itt a Földön nincs olyan állat amely az ember képességét bármelyik felül múlná.

Meg kell, hogy állapítsuk, hogy van, ami ránk hasonlít, látszólag úgy viselkedik, mint mi, de nem ugyan az. Képessége lenyûgözõ, ha tetszik, ha nem, irányít , hipnotikus erõvel hat ránk - az ember is rendelkezik hipnotikus erõvel de meg se közelíti az övét.

UFOK - a fenét ezek itt ragadt de vértisztaságukat megõrizve - de akaratuk ellenére megfertõzõdve itt élnek köztünk olyan egyedek amelyek a fentiek szerint uralnak bennünk embereket...

Meg kéne nevezni õket, nevén kell nevezni mindent, ne feledd írtam, ez alapvetõ a jövõben:

Hajlok a demon, a nemo, a sátán, a picaro, pictus masculus, stb. kizárására...

De miután van egy mondás szabály: piéce touchée - magyarul mert francia szó: a sakkjátéknak az a szabálya, hogy a megérintett bábuval lépni kell -

Érintettem, hogy megnevezem most már magyarul sorolva ki nem az:

Az isteni erejû, de az isteneknél alacsonyabb lény, a senki, az ördög, csavargó, kalandor, írott malaszt, stb. helyett:

PÜGMALIÓN ki volt Õ? Õ volt az ókori görög mitológia híres szobrásza, aki beleszeretett a maga alkotta csodás szépségû nõi szoborba, amelyet kérésére

APHRODITÉ életre keltett..."

Nem semmi. Az illúziók világában minden lehetséges, elhitetnek és csináltatnak veled bármit.
Nem hiszed? Akkor miért fizetsz olyan szolgáltatásért, amit igénybe sem veszel például? Vagy egy közösség alkot valamit magának, de azt más kisajátítja és az alkotójának csak pénzért engedi, hogy használja. Vagy eladja vagy és végtelenig vagy-oz-hatnák. Miért? Mert hozz egy törvényt én játékszabálynak, nevezem, és kötelez, ha nem teszed megbüntet. Ha például - hozna egy törvényt, hogy minden reggel az Isten-hegyi úton fel kell szaladni a tetejére mezítláb, persze télen hóban is - akkor meg kell tenned, mert ellenkezõ esetben jön a büntetés, ha nem fizeted ki - akkor - majd a jelzálog és mehetsz ki az erdõbe elbújni, mert a városból is kitiltottak büntetés terhe mellett - hajléktalannak... Mert elvették a lakásod is ... meg stb. De én nem kérhetek készenléti díjat, hogy ha lesz pénzem, akkor igénybe veszem a szolgáltatását, addig készen létben vagyok, várom mikor lesz rá pénzem, ellenkezõleg vele, ha nem használom az áramot, a gázt a telefont meg stb. alapdíjat kell fizetnem ha használom ha nem ez kérem - nonszensz!

Befejezésül MOST, e gondolatban Õk se nem faj se nem vallás, ÕK egy állapot, melyet létrehoztak és kárunkra használják-alkalmazzák megélhetésük - túlélésük gyanánt. Mert ahogy nincs magyar német, vagy német magyar, vagy magyar orosz , vagy orosz magyar, meg stb. szóösszetételek, mesterségesen
Kreáltak vannak pontosan az elrejtés okán… azért kell minden a nevén nevezni, hogy a jövõben ezek kiküszöbölést nyerjenek….

Szeretettel: id. Kiss László
2011-05-31
3264 #40 3264
- 2011. May 31. 07:34:33
"semmitõl sem fél a nemzetközi zsidó annyira, mint az igazságtól." Ez az igazság ! Így van !

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.
Generalasi idö: 0.08 masodperc
634,964 egyedi latogato