Posta Imre weboldala

Navigacio

Szakmai oldal:



RSS

Hírek

Cikkek

Jásdi Kiss Imre: Hatodik Pecsét

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

üdvözlet


A MAI NAPTÓL (2015/09/22) AZ ÚJ WEBOLDALUNK A: HTTP://POSTAIMRE.MAGYARNEMZETIKORMANY.COM :)

.....................
(A www.postaimre.net a továbbiakban szakmai oldalként müködik
az egykoti www.magyarnemzetikormany.com/pi-klub cím - archiv oldalként, amint tapasztalhatjátok - még mindig elérhetö.)

'IDIÓTA, HÜLYE, BAROM'


Avagy, hogyan is nevezzelek ?
Sok gyötrõdés után, de mégis úgy gondoltam, megpróbálom ezt az „ízes” magyaros? megnevezést átültetni, a mai nap gondolatvilágába.
Maga a történet, nem egy régi keletû, de hagyjuk is a részleteit, mert nem kívánok, sajtóper részese lenni, más, perlekedést, ha pedig lehet kerülöm, lévén, nem ízlik a fennebbi megfogalmazás, bár…, ha meggondolom, még nem is annyira bántó, hacsak, nem azt a szöveg környezetet nézzük, melyben általában elhangzik.
Nos, vágjunk bele,miért is kerestem-e hajnali órán a billentyûzet gombjait?
Igen érdekes dolgok történnek, mostanság, a magát nemzeti gondolkodónak.gondolkodóknak nevezõk köreiben. Igaz, maga a jelenség nem új keletû, de azért, megér egy pársort.
Ugye tudott dolog, hogy mostanság, közel annyi a magát nemzetinek nevezõ, mint a 40 -es évek derekán a partizán, Pesten. Igaz, közel hasonló a megjelenésük gyakorisága is, mert minden rendezvényen, ahol a sör-bor-pálinka és más tudat módosító „’kegyszer” fellelhetõ, ott meg lehet találni szinte mindenkit. Van, ki ostort pattogtat, csikós gatyában, egy-egy sörszagú böffentés kíséretébe, van,ki tovább megy és még kicsit rá is iszogat, . Kell a bátorság, hiszen, „úgy szép a Magyar ha részeg, mondja a mondás.
Na igen. EZ így kis van, odább, mondjuk zsidóéknál, megfogalmazva, mi pedig, /tisztelet a kivételnek/igyekszünk is ennek megfelelni.
No de a történet nem ezekrõl a magyarokról szól, de nem ám, hiszen, Õk az igaz magyarok, részegen, is, a saját hányadékukban fetrengve, részegen félig artikulálatlan hangon énekelgetve, lesve kifelé a fejbõl, amiben a tudat halvány szikrája sincs már lassan. Fontos, hogy legyen a Csanád-i mellény,mondom/tisztelet a kivételnek/, mert ez fontos, nagyon fontos, hiszen, az együvé tartozás jelképe.
Igaz, vannak néhányan, kik nem díszbõl, hanem valós érzületbõl s elkötelezettségbõl veszik fel, de nap,-mint nap, önmagukban hordják azt a bizonyos mellényt. Õket nem igen lehet látni, „módosult” tudati állapotban, nem, mert hétköznapi emberek, valóban telve, nemzeti érzülettel, mellények nélkül is. Naponta bennük ég a tûz, kihunyhatatlanul, bár, az elõbbiek okán, lassan, szégyenkezve, hogy magyarnak születtek, s tenni is akarnak a nemzeti sikerért.
Nos, róluk van szó.
Róluk, mert õk a címadói ennek a kis emlékeztetõnek.
Õk az „Idióta, Hülye,barmok”
Miért is?
Nos, roppant egyszerû a válasz,. Hiszen, mint írtam, hétköznapi emberek, akik vállalják, nap-mint nap, hogy a Nemzet és annak tagjai próbáljanak emelkedni. Lépjenek már ki abból, a „barátok” által jól körülhatárolható fertõbõl, amit Õk, a valóságnak hisznek, hiszen annyira átlátható, hogy sehova nem vezet az az út. Nos, ha netán, megpróbál valaki erre rámutatni, hogy ez így nem igazán jó, hogy abból, ha árpád sávos zászlók lengetése, vagy a nemzeti trikolór lobogtatása, a Székely és Magyar himnusz éneklése, még nem egyenlõ a magyarsággal, vagy annak felemelkedésének elõsegítésével, akkor az bizony baj. Nagy baj. Ha netán, még errõl esetleg megpróbál meggyõzõbb dolgokat állítani, mert nagy a valószínûsége annak, hogy ez csak egy kósza próbálkozás egy beszélgetéshez, vagy netán sörözéshez, na akkor van a biztosíték gondban. Mert ugye a nemzet nem attól emelkedik, ha beszélgetünk, lobogtatunk, esetleg airsoft fegyverekkel harcolunk nagyon keményen, mondjuk kell az edzés, de a dolgok nem ott, hanem fejben dõlnek el.
Készen vagyunk-e Magyarként gondolkodni,-élni-tenni, gyermeket vállalni, nevelni, mert”azé az ország aki teleszüli” igyekeznek is egyesek, míg kettesek,az”idióta-hülye-barmok” próbálják talpra állítani a nemzeti érzületet és elmagyarázni, hogy nem helyes a liberalizált gondolkodás rabságában magunkat fogva tartatni. Igen, vállalni kell a nehézségeket és szembe kell nézni önmagunkkal, tudni, ki az aki „barát”, mert a közmondás szerint az ember a barátot választja, a testvért,”mellé választják”, de menjünk tovább, „madarat, tolláról,-embert, barátjáról”, ugye mennyire hangzatos, és sajnos igaz is.
Oly sokan mégis csak lesnek, mint anno, mikor Krisztus cipelte a keresztjét, mennyi, de mennyi nézelõdõ volt, s egyik sem akart odaállni, pedig voltak bõven, akár, ma. Sok-sok kis apró ember, egyik sem Krisztus, de cipeli a többiek keresztjét, igyekszik elmesélni, miért volna jobb ha megosztoznának rajta, de nem,. Szó sincs róla, vigyed csak „ Idióta, hülye, barom”.
Bizony. elgondolkodom, s tudom, Krisztus is elgondolkodott, bár, Õ tudta a végkifejletet, én, sajnos nem, csak föltételezem, hogy jobb lesz, vagy ha nem is jobb, de emberibb a hozzá-hozzánk-hozzám állás, s nem kell a „keresztet „ a vállalt és kiszabott feladatot a tömegbe hajítanom, hajítanunk. Remélem, már csak remélem, hogy a „ barát” bajban csak megismerszik s valóban értékének megfelelõen lesz kezelve, s remélem, hogy az itt elfolyt több éves „oltvány” gondozás, meghozza gyümölcsét. Remélem, hogy ember maradhatok, emberek maradhatunk, nem holmi „ Idióta-hülye barmok”, mert tenni akartunk, mert teszünk, mert megpróbálunk, ember mód gondolkodtatni, s rávilágítunk a csapdákra, mert valakinek tartozunk, így magunk is szeretnénk valakihez, valakikhez tartozni, holott nem tartozunk senkinek, max nekünk tartoznak, de ezeket nem lehet pénzben mérni, mert itt, emberségrõl és hittrõl van szó.
Egy, azok közül, aki vállalja, hogy” idióta. hülye, barom”, még egy kicsit, de már nagyon gondolkodik, hogy a keresztet hozzávágja a tömeghez.
-> talpi - 2014. február 19. 07:18 · 0 hozzászólás · 0 megnyitás · Nyomtatás · Szerkesztés

Hozzaszolasok


#1 | Gutai Zub - 2014. February 19. 12:36:47
"Módosult tudati állapot"?

A tömeg, a mai átlagember, ma már nem csak szimplán tudatlan,müveletlen, aki nem jutott hasznos és igaz információhoz, a mai tömeg nem szimplán agymosott, hanem módosult tudati állapotban van.
Környezetében éjjel nappal kapja a stimulusokat (TV, rádió, telefon, stb.stb.) amelyek egy szuper hipnózissal érnek fel. Az sincs kizárva, hogy titkos vegyi anyagok, sugárzások az ételekben, levegõben, vízben, tovább erõsitík természet ellenes tudati állapotát.
Ezért is olyan reménytelen az ébresztgetés, információ átadás, felvilágosítás.
Egy hipnótizált személynek még a környezet realitása is átalakul (persze csak az agyában) képzelgéséhez.
A feje tetejére állított világban, az idióta, a hülye, a barom, látja azoknak, a segitõkész, még embernek maradt embereket.......
( egy igazi változáshoz a TV székházat kell elfoglalni, kezdetben)
#2 | keepfargo - 2014. February 19. 16:30:33
A Tv-székház , de az újságok szerkesztösége is nemzeti kezekbe kell kerüljön, vagy elvész a nemzet.
A nemzet, amelynek mint egész Európában többé kevésbé sikeresen el tudták adni, be tudták adni azt a "csodaszert", amit hívhatunk úgy hogy "egyéni boldogság". Ennek az illúziójával, ennek a lila ködében tapos, könyököl, nyal, hazudik, lop, csal, beszél, néz, "lát", dolgozik és él milliónyi ember, az elbutított tömeg. Közben érzik, hogy valami nincs rendben, hogy valami hiányzik.
A minap végighallgattam a rozsályi polgármestert. (kb.25 perc, itt nálunk, meg lehet találni) Egy ú.n. egyszerü embert, aki láthatólag szárnyakat kap attól, hopgy a közösségnek dolgozik, hogy nem a saját pecsenyéjét sütögeti, hanem a köz java lebeg a szeme elött. Nem nagy dolog, de mint mondja maga is,, a dolgok elég egyszerüek, és gyakran a komunikációval, a közlés formájával, félreértésekkel van a baj. Mindenestere ö úgy véli, hogy az emberek jól érzik magukat, gyarapodnak és fejlödnek a közösségben. Ezt keresik és meg fogják találni a vidéki magyarok, ha odafigyelnek. Ezt nem tudja megtalálni a nagyvárosi proletár. Annak lesz igaza, aki a vidékre-költözésben látja a kiutat? Részben. A közösség összetartásának és nemcsak fenntartásának müvészetét meg kell (újra) tanulnunk, mert már család szinten sem tudunk összetartani egy kis közösséget. Arról ne is beszéljek hogy nemzeti szinten mi van. Ebben tanulhatnánk az ellenségeinktöl...még mindíg nem késö.
#3 | mormota1968 - 2014. February 19. 21:01:55
Tökéletesen egyet értek az elõttem szólókkal, de ezt már én is régóta mondom. Hatalmas tömegekhez csak a médiumokon keresztül lehetne szólni, azok pedig egytõl-egyik zsidó kézben vannak. Mert hagytuk, illetve felmenõink, elõdeink hagyták, hogy ez megtörténhessen. A zsidó kezében nem a pénz a legerõsebb fegyver, hanem a médiumok és még ennél is erõsebb fegyver a judeo keresztény vallás és az, hogy õk nevelhetik fel a saját szájuk íze szerint, a saját tanaik szerint a mi utánunk következõ nemzedékeket, immáron a köpönyeg fordítás óta a harmadik nemzedéket. És ez utóbbi mindennél veszélyesebb fegyver a magyar és nem csak a magyar, minden nemzet ellen. Hogy a mai fiatalok már nem olvasnak könyveket és olyan értelmetlen baromságokkal foglalkoznak, amitõl a jobb érzésû nemzeti érzelmû magyarnak keserû lesz még a szája íze is. Borzalmas, ahogy egymással kommunikálnak például a legismertebb közösségi oldalon. Szókincsük a nullával egyenlõ, gondolkozásuk, témáik, érdeklõdési köreik egész egyszerûen elkeserítõ, nemzeti érzelmük teljesen elsorvadt, egész egyszerûen semmi ami nemzeti nem érdekli már õket. Nem érdekli õket a jövõjük se már, úgy vannak vele "Carpa diem. Élj a mának és ne érdekeljen holnap mi lesz, vagy holnapután. Tisztelet a nagyon kevés kivételnek. A magyarok jó része inkább megfutamodik, nem érdekli ki költözik be a helyére, az õ hazájába, egy a fontos, a minél jobb kereset és életkörülmények. De talán ez lesz a magyarok szerencséje is, mert így azok, akik már oda kint vannak és maradt még bennük pár csepp hazafias érzés, tenni akarás a hazáért, baj esetén anyagilag és máshogy is segíteni tudják majd azokat, akik megmaradtak a vártán és állni fogják a közénk települt idegenek rohamát, ha végre eljön a cselekvés ideje. És nem szabad feladnunk azt a feladatot, ami ránk hárult, mint felébredtekre, hogy ahol csak lehetõségünk akad rá, ébresszük, akit még lehet, tájékoztassuk hol s merre érdemes keresni az igazságot, már akit érdekel. Meg kell nekik adni az információ forrását, (Nemzeti honlapok, olvasni való tiltott vagy más igazságról szóló könyvek, cikkek címeit, elérhetõségüket, hogy melyiket lehet lefénymásoltatni, hogy milyen videókat, elõadásokat, ébresztõ jellegû anyagokat érdemes megnézni, milyen alternatív tévé csatornák, milyen mûsorait érdemes végig nézni, stb...) Mi vagyunk a tanulók és a tanítók. És hazafias kötelességünk tovább adni azt, amit már tudunk és amivel nemzetünket, hazánk fennmaradását szolgálhatjuk.
#4 | talpi - 2014. February 20. 09:56:58
Tudjátok, az igazi baj akkor és ott kezdõdik, ha ez a liberális gondolkodás, már a családok szférájába is beköltözik. sajnos egyre több annak a jele, hogy ezért, ezen okból mennek tönkre családok. A büdös zsidó pedig dörzsöli a kezét. Hiszem tudott dolog, hogy innen, már szinte nincs megállás. A család szétmegy, egyedül marad két ember, esetleg gyermekkel-gyermekekkel. A rezsi ismerten "alacsony" munkahelyek, általában határozott idejûek, nos? Vagyis egyenes következmény,hogy lassan a ki nem fizetett költségek elviszik a lakást,tehát? akkor jogos a gondolat, hogy a mai "gondolkodás", úgy kapcsolati, mint család szinten, egy igen jól megfontolt és sunyi mód irányított zsidó terv mentén élik meg emberek?
Élik meg, bár így volna, mert ez sem teljesen igaz, hiszen, **** nem élnek, csak léteznek, élnek a "mának" mert a holnap teljesen bizonytalan. Erre akartam,-szerettem volna rávilágítani,mert ha ezt a "szelet" sikerül kifogni,azzal, hogy gondolkodásra kérünk, nem késztetünk, vagy erõltetünk embereket, a család tagjait, akkor bizony veszít a birsalma szagú.
Csak tudjátok, ott van még a "kívül" rajtunk kívül hányan gondolják ugyan ezt? Mennyien akarnak ember módjára élni, nem holmi jól irányított bérrabszolgaként alkalmi örömöket hajszolva, magukat boldognak tudni? Tényleg egy halom közmondás, ami, néha úgy érzem, nem is az, hanem bölcs elõre látás, "több nap, mint kolbász" nagyon elõre mutató. Igaz, akkor még ezek a fertelmek, sátánivadékok nem voltak sehol, de mára??? mégis csak hasznosak, ezek a mondások, persze, ha van ki ismeri. Sajnos, egyre kevesebben,s élnek a mának, holnap? az nem érdekes. Család, minek? hiszen, nem lehet akkor szabadon lófrálni, gondtalanul a plázákban, ostobán vigyorogni, azzal a hátsó szándékkal,"majdcsak feltûnök valakinek" . Bizony, ezt nehéz elmondani,hogy nem "erõszak" a személyiség ellen, hanem óvatos figyelmeztetés, ami már a jelen helyzetben kevés. Már, meg kellene rázni egyeseket, mint Krisztus a vargát, "térj észre és láss", csak, sajnos nekem, s sokunknak nem adatot meg az a lehetõség/lehet szerencsére" hogy mint anno, Jézus, ki szemen köpte a "vakot" az azonnal "látni" kezdett. Mennyit, de menyit kellene köpködnünk, ennek elérése okán, de tudom a reakciót is, "szemen köptél, Te idióta-barom-állat" Nos, van elég nyálatok? S merszetek is hozzá? Akkor rajta, jobb ez efféle köpködés, mint egymás anyázása, persze, nagy a gyanúm, hogy ezt a "szûk környezetbe" kellene, egyeseknek kezdeni. Sajnos. :(
#5 | talpi - 2014. February 21. 04:19:47
No mégegy, bár, már lasan úgy tûnik, magammal beszélgetek, bár ez nem nagyon igaz, . Nos, voltam egy alkalommal, Csepel területén, egy autós iskolában, elõadást hallgatni, az elõadó, ismert, de nem mondjuk, hogy Imre volt. Szóval, tudott dolog, hogy Csepel, a Vörös színre váltott annó, s manapság is igen erõsen arra hajaz. Ezen az elõadáson, igen érdekes dolgok történtek. Az, hogy egy látszólag teljesen rögzített elektromos vezeték, /töben láttuk/ elkezdett ingani, minden elõzmény és "ok" nélkül, még csak a kisebbik "csoda", de az, hogy az ismert területen élõ nációból származó, koros emberek, egymás között beszélgetve, azt mondják" Na ez a gyerek, ez az Imre gyerek, jól megmondja az igazat" már érdekesebb. Arról a területrõl beszélek, ahol a szocik fészke van. Hogy lehet, hogy ezek az idõs emberek, közel két óra aaatt megértették azt amit, a fiatalabbak közül, a magát értelmesnek tartók, évek óta sem akarnak megérteni. A válasz egyszerû, a fennebbi hsz-ban elmesélt "szembeköpés" nem érintette õket rosszul, mert megértették, hogy az érzések és a valóság látása,-láttatása, nem biztos, hogy ellenük szól. Hálásak voltak és tudom, azóta az a vörös, valahogy "világosodik",. Tehát, akkor az idõsek az idióta-barom állatok ? vagy az"ifjabbak a birkák.? Nos, egy biztos, az idõsebbek ha kell, biztosan megmarkolják a tusát, s tudják is merre, az arra, de az ifjabbak? na igen, ott, nincs "ENTER", sajnos, ezt csak egyszer lehet eljátszani, mint a becsületet. Hát gondolkodjunk feleim, mert ha "fáj is néha az igazság, azért abba nem szokás belehalni"
#6 | Arany - 2014. February 21. 06:48:05
Talpi!
Talán Csepel nem a legjobb példa a változás, változtatás lehetõségére...
Bármennyire állították, hogy Csepel "vörös", ott még a munkások krémje volt sokáig hangadó, akik még ismerték, tudták, milyen a munka becsülete! Nem a fényes szelek nemzedéke él ott, az öregek pedig még emlékeznek a régi tõkések igazságos munkáltatói hozzáállására. És tudtak harcolni, nem féltek Lenin elvtárs kezébe zsíros kenyeret nyomni...
Akik az elõadáson ott voltak, még lehet, hogy ebbõl a nemzedékbõl valók...

Lehet ébreszteni, de tapasztalatom szerint nem egyszerû...
Ami 10 percnél több idõt vesz igénybe, az már hosszú, és unalmas, meg mi a biztosíték arra, hogy õ igazat mond.
Jobban kell a szappanopera, meg a valóságsó, arra jut idõ, és gondolkozni sem kell, a saját indulatait látja kivetítve, és azt gondolja, ezzel már meg is tette, amit tehet...

Kik a barátok?
Hát arról is írhatnék egy tanulmányt... De nem teszem, mindenki megtapasztalhatja, ha bajba kerül, és elõre nem lehet tenni érte semmit, mert nagyon megtanultunk alakoskodni... Amíg nincs megoldandó feladat, addig nagyon sok a barát, és a jó rokon...

És most egy nagyon nem kézzelfogható valamirõl írok... Úgy érzem, hogy mást nem lehet tenni, mint önmagunkat egyre inkább "pallérozni", és a saját tudatunkat megerõsíteni abban, amit már tudunk. Ez a valami hat a térben, és bármennyire nem látványos, mégis fogják majd azok is, akiknek még nincs ismeretük minderrõl. Talán a kérdéseikre kellene felkészülni, mert hamarosan kérdeznek...
Akkor kell a válaszainknak pontosnak, és ütõképesnek lenni.

Lehet, hogy ez több idõt igényel, mint szeretnénk, de úgy látszik sokan vannak, akiket nem érdekel amit mondanánk, mert nem érzik, hogy valamit is meg kellene érteniük...

MÉG!
El fog jönni az idõ... ha megérjük.
#7 | talpi - 2014. February 21. 06:56:09
Arany!
Szavaid "mögött" sok-sok igazság rejlik, s nem is azt mondom, hogy csak"részleteiben"
#8 | magyarember - 2014. February 21. 10:20:18
A hozzászólások olvasása közben néhány gondolat jutott eszembe. Én is a Raktó korszak legvégétõl létezem, láttam, éltem a sz@rváltás elõtti idõszakban is. Sõt a javát akkor éltem, de nekem is eltartott a szunnyadás kb. 2009. ig. Egyszerûen nem láttam át, hogy mi történik körülöttünk, még volt a tartalékokból és biztonságban éreztük magunkat és nem foglalkoztunk azzal, hogy milyen folyamatok részesévé tettek bennünket akaratunk és tudtunkon kívül. Aztán amikor azt kezdtem érezni, hogy egyre nehezebben helyezkedem el és egyre többször anyagi gondjaim vannak elkezdtem körbe nézegetni hogy mi is az oka annak, hogy nem érzem jól magam. Akkoriban kezdtem a Kurucot (csak ezt a „radikális” oldalt ismertem) bújni és mindazt az oldalt ahová onnan eljuthattam. Aztán emlékszem az Echon, a Pörzsölõben láttam Imrét, rákerestem és beregisztráltam. Akkoriban a csíkozás volt ami foglalkoztatott és az Ö oldalán nagyon sok infót találtam ami meggyõzött, attól kezdve mást témában is érdeklõdve figyeltem sõt egyre inkább… Tehát azt akarom ezzel mondani, hogy aki tapasztalt más élethelyzetet is, tud különbséget tenni helyzet és helyzet között. Nem akarom védeni a mostani fiatalokat, de akik a váltáskor vagy utána születtek nem is láttak mást. Nincs összehasonlítási alapjuk. Szerintem itt van a szülõk, de sokszor a nagyszülõk a mi, felelõsségünk is. Elmondani nekik, beszélni róla, hogy lehet másképp is, szeretettel, empátiával. (Amikor egy öreg néni vagy bácsi próbál a villamosról, buszról leszállni a kis botjával, anyám vagy apám jut eszembe, elsõként ugrom és segítek.) Azt, hogy csak olyat tegyenek másokkal amit maguk is elvárnak másoktól. Sorolhatnám még. Valóban a szülök a család felelõssége, hogy „átengedik-e” a gyereküket másoknak, vagy maguk írják teli szeretettel, a születéskor még üres lapokat.
#9 | talpi - 2014. February 21. 23:54:58
magyarember
Ebben igazad van, a bibi csak ott van, hogy sok esetben hiába jártatod a szádat, ezer, s ezer alkalommal bizonyítva az "igazat", /Imre is ebbe fárad bele/ mégis, bár tudják, hogy nem jó amit csinálnak, mert maguk alatt vágják a fát, mégis megcsinálják, megteszik, mert a "baráti kör" ezt várja el tõlük és ha annak nem felelnek meg, akkor kiközösítik. Ez pedig még a józan észt is képes felülírni, hiszen a zsidó módszer, részoktatta õket a "falka" gondolkodásra, van egy vezír és azt kell követni, ha esik, ha fúj, oly mindegy, hogy igaz, jólesik, hasznos, vagy a javamat szolgálja amit Õ mond,"de azt kell tenni, mert ellenkezõ esetben, kizár a brancsból. Na akor mi lesz? Ez, nem az a jó értelemben vett "vezér" elv alapján, magát nem a többiek fölé helyezõ személyrõl szól, ki magát nem is helyezi a valós tömeg fölé, hanem, maguk azok, kik a gondolati síkban hasonló módon gondolkodnak, azok emelik erre a helyre, bár, csak virtuálisan, s az õ szavai nem feltétlen a mérvadók, azoktól, még születnek ellenkezõ vélemények, de a másik esetben, a brancs fõnöke, vagy képzeletbeli fõnöke, akár egy szemvilanással, vagy enyhe"jótanács szerû korholással" már rákényszeríti a lelkiekben frusztrál, némileg emberi gyengeséggel bírót a saját akaratára. Na ez a külömbség, ami nem kevés, vagyis, a frusztrált egyed, valahol keres egy kapcsolatot, meg is találja, holmi"diskós" brancsban, ami késõbb szinte kötelezõen elõírja számára a megjelenés a "bulikon" az ott megszokott italok-ételek nagy részét, már csak "véletlenül" is Õ fizeti, s szép lassan a társaság egyes, magukat, vezetõnek kiemelõ tagjai, természetesen biztosítják, sírig tartó barátságukról, mi több, komoly tanácsokkal látják el, korholva is rendesen ha nem úgy viselkedik, de valójában, csak azért kell, hogy felette hatalmukat biztosítsák, kiélhessék rajta "vezetõi" ösztöneiket, hiszen, máshol, teljesen sikertelenek, kapkodók, szétszórtak, gyökértelenek, rendezetlen magán élettel. Sem családképük, sem családjuk, sodródnak a maguk képezte árral, s abba belerángatnak mindenkit, akiben lehet kapaszkodni, oly mindegy, azt kit belerángatnak, milyen mélységekbe taszítják, vagy lelkileg mennyire tudják terrorban tartani, a fontos, Õ, Õk mindig álljanak valakinek a fején. Felelõség érzet nincs, önbírálat nincs, önsajnálat annál több, s bármi "roszabb" helyzet miatt, ami kialakul körülöttük"a csapat tagjait teszik felelõssé sajna azok el is hiszik, hogy miattuk xar a helyzet. Gondokodás nélkül! No magyarember, ezek nem abból, ezek a kettõ közötti idõbõl, mondjuk a 80' évek szülüttei, akiknek át kellene venni a stafétát, de nagyon kevés "gondolkodó" van közöttük, s még azokat is megrontja ez a mételyezett agyú társaság, mert az olyan menõ. Menõ? de hova??
Tudod, ezeknek az "embereknek" a szülei, közel abból a "ratkó" korszakból származnak, hogy is van ez? az alma mégis messze esik a fájától? Hová lett az "emberség" hol a család iránti felelõség, vagy minden fölül ír a "banda" erkölcs ? Na szép jövõ elõtt állunk, de legaláb mi éltünk valamennyit, s volt gyermekkorunk, nekik, csak látszólag, gyermekeik pedig nem igen, hiszen, az nem divat manapság.
#10 | talpi - 2014. February 22. 09:10:07
Nos, nem kell ezt a helyzetet kihegyezni egyetlen nem irányában sem, hiszen, mindkét oldalon megvannak az egyedi sajátságos "viselkedési"normák, vagy, nevezzük nevén, abnormitásnak, s ebben élnek, gondolva õk tudják a tutit.

Hozzaszolas küldése


Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés


Csak regisztralt tagok Értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztr?lj.

Még nem értékelték