Posta Imre weboldala

Navigacio

Szakmai oldal:



RSS

Hrek

Cikkek

Jásdi Kiss Imre: Hatodik Pecsét




Megrendelem!!!

Telefon:
06-30/911-85-63

A könyvrõl írták...

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

üdvözlet


A MAI NAPTÓL (2015/09/22) AZ ÚJ WEBOLDALUNK A: HTTP://POSTAIMRE.MAGYARNEMZETIKORMANY.COM :)

.....................
(A www.postaimre.net a továbbiakban szakmai oldalként müködik
az egykoti www.magyarnemzetikormany.com/pi-klub cím - archiv oldalként, amint tapasztalhatjátok - még mindig elérhetö.)

Gondolatok a gondolkodásról és annak hiányáról


Változó világ

Járom a budapesti utcákat illetve a vidéket és nézem az embereket. Az arckifejezésüket, ruházatukat, tartásukat, náluk lévõ használati tárgyaikat és figyelem a beszédüket, a gondolkodásukat.

„ Látjátuk feleim szümtükkel mik vogymuk. „ Talán még vannak köztünk, akiknek ismerõsök e mondatok…. Talán.

Az emberek jelentõs része feketében jár, igen ritka a színes és egyéb ruha, Budapest most az 1918-19-es patkánylázadás vörös rongyai helyett feketébe öltözött. Mint a varjak serege ha körülnézel, és a figyelmes szemlélõ már a ruha színébõl következtethet nemcsak egy ember, hanem egy nép lelkiállapotára is.

Igen üdítõ a 60 feletti korosztály öltözéke, már a nem proliké, hanem akik mûveltségüket megtartották, és tisztán, vasalt ruhákban, csinosan öltözve járnak az utcákon,cipõjük tiszta, mint a körmük is, hajuk és egész kinézetük ápolt, és bár használati tárgyaik kopottak sokszor, de illõ a ruhájukhoz, egyéniségükhöz. Viselkedésük udvarias, beszédük kulturált, van velük mindig téma, és a férfiaknak a nõkhöz való viszonya még a régi, nemsokára végleg eltûnõ világot idézi. Õk már ritkán láthatók köztünk.A fiatalabb fiúk nadrágjának közepe a térdük körül jár, hajuk a hímringyóékat idézi, a homlok feletti ördögszarvat felváltotta a megszedett, féloldalra fésült és lenyalt haj, divat a borosta. Viselkedésük nõies, gyáva,szinte napi szinten megy a drog sokuknál, az energiaital meg az alkohol.Lányoknál átlagban igényesebb jóval az öltözék, azonban igen ritka a szoknya, a nõies ruha. Sokszor úgy néznek ki mint a prostik, kirakva mindent ami szem-szájnak ingere, plusz napi szinten smink, mûköröm.

Mindkét nem –bárhová nézel- veszettül mobilozik.

A káromkodás fõleg már a lányokra jellemzõ a legdurvább formában.És vihognak, vihognak. Lelkiznek, gondolataik szinte kizárólag az iskola és a másik nem körül forognak, illetve a vásárlás és szórakozás körül.

A metróban, villamoson õk az elsõk akik leülnek, és fõleg a fiúk.

Egyszer egy nagyobb csoportot teszteltem, beszélgetni kezdtem velük, egy kicsit letorkolóan. Adtam és adtam az infókat mindenrõl, nem hagytam szóhoz jutni õket. Volt köztük, aki felfigyelt a lényegre, tovább hallgatott, és mikor elköszöntem, köpni-nyelni nem tudott, annyit mondott csak dadogva hogy õ még ezekrõl soha nem hallott és köszöni az infókat, utánanéz. A többi csak gúnyosan mosolygott.

Beszélgetek középkorúakkal, idõsökkel és öregekkel. A dolgok , történések valamelyest való tudása inkább az idõs- öregekre és a negyvenes korosztályra jellemzõ inkább, de az összefüggések ismerete nagyon ritka, alig-alig fellelhetõ. Alapvetõ dolgokat nem látnak, nem ismernek az emberek, és azt látni hogy nem is gondolkodnak. Már nem gondolkodnak.

Sok esetben megfigyelhetõ a tátott száj, fõleg a fiataloknál. Rengeteg tátottszájú fiatal látható, elég megdöbbentõ. És legtöbbször sajnos nem légzésprobléma az ok.

Ez mutatja a szülõk felelõsségét, akik azonban már nem kapták meg azokat az alapokat, amit sok esetben az õ szüleik sem kaptak meg, ezért õk sem tudnak semmit tovább adni. Aztán a média, az iskola mindent megtesz azért, hogy egy totális debil, funkciós analfabéta nemzedék jöjjön létre, akinek az érdeklõdési köre, tudata teljesen beszûkült néhány dologra irányul, akinek az idegen a sokkal szebb mint a magyar és már nincs nemzettudata. Fõleg veszélyérzete, veszélytudata. És nem rendelkeznek felelõsségérzettel.Tisztelet a kivételnek, minden korosztályban.

Ezeknek a fiataloknak jelentõs része elkallódik, munkanélküli lesz, mások külföldre menekülnek egy jobb élet reményében, kénytelen magukra hagyva az idõsödõ, majd beteg és öreg szülõket.

Visszatérni már sokan nem fognak, és lehetséges utódaik közül már sokan nem fognak tudni magyarul.. Itt maradó szüleiknek élete, ha cigányfertõzött vidéken laknak, sorsuk megpecsételõdött. Mint Hétesen az utolsó öreg magyaré, egy nénié, akit megöltek.

De nagyon sok falu, település is vagy pusztul, vegetál, munkahelyek híján nincs megélhetés, nincs aki az öregeknek, idõseknek segítsen. Sok helyen elhanyagolt porták, egyre több romos ház és egyéb épület, elhagyott üzemek.

Beszélgetve az emberekkel, csak a panaszt és kilátástalanságot hallani, az állandó kérdõ miérteket,és szinte alig hallani értelmes mondatokat. Várnak egy jobb életre, egy valakire, aki majd helyettük, és nélkülük majd a fejük fölött megoldja a problémákat.

Olvastam korábban Egán Ede harcairól a szegény, kizsigerelt rutén nép érdekében vívott harcáról, ami miatt meg is ölték.

Olvastam Prohászka Ottokárt, Szabó Dezsõt, Sajó Sándort és egyéb hasonló emberekrõl, akik mindig –és mindig figyelmeztették a népet a jövendõ elveszítésére, és ennek okát mindig a helytelen gondolkodásban, illetve a nemgondolkodásban látták.

Míg Prohászka bárgyúnak, Szabó Dezsõ pipogyának írja le az ilyen viselkedést, lássuk mit lehet olvasni a rutén néprõl a „Vallás és etnikum Közép-Európában c. tanulmányokban:

„Ipartelepek, erdõkihasználások, földmívelés, állattenyésztés, elég napi keresetet nyújtanak a megélésre, a baj csak az, hogy a nép tunya, ábrándozó, szereti a fantasztikus meséket és szívesen izolálja magát mindentõl, társadalmi, gazdasági élettõl, ami õt e világhoz kapcsolná.”

Emlékeztet engem ez egyszer a „ Pilis, szakralitás meg amit akartok” cikkben leírtakra. Illetve megkérdeztem egy devizahiteles ismerõsömet, akinek a gyereke masszív drogos, hogy nem kellene végre a gondolkodásán változtatni és végre tenni a saját dolgaikért? A válasza: úgysem lehet semmit tenni, így visszavezetem az embereket a régi magyar hagyományokhoz.

Kérdésemre, hogy mik azok, jött a megdöbbentõ válasz: hát a magyar népmesék.Ekkor rákérdeztem: nem volt még elég a mesékbõl? válasz nem jött. Ez 2014.

Lássuk, mit ír a gondolkodásról, oktatásról Pogány Csaba a Világ Magyarsága c. hetilap 2014. február 20.-i számában, érdemes õt hétrõl-hétre olvasni, gondolkodni tanít évek óta:

„ A helyzetfelismerés kardinális fontosságú sikertényezõ. Mégis, csak kevesen vannak, akiknek gondolkodásában a helyzet ( állapot) a valódi fontosságnak megfelelõ helyet foglalja el.

A legtöbb ember minden helyzetet ( állapotot) néhány felületes sablonnal kezel, és a helyzettel magával való foglalkozásra igyekszik minél kevesebb energiát pocsékolni.



Helyzetkezelésrõl beszéltünk, de mondhattunk volna problémakezelést vagy lehetõségkezelést, vagy erõforrás használatot….

Nyitott szemmel:

van gyerek, akit otthon a családban megtanítanak nyitott szemmel élni, észrevenni, hogy mibõl, hogyan lehet hasznot húzni, pénzt csinálni, észrevenni, megkeresni a jó célokat, és észrevenni és megkeresni, kialakítani a jó célokhoz vezetõ utakat.

Ezek a gyerekek nem pocsékolják idejüket , erejüket, pénzüket elérhetetlen vagy értéktelen dolgokra.

…. Ezek a gyerekek nem pocsékolják erejüket, idejüket, pénzüket tévutakon való bolyongásra, minden lépésüket céljaik elérése érdekében teszik.

Ezek a gyerekek fegyelmezettek, és életüknek természetes része az áldozathozatal is.

Vannak ilyen gyerekek és vannak ilyen családok.”

Kedves olvasó, te és gyermekeid ilyenek?

Folytatva Pogány Csaba írását:

„… van gyerek, akit otthon a családban megtanítanak nyitott szemmel élni , hogy vegye észre, ismerje fel a helyzeteket, a problémákat, a lehetõségeket, az erõforrások ( pl. idõ,. pénz) használatait, és ezel elsajátítsa a helyzetek,problémák, a lehetõségek, az erõforrások sikeres kezelését.

,,, van gyerek,akit otthon, a családban megtanítanak arra , hogy mi az övé, mik a jogai, mik a kötelességei.

,,, van gyerek, aki otthon a családban ( jó példákkal is !) megtanítanak nyitott szemmel élni, hogy tudja, minek mi az ára, és hogyan vásárolhatja meg magának a saját jövõjét, különben az õ jövõje is másé lesz.

Tudja az Olvasó, hogy milyen sokan vannak, akik elmulasztották, hogy befizessenek saját jövõjükre, mert értéktelen élvezeteikre költötték pénzüket, és most azokat szidják, bõszen és fölényes megvetéssel, akiknek a birtokába került az õ jövõjük, amit hagytak kicsúszni saját kezükbõl.

Az a gyerek, akit megtanítottak az értékekre és a lehetõségek hasznosítására nyitott szemmel élni, felnõttként is mindent másképp csinál.

A legtöbb gyerek, mihelyt megszûnik a tanulási kényszer, rögtön abbahagyja a tanulást. Az a kevés aki tudja, hogy értékszerzési lehetõség, értékesebbé válási lehetõség, élete végéig tanul.

A legtöbb ember, mihelyt nem kényszerül rá,leveti a fegyelmet, félreteszi az áldozathozatalt, élvezeti kielégítésére adja magát.

Az a kevés, aki tudja, hogy az önfegyelem mindenhez szükséges hatalmi eszköz, élete végéig erõsíti az önfegyelmét.

A legtöbb ember mindenben csak élvezetet, szórakozást keres, és ha ez nem sikerül, unatkozik, szenved.

Már említettük Napóleon intelmét: „ ha valamikor ismeretlen városba kerülsz, ne unatkozzál, hanem tanulmányozd a várost, hátha egyszer el kell foglalnod.

A szülõk tömege és a társadalom egésze pl. semmit sem tud arról, hogy mi folyik az iskolákban „oktatás” címén. Tervszerû, hosszú távú jövõpusztítás. „Integrációs pedagógiai rendszert” alkalmaznak, hogy a magyar nép gyermekeit olyanná formálják, aki megfelelnek a cigány integráció (egyesítés) eddig még nyilvánosságra nem került céljai szerinti nyersanyagnak.

Kinek a kezében van MagyarorSzág jövõje?

Nem az olyan tényszerû válaszokra gondolunk, mint ami pl. a következõkbõl levonható:

„ Manapság gyarmatok létesítése és hadseregek bevetése nélkül is lehet birodalmakat alapítani.

….. Izraeli üzletemberek befektetnek az egész világon.Izraeli üzletembereknek példa nélküli gazdasági sikerei vannak, mostanra kivívtuk gazdasági függetlenségünket, felvásároljuk Manhattant, Lengyelországot, Magyarországot ( Simon Perez, 2007.okt.10. Tel Aviv Kereskedelmi Irodák Szervezetének éves közgyûlésén mondott beszéd).

A költõi kérdésre adott helyes válasz inkább az, hogy a jövõ azoknak a kezében van, aki kihasználják ( helyesen kezelik)a helyzeteket, állapotokat folyamatokat. Akik elõre gondolkodnak.

Akiknek Magyarország jövõje a kezében van, azok mikor vették észre, hogy a magyar oktatással súlyos bajok vannak? Akkor amikor a PISA-felmérés katasztrofális eredményei nyilvánosságra kerültek? A bajok már sok éve jól láthatók voltak. De a jelen pillanatig sem történt semmi!!

Az „ elit” hallgatott , mint sz..ar a fûben.

Az Egyház tömegével állítja oltárra a nagy részben hatástalan boldogokat és szenteket. Egész embereket nyilvánít boldogokká és szentekké. Ahelyett hogy életükbõl venne ki idézeteket, „mazsolákat”. Ahelyett hogy általuk jól megoldott problémákat, példamutató viselkedéseket állítana elénk.

A gyerekek idejét rengeteg ostobaságra pazarolják, Bármilyen baromságot rendezhetnek a felnõttek, sebaj, összegyûjtenek egy csomó gyereket, megrajzoltatják õket, kihirdetik a rajzverseny gyõztesét, és ezzel minden rendben van. Rajzverseny a nagymamáról…. rajzverseny a nyaralásról…rajzverseny a világháborúról…rajzverseny a rádióról…rajzverseny bármirõl… A gyermek-rendezvények többsége értelme ok nélküli nívótlan idõpocsékolás.

Egyre több a pszichológus. És köztük egyre több az olyan,akiknek még a tyúkszeme is vak,de bármirõl gátlástalanul kukorékol, vagy inkább kotkodácsol.

Az emberiség tömegének egyik szélsõségét a szentek alkotják. A másik szélsõségét a hitványak. A politikusok, a léhák, a hamisak, stb. De ha foglalkozást kellene mondani, nem a vámosokat és nem a prostituáltakat kellene megnevezni, hanem a médiást. A médiás az „ellenmazsola” az emberiség kalácsában. A mazsola ízessé, illatossá teszi a környezetét. A médiás pedig egy bûzmazsola, mely mindent megfertõz .És pofátlanabb mint a piaci légy. Bármirõl van szó, elõtérbe tolja a saját hitvány személyét. Ha ételrõl van szó (ez gyakran elõfordul), rögtön kéretlenül közli, hogy neki mi ízlik és mi nem. És csettint a nyelvével. Ha sportról van szó (a legtöbb médiás kripli), rögtön átveszi a fõszerepet, magára irányítja a reflektort, és közli, hogy õ nem volt jó tornából. Ha mással nem, hát saját hitványságával szerepel. Kosárlabdáról volt éppen szó. Megszólalt a médiás, hogy õ csak 165 és fél centi, és csak porbafingó versenyen indulhat. A lényeg: hogy a médiás olyan fontos lény, hogy még a hitványsága is jelentõs.

Mikor veszi észre az emberiség, hogy a média fölött átvette az uralmat a hitványság, és a média mára hatalmas fertõzési góccá vált. A média ma már nem szolgál, hanem oly mértékben uralkodik, hogy meghatározza az emberiség jövõjét. Helyesebben a hatalom birtokosai a médián keresztül még a jövõnk meghatározását is megkaparintották. A média egyszerre bilincs és börtön. És ma már senki sem kívánja a szabadságot, mindenki megelégszik az élvezetekkel, még akkor is, ha azok csak virtuálisak.

Legutóbb egy kérdéssel fejeztük be: „ Közeleg a választás. Vajon csinál-e Orbán ország leltárt? „

Azóta elpuffogtatták „ évértékelõiket” Orbán és mások is. Még csak vázlatos országleltárt sem készített egyik sem.



Tehát van mirõl hallgatniuk.”

Repülõszõnyeg

Hozzaszolasok


#31 | Arany - 2014. February 24. 06:39:19
Gondolatok...
Sokszor jönnek maguktól, és kedves keepfargo valóban nem tudni, hogy bennünk születnek, vagy a környezetünkbe vannak beíródva.
Kisfaludy azt mondja, hogy ha visszamész oda, ahol kigondoltál valamit, hamarabb eszedbe fog jutni, amit elfelejtettél. A gondolat rezgései ott vannak a térben...

Érték...
Van még valami, ami nem csak a pénzt jelenti? A szeretõ család, vagy a figyelem a másik felé?
Akinek van ilyen, az tudja, miért ragaszkodik hozzá... Akinek nincs, az irigyli a másiktól, még akkor is ha rajta múlik, neki miért nincs. Semmit nem is próbál megtenni érte, hogy legyen.

A közelmúlt igen éles tanulsága, hogy mennyire nem számít semmi, csak a pénz, és az érték, ami pénzben kifejezhetõ.
A férjem kezérõl eltûnt a karikagyûrû. Megtettem a büntetõ feljelentést, a kérdésre, hogy milyen értéket képvisel, nehéz volt válaszolni... Talán 20 ezer Ft...
Ami nem fejezhetõ ki pénzben, hogy ezt a gyûrût már az apjától örökölte.
Nagyon hamar jött a válasz, a nyomozást megszüntetik, mert CSAK szabálysértés az értéke miatt...

Az események ismeretében én biztos voltam abban, ki tehette ezt a hullarablást... De mit keresek én, hiszen mindenki azt mondta, hogy sajnos ez így szokott lenni... Már szinte természetes, miért csodálkozom. Nem is érdemes már felháborodni...!???

Kinevetik azt aki mégis megteszi...

Bizony legalább két nemzedék nõtt fel, ha nem három, hogy nem számít az ember, csak az ÉN.
Kicsi volt még a fiam, amikor a buszon egy anyuka ülve az ülésen a mellette ülõ gyerekére rászólt, hogy ne állj fel, neked is megvettem a jegyet! Ez a gyerek a sajátját sem neveli másképpen. Ha õ öreg lesz, vagy kis gyerekkel áll a buszon, akkor felháborodik???
Már sajnos lassan senki, aki megtenné, azt lehurrogják, hiszen õk vannak többen.

Az emberség mintha szabadságra ment volna, vagy végképp elutazott...
#32 | TiDo - 2014. February 24. 14:42:18
keepfargo ! Félreérthetõ voltam... Nem a Te írásodra reagáltam, a hsz-ek között olvasva pattant el nálam. Legfõképp az utolsó elõtti bekezdéseddel értek egyet. Abba bele kell gondolni, hogy nem egy nap alatt lettünk leszedálva, tehát a gyógyítás is sok idõ. Kérdés az van idõnk? Nincs, mert elfogyunk lassan! Van, mert még élünk...
Amit R.szõnyeg írt itt vidéken is igaz, csak "vidékiesen".
Én még hiszem és tudom, hogy van remény, mert például itt vagyunk.
#33 | repuloszonyeg - 2014. February 24. 19:42:25
Máguskácska!

Én értékelem a finom iróniát meg gúnyolódást, ha pont helye van. De nem itt és most. Egy kissé eltévedtél. Értelmezési problémáid vannak, mert nem értelembõl hanem érzelembõl reagáltál. Volt már sok ilyen csörtém, lehet néhányotoknak bármilyen cikket, gondolatot írni, rögtön csípõbõl tüzeltek mert nem értitek a lényeget. És sokszor irtózatos károkat okoztok, mert mint már az ugyanolyan ostoba hozzászólóknak írtam, van, ami a hatalomnak is szól, de gusztustalansággal romboltok, akkor a hatalom embere aki olvas, mert hidd el olvassák, akkor vigyorogva hátradõlnek és közlik hogy õk már csak egy sört kérnek. Nem kell ide ellenség, jó ide a magyar is aki elintézi a másikat.
De ha már így kivesézed az írásom, akkor lássuk a Tiedet is:elõször is: az írásom nem hosszú, sokkal hosszabbat szerettem volna írni, de néhány okoska korábban már azt nyafogta hogy ne írjunk hosszú cikket, mert uncsi, és nem olvassák el. Hát kedvesem, olvasd el a neten talált és a postaimre honlapra feltett „ A zsidók befolyása a nõkre „c. tanulnivalót és ne légy lusta mint mások. Nagyon hosszú, de kötelezõen kellene tanítani a magyar gyerekeknek, fõleg a lányoknak. Lányos apáknak feltétlen ajánlom. Hidd el, nemrég olvastam fel néhány tudatlan ismerõsömnek és eliszonyodtak tõle.

És javaslom, olvasd el a honlapra írt ” Pilis, szakralitás meg a mit akartok” , illetve „ Mi történt Járdánházán”, és vond már le a következtetést, mindazzal együtt, amit Detonátor írt. Minden egyes szavával egyet értek, és ha akarsz egy kis ízelítõt a halál szelébõl, a cigányok késébõl, a drogosok tûjébõl, a pestis, HIV-vírus és hepatitis B és C veszélyeztetettségébõl hogy ne kötözködj feleslegesen, gyere légy szíves el hozzám a nyóckeri Koszorú u.22.-be, vagy a Lujza u.15-be, de egyedül gyere, és könyörgöm , lakj itt egyedül vagy másodmagaddal fél évig. Ha kibírod, akkor már beavatott leszel, de soha többé nem fogsz ilyen marhaságokat írni, félreértelmezni a dolgokat, mert nagyon mellényúltál.
Mostanában már egyáltalán nincs kedvem írni, csak Imre unszolására írok, mert mindig felbukkan az ördög szája valamelyik olyan olvasó hozzászólásában, aki tutira nem érti a cikk lényegét.
De tudod mit? Írják Te cikkeket, értelmes tanításokat ide hátha sikerrel jársz.
A második: félreértelmezed tényleg a cikket, a gyerekek tanítását. Ki írta azt a baromságot, hogy a gyereket arra kell nevelni hogy másokból éljen? Jó célokról van szó. Nézd már meg egyszer a gyerekeket vagy fiatalokat hogy mire, milyen felesleges luxusbaromságokra költik, szórják el a pénzt. Menj be a plázákba, vagy nézd meg a ruhájukat. Miért baj ha egy gyereknek elmondja a szülõ hogy vasgyûjtésbõl, papírhulladék gyûjtésbõl is lehet zsebpénzt keresni, vagy egymást korrepetálni, öreg néniknek bevásárolni, vagy spórolni egy tanfolyamra vagy esetleg egy olyan szükséges holmira, ami drágább mint amit amit a szülõ meg tud venni, de szükséges a jobb minõség, és a gyerek a hiányt a spórolt vagy megszerzett pénzzel ki tudja egészíteni.
Miért baj ez????

Ez mások kihasználása?????

Mint írtam, értelmezési problémáid vannak az érzelmi problémáid miatt, ezért a többséghez hasonlóan Te is csak mindig csak ugyanazokban a sémákban tudsz gondolkodni.
És ezzel nem ledorongolni akarlak, hanem csak rá akarok mutatni, hogy IGENIS BAJ van a MAGYAROK gondolkodásával!!!!!

Tudod, hogy a szülõk nagy része ezekre nem is tanítja meg a gyerekét??? Szinte semmire nem tanítják ma már a gyereket, elég ha tanul. Így nincs felelõsség, és követelõznek,pofáznak, szemtelenek, és elzsidósodnak erkölcseikben, viselkedésükben, úgy hogy sokszor nem lehet rájuk ismerni. És megdöbbennél, ha leírnám a Lauder tananyagát. Ott még idõs emberekhez beszélgetni is elviszik a gyerekeket hogy természetes legyen az öregeikrõl való gondoskodás. A magyar fiatalok meg sokszor már az 50-es szülõkkel közlik hogy ne számítsanak rájuk öregkorukban. És mielõtt újra belém kötnél: nem az anyagiakról szóltam.

Miért baj , ha a szülõ megtanítja a gyerekét, hogy tûzzön ki maga elé értelmes célokat, tanuljon meg gombot varrni vagy fõzni, takarítani maga után, tanuljon pluszt, aminek hasznát veszi majd az életben, vagy igyekezzen jobb színvonalú iskolába járni???? Ez mások kihasználása?????

Miért baj ha megtanítják, hogy az állandó számítógépezés helyett elmehet a nagymamához, és vihet neki egy szál virágot is? Ha kicsi korában megtanítják, ez miért baj????
Tudod hogy sokan ezt nem tanítják ma? Nem tanítják a gyereket beszélni, artikulálni, mozogni, rossza a testtartásuk, büdös a lábuk és a szájuk, nem tudnak szöveget értelmezni, nem tudják megfogalmazni a dolgok lényegét, felületesek, stb. És depressziósak. Egy református pszichológusnõ mesélte döbbenten, hogy májusban egy meleg nyári napon figyel fel arra, hogy a lányok az osztályban sokan csuklóig pulóvert viseltek.
Tudod miért??? Mert nagyon sokan közülük többször is felvágták a csuklójukat, ahogy õk mondják, befalcoltak!!!!!
Milyen szüleik vannak Máguska????? Nem tragédia ez???????????

A magyar népmesékrõl ha már írtad, annak helye van a gyerekek életében, idõnként a miénkben is, de akinek a gyereke drogos, iszákos, cigizik és fél lábbal a börtönben lóg, az ne népmesékkel szédítse a falu felnõtt lakóit, hanem térjen észre és foglalkozzon a gyerekével, meg a másikkal aki szintén problémás, kezdje rendbe szedni a családját, és legalább egyszer elolvasni a devizahitelének hivatalos iratait, amit még egyszer sem olvasott el. És sorolhatnám. Mint említettem,. minden egyes problémájára kapott segítséget, de a fene tudja hogy miért, az agya defektes, ostoba ezotériás baromságokat olvas, és csúszik a család a polok fenekére.

Aztán: Lehet népitáncolni is, de könyörgöm, próbáljatok már meg haladni is a korral, és ne ragadjatok már le egy sémában. Van aki a néptáncot szereti , van aki népdalt szeret énekelni, de miért baj ha egy lány pl. hastáncolna inkább?????? Baj????? Csak néptánc létezik? És ha nem akar néptáncolni akkor nem is magyar????

Tudod, hogy sok rákos, cisztás, miómás nõnek a hastánc segít a betegség megállításában, esetenként a teljes gyógyulásban is? Tudod, hogy nincs is normális testtudatunk? Normális hogy a nõk háton fekve szülnek, és sokszor egy életre belerokkannak magába szülés traumájába, ami az orvosok miatt van? A természeti népeknél miért van ez másképp?
Errõl beszélnek a szülõk????

És ha a fiatal jógázni szeretne, vagy társastáncot akar tanulni az baj??? Tudod, hogy egyenként ezek jótékony hatásairól tanulmányt lehetne külön-külön írni?

Nagyon be van szûkülve az érdeklõdési köröd, a gondolkodásod, pedig hidd el, sokkal szélesebb a világ, de a beszûkített gondolkodásmód túlfûti az érzelmeidet és nekem esel.

És amit én írtam, az kutya valaga ahhoz képest, amit Detonátor írt. Minden szava igaz, való korrajz. Akik itt a gettóban és a belváros szutykában kénytelen élni, mert nincs kitörési lehetõség, hihetetlen lelki gyötrelmekben élnek, érzelmi, testi szenvedésekben minden nap. És ez a rothadt mocsok nagyon sok embernek, illetve a többségnek teljesen megfelel.
De menj el Gyöngyös-Durándára vagy Ózdra, Miskolcra. Az is sok embernek megfelel, vagy legalábbis alkalmazkodik.

Még két dolog: Itt a honlap olvasók, akik több éve olvasnak és voltak Imre több elõadásán, még a mai napig nem írnak cikkeket, csak alig-alig. Nap mint nap tesznek minket az újabb törvényekkel és jogszabályokkal tönkre és némán tûrjük. A devizahitelesek is inkább otthon szenvednek vagy külföldre menekülnek. Ez jó???? Ez nem honárulás???? És a szolidaritás hiánya vajon nem az?????
Ki ír a hatalom képviselõinek olyan anyagokat, feljelentéseket mint Imre vagy én? Alig néhányan. Jó ám a büdös meleg sz…ar. Meg a népmese.
Ki dönti le a dominót? Ledönti valaki? Vagy minden ki Imrére vár , a háromgyermekes családapára? Aki már amúgy is szinte mindent kockáztatott? Vagy én, akinek már a gyereke sem él, és nem maradt semmije?

Utoljára:” Amikor az emberek nem állnak ki az isteni életigazságok mellett, akkor egy idõ után úgy megnehezedik az életük, hogy ember embernek farkasa lesz és nem lesz többé felebarát”

Nem itt tartunk????????
#34 | Maguskacska - 2014. February 25. 06:32:51
Arany!
egy érdekes kísérlet:egy személynek külömbözö pozitív képeket:virágok, szép táj és negatív képeket: durva baleset,keléseket mutattak véletlenszerû sorrendben, az illetõt bedrótozták és monitorozták az agy és a szív müködését,majd megálapították hogy a szív már a kép megjelenése elõtt reagál és ezt az impulzust továbbítja az agynak!!!!

Repülöszönyeg ez most komoly???
az írásodból süt az elkeseredettség,a tehetetlenség táplálta düh... rám olyan dolgokat vetitesz ki, amiket nem irtam le, tipizálsz nem csak engem(ami nem is zavarna), és kirohansz magadból..
de most komolyan a korlátolt agyamnak intézel vagy két tucat kérdést...-persze ezek közt vannak költöiek is, és trivialitások is mintha én is egy lennék a pesti zombitömegbõl, és mintha ezt nem itt beszélnénk meg....
-ha le írom azt hogy: zöld a fû, kék az ég(már ha nem csíkoznak).-nem várom el mindenkitõl hogy megsimogassa a buksimat érte....s_*_bye és nem sértõdöm meg ha egy aerodinamikai szagember másként írja le a csíkokat....
tõled:
"Mint írtam, értelmezési problémáid vannak az érzelmi problémáid miatt, ezért a többséghez hasonlóan Te is csak mindig csak ugyanazokban a sémákban tudsz gondolkodni.
És ezzel nem ledorongolni akarlak, hanem csak rá akarok mutatni, hogy IGENIS BAJ van a MAGYAROK gondolkodásával!!!!!"

-a korképed tökéletes a detonátoré méginkább,de ha már oszod a jó ötleteket a gyerekek nyitott szemére mond hogy nem gondolkodtál el azon hogy miért van olyan helyzet hogy mindeki "dominót döntene" és hogy ebbõl jelenleg ki is profitálna???-hogyan lehetne ebbõl elönyt kovácsolni...-ja hogy ez a te nagy meglátásod amirõl itt papolsz nekem.... -és pont te nem használod-na látod....
-Gondolom még sosem hallottad hogy saját hibáid zavarnak másokban a leginkább...
de megmutatom:
tõled:
"Aztán: Lehet népitáncolni is, de könyörgöm, próbáljatok már meg haladni is a korral, és ne ragadjatok már le egy sémában."

-most komolyan te ezzel a korral akarsz haladnis_*_oh1
-az hogy te nem olvastál trendit a nõklapjában a magyar néptáncról, vagy egy-egy néprajzi leírást arról hogy hogyan éltek az emberek, talán a te õseid is amikor még BOLDOGOK voltak attól függetlenül ez a dolog létezett, és kezd újjá éledni Pest nélkül iss_*_bye
Tudod minnél többett járok utána a hagyományainknak annál inkább látom hogy minden itt volt a szemünk elõtt, és látom hogy mennyire keveset tudok a saját kultúránkról....-és annál inkább sajnállak téged is, aki azt hiszi hogy már nincs mit vesztenie és hevesen verné a csalánt mások oltógalyával ahelyett hogy az általa preferált gondolkodást gyakorolná....
-és Igen zavar az írásodban az a tipizálás amit rám és bármely hagyománytisztelõ(és én itt a kulturáról beszélek a népirõl amit nem lehet csak úgy Pestrõl meghamisitani mit a történelmünket,mert ÉL és Élni is fog míg kerek a föld)
-mondhatnám hogy ez olyan zsidós, vagy pesties de ez így nem igaz, csak részben......
-nem sértõdöm meg ha privátban válaszolsz...ha válaszolsz...

-õszinte részvétem!
-és tiszteletem!
#35 | postaimre - 2014. February 25. 07:00:04
Mágus, megtehetnéd, hogy egy fél napot eltöltesz Repülõszõnyeggel. Szerintem hasznos lenne "mindkettõtöknek".

Ha már kísérlet, akkor itt egy klasszikus feldolgozás.

Az "élet szép, az élet jó", csak hát a zemberek olyan "izék".

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LpSnvbARbR4[/youtube]
#36 | Arany - 2014. February 25. 10:30:13
Máguskácska!
Valószínûleg bennem van a hiba...
Nem értem a "kísérletedet", mi köze van az én mondanivalómhoz, ha egyáltalán érdekel a lényege...

Nem ma jöttem én sem a hathuszassal...
És nem élek vattába csomagolva!

Repülõszõnyeget pedig egyáltalán nem akarod a helyén értelmezni!
Szíved joga, csak ne csodálkozz azon, hogy nem sok visszhangja van a felfedezéseidnek.
Nem csak az õsi-hõsi múlt, amit nem ismerünk - tisztelet a kivételnek...
De az emberség is valahol nagyon messze jár...

Próbáld meg, amit Imre tanácsol, talán a földön fogsz jobban maradni...
#37 | repuloszonyeg - 2014. February 25. 12:44:04
Máguska, fussunk neki akkor még egyszer, mert látom hogy nem jött meg az eszed, változatlanul fenntartom hogy érzelmi alapon mûködsz, és beleragadtál a múltba, ami pont miattatok fog elsüllyedni.
És csak hogy tudd, 10 évet voltam népitáncos, és 12 évig énekkaros, úgyhogy nekem ne szövegelj a kultúráról, a Nõk Lapját pedig meghagyom neked.
Imre nagyon jól tudja, hogy mennyi magyar hagyományõrzõ rendezvényen vettem részt, hány elõadáson voltam a hosszú évek alatt, és milyen sok negatív tapasztalatra tettem szert. A magyar ember igenis ábrándozó, naív, gondolkodni lusta, nem szeret tanulni, csak a fülét növeszti. Nem ismeri és nem is akarja tudni a törvényeket, nem érdekli hogy már a dédunokáiknak sem lesz itt jövõje .
A Magyarok Házában, míg a „ navajonkik” bõröndökkel települtek be, addig ment a sok marhaság, hogy ki kell vonulni tanyára és csirkét kell tenyészteni meg paradicsomot. És hozzá csángó népdalokat kell énekelni.
És mikor megkérdeztem KIVÉTEL NÉLKÜL MEGLETT FÉRFIAKTÓL, hogy a védelemre tán nem kéne gondolni? Mi lesz ha jön a cigány horda, és örülhet ha csak a csirkét vagy a paradicsomot viszi el, és nem a lányát meg a feleségét erõszakolja meg és csonkítja meg a maguk holttestén!- a válasz: minden jól van ahogy van, hagyjam õket békén, majd az Isten megoldja.
Korral haladni egyet jelent, és ezért mondtam hogy mindig ugyanazokban a sémákban gondolkodsz: az életünk szempontjából legjelentõsebb állami kulcspozíciókat nekünk kellene birtokolni, és ehhez tanulni kell!!!!!! Sokunknak kell tanulni, a gyerekeinknek, unokáinknak. Ki kell követelnünk magunknak mindenhol a helyet, a lehetõségeket, verbális agressziót kell minden téren mutatni!
Meg kell tanulni csûrcsavarosan gondolkodni! Hallottál már a paraszti furfangról? Az nem ám azt jelenti hogy hülye jujdejó keresztényként, vagy mellet verõ nemzetiként, buta hagyományõrzõ leragadtként naivan mindenkihez õszinték vagyunk, egyenesek, kiadjuk magunkat és becsületesen csinálunk mondunk mindent. Ha a titkosszolgálatok ezt csinálnák, abban a pillanatban végük lenne. Tele vagyunk ellenséggel, még magunk közt is. Tudod hogy mit jelent az a mondás, hogy a pokolhoz vezetõ út jószándékkal van kikövezve? Javaslom, meditálj el egy kicsit ezen. Nézd meg, mi lett a Gárdák sorsa. A sok buta, jóindulatú naív magyar mind kiábrándult, mert a sok figyelmeztetés ellenére sem volt hajlandó figyelni a tényekre, illetve „nem nézett a dolgok mögé. Csak hogy tudd, nekik is lett tartva megfelelõen alapos elõadás, oktatás, de sz..art sem ért, ugyanott tartanak ma is, mert nem tudnak kitörni a sematikus gondolkodásból.
Járnak az emberek rengetegen Szántai Lajos és Papp Gábor,meg Molnár V. Józsi bácsi, és ezer magyarféle oktatásra. De közben mindent elveszítünk a lábunk alól, és lassan a zsidó csak bûnbaknak kell, hogy lehessen szidalmazni, káromkodni, átkozódni, és ne nézzünk tükörbe.
Egy nagy sz…ar, amit ma a magyarok csinálnak a haza megtartására. Még elképzeléseik sincsenek, csak imádkoznak ezerféle szektában, vonulgatnak, népitáncolnak, énekelgetnek,a hagyományõrzõ napokon pálinkáznak, söröznek, zabálnak, ostort pattogtatnak, aztán szépen hazamennek.
Egy maroknyi ember küzd csak valóságosan, mindenét veszélyeztetve.
És csak hogy tudd: ismerek olyan magyar fiatalokat és szülõket, akik 10 éve néptáncolnak, de simán megvennék egy kilakoltatásra váró szerencsétlen magyar család házát, lakásán potom áron.
Ne fényezd nagyon a magyarságot, mert ennek a népnek ugyanúgy meg van a maga hibája, MINT BÁRMELY NÉPNEK.
A középkorban még Debrecen piacán emberhúst árultak. Olvass bele a Középkori inkvizíció Magyarországon c. könyvbe, vagy Dr. Málnási Ödön:A Magyar nemzet õszinte történetébe. De említhetném Prohászka Ottokárt, aki járta Magyarországot és mindenhol agitálta a népet az ébredésre, de ez a nép már akkor is az idegeneket részesítette elõnyben. Sajó Sándor költõnk is megjósolta a viselkedésünk alapján az országvesztést, meg sok más emberünk. De elég csak Posta Imre munkássága.
Van, aki szar szemét hazaárulónak hívja. Meg hogy még vajon miért nem csukták le. Meg ügynöközik. És ezek az emberek nemzeti rendezvényekre járnak, sokan már 20 éve is, meg templomba, meg mindenhová, és itt tartanak.
És mindez IGENIS a korlátoltság, a butaság, a tanulás, intelligencia, de legfõképp a gondolkodás hiánya miatt van.
És a pont itt van.
#38 | Maguskacska - 2014. February 25. 20:05:04
Arany!
Nyugi csak tetszett amit írtál, a hiba bennem van de ezt már repülõszönyeg kivesézte.....s_*_nyugi
-akkor folytatom ha a szív egy randomszerû mesterséges algoritmusra is hamarabb képes válszolni, mint hogy azt az ingert általunk ismert érzékszervekkel észlelhetné az agyunk.Akkor a gondolataink nem kifejezetten nevevezhetõek tényleg a sajátjainknak, inkább valami kollektív információ hullám személyes leképzése.....-de had ne fojtassam a gondolataimat mert azok nem is azok és olyat én nem is tudok csinálni.....s_*_beee
-az a vicces hogy ezt a kisérletetr már annyiszor-de annyiszor elvégezték......

figyíelj repülõszönyeg szerinted mi a helyzet a medencén kívül? ott fel vannak ébredve az emberek? tudnak gondolkozni? vagy csak tízig számolni?-õk is haladnak a korral mi??? ez a passzív tömeg és te egy aktív elem vagy, amitõl hatalom jelenlegi bitorlói a legjobban tartanak, ezért hozták létre ezt a passzív tömeget és pont.
Én már rég beláttam, hogy a passzívak sosem lesznek aktívak, viszont az aktív ember könnyen belefárad, belefásul a dolgokba és passzívá válik.Gondolom Ismered Greshem törvényét és annak általánosítását, akkor tudhatod hogy egy zárt rendszeren belül mindíg a rosszabbik(igénytelenebbik) elem fog gyözedelmeskedni a jobb felett. -Ezt a dolgot egyetlen egy dologgal lehet feloldani ha megnyitod a rendszert....
-detonátor megdorgált nemrég amiatt hogy nem látom a városok és a vidék közti egyensúly lényegét......-ezt elég nehéz lenne mert a vidék elnéptelenedik(az orkokat most nem számolom) ha a vidéket a Magyarság csak "balga tündér mesék" hatására kezi el ismét belakni engem ez nem zavar.....-már csak az egyensuly miatt is s_*_aha
", hogy a védelemre tán nem kéne gondolni? Mi lesz ha jön a cigány horda..."
-Talán pesten nincsenek szobabarnák?-vagy azok majd kulturáltabbak lesznek... -ezek csak jó kifogások egy másfajta gondolkodás mód és aktivitás ellen amit te passzivitásnak látsz a te szemszügedbõl....
-gondolom te is tiszába vagy vele vogy európában nem egy pénzügyi összeomlás volt amelyeket pestis, lepra , kolera és egyéb járványok követtek és bezony több mint a fele lakosságot elvitték esetenként(mintha most 300millió annyi lenne), az írek s tudnának mesélni a krumpliról és a szabad piacróls_*_kukk
ezek a járványok nálunk nem nagyon pusztítottak miután nem voltunk annyira elvárosiasodva, vagyis nem éltünk egymás seggében mint manapság mondjuk az a rejtett munkaerõ, az immunrendszerünk is a toppon volt az ártéri gazdálkodás folytán, annak idején nem volt ritka ha 8nál több gyerek volt egy házban. Ezt a városokra azért nem tudom elmondani, amik inkább a vidéki szaporulatból kellet magát feltöltenie.(pony)

"Ne fényezd nagyon a magyarságot, mert ennek a népnek ugyanúgy meg van a maga hibája, MINT BÁRMELY NÉPNEK."
-pontosan igazad van de had ne áljak már melléd köpködni õket, hiába is teszem magasra a mércét...
rengeteg mindenre hivatkozol nekem amit olvastam vagy átéltem jó magam iss_*_bye, ha nem tévedek te is reál irányba mentél tovább....-én nem tanultam sok használhatót az egyetemen, a plafonon kívûl pedig csak azt figyeltem meg hogy a tanárt 90 emberbõl vagy 5 értette meg teljesen egy-egy tárból...-ez egy nagy csalódás volt nekem akkor még... aztán korrepetáltam(tudod nyitott szemek hadmûvelet)-na ott már sírni tudtam volna...
-így mikor a z egyetemi oktalanítás módszertana a kezembe került nem háborodtam fel azon amit ott találtam: A tanár az elõadása menetét nem lasíthatja le a lassabb többség miatt, mert azok nem fognak a következõ orára sem felkészülni így csak ismételnének, az órák annak a kis százaléknak szólnak akik képesek követni a menetet-vagyis aktívak[b][size=20].[[/size]/b]
-látod te is Ismered Prohászka kálváriáját vagyis ragozzuk a semmit, már akkor sem lehetet ébreszteni akkor most a kábeltv és internyet korszakában.....
nem tudom olvastam a Középkori inkvizíció Magyarországon-t és fel is basz mikor valaki erre hivatkozik(nem te!!!) mint a véres hazai inkviziciókra...., a másikat most töltöm le mert marhára felcsigázott a debreceni sztorid...:D
Dr. Málnási Ödön:A Magyar nemzet õszinte története....:o
attol az Ödöntöl aki szászként hadnagy volt a Tanácsköztársaság alatt a magyar Vörös Hadseregben, majd haladt a korral és nyilas lett, kizárták, Volksbund tagja lett, és a nyilas puccs után visszatért.... - én vagyok a hülye persze tudom, ha nem hiszem el az utsó oldalig az egészet.s_*_kukk


akkor másként még egyszer:
nagyon jól látod a dolgokat a tömeg menthetetlen és nagyon derék dolog így aggódni a hazádért, és egyetértek azzal hogy egyetértesz detoátorral ezért õt idézem remélve hogy ezentúl privátban szapulsz tovább engemet:-csöszöm nem találom....s_*_kukk
nos ne törödj a tömeggel csak a magad kis környyezetével azon egyszerübb változtatni és ez a titka az egész magyar kulturának bármikor ujraindul alulróls_*_v
-a pesszimizmus a legnagyobb önpusztító fegyverünk.....
ha a tudósok egy 12fõs benszölött törzsrõl nem ugy beszélnek mint akik belátható idõn belül kihalnak akkor Mi mi a turótól félünk???s_*_beee
#39 | repuloszonyeg - 2014. February 25. 21:37:43
Mágus!

Olvasd már végig, mit írsz. Nem veszed észre, hogy önmagadnak is folyton ellentmondasz?

Fejezd be szerintem az állandó okoskodásodat, mert már odáig jutottál a nagy faji szeretetben hogy te magad elismered a passzivitást.
Már csak a kis szûk környezetnél tartasz.

Mi jön még? A végén még Te is ott tartasz, mint Imre elõadásán a fafaragó, aki a szájtátó buta magyaroknak azt mesélte, hogy majd ha jön a cigány-magyar polgárháború, akkor hagyjuk magunkat lemészároltatni, mert inkább áldozatok legyünk mint elkövetõk.
És a hülyék némán csüggtek rajta. Mint alma a fán.
Na kapott érte.
Aztán egyszer tõlem is és Imrétõl is nyilvánosan bocsánatot kért.
Neked az a bajod amit már korábban is írtam, nem ragozom. Már csak sértettségbõl, normális érvek nélkül írsz, véded a kutyaólad, pedig hidd el, tõlem nem kell, nem én vagyok az ellenség. Olvasd még egyszer el figyelmesen az eredeti cikkem, majd az utána való kommentjeim.
Ha nem érted a lényegüket és okoskodsz tovább, akkor a káros hülyékhez foglak sorolni, aki az ellenség kategóriába sorolandó.

Javaslok Neked valamit: gondold végig, mi lesz ha tényleg átgyûrûzik Ukrajnából az, amit itt már sokan várnak, de még a következményeit nem gondolták végig, és írod a baromságokat a pesti cigókkal kapcsolatban:ha itt elszabadul a pokol, és nõi családtagjaidat a szemed láttára fogják aberrált állatok erõszakolni, késsel és minden egyébbel röhögve bántalmazni, és ne gondold hogy csak a cigók fogják ezt tenni. A börtönök és a világ tele van rejtett aberráltakkal , akiknek valóságos Kánaán lesz az,ami jön, a szabad prédára. Gondold végig a szovjet hordát, és annak tripla változatát kegyetlenségben. Bele fogsz õszülni és õrülni ezzel a mentalitással, mert a nagy magyarkodásoddal már a szûk környezetbe jutottál, mint írtad.
Élelmiszer-és vízhiány, fegyverek, aberráltak, tocsogó vér, tûz, nincs gyógyszer, orvos, a nõknek a mensi alatt nincs betét, a gyereknek pelenka, maga alá szarik és ordít,,,, ragozzam?
Nem vagytok rá felkészülve! Csak vártok ezekre! De ha ott lesztek, akkor azt fogjátok kívánni, hogy bár sose láttátok volna meg azt a napot. Mit gondolsz, ha van valakinek mondjuk négy gyereke, és egy belháborúban mindenkije oda vész,majd jön egy újabb diktatúra, mert utána ugye rend kell: fogja vigasztalni a béke? Egyedül, temetve, esetleg csonkán? És a béke csak egy lehetséges verzió. A most következõ korszak már nem békét fog hozni, mégha a fegyveres harcok el is mennek. Emberi jogoknak lassan nuku, a fingodat is ellenõrizni fogják.
Az emberiség olyan satuba, présbe kerül, mint a paradicsom a passzirozóban. Kifacsarják. Nézz rá a gyerekeidre, az unokádra.
Ez mind a passzivitás, a gondolkodás hiánya miatt lett így.
Ne velem okoskodj. A szûk környezet ugyanolyan semmi mint a tág. Még családon belül is ritka hogy egy emberen kívül más is gondolkodik, vagy normálisan gondolkodik.
Ne ragadj be a magyarságba, próbálj emberben gondolkodni. A magyarság soha nem volt olyan boldog állapotban, ahogy azt láttatni szeretnéd, szeretnétek. Akkor nem itt tartanánk. Ennyi zsidóval és cigánnyal a nyakunkon.
De ha nosztalgiázni akarsz, engem nem zavar.
Komolyan mondom, nagyon sokáig nem volt kedvem írni, csak Imre unszolására tettem fel a cikket, de tényleg mindig akad egy-egy valaki, aki a személyét sértve érzi, és el kezd lelkizni, mert nem érti.
Nincs értelme nektek írni, mert taníthatatlanok vagytok, de tiétek a bölcsek köve, és a teljesen szétrothadt társadalom kórképe ellenére, egy népirtás kellõs közepén itt okoskodsz és nekem akarod megmagyarázni hogy én látom rosszul a dolgokat, te pedig jól, majd zagyválsz a szûk környezetrõl.
Hidd el, nem én vagyok a te ellenséged. Csak ismételni tudom magam, beragadtál, sémákban gondolkodsz, és ha nem térsz le az útról, nem változtatsz legalább egy minimálisat, akkor hirtelen fog rád szakadni úgy a veszedelem, hogy akkor már hiába fogod felismerni hogy idõben változtatni kellett volna,
Volt itt valaki, aki kioktatott, hogy a gyáva magyarokat a házunkban majd õ megtanítja lõni. Hát persze. De tudod,még azt talán lehetne. De lelkikészséget a harcra , gyors aktív reagálást, félelemmentességet nem tud nekik adni, hogy kellõ idõben a fegyvert majd tudja is használni. Ezért is nem lehet mindenkinek maroklõfegyvert adni. Mert amikor használni kell, félelmében vagy vaktában lövöldözni kezd vele, vagy elveszik tõle.
A lelki készség, jó reflexes beidegzõdések csak hosszú gyakorlás, tudatos önfegyelmezés alatt fejlõdik ki.

Nem vitatkozom tovább, és privátban sem írok, mert ez egy hasztalan szócséplés, engem ne akarj meggyõzni, mert épp eleget tapasztaltam és pont eleget tettem már le e nemzet asztalára.

Mondtam neked, fél év egyedül a Koszorú utcában vagy a Lujza utca 15-ben. Ott olyan hamar megtanulsz gondolkodni és látni hogy egyben és életben maradj, hogy egy friss , talpra esett emberré válsz, és nem a passzív szûk környezethez fogsz tartozni.
Kellõen fel fogsz ébredni ahhoz, hogy ökölbe szoruljon a kezed és ne népitáncon járjon az eszed, hanem valami máson.
És leszel annyira pesszimista, hogy nem csodát nem vársz már, hanem semmit.

Az emberiséget, és jövõjét, hacsak tényleg valami természet feletti dolog nem történik, egy természeti eseményhez tudom hasonlítani. Amikor két kontinentális lemez csúszik egymás felé, és az egyik a másik alá bukik. Ami akkor bekövetkezik, az a földrengés. És kicsúszik a lábad alól a talaj. Itt tart az emberiség. Elveszítette önmagát, mert hagyta veszíteni isteni eredetének tudását ( ne menjünk bele kérlek hogy ez nálam mit takar), belesüllyedt az anyagi világba, és bekövetkezett egy devolúciós folyamat. Ennek a végén állunk, de hogy az agonizálás meddig tart, ki tudja. Talán Rotschildék és a pereputtya.
Vagy csak az Isten.

Fejezzük be ezt a vitát, mert nem egy malomban õrlünk. Nézd végig a mások hsz-eit és gondolkodj el azokon amit írtam.
Ha nem, az sem gond. Mindenki önmagáért felel.
#40 | Maguskacska - 2014. February 25. 22:53:30
s_*_kukkok
"és gondolkodj el azokon amit írtam"s_*_oh1

Hozzaszolas küldése


Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés


Csak regisztralt tagok Értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztr?lj.

Még nem értékelték