Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Amiért nem lehet béke, szabadság és egyetértés!

Nyílt levél a Magyar Országgyûléshez és a világ nemzeteihez.

E levél megírása nem segélykiáltás, nem is gyûlölet szülötte, csupán a felismerés egy formája.
Felismerése annak, hogy a szavak és mondatok jelentésének, a magyar nyelvezet ékesszólása mögé rejtõzködõ gonoszság és féktelen gyûlölet által táplált hóhérokkal és Júdásokkal állunk szemben.


Olyan árulókkal, akik gyûlöleténél talán csak a pimasz cinizmusuk nagyobb. Hirdethet-e békét, szabadságot és egyetértést az, aki részese volt az elejétõl fogva mindannak ami esélyét sem engedte a béke létrejöttének, részese volt mindannak ami a valós szabadságot egy látszatszabadságra valójában adósrabszolgaságra cserélte és aktív részese volt mindannak ami az egyetértés helyett a megosztottságot gyakorolta.

Az elmúlt két évtizedben egyetlen olyan választás, szavazás akár népszavazás sem történt, amelyen a szavazó polgárok a valós tények alapján, a felelõsségük teljes tudatában dönthettek volna. Ebben Önök tisztelt képviselõ Hölgyek és Urak igen nagy mértékben vétkesek, a kizsákmányolás eszközeként felhasznált médiával együtt. Hányan emelték fel a szavukat Önök közül az ellen, hogy az egykori államadósság többszörösét kitevõ nemzeti vagyon eltûnt, miközben az államadósság a többszörösére duzzadt?

Az ország nemcsak az elmúlt nyolc évben ment tönkre, mint ahogy a fülke forradalom nyertesei szeretnék ezt elhinni és elhitetni. A nemzetrombolásnak mindenki felelõse aki az elmúlt két évtizedben részese volt a politikának , a vezetésnek és nem emelte fel hangját a gyalázat ellen. Mert a legfelsõbb vezetés tudta és hallgatólagos beleegyezése nélkül, nem lehetett volna sem Tocsik ügy, sem Postabank ügy, sem olajügyek sem rablóprivatizálás, ugyanúgy ahogy nem lehetne most sem a devizahitelezés segítségével földönfutóvá tenni embermilliókat.

Sokak örömére, mindezek nagy többsége mára már elévült, felgöngyölíthetetlen gazdasági bûncselekmények sorozata kellene hogy legyen mindössze. Majdnem az is lehetne, ha mindezen bûncselekmények következtében, az országot és a nemzetet, nem taszították volna olyan mély gazdasági, demográfiai, erkölcsi és egészségi állapotba, amely egy állam létét, fennmaradását fenyegeti. Ez hazaárulás, s mint ilyen elévülhetetlen.

Õseink, kik vérüket adták e hazáért és utódaink, kik még meg sem születtek, köteleznek arra, hogy ítélet szülessen e lemoshatatlan gyalázatra. Igazságos és elfogulatlan ítélet szülessék mindazok felett, akik kapzsiságból, hitványságból, idegen érdekek kiszolgálásával elárulták a hazát. A mindenkori törvények szerint, minden magyar állampolgárnak joga és kötelessége, akár élete árán is fellépni minden eszközzel a hazaárulók ellen.

Önök tisztelt országgyûlési képviselõk, nem tudnak elszámolni az elmúlt két évtizeddel, az ország ily mértékû eladósításával, Közép Európa egyik legfejlettebb mezõgazdaságának felszámolásával, a nemzeti vagyon eltûnésével. Az Önök felelõsségét a népre akarják hárítani, a rablást a néppel akarják megfizettetni, miközben a népet ért mindennapos fizikai atrocitásokról, lopásról és rablásról a rendõrség sok esetben még jegyzõkönyvet sem hajlandó felvenni. Nincs bíróság ahova fordulhatnánk jogorvoslatért, mert ha „kényes” ügyet érint a dolog elsülyesztik a jogi útvesztõkben.

Önök terrorelhárító szervezetet hoznak létre egy olyan országban, ahol ismeretlen a terrorizmus, hacsak Matuska Szilvesztert nem tekintjük annak, de ahhoz kicsit megkésett intézkedés lenne, vagy netalán Budaházy okozza e felhajtást?

A magyar nem gyûlöl senkit, semmilyen nemzetet vagy kisebbséget, csupán élni szeretne a saját hazájában, de az Önök aktív vagy passzív támogatásával, azt aki felveti a valós problémákat, megbélyegzik és gyûlölködõnek tekintik.

A Velseni szerzõdés aláírásával, az idegen érdekek és idegen fegyveres erõk bevonását szorgalmazzák a Magyar Köztársaság területére. Ez a jelenlegi, ideiglenes alkotmány szerint is hazaárulás lenne ha nem létezne a Liszaboni Szerzõdés ugyebár, de errõl is huncutul hallgattak Önök a tisztelt szavazó polgárok elõtt, Velseni ide Liszaboni oda ez mindenképp hazaárulás marad.

A költõi kérdés csupán az, hogy hova vezethet mindez? Mit kell tennünk és valójában mit tehetünk? Fogadjuk el a további kirablásunkat és kiszipolyozásunkat? Tartsunk el még több segélyeken élõ rétegeket akiknek mára már nincs mit és sokan közülük nem is hajlandóak dolgozni, mert Önök tisztelt képviselõk húsz évig kormányoztak? Vagy netalán a felelõsség kollektív? Együtt sírunk együtt nevetünk? Erõsen kétlem, hiszen eddig csak Önök nevettek és gyarapodtak, mi húztuk az igát és közben szegényedtünk. Furfangos banki szerzõdések alapján földönfutók legyünk, mert hát a gazdaság megfeneklett, számunkra. Bevételeink gyakorlatilag megszûntek csak a kiadásaink nõnek folyamatosan, legyen az akár banki hiteltörlesztés vagy háztartási rezsi. De mégis mi lehet ebbõl, hová vezethet mindez, mindig e makacs kérdéshez lyukadunk ki.

Engedelmükkel tisztelt képviselõk bátorkodom elmondani Önöknek azt amit valószínû, hogy Önök már jóval korábban tudtak és azért hozták létre a terrorelhárító szervezetet. Terrorizmushoz fog ez vezetni ahogy manapság illik megnevezni a szabadságharcosokat, mert valahogy a világban érthetetlen okokból emberek életüket kockáztatva, kétségbeesett cselekedetekre ragadtatják el magukat, minden ok nélkül. De ha ez bekövetkezik Magyarországon is ahol ez eddig ismeretlen tevékenység volt, akkor ki lesz ezért a felelõs? Ki lesz azért a felelõs, ha nem mehetek be a bankba, befizetni a sokszorosan és jogtalanul megemelkedett törlesztõ részleteimet, annak a veszélye nélkül, hogy esetleg valamilyen önmerénylõ engemet is magával ragadna a boldog vadászmezõkre.

Véleményem szerint Önök. Önöket kell felelõsségre vonni a terrorizmus elõidézéséért, hazaárulásért, egy nemzet elsorvasztásáért és nagyon sok tragédia bekövetkeztéért. De Önök alkotmányozási lázban égnek. Csak nem a Hágai Nemzetközi Bíróságra, az alkotmánnyal kapcsolatos feljelentésünk okozza e nagy kapkodást? Meg kell nyugtatnom Önöket, felesleges igyekezet mert jogtalan rendszer jogalapot nem képezhet. Amit Önök most mûvelnek, talán ahhoz lehetne a leginkább hasonlítani, amikor Szálasi, titkárnõjének diktálta könyvét, „Út a Gyõzelemhez”

ha nem tévedek, miközben az ablakon behallatszottak az orosz ütegek. Nos azok az ütegek már idehallatszanak ismét, csak nem akarják Önök meghallani. A történelem nem ismétli, de megpróbálja lemásolni önmagát.

A világ politikai, katonai és gazdasági pólusai, erõsen gyorsított ütemben rendezõdnek át és az Önök áldásos tevékenységének köszönhetõen egyre több lehet a terrorista országhatáron belül is. Ki vállalja ezért a felelõsséget? Ki?! Vagy talán a terroristák csak addig terroristák amíg nem gyõznek, utána hazafiak, hõsök lesznek? Meg kellene hallani az idõ szavát, hogy béke, szabadság és egyetértés legyen végre.

Gyula, 2010.11.08

Kásler Árpád, a Banki Adósok Érdekvédelmi Szervezetének elnöke és a Magyarok a Nemzetgazdaságért Társulat alapítója.

Hozzaszolasok

272 #41 272
- 2010. November 09. 16:39:50
ÁÁÁÁ!

Imre megint lefújta a bulit!

Angry

Ünneprontó!

:D
670 #42 670
- 2010. November 09. 19:41:37
Kasar
Látom csípi a szemed hogy nem biztos hogy teljesülnek az álmaid sorban állítás ügyileg.
Hát igen aki narcisztikus. De nem bántalak verbálisan tiszteletben tartom a fõnök kérését.
De én tudom ki vagyok és elemzem neked saját magam.
A Narcisztikus személyiséged nekem azért feltûnõ mert én sokkal narcisztikusabb vagyok.
Nagyon súlyosan antiszociális ember vagyok soha semmilyen körülmények között ne fordíts nekem hátat mert semmilyen látszólagos társadalmi babonák és konvenciók nem érvényesek a világomba.
Ami nálad elfogadott én azt hírbõl sem ismerem.
Mindez mint hab a tortán még nem lenne elég, de teljesen világos számomra hogy a végletekig kettõs személyiség vagyok. Normális körülmények között bárhol bármikor el tudom fogadtatni magam de sohasem vagyok önmagam. Mivel ténylegesen meg tudom élni akár más személyiségében is a valóságot elmém enyhén hasadt, elõszeretettel adok irracionális válaszokat az általam megélt álomvilág keretein belül. Mivel nehezen egyre nehezebben tudom megkülönböztetni a valóság és álomvilágom közt fennálló egyre jobban keskenyedõ határvonalat, így azt hiszem hogy igen súlyos elõrehaladott pszihozisban szenvedek. Hiába is próbálnám kerülgetni a kását a doki is megmondta hogy pszichopata vagyok. Nekem ezzel kel jól gazdálkodnom. Irracionalitásomnak nem igazán van gátja, bár érzékelem a külvilág fékeit. Viccesnek tartom a parancsszavaidat holott én kifejezetten kerültem a fizikális ráhatás,és evvel járó megoldások problémakörének a felemlegetését is.
Az hogy a diplomaták mit gondolnak hát el kéne menned egy orvoshoz hogy fejtse meg hogy mire gondol ilyenkor egy olyan mint én. / itt kihangsulyosan kerülöm az ember kifejezést önmagam megszemélyesítésére./
Nem kell beugranod teljesen különbözõ állásponton vagyunk . Én vagyok Szálasi Ferenc ha olyanom van és utálom ha negatív kontextusban tüntetsz fel.
2 #43 Olvaso
- 2010. November 09. 19:59:13
Jano, ettõl szebben én sem írhattam volna le az adott személyiségtípust. Csak most jutott eszembe, hogy az NNI által kért, közpénzbõl 100 ezer Ft-ba kerülõ jellemzésem ott van a táskában, olvasatlanul. Mikor az "ügyvivõ" kérdezte, hogy elolvasom-e, azt mondtam, hogy minek, mert nem érdekel. Ha igazat írnak, akkor azért, ha meg nem, akkor azért. Állítólag jókat írtak rólam a kollégák, de ez egy 100-asába került a nemzetnek. Azt hiszem, egyre jobban megértem azt amit és amiért így fogalmaztál. Kasar is arra tart, csak még kicsit kötõdik a konvenciókhoz.
935 #44 935
- 2010. November 10. 12:14:30
Kasar azt hiszem nem értetted ezt a konvenció dolgot.
A konvenció itt - szerintem - a zsidó elvárást jelenti,amihez ugye - mint elõbb, korábban írtam - tartod magad.
Ezt Kiss Sándor 1921 óta zsidócsahosságnak nevezi.



Azt a szembenállást ami itt most létrejött azt pont a te "konvenciókhoz "való ragaszkodásod váltotta ki.
Ezerféleképpen mutathattad volna be,hozhattál volna hasonlatot arra amit ezek a tetvek mûvelnek,de neked -tudat alatti megfelelési vágyból-ez ugrott be.
Nekünk Janóval -és sokan másokkal-meg tudatosan az ellenkezõje annak amit írtál-ha beszélhetek Janó nevében.
És nem akarunk megfelelni senkinek sem, "csak" a Hazánknak,magyarságnak és az ily módon is megtaposott-hõseinknek.
Emlékszem arra amikor egy levelezéses vitából kérted a kihagyásodat.
Gyanítom azt is csak azért, mert a levélcímemben Szálasi Ferenc nevesítve van.
Gondol(hat)tad),hogy az nem jó ha ilyen nevû egyénnel levelezel.
Elárulom neked, sokan vannak ilyenek,akik meglátva levélcímemet,azonnal elhatárolódnak,kérik-követelik- címlistámból való törlésüket,mert ez van a tudatukba zsidók által beplántálva,beágyazva.
Amit olvas(hat)tak volna arról egy szót em ejtenek,csak a követelõdzés az megy nekik ,"rendes" zsidó/zsidócsahos módjára.
Akár ez is foroghatott a fejedben,hogy revansot vegyél tõlem, ezért az "orcátlanságomért".(Mármint hogy a levélcímem az ami.)
De még mielõtt rávágnád elsõ felindultságban,hogy micsoda beképzelt egy némber vagyok,nem vagyok az,csak meg hányom vetem az események forrását.
Lehet,hogy Imrétõl majd szorulok ezért,de már az egész hozzászólás rész független a cikk témájától,de az írójától nem.
Kérlek, számolj majd, be mit intéztél -amit nyilvánosan is lehet-Kecskeméten.
Komolyan érdekel.
Ha mégis-Janó személyisége elemzése és tanácsa ellenére-pizza evés mellett döntesz - Kecskemét elõtt vagy után,- én is szívesen ennék veletek.

Szerintem Janó önjellemzése, neked is szimpatikusnak kell lennie.
Nekem kifejezetten szimpatikus.
Janó is.
Azért ne keltsed buzi híremet.

gyuszuSS
935 #45 935
- 2010. November 10. 12:54:05
Kasar!
Hagyd a fenébe Szálasi Ferencet és Adolf Hitlert!
Meg vagy vezetve a zsidó métely által!
Csak lejáratod magad -elõttem és Janó elõtt bizonyosan-ezekkel a téves,beléd ágyazott "ismeretanyaggal".
Isteníteni nem kell, ha nem vagy róla meggyõzõdve,de akkor ne is mocskold,hiányos ,téves "ismereteid" alapján.
Én sem Istenítem,csak tisztelem,de nagyon.
Senki nem tett annyit Hazájáért mint õ illetve Adolf Hitler az õ hazájáért ,nemzetéért.
Soha senkit nem tiszteltem -édesapámon kívül-ennyire mint õt, õket.

Semmivel sem leszel elõbbre a zsidónál, ha mocskolod Szálasi Ferencet,vagy Adolf Hitlert.
Ha olvastad Kiss Sándor A zsidócsahos írását,abból (is) megtudhatod ,hogy õk maguk is megvetik-és ha kell meggyilkolják,meggyilkoltatják - a nekik csahoskodókat.
gyuszuSS
670 #46 670
- 2010. November 10. 13:05:00
Kasar
Menyibe fájt most az önkormányzati választás, neked? HA-HA.
A konvencióid hatására a rendszer része akartál lenni.
Ergo hajlamos vagy a megalkuvásra egy kis önkormányzati suskáért. En meg inkább pszihopata vagyok és kimosom az egész rohadt szennyest.
És igen mi fogjuk megmenteni a nemzetet. És ha az utamba állsz a konvencióiddal eltaposlak.
Tényleg valamelyik képviselõ válaszolt már és történt valami, na ugye hogy nem.
De gondolom büszke vagy rá mint Erdõ peti az exodusra. Babám ilyen a nárcizmus.
935 #47 935
- 2010. November 10. 13:16:17
"hogy megérdemelte,zsidócsahos volt a köcsög."

Kasar ezt a magyarázatodat így,csak te próbálod ránk erõltetni.
Mi ilyet nem mondtunk és nem érzünk.
Én csak csupán megvilágítani szerettem volna,hogyan mûködik ez a zsidó rendszer,amibe te is -még ha csak ennyire is-belekerültél.
Bizonyosan -én is - mi is benne lehetünk -még-valamennyire,de rajta vagyunk,hogy kikerüljünk belõle.
Ehhez próbálunk hozzájárulni azzal,hogy ismeretet adunk át -akár neked is.
Én sem úgy lettem ilyen,hogy mondták ilyennek kell lennem,hanem hosszú évekbe tellett,míg ide "züllöttem".
Magamtól.
gyuszuSS
272 #48 272
- 2010. November 10. 13:22:10
Igen! Nekem is az a legfõbb bajom az ilyen vitákkal, hogy aki nem ért egyet, az már azonnal zsidó, vagy zsidócsahos, vagy nem magyar!
NA HÁT EGY NAGY BÜDÖS LÓFASZT A SEGGETEKBE!
..."Fejére szól ki szót emel"...?????????? Meg az is aki nem hisz vakon?

Ráadásul nekem ne mondja senki, hogy attól igaz magyar valaki, ha Szálasit isteníti, meg ha teljesen azonosul a nézeteivel!
Egy biztos! Szálasi tényleg õszintén hitt abban amit gondolt! DE! Ha én is így akarok tenni, akkor bizony vannak dolgok, amiben nem közelít a véleményem az övéhez!
Amúgy sem értem, hogy mi szükség van arra, hogy ölre menõ vitákat generáljon ez a téma!
Ha a hungarizmus valóban olyan, mint amilyennek ti lefestitek, akkor életképtelen!
Janó folyamatosan azt vizionálja és kommunikálja is, hogy "majd akkor ha......" ........az lesz, akkor mindenkinek be kell fognia a pofáját, mindenkinek mindenben egyet kell érteni, és már jó elõre rettegjen mindenki!

Ha-ha-ha! Ez így egy vicc!

Voltak az elmúlt pár ezer évben, igencsak nagy számban olyan igaz magyarok, jó hazafiak, akik qrvára nem értettek volna egyet sem Szálasival, sem pedig az õ hungarizmusával!
Velük mi lesz? Ha a hungarizmusnak nem tetszik majd amit õk képviseltek, akkor kitörli õket a történelemkönyvekbõl?
Egy ideológia amely meg akarja szabni azt, hogy mit gondolhatok és mit nem, az szükségszerûen mint az izmusok általában, a ló túlsó oldala, és demagógia!

Vagy egyben az egészet elfogadom, vagy különben jönnek a nagy hangos magyarok, és akkor lesz nemulass?????

:D
Ugyan már! Mirõl beszélünk?

Angry
2 #49 Olvaso
- 2010. November 10. 13:55:19
Ideológia? Min is megy a vita? Idea+logika, tehát ésszerûnek tûnõ képzeten? Szálasi volt de most ma van és ami akkor sem segített, azon túl kell jutnunk és ez nem lehet semmiféle ideológia tárgya, ugyanis a spontaneitást nem lehet ideákba pakolni. Aki nem hiszi, az válasszon egy példaképet és törekedjen azon, hogy õ válhasson azzá, olyanná, amit másokban tisztel. A tanítót azért tiszteljük, mert jól tud tanítani, a vezetõt azért, mert jól vezet, de az úton mindenkinek önmagának kell járni, egyedül, társakkal vagy azok nélkül. A rendszerbõl úgy léphetsz ki, hogy elkezded a saját törvényeid szerint szemlélni a világot (az autizmus nem büntetendõ) és ha jó a vevõkészüléked, akkor ez pont egybe esik a teremtõd szándékával is.
670 #50 670
- 2010. November 10. 14:31:11
Kasar
De nem vett részt. Elõször is Szálasi nem volt pszihopata. Felismertem volna.
SzM
Veled nekem nehéz mert bírlak. És tényleg komolyan azt hiszed istenítjük Szálasit?
Ez nem így van. Akkor is beszóltam volna ha Zrínyit anyázza. De igazad van fölösleges vitáznunk.
De még a végére szerinted rád akarjuk kényszeríteni a hungarizmust? Ne viccelj már.
Csak annyit kértünk Árpitól ne szidja Szálasit . Mert mi kedveljük.
Kértük, kértük nagyon- nagyon sokszor kértük. És nagyon szépen.
Erre parancsolgat itt meg megmondja melyik sarokba kell állnom.

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.
Generalasi idö: 0.05 masodperc
635,069 egyedi latogato