Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Árgus szemet-szemért

NaplóTegnap kaptam híreket Spanyolországból, ahonnan úgy érzõdik, hogy nagyon nem szívlelik a külföldieket és ha mennie kell a munkavállalóknak, akkor a külföldi „alacsonyabb rendûeket” küldik el elõször. Ez csak természetes, nem. Ezt a hírt Angliából is megerõsítették. Bennfentesek szerint a spanyoloknál is hatalmas a gond, mert vannak baszkok, katalánok, mórok (szerecsenek), cigányok és zsidók, akik össze-vissza keveredtek. A nacionalizmus mellett iszonyatos a sötétség ott is. Ahogy most a francia elküldi a francba a román testvérei roma-cigány-bûnözõ élõsködõit, úgy érthetõ, hogy itt már nem babra megy a ulti. Etnikai feszültség, aztán meg tisztogatás, aztán meg újabb feszültség? Micsoda rasszista ez a francia-„magyar”-zsidó-cigány Szarközy, csak csodálkozni bírok. Nálunk is érik a cukkini, mert az APEH szabad kezet kap majd az internetes titkok turkálásában, nem csak a Mossados-terror-gyáros szervezõdések? Engem meggyõztek, mert olvastam a cion bölcsõdéit, no meg a Lugánói Tanulmányt is és rendszeresen olvasom a hihetetlen híreket, amik ezen a oldalon is megjelennek. A baj csak az, hogy lassan minden valósággá érlelõdik, amit korábban fantazmagóriának vélt az átlagember. Tegnap elhangzott Lánchíd rádiós riportban lett megemlítve, hogy már az XiX-ik század végén a bécsi magyargyûlöletérõl híres polgármester Budapestet Judapestként emlegette és mi azon csodálkozunk, hogy ennek ellenére még mindig vannak zsidó-fajvédõ magyarok a honban. Kész csoda, hogy azért borulgat az az éjjeli edény és azért kiderül az, aminek ki kell.
Emlékeztek még az Ezüsthajó Kft-re, amely a FIDESZ kormányzati kommunikációját média-anyagokkal volt hivatott megtámogatni. Nos, amint azt megtudtam, a társulat úgy nyerte meg a sok milliárdos pályázatot, hogy egy kamerájuk sem volt és a full-zsidó társaság alvállalkozóknak tolta szét a megnyert tendert, s busásan – a piaci ár 4-5-szõrösét említették- meg lettek fizetve, de a forrás úgy véli, hogy kemény visszaosztás ment a kormányzati körökbe. Persze a cég tiszta, mert profik voltak, s arról meg ki tehet, ha egy szolgáltatás 1000 Ft-ért is megszerezhetõ, de õ szívjóságból 5000 Ft-ért értékelte, azt, ami annyit nem ér. Amikor arról beszélünk, hogy nincsenek pártok, akkor csak arról van szó, hogy a maffia a háttérben az országot rabolja szét, de azt is tudjuk, hogy a politika csak álcája a zsidó hódító országrablásnak. Össze nõ az, ami összetartozik. Épp most kaptam híreket Pásztóról is:

Téma: Jobbik-Mszp koalicíó lesz Pásztón?
„A pásztói Jobbikos tagok Dömsödi Úrnak gyûjtik a kopogtatót? Igaz most függetlenként indul, de köztudott, hogy mindig is az Mszp-hez kötõdött, nem? A pásztói Jobbik háza táján ilyen nagy az ellentét a tagok között, vagy minden Jobbikos Neki kampányol?”
„Errõl a döbbenetrõl már én is halottam! Mi van itt? Úgy látszik a jobbikosok már saját elveikhez sem tudnak hûek maradni! Tóth Tamás elnök vállalja ezért a felelõsséget? Vajon Pesten tudnak errõl?”

http://jobbpaszto.extra.hu/index.php?topic=422.0

De ne maradjon ki Nagykanizsa sem, ahonnan ezt a híreket kaptam:

„Szia!
Ujj hír, hogy az apja a nagykanizsai jobbikos polgármesterjelöltnek valóban CIGÁNY!
A kanizsai M.Á.V.-nál nyomult az M.SZ.M.P.-be a judo-sokhoz volt köze, és eladta a judo-szõnyegeket a rendszerváltáskor-módszerváltáskor, és a szõnyegek ára "véletlenül " nála maradt..../akkor még úgy látszik nem vas-ba utaztak/.
Ha lesz új infó írok. …Nos az elõbb írtakhoz, még annyit, hogy ez a cigány apuka volt a judo edzõ, és szakosztályvezetõ.”
Szívesen olvasnék már valami szívderítõt is! Itt Szigetszentmiklóson a következõ kampány zajlik: Horváth István FÜGGETLEN POLGÁRMESTER-JELÖLT , A Civil Kontrol Országos Egyesület és a Gyönyörû Szigetszentmiklósért Közhasznú Alapítvány támogatásával. Nos, A rossznyelvek szerint a háttérben Varjú áll, aki mögött meg Gyurcsány.
Nos, a választások, mint olyan, akkora humbuk, hogy ha valaki még hiszi, hogy a régi nomenklaviaturában lehet tisztesség, az menthetetlen tökfilkó.
Ám közben lássuk a medvét is, mert legnagyobb döbbenetemre tegnapra idõzítette Putyin a moszkvai Metro-robbantások mögött állók likvidálását, mintegy jelként az iráni atomdúsító megindítására is célozva ezzel. A híreket leadta a mózes 1 is és megspékelte még egyéb orosz vonatkozású hírrel is. Közben a megy a közel-keleti nagy mûbalhé. Obama sürgeti a palesztin helyzet rendezését és már Merkelt is bevonták a színjátékba, mintha megegyezni akarnának. A franciák meg a szírek és izraeliták között közvetítene szívélyesen, miközben Irán egy „szuper-rakétát próbált ki, amely a titokzatos Qiam nevet viseli (feltámadás) és föld-föld típusú hadviselésre tervezték. Az amerikaiak sürgetik a Líbiával való tárgyalásokat is, miközben azért az iraki hadtestet mégsem vonták –a szó szoros értelmében – ki a körzetbõl.
„Imre, ha ez így megy tovább, azt hiszem, hogy a helyzeti változásunk felgyorsul!

Izrael sürgeti az Amerikát a támadásra

A Die Zeit német hetilapban érdekes összefüggéseket lehetett olvasni. Hét év háború, 4.400 elesett amerikai katona és egy a kõkorszakba visszabombázott ország, amit maguk után hagynak az amerikaiak Irakban. Na de a világ fellélegezhet mondván az amerikaiak kivonásával, egy háborúval kevesebb, ez igaz is de kezdõdik egy másik.
Titokzatosan és gyanúsan Irakból az amerikaiak közel 14.000 katonát egyszerûen feltûnés nélkül kivontak, anélkül hogy repülõt vagy helikoptert használtak volna. A riportereket feleskették, hogy nem számolhatnak be az eseményekrõl. A hivatalos ok: hogy a csapatok kivonását ne veszélyeztessék. Talán még is, az hogy senki tudomására ne jusson hogy a katonák az egyik háborúból a másikba vonulnak egy közbensõ állomáson keresztül, Kuvait. A jelek mindenképpen erre hagynak következtetni. Ami viszont meglepõ, hogy a csapatkivonás két héttel korábban megkezdõdött, mint ahogyan ezt tervezték. Megfigyelhetõ, az, hogy, ahogy felgyorsultak a csapatmozgások, párhuzamosan beindult a nagy fokú propaganda gépezet úgy az amerikai és izraeli valamint az iránii oldalról. A legújabb és a legelterjedtebb izraeli Slogen>elrettenteni és nem tárgyalni< és felszólítja Amerikát egy katonai bevetésre az iráni atomreaktorok ellen. A tárgyaláson azok tegnap voltak, ma csak egy, ami számit az erõs kéz. Úgy néz ki hogy Izrael eldöntötte hogy minden erejével megakadályozza egy esetleges iráni atombomba elõállítását, ehhez viszont szüksége van az USA ra. Az amerikaiak nem nagyon sokáig kérették magukat melyet a köztársasági elnök Barack Obama személyesen meg is, erõsítette, hogy a lehetséges iráni támadás még nincs a napirendrõl levéve. Egy értelmileg fogalmazta ezt, John Bolton az ENSZ amerikai nagykövete. Izraelnek minden nemû következmény nélkül augusztus 25 ig. van lehetõsége Iránt megtámadni, mert ez után az elsõ atomreaktor Teheránban üzembe helyezésre kerül és már semmi, sem tudja megakadályozni az elsõ atombomba elkészítését. Ez után a reaktor bombázása egy nagyfokú radioaktív szennyezõdéssel járna a közel keleten mely magát Izraelt is, veszélyeztetné.
A legnagyobb fejfájást okoz az amerikaiaknak Oroszország. Irán és Oroszország már több éve dolgoznak együtt a civil atomkutatásban és pont most került az elsõ reaktor Teheránban felavatásra. Moszkva augusztus 21én akarja el az elsõ égési elemeket a reaktorban behelyezni.
S itt kerül újból képbe az amerikai John Bolton kijelentése, aki az Izraelieket egy augusztus 25 ig. való megtámadásra sürgette.
Aramis”
Nos, a helyzet egyre bonyolultabb, mert közben Izrael sürgeti az USA-t, hogy kezdjék már el a csapás-sorozatot, majd õk csatlakoznak hozzá, miközben a hivatalos USA források szerint egy esztendõt eltolták a végkifejlet katonai kivitelezését és helyette látszólag egy második tárgyalás-sorozatot kezdenek el szeptember elején Izraellel. Miközben az oroszok teljes mellszélességgel kiálltak az iráni atomprogram mellett, Bahrein kijelentette, hogy az USA nem használhatja a NATO katonai bázisát a Perzsa-öbölben a perzsák elleni csapás céljára.

Hozzaszolasok

1248 #51 1248
- 2010. August 24. 09:05:53
kerecsen, az eggyel elõbbi jegyzetedhez: pontosan azt mondom én is, hogy ne az egot pátyolgassuk. Félreolvasol. A karma meg egyszerûen: ok-okozat összefüggése aminek vannak az ismert fizikai ismérvei, de vannak finomabb összefüggései is. Ez nem hiszékenység alapján meg hanem ismeretek alapján és általad igazolható felismerések alapján, tiszta értelem alapján ami biztos, hogy neked is van.

A dolgok nem ismerete nem ment fel azok hatásai alól.

Na látod, nem vagy következetes: beidézted az irományomból ami neked nem tetszett, de azt már nem, hogy utána ELÕRE bocsánatot is kértem!
" De ha tévedek, megkövetem magam És bocsánatot kérek tõletek nyilvánosan."

Legyél következetes kicsiben mielõtt a nagy dolgokhoz merészkedsz :)

A második leveledre: a malacka vérében hormonok vannak. Hormonok és azok éteri megfelelõi. Anyagtest nincs magában, az úgynevezett étertest hatja át. E fölött még ott van az asztráltest is, embereknél pedig a mentális. Egyébiránt még ezzel sem teljes a kép. A lényeg, hogy az evéssel ne csak durva anyagot, hanem finomanyagot, életerõt vagy éter-erõt is beviszel a szervezetedbe s a te hasonló tested felveszi magába azt. "De ismered a mondást nem: amit eszel, azzá leszel!"

Részemrõl aztán semmilyen erõltetés nincs jelen, csak egyszerûen határozott vagyok azoknak a dolgoknak a közlésében amik mindannyiunkra vonatkoznak, ha hiszem ha nem. De hidd el, nincs íráskényszerem, max. a SZERETET. De szívesen visszahúzódok, nekem ez nem gond. Millió más hasznos dologról mondok le, amikor itt vagyok és itt töltöm az idõt. Csak egy szavatokba kerül a dolog. De akkor a felelõsséget vállad helyettem. :)

Közülünk azt hiszem egyértelmû, hogy ki a kritikusabb, ki az aki a külsõ dolgokat akarja borítani de Lao-ce intéseit tõled is és bárkitõl elfogadom. Én belül dolgozok elsõsorban, de kívül is s az eredmény sem marad el. A teljességre törekszem - teljes, tökéletes és értelmes, üdvös halálra. Csak azt remélem, hogy más is az értelmes halált keresi és találja meg - amely az egyetlen igaz ÉLET! :) se nem a halálos halált ....

Egyébként annyi üdvözítõ út lehetséges, ahány ember él ezen a Földön ( és az Univerzumban :) )
Lehetséges! Sõt, kötelezõ - elõbb vagy utóbb.

Áldás :)
382 #52 382
- 2010. August 24. 10:28:21
Kedves Békeszeretö Ata Istár!

Végigelemeztem a h.sz-t többször is, és valoszinü, hogy a különbözö képpen, és nagy mennyiségben fogyasztott diszno és marhaságok ellenére, sok mindenben egyetértek veled abban, hogy a cigányság átlagának 20-25 év alatt bekövetkezett, s jelentös mértékben a kormányzati hibák miatti morális,egzisztenciális elfajulását az agresszivitásunk, bicskanyitogatásunk és a bögökbe nagy számu beugrásunk okozta.
De ellenpéldának felhozhato, hogy bár akadémiai eredmények számaival, létszámarányuk figyelembe-vévén, nem jeleskednek, gyorsan és hatékonyan elsajátitották tulszárnyalták a tölünk ellesett agressziót, amit feltehetöen a döghúsevés tiltott élvezete csak fokozott. A hindi nem eszik marhahust, a zsido és arab testvére disznohust, mi nem eszünk kutyát, macskát, ölyvöt, gólyát, de cigány albérlöink igen. És ez ok volt arra, hogy Hindusztán ota érinthetetlen, elkerülendö páriák legyenek. A zsidók is elöirják, ha valaki hullához, döghöz ér, hány napig számit tisztátalannak. A hindi örökre tisztátalannak tekinti és érinthetetlennek azt a személyt aki a szarvasmarhából bármilyen módon szájába vesz vagy fogyaszt.
Ennyit a cigányság ösi kitaszitottságához.
Mi toleráltunk, elfogadtunk, segitettunk, de ez nem volt egyéb mint sakáletetés. Amint hátrafordultunk a combunkba haraptak. Most már macsetával szerzik be a napi húst nem csak foggal.
Ettöl a ponttól megszünik a tanitás. És mi is macsetát
kell hogy fogjunk.
2351 #53 2351
- 2010. August 24. 10:56:14
No mire idetévedtem vége a vitának. Ata Istart jól leugattátok, csak mert más úton közelít oda föl a csúcsba (hogy Imrét idézzem). Ha nem fogjátok fel hogy ahány ember annyi út, akkor soha sem fogünk egységbe összeállni. Nem fér az agyamba, hogy nem fér az agyatokba, hogy az igazság a fontos és nem a hozzávezetõ út.

kerecsen és TS-i, mit akartok ti építeni? Hangyatársadalmat? ahol nincs helye az egyéni gondolatoknak. Emberek vagyunk -ha nem tudnátok- és nem tudatlan állatok. Az egyetlen dolog, hogy egyformán tudjunk különbséget tenni jó és rossz között. Ata Istár ezt ugyanúgy tudja, mint te vagy én.
A vége az lesz ennek a mentalitásnak, hogy elmartok, széttéptek mindenkit-mint egy farkasfalka- aztán meg egymást tépítek szét, jobb híján. Bizony minden emberi kapcsolat alapja a tolerancia -és ennek semmi köze a liberalizmushoz- ez általános emberi, isteni törvény. E nélkül nincs semmilyen összefogás. Zsarnoksággal persze lehet ideig-óráig birodalmakat építeni, de kérdem én, ez a magyarok útja? Nem ezt szenvedjük el, nem ez ellen küzdünk most is?

A cigányokról. Ketté bontanám a kérdést. Egyrészt én azt pozitív dolognak tartom, hogy nem adták meg magukat ennek a tetü világnak, ami mostanára kiépült, és amihez mi Magyarok is segítséget nyujtottunk.
Másrészt minden élõlénynek meg kell dolgoznia a saját létfentartásáért. Ezt a paraziták is megteszik bizonyos szinten, de a gazdaszervezetnek joga van bármilyen módon megszabadulni az élõsködõitõl. Ez is az élet törvénye.
1 #54 Gerry
- 2010. August 24. 11:17:50
ceri - "Ata Istart jól leugattátok..." - ha jól értem, akkor azt akartad írni; mindenkinek szép napot kívánsz. Vagy kezdjem én is úgy, hogy "most mit ugatsz bele"?
ceri - "Nem fér az agyamba, hogy nem fér az agyatokba, hogy az igazság a fontos..." - no melyik igazságról beszélsz nekünk? Az, hogy nem fér az agyadba, az látszik a belépödböl..

"kerecsen és TS-i, mit akartok ti építeni?..." - akkor én a TS-i-ból egy: Gondolkodást próbálunk belevinni a mondanivalónkba és nem "kinyilatkoztatásokat". Capito?

"A vége az lesz ennek a mentalitásnak..." - ne jósolj, nem szokott bejönni. Amit te nem tudsz, hogy Ata Istart privátban is megkerestem, de nem minden tartozik a nyilvánosságra. Ez így megy nálunk. Ha majd visszajön, látni fogod, hogy nem volt rád szüksége, mint fogadatlan prókátor. Arról nem is beszélve, hogy jól "védekezik" és az a véleménykülönbség viszont építö jelleggel bír. A tiéd eddig ebben nem jeleskedett, csak a saját véleményedet vágtad a szemünkbe...
Apropo; vélemény: "Másrészt... ... Ezt a paraziták is megteszik bizonyos szinten, de a gazdaszervezetnek joga van bármilyen módon megszabadulni az élõsködõitõl. Ez is az élet törvénye."
Hüha!?!?
Azt hiszem vannak olyan cigányok is akik tudnak olvasni. Nem tudom, te mennyivel járultál hozzá a cigánykérdés megoldásához ezzel a mondatoddal?
Azt, hogy nem tudnak és nem akarnak alkalmazkodni a mai világhoz, én nem nevezném pozitiv dolognak.
Létezik ok és okozat. Keresd az okot és nézd meg az okozatot. Neked mi jelenik meg? A szabadságszeretö, nem megalkuvó cigány nép? Akkor igazad is lenne. De a mondatod második fele nem erre utalt.

Gondold át, de azt is, hogy ez a válaszom most elmar téged innen, vagy mentöövet dob feléd. Tied a választás.
658 #55 658
- 2010. August 24. 12:08:53
Kerecsen!

- 1.) Azért nem csak a wikipédiára hagyatkoztam, mert nem akartam ezért támadási felületet hagyni. Amint talán emlékszel, azt írtam, hogy a Google elsõ tíz találatának mindegyike az [b]atsziganosz kifejezésre az érinthetetlen, eretnek és kitaszított szavak valamelyikét hozza.[/B] Tehát az általad adott értelmezés helyességének valószínûsége kisebb mint 10%

- 2.) Írod: talán másból nem is ért az átlag "polgár" Ha a kurucinfó eltúlzott rasszizmusát indokoltnak tartod az állampolgárok többsége szempontjából, akkor lehet, mégsem akkora a cigány-probléma, mert még van mit tuningolni rajta! Akkor sem értem viszont, hogy a kurucinfó szellemiségére miért kell ezen a honlapon hivatkozni, hacsak nem azért, mert mérvadónak számít.

Írod: A további fejtegetésed, nekem úgy tûnik, egybevág az enyémmel. Nem tudom mire gondolsz.

- ad 3.) Írod: A cigányságot az elmúlt 20 évben nem elõnyös élethelyzetbe hozták, hanem olyan helyzetbe, ahol a számarányuk és általános viselkedési formáik miatt, a társadalom alapjait kezdték rombolni. Úgy teszel mintha én ezt állítottam volna. Azt írtam: megkérdõjelezném a pozitív elbánás tényleges megtörténtét akár az elmúlt 20 évben, akár pedig a megelõzõ idõszakban. Hol olvasod ebben azt, hogy elõnyös élethelyzetbe hozták a cigányokat?

- ad 4.) Miért áll gyenge lábakon az érvelésem??Mivel a következõ mondatodban látom az igazolását állításomnak, ezért elégnek tartom azt idemásolni: A "megélhetési bûnézés" fogalmának bevezetése, valóban rendkívül káros hatással járt, de nem csak azért mert feljogosítva érezhette magát a cigány a bûnelkövetésre, hanem azért mert ezzel kötötték meg a büntetést végrehajtani hivatott kezet.

- ad 5.) Miért vársz tõlem javaslatot, amikor más sem adott? Amit fontosnak éreztem, azt írtam le, de neked nem tetszett valamiért. Szarvaik letörésérõl írtam, mint elõfeltételrõl. A lincselést te hoztad ide, én nem írtam ilyet!

- ad 6-1.) Kerecsen! Szerinted az igazságosság mióta polkorrekt fogalom? Nehogy azt mondd már, hogy ezt is a zsidóktól kaptuk, mint a polkorrektség fogalmát!

- ad 6-2.) Kérdezed, kik az ártatlan áldozatok? Mintha nem lennél tisztában azzal, hogy a közelmúltban cigányok sérelmére elkövetett és provokációs szándékúnak felismert attrocitások, családi tragédiák áldozatai, -ismereteim szerint- rendezett életet élõ emberek voltak. A féktelen és differenciálatlan cigányellenesség számukra a legfájóbb, mert a zsidók által erõltetett származás szerinti elbírálást hozza vissza, miközben a a test nem számít semmit, a szellem az ami megelevenít igazságát még a Bibliát olvasók sem veszik komolyan.

- ad 6-3.) A gyilkosainkat azonosítottuk, mind a fizikális elkövetõket, mind pedig az eszmei hátteret biztosítókat.

Mivel nem értetted meg Trianon kapcsolatát a cigány-magyar ellentéttel, ezért kétkedve fogadom kijelentésedet az azonosítás helyességét illetõen. Te a gyilkosnak az ujját vágnád le, amellyel meghúzta a ravaszt, de a fejet, amely kitervelte, érintetlenül hagynád.

- ad 6-4.) Hiába írnák fel neked szikét, ha csak az ujjadat tudnád elvágni vele. Egy vakbélgyulladás kioperálásához némi anatómiai ismeret is szükséges! Az pedig nem megoldás, hogy operáció helyett agyonlõjük a beteget. Akkor inkább a C vitamin!
2351 #56 2351
- 2010. August 24. 12:26:02
GERRY! Tényleg nem tudtam, hogy minden minden hozzászólásnál illik köszönni. Te sem teszed ezt, de ugye nem vagyunk egyenlõek -elfogadom.
Leugatás? Szlenges kifilyezés (nézz utána ha elfelejtetted volna), azt jelenti leszid, lehurrog. Tehát nincs benne semmi sértõ, ellentétben a te "kezdjem én is úgy" beszólásoddal.
És mi az, hogy beleugatni, meg fogadatlan prókátor? Azt akarod mondani, hogy csak a saját témáimhoz szólhatok hozzá? Egyszerû a dolgod, töröljél a listáról- megteheted.
A cigány témának a megoldása egyértelmû, ha tovább gondolod. A gazdatestnek nyilván nem a paraziták pátyolgatása a feladata. A szegénység nem csak cigánykérdés ebben az országban. Mégsem lop minden minden szegény.
Nincs szükségem mentõövre, választásom sincs. Én már régen választottam. Az igazságot- te meg cselekedj ahogy akarsz. Bégetõ birkát találsz eleget.
382 #57 382
- 2010. August 24. 12:30:52
Nyilas,nem beleugatok, nem pesztrálok másokat, azt
irom amit tennem kell hogy levédjem magamat.Tehát
kifekszem a napsütésre,lebarnitom magam,felteszek
egy 130 grm ezüstláncot 6 cm kereszttel ,nem veszek inget a zako alá hogy beolvadjak,és ne fürgyé le-lesz
3 hétig.Igy mehetek a Györi belvárosba annélkül hogy
egy sörösüveggel fejbe ku..nának,föleg ha a macsetát kivillantom amit a piacon a kinaitol vettem
Igy már terepszinü is vagyok,ami a békesség alap
lapja!
2351 #58 2351
- 2010. August 24. 13:58:25
Kerecsen, én Ata Istar-nál soha sem éreztem, hogy rám akarná erõltetni a dogmáit. Pont ellenkezõleg. Igaz, más a megközelítése mint az enyém vagy a legtöbbünké, de látszik rajta, hogy átgondolt. Munka van benne, gondolkodás, nem csak fecseg a vak világba. Én nem a vitátokat akarom eldönteni, mert nem érzem erre feljogosítva magamat. És érzem, hogy õ sem legyûrni akar senkit, csak gondolatokat ébreszt.
A leugatást arra értettem, hogy túlerõben voltatok vele szemben-mint álltalában.
Nekem meg hajlamom van az erõsek helyett a gyengébb pártjára állni. Nem is téged kellett volna, hogy megnevezzelek, csak te vitáztál Ata-val a legtóbbet, ezért maradt meg a végére a te neved az agyamban. Tulajdonképpen GERRY gunyoros beszólása Ihlette a hozzászólásomat. Jó érzékkel válaszolt is mindjárt-persze a lényeggel mit sem törõdve, gúnyolódott, kioktatott.
Sokszor én is úgy érzem, hogy Ata Istar ontja az igét, abból a bizonyos "elefántcsonttoronyból", de nem azt érdemli, hogy gúnyolódjon bárki is vele.
658 #59 658
- 2010. August 24. 16:36:11
Kerecsen!

Látom, a hasonlatok iránt nem sok érzéked van.

A cigány-magyar ellentét kapcsolatáról Trianonnal az alábbi rövid összefoglalót állítottam össze:

Észre kell vennünk, hogy amint megteremtették a magyarság külsõ ellenségeit a trianoni országcsonkítással létrehozott utódállamokban, ugyanúgy az elmúlt évszázad alatt elõsegítették a kifejlõdését egy belsõ etnikai ellenzéknek, a cigányságnak. Márpedig az látható, hogy a betelepülni készülõ zsidóságnak nemcsak a magyarokra, hanem a cigányokra sincs szüksége még középtávon sem. A cigányság támogatása addig fog történni, amíg a cigányok és magyarok ellentéte egymás teljes kipusztításával véget nem ér.

Mivel ez a tervezett forgatókönyv egyre nyilvánvalóbbá válik sokak számára, ezért nem engedhetjük meg magunknak, hogy nagy manipulátoraink kedvére és terveik szerint ellenségnek tekintsük a cigány társadalom egészét. A cigány-magyar ellentét haszonélvezõinek szerepét azért nem lehet alábecsülni a cigányság elmúlt században végbement társadalmi leszakadásában, mert ezek a haszonélvezõk voltak meghatározó szereppel jelen politikai és közéletünkben, alakították az ország népének életlehetõségeit, teremtettek és szüntettek meg munkahelyeket, döntöttek a segélyezés és támogatások odaítélésének szempontjairól, irányították az oktatást és a közvélekedést. Miközben a cigányág elmaradottságát eredményesen konzerválták, létszámbeli gyarapodásukat elõmozdították, a magyarság szaporodásának ütemét eredményesen visszavetették, politikailag megosztották és életlehetõségüket erõteljesen szûkítették. Ezenközben saját hatalmukat és vagyonukat az ország kifosztásával és vagyonának elkótyavetyélésével, idegen hatalmaknak való elárulásával gyarapították. Most pedig készítik elõ a polgárháborút, hogy legyen élettere a betelepülni szándékozóknak.

Hát csak ennyi köze van Trianonnak a cigányság mesterséges felszaporításhoz és elmaradottságuk konzerválásához, agresszívitásuk fokozásához. Nem a cigányok az igazi ellenségek, hanem a nagy manipulátorok.

Erre értettem, hogy te csak a ravaszt meghúzó ujjat vágnád le, és nem keresnéd az értelmi szerzõt, mert elég a felszínt meglátni.

Nem erõlködöm, csak te képzeled ezt. Az igazság a szemünk elõtt van, csak meg kell látni!
1248 #60 1248
- 2010. August 24. 18:57:46
Szép estét mindenkinek, most értem ide.

Annak örülnék a legjobban, ha EGYséget látnák köztetek , de azt hiszem, hogy ez az öröm még kicsit várat magára, de sebaj. " idõ nincs" - ahogy Imre mondaná :)

Szeretnék sorban haladva kommentálni minden bejegyzést ami azóta született, remélem, van értelme. Íme:

kerecsen - 2010 08 24 &#166; 11:09:27

" Ata Istar, nem vállalhatom senki helyett a felelõsséget... " - igen, szerintem sem, de Tõled akartam olvasni :)
" De felmerült benned a tévedés lehetõsége??" - Mindig felmerül.
" Olvasd vissza a saját írásaidat, megláthatod bennük a felsõbbrendûség jeleit, ami abból a meggyõzõdésed fakad, hogy birtokában vagy és járod is az üdvözítõ utad." Nincs felsõbbrendûségi komplexusom, csak a lelkiismeretem. Nincs birtokomban semmi, az "üdvözítõ utat" meg szintén a lelkiismeretem hangjára hallgatva járom.
" A saját üdvözítõ halálodat keresed és arra készülsz??? Ez igen!! Remekül átmosta a tudatodat az ezoizés nyúédzs..." - Nemnem, nem nyúédzs, csak Krisztus meg Kereszténység. A magyar nyelv meg zseniális: KERESZT-tény. A KERESZT az egy tény. ISTEN világa keresztezi a mienket energetikailag, létvalóságosan, s ennek a "keresztezésnek" a központja minden ember szívében ott van! Ezt veheted axiómának - afféle megfellebbezhetetlenségnek. Az ÕSmagyar ismerte a keresztet, keresztény volt, tény, hgy kereszt-tény volt! Géczy Gábor mesélte egyik elõadásában, hogy az autópályás ásatások során nagyon sok sírhelyet tártak fel, melyekben mellkereszt volt! Többezer éves leletekrõl van szó!!! Meg kell tanulnunk megérteni ezt a keresztet, különben belepusztulunk.

"Végül is mindenki jó valamire, ha másra nem, hát elrettentõ példának." - ezen jót nevettem :)
"Én az életemet keresem és élem, az pedig legyen hasznára a nemzetemnek, embertársaimnak." - Egyet értek. Szeresd Isten mindenek felett és fele barátodat mint tenmagadat! Azzal egészíteném ki: IZ-TEN -magadat! Tehát az isteni magodat! És ne az egódat, mint a liberalizmusban.
"A halál ha tetszik, ha nem jön. De addig ne az egómat fényesítsem, a saját utam legyen a legfontosabb. " - az elõzõek után, ugye már érted, s remélem nem félre, hogy egyrõl beszélünk!

" Kérlek kösd össze a szamszára fogalmát a karmáéval és fejtsd ki. Ha rövidebb lesz mint a páli kánon, akkor külön felterjesztelek valami díjra..." - Kísérletet teszek rá, meglesz! A díjad nem kell, de ha elviszel lovagolni egy gyönyörû arab telivérhez, azt meghálálnám!

kedves honvedesku: jó szíved van, Isten éltesse! :)

ceri :
" Ha nem fogjátok fel hogy ahány ember annyi út, akkor soha sem fogünk egységbe összeállni." - igaz. Imre azért úgy fogalmaz (s én is ezt vallom) Istenre irányult emberek tudnak összefogni. Azok, akik nem szükségbõl fognak össze hanem szeretetbõl. Ennek biztosan van köze a "cigánydolgokra" való helyes reagáláshoz is.

" minden emberi kapcsolat alapja a tolerancia -és ennek semmi köze a liberalizmushoz- ez általános emberi, isteni törvény. E nélkül nincs semmilyen összefogás. Zsarnoksággal persze lehet ideig-óráig birodalmakat építeni, de kérdem én, ez a magyarok útja? Nem ezt szenvedjük el, nem ez ellen küzdünk most is? " - Egyrészt igazad van, másrészt eszembe jut pár dolog: Ma az emberiség körében is általános a zûrzavar, sok a degenerált dolog, pszicho-beteg, az emberek iszonyatos, kettõs nyomás alatt élnek! Nagyon messzire vezetne ha ezt feszegetni kezdenénk, megpróbálok a mondandóm lényegénél maradni: szóval mindaz, amit magunkról vagy a társadalomról vagy az állapotunkról tudunk, csak a jéghegy csúcsa. Vajon miért változik meg egy párt, miután találkozik, az addig általa nem ismert "érdekes feltételekkel"? Önismeret nélkül nem megy semmi jó irányba és tartósan. És itt nem pszichoanalízisre gondolok, hanem teljes terjedelmû egzisztenciális önismeretre.


"A cigányokról. Ketté bontanám a kérdést. Egyrészt én azt pozitív dolognak tartom, hogy nem adták meg magukat ennek a tetü világnak, ami mostanára kiépült, és amihez mi Magyarok is segítséget nyujtottunk.
Másrészt minden élõlénynek meg kell dolgoznia a saját létfenntartásáért. Ezt a paraziták is megteszik bizonyos szinten, de a gazdaszervezetnek joga van bármilyen módon megszabadulni az élõsködõitõl. Ez is az élet törvénye.
" - Az elsõ mondatodhoz: hogy érted, hogy "nem adták meg magukat ennek a tetü világnak"? a továbbiakkal egyetértek. A munka nemesít. A munka, a robot nem. De ez újabb témát nyitna....

GERRY Köszönöm a lojalitásodat! Korrekt. De ugye nem akarod gúnnyal "felvilágosítani" ceri - t? :)
Nem szeretem ha bántjátok egymást. Fõleg ne a "kisebbet". De ha rosszul látom, szólj, privibe elintézzük.

kerecsen " Egyébként, mindenki tanul, én is, Te is Ata Istar is." - örülök, hogy Te is így találod!

Abban is tökéletesen igazad van, hogy a mi népmeséink, leleteink, templomi ábráink kutatóink, jeles magyarjaink ITT vannak nekünk, minek nekünk más. Te talán nem tudod de amúgy tudható, hogy a Vízöntõ kor felszínre hoz MINDENT. Szó szerint.
Anélkül, hogy részletezném, tovább folytatom. Ez az oka annak, hogy "feljött" egy csomó ismeret, s a csomó ismeretnek csomó szilánkja talán pusztán csak üzleti meggondolásból, PÉNZÉRT került a könyvesboltokba! Ez valóban rémisztõleg hathat, de egyet mindenki tudjon: Nincs az a háttérhatalom, nincs az a tudatmódosítás, nincs az a média, ami eltéríthet valakit a felfelé való törekvéstõl ha õ IGAZÁN akarja!!! Szó szerint SEMMI és SENKI nem fogja tudni megakadályozni! Ez törvény! Ha valaki mandalázik, annak val.szeg az az oka, hogy sokat élt korábban Indiában, indiai kultúrában. Nagyon sokféle kultúrával találkoztunk és tanultunk általuk az elõzõ életek során. Hagyni kell, el fogja dobni ha már nem kell neki. Kicsit bízzál jobban az emberekben de leginkább ISTEN-ben aki meg ha látensen is de ott van az emberi szívek mélyén.

Nyilas barát - :) azért óvatosan, és tarts ki, türelem, megéri, mindenki jobban jár így!

kerecsen : " El ne kezdjek már sírni, 6 cigány áldozatért, amikor naponta többen esnek áldozatul barbár, ember alatti tetteiknek... Lásd a legfrissebb balesetet itt linkelte valaki, a mocskos cigánya, minden szabályra fittyet hányva, gyanítható érvényes jogosítvány hiányában, egy ember halálát okozta. Ez szinte mindennapos!!! A kirabolom a 80 éves idõs embert, majd megerõszakolom, agyonverem, megcsonkítom, csak úgy szórakozásból??
Normális, tolerálandó viselkedés??
" Nem ,nem tolerálható és nem normális viselkedés, sõt ahogy mondtad: ember alatti. De nem 2 millió cigány csinálja ezt hanem kb. pár ezer maximum. Nem tudom pontosan, mivel nem vagyok bûnfeltárásra ráállva, mert más a szakmám. Én már mindent leírtam tegnap és ma errõl ami eszembe jutott, amit igazán lényegesnek tartottam. Egyben biztos lehetsz: ha látom, hogy valakire rátámadnak, akkor ott kõ kövön nem marad. Agy kikapcs., ösztön be. Na ettõl félek kicsit..... Lehet, hogy szeretettlegességgel kell, ahogy IMRE írta :D Az biztos, hogy van olyan állapot, amikor már annyira közveszélyes valaki vagy egy csoport, hogy azt törvényesen kell kezelni ha meg úgy ne lehet, akkor öntörvénykezve de akkor meg viselni kell a mindenféle járulékos következményeket. Én nem tudok ebben most okos lenni. Ha jön egy helyzet, ott vagyok és történni fog valami.

MANI-nak volt egy mondása: Szeresd a Gonoszt jóvá! ...hajrá :)

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés

Csak regisztralt tagok Értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztr?lj.

Még nem értékelték
Generalasi idö: 0.04 masodperc
578,896 egyedi latogato