Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Dr. Halász és tengermély tiszteletem

2012/2/10 József Halász
Imre!
Nem tudom bejelentkezni blogodra, de most már nem is akarok.
Ezt a mondatot olvasd el és értelmezd blogodban, légy szíves, mert önellentmondásos: "Az "Apostili-toli Királyság" sem rossz ötlet, csak hát ezen a szinten a cion-szekér tologatója az ügy és ahogy Halász, úgy Borbély is olyan energiákat köthet le, amelyek idõhúzásra jók."

Ha az idõhúzásra jó energiát kötök le, akkor ez pozitív megállapítás, hiszen ezzel az idõhúzást akadályozom meg, de attól tartok nem erre gondoltál, csak fogalmazásgátlód hatott, a szövegkörnyezetbõl ugyanis nem ez a szándék "jön át", ezért kérlek, bizonyítsd, hogy amit teszek, az idõhúzás!

Halász József


József Halász drhalaszjozsef45@gmail.com
19:12 (46 perce)

címzett: saját magam;.

A "mellettem állóról" jut eszembe: Imre mernél velem nyilvánosan vitázni, bizonyítékokkal alátámasztott érvekkel azokról az állításokról, amit velem kapcsolatban teszel?
Ha igen, akkor tegyük meg valamelyik videokonferencia-rendszer segítségével.Ha nem, akkor légy szíves vonulj vissza rágalmazásaidtól, félretájékoztató hazudozásaidtól.

Halász József
Ui.: Kérem a címzettek közól azt, aki Posta Imre blogján regisztrált, ezt és elõzõ levelemet tegye fel a bloghoz hozzászólásként. HJ


bubó doki
19:44 (14 perce)


címzett: József



Kedves Jóskám, talán ha a lábam ujjait is beleszámítom, annyiszor figyelmeztettelek Téged, személyesen és levelezésünkben is, ugye emlékszel? Már a Pajzs kapcán is jeleztem, hogy nem járható, de azzal indokoltad, hogy részt veszel a cirkuszban, hogy lesz majd médiád. Ezzel nincsen baj, ahogy nekem gondom azzal sincs, hogy Morvaival, a köreinkben közismert zsidó ügynökkel tettél próbát a jelenlegi EU-sátánista fellegvárban. Ezzel sincs gond, már szinte természetes és a dolgok logikájából következik. Nagy tudású, hihetetlen ismeretekkel rendelkezõ intelligens embernek ismertelek meg, aki olyan szorgalommal bír, amely irigylésre méltó. Jó lett volna mellettem tudni akkor, amikor errõl szó volt, de láthatóan más utat választottál, vagy helyesebben, más volt nekünk megírva. Te ott kerested a lehetõséget, amirõl az a kör, amely egymás bizalmát élvezi, pontosan és személyre szabottan is tudja, hogy nem csak hazaárulást követ el, hanem ráadásul éppen ez a dolguk. Lásd, Jóbik vezérkar, Morvai, Gaudi...MSZ érintett vezetõi, MVSZ vezetõje...Nem olyan bonyolult ez a helyzet Jóskám és nem is személyes, csak sajnálatos. Az Európai Egyesült Államok gondolata sem új, ezt Morvai is hangoztatta mindjárt az EU-ba kerülése után és cionék terve éppen ez, mivel "királyságokat" akarnak, de hisz ezt tudod is. A Szent Korona ehhez kell nekik. Örülök neki, hogy talán még nem késõ, hogy minderre rájössz kényszerûségbõl. Én örülök ennek. Vitázni? Mirõl akarsz vitatkozni velem ha nem is tudod milyen környezet vesz körül? mert ha tudod, akkor meg nem is tudom mit mondjak minderre. Amit teszel rendben van, csak hát kicsit mellé ment a dolog és sajnos annak az elõképét festetik meg veled, amire õk rá akarják tenni a koronát. Megtisztelsz, hogy vitaképesnek tartasz, de hidd el, nem csak értelmetlen lenne, hanem káros is. Maradjon meg némi nimbusz, hátha sikerül késõbb még a nemzet hasznára fordítani munkásságodat is. Erre is van esély, de csak akkor, ha a zsidó mocskot az országból sikerül bármilyen eszközzel kitakarítani. Márpedig erre "békésen" egyelõre azért látok egyre kevesebb esélyt, mert minden külsõ és belsõ információ abba az irányba mutat, hogy ezt éppen õk nem akarják elkerülni. lelkességed, tudásod addig kellene õrizni és nem elpuffantani minden "ötletet" pont azon zsidajoknak, akik ezért vannak rendszeresítve. Morvai kérdésben is felhívtam többször is nyomatékkal a figyelmedet erre. Most mondhatnám, hogy ugye igazam volt, de inkább az a kérdés merül fel bennem, hogy van-e, lehet-e nekünk vitánk bármirõl is. Te sem tudsz leállni, ez látható és tõlem ilyesmit kérni szintén fölösleges naivitás.

Áldás!

Posta Imre

Hozzaszolasok

1102 #71 1102
- 2012. February 11. 11:13:32
Drága Fergetegem!

Igazad van,és tudom milyen érzés,az,ha a falnak beszélsz!
De kérdezd meg csak magadtól,milyen érzés volt Jézusnak,és az apostoloknak,mikor kiröhögték õket,megalázták õket,és még ki is végezték az igazság miatt!?

Azonkívül a takarító brigádról csak annyit,hogy az erdõben mûanyag golyóbist pöfögõ 40-50 ember nem haderõ,még az az ugyanannyi nem mûanyag golyót köpködõ erõ sem haderõ!

Bocsáss meg,de óvatosan a szavakkal!
Azt hiszem én hoztam elõször az Eurázsiai Unio kérdését,de aki ismer tudja a véleményem az oroszról!
Nem kellene feltétlen odaadással viseltetni,és 100%-ig megbízni bennük,hiszen õket sem a tiszta lelkük mozgatja,és hát "-...Pelikán elvtárs,majd kérni fogunk magától valamit..."ez nem hiszem hogy jóra vezet hosszú távon!

Azt kellene megérteni,hogy nekünk magunknak kell a feladatot megoldani,véghez vinni,mert másként csöbörbõl-vödörbe eshetünk.

Én értem,és érzem minda szándékodat,mind más harcos jó szándékát,de bármennyire is akarjuk,Kedves Fergetegem,lehet mi már csak a tábori konyhában teljesíthetünk szolgálatot,krumpli pucolóként!
1102 #72 1102
- 2012. February 11. 11:22:43
Bocsáss meg,de ezt nem egységnek látom,hanem káosznak.
Azt mondta az egyik közös ismerõs,hogy beszélgetett valakivel,aki azt mondta neki,hogy féléve is ezeket a problémákat halotta,az egész olyan,mint a homokozóban a gyerekek,hogy ki kinek a kislapátját vette el,és ki kinek szórt homokot a hajába!

Azt hiszem értem a mondatodat,amit Te mondasz az egy magasabb szellemi szint,amire már nem sokan képesek.Az egység ha így áll össze,akkor rendben,fogadjuk el ilyennek.De hol a sereg,ami ezt mind érvényre juttatja!?

Fergetegem!
Ismerem a mondatot,még Hitler idejében hallgattam a Reistag elõttangyal
Épp erre utaltam,és ebben lehet igazság.A baj ot kezdõdik,hogy az a néhány ember is 180 fokos szem fordulattal nézeget körül a világban,és képtelen az együttmûködésre!
Bár vannak jó hírem,egyenlõre magamnak,meg akik olvasgatnak más felé is,hát majd meglátjuk!
2449 #73 2449
- 2012. February 11. 12:00:17
Jani Papa, Borbélyról vagy jó vagy semmit. de mit írjak egy TEMPO-ez még hagyjám, de PÁRT vezetõrõl...azért, mert nem jegyzik a tõzsdén és nem pénzeli az állam, még PÁRT.na innen minden mindegy, az egyik kutya, másik eb alapon. amihez adod a neved, az vagy. Borbély nálam itt leszerepelt. Halász dettó, de azt már írtam miért.gondolataimmal, érzelmeimmel és hitemmel nem kívánom õket támogatni, mert õk gondolataikkal, érzelmeikkel és hitükkel velem ellenséges erõket etetnek.PONT. Tanítani nem úgy kell, hogy a gyöngysorokat elhányod a disznók elé, abban a méla hitben, hogy magot vetsz. aztán megpróbálod a disznókat aranykoronás szántófölddé imádkozni. Azt sem látom jónak, bárki, aki tíz értelmes mondatot össze tud fûzni, rögtön TANítónak nevezi-emeli(ki) és megalapozatlan vagy érzelmileg megalapozott véleményt osztogat, mint a friss kenyeret. aztán, mikor eszed, rájössz, hogy mégis fûrészpor. Atilla, egyetértek. Jézust felismerni, megismerni és követni mondjuk életre szóló kihívás. a legtöbben ezért bele sem vágnak. minden kifogás jó, csak ALAKulni ne kelljen utána.Nem baj. a bekövetkezõ események úgyis kihozzák mindenkibõl, ami IGAZán a lényük mélyén lakik. és azzal számolnak majd el. farsang van, de vége lesz. hullanak már, hullanak már...no nem a csillagok, hanem az ál-arcok. na megyek. hordok be egy kis fát, aztán hallgatok némi Ákost...Nézz szembe vele...bukottka
1102 #74 1102
- 2012. February 11. 12:15:03
Kedves Atilla! (Hefisaman)

Majdnem minden szavaddal egyet tudok érteni,csupán most azt kérem,hogy old meg ezt a problémát,és ne bánts másokat!
Kör kapcsán, s az lett a vége, hogy kénytelen voltam kiszállni a gittegyletesdibõl, hagyván a Fõtáltos önjelölt /II. Sólyomfi Zoltánra és "társaira"

A másik:Ha olyan nagy tisztelõje vagy Badinyi Jós Ferencnek,akkor kérlek magyarázd meg Jézus származását illetõ mondataidat,annak fényében,hogy Badinyi Jós Ferenc bebizonyította Jézus Pártus voltát!

Harmadik:
Elõre bocsájtom,hogy én nem haragszom rád,akkor sem haragudtam,csupán tettelek a helyedre,és bosszús voltam!
Tavaly Áprilisban kaptál egy felkérést,hogy Május elején Kesztölc-Klastrompusztán a Hun Testvériségi Találkozón tartsál szert.Azt a választ kaptam,hogy 35 ezer Ft,ért,és az utiköltségért olyan szert tartasz,amilyet akarok!
Nos a szer megtartásra került nélküled,teljesen ingyen jött el két ember,és még az utiköltséget sem kérték el,pedig egyik sem bankár!

Tehát hogy lásd hogy kell ezt csinálni,én nem haragszom Rád,a helyén kezelem a személyedet,és tõlem úgy "papolsz",és annak,és azt amit akarsz,engem speciel nem zavar!

Áldás Rád!

Polovics Zoltán
2 #75 Olvaso
- 2012. February 11. 12:21:12
Attilám, pár éve benne vagyok a "mókuskerékben" és vagyunk páran, akiket nem darált le. értelek, megértelek és jól teszed a dolgod. Én alig várom, hogy a jobbik kezem adhassam annak, aki ezt elfogadja. Két-három éve ezt a kört megfutottam másokkal, ezt itt sokan tudják és a szívemben nincs harag.
Kérdezd meg Jézusnak mi volt a "foglalkozása"? Hol és miképpen tanulta meg a karikást forgatni a farizeusokkal szemben és értük elsõ sorban?

Mindez egy próba és semmi ahhoz képest amekkora az a mocsok, amivel még szembe kell néznünk. no ahhoz képest ez laza ujjgyakorlat és mint ilyen, szükségszerû, bár nem kellemes. Te is túlélted, én is túlélem és rajtunk keresztül még sokan, akik képesek tanulni.

Attila, láttál valakit közülünk kõvel dobálni, vagy agyonlõni bárkit is? Ha ezt az egyszerû kérdést sikerül megválaszolnod, akkor megint lépsz egyet elõre a táblán. A térkép nem azonos a tájjal és had jelezzem, hogy nem hiába kellett katona legyek és sok évet tanulással a lelki folyamatok mibenlétében kutakodnom. Most van ennek értelme.

Kicses, szívembõl szóltál, s ha már Ákos, akkor itt egy nagyon "penge" nóta, ami nem csak jól hangzik, hanem üzenete is van! Sokszor megemlítettem már.
http://www.youtube.com/watch?v=xUoh9KOQVoE&feature=related

No, nem árt tisztázni a csaták elõtt, közben, utána, hogy "milyen érdek harcosa vagyok, leszek, voltam".

Jézus, ha köztünk járna, most az elsõ sarkon megfeszítenék, ezért nem is teszi nyilvánvalóvá csak azok számára magát, akik késen állnak. Tanítani a tanulni vágyókat lehet, a többieket kóhn-dicionálni, szoktatni, drillezni szokták.
2471 #76 2471
- 2012. February 11. 12:50:48
Imre és Janó papó!

Halász okán olyan dolgokról olvasok itt + a malév abramovicsféle izé amirõl sokan igy én sem még álmunkban sem jutnak eszükbe.
Nem mindenki tud ülni egy monitor elõtt napi több órán át és a lényeget leválasztani a sorok közül!

Ugye ha utazik az ember dolgozik ott aztán haza fözni kölkött igazitani néha férjet is hát örül a banyek vagy a fexi ha beesik másnap reggelig ájulni egyett.

És énis bár már kb éve nyomom itt most kezdek némi dolgokat látni mi és hol csuszik el állandóan.

Ezért megvezethetõ a jónép és ezért birka a többi....

Egy kecskécskemelo van

Jut eszembe Borbélyról sem gondoltam volna hogy a hitgyülisek szónóka és elõmunkása......szégyen ez egy magyartól!
50 #77 50
- 2012. February 11. 12:54:07
[color=#ff0000]Én értem,és érzem minda szándékodat,mind más harcos jó szándékát,de bármennyire is akarjuk,Kedves Fergetegem,lehet mi már csak a tábori konyhában teljesíthetünk szolgálatot,krumpli pucolóként![/color]


Taskeszi !

Nagyon magad alatt lehetsz. Sebaj. Félre bú. Most mennem kell, de ezt a krumplipucolást még azért átdumáljuk. Wink
3363 #78 3363
- 2012. February 11. 13:01:21
[size=16]Piramis teteje. Akik lelkeket több száz éve dróton rángatják.
http://www.ch-serverhosting.com/posta...dmore=4830
[/size]
3363 #79 3363
- 2012. February 11. 13:20:08
"Nem tudom, hogy miért baj az, ha én, vagy ALEX HORSCH, Kanalas Éva, Fehérholló, vagy Regõs Jocó, Czeke András, stb.. stb.. elkér egy tisztességes munkadíjat azért, hogy valakinek elmegy egy napra DOLGOZNI?"

Az IGAZ sose kér pénzt, mert akkor NEMI-GAZ!!! És nem MUNKA ,hanem R-ÉSZ-E hogy R-ÉSZT ÉBRESSZEN a TELJES-S-ÉG EMLÉKEZÉSÉRE!
116 #80 116
- 2012. February 11. 13:21:44
nagyon vívódtam magammal, hogy megszólaljak e egyáltalán, és kifejtsem e a véleményemet a vitával kapcsolatban. Szerintem meg tudnám számolni a kezeimen, hogy hanyan értjük az itt felvetõdött vita lényegét. Én ismerem Halász Jóska teljes életmüvét, ami hatalmas rendszerbe szervezett államhatalmi szervezeti szabályzatként müködhet, ha elérünk odáig, meg Imre ilyen irányu gondolkodásmódját is .Most nem is merülnék bele, de egy most kapott e mail miatt mégis megszólalnék:
Csurka utolsó cikkét olvassátok:


*... A Moszad nem a Kádár-Aczél- rendszert akarja visszaállítani. Semmit
sem akar visszaállítani, hanem meg akarja teremteni a feltételeit a
Kárpát-medence bizonyos részében, Csonka-Magyarországon (de esetleg csak a
Dunántúlon) egy új, egy másik ország megalapításának. A feltételek meg
kell, hogy feleljenek Izrael stratégiai és nemzetpolitikai igényeinek. Ezek
az igények Izrael mai állapotából, az arab szaporodásából és a zsidó nép
túlterheltségébõl származó kifáradásából keletkeznek.*
Ma, amikor a válság dübörög és a legkülönbözõbb szinteken és minõségekben
érzékelõ emberek és csoportok is egyöntetûen állapítják meg, hogy nagy baj
van a világgal és talán még nagyobb baj van szegény hazánkkal, amelynek
hajója hánykolódik és az elsüllyedés fenyegeti, most aztán volna égetõ
szükség a pontos jelentésû, s mindenki számára ugyanazt üzenõ szavakra. De
ilyenek már szinte nincsenek is. Szavainkra rátette a piszkos kezét a
válságcsináló pénzügyi nagyhatalom, a megnevezhetetlen elkülönülés, a nem -
Thomas Mann-i Varázshegy fent Davosban vagy lent a tenger szintjén, éppen a
New York-i Szabadság-szobor tövében, ahol locsog az örökös hullámzás. A
világuralomhoz és a mai háborúkkal teli irányításhoz mindenképpen
kibelezett, üres szavakra van szükség. A rablóháború legyen
demokrácia-terjesztés", a nyomorgó tömeget nevezzük leszakadóknak,
amelyben benne foglaltatik az önhiba és az elmaradottság, sõt még a népiség
is. Aki sok pénzt összeharácsolt, összeprivatizált, összeközvetített, fel-
és leminõsített, az sohasem leszakadó, legfeljebb néha séta közben leszakad
egy kicsit a többitõl a börtönudvaron. De akinek még ennél is több
összejött, azt még ez a veszély sem fenyegeti, mert azt megvédi
off-shore-ja és õkelme már a nemzetköziek csapatába tartozik, akit
hivatalból megvédenek.
Velejéig hazug világban élünk, amelyben még az igaz állítás is csak
félénken és magyarázkodva mer elõtörni, mert mégiscsak azokat a szavakat
kell használnia, amelyeket elõzõleg már kibeleztek. Kijegecesedett szokássá
vált, hogy egyes közírók, Népszabadság-tollnokok az elõzõ hazugságaikra
építés módszerét választják. Beigazolt állításnak veszik, amit elõzõleg
hazudtak, és ezekbõl az elemekbõl hoznak létre már szilárd igazságnak
látszó állításokat. Ha egyszer egy Révész Sándor leírta már, hogy a Föld
lapos, mint a pászka, és a magyar bûnös nép, benne én pedig antiszemita
vagyok többmilliomod magammal - igaz vezérürüként -, akkor õ már ezeket a
hazugságokat tényként kezeli. És nincs egyedül. A módszer arat, mint a
halál.

Díszlik az egészben valami marxizmusból visszamaradt, azt is mondhatnók,
leszakadt. A nagy marxista tévedéseket, amelyekben már az öreg sem hitt és
csak Engels rendszerezõ munkája következtében maradtak fenn, majd késõbb
Sztalin ordas hazugságait az állandó ismétlés tartotta életben. Göbbels is
próbálkozott ezzel a módszerrel, de neki nem volt kifutása.
Most Orbán Viktor és Magyarország van soron. Miután az
Országgyûlés alkotmányozott és szabályszerû kétharmados többséggel el is
fogadta, kiderült, hogy a miniszterelnöknek mennie kell - mert tönkreteszi
a gazdaságot. Elõzõleg ugyanis az lett hazudva. Akkor még csak a gazdaság
érdekelte a nemzetközieket. Világszerte. A bankadó, a magánnyugdíj
pénztárak és a Szurgut Nyeftegaz. A marxizmust különben is mindig a
gazdaság hozta lázba, meg a proletariátus, amelyrõl az atyának halvány
fogalma sem volt. Orbánnak tehát néhány hónappal ezelõtt még csak gazdasági
ballépései miatt kellett volna mennie, sõt, eleinte csak Matolcsy tetemén
keresztül, de aztán a lelépést kiterjesztették mindkettejükre. Mert volt
egy bökkenõ: az alkotmányt nem tûzhették horogra, mint valami legyet. A
készülõ szöveget munka közben, s az elfogadás módját, házszabályszerûségét
szóvá tehették, de azt el kellett hallgatniuk és most is el kell
hallgassák, hogy az alkotmányban a kereszténység, az Isten áldd meg a
magyart és a magyar alapállás a bajuk. Nekik és nemzetközi tartozékaiknak.
Ezt egyszerûen nem lehetett kimondani.
Most már azonban megváltozott a helyzet. A nemzetközi támadások olyan
nagyzenekari erõvel szólnak, bombardon, üstdob, cintányér, s távolról még a
lánctalp-csörgés is - mint modern effekt - be van vetve, hogy most már az
alkotmány életbe léptetésének igényével is elõ mertek állni, noha magát az
Istent és a hazát még talán nem hozták szóba. Óvatosan hazudnak,
erõteljesen szervezkednek. A szervezés ereje, nagyságrendje akkora, hogy
nevetséges dolog mögötte csupán a hazai ellenzéki pártokat vagy a
liberalizmus berlini, New York-i Konrád Görgyeit vagy Kertész Ákosait
megtalálni. Õk ott feszítenek természetesen, de csak segédcsapatként,
sokszor elõretolt egységként. Kiteszik a seggüket az ablakba, hogy az arra
járó rácsaphasson. Nem, ehhez a szervezéshez, amit itt mûködésben látunk,
õk édeskevesek. Itt a Moszad dolgozik.
A cél világos. A magyar gazdaság rendben van és senkit sem érdekel, mert
nem tétel. Akinek a magyar munkaerõ olcsó, az idejön és befektet,
dolgoztat. Az Orbán-kormány a tisztességesnek tisztességes hasznot
szavatol. Az alkotmány életbe lépésével és más magyar intézkedésekkel
megindulhat az az évtizedes, nemzedékek munkáját igénylõ folyamat, amelyben
a magyarság újra magyar, keresztény anyanemzetté válik, és a
családpolitikának köszönhetõen lelassul a népességfogyás. Magyarországon
így beköszönthet a magyarság senkit sem bántó uralomra kerülése, együtt a
hozzá húzó, beilleszkedett, esetleg asszimilálódott magyar zsidósággal, de
nem következhet be az a képtelenség, hogy egy törpe kisebbség uralkodjék
egy történelmi nemzet felett. Amit a Moszad, Izrael és New York akar.
Ilyen helyzet - a Kádár-Aczél-rendszerben csak részben állt fenn, mert
Moszkva soha nem engedte és - csak az 1982-es IMF-be lépés után indult meg
hódító útján. A nyolcvanas évek végtelenül zavaros korszak volt. Egyszerre
indultak meg a nemzeti, össznemzeti, Erdélyt járó törekvések, Lakitelek és
a demokratikus ellenzéknek az a liberális és kifejezetten zsidó és
szabadkõmûves munkája is, amely Kis János tevékenységében összegzõdött.
A Moszad mindennek a történelmi tudásnak a birtokában van. Már akkor is itt
kujtorgott hazánkban. A Moszad nem a Kádár-Aczél- rendszert akarja
visszaállítani. Semmit sem akar visszaállítani, hanem meg akarja teremteni
a feltételeit a Kárpát-medence bizonyos részében, Csonka-Magyarországon (de
esetleg csak a Dunántúlon) egy új, egy másik ország megalapításának. A
feltételek meg kell, hogy feleljenek Izrael stratégiai és nemzetpolitikai
igényeinek. Ezek az igények Izrael mai állapotából, az arab szaporodásából
és a zsidó nép túlterheltségébõl származó kifáradásából keletkeznek.
Izrael évtizedek óta folyamatosan háborúzik. Eleinte sorra-rendre nyert,
amerikai fegyverekkel és támogatással, most már egy-két alkalommal a
vereség ízét is meg kellett éreznie. Amerikát is sorozatos kudarcok érik
arrafelé. Az amerikai vezetés egyes részeibõl is sugalmazhatják és
pártolhatják egy nyugalmasabb sziget megszerzését.
Ez a körülmény vezet engem arra a következtetésre, hogy a Magyarország és
Orbán elleni világméretû, összehangolt fellépés mögött egy nagyobb méretû,
ezerszer hatékonyabb szervezõerõnek kell állnia, és az csak a Moszad lehet.
(Persze a CIA-val karöltve.) Ide nem elég egy Charles Gati vagy egy Dallos
György Berlinbõl, és még egy német szociáldemokrata miniszter vagy maga a
francia külügyminiszter is kevés. Ebben az esetben most egy hatalmas
hálózat mûködik, amelynek kiterjedése a különbözõ befektetési alapoktól a
különbözõ csoportokig - Bilderberg, Foreign Affairs, stb. - terjed és
amelynek a középpontjában a Moszad van. Már az egész világsajtót
megmozgatták. A világ minden részébõl meg-megszólalnak sose hallott
személyek. Az ilyen sok-sok helyrõl szóló támadó kórus, a sajtó, a tévék és
a kisembernek látszó hozzászólók megszervezéséhez olyan erõ kell, amellyel
csak az említett szervezet rendelkezik. Amellett a megrendelõ is erre mutat.
Mi az esélye a magyarságnak és kormányának ebben az egyenlõtlen harcban?
Nem sok, de több, mint a felsorolásból kitetszik. Talán sokkal több is. Az
európai társadalmak közvéleményének többsége velünk érez. Keveset tud a
dologról, s a fenti erõs megvilágításból még kevesebbet, de igazsága
terjed. Nagy szolidaritási kiállásokra nem számíthatunk, s azt magunknak
kell élesztgetnünk a saját kiállásainkkal. A Wall Street elõtt állandóan
tüntetés jön össze. Fiatalok el akarják foglalni a bankárközpontot. Ilyen
még nem volt. Nem hoz-e borús idõt a világkapitalizmusra Magyarország ilyen
módon való leigázása, nem lázítja-e fel a már félig leigázott és rejtélyes
megbízottak kezére adott országok, Görög- és Olaszország népét a magyar
bukás és a magyarországi mesterséges mannaesõ? Ezek világpolitikai
kérdések. Meddig lehet elmenni egy ártatlan ország, egy csonkolt ország és
egy többször tönkretett nép további tönkretételében?
Ezek most nem erkölcsi mentõkérdések, ezek most a leggyakorlatibb
felvetések. De van más is. A magyarság, a kormány, Orbán és az egész
java-nép elõtt nincs másik lehetõség, csak az ellenállás. A szembeszállás.
Ez természetesen nem jelenthet visszapofázást, heccelést és frázisokat.
Hanem józan végiggondolást. Ha nem állunk ellen, gyorsan bevonulnak - már a
spájzban vannak -, nyélbe ütik és a világ észre sem veszi, hogy már nem
vagyunk. Ha okosan, esetleg valamilyen fél-csárdás koreográfiával
ellenállunk és idõre játszunk, talpon maradhatunk. Az idõ most nem az
USA-nak és kapcsolt részeinek dolgozik.
Éppen azért, mert egy ekkora világerõvel állunk szemben, amellyel nem
tudunk sem gazdasági, sem katonai, sem hatékony pusztán politikai erõt
szembeállítani, csak a belsõ lelki, erkölcsi és kulturális összefogás, azaz
egy belsõ magyar keresztény megmozdulás-sorozat, egy igazunk tudatából
fakadó, kitartó ellenállási mozgalom szegezhetõ szembe. Mindenkit meg kell
szólítani. Nincs kisember és nagyember. A sekrestyésre éppen úgy szükség
van, mint a papra. A harangozók pedig harangozzanak.
A magyarságon 1956 óta nem futott végig semmilyen szent láz. Most fusson,
mert a veszély végsõbb, mint akkor volt. A húzódozókat meg kell gyõzni, a
trombitásoknak meg kell fújniuk a harsonákat, az értelmiségnek szép szóval,
hittel kell megszólítania a társadalmat, félre a sehová nem vezetõ
vitákkal, aki fél, inkább hallgasson. A máris átállókat arcul kell
legyinteni. Ez a vagy-vagy korszaka: vagy megmaradunk vagy nem.
Az országmentõ mozgalomnak szépnek kell lennie. Mindenki megérezheti ezt a
felemelõ új tartalmat, a végsõ magyar összefogás szépségét, aki besorakozik
és végigkanyarog, hullámzik vele és benne a kicsi országon: A miénken.


NA AZT HISZEM ETTÕL JOBBAN SENKI NEM TUDTA VOLNA LEIRNI A LÉNYEGET

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.
Generalasi idö: 0.11 masodperc
635,369 egyedi latogato