Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Most akkor ki a "szarkavaró" kedves szarkavarók?

Válságban a Gárda: Kiss Róbert kivezette a Csendõrséget, Vona nem ismeri el az új vezetést
Kiválik a Csendõrség a Magyar Nemzeti Gárda soraiból, adminisztratív feladatkörének elvégzésével Kiss Róbertet bízza meg - értesülhettünk a Gárda honlapjáról szeptember 30-án, tehát épp a választások elõtt. Az ezt hírül adó levelet Ináncsi József Gárda-vezetõ tette közzé, egyértelmûvé téve, hogy ez esküszegés, ezért aki a szakadárokat követi, törlik a Gárda tagjai közül. Megpróbáltuk kideríteni, mi zajlik a háttérben és hogyan hat ez ki a Gárda jövõjére.

Még a fenti tájékoztatás nyilvánosságra hozása elõtt kaptunk egy aggógó levelet, melyben az állt, hogy Kiss Róbert nem tudta elviselni bukását (ami, mint ismeretes, sajátságos módon nem amiatt következett be, hogy arcátlanul hazudott a gárdistáknak és az egész nemzeti oldalnak, hanem amiatt, hogy kiderült: csalja a feleségét), valamint azt, hogy terve, mely szerint a háttérbõl továbbra is õ irányítaná a Gárdát, nem jött be, ezért elõbb megpróbálta újraválasztatni magát, majd, miután ez sem sikerült, rávette a Csendõrség vezetõjét, hogy szakítsa ki az egységet a Gárdából. A tervük az, hogy a Csendõrség vegye át a Gárda helyét a Jobbik mellett. Könnyebb dolguk lenne, a Csendõrség ugyanis külön szervezetként nincs betiltva, továbbá Kiss továbbra is élvezi Vona Gábor bizalmát, ellentétben Ináncsi Józseffel, akivel megválasztása óta le sem ült beszélgetni a Jobbik elnöke. Ezt támasztja az is alá, hogy míg Kiss rendszeresen közölt írásokat a Barikád hetilapban, Ináncsinak nincs lehetõsége rá - állt a levélben.
Olvasónk levelével nem tudtunk érdemben foglalkozni a választási hajrában, ráadásul azt sem szerettük volna, hogy a pornós ügyhöz hasonlóan ismét a lehetõ legrosszabbkor robbanjon a bomba, s ezáltal még többet tudjon Kiss Róbert ártani a Jobbiknak. Közben megjelent a fent említett (és alább olvasható) közlemény a Gárda honlapján (vezetõ anyagként), s az sajnos az olvasónk levelében írtakat látszott igazolni.
Október 6-án délelõtt ezért kérdésekkel kerestük meg Ináncsi Józsefet, Kiss Róbertet és Vona Gábort. Vona 10-én válaszolt, Ináncsi egy napra rá, Kiss Róbert válaszait pedig hiába vártuk, annak ellenére, hogy megüzente: válaszol kérdéseinkre.
Október 13-án újabb közlemény jelent meg a Gárda honlapján, melyben Ináncsi József ismertette a helyzetet (ez összeállításunk végén olvasható), mi pedig úgy döntöttünk, nem várunk tovább a becsületes és szavahihetõ volt fõkapitány válaszára, hiszen ha már úgyis nyilvánosság elé került a Gárda helyzete, azzal segítünk a legtöbbet, ha megpróbálunk minél tisztább képet rajzolni a helyzetrõl - az érintettek megszólaltatásával.
A Csendõrség helyzetérõl és terveirõl túlságosan sokat nem sikerült megtudnunk, Vona Gábor és Ináncsi József válaszai viszont sajnos szintén a levélíró állításait támasztják alá.
Szerkesztõségünk tiszta szívbõl reméli, a vezetõknek lesz elég bölcsességük a Gárda megmentéséhez, Kiss pedig nem tudja még jobban szétverni azt. A fejleményekrõl természetesen tudósítunk. Alább folytatódik összeállításunk, olvasóink Facebookon adhatnak hangot véleményüknek.

A Gárda honlapján szeptember 30-án megjelent közlemény:

Adjon az Isten!
Bajtársak!
Mészáros István, aki a Csendõrség ideiglenesen kijelölt országos vezetõje volt, 2010.09.26-án elõzetes egyeztetés és megbeszélés nélkül a következõ tájékoztatást küldte számomra:

A CSENDÕRSÉG
PARANCSNOKÁNAK
01/2010. számú
P A R A N C S A
a Csendõrség
állományára vonatkozóan.

1.) Parancsnoki jogkörömnél fogva 2010. szeptember 26-i határidõvel, az elõzetesen kiadott vezénylés alapján,(mely vezénylés biztosítja a Csendõrség teljes szuverenitását) a Magyar Nemzeti Gárda vezénylési kötelékébõl azonnali hatállyal kivonom a Csendõr és a próbaszolgálatos Csendõr állományt.

2.) A Csendõrség önálló szervezeti egységként, saját szabályzók alapján – a Csendõr Parancsnok közvetlen szolgálati alárendeltségében – tevékenykedik tovább.

3.) A Csendõrség az eredeti irányvonalat követve, önálló kötelékben, saját belsõ Szabályzata szerint mûködik.

Más esetekben, ha külön utasítás nem került kiadásra, egy adott rendezvényre vonatkozóan, a Csendõrség a Magyar Nemzeti Gárda feladatát és tevékenységét felügyeli, ellenõrzi az adott rendezvényen.

4.) A Csendõrség adminisztratív feladatkörének elvégzésével Kiss Róbert próbaszolgálatos Csendõrt bízom meg. Közvetlen elöljárója a mindenkori Csendõr Parancsnok.

5.) A Csendõrség zászlaja: farkasfogas fehér zászló, benne az Angyalos címer, alján a Csendõrség jelmondatával.

6.) A Csendõrség szervezésének irányítását a Kerületvezetõ saját belátása szerint (de mindenképpen a belsõ szabályzók alapján) végzi. A szervezés helyzetérõl minden hónap 05. napjáig a hónap 01. napjára vonatkozóan, nekem tegyen írásban jelentést.

7.) A szervezést úgy kell végezni, hogy 2010. október 23-ra a Csendõrség egy díszelgõ alakulata felállításra kerüljön, és így méltó módon tudjon megemlékezni.

8.) A szervezéssel párhuzamosan a Csendõrség legénységi és tiszti állományának alap/kiképzését a kerületi Csendõr kiképzõ szervezze, folytassa, és szervezetében hajtsa végre. Az alapkiképzésre vonatkozó egységes Kiképzési Tervet 2010. október 20-ig jóváhagyásra hozzám terjessze fel.

9.) A Csendõrség a szervezés során a Magyar Nemzeti Gárda állományából azokat az önként jelentkezõ és áthelyezésüket kérõ személyeket veszi át, akik a felvételi követelményeknek minden vonatkozásban megfeleltek és vállalják a Csendõrség szolgálatával járó fizikai-, erkölcsi-és anyagi megterheléseket.

10.) A Csendõrség teljes állományától elvárom jelen parancsomban foglaltak maradéktalan végrehajtását.

Vaskút, 2010.09.25.

Mészáros István sk.
Országos Csendõr Parancsnok

Megítélésem szerint ez a Magyar Nemzeti Gárda számára elfogadhatatlan, többek között eskünk miatt is, amelyet 2010. 07. 04-én közösen tettünk. Eskünkben ugyanis a következõ szerepel:
„Zászlóinkat, társaimat el nem hagyom.
A vállalt feladatok végrehajtásában becsülettel kitartok.
Ha eskümet megszegem,
sújtson Nemzetem és társaim megvetése,
valamint a Magyar Nemzeti Gárda soraiból való örökös kiközösítés.
Isten engem úgy segéljen!”
Fentieket figyelembe véve Mészáros Istvánt 2010.09.29-én a Magyar Nemzeti Gárda soraiból örökre töröltem.
Mivel senkit nem köteleztünk, hogy sorainkba lépjen, senkit nem is tartóztatunk, aki menni akar. Egyet viszont mindenkinek be kell látni: akik esküjüket megszegik, nem maradhatnak köztünk.
Az esetlegesen távozó csendõrök és jelöltek esetében szintén a fentieknek megfelelõen fogok eljárni.
Szebb jövõt!
Ináncsi József
MNG országos vezetõ

Vona Gábor válaszai a Kuruc.info kérdéseire:
1. Mi a véleménye arról, hogy az ún. Csendõrség kivált vagy ki próbál(t) válni a Magyar Gárdából, pontosabban a Magyar Nemzeti Gárdából?
- A helyzet ennél bonyolultabb. Személyes ellentétek állnak a háttérben, és mindkét fél a Gárda érdekében próbál tenni, csak sajnos ez a jelenlegi helyzetben nem viszi elõbbre az ügyet. A szervezetet komoly támadások érik, nem egyszer belülrõl vagy éppen "baráti tûzzel". Ilyenkor sokakban elfogy a türelem, és sokszor az érzelmek és az indulatok válnak tanácsadóvá. Szerintem idõre és türelemre volna szükség mindenki részérõl.
2. Ha ez megtörténne (ti. a kiválás), mit gondol, milyen lesz a viszonya a Jobbiknak a Csendõrséggel és a Gárdával a továbbiakban (figyelembe véve, hogy a kettõ egymással valószínûleg nem fog baráti viszonyt ápolni)?
- Én minden, a magyar érdekeket képviselõ szervezettel jó kapcsolatot igyekszem ápolni, de nagyon bízom benne, hogy ilyenfajta szakadás nem következik be.
3. Hogy látja, széteshet emiatt a Gárda?
- A közösségek helyi szinten létrejöttek. Hogy Budapesten mi történik, fontos dolog, de nem érinti a közösségek fennmaradását helyben, ugyanis azok az elmúlt évek harcaiban megerõsödtek.
4. Mi a véleménye arról, hogy úgy tûnik, így próbál visszatérni az a Kiss Róbert, aki elõbb azzal bukott le, hogy hazudott a gárdistáknak és a nemzeti tábornak a pornós Niki Müller ki(nem)lépésérõl, majd azzal, hogy csalja a feleségét?
- Ebben nem látok teljesen tisztán, de úgy gondolom, hogy a Müller Niki-ügy túl lett lihegve. Mások magánéletével pedig nem szoktam foglalkozni. Sajnálom, hogy Robi ilyen helyzetbe került, mert nagyon sokat köszönhet neki a Gárda. Nehéz idõkben állt helyt, és én ezt nem fogom soha elfelejteni neki.
5. Igaz, hogy Kiss megpróbálta újraválasztatni magát, de a jobb érzésû megyei kapitányok leszavazták?
- Az én tudomásom szerint valóban volt egy ilyen szavazás, de mögötte nem Kiss Róbert visszatérési szándéka, hanem egy másik jelölt leváltásának szándéka állt.
6. Alkalmasnak tartja Kiss Róbertet bármilyen nemzeti szervezet vezetésére?
- Igen. Hiszen hosszú idõn keresztül bizonyította, hogy képes rá.
7. Igaz, hogy Kiss Róbert a Jobbik alkalmazásában áll?
- Igen, de ez már a lemondása elõtt is így volt.
8. Tartja vele a kapcsolatot? Ha igen, milyen viszonyban vannak?
- Naponta találkozunk, és baráti, jó viszonyban vagyok vele.
9. Igaz, hogy az új Gárda-vezetõvel, Ináncsi Józseffel megválasztása óta nem ült még le tárgyalni? Ha igaz, mi ennek az oka, és tervez-e valamilyen megbeszélést? Ha nem, mi nyilvános ebbõl az egyeztetésbõl?
- A héten találkoztunk, de annak a megbeszélésnek a tartalma egyelõre nem tartozik a nyilvánosságra.
10. Mi az oka annak, hogy a régi Gárda-vezetõ rendszeresen közölt cikket a Barikád hetilapban, az új viszont nem ír oda?
- A Gárda magának választ vezetõt, de az én véleményem az, hogy ennek a közösségnek jelenleg nincs vezetõje. Bízom benne, hogy minél hamarabb lesz.

Ináncsi József is válaszolt kérdéseinkre:
1. Mit gondol, mi van az ún. Csendõrség kilépési kísérlete hátterében?
A Csendõrség vezetésében a közelmúltban személyi változás állt be a régi vezetõ lemondása miatt. A régi vezetõ javaslata alapján fogadtam el az új vezetõ személyét, aki a megbízatást elvállalta. Közöltem vele, hogy a megbízatása ideiglenes jellegû, az elvégzett munkája alapján lehetséges a véglegesítése.

Aztán azt vettem észre, hogy a Csendõrség aktivitása meglehetõsen lecsökkent, az értesítésem ellenére semmilyen rendezvényen nem vesznek részt, ezért tájékoztatást kértem a vezetõjüktõl ennek okáról. Tájékoztatás helyett azt kaptam, hogy õk a továbbiakban önálló szervezetként kívánják folytatni a tevékenységüket, amely egy kicsit meglepett, hiszen ezt elõtte semmilyen formában nem közölték velem. Felszólítottam vezetõjüket, hogy rövid határidõn belül egyeztessünk, mert a Magyar Nemzeti Gárda (MNG) részére vállalhatatlanok az általa leírtak. Az egyeztetésre a vezetõjük nem volt hajlandó.

Késõbb úgy értesültem, hogy azon a megbeszélésen, ahol a kiválás mellett döntöttek, Kiss Róbert is részt vett. Én valamilyen oknál fogva nem kaptam meghívást.
2. Hol tart most ez az ügy?
Az ügy jelenleg ott tart, hogy a Csendõrök egy része elhagyta az MNG sorait. Akik elmentek, azoktól az MNG elhatárolódik, nem tartjuk többé tagjainknak õket. Ami még érdekesség az ügyben, hogy a Csendõrség vezetõi meg-megjelennek az MNG tagjai között és megpróbálják átcsalni a Csendõrséghez a gárdistákat. Folyik továbbá egész megyék átcsábítása is. Ez elsõsorban azokat a megyéket érinti, ahol a megyei vezetõ még mindig az MNG elõzõ országos vezetõjének befolyásolása alatt áll. Ez a szememben bomlasztásnak minõsül, és az egésznek a levét az MNG gárdistái isszák meg, hiszen pontos információk hiányában kényszerülnek döntésekre.
Azt kellene mindenkinek látnia, hogy nem azzal teszünk jót az MNG-nek, ha magunkat daraboljuk föl, hanem azzal, hogy megtartjuk azt az egységet, amely eddig az erõsségünk volt. El kellene gondolkozni azon, hogy amelyik megyék szétesõben vannak, megyei vezetõik miért nem hívnak meg egyetlen összejövetelre sem. Talán csak nem azért, mert akkor ismertethetném a gárdisták elõtt is a Gárda jövõjét?! És vajon miért van az, hogy más megyékkel kiválóan együtt tudok dolgozni?! Talán csak nem azért, mert ott a megyei vezetõ is tenni akar az MNG érdekében!? Ezek fontos kérdések és ahová el tudok jutni és lehetõségem van elmondani, ott az õszinte válaszokat is megkapják a gárdisták. Ha pedig ezeknek az õszinte válaszoknak a birtokában lesz lehetõségük dönteni, teljesen biztos vagyok benne, hogy velünk maradnak.
3. Igaz, hogy Kiss Róbert megpróbálta újraválasztatni magát Gárda-kapitánnyá, de a jobb érzésû megyei kapitányok leszavazták?
Pontos válasz helyett inkább leírom, ami történt. 08. 13-án Kiss Róbert lemondott és az ott jelen lévõ megyei vezetõk egyhangúlag engem választottak új országos vezetõvé. Néhányan, akik nem voltak ott, sérelmezték, hogy nem ismerik a lemondás körülményeit, nem vehettek részt a döntésben stb., ezért egy új választás kiírását sürgették. Kérték továbbá, hogy az új választáson Kiss Róbert is vegyen részt.

09. 05-én ismét összeültünk hát, hogy tisztázzuk a helyzetet. Rögtön az elején megkérdeztem, hogy azoknak, akik nem voltak jelen, a megválasztásom körülményeivel, vagy pedig a személyemmel vannak problémái. Mindnyájan a megválasztásom körülményeit hozták fel indokként, ezért aztán egy kicsit meglepõdtem, amikor az egyik megyei vezetõ még egy jelöltet állított Kiss Róbert személyében. Az igazi meglepetés azonban akkor ért, amikor nevezett a jelölést elfogadta. Többek véleménye szerint az õ személye vezetõként a történtek miatt a továbbiakban vállalhatatlan az MNG számára. (Magam is ezen a véleményen vagyok.)
A szavazás végeredménye nekem kedvezett. Részemrõl semmilyen agitáció nem folyt, hogy mellettem szavazzon bárki is, az viszont elég furcsa, hogy többen ellenem szavaztak azok közül, akik 2 héttel azelõtt még mellettem emelték fel a kezüket. Ugyan a szavazás elején minden megjelent úgy nyilatkozott, hogy a végeredményt, bármi legyen is az, elfogadja, néhányan azóta megszegték az adott szavukat. Mondanom sem kell, hogy a szétesõben lévõ megyék is az ellenem szavazó megyei vezetõk alá tartoznak. Úgy gondolom, hogy a második megválasztásom eredménye szülte a Csendõrség mostani helyzetét, hiszen a velem szemben álló erõknek azt kellett tapasztalni, hogy más eredmény született, mint amire számítottak. Így nem maradt más hátra, mint kiharapni egy darabot az MNG testébõl.

Ináncsit elvitték a rendõrök
4. Igaz, hogy megválasztása óta nem ült még le tárgyalni Önnel Vona Gábor? Ha igaz, mi lehet ennek az oka, és terveznek-e valamilyen megbeszélést? Ha nem, mi nyilvános ebbõl az egyeztetésbõl?
Részemrõl folyamatosan megvolt erre a szándék és akarat már az elsõ megválasztásom óta. 08. 20-án is azért mentem ki a margitszigeti Jobbik.rendezvényre, hátha sikerül néhány szót váltanunk a továbbiakról. Délután a Szent jobb-körmeneten szerettem volna részt venni, de miután a rendõrök elvittek, erre már nem került sor, mint ahogyan a tervezett beszélgetésre sem.
Ezután több módon próbáltam meg párbeszédet folytatni, de kísérleteim rendre kudarcot vallottak, zárt kapukat döngettem. A jég a múlt héten megtört, végre sikerült egy rövid beszélgetés erejéig leülnünk.
Vona Gábor elmondása szerint a beszélgetés eddigi elmaradására az önkormányzati választás miatti idõhiány a magyarázat. Hogy ez a magyarázat megfelelõ-e, szerintem mindenki ítélje meg maga.
Megígértem, hogy az általa elmondottakból csak egyetlen mondatot hozok nyilvánosságra, ez pedig úgy hangzott, hogy Kiss Róbert sem tudta teljes egészében összetartani a megyéket, de engem sem tart alkalmasnak rá, ezért egy harmadik személyben látja a megoldást és a „harmadik személy”-re elmondása szerint több elképzelése is van.
Az én véleményem viszont az, hogy azért nem vagyok részérõl elfogadott ezen a poszton, mert a Gárda és a gárdisták érdekeit képviselem. A nehézségek ellenére továbbra is ezt fogom képviselni. Amelyik gárdista, vagy megyei vezetõ úgy érzi, hogy ez nem jó, akkor rossz helyre csatlakozott. A Gárda semmilyen külsõ befolyás hatására nem térhet le az önmaga által kijelölt útról, mert akkor hitelét veszti. Annál is inkább mondom ezt, mivel eddig a Jobbik részérõl is az volt a hangoztatott álláspont, hogy nem szól bele az MNG vezetésébe. Ennek fényében nehezen érthetõ számomra, hogy a megyei vezetõk kétszeri megválasztása után sem vagyok alkalmas a Jobbik elnöke szerint és egy „harmadik személy”-ben gondolkozik.
5. Mi az oka annak, hogy a régi Gárda-vezetõ rendszeresen közölt cikket a Barikád hetilapban, Ön viszont nem ír oda?

Megválasztásom után többször is kértem, hogy a Barikád hetilapban folytathassam a Gárda-vezetõ rovatát. Úgy gondoltam, havonta egy alkalommal tudathatnám az olvasókkal a fontosabb eseményeket, ill. végre a gárdisták gondolatait is szélesebb körben közvetíthetném. Erre azóta sem kaptam lehetõséget, amire persze magyarázatul szolgálnak a fentebb leírtak.
6. Egyes forrásaink szerint Kiss Róbert célja, hogy a Csendõrség vegye át a Gárda helyét a Jobbik mellett, mely, nem lévén betiltva, könnyebben tudna mozogni, Kiss pedig ismét vezetõ lehetne. Tud errõl valamit, igaz lehet?
Véleményem szerint sok jel erre mutat. De hogy ne csak találgassak: sok gárdista sérelmezte, hogy sorainkból 10. 03-án senki nem kapott meghívást a Kongresszusi Központba az önkormányzati választások eredményének értékelésekor. Az MNG országos vezetõje nem szerepelt a meghívottak között, míg Kiss Róbert és a Csendõrség vezetõje igen. Az EP képviselõ-választáskor a gárdisták biztosították a rendezvényt, most pedig az MNG soraiból kivált Csendõrség.
7. Hogy látja, széteshet emiatt az akció miatt a Gárda? Mit próbál tenni az egyben tartására? Mekkora a szakadárok támogatottsága?
Részemrõl hiszek a Gárdában, a Gárda szellemiségében és abban, hogy az igazságot csak ideig-óráig lehet eltitkolni. Létezett régebben egy Magyar Gárda, amely túlélt egy szakadást Dósa István, az akkori fõkapitány távozása után. Itt most annyiban más a helyzet, hogy Dósát az eset után a Jobbik is mellõzte. Teljesen biztos, hogy ez a válság most sokkal keményebb, hiszen sok gárdista már belefáradt, hogy az egyre nehezedõ külsõ támadások után, a belsõ harcokat is meg kell vívni. Sajnos azonban a tisztulási folyamat minden szervezet velejárója.
Mint említettem, néhány megyével nagyon jó a kapcsolatom, kiválóan tudunk együtt dolgozni. Ennek talán legfényesebb bizonyítéka, hogy a vörösiszap-katasztrófa sújtotta területen minden egyes nap részt vett az MNG a mentési munkálatokban. Az elmúlt hét folyamán számos megyébõl összesen több százan vettünk részt a kármentesítésben. Részemrõl a bomlasztás helyett inkább ilyesmivel foglalkozom. Ezenkívül természetesen minden megyei MNG gyûlésre elmegyek, amennyiben hívnak ill. amennyire az anyagi lehetõségeim ezt megengedik, hiszen támogatást sehonnan sem kapok. Nem tudom, a szakadárokat mennyire támogatják, de hogy még senki nem mondta nekik, hogy elég ebbõl, azt azért furcsának tartom.
8. Hogy tudott Kiss a Csendõrségbe jelentkezni ilyen fizikummal? Hogy lehet, hogy õt bízták meg az adminisztratív vezetéssel?
Ez elég érdekes kérdés és elõbb-utóbb talán a Csendõrség személyi állományából is eszébe jut valakinek, és fel is meri tenni ezt a kérdést a vezetõjének.
Ami talán még érdekesebb: a Csendõrség jelenlegi vezetõje a csókolózós videó után kijelentette, hogy többé nem hajlandó kezet fogni Kiss Róberttel. Ezek szerint Kiss Róbert a csendõr-vizsgát is e-mailben fogja letenni, hiszen csak így kerülhetõ el, hogy a csendõr vezetõ meghazudtolja magát, mivel a vizsga sikeres elvégzése után illik minden vizsgázóval kezet fogni. Ha meg lehet majd e-mailben vizsgázni, akkor a fizikum sem lesz fontos kérdés.
Hogy mi alapján bízták meg Kiss Róbertet az adminisztratív vezetéssel, arról a Csendõrség vezetõjét kell megkérdezni, mint ahogyan arról is, hogy ezek után hogy kívánják betartani a Csendõrség tízparancsolatának 4. pontját, amely így kezdõdik: Légy erkölcsös…
A válaszok beérkezte után küldtünk még egy kérdést Ináncsi Józsefnek, de még nem érkezett válasz rá:
Dobos Zoltán, az eddigi sajtósuk arról tájékoztatott, hogy mindenféle magyarázat és értesítés nélkül megvonták tõle gardamozgalom.org-on elérhetõ a leveleihez való hozzáférést (annak magyarázataként mondta, hogy így nem tudja betölteni szerepét, a kérdéseket ugyanis elõször neki küldtük el). Arra volnánk kíváncsiak, mi ennek a lépésnek az oka és mi a magyarázat erre az eljárásra.
Azóta Inácsi József ezt a kérdésünket is megválaszolta:
Elõször is elnézést kérek a hiányzó válaszért, amelyet most pótolok is. Valóban átalakítottuk kissé a sajtós-rendszerünket, de ennek nem Dobos Zoli személye volt az oka, mindössze az a cél, hogy közvetlenebb kapcsolat legyen a sajtó és az MNG vezetõje között.
Véleményem szerint Zolinak amúgy is éppen elég a Jobbik és a Barikád körüli munka, nem szeretném a mozgalmunk dolgaival is terhelni. A napi gondok és a szakadás körül kialakult helyzetben viszont elfelejtettem errõl értesíteni, ami az én hibám. Azóta felhívtam telefonon, elmondtam a fentieket neki is és természetesen elnézést kértem tõle.
Szebb jövõt!
Inácsi József

A Kiss Róbert által meg nem válaszolt kérdések:
1. Hiteles embernek tartja magát, miután elõször az derült ki, hogy hazudott a gárdistáknak és a nemzeti tábornak Müller-ügyben, majd az, hogy csalja a feleségét?
2. Igaz, hogy a kiválni akaró ún. Csendõrségben vezetõi feladatot kapott?
3. Ha igen, nem tartja ezt árulásnak, a Gárda kettészakításának?

Közel két hete küldtük el a kérdéseket, Kiss Róbert nem válaszolt
4. Ha igen, mik a terveik? Milyen viszonyt szeretnének a maradék Gárdával és a Jobbikkal kialakítani?
5. Ha igen, mekkora a támogatottságuk a Gárdán és a Csendõrségen belül?
6. Mit gondol, milyen a megítélése a nemzeti radikális táboron belül?
7. Hogy nyert felvételt a Csendõrségbe ilyen fizikummal?
8. Igaz, hogy újra akarta választatni magát Gárda-kapitánynak, de leszavazták a megyei kapitányok?
9. Milyen a viszonya Vona Gáborral?
10. Milyen a viszonya Ináncsi Józseffel?

Ináncsi József levele a gárdistákhoz
Október 13-án az alábbi levél került fel a Gárda honlapjára:
Gárdista bajtársaim!
Napra pontosan 2 hónap telt el a megválasztásom óta, ezért kötelességemnek érzem, hogy beszámoljak nektek arról, hogy mi is történt ez alatt az idõ alatt és mi történik napjainkban.
Kezdjük mindjárt azzal, hogy az elsõ választás eredményét néhány megyei vezetõ vitatta, mivel nem minden megye képviseltette magát. Új választás megtartását kérték, amely részemrõl is kedvezõ fogadtatásra talált, mivel úgy gondoltam, utána ténylegesen az elõttünk álló feladatokkal tudunk foglalkozni ahelyett, hogy azon vitatkozunk, ki a vezetõ és miért pont õ.
A második szavazásra 09.05-én került sor, ahol az elõzõ eredményt kétségbe vonó egyik megyei vezetõ ellenjelöltet is állított, Kiss Róbert, az MNG volt országos vezetõje személyében. Nevezett a jelölést elfogadta, a megyei vezetõk pedig a szavazás elõtt kinyilvánították abbéli akaratukat, hogy a szavazás végeredményét elfogadják és a továbbiakban az immár mindenki által elfogadott új vezetõvel együttmûködve dolgoznak. A megjelentek többsége mellettem tette le a voksát, de ahogy látom, az adott szavát ennek ellenére nem mindenki állja.
Néhány megyei vezetõvel sikerült megtalálnom a közös hangot és azóta is, minden híresztelés ellenére, sikeresen dolgozunk együtt. Erre talán jó példa, hogy a vörösiszap-katasztrófa elhárításában az MNG az elsõ naptól kezdve folyamatosan részt vett. Számos megyébõl az elmúlt hét folyamán több száz gárdista vett részt a kármentesítésben. Ez számomra azt bizonyítja, hogy a Magyar Nemzeti Gárda él! Ezenkívül a megyék önállóan is nagyon sok programot szerveztek és bonyolítottak le.
Idõközben a Csendõrség kivált a Gárda soraiból, ami meglepett, hiszen elõtte semmi jel nem mutatott arra, hogy el kívánják hagyni az MNG sorait és kilépésük elõtt sem egyeztettek velem errõl. (Azóta sem.)
A volt országos vezetõ is hozzájuk csatlakozott, kilépésük óta önálló szervezetként élik az életüket. Részemrõl már maga a kilépés ténye is az MNG gyengítése, de azt végképp nem tudom elfogadni, hogy kilépett szervezetként egyes vezetõik megjelennek az MNG összejövetelein és a gárdisták soraiból toboroznak maguknak csendõröket. Azt hiszem, jogos a felháborodásom, hiszen ezzel az erõvel én is elmehetnék akár a Nemzeti Õrsereghez is toborozni. Ha be is engednének az összejövetelükre, nem hiszem, hogy pár percnél tovább maradhatnék, miután kiderülne a látogatásom célja.
És ha már a csendõröknél tartunk: néhányan nem hagyják el a Gárdát, folytatják a megkezdett munkát velünk együtt. Tudnotok kell, hogy a „szervezõk” a Nemzetõrséget is megcélozták egy kedvezõ ajánlattal, de a nemzetõrök egytõl-egyig a sorainkban maradtak.

Ahogy visszahallom, néhány megye gárdistáihoz nem jut el minden információ, vagy nem úgy jut el, ahogyan az valójában történt.
Hogy példákat is említsek: az egyik megyében a megyei vezetõ lemondott, de a gárdisták úgy tudják, én „rúgtam ki”, ezért hátat fordítottak az MNG-nek. Részemrõl az ügy tisztázása folyamatban van.
Vagy mondhatnék egy másik megyét is, ahol meglátásom szerint az utóbbi idõben visszaesett az aktivitás, nem történt semmi. Fel is hívtam a megyei vezetõt és felajánlottam a segítségemet, de elhárította, mondván, majd õ összeszedi a csapatot. Az összeszedés vége az lett, hogy a tagságot az MNG szétesésével riogatja és mindenkit a Csendõrségbe való belépésre ösztönöz. Vajon miért!?
Miért kell önös érdekektõl vezérelve egy összetartó társaságot feldarabolni, megosztani?
Miért van az, hogy egyesekkel példásan tudok együtt dolgozni, míg mások az adott szavuk ellenére is csak az MNG ellen dolgoznak, és ott tesznek keresztbe, ahol tudnak?
És akkor a legfontosabb kérdést még fel sem tettem: kinek az érdeke ez és miért?
Amint látjátok, megválaszolatlan kérdés van itt épp elég. Néha olyan sok, hogy az érdemi munka helyett a felesleges kérdések rengetegében veszünk el.
Találkoztam olyan megyei vezetõvel is, aki csak azt hajtogatta: - Szét fogunk esni!
Igaza van, valóban szét fogunk esni, ha nem teszünk ellene. Siránkozás helyett cselekedni kell!
Sajnos az idõ hiánya és a korlátozott anyagi lehetõségek miatt nehezen jutok el minden megyébe, pedig szeretném személyesen is ismertetni veletek az MNG jövõjét. Biztos vagyok benne, hogy ennek ismeretében egyik gárdista sem hagyná el sorainkat.
Biztos vagyok abban is, hogy ezt a törést is átvészeljük és megerõsödve, letisztulva szállunk ki belõle.

Ehhez mindnyájatok segítségére szükségem van. Egy külsõ befolyásolástól és érdekektõl mentes, egységes közösség felépítése a célom, de ezt a célt csak veletek együtt érhetem el. Akinek más a célja, mehet, de a kilépésnek is megvannak a maga etikai szabályai. Olyan közösséget akarok, ami nem arról híres, hogy idõnként darabokra szakad, hanem arról, hogy szorosan összetart.
Sokat ígérni nem tudok és nem is akarok, mert nem vagyok politikus. Egyet azonban megígérhetek: ahogyan eddig is, ezután is az MNG és a gárdisták érdekeit képviselem, mivel magam is egy vagyok közületek.
Amíg nem találkozunk személyesen, kérdéseitekkel megtaláltok, mint ahogyan néhányan már meg is kerestek és válaszoltam is nekik.
Szebb jövõt!
Ináncsi József
MNG országos vezetõ

Forrás: Link

Hozzaszolasok

2 #31 Olvaso
- 2010. October 18. 17:43:13
kerecsen, még a végén a Hunhír is képes lesz azzá lenni, aminek lennie kellett volna a Jobbik nélkül? Ez egy beismerõ vallomás, s már csak a Kurucnak kell leválni a Mazsihiszrõl és Novákról, aztán még tán értelmes összefüggések terjesztésére is képes lesz? Elõ(d), vagy utó-pia?
Tas, a tenyeredre szükség lesz, mert te nyered meg a tendert a Jobbikos zsidajaiból kiûzni a jobbikost és a zsidót is, hogy maradjon "csak" ember!
1117 #32 1117
- 2010. October 18. 18:21:09
Imre bátyó!

Rajtam nem fog múlni a kufár akarom írni a kazár kiverés az országból.
Hagyjanak nekünk is meg a többi népnek békét! Éljenek egy szigeten vagy bánja a búbánatos tököm hogy hol. De van ezen a Földön azért már pár millió ember akinek tele van a bakancsa ezzel a népséggel.
2 #33 Olvaso
- 2010. October 18. 18:25:07
Tas, a gond nem a "kiveréssel" van, mert az megy félkézzel is, hanem azzal, hogy nem kellenek a kutyának sem, így itt kell "feldolgozni" a traumájukkal egyetemben. Ez az embert kívánó munka.
1117 #34 1117
- 2010. October 18. 19:01:55
Imre!

Nyilas Tesóval már felosztottuk a piacot övé a szappan gyártás enyém a lámpaernyõ :D
De még gondolkozunk más hasznosításon is és keresünk vállalkozó kedvû magyarokat és más népek valódi nacionalista fiait!

Viribus Unitis!

Kipásokat a szemétkosárba!

KITARTÁS!
1117 #35 1117
- 2010. October 18. 19:07:53
Imre!

A trauma nem akkor fogja érni õket mikor megkapják az elsõ szittyanyaklevest? :D Mert az biztos hogy traumás állapot lesz a traumatológián :D
1364 #36 1364
- 2010. October 18. 20:01:10
Tas vezér!
Adjon az Isten!
Már ne haragudj, de milyen traumatológián? Ugyanis az egészségügynek nevezett, várólistás intézményrendszer, az adófizetõk pénzébõl üzemel.
Nos, akkor aki nem fizet, azt nem kell ellátni, aki pedig a nemfizetés mellett még el is vesz, azt el kell látni.
Jó tanáccsal, ráénekléssel, némi kis misztikus bürkös füstöléssel, majd mehet a maga útján, ami ugye nem ártana, ha egyértelmûen ki volna jelölve, már csak a "balesetek" ekerülése végett. Na meg"járt útról le ne térj", merthogy azt már egyszer errefelé megismerték,
no meg van mégegy," a pokolba vezetõ csupa jó szándékkal van kikövezve", akkor menjenek oda.
Szebb Jövõt! Isten tartson!
272 #37 272
- 2010. October 19. 00:33:18
Na ácsi van!
Nem vagyok itt egész nap és máris megy a hülyeség?
Mi ez a szarság? Teljesen értelmetlenek a hozzászólások! Mi a faxom van itt?
Legalább mutatóba meghagyhattatok volna néhány beböfögést!
Aki idejön azt fogja hinni mind meghülyültetek! Nem fogja érteni, hogy kivel vitatkoztok!
Nem értettem én sem, hogy mire válaszoltok, és mire reagáltatok, egy-egy hozzászólásban!
A qrva életbe már! Hát el kell menjek Moto oldalára, ha azt akarom, hogy értelme legyen az egésznek?
Legalább valami jelölné, hogy volt ott egy beböfögés!Oda lehetne írni, hogy az admin törölte ezt a bejegyzést mert a hozzászólónak kurv@ volt az anyja vagy valami ilyesmit!

Értem én, hogy nem a ti hibátok, hogy ez a bércigány idejön állandóan kötekedni, mert anonym proxy mögé bújva újra be tud reggelni! (Igazából még nagyon arra sincs szüksége mert dinamikus az IP-je)

Na és? Akkor mi van?

Még adminnak sem kell lenni hozzá, hogy az ember rájöjjön, hogy egy új név alatt ki tért be ismét mocskolódni, hisz azonnal felismerhetõ abból a putri stílusából amit ha megszakad sem bír levetkõzni!

Mostanában úton-útfélen azt hangoztatja, hogy õ nem is ismer senkit a Jobbik-ból, csak egy sima szimpatizáns! (Na persze!) Ezt még ha igaz lenne sem hinné el neki senki, hisz folyamatosan úgy tesz az oldalán a bejegyzéseiben, mintha az aki be-beszól Imrének idõnként itt, az egy kívülálló személy lenne, miközben nyílvánvaló, hogy õ volt az álnév alatt! De még általában hozzá is szól ezekhez a bejegyzéshez Moto név alatt, mintha õ csak véletlenül olvasta volna, hogy valaki beszól Imrének!
Nem kicsit skizofrén az ürge, mert már alig tellik el úgy nap, hogy ne beszélne saját magáról egyes szám harmadik személyben!
Azt szeretné sugallni, hogy milyen sok ember van a hozzászólók között, aki Imre ellen van! Na ez is csak azért van mert a saját egoista szemléletébõl indul ki, és azt hiszi, hogy az emberek többsége mindenhol, ahol olyat olvas ami neki nem tetszik, vagy nem ért vele egyet, ahhoz mindenképpen hozzá is szól bárhol is legyen az a világhálón! (Micsoda marha!)

Lássuk be, teljesen mindegy, hogy megbízták-e vele, vagy csak a saját aberrált ambíciói miatt mocskolódik, mert tökéletesen alkalmatlan arra amit csinál, ugyanis azt a hitvány beképzelt önimádó személyiségét képtelen levetkõzni!

Hát milyen kígyó az amelyik nem tud még vedleni sem? Az a halott kígyó, vagy a gumikígyó!
:D

A lényeg:
Megkérném azt az admint aki tökéletesen értelmezhetetlenné tette a hozzászólásokat, hogy a Moto nevû gumikígyó miatt ne csináljon ilyet, mert nincs semmi értelme! Nem kell félni a gumikígyónak nem halálos a marása! Inkább nyílvánvalóvá kell tenni hogy ez ugyanaz a szokásos pancser volt, amellett, hogy a cigánykodó hozzászólásának a szövegét kivágjuk a picsába!
Javaslom tehát, hogy ahova odapiszkított, ott minden esetben az legyen olvasható a böfögése helyett, hogy:

"Itt járt a Moto nevû bérgumikígyó, aki a saját sz@rát kenegeti mindenkire a Jobbik nevében!"

Természetesen mellékelhetünk hozzá egy néhánysoros kis cinikus megjegyzést is, amelyben megemlítünk egy-egy Jobbikos vezetõvel kapcsolatos nyílvánvaló és/vagy emlékezetes nem túl pozitív történést, vagy tényt, hogy senki ne felejtse el, hogy kiket képviselve jelenik meg itt, idõröl idõre, ez a saját fekáliájával fertõzni igyekvõ, bérböffentõ kigyónak látszó gumidarab!

Így aztán már statisztikailag is könnyen kimutatható lesz, hogy amit õk a jobbik fikázásának hívnak, az az esetek többségében az õ provokációjukra vezethetõ vissza! Ami pedig nem rájuk vezethetõ vissza, az közvetlenül a Jobbik vezetõi által tett vagy mondott, nem éppen nemzeti megnyilatkozásokra vezethetõ vissza! De azt senki nem kívánhatja tõlünk, hogy azokat a Jobbik vezetõket érintõ dolgokat, ne szóljuk meg, amelyek nemhogy nem a nemzet érdekében, de egyenesen annak érdekével ellentétesen történnek!

:D
1 #38 Gerry
- 2010. October 19. 10:31:09
Sz-M, Jónapot - nyitva hagytad a csapot!

Ácsi bácsi! ... én elolvastam az összes bejegyzést - attól kezdve, hogy Moto betette ide az okoskodásait és néhány ordenáré megjegyzésével, valamint a "na erre válaszoljatok nekem...." szokásos kötözködéskezdését, amit aztán le is mentett azonnal, hogy a sz@rbloggjára valami anyagot tehessen, attól kezdve semmi érdemleges bejegyzés nem történt a cikkel kapcsolatban, csak a szokásos nyomoronc pengeváltás. Nem javult az értelmem a láttukra! Ha te is elolvastad volna úgy mint én az összes bejegyzést, akkor láttad volna azt is, hogy odaírtam; Karesz kitörölve, Moto az....

Nos, ha úgy gondolod, vagy gondoljátok, akkor mátol kezdve, nem törlök semmit, rátok bízom az eddig önkéntesen felvállalt részemet is. Ilyen - szó nélküli kitörlés már többször elõfordult, magyarázat nélkül, és nem kérdõjeleztem meg az okát, bár rákérdeztem néha.

Nem a "gumikígyó" marásától félek, azt hiszem ezt õ is érzi, de a mocskos stílust nem hagyom fent a weboldalon. Ezt írtam be a HSZ-be is (olvasd vissza! 4.oldal alul és 5. oldal eleje - további info a bloggján biztos megtalálható)

Na üdv' mindenkinek!

Imre, jöhet a következõ jobbik témáju cikk... :D

- azért a sok tisztességes jobbikt tagtól és helyi vezetõtöl (na jó, a "bent" ülõk - remélhetõleg még - nagyobb részétõl is!) bocsánatot kérek, ha néha az itt irtak (vagy hsz-ek) érdemtelenül sértönek tüntek rájuk nézve... Ezt senki nem akarja, de ha egyszer õk is hüvös értelemmel szemlélik, mi történik az országban, rá fognak jönni, hogy nem ellenük folyik a harc, hanem azok ellen akik az ö nevükben (is) folyamatosan megvezetik a magyarságot. Amit a jobbik szeretne megvalósítani az minden ember érdeke, a baj az "ahogy" és "kik" kérdésnél jelentkezik.

Egy példával szeretnék élni. A FIDESZ-t nagyon sok magyar "követi". Akkor nézzétek meg jól a két - tökéletes háttérvédelemmel rendelkezö - "politikust". akiktöl a napi médiában hallhatjuk:
"Értünk szól a harang!" - és ezt ez a két ember tudasotítja bennünk, lelkük teljes és forró hazaszeretetével:
Lázár János és Rogán Anti...

...értitek?
272 #39 272
- 2010. October 19. 11:34:45
Ok GERRY! De ha már nyitva hagytam és látod, akkor elzárhattad volna! Erre te megnyitod a másikat is, hogy azt higyjék mind a kettõt én hagytam nyitva?
Angry
Tájékoztatásul közlöm, hogy én is elolvastam az összes kommentet azonok kívül amiket töröltél, és igen olvastam amit írtál, csak azért nem egyenesen neked címeztem amit írtam, mert úgy gondoltam, az is lehet, hogy volt olyan komment is amit valamelyik másik admin törölt, még mielõtt te eltakarítottad az összest! Csak tudod senki nem fog 4-5 oldalt értelmetlenül elolvasni, hogy magyarázatot kapjon, de még ha meg is teszi, akkor is csak annyit fog megérteni hogy valami törölve lett!

Mint ahogyan le is írtam azt, és ha végigolvastad volna, akkor te is láthattad volna, hogy én is azt írtam, hogy a mocskos stílusban elkövetett kommenteket nem szabad fent hagyni, csak én tettem egy javaslatot is, hogy mit kellene csinálni ahelyett ami történt!

Javaslat érted, javaslat! Ráadásul ÉN tettem egyedül!
Mi az hogy "gondolJÁTOK"????
Mi az, hogy te itt sértõdsz megfele? Én nem azt írtam, hogy minden nem tetszõ kommenttel dolgozni kell, csak a gumikígyó kommentjeit kell kiemelni!
Na és ki kérdõjelezte meg hogy kitörölted? Én csak azt nehezményeztem, hogy így követhetetlenek a hozzászólások, és ha már igyis-úgyis idejön sziszegni ez a bohóc, akkor legalább kovácsoljunk még ebbõl a szemétségbõl is elõnyt amit csinál!
De ez akkor is csak egy javaslat volt, úgyhogy nem fair, hogy te rögtön emiatt ki akarod magad húzni az önként vállalt munka alól!
Nem muszáj itt semmit sem máshogy csinálni, én csak javasoltam valamit, és majd meglátjuk, hogy ki mit szól hozzá! Elég lett volna ha annyit írsz, hogy szerinted ez egy szar ötlet, mert már így is teher neked ezt a gumikígyót kijebbrugdalni innen állandóan!
Viszont továbbra is fenntartom, hogy ha egyértelmûen látható lenne, hogy amit csinál az semmiképp nem válik sem a Jobbik, sem pedig a nemzeti oldal hasznára, akkor majd nem fogja olyan sûrûn csinálni! Ha egyértelmûvé tesszük, hogy még a Jobbik számára is ártalmas a tevékenysége, akkor már qrvára nem bújhat semmilyen hazugság mögé! Vagyis bújhat csak azt már mindenki látni fogja!

"Ha nem a megoldás akkor a probléma része vagy!"

:P
409 #40 409
- 2010. October 19. 11:41:52
GERRY !
Én is csak lestem, hogy kivel vitatkoztok, majd olvastam a törlést.
Teljesen egyetértek, a mocskot ki kell törölni!
Bár, ez a féreg vissza fog jönni...
Áldás!

Kurszan

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.
Generalasi idö: 0.06 masodperc
635,069 egyedi latogato