Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Kedves Magyarok !

A következõ írás, amit kaptam, sok kérdést vet fel, de Göncz Árpi (patkány), Mécs Karcsi és társai mellett a történet valódiságát cáfolhatják még sokan. Amit én hallottam, az csoportosan elkövetett fegyveres fosztogatás vádja alapján történõ szabadságvesztés, de nyilván van, aki jobban tudja. Szeretném, ha valaki megcáfolná!
"Több évtizedes konspirációs tapasztalatom okán mondom hogy Önök sem tévedhetetlenek és sokszor olyanokra hallgatnak akik még azt sem érdemlik meg hogy észre vegyék õket.
Közel tíz évet töltöttem a kommunista börtön poklában politikai fogolyként és ott sem volt mindenki a bajtársam mert a bajtárs fogalma más volt mint a rabtársi megnevezés.

A vamzer- besúgó és másokra vagy saját társaira rávallókat mi akik bajtársak voltunk ezeket mind nagyon nem szerettük . Aki saját társaira vallott és emiatt súlyos büntetést vagy akár halált is osztottak a kommunista vérbírák ezeknek a vallomást tevõknek nem volt helye a bajtársikörben és rabtársnak is nehezen viseltük el õket .
Volt egy cella társam aki minden reggel ébresztõkor átkozódott egy sort amiben elátkozta a rá valló cigány kurvát (így nevezte a hölgyeményt ) aki vallomásaival akasztófára jutatta a társait és a többit hosszú idõre börtönbe jutatott . Igaz a cigány kurva az is megkapta a magáét de aztán késõbb beszéltem olyan vele együtt ült nõkkel akik elmondták hogy egy szemét volt és mocsok vamzer aki némi nemi szolgáltatást nyújtott a smasszereknek és szóval egy hányadék alak volt a pokolban is .Ma ez a senki a kommunista háttér hálózat egyik legsikeresebb karrierét futja be mert zsarolható múltjával még az országházban is bejutott képviselõként és a közvéleményt is félrevezetõ besúgó múltat kommunista háttér erõk ki is
használják meg hát az új kommunisták vannak amúgy is a parlamentben mert a fityisz csapat nagy része sáros a az eredetét illetõen és ma már nem csodálkozunk azon hogy párt titkárok és egyéb alakok le származottai vagy rokoni –kapcsolati vonalai ülnek a parlamentben és sok nem magyar is.

A cigány nõ neve wittner mária ./kis betûkkel /."

Hozzaszolasok

1985 #41 1985
- 2011. March 26. 09:41:42
Ebben a témában az utolsó bejegyzésem:
Csupán azért tettem néhány megjegyzést,mert az indító levél konkrétan Wittner Marikát mocskolta,s nagyon megdöbbentõ volt,hogy itt megjelenhetett.A levél nem arról szólt,hogy "dísznek van a zsidók közt",hanem az állítólagos börtönbeli tetteirõl.
Imre!
Ha "konkrétan nem Marika kvalitása érdekel",akkor miért ez a rágalmazó levél lett a vitaindító?
Lehet,hogy naív vagyok,de igenis jó,hogy ott van az országházban.Õ megmondta már egy párszor,hogy a szivére hallgat,nem a pártinstrukciókra.Talán el tud érni vmit.
Részemrõl tovább nem folytatom a vitát.
2 #42 Olvaso
- 2011. March 26. 09:50:02
sara, lehet, hogy naiv vagy, de szerintem is jó helyen van ott, majd esetleg tud valamit csinálni, ahogy esetleg a többi is esetleg.
Esetleg, valamit, esetleg, talán, de nem biztos, hogy valamit esetleg! A szívére hallgatva jól megszavazta a zsidók eddigi összes törvényét. Esetleg!
No ezt nem azért mondom, de látod, téged is megmozgatott ez a kezdõ írás, pedig ott van sok egyéb amirõl lehetne beszélni, de most ez a téma is meg vagyon említve ahogy korábban a többi is, ami csak késõbb került kibontásra. Ezt már elérte, de nem talán. A levélíró jelzõivel nem azonosulok, de megértem, ha szó szerint idézi, amit hallott, amirõl tudomása van. Mária nem kérdés, de a jelenség annál inkább!
1934 #43 1934
- 2011. March 26. 12:36:33
Kedves Sara!
Nem tudom megérteni, /és már nem is nagyon akarom/, hogy egyesek szemét, hogy nem bántja az a sok ocsmányság ami a parlamentbõl árad, a gabi-gabi partyn edzõdött politikusgárdától kezdve, a zsidók beszivárogtatásán keresztül, a jó szándékú magyar emberek lezüllesztéséig, stb.
Ép ésszel ez egyszerûen fel nem fogható, hogy egy tisztességes ember, még ha 56-os is, hogyan tud ott megmaradni, ha maga is nem érintett valami módon. Jól mondja az elcsépelt mondás, hogy bûnösök közt cinkos aki néma. Ebben a közegben egyszerûen nem lehet tisztességesen megmaradni.
Mondhat nekem bárki bármit, az igazi magyar ember erre nem képes, nem lesz megalkuvó, ha zsarolják is, inkább vállalja a szégyent, mint hogy még további becstelenséget elkövessen.
Marika kereszténynek mondja magát. Nem tisztem más hitébe vájkálni, de õ ezek szerint nap mint nap elköveti a következõket: másnak bûnét elnézi, mást bûnre segít, más bûnét oltalmazza. Ezek vona-tkoznak a többiekre is akik kereszténynek vallják magukat a parlamentben.
Ennyi ez, és most nem kell elkezdeni jujjdejózni, mert nem ez a mondandóm lényege, hanem az, hogy ezek nem következetesek és saját állítólagos elveiket köpik le. Azoknak aki õket védik ez nem tûnik fel, hanem állandóan mentségeket keresnek számukra, úgyhogy együtt fognak szépen menni a levesbe.
1985 #44 1985
- 2011. March 26. 13:29:32
Ismételten újból,és tényleg utóljára leírom:
Azon kaptam fel a vizet,hogy valaki vamzernek,cigány kurvának nevezte Wittner Máriát,és megdöbbenve látom,hogy ez a levél megjelenhetett a honlapon.
Kész,ennyi
670 #45 670
- 2011. March 26. 13:49:08
Zsolt mindenféle rágalmak özönére név arc és dokumentumok hiányában milyen cáfolatot vársz?
Ez így ebben a formában egyszerû mocskolódás. Erre nem cáfolat jár hanem egy csula a pofájába.
Megvádolunk valakit név és arc nélkül és te az érintett magyarázkodására vársz? Ez most vicc?
670 #46 670
- 2011. March 26. 14:07:53
Nem errõl van szó hogy mit tesz most a levél sem errõl szól. Amit most csinál nekem sem szimpi.
Vagy rossz levelet olvasok? Ne mossuk össze a kettõt mert nem becsületes. Maradjunk a levélnél és ne a mostani munkájánál. Vehetjük a mostani munkáját is górcsõ alá, de ne mossuk össze a névtelen mocskolódásával.
670 #47 670
- 2011. March 26. 14:13:18
Különvenném a levél tartalmát és Mária mostani munkáját. Beszéljük ki úriember módjára.
Teljesen egyetértek a mostani munkája baromság ebben egyetértünk semmit nem tud kezdeni a mandátumával ha fogják ha nem ez így igaz. Megérdemelne egy dá-dát ez így van. Errõl ennyit.
Foglalkozzunk a levéllel.
670 #48 670
- 2011. March 26. 14:34:21
Zsolt
A tisztesség azt kívánja ha meg is jelentetem a kapott levelet és kirakom vitaindítónak érdekességnek, és lehet hozzászólni élõ tanukat dokumentumokat keresni. Oda lehet ám azt is írni szégyen nélkül hogy a levél gyanús vagy érdekes de nem bizonyított / egyelõre / a valóságtartalma.
Való igaz sok ötvenhatosról kiderült hogy egy mocsok rajta gyerekek nézzünk szét keressünk dokumentumokat pró- kontra. Ne mond hogy nem szebb így? És így tisztességes.
Nem mondom hogy nem lehet Marika személye kritika tárgya de mivel fegyverrel harcolt a hazájáért, és nõ létére emberként viselkedett 56-ban adjuk meg neki az ártatlanság vélelmét. Legmélyebb tisztelettel.
670 #49 670
- 2011. March 26. 15:05:41
Ezt így nagyon nehéz cáfolni. Ugyanis a levélíró sem hiteles dokumentumot, sem hiteles beszámolót és semmilyen olyan adatot nem közöl aminek elenörizni lehetne a valóságtartalmát.
A tisztesség meg azt kívánja hogy aki állít valamit igazolja hitelt érdemlõen.
Egy vádiratnak a bíróság elõtt a vádlónak kell a bizonyítékokat bemutatni és nem annak aki ellen a vád irányul, függetlenül attól hogy él-e a megvádolt a védekezés lehetõségével.
1 #50 Gerry
- 2011. March 26. 18:37:41
Kösz Jano, nem csalódtam benned. Imre, csak most olvastam el a további beírásokat, mindenkinek igaza van, de csak a neki megfelellö szemszögbõl.

Egy utolsó kiegészítés az eddigiekhez:

A "Szeretném ha valaki megcáfolná!"-ra.

Imre, te is tudod hányszor próbálnak egyes emberek másokat ilyen-olyan okból besározni, Mi se vagyunk kivételek. Ez ellen tenni nehéz, néha lehetetlen vagy nincs értelme.
Véleményem szerint ahogy nekünk is, Wittner Máriának is az eddigi élete a bizonyéték a tisztességére.
És addig ameddig bizonyítva nem látom a levél tartalmát, nem vagyok hajlandó annak cáfolatára se.

Egyetlen példa "köbuzi Gerry" Motoszar oldalán. Fel kellene vennem a kesztyüt? Nem zörög a haraszt? Ne csináljuk már.

Ha nincs bizonyíték, ami megállja a helyét akkor a levélíró a szememben ugyanolyan "szintet" teljesít mint néhány "közismert" látogatónk.

Egy dolog egy témáról a megfelelö (sok esetben irritáló) kérdés feltevése, másik a bizonyítékok (vagy azok terítése) nélküli sarazás. Ecce homo, homolka... legalább mi maradjunk helyes úton és tartsuk be az emberiességet.

Kerecsen, a gyalásóval frizurát formálni csak okkal és tévedésmentesen. Megkövetlek, ha (nem légböl kapott) bizonyítékot szolgáltat valaki Wittner Mária besúgó mivoltáról.

Megcáfolni - egy levél tartalmát?

Az elsö részbõl: "Közel tíz évet töltöttem a kommunista börtön poklában...a vallomást tevõknek nem volt helye a bajtársikörben és rabtársnak is nehezen viseltük el õket ."

Ez így igaz, de - az embertelen körülmények kényszerítö erejét nem mindenki tudta elviselni s aki köpött az a rabosított világban gyorsan ki lett közösítve (és most nem kizárólagosan a politikai rabokról beszélek).
A továbbiakban megfogalmazott mondatok, "Volt egy cella társam...stb." nem érdemelnek kalapemelést.

- Nekem van egy levélíró ismeretlen ismerösöm, aki mocsok módon hazudozik.... - cáfoljatok meg, ha nem így van. Az én szavamnak mi a súlya?
Ezt a levelet a stílusával együtt nem kellett volna leközölni. Lehet, hogy tudom ki az illetõ sõt még az is lehet, hogy igazat ír. Azt hiszem, "elment volna" mint privát levél ha valaki nekem küldi, de nem itt és fõleg nem ílyen stílusban.

u.i.: Soha, semmilyen formában nem volt kapcsolat köztem és Wittner Mária között, amit róla tudok azt csak a nyilvános TV müsorokon keresztül ismertem meg, ami - mint tudjuk - nem hiteles, nem mérvadó se nem ellenörizhetõ. De ugyanez elmondható a levél tartalmáról és annak írójáról is. A tisztelet, amit megadok Wittner Máriának csak az emberiesség, a tisztaságba és becsületbe vetett hitemböl ered.
Ezennel várom a "bizonyítékot" a levélírótól. Esetleg személyesen is.
Gyözzön meg!

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.
Generalasi idö: 0.07 masodperc
635,324 egyedi latogato