Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Õfelsége legendáriumának titokzatos fejezetei

Na, gyerekek, lenne itt valami, amit meg kellene vitatnunk, vagy ha meg nem is fogjuk tudni egyhamar, de mindenképpen idõszerû lenne elkezdeni, mert ez bizony számunkra egy nagyon fontos témakör! Ez a szösszenet, amit jól összeollóztam, egy a Szent-koronával kapcsolatos csokorba szedett furcsaság-csokor, amely csokor hatására, felerõsödtek bennem azok a már korábban is idõnként fel-felmerülõ kételyek, melyeket nem a korona körüli misztériumnak éreztem már korábban se, hanem sokkal inkább a korona múltját ködbe burkoló félrebeszélésnek!

A dolog úgy kezdõdött, hogy egy cimborám arra kért, hogy a lehetõ legnagyobb részletességgel és pontossággal gyûjtsek össze a korona méreteire, arányaira, képi programjára és elemeire vonatkozó, minden fellelhetõ, hiteles, írásos és képi anyagot! Hogy miért is kellettek ezek neki, az nem is annyira fontos, (legalábbis ebben az írásban) de sokkal inkább fontosak most azok a szerintem említésre méltó furcsaságok és anomáliák, amelyeket a korona múltjával összefüggésben találtam és szeretnék megmutatni nektek!

Nos, akik olvastak már cikk vagy hozzászólás formájában korábban elkövetett agymenéseket tõlem, azoknak cseppet sem lesz meglepõ, hogy egy amúgy is vitatott és nem igazán tisztázott témában, ahol egymással párhuzamosan, jelenleg is több logikusnak tûnõ és mindenféle vadabbnál vadabb elmélet is van, ha nem is érvényben, de mindenképpen a felszínen, ott én tizenkilencre simán lapot kérek, és elõállok, egy elsõre õrültnek hangzó, sokak számára felháborító és elfogadhatatlan véleménnyel, vagy teóriával!

Elöljáróban lássuk akkor, eme legújabb zsibbadt hipotézisemet: Az a véleményem, hogy az a korona, amit mi ma Szent-korona néven ismerünk és tartunk számon, amely körül ott bohóckodnak a parlamentben a képviselõk, az nem biztos, hogy Szent-István koronája, következésképen nem a valódi Magyar Szent Korona! No, ez még így önmagában nem lenne újdonság, mert sokan vannak a világban hasonló véleményen, de én még azt is feltételezem, hogy 1784-ben, amikor kettedik Joci, a kalapos alattomos, kiviteti az országból a koronát, már akkor sem az eredeti koronát viteti ki, hanem egy másikat! Igen jól értitek, azt állítom, hogy a Józsi gyerek át lett baszva, mint a sz@r a palánkon! Elég sok olyan nyomot lehet találni, amely alátámasztja azt a feltételezést, hogy az idõk során több a Szent Koronához hasonló korona is készült, amelynek vagy a magyarok átverése, vagy az idegenek megtévesztése, vagy a hasonló jelentõséggel bíró korona létrehozása volt a célja!

Kétségem nincs afelõl, hogy mindenkinek meg lesz majd az éles véleménye a témában, amit közölni is fog mindenki a maga módján tényként kinyilvánítva. Ezért mindenkit arra kérek, hogy majd kellõ türelemmel közelítve mások meglátásához, tartsa szem elõtt hozzászólásában, hogy ez a téma mindannyiunk (magyarok) számára egy igen érzékeny pont, úgyhogy ha lehetséges, akkor az esetleges véleménykülönbségek esetén, csak finoman küldjétek el egymást és/vagy engem a ...csá-ba!

Na, akkor meg se próbálok kronológiailag haladni, mert egyszerûen nem lehet, ráadásul átfedések is vannak jócskán, bár lesznek olyan írások is, amelyeket csak érdekességük okán fogok bemutatni!




1. sz. érdekesség
Forrás: Link

…”Ibrahim Pecsevi török történetíró "azt állítja, hogy õ hallotta a magyaroktól ezt a nyilatkozatot: a korona 3000 esztendõs; Iszkendertõl (Nagy Sándor) örökölte Nusirván (Kürosz) s ettõl szállott mi reánk. Továbbá Mohammed Emin nagyvezír 1768-ban azt írta Kaunitz herczegnek, hogy az osztrák császár ‑ mint a Nusirván idejébõl maradt korona örököse ‑ egyedül érdemli meg az "imperator" czímet." (Thúry/1893/343, 344)
Nagy Szulejmán 1529. évi hadjáratának leírása szerint a Tas falu melletti állomáson a pasa lóháton összegyûjtvén a bégeket, elõhozatta a királyoktól viseltetni szokott koronát s megmutatta nekik, ezt mondva: "Ez a korona Nusirván idejébõl maradt fenn." (Katona/1989/127).
Bár e török feljegyzések nem hagytak mély nyomot a koronakutatásban, Nusirván (Kürosz) és kora nem vethetõ el, amikor a korona eredetét kutatjuk. Vannak ugyanis további adatok és megfontolások is, amelyek alapján bizonyosra vehetjük, hogy Perzsia hunok-járta határterületein született meg a Szent Korona.”…



Mondanám, hogy ne szaladjunk ennyire elõre mert a korona története a mohácsi vésztõl olyan szinten összekuszálódik, hogy az ember csak kapkodja a fejét, de valamiért úgy éreztem ezt kell az elsõ helyre raknom!




2. sz. érdekesség – Na ez odab@sz!
Forrás: Link

…”Ezt a könyvet Tabrizban vettem egy pincekönyvesboltban, egy saroknyira attól a bazár mellett álló templomtól, amelyrõl már Marco Polo is beszámolót adott.”…

…”De ennél is nagyobb meglepetés a másik ráadás-kincs, amelynek a könyv kiemelt hasábot szentel a nácik által a megszállt országokból elhurcolt értékekrõl szóló két oldalon.”…






…”„Magyarország koronája (Tâdj-e Madjâristân). A merkersi [náci] raktárban õrzött kincsek között volt az egyik magyar király, az 1031-ben elhunyt Szent István (Santestefan pâdishâh-e Madjâristân) régi koronája is. Mielõtt a korona a nácik (nâzi-hâ) kezébe került volna, Magyarország számos királya fején viselte azt.”

Szent István ugyan 1038-ban hunyt el, de az vesse a szerzõre az elsõ követ, aki legalább évszázadnyi pontossággal megmondja Dareiosz király vagy Nagy Abbász sah halálának idõpontját. Ez a kis képes ismertetõ egy nagy példányszámú népszerû sorozatban jelent meg Iránban, ahol mindenki, akivel szóba álltunk, tudta, mi Magyarország fõvárosa. „…


Ejha, mikor került a nácik kezébe? Pontosabban, vajon mi került a nácik kezébe?
Akkor most, hogy is van ez? Mi a franc folyik itt?





3. sz. érdekesség – Még egy korona?

1309. június 15.-én Budán Tamás esztergomi érsek királlyá koronázta Károly Róbertet, de mivel a Szent Korona még mindig az erdélyi vajda kezében volt, alkalmi koronát használt hozzá. Ezzel több hagyományt is megsértett, mert a magyar szokásjog csak a Székesfehérvárott, az esztergomi érsek által és a Szent Koronával történt koronázást ismerte el érvényesnek. Kán László csak az egyházi átok hatására adta a koronát, így a királyt 1310. augusztus 20-án ismét megkoronázták, ezúttal minden elõírást betartva.

Nos, így is le lehet írni a történetet, de van, ahol máshogy írják le, amelybõl kiderül, hogy készült egy másik korona, amelynek kinézetérõl szinte semmit nem tudunk!

Forrás: Link

..."Az erdélyi vajda azonban nem akarta a Szent Koronát kiadni. A pápai legátus egy új koronát készítetett, mellyel 1309-ben másodjára is megkoronázták Károly Róbertet. Végül sikerült megszerezni a Szent Koronát, amivel most már minden törvényes feltételnek megfelelõen 1310 augusztusában harmadik alkalommal is megkoronázták Károly Róbertet."...

Szóval plusz egy korona! Gondolom ezt is együtt tárolták a szent koronával, és erre a feltételezésre mutatok még írásos bizonyítékot is!




4. sz. érdekesség – Ha mi tudjuk, hogy õk nem tudják?

A korona körüli bonyodalmak I. Lajos halála után kezdõdtek újra.

Durazzói Károly nápolyi király 1385-ben a magyar trónra tört, s kihasználva a magyar belviszályokat, megszerezte a koronát, s 1385-ben királlyá koronázta magát. Mária anyakirályné azonban Garai Nádor segítségével elfogta, majd megölette Károlyt, akit a pápa is kiátkozott. Ezt követõen a korona Mária, Zsigmond, majd Albert királyaink, illetve a királyi kincstár birtokában volt. Albert király halála után 1440. febr. 21-ére virradó éjjel a korona krimibe illõ viszontagságokon esett át. Kottanner Jánosné, a királyné udvarhölgye, Kesselõkõi Liptai Bálint és szolgája segítségével Visegrádon ellopta a koronát, és egy vánkosba rejtve Komáromba vitte. Ezzel lehetõvé tette V. László megkoronázását, a korona Frigyes császár kezére jutását és meghiúsította I. Ulászló megkoronázását.[15] Emiatt, 1440. július 17-én I. Ulászlót egy alkalmi koronával koronázták meg, amelyet I. István székesfehérvári ereklyetartójáról szereltek le. A két király miatt az országban polgárháború tört ki, amelybõl I. Ulászló került ki gyõztesen, de õ az 1444-es Várnai csatában elesett.

Nos, ez egy nagyon érdekes történet, amelybõl végül nem derül ki, hogy hova került a korona, egy fontos momentumra viszont felhívnám a figyelmet:
Forrás: Link

…”Aztán fogták a szent koronát, és egy ládikóba helyezték. Ebben volt a másik korona is, amellyel a nemes királynét Magyarországon megkoronázták, s így volt a két korona egymás mellett egy ládában”…

Aztán történik a krimibe illõ koronamenekítés! Majd ezt írja:

…” A visegrádi fellegvár kincseskamráját ugyanis csak a budai országgyûlés befejeztével, azaz 1440. június 29-e után nyitották fel, amikor is a koronázási jelvényeket hiánytalanul megtalálták.”…

Egyrészt nem értem miért írják ezt, mert a történet lényege, hogy ez lehetetlen, másrészt hogy került pontosan az igaz korona Frigyes német császárhoz, na már ha egyáltalán a valódi korona volt nála?

Mindenesetre mi jelenleg úgy tudjuk:

…”A korona 1463-ban Bécsben volt, amikor I. Mátyás király megkötötte III. Frigyessel a bécsújhelyi megállapodást, amelynek értelmében 80 000 aranyforintért visszakapta tõle a Szent Koronát, és azzal 1464. március 29-én Székesfehérvárott megkoronázták.”…

Ha hitelt adunk ez elõbbi forrásnak, és el hisszük, hogy a valódi koronát valóban kicsempészték 1440-ben a visegrádi fellegvár kincseskamrájából, akkor felmerül a kérdés, hogy a mi furfangos és igazságos Mátyás királyunk pusztán a látszat kedvéért vásárolt vissza egy koronát III. Frigyestõl, hogy ezzel véglegesen megtévessze az ellent, és elhitesse velük, hogy ami náluk volt az a Szent-korona?????????

Mind a magyarok leleményességérõl, mind pedig az idõnként álruhát öltõ Mátyásról simán el tudom képzelni, hogy egy ilyen mûveletet kitaláljon és kivitelezzen!


Többek között ez lehet az egyik magyarázata, hogy a magyarok fokozatosan próbálták kiszorítani az egyházat a korona õrzésébõl, mert gondolom Mátyás után az egyházi vezetõk már egyre nagyobb számban a Habsburgok felé voltak lojálisak!

Ezt támasztja alá az is, hogy:

..."Mátyás koronázását követõen az 1464 évi II. törvény részletesen szabályozta a Szent Korona õrzésének körülményeit: a koronaõri teendõket a rendek által választott személyekre, a koronaõr fõurakra kell bízni, az õrzés pedig a szokott helyen – Visegrádon – történjék. Az elsõ, a koronaõri intézmény mûködési feltételeit szabályozó törvényt még több követi a század végéig: az 1492. évi törvény a visegrádi fellegvárat teljes egészében a koronaõrök kezébe adta, az 1498. és 1500. évi törvények pedig arról rendelkeztek, hogy koronaõrt a világi fõurak és ne a fõpapok közül válasszanak a rendek."...

Nos, a következõ furcsaság is erõsíteni látszik az elméletet, hogy két vagy akár több hasonló koronára vigyáztak a koronaõrök ezzel lehetõvé téve azt, hogy miközben egy hamisat vagy másolatot éppen átadnak az éppen aktuális megszállóknak, addig az eredetit biztonságba helyezhessék!




5. sz. érdekesség – Még ha ki is átkoztok érte….

Ezt a cikket az interneten találtam és azóta sem térek magamhoz a döbbenettõl!
Forrás: Link

…”A múlt hetet egy projektmeeting miatt Thessalonikiben töltöttem. Néhány kollégával elmentünk péntek délután a helyi bizánci múzeumba, ahol is egy nagyon furcsa képre lettünk figyelmesek, ami látszólag (magyaroknak eltéveszthetetlen módon) Szent István koronáját ábrázolta, de a felirat szerint az 1070-es években uralkodott Dukász Mihály bizánci császár koronája volt. Hatalmas vita alakult ki közöttünk, hogy ez akkor most a magyar korona képmása, vagy csak valami ahhoz kísértetiesen hasonló...


Errõl a képrõl van szó (elnézést a minõségért, kevés fény volt és csak a mobiltelefon volt kéznél nálam.)

A vita azóta sem hagyott alább, de ahogy beleástam magam a témába, úgy lett egyre zavarosabb a kép értelmezése. Mert, ha ez a bizánci császár koronája volt, akkor hogyan viselhette 70 évvel korábban Szent István? Ha pedig a magyar koronáról van szó, akkor hogyan kerülhetett a bizánci császár fejére, és miért nem említi ezt a tényt a múzeum?

Utánaolvasva a kérdésnek a Wikipédián (most éppen nem találom a bejegyzést), egy elmélet szerint a Doukas család egy sarját házasították ki I. Géza magyar királlyal (1074-75) és ez a hercegnõ hozta Magyarországra a koronát, amelyet késõbb összekovácsoltak egy másik darabbal, így készült el a napjainkban ismert korona (tehát biztosan nem lehetett Szent István fején). Az érdekes az, hogy errõl a bizánci szálról nem tesz említést a magyar nyelvû Wikipédia szócikk, sõt, nem is nagyon tanítják sehol - emlékeim szerint a szent koronát összefüggésbe hozzák Szent Istvánnal, aki a pápától kapta (de mit keresne a pápánál egy bizánci korona?) (A kérdés érzékenységét jelzi, hogy jobb oldalról kiátkozzák, aki feltételezni meri, hogy a korona nem lehetett Szent Istváné.)

Néhány további furcsaság:
- ferde keresztek: a képen a kereszt ferde, ahogy a magyar koronán is. Biztosan mindenki hallott a "balesetrõl", ami a koronát érte. Nos, két hasonlóan kerek, felül két egymást keresztezõ ívvel készült ezüst koronát láttunk kiállítva a múzeumban, amelyeken (milyen meglepõ) pontosan ugyanilyen dõlésszögben találhatók meg a keresztek. Egybeesés? Vagy ezek voltak a munkadarabok? (Felirat híján ez nem derült ki a múzeumban.) Az viszont világos, hogy a ferde kereszt nem egyedi. „…


Nos, mindjárt folytatom az eredeti cikket, de annyit még hozzátennék, hogy a kereszt ferdeségét magyarázni próbáló bizonyítékokkal óriási problémák vannak, de szerintem ezeket a magyarázatokat magyarok találták ki és terjesztették el, ám de ezen magyarok mindezt a valódi korona védelmében tették és teszik!

A cikk folytatása:

…”- Dukász Mihály a koronán: a Szent Koronáról több zománcképet levettek és helyükre Dukász Mihály, I. Géza és Konsztantinosz császár képét tették valamikor késõbb. Mi a magyarázat erre? Miért lenne rajta egy bizánci császár a koronán, ha semmi köze nem lenne hozzá? (Ennek magyarázatához elég nyaktekert magyarázatra van szükség, de persze vannak ilyen magyarázatok .) De, ha azért van rajta, mert az õ koronája volt, akkor hogyan lehetett 70 évvel korábban a magyar király fején ugyanaz a korona? (Visszajutunk tehát ugyanoda.)

Végül a sok sarlatán koronával kapcsolatos elméletet olvasva (hogyan vizsgálták meg ötvösök, orvosok és önjelölt "õrültek" - állítva mindenféle furcsa dolgot róla) eljutottam arra a pontra, hogy újra a múzeumhoz fordultam, ugyan árulják már el, hogy honnan van a fényképük? Vajon a szent koronáról szóló ábrázolások közül való (nagyon valószínû)? Akkor miért nem jelölik a kiállításon, hogy Dukász Mihály koronája mind a mai napig a magyar korona része? Tudhatnak-e valamit a görög régészek a koronáról, ami idehaza nem köztudomású? (Egyelõre nem reagáltak, várom a választ.) Vagy esetleg ismerik a magyar koronát, rajta Dukász Mihállyal és innen vették a bátorságot forrás megjelölése nélkül kirakni a korona képét?

Mindegy, zavaros ez az egész, az viszont kiderült, hogy a korona kapcsán korántsem olyan egyértelmûek a tények, mint ahogy azt a középiskolai tanulmányaimból kiindulva gondoltam.

(És, hogy miért izgat ennyire a dolog? Mert két túró-rudiban fogadtam, hogy ez nem Szent István koronája, hanem "csak" egy hasonló darab, és most futok a rudik után.)”…





6. sz. érdekesség –Kis kitérõ - rájöttek már ezért kavarnak

Gondolom, a vatikáni hozzáállást nem kell bemutatnom senkinek, hiszen mindenben benne volt és van nekik is a kezük! Egy kis történelemhamisítás, egy kis inkvizíció, stb…

Tipikus módszere az ellennek a féligazsággal való megtévesztés! Írunk egy kis igazat, hogy benyalják a hazugságokat is amelyeket közé rejtettünk!
Mindig, ismétlem mindig nézzétek meg hogy ki írta, hol jelent meg, és mi lehet a cikk valódi célja! Íme, egy gyöngyszem a HETEK archívumából, amely mögött ugyanaz a tulajdonosi kör áll, mint az ATV mögött, tehát a Hit Gyülekezete + külföldiek

A feladat kiszûrni az igazságot és elkülöníteni a manipulatív szeméttõl! A gyengébbek kedvéért aláhúztam azt a részt ahol esetleg igazat írnak, ezzel is cáfolva saját korábbi hazugságaikat, és ami utána jön az már igazi hülyítés, fõleg amit kiemeltem!
Forrás: Link

…”A Szent Korona-tan szorosan kapcsolódik a Regnum Marianum gondolatához is. Eszerint I. (Szent) István király 1038. augusztus 15-én Magyarországot a királyi korona képében Mária oltalmába ajánlotta. A Máriának történõ felajánlás miatt a korona egyben Mária koronája, Magyarország Mária országa, azaz Regnum Marianum, és minden hatalom forrása az országban a Szent Koronát viselõ Szûz Mária. Ebben az elképzelésben azonban két alapvetõ történeti tévedés található. Egyrészt a korona képében történt országfelajánlást semmiféle történeti forrás nem támasztja alá. Az István korára nézve történetileg mérvadó, 11. századi keletkezésû Nagy legenda és Kis legenda magát az állítólagos országfelajánlást nem is említi. A Könyves Kálmán korában, a 12. század elején íródott Hartvik-legendában bukkan fel elõször az országfelajánlás, de itt sincs szó arról, hogy ez a korona képében történt volna.

A másik súlyos történeti tévedés, hogy a korona képében soha meg nem történt országfelajánlást a jelenlegi királyi koronához kötik. Egyértelmû tény, hogy a jelenlegi korona nem az István által használt, II. Szilveszter pápától kapott királyi korona. Az alsó abroncsrészen ugyanis olyan uralkodók zománcképei láthatók, akik István halála után évtizedekkel uralkodtak: Dukász Mihály bizánci császár (1071-1078) és I. Géza magyar király (1074-1077). Ezt a koronát tehát nem viselhette István király.

Más bizonyíték is van arra, hogy a jelenlegi korona nem lehetett István koronája, így az országfelajánlás nem kapcsolható e fejdíszhez. István király koronája ugyanis egy 1074 õszén kelt pápai levél tudósítása szerint István halála után végleg kikerült Magyarországról, amikor III. Henrik legyõzte a magyar királyt, s az elzsákmányolt koronát elküldte Rómába, a Vatikánba. Egy 1693-ban megjelent vatikáni ismertetõ még arról számolt be, hogy a Veronika-kapu felett Magyarország koronája és koronázási jelvényei láthatók, melyeket Henrik császár küldött Rómába. A Veronika-kaput azonban késõbb lebontották, és az István által használt koronának végleg nyoma veszett. (a szerzõ történész)”…


Nos, õk is tudják már, hogy eddig meg voltak vezetve, de szeretnék kihasználni ennek tényét azáltal, hogy azt próbálják elhitetni, hogy a valódi koronának nyoma veszett, méghozzá külföldön! Ezért itthon ne is keresse senki, nehogy elõttük akadjon a nyomára! He-he-he! Esendõ szánalmas bolondok, hát még mindig nem fogták fel, hogy felesleges köröket futnak?




7. sz. érdekesség – Az LDR TV - A Szent Koronáról – másként

Érdekes cikk a Szent Koronáról mely szerint, …” Súlyos etikai kérdések merülnek fel!”…
Forrás: Link

Hmmm! Érdekes! Mi több elgondolkodtató!




8. sz. érdekesség – Szóval akkor miért is ferde a kereszt?

A kereszt ferdeségét magyarázni kívánó történetekkel is problémák vannak!

Ugyanis a kereszt ábrázolásával kapcsolatban olvasom, hogy: ..."Az 1620-as évek közepérõl való a legkésõbbi ismert "egyenes" ábrázolás, s 1784-bõl származik egy átvételi elismervény, melyen az szerepel, hogy a korona "keresztje egyik oldalára elnyomódott". Ugyanis ebben az évben, május 25-én került Bécsbe a korona, az akkori uralkodó, II. József rendeletére, aki ugyanakkor - mint jól tudjuk - nem koronáztatta meg magát. Eszerint viszont valószínûleg 1740-ben is így kellett lennie, hiszen 1784 elõtt utoljára Mária Terézia koronázására vették elõ a királyi jelvényeket, s ennek kapcsán nem maradt fenn jelzés, hogy a korona megsérült volna."...

Forrás: Link

Ebbõl szerintem egyértelmûen kiderül, hogy II. Józsikának nem a valódi koronát adták oda!

Tovább erõsíti a hipotézisemet az az egyszerû tény, hogy egészen a 2000-es évekig volt két különbözõ történet is, ami a kereszt ferdeségét magyarázza, de mivel azok már az idõközben napvilágot látott történelmi tények tükrében elfogadhatatlanok voltak, ezért teljesen véletlenül hogy-hogynem a közelmúltban egy fiatal történész, Pálffy Géza a királykoronázási lakomák történetének kutatása során rábukkant két országgyûlési követ naplójára. Tehát nem egy, hanem azonnal kettõ (akkor már biztos hogy igaz mi?) országgyûlési követ naplója! Na ne már! Amúgy se értem miért pont a királykoronázási lakomák történetét kutatja valaki! Ez valami új dolog? Lakomakutatás?
Na, mindegy! Így most már három történet is van, ami a kereszt ferdeségét magyarázza!
(Csak kicsit bûzlik a dolog!) (Vagyis inkább nagyon!)

Mindenesetre az 5. sz. érdekességben már egyszer érintettük a kereszt ferdeségét, ami nagyon érdekes kérdéseket vet fel, de mivel hogy „Audiatur et altera pars!”ezért azt kell mondjam, hogy az egyik régebbi cikknél Kerecsen kollega által elkövetett képbeszúrás is igen meggyõzõ lehet!



Mindenesetre szerintem a képen látható geometriailag kiszerkesztett keresztpánt-torzulás nagyobbnak tûnik annál, mint amit akkor látok, ha ránézek egy fényképre!



Tény, hogy látszik a keresztpánton bizonyos mértékû torzulás, ezért azt gondolom valós az a megállapítás miszerint valamilyen erõ hatására nyerte el a kereszt azt a ferdeséget, ahogyan ma láthatjuk, de szerintem már eredetileg is ferde volt, csak nem ennyire! Persze ez igazából számomra nem is annyira fontos, hiszen véleményem szerint ez a korona, nem az a bizonyos korona! Ez van: „Kinek a pap, kinek a paplan!”




9. sz. érdekesség – Koronaábrázolások

Mondhatnak bármit a mûvészettörténészek, vagy bárki más, én akkor is furcsállom, hogy az 1790 elõtti koronaábrázolások, még köszönõ viszonyban sincsenek azzal, ahogyan ma ismerjük a koronát!



A Szent Korona ábrázolása Révay Péter (1568-1622) koronaõr De Monarchia et Sacra Corona Regni Hungariae Centuriae címû mûvében (Frankfurt, 1659)
Link





Kép a Fugger krónikából!



Ez sem hasonlít!








Az utóbbi két kép a Nádasdy Mauzóleumból való, amit az tehet hitelessé, hogy valakik megpróbálták megsemmisíteni!
Íme: Link

Ezenkívül van itt még két kép amelyet szintén megdöbbenéssel fogadtam. Pontosabban két rézmetszet, melyeket Lackner Kristóf rézmetszõ készített!
Hogy ki volt õ?
Íme: Link

Hogy mi teszi számomra hitelessé ezt az embert? Hát ez:
Élete befejezése méltó volt az életéhez. Végrendeletében vagyonát három egyenlõ részre osztotta:
• A török fogságban lévõ soproniak kiszabadítására. Ilyenek nem lévén a szegény lányok kiházasítására.
• A soproni ifjak külföldi taníttatására.
• Az ispotályban lévõ betegek gondozására.


No, és akkor lássuk a metszeteket:



A bal oldali képen a két kar alatt, ami a koronát tartja, két név olvasható!

STEPHAN PALLFY – Pállfy István
PETRUS REVAY – Révay Péter

…Az ország koronájának õreivé nemzetes és nagyságos Révay Péter úr, Turóc vármegye ispánja, és erdõdi Pálffy István úr, Pozsony vármegye ispánja és a szentséges császári és királyi felségnek a tanácsosai neveztetnek ki…





10. sz. érdekesség – Szántai Lajos a másolatokról

Szántai Lajos

- Az is nagyon érdekes történelmi tanulsággal szolgálhat, hogy mikor merült fel az idõk során, hogy a Koronáról másolatot készítsenek. Hol, kik és mikor terveztek ilyet?

- Természetesen ez a gondolat nem Magyarországon született meg, hanem azután, hogy 1440-ben Habsburg Albert özvegye, Erzsébet ellopja a Koronát és elzálogosítja Habsburg Frigyes császárnál. Itt, amikor a Korona fogságban van, - fogság, mivel az ország nem rendelkezik felette - a Koronát orgazda módon bitorló Frigyesnek és az õ környezetének jut elõször eszébe, hogy csináljanak egy másolatot. Éppen azért, hogy egy esetleges visszaadáskor a magyarokat ezzel megtévesszék, félrevezessék, tehát ne az eredetit adják vissza, hanem a másolatot. Másolatra tehát akkor volt szükség, amikor a nemzet életére kívülrõl próbáltak radikálisan hatni, beavatkozni.

- Most is érzékelni ilyen szándékot?
- Minden jel erre enged következtetni, hiszen nagyon szép, összhangzatos program pontjai kezdenek körvonalazódni. Ennek egyik része, hogy a Koronáról másolatot készítenek. Érdekes módon, ha õk azt mondanák, hogy a másolatot azért készítették, hogy a Szent Koronát védett és méltó helyen õrizzék, és hogy visszaállítsák azt az õrzési és tárolási módot, amely évszázadokon keresztül érvényben volt Magyarországon, akkor azt kell mondani, hogy érthetõ, hisz van egy világos válasz. De eddig semmiféle ilyen válasz nem született, és ez azt jelenti, hogy a háttér kívülrõl nézve eléggé homályosnak tûnik. Valamit a Nemzet elõl eltitkolnak!





11. sz. érdekesség – Szintén a koronahamisításról

Forrás: Link

„Ahogy ígértük, a Habsburgokról és a magyar õstörténetrõl szóló posztunkban, külön foglalkozunk a Magyar Szent Koronát érintõ kérdéskörrel. Vajon valóban II. József utasítására törték meg a Magyar Szent Korona egységét? Tényleg Bécsben került rá a két császár, és Geobitzász képe a koronára? Valóban meg kívánták ezzel törni a magyarság tartását, és gerincét? Vagy hatalmi indokok, Bizánc vágyott trónja hajtotta a császárt erre a lépésre? Megpróbáltunk utánajárni.

Az elsõ hamisítási történet

Nincs új a nap alatt, tartja a mondás. A Magyar Szent Korona meghamisítását sem a huszadik század végén találták ki elõször, hanem ennél jóval korábban. 1880 május 9-10. között Ipolyi Arnold vezetésével egy bizottság vizsgálta meg a koronázási jelvényeket. Ennek a bizottságnak a tagjai a korszak jeles magyar tudósai közül kerültek ki, többek között Henszlmann Imre, Pulszky Károly, vagy Hampel József is részt vett a korona vizsgálatában. A kutatás eredményeirõl több helyen is beszámoltak a magyar kutatók, a leghevesebb vita azonban az Egyetértés c. budapesti napilap hasábjain bontakozott ki 1880 május 13.-tól kezdve. A lap megbízható forrásra hivatkozva azt állította, hogy a korona nem lehetett Szent Istváné, továbbá a korona felsõ része, vagyis a korona keresztpántjai eredetileg nem lehetettek egy korona részei. Következésképpen az az évszázadokig megdönthetetlennek hitt történeti konstrukció, amely szerint II. Szilveszter pápa küldte volna a koronát I. (Szent) Istvánnak, hamis, az istváni korona valójában elveszett. Már a lap hasábjain megjelenik a késõbb oly gyakran hangoztatott "összetákolás" kifejezés. Gyakran ezzel a szóval illetik a Magyar Szent Koronáról alkotott azon elképzelést, amely szerint több különbözõ részbõl rakták össze. 1896-ban a milleniumi ünnepségek alkalmával közszemlére tették a koronát, igaz, ekkor pl. a korona belsejét nem lehetett megvizsgálni. A újabb vizsgálatok csak növelték a szkepticizmust a pápai koronaadományozás iránt.

Ebben a légkörben született meg Jean de Bonnefon francia régész cikke, amely 1907. április 3.-án jelent meg a párizsi Le journal hasábjain. A cikk szenzációhajhász elemeket nem nélkülözve, egy állítólagos agg magyar tudóst szólaltatott meg egy bécsi szalon estélyén.

"A hamis korona, melyrõl beszélek, Budán van, Magyarország szent fõvárosában. ...Hamis koronánk egyszerûen Magyarország Szent Koronája, melyet évszázadok óta csendben tisztel a nép."

"Amit Budán mutatnak, pontosabban amit gondosan rejtegetnek, az egy halom teljesen eltérõ eredetû, és korú zománclap, kõ, és ötvösmunka."

"...A hamisítás nyilvánvaló szándékával. A legenda nem naiv. Elõre megfontolt, akár egy bûntény." (Az idézeteket, és a francia szövegek fordítását az alábbi munkából merítettük: Deér József: A magyarok Szent Koronája. Budapest. 2005. 15. o.)”…





12. sz. érdekesség – Borbola János értekezései

Ha van még valaki, akiben nem sikerült kétségeket ébresztenem, akkor majd megteszi ezt helyettem Borbola János! Garantáltan!

Link

Link

Link




Végezetül pedig akkor összegezném a dolgokat.

Nos, kétség nélkül állíthatom, hogy még sosem találkoztam olyan témával, amely ennyire szerteágazó és ellentmondásos lenne, mint a korona misztériuma és történelme! Az ember csak bámul ki a fejébõl, vagy éppen kapkodja össze-vissza a rengeteg információ miatt, és aligha van rá esély, hogy képes legyen elválasztani az ocsút a búzától, ha a jelenlegi elméletek közül kíván választani, mert azok egyike sem kerek egész, viszont közöttük számos olyan található, amely telis-tele van féligazságokkal! Az ismert és megismerhetõ elméletek általában egymással ellentétesek, sõt, kölcsönösen kizárni igyekeznek egymást! Mindez a fene-nagy ellentmondásosság és kölcsönös kizárás azonban csak addig áll fent, amíg azt feltételezzük, hogy mindössze egyetlen korona jöhet szóba az elemzések, vizsgálatok, és értekezések tárgyaként! Az emberek valamilyen oknál fogva mind azt hiszik, hogy ha a Szent-koronával kapcsolatos bármilyen információról tudomást szereznek az vagy igaz, vagy hamis, mert fel sem merül bennük annak lehetõsége, hogy több korona és így akár több igazság is létezhet, egymással párhuzamosan, és persze egymástól függetlenül!

Nem kell hozzá rendkívüli empatikus képesség, hogy az ember a korai koronaõrök helyébe képzelje magát, és elgondolkodjon azon, hogy hogyan is védené meg a valódi Szent-koronát egy országban ahol idegen hatalmak uralkodnak, és idegen hadseregek garázdálkodnak!
Nyilvánvaló, hogy én például a valódi koronát elrejteném, és azon kívül legalább két másolatot õriztetnék, hogy a látszatot fenntartsam!

Belegondoltatok már abba, hogy hogyan lehetséges az, hogy a bankárdinasztiák uralta Egyesült Államok 1978-ban átadta a koronát Magyarországnak, amely akkor a szocialista tömbhöz tartozott? Miért? Erre csak egy lehetséges magyarázat van, mégpedig az, hogy rájöttek a marhák, hogy ami náluk van az nem a valódi Szent-korona! :)

Semmi egyebet nem kell tennie senkinek, csak újra végigolvasni a koronával kapcsolatos cikkeket és értekezéseket, de úgy hogy szem elõtt tartja azt, hogy nem biztos, hogy minden esetben ugyanarról a koronáról van szó, vagyis nem biztos, hogy egy-egy információ teljesen hiteltelen, mindössze csak arról van szó, hogy a különféle infók, nem egy azon tárgyra vonatkoznak!

Ehhez néhány link a teljesség igénye nélkül
Link
Link
Link
Link
Link
Link


Nos, gyûjtögetõ-kutatgató munkámat három részre osztottam, amelybõl ezen elsõ résznek semmi egyéb feladata nincs, minthogy gondolatébresztõként csokorba szedjen bizonyos információkat és kijelöljön egy irányt, amely mentén a rendelkezésre álló adatokat és információkat egy szélesebb intervallumban értelmezhetjük!

A munka többi része sajnos nem nyilvános! Ha tévedek, akkor azért, ha nem akkor meg azért! Tehát ha tévednék, akkor nincs értelme senkit sem fárasztanom ezzel a dologgal, ha viszont nem tévedek, akkor pedig nem kockáztathatom meg, hogy az információk rossz kezekbe kerüljenek! :)

Sajnálom, hogy ilyen hosszúra sikerült ez az iromány, de cserébe boldogítson mindenkit az, hogy elég ritkán kerül fel írásom az oldalra! :)

Áldás Békesség!

Üdv:
SZ-M

Hozzaszolasok

58 #41 58
- 2010. September 09. 06:43:57
Általában nagyünnepek elõtt van lehetõség a parlamantben magyaroknak ingyen és bérmentve a látogatási szabályokat betartva koronalátogatáson résztvenni! A látogatás magánszervezésben történik, kb. 40 perc csak a koronánál. Néma tiszteletadás és imádkozás.
Akit érdekel keressen privátban
25 #42 25
- 2010. September 09. 07:59:34
Kedves Arany!

Azt írod: "...Mátyás a kulcs. A pálosokkal együtt éveken keresztül menekítette a múlt bizonyítékait."

Ki elõl menekítette?

Mi történt valójában Mátyás és pazarló, kicsapongó felesége, aragoniai Beatrice között?
A hatalomvágyó királyné ármánykodása semmisítette volna meg a nagy uralkodó messze nézõ elgondolásait?
Buda, Mátyás korában az itáliai müvészetek, az idegenbõl ideszakadt humanizmus, reneszánsz, bûvkörében élt. Mátyás az olasz Beatrice-vel kötött házassága után, országunkba özönlöttek az olaszok, az idegenek. Kétségtelenül, a magyarok háttérbe kerültek.
Még történetírásunk is idegen kezekbe került, ekkor irja át Bonfini a magyarok történetét, felhasználva Thuróczy krónikáját. Ekkor választották el idõben a hunokat (Atilla) a magyaroktól.(Álmos)
Bonfini találta meg a talán sose volt "avarokat", akik idõben kitöltöttek évszázadokat a hunok és magyarok között. A késõbbi történetírás az avarokról szóló beszámolókat, mind Bonfini mûvére alapozták.

Talán ezt vette észre az öregedõ Mátyás?

(keresd az asszonyt)
Talán nekünk kellene "alkalmasnak" lenni elõször, hogy az "alkalmas" személy, vezetõ, megjelenjen köztünk?
1147 #43 1147
- 2010. September 09. 08:42:12
Kedves SZ-M!

Gratulálok a Szent Koronáról szóló íráshoz. Lenne a témához kapcsolódva egy kis hozzátenni valóm. Tulajdonképpen nem is a szent koronához, hanem az elsõ érdekességhez fûzhetõ - vagyis a nácik által elrejtetet kincsekhez. Az elõadásban ugyan egy Lengyelországban található helyrõl szól, de igen érdekes a kifejlet. Az elõadásban ami errõl szól a 15. perc után hallható.
http://docler.hu/video/306675

Üdvözlettel:

Andanyu
9 #44 9
- 2010. September 09. 09:13:15
Sz-M,
jó sokat dolgoztál a témán, elismerés érte!
Ajánlottad nekünk a továbbgondolást.
Hagyd, hogy így legyen! Ráérsz sokkal késõbb is a "gazda jogán" egyeseket
földbedöngölni. Némi türelem nem ártana.
(Ez a szokásos tanácsom az ifjú pedagógushoz.)

Még nem néztem át az összes linket.
Viszont azt a németalföldi metszetet már régóta keresem, ami a Pozsony fölött lebegõ Koronánál is nagyobb léptéket sugall és Szántai mutatja is elõadásának utolsó 3 percében. Ezen maga a Föld glóbusz van megkoronázva, és egy fõváros neve olvasható: Buda Pest !
Ajánlott linkjeid legutolsóján találtam meg:
http://szkosz.com/node/1 , itt egy elõadássorozat van, melybõl EZ az, amelyikben dián bemutatja a metszetet a 82. percben.
http://szkosz.com/node/1349 .
Szántai Lajos: Az örök fény útja és a Magyar Szent Korona (84:55). Ki lehet szedni ezt a képet a videó felvételbõl?

Arany elképzeléséhez csatlakozom, hasonlóan átérzem Mátyás féltett értékeinket elrejtõ igyekezetét, amit csak a Pálos Rend tudott kivitelezni, nekik nem volt probléma a valódi koronát kiválasztani és a megfelelõ rejtekhelyet sem megtalálni, hiszen beavatott férfiak voltak.
Hiszem, hogy már a közösségalapítás elõtt is rátaláltak õsiségünk bizonyítékaira Özséb vezetésével a hegyi járatokban, valamire, ami megalapozta munkálkodásuk életre hívását, megkezdését akkor, vagyis 1240 körül.
Nem lehet vak véletlen, hogy egyedül ezt a rendet soha nem engedélyezte sem Bécs, sem a fõpapság vagy a vatikáni központ többé Magyarországon tevékenykedni!
Ez lehet egy kulcs a megfejtéshez.

"Belegondoltatok már abba, hogy hogyan lehetséges az, hogy a bankárdinasztiák uralta Egyesült Államok 1978-ban átadta a koronát Magyarországnak, amely akkor a szocialista tömbhöz tartozott? Miért? Erre csak egy lehetséges magyarázat van, mégpedig az, hogy rájöttek a marhák, hogy ami náluk van az nem a valódi Szent-korona! :)"

Fenti megjegyzésednek lehet még más oka is, pl. céltudatos elõkészítés a bankárdinasztiák részérõl, hogy a most beérlelõdõ nagy terveikhez a Korona jóelõre a helyszínen legyen.
Az idõkód szerzõjétõl magam hallottam, hogy személyesen találkozott a jövendõmondó asszonnyal, aki a sorozatos katonai (vietnami) kudarcok okául közölte az elnökkel, hogy egy olyan szentnek tartott tárgy van náluk, amit vissza kell adniuk a tulajdonosának és akkor újra sikeresek lesznek.

Még valami:
Kottannerné tolvajlási beszámolójában (ezzel a "mûvel" mint jellemzõ gyöngyszemmel vette kezdetét az elbeszélõ irodalom tõlünk nyugatra! hehehe)
a királyné koronája nem volt a ládában, hanem szabadon állt az ideiglenesen használatba kapott szállásteremben egy párnán. Éppen a nõi korona szabad tárolása miatt kapták ezt a belsõ, forgalomtól távolesõ és nagyon védett helyet, meg azért, mert a királynõ szülés elõtt állt!
Éppen az volt a problémájuk, hogy az eredeti koronaõri pecséteket kellett az erõs zárakkal együtt úgy leveretni a koronázó kellékekkel teli ládáról, hogy utána a látszat visszaállítható legyen lehetõleg egy-két napig még, hogy egérutat nyerjenek a tolvajok.

A többirõl majd késõbb.
9 #45 9
- 2010. September 09. 09:59:08
Gutai Zub,
Mátyás király, az utolsó szakrális királyunk halála után a magyar királyság is csapdájába esett
az új, feltörekvõ korszak jellegzetes és sajátos "szellemisége" minden téren romboló hatásának, hiszen az uralkodókat csak a bankár típusú Habsburgok adták a magyar nép fölé.
A valódi Korona viszont, mint megkerülhetetlen hagyomány, "tette a dolgát" továbbra is a méltatlan uralkodókra komoly, konkrét testi-szellemi jelzésekkel!
Ennek az általános leépülésnek, hanyatlásnak máig nyúló eredményeiben élünk. Utolsó 90-100 évünkbe pedig teljesen - õáltaluk - leamortizálva, valós múltunkat meghamisítva, gyökértelenné téve, kultúránkat kilúgozva, országunkat - így egész-ségünket is megcsonkolva érkeztünk.
A népi tudatalatti nem véletlenül mondott ítéletet az új idõk fordulópontján:
Meghalt Mátyás király, oda az igazság!
935 #46 935
- 2010. September 09. 10:43:12
Kedves Imre és Attila!
(Péteri,kieg.gyuszuSS)

Amikor egy szándékosan zavartkeltõ, lényeget figyelmen kívül hagyó írást nyilvánosságra hoztok, akkor azt az áldemokráciát szolgáljátok, ami idáig juttatta a világot.

A szólásszabadság felelõtlen értelmezése a szólásszabadosság, amit Ti gyakoroltok.
Különösen felháborító ez a magatartás, ha olyan ügyrõl van szó, ami az egyetlen kivezetõ utat jelenti abból a válságból, amit az általatok követett szemlélet okozott.


Amikor valaki veszi a bátorságot és a Szent Koronáról szól, akkor vegye elõtte a fáradtságot és ismerje meg, mirõl beszél, ír.

A Szent Koronáról elõször az a Szumér-magyar Biblia tesz említést, amelyet a Jézusi tanítások alapjaként határoz meg a tórai ószövetséggel szemben XXIII. János Penitentian agere kezdetú, 1962-ben kiadott enciklikája. (Ezt mellesleg arámi nyelven írták, ami Jézus anyanyelve, és szótöveivel, valamint a ragozós felépítésével bizonyítottan a magyar nyelv forrása.) E szerint a Szent Koronát a Teremtõ azért tette az ember fejére, hogy azon keresztül a Lélek Fénye utalja és alakítsa az anyagot.

TETSZIK ÉRTENI? A SZENT KORONA EGY ÉRTÉKREND, AMI AZ EMBERNEK A TEREMTÕ ÁLTAL ADOTT HASZNÁLATI UTASÍTÁS ARRA VONATKOZÓAN, HOGY HOGYAN ÉLJEN ANYAGI LÉTÉBEN!

Ennek az értékrendnek a jelképeként tárgyiasult a fizikai Szent Korona, ami személyiségét azáltal kapta, hogy az isteni értékrendre emlékeztetsse mindazokat, akik netán elfelejtenék a lényeget. Ezt Pap Gábor igen szemléletes módon bizonyította.

Mivel minden, ami jelkép, megjelenésében, felhasználási módját tekintve változtatható, és elkövetkezhet az az idõ, amikor már nem közvetíti az általa kifejezett tartalmat. A fizikai Szent Korona, mint jelkép erejét hagyományunk a Szent Korona eszméjének közvetítéséhez köti. (Sub specie Sacrae Coronae).

Mivel ez az értékrend adja azt az erkölcsi tisztaságot, azt a jogrendszert és azt a gazdasági megújulási lehetõséget, ami a világválságból kivezeti az emberiséget, a globális gyarmatbirodalom helytartóinak és kapcamosóinak az az érdeke, hogy ezt a tisztaságot beszennyezzék, hiteltelenítsék, hatalmuk fennmaradása érdekében.


Végtelenül sajnálom, hogy levelemnek alapot adó írás megjelenésének lehetõséget adtatok és - a megjegyzés nélküli nyilvánosságra hozásával - azzal azonosságot vállaltatok.

Az ebbõl eredõ következtetést mindenki önmaga vonja le. Azt nem kell kihangsúlyoznom, hiszen természetes, hogy írásom közreadásával az értékelésre a nyilvánosságnak adtok lehetõséget.

Szeretettel, Halász József



Kedves Jóska!

Nincs szüksége vélhetõleg sem Imrének sem Atillának szüksége a védelmemre!
Nem is védeni szeretném õket, hanem csak megnyugtatni téged.
Rendszeres látogatója vagyok én (is) Imre honlapjának (is).
Mikor megláttam ezt a cikket, már akkor az volt az elsõ gondolatom-amikor még csak a címét olvastam "Õfelsége legendáriumának titokzatos fejezetei"-mit fog ehhez Halász Jóska szólni-már elõre feltételeztem a felháborodásodat,ami be is jött,de ezzel nem az én elõrelátásomat,"okosságomat"(ami nincs) kívántam kidomborítani -,de aztán továbbolvasva rá kellet,hogy jöjjek, szó nincs arról itt ,hogy a Szent-Korona meggyalázása,kisebb színben feltüntetése ,netán az általa képviselt érték, tan köpködése,negatív színben feltüntetése a célja az írásnak,amiben azért azt mindenki láthatja, igen sok munka fekszik.
Arra is gondoltam az olvasásakor,hogy ez bizony nagy vitákat fog elindítani,de szerencsére a hozzászólók is igen okosan és visszafogottan reagáltak,mivel megértették azt,hogy nem a rosszindulat a vezérelte a cikk íróját.
És ez most nem a zsidócsahos módjára való vak védelem kíván lenni, és még csak nem is a te megtámadásod.
Egy mondattal is elintézhettem volna,-Jóska légyszíves olvasd el figyelmesebben az írást!-de akkor megsértõdsz, azt gondolván,hogy mi ez a kioktató stílus.

Ez is igaz amit itt alább írsz,de ez nem arra válasz amirõl a cikk szól.
Természetesen a te munkád nem kívánom kicsinyíteni,mert látom,hogy sokat teszel,foglalkozol a Szent Korona értékrendjének,és az eu rabszolgaságunk megismertetésének és visszásságainak bemutatásával.
Ezt én külön megköszönöm neked.
Igazán kár lenne erre a te,a mi és mások energiáját arra a vitatkozásra pazarolni,hogy egy téves értelmezés miatt a zsidók azon röhögjenek,dörzsölgetve finom,bársonyos,munkától megkímélt kezeiket,miközben mi gojok megszakadunk az általad is oly részletesen bemutatott eu és zsidó igába.

gyuszuSS
25 #47 25
- 2010. September 09. 12:23:39
Kedves Jóska bácsi!

Leveledben úgy dörögsz, mint egy ó-testamentumi próféta. Ott vannak a tabuk, és büntetések.

A Magyar Szent Korona értékrendben, tudtommal viszont nincsenek büntethetõ tabuk, tiltott gyümölcsök a tudás fáján, stb.

Mivel ez minden magyar ember közös kincse, így szabad megvitatni, beszélni róla, kérdéseket feltenni.
Sõt, ha ezt tisztelettel, és jóindulattal csináljuk, még a kötelességünk is lehet.
A "teremtõ használati utasitása" pedig nagyon egyszerüen hangzik: "Szeresd Istenedet teljes szivedbõl, és a felebarátodat mint önmagadat" , a tulajdon fia szerint.
Én így "tetszettem érteni"
9 #48 9
- 2010. September 09. 14:35:20
A világ nem fordíthat sorsán, ha nem a Magyar Szent Korona eszmeisége válik iránymutatójává.
Itt tulajdonképpen a kiismerhetetlenségig összezavart és mindenki számára feltûnõen egyetlen európai nép, kizárólag ennek az értékrendnek követõi, vagyis éppen a magyarság múltjának elhazudása ébreszti fel a gyanút, hogy NÁLUNK A MEGOLDÁS, mert ezek szerint nem véletlenül jutottunk mai állapotunkba, nem véletlenül voltunk évszázadok óta a kereszttûzben, sõt össztûzben!
Ezért is kell az évszázadok történéseit újra átgondolni, mi miért és hogyan történt, melynek országunk minden ERKÖLCSI ok nélküli, sokszereplõs összmunkával kivitelezett szétszabdalását, elerõtlenítését, az új országrészek birtoklóival való módszeres összeugrasztást tudatosan
ránkzúdították. Mi a céljuk? Milyen hazugságállomások tették ezt a folyamatot lehetõvé?
Nos, ezeket szeretnénk pro és kontra a már eddig a jómagyarok által felfedezett, országunkra ártalmas tények, tettek felelevenítésével, megbeszélésével erõsen tudatosítani magunkban is és másokban is.
Az Istennel összhangban lévõ magasrendû emberi közösségi morál hiányzik ma a világból.
Ezt egyetlen módon hozhatjuk újra helyre, vezethetjük vissza az életbe, mindennapjainkba, ha a soha jogfolytonosságát el nem veszítõ, emberi lény által meg nem kérdõjelezhetõ alkotmányunkat - mint alap értéket - annak redkívüli és egyedi formájában helyreállítjuk, a benne rejlõ jogokat és kötelességeket magunkra újra felvállaljuk.
Ember másképp nem élhet!
Az uzsoraalapú világ élhetetlen, halált okozó, Isten nélküli téveszme, mely a bolygó, a rajta lévõ élet pusztulásához, halálához vezetõ tévút.
Csak deformált elmével találhatta ki bárki.
Ha a földet, az emberiséget - kezdve a sort önmagunkkal! - visszavezetjük a mi sajátos erkölcsi törvényünkkel a helyes útra, Isten élettörvényét követjük, azaz mércéül állítva, a mindennapi gyakorlatban megvalósítjuk.
Ez az értékrend ezer évek óta ÉL, LÉTEZIK,
türelmesen VÁR a józan eszünk felébredésére,
és ennek folytatásaként a sürgõs cselekvésünkre! Mindössze bõ hat évtizede vár ránk!
Itt az Idõ folytatni az igaz együttélést embertársainkkal - csak ÁLTALA, vagyis emberhez méltó, TISZTA ERKÖLCSI ALAPOKKAL !
18 #49 18
- 2010. September 09. 19:24:35
Hogy teljes legyen a sorozat ide illesztem Halász Jóska levélváltását Imrével (ebben a válaszban nemcsak Sz-M anyagára reagál, hanem a hétfõi cikkre is aminek "Kellemetlen az igazság"a címe:

Kedves Barátaim!



Örülök, hogy végre érdemi beszélgetés kezd kialakulni.

Nem sok lehetõségünk van erre, mert már régen dologidõ van.

A „Kellemetlen az igazság” c. írás szerzõjével elemzésében teljesen egyetértek, annál is inkább, mert az általa leírt következtetések bizonyítékai ott vannak írásaimban.

Azt hiszem, itt az ideje, hogy kialakuljon az a MAG, amirõl ír, de ne felejtsük: azt kell tudni, hogy önmagunkért teszünk és nem egy-egy következmény ellen. Az értelem és az értelem egysége nélkül ez nem megy.

A három radikális lépés nem lehet vitás.

A gazdasági terrorszervezet, az EU és a katonai terrorszervezet, a NATO otthagyása önvédelmi feladat, de ennek feltétele is, nevezetesen az, hogy a hatalmat az õslakosok leszármazottai (más néven a Szent Korona tagjai) kizárólagosan gyakorolják, idegenek nélkül.

Azt vártam a Jobbiktól, hogy az állampolgársági törvény elfogadása után minden képviselõje visszaadja mandátumát, ugyanis a behatárolás nélküli kiterjesztés legális alapot ad arra, hogy az idegenek túlsúlyba kerüljenek a hatalomgyakorlásban. Nemhogy képviselõnek nem alkalmasak, de vissza kellene menni az általános iskola értelmi szintjüknek megfelelõ osztályába azoknak, akik nem értették, hogy a MAZSIHISZ miért üdvözölte önfeledten ezt a törvényt, mondván, hogy ez a holokauszt természetes kárpótlása, hiszen legalább 200000 olyan zsidó kap így állampolgárságot, akinek eddig nem volt rá módja. Így már Viktor büszkén mondhatta száznapos beszédében, hogy megvédjük a magyar földet, még akkor is, ha ez az EU-nak nem tetszik. Mostmár minden idegennek megvan a lehetõsége arra, hogy magyar állampolgárrá váljon, és így - a „moratóriumnak” eleget téve - vegyen földet (vagy bármit) Magyarországon, és érdekeinek képviselõjévé változtassa a hatalomgyakorló szervezeteket. Nem kell már zsebszerzõdés, nem kellenek nevüket adó hazaárulók egy földvásárlásra létrehozott gazdasági szervezet alakításához.

Aki ezután is az azt lehetõvé tevõ Helytartóság (leánykori nevén: Országgyûlés) tagja, az színt vallott: semmi köze a magyarsághoz.



A Szent Koronával kapcsolatban csak annyit kell megjegyeznem, hogy az ezeregyszáz éves lélek- és agymosás eredményeként már a magyar ember tudatában is tárgyként azonosul, valami misztikus, egyeduralmat (királyságot) szentesítõ, megosztottságot szentesítõ eszközként. Aki ezt a hazugságot támogatja, vagyis, amikor a tárgyról beszél, és nem fedi fel azt, akit jelképez, hát bizony, nem az egyetlen járható úton jár – hogy a „Kellemetlen az igazság” írójának szavai helyett ne erõsebb kifejezés használjak.

Végül pedig a katonai kérdésekrõl.

Amikor katonai erõszak szükségességét támogató emberrel beszélek, mindig azt a hallatlan magabiztosságot (másként is fogalmazhatnék) tapasztalom, amit az sem tud enyhíteni, hogy egyértelmûvé válik: a gyõzelem utáni helyzetrõl csak demagógia-szintû elképzelése van.

Az én véleményem szerint ma Magyarországon nincs lehetõség egy fegyveres hatalomátvételnek, mindenekelõtt azért, mert nincs regiment. Nem szervezett seregre gondolok, hanem azokra, aki értelmileg és érzelmileg azon a szinten vannak, hogy minden áldozatot képesek legyenek vállalni – nem szavakban, hanem tettekben.

A másik ok arra, hogy fegyveres megoldás helyett más eszközt kell alkalmazni szabadságunk visszavételére, az, hogy olyan technikai fölénnyel rendelkezik a katonai terrorizmus (álnevén: NATO), hogy fizikailag el tudna söpörni bármilyen ma reálisan felállítható felszabadító erõt. Az utolsó elismerten megnyert szabadságharcaink 907-ben, Pozsonynál volt. Azért mondom így, mert 955-ben Lech mezején is megnyertünk egy szabadságért folytatott harcot, de azt nemhogy elismertük (és elismertettük) volna, hanem annak következményeként – tizennyolc éves „meggyõzõ-kampány” után - Géza eladta a szabadságunkat.

Otto bebizonyította, hogy ha a harcmezõn nem megy, akkor árulásra késztetéssel kell gyõzni.


nem fegyverrel, nem árulással, hanem azzal látom gyõzelemre vinni önvédelmi felszabadító harcunkat, hogy az igazsággal felvértezett emberek megszabaduljanak a „valaki ellen” gyöngeségétõl, és az „értünk” erejével érezzék, hogy az egyetlen járható utat választották.

Ezért vállalom, hogy a gazdasági terrorizmus következményei ellen összehívott brüsszeli tüntetést a gazdasági terrorizmus, mint ok ellen, minden európai nemzetért és emberért történõ összefogássá alakítsam át.

Ezért tartja Barroso ezt a módszert – és a Szent Koronát, akit képvisel – „az európai civilizáció elleni legveszélyesebb szélsõségnek”, és ezért terjesztette ki a hatalom a „fájlcsere-razziát” azokra a szerver-részekre, amelyeken a hétfõn teljessé tett igazság teljes bizonyíték-anyagát minden európai ember anyanyelvén olvashatja. (Ugyanezen a szerveren van a Te blogod is Imre és sértetlen maradt).

A fájlcseréhez semmi módon nem kapcsolható WikiLeaks, amely a Pentagon-anyagot nyilvánosságra hozta, ugyanezen razzia alá esett. Ez azt bizonyítja, hogy a hivatalosan meghatározott razzia-ok egyszerû és azonnal leleplezõdött hazugság. (Aki kíváncsi a bizonyítékra, annak íme: http://pcforum.hu/hirek/12236/Fajlcsere-razziak+zajlanak+ma+Europaszerte-es+Magyarorszagon+is.html)

Azoknak, akik nem látogatták meg a http://eu-no-ek-yes.com honlapot, azoknak mondom: az EU összes hivatalos nyelvén (tehát pl. máltaiul, írül, észtül is) olvashatóak voltak (és lesznek) a Lisszaboni Szerzõdésnek azok a cikkei, amelyek bizonyítják, hogy akaratukkal, érdekünkkel szemben milyen tiltásokkal, jogelvételekkel és parancsokkal hozott bennünket ebbe a helyzetbe a gazdasági terrorizmus.

Azt akarom elérni, hogy népszavazást erõszakoljunk ki a Lisszaboni Szerzõdésben megadott lehetõséggel a magyar EU-elnökség ideje alatt, és ez adjon akkora erõt a magyarságnak, hogy a Csillagév-váltásig Alkotmányozó Nemzetgyûlésen visszavehetjük szabadságunkat. Ha ekkor fegyverrel támadnak meg bennünket, akkor meglesz az az „értünk” mûködõ erõ, amivel Atilla, Árpád és Bulcsu méltó utódainak mondhatjuk magunkat.

Ezzel tesszük meg a radikális lépéseket.


Szeretettel: Halász József

********
2010.09.09. 13:49 keltezéssel, bubó doki írta:
Jóskám, tedd csak amit és ahogyan eddig, mert abban hiba nincs, de kérlek, pillants rá az alábbi összefoglalóra még ha nem is megszokott dolog, hogy tudósként arra kérlek, hogy katonailag értelmezd a kérdést. Kérdésfelvetéseddel egyetértek és megjegyzem, tudsz-e róla, hogy jelen pillanatban mennyi másolata kering Szent Koronánknak, miközben arról beszélünk, hogy isteni értékrendet képviselve lassan olyan kommersz szimbólummá válik, hogy ha nem tesszük helyére a dolgot, akkor még ha az országot sikerül is visszahódítani, akkor is nehéz lesz a mellékzöngéktõl megszabadítani a témát! Hiszem, hogy az igazán lényeges dolgok rejtve maradnak és ennek úgy is kell maradni! Az oldalon megjelenõ írások elgondolkodtatóak és kérdésekre keresik a válaszokat általában olyan témákban, amelyekrõl csak pusmogni mernek az emberek.

Áldás!

Posta Imre
18 #50 18
- 2010. September 09. 19:31:26
Bocs, de az idézõjeleket átalakította &#8221 kombinációra, nem tudom, miért. Nem vagyok egy pc guru....Smile

Hát lehet, hogy ezt a szöveget a másik cikk végére kellett volna illesztenem, de nézzétek el az ügyetlenségem.köszi!

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés

Csak regisztralt tagok Értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztr?lj.

Még nem értékelték
Generalasi idö: 0.05 masodperc
635,221 egyedi latogato