Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Nem hibázhatsz, ha nem hibáztatsz

NaplóTegnap este a mózes1-en már egy 5 évvel ezelõtti CIA jelentésre hivatkoztak, amelyben élelmiszer és vízhiányra hivatkozva zavargásokra és lázadásra hívták fel a figyelmet. Milyen meglepõ, nem? 300 Ft-os kenyérrõl beszélünk már most is. Ma reggel már a Bulgáriában 20 évvel ezelõtt bevezetett jegyrendszert elemezték a kazárok, de itt már nyíltan beszélnek az atomháború lehetõségérõl:
"Izrael megtámadja Iránt? Lehet, hogy atomháború lesz?
A Ma Reggel vendége Nógrádi György biztonságpolitikai szakértõ
2010. augusztus 13. 10:42

Forrás: Link

Pravda:
Link ue. a cikket hozta vagy az aljazeera vagy a cümhüriyet (felkészítés a cassus bellire?)”
Izraeli források emlegetik, hogy már csak egy hetük maradt Irán megtámadásához (valójában az oroszokat támadnák), mert augusztus 21-én elindul az urán-dúsító, s ezt akarták megakadályozni. A vektorok iránya elég egyértelmû, s elemzéseinkben már régóta jeleztük ezt.

Magyarországon a plázák tovább épülnek, miközben fogy a magyar és zajlik a zsidó betelepítés és még a zöm mindig õrjöngve hisz a hazug politikának, és a zsidó politikusokban, no meg abban a pár „magyar” csicskában. Olstein-Orbán a megmentõ még azok szemében is, akik elvileg ki vannak mûvelve a kérdéskörben, de ilyenkor már meg sem lepõdök, mert kiderül, hogy ezek a nemzetáruló „értelmiségiek” azért vannak tartva, hogy ezt a látszatot fenntartsák. A lakosságcsere-program keretén belül már korábban kiszorították magyar fajtársaikat a tankönyvíró, pedagógusi, újságírói, média-szakos, gazdasági-jogi, orvosi, közigazgatási és minden releváns pályáról. Ez már fényesen kiviláglott és a rendszerváltás teljes gyalulással valósulhat csak meg.
Bösztörpusztán sokan megfordultak és még a programot megelõzõen többen annak a meggyõzõdésüknek adtak hangot, hogy Herpai a Fidesz kapcsolattartója és Vukics csak áldozata, aki már szabadulna az egésztõl (ezt megértem) és barantával foglalkozna, mert érzi mennyire rohad az egész politikai maffiózó rendszer, s ez rázza szét az MSZ-t is. Nos, maga a rendszer az, amelyik végóráit éli és erre már nem érdemes új nyerget készíteni, bár búcsúztatni sem könnyû, mert sokak álmát, munkájuk vélt gyümölcsét, életének látszat-értelmét viszi majd el, s számos embert is, akik azonosak ezzel a szisztémával és már nem szabadulhatnak tõle. Megértem azt a vergõdést, hogy már nem hiszik õk sem, ami van, de nem képesek meglátni, hogy helyette már létezik valami más, amit lelki szemeinkkel egyre többen érzékelünk. Ez egy csapdahelyzet, mert a jövõt meglátni, megálmodni képesség kell a szabadsághoz, s azok, akik felvezették a jelenleg is látszathatalommal bíró, a valódi anyagias hatalom álcájaként mûködõ, a szellemi-lelki hatalmat elrejteni igyekvõ politikai bábszínházat – mint egy mutatványosbódét-, azok ennek a régi és pusztulásra ítélt rendszernek szerves részei. Kritizálják, de változtatni rajta nem képesek, mert nem akarják, ugyanis NEM EZ A DOLGUK! Félelmetes az IGAZSÁG. Beigazolódik, hogy a zsidó betelepülõk, „honfoglalók” generációkon keresztül végzett elõkészítõ munkájuk elég hatékony volt. Magyar néven, de nem magyar mentalitással és nem magyar érdekekért hoztak létre csoportokat, amelyek nyíltan magyarellenesek és alkották meg ezen irányzatok magyar nemzeti köntösbe bújtatott „ellenzékét” is. Az ellenség ellensége még mindig nem magyar barát, mert a céljuk az volt, hogy a valóban magyarok megnyugodva, hátradõlve rájuk bízhassák a leleplezéseket, az odamondogatásokat és a magyart nemzetért való küzdelmet. Az ebben a nagy radikális maszlagban tengõdõk magas százalékáról derül ki, hogy valójában zsidó, s többen lebuktak már (pl. Tamás Gáspár Miklós, de most a többit hagyjuk, mert kiderülne, hogy gyakorlatilag a valódi elkötelezett és a köztudatban és a nemzetlélekben is magának hellyel bíró személyek száma igen korlátolt. Akiket mi úgy ismerünk, hogy nemzeti politikus, vagy „megmondóember” akinek azért egyetemi állása, háttere mindig töretlen, sajnos csak a csalik. Ezt nyugodt szívvel mondom, mert egyre világosabb, hogy a háború elkerülhetetlen változását nem úszhatjuk meg, mert a fertõzés gyökere olyan mély, hogy ezt csak alapos munkával lehet már rendezni.
Izrael most írta alá a görög miniszterelnökkel az újabb szövetségi szerzõdését. Ha figyelitek a térképet, akkor az õ hadizónájuk a következõképpen néz ki: Izrael, Görögország, Bulgária, Románia, Szlovákia, Grúzia. Már Castro is azt mondogatja, hogy hagyományos fegyverekkel az Irán elleni háború nem nyerhetõ meg és az atomháborút egyre többen emlegetik, mint reális lehetõséget. Ne feledjétek: amint kitör a háború a Közel-Keleten (vagy éppen a Távol-Keleten, mert most is hadgyakorlatot tart az USA és Dél-Korea), akkor zsidóbérenc-NATO tagországként mi is felvonulási területe vagyunk a kazárok érdekeinek védelme érdekében, sõt élelmiszerrel, anyagilag és minden módon a lakosságot terhelik a háború költségeinek kipasszírozásával, miközben nyílt harcot folytathatnak a magyar nemzet igazi ellenállását képezõkkel szemben a hazaáruló kormányok. Ez a Lex Lázár és ezt képviseli Olstein-Orbán is. Politikai változás nem igazán lehetséges, mert ehhez éretlen elmék, szellemek vannak már régen a halpiacon jelen. A választásoktól sem kell semmi jót várni, mert csak néphülyítésrõl szól, s az átlag magyar (vagy bármely más nemzeti agymosott) békeszeretõ és információ-hiányban szenvedve fogalommal sem bír azzal kapcsolatban, ami rá is vár.
Pedig a felkészülés folyamatos:
„Imre,
ezt találtam böngészés közben, a fejlemények igen figyelemre méltóak. Az Oroszok nagy szarban vannak, az új hadviseléshez hozzá kell, hogy szokjanak. Láttam a szatellit által készített felvételeket, képzeld el, hogy a tüzek úgy jöttek létre, mintha zsinórt húztak volna ki 50 -80 km távolságban egymás után, ugye ez véletlen. Figyelem az otthoni fejleményeket de igen csak gáz van. A nagyvilágban meg egy robbanás elõtti nagy csend. Egy-két majom nyilatkozik, a bankok meg nyelik a pénzt, a barom nép meg hallgat.

Ka-52 s helikopterekker szerelik fel az Oroszok a Mistral típusú anyahajóikat, jelentette be 14-én Alexander Selin vezérezredes az Orosz légi és légvédelmi erõk parancsnoka az Echó Moszvai rádiónak. A Ka-52 s helikopterek a világ egyik legjobb gépei.

tovább:

A légvédelmi erõk a napokban cserélik le a meglévõ légvédelmi rendszerüket és új S-400 s valamint S-500 s rakétákat, helyeznek üzembe, Moszkva és a központi ipari megyék köré.

Jelenleg az S-400 ások ból 3 hadosztályt tart az fent az orosz hadsereg, ezt egésztik ki még 5 hadosztállyal melybõl kettõ a távoli keleten kerül felállításra.
Amit az S-400 sok rol tudni kell, hogy operatív taktikai fegyver, többek között a hagyományos, a lopakodó, és kisebb repülõ eszközök (drohenek) valamint a ballasztikus rakéták harci fejeinek megsemmisítésére szolgál. A sebessége 4,8 km/ másodperc, a hatótávolsága 400 km hasonló az S-300 teljesítményéhez.

tovább:

Az orosz légierõ tervezi a Babuscári repteret a kaukázusi köztársaság Abbáziában újból üzembe helyezni. A vezérezredes a továbbiakban hozzátette, hogy ezzel a fõváros Suchumi újból bekapcsolódik a nézetközi légi járatokba.
A légvédelmi elhárítás jelenléte Abbáziában nem fenyeget senkit. Az orosz légi egységek teljesítik a két ország közötti megállapodásból adódó feladataikat. Az S-300 légvédelmi hadosztály jelenléte Abbáziában a héten került a nyilvánosság elé. Ennek jelenléte nem új ezelõtt két évvel került felállításra a nyugati államok tudtával.

A légvédelem a dél Osztétiában hatékony és elegendõ. Egy orosz S-300 -s elhárító rendszer nem árt mondottá az Ossetiai honvédelmi miniszter Valéri Jachonewez.

Abbázia és Dél Osseta közel 18 évvel ezelõtt levált Georgiától és eddig nem elismert államként léteztek. 2008 Augusztus 26 án Oroszország, Nicaregua, Venezuela és egy pacifikai törpeállam Nauru elismerte. Az elismerésüket a Georgiai megtámadás váltotta ki, melyben több száz civil vesztette életét.

Aramis
2010.08.15.”

De közben olvashatjátok, hogy Izrael F-35-ös harci repülõgépeket vásárol (valójában Stealth F-35I gépeket, amelyek sokoldalú 5.generációs csapásmérõ eszközök, s kezdetnek 20 darabot, 2,7 milliárd dollárért) hogy a békés szándékairól bizonyosságot szerezhessenek kényszer-szomszédai.
Közben az a jó, hogy szépen lassan majd csöpögtetik nálunk is, hogy a „nagy semmibõl” milyen háború támad és ezért nekünk hogy kell megszorítanunk és milyen és mennyi katona fog itt császkálni szabadon, mert ez jó nekünk. Milyen választások, ki is szavazhat ellene, bikabornyú liberál-neurotikus társaság? Számít valakinek is a véleménye?
De biztosan ez is csak bomlasztja a nemzeti ó-dal-t, nem, ahelyett, hogy bégetnénk a nemzeti dalárdában a Székely Himnuszt? Elõször is, a békés megoldásra egyre kevesebb az esély, másodszor: nem amiatt züllik szét az MSZ, Jobbik és Gárda, HVM…, MSZP, SZDSZ…FIDESZ, mert itt megjelennek írások, hanem azért mert már nem tartható ez a hazugsághalmaz és sok jó ember egy rossz cél irányába nem lehet sokáig tuszakolni, etetgetni. A nemzeti oldal nem létezik, mert van a FIDESZ és annak a nép-nemzeti szárnya, meg a nemzeti radikál-liberális iránya, no meg a nyílt liberális oldala. Van a zsidó, a zsidó és a zsidó a parlamentben, és mindenki a magyar érdekeket szolgálja de olyan hûen, hogy közben kihalunk, miközben az országot elárasztja a beltenyésztett és a befogadott szemét. Ugye nincs változás a médiában sem, mert ugyanazok a zsidók mondják meg a tutit, csak egy-két helycsere történt. Itt élnék azzal a javaslattal, hogy az átlagember kedvéért szedjük már össze fényképeket mellékelve, hogy a politikában, gazdaságban, médiában kik is képviselnek bennünket, mint kazáriai székelyek! Ebben segítséget kérek, nem a felsorolási nehézség, hanem az idõhiány miatt. Azt pedig értsétek meg, hogy az a bizonyos EGYÜTTMÛKÖDÉS” addig fikció, amíg nem tudjuk, hogy ki-kicsoda és nincs kiszelektálva a társaság. Ugye ez nem bonyolult dolog? Csak személyekben lehet bízni, szervezetekben, pártokban fölösleges, de bízni meg csak önmagadban tudhatsz. Ha több önbizalom-teli ember kerül egy közegbe, nagyon hatékony tud lenni, ha nem a zsidók adják nekik az irányzékot. A Jó Isten tart és fog össze bennünket egy közös akaratban, mert nem csak mondjuk, hogy együvé tartozunk, hanem ez úgy is van.

Hozzaszolasok

1070 #51 1070
- 2010. August 17. 10:31:58
Hogy lesz-e háború vagy sem, véleményem szerint még Ata Istar sem tudja megmondani...:) Kevesek vagyunk mi ehhez, ezért inkább fel kell készülni lelkiekben és szellemben mindenre, nem kifelejtve az anyagi síkon való rákészülést sem.
Elnézést kérek mindenkitõl, amiért véleményemmel esetleg megbántanám, nincs szándékomban senkit megítélni! Ezért is írok ritkán hozzászólást. Nem látom sok értelmét... Inkább a cselekvésre szavaznék, de abból bizony keveset látni. Szóval kedves Ata Istar! Legutóbbi hosszabb írásodból a "szerintem" szavad tetszett a legjobban nekem. Persze sok dologban van "igazad", de az is csak a Te igazságod. Nekem szimpatikusabb lenne, ha kevesebb csokorba gyûjtött felkiáltójel lenne mondataid végén, és jobban tisztelnéd a többieket. Sajnos ez "jön le" nekem... Valószínû, hogy még Te sem tudsz mindent, mert ha így lenne, akkor egy megvilágosodott bölcset üdvözölhetnénk személyedben e honlapon. Erõltetve semmi nem megy. Biztos sokat olvastál, és sok ismeretet gyüjtöttél már össze, hidd el, rajtad kívül más is sejt már dolgokat. Aki meg nem, annak még idõ kell. A kioktatás (még ha nem is annak szánod) nem a helyes út. SZERINTEM. A valódi Igazságból mindenki csak részeket lát még egyelõre. Egyik részlet sem elhanyagolható!
Nekem személy szerint problémám van azzal a bizonyos feltétlen szeretettel. Eddig is ezt gyakoroltuk sokszor, mégsem sikerült megváltoztatnunk a Világot. Talán mégis rosszul értelmezünk valamit. Alapvetõ törvénynek tartom az Élet tiszteletét. Aki vét az Élet ellen - akár közvetlenül, akár közvetetten - azt nem szerethetem feltétel nélkül, mert akkor megsértem ezt a törvényt. Manapság pedig igenis az Életünkre törnek igen változatos eszközökkel. Az életfeltételeinket teszik tönkre, alattomban támadnak, kevéssé bizonyíthatóan. Igaz, így lassabban haladnak, de biztosabban! Ezt nem hagyhatjuk, ezen tevékenység ellen fel kell lépni, itt helye van az önvédelemnek, mert az Életet védjük! Védenénk, ha felismernék egyre többen, hogy ez a helyzet. Ezért számomra az Elsõ Törvény az Élet Szentsége. Aki ez ellen vét, annak nem kegyelmezhetünk. Hogy ennek mi lehet a módja, az attól függ, hogy milyen közvetlen a veszély, amit okoz. Láthatjuk, hogy nagyon nagy veszélyben vagyunk... Nem támadnunk kell, hanem minden módon védekeznünk, és ha fegyverrel szállnak velünk szembe, akkor nekünk is meg kell ragadni valamilyen fegyvert. Különben megtagahatnánk õseinket is, akiket pedig eddig tiszteltünk. Õk nagy harcosok voltak, de nem önzõ célból fogtak fegyvert. Röviden, én így látom ezt a kérdéskört.
Bukovinai pozitív listájával egyetértek. Szerintem lenne ereje egy ilyen névsornak, példát vehetnénk az élenjáróktól. A negatív lista is szükséges lehet, de ehelyett én arra gondoltam, hogy a helyi és országos vezetõnek jelölt (és már megválasztott) személyekrõl nyitni lehetne egy "dossziét". Képletesen. Mindenki ide gyûjthetné róla az adatokat, amelyeket igazolni is tud, vagy ha nem, akkor egy csoport vállalná, hogy bizonyítékot szerez. Csak a nyilvánosság által tudna ez jól mûködni. Sajnos tudom, hogy ez gyakorlatilag kivitelezhetetlen, de ha nem is próbálkozunk, akkor nem lesz soha eredmény.
Bizony nem irogatni kellene mindenkinek, hanem cselekedni. Elsõnek kilépni minden szervezõdésbõl, mert mindegyik megoszt! Nem ilyen alapon kellene szervezõdni. Kis csoportokat alakítva a saját családunkból, barátainkból, ismerõseinkbõl apró dolgokon változtatva többre jutnánk. Inkább talán ilyen jellegû javaslatokat beszélhetnék át itt a honlapon.
Na, ilyenkor szoktam kitörölni a hozzászólásomat. Mert így írásban, és nem látva, hogy kinek "mondom" el a gondolataim foszlányait, és a többiek sem látnak engem - nem sok értelme van... Most kivételt teszek, kattitintok egyet.
2 #52 Olvaso
- 2010. August 17. 15:10:42
Sub Rosa, nagyon helyeslem a meglátásaidat. A pozitív lista most még nem esedékes és addig nem is lehet leírni semmit, amíg nem tudjuk megvédeni. Bár már talán képesek vagyunk arra is, viszont ez már az a téma, amit te is a fegyveres önvédelem kategóriájába soroltál.
2325 #53 2325
- 2010. August 17. 17:20:08
Kedves Ata Istar!

Úgy látom, hogy könnyelmû kijelentésemmel rendesen kihoztalak a sodrodból. Hidd e, hogy nem volt azándékomban megbántani téged.
Tiszteletben tartom a Te igazadat, de veled ellentétben én úgy gondolom, hogy apró porszemek vagyunk az Univerzumban keringõ pici bolygón. Jó lenne tudni, hogy küldetésünk van, vagy hogy vigyáznak ránk és nagyobb horderejû dolgokra vagyunk képesek, mint úgy általában ez emberi lét. Csak hát erre én még bizonyítékot nem találtam. (Még a halál fogalmát sem tudtam értelmezni, pedig három ismerõsöm szervezetében találtak daganatot.) Ahogy mondtad a természet - vagy az Istent játszók - elvégzik a szelekciót. Csak a nyomást érzem, amivel az agyamat próbálják megerõszakolni, mellébeszéléssel, hazudozással, pedig nem akarom. Persze olvasok és olyan kétségbeesve keresem az igazságot, hogy a családom azt hiszi, hogy gellert kaptam.:)
Örülök, hogy Te letisztultan látod a helyzetet, nekem még idõ kell. Ha lesz idõ...
1505 #54 1505
- 2010. August 17. 17:24:21
sub rosa
Még egy személyes észrevétel: szerintem te csak irogass ide, mihelyst úgy érzed, hogy van mit (mint most is). Legalább itt ezen a honlapon legyen önbizalmunk, ha már a Tudás Népe vagyunk, vagy mi a fene...
Minden vélemény jelent valamit, és tényleg mindenki számit - ezt persze nem én találtam ki, de attól még igy van.

T.B.Sz.
1070 #55 1070
- 2010. August 17. 19:27:15
Imre! Ezt Te jobban látod, hogy mennyire tudnánk már megvédeni azt, amit kell. Viszont annyira szükséges lenne már valami pozitív történés, valami elmozdulás a jó irányba, valami tevékenység! Sok témát boncolgattunk már, sok információt összegyüjtöttünk, ideje lenne legalább egy - két területen megszervezni valamit. Elsõsorban olyan dologra gondolok most, amely az életminõségünket és/vagy a lelki, szellemi elõrehaladásunkat kézzelfoghatóan javítja, segíti. Például az ország területén meg lehetne szervezni, hogy minden nap gyûjtsünk esõvíz és talaj mintát, és azokat megvizsgálhatná egy hozzáértõ kémikus, vagy biológus vagy más olyan szakember, akinek van egy kis laborja, és természetesen "közülünk való", megbízható magyar ember. Lennének saját eredményeink, láthatnánk, mit is mûvelnek a fejünk felett. És a többi...
Keepfargo! Köszönöm a bíztatást, rám fér! Valóban elkelne egy kicsit több önbizalom, de sokszor nem ennek hiánya okozza azt, hogy nem írok hozzászólást. Az internet is olyan, mint a TV, amit már csak kikapcsolt állapotban nézek én is, most viszont sok idõt töltök a gépem mellett. Innen olvasok, tanulok, mûvelõdök. Ez sem jó így! Többet érne valódi dolgokkal és emberekkel foglalkozni!
1248 #56 1248
- 2010. August 17. 21:39:58
kedves sub rosa!

A 2010 08 17 ¦ 11:31:58 - i bejegyzésedhez:

Ha már kisebbfajta személyeskedésbe kezdtél itt a nagy plénum elõtt, akkor itt hadd válaszoljak.

Ahogy magamat ismerem, úgy gondolom, úgy érzem, hogy a tisztelet részemrõl alapvetõen meg van adva. Nem kérdés, hogy tisztelem e "többieket". Ezek a "többiek" ugyanakkor a testvéreim, s attól még, hogy közülük senkit nem ismerek személyesen, attól még komolyan veszem õket, mint ahogy önmagamat is. A tisztelet már csak ezért is nyilvánvalóan adott. Az tény, hogy bizonyos hülyeségeket nehezen tolerálok.... de talán leszek még ennél bölcsebb és szeretetteljesebb egykor mint amilyen most vagyok. Lehet jó példával elõttem járni

Igen, határozottam írom le mindazt amit tudni vélek, az "igazságomat" ami mellesleg nem az én igazságom, hanem mindannyiunknak igazsága - legfeljebb még mindez nem tudatos és igazad van, nem lehet erõltetni semmit. Nagyon jól látod SZERINTEM, hogy mindenki lát valamit, valami kis részletet az IGAZSÁG-ból. Imre is elmondja a maga igazságát, könyvet is jelentet meg róla. És mások is javarészt nem perverzióból jönnek ide naponta föl, hanem azért, hogy feltárják, amit tudnak, hogy megélhessék összetartozásunkat, mert hisz ez egy közös,a kép kitisztulását segítõ, pozitív folyamat elõsegítése.

A vérmérséklete nem mindenkinek egyforma. A kérdõjelek száma azt hiszem a kifejezési stílusomhoz tartozik mostanában - így fejezem ki azt amit különösen fontosnak tartok. Ha valaki ezen akad fenn (bárki legyen az ) az õszintén elszomorító kicsinyességnek tartom. Bocsáss meg, ha nem így van. Mellesleg messze nem a személyem az érdekes, hanem az üzenet ami közlök.

Amúgy meg mit szólnál hozzá ha, mennél az utcán, és valaki megállítana és odaszólna neked: " Kedves hölgyem! De irritál magán ez a zöld felsõ, vegye már le, kérem! " ... Nekem az a szomorú, hogy az írottakból Téged most leginkább ez ragadott meg. De legyen. Engedelmeddel én pedig maradok hû önmagamhoz - volt elég megaláztatásban és nyomorgattatásban részem már eddig is-
a pozitív változás lehetõségét pedig továbbra is kívánva és fenntartva élek tovább.

A háborúról: Imre már párszor említette, írta: van. Persze ha az Iránira gondolsz vagy az esetleges világméretûre: nem tudom. Mint ahogy azt sem, hogy mi olyan vicces neked ezen, hogy smile-i jelet rakj mellé?..... hm? Nem lehet megmondani, mert rendkívül nagy a mozgás minden területen és oldalon. Szinte óráról órára változnak a paraméterek, az események és az újabbnál újabb helyzetek, amihez képest még újabb stratégiai megfontolások vagy lépések következnek kicsiben vagy nagyban. Ha az ember nem lát kifelé, vagy kintre, akkor jó ha befelé tekint, saját magába, mert onnan is jön ám válasz. Bár tudni kell jól kérdezni - szerintem. Alapvetõen az a legjobb ha önzetlen célzatúak a kérdéseink.

Ég áldjon!
1248 #57 1248
- 2010. August 17. 21:40:55
Kedves Zsófi!

Ne tudom, mibõl "jött le" neked, hogy "kihoztál a sodromból"? Nem hoztál ki a sodromból, csak írtam egy hosszabb gondolatmenetet, ami nem csak neked szól hanem mindenki másnak, aki kíváncsi rá. És valóban nem értem, mit értesz te "hókuszpókusz" alatt. Pontosan azért kérdeztem rá, hogy érdemben tudja válaszolni, esetleg megírni azt amit "tudni vélek" :)
Ha bármiben segítségedre lehetek, szólj vagy írj privátban.
1496 #58 1496
- 2010. August 17. 22:15:34
Kedves Ata Istar!

Maradj olyan, amilyen vagy!
Szívesen olvasom gondolataidat, és rajtam kívül még sokan.
Mindenki mást tart fontosnak, és a mozaikokból áll össze az egész.
Aki félre akarja érteni amit írsz, az félre is fogja, vagy számára nem fontos amirõl beszélsz. Talán majd idõvel...

Egy biztos, bármi is történik, nem lehetséges Isten tudta és belegyezése nélkül. Még akkor is így van, amikor mi rossznak éljük meg ami velünk, és körülöttünk történik.

Szeretettel
1070 #59 1070
- 2010. August 17. 22:45:41
Kedves Ata Istár!

Minden vélemény közlés személyeskedés. Én úgy gondolom, hogy mivel a véleményem, a gondolataim az enyémek (most mindegy, hogy ezeket én honnan kapom), a személyemhez kötõdnek, ugyan úgy, ahogyan a Tieid is, és másoké is. Két személy közlései egymás felé tehát személyesek. Itt minden vita, vagy eltérõ elgondolás "ütköztetése" személyeskedésnek vélhetõ. Rengeteg vitát olvastam végig már ezen az oldalon, szinte a honlap elindítása óta követem az "életét". Egy biztos, én nem fogok pengeváltásokba belemenni, mert ezeknek nincs értelme. Elõre leírtam, hogy senkit nem akarok megbántani, csak rá szerttem volna mutatni egy bizonyos jelenségre, amely NEKEM, mint stílus nem annyira jön be. Igen, ez az én véleményem, nem akarom senkire rátukmálni. De nekem is ugyan annyi jogom van kinyilvánítani, mint bárki másnak. Mindezeken kívül mondanivalóid jó részével egyetértek, persze nem mindennel. Nem akartam tiszteletlen lenni, és remélem, nem is voltam az. Ha Te így érezted, akkor természetesen bocsánatot kérek. Amúgy több helyen félreértetted amit írtam, de, mint mondtam, én nem fogok folyton riposztozni. Ezt most megírtam, és részemrõl befejeztem. (A vérmérsékletünk valóban eltérõ.)
1505 #60 1505
- 2010. August 17. 22:53:40
Magyar tudatú testvérek!

Senkit ne tévesszen meg az "észosztás" virtuális környezete/háttere! A háború feltehetöen éppen azért nem ment még át élesbe, mert minél több a virtuális v. egyéb info., annál nagyobb gond helyes döntést hozni, helyes lépést tenni. Ez minden valószinüséggel a hatalmat birtokló - mit irok; a hatalmat bitorló agya(ra)knak is beugrott és helyére került.
Mivel minden mindennel összefügg, mi itt kulcsszerepet tölt(het)ünk be; ha mással nem, azzal, hogy amig minket olvas valaki, addig se csinál mást. Ez pedig, valljuk meg, még mindig jobb, mintha több sebböl vérezne - segitség meg sehol...Vagy éppen tüzparancsot adna ki - saját vérei ellen...

Erre mondhatja valaki, hogy a Jó és a Rossz harca nem itt a honlapon döl el. Válaszom : itt IS dölhetnek el dolgok. Igaz, nem látványos a tudati érés, információgyüjtés, lelki emelkedés , nem sorolom tovább...de folyik, zajlik, történik. A Tudat az, Testvérek, ahol minden folyik, zajlik, történik. Ebben a tudatban olvasgassunk itt, és segitsük, okositsuk, vagy éppen bosszantsuk egymást. (Kazár olvasó - IS-ten hozott!)

Maradtam kiváló tisztelettel,
az északi vártán

keep far go

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés

Csak regisztralt tagok Értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztr?lj.

Még nem értékelték
Generalasi idö: 0.06 masodperc
578,663 egyedi latogato