Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Szabadkõmûves szimbólumok a HVIM és a Szentkorona Rádió jelképeiben

A napokban egy igen érdekes vitára lettem figyelmes egy a Toroczkai és a Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom által üzemeltetett Szentkoronarádió.com oldalon az "Újra miénk lett az utca" címmel megjelent írás kommentjeiben. Valaki beírta a kommentek... közé, hogy bizony a HVIM Szabadkõmûves jelképek alá toborozza a tagságot, és az embereket, és ugyanezen Szabadkõmûves jelképek alatt tartja a szónoklatait is! Akinek ez még nem tûnt volna fel valóban így van. Még a kereszt ábrázolása sem lehet véletlen forrás:http://www.galilei.hu/sajto/ipmszabadkom.htm Ebbõl aztán keveredett némi vita és különbözõ eszmefuttatások láttak napvilágot. Rengetegen hozzászóltak a vitához. Olyannyira, hogy a Szentkorona Rádió üzemeltetõjének a HVIM-nek a vita kényelmetlenné vált, ezért törölte az összes hozzászólást, így ma már nem látható sem a vita, sem a levont, vagy levonható következtetések! Vajon miért? A vita azon tört ki, hogy a HVIM az "OMEGA" jelét használja, amely mintegy harapófogóként öleli körbe a magyar országalmát. Mint mindenki elõtt ismeretes az "OMEGA", mint jelkép a Szabadkõmûvesek egyetemes jelképei közé tartozik, õk ha egy ilyet látnak azonnal tudják, hogy egy közéjük tartozó szervezetrõl van szó. Azóta kiderült, hogy valószínûleg a HVIM jelképében szereplõ kereszt ábrázolásának típusa, mikéntje is a Szabadkõmûvességre utal, de így együtt az OMEGA és a KERESZT együttesen viszont egyértelmûen. Hasonlóan ahhoz mint amikor valaki a sátán egyetemes jelét mutogatja beszéde tartása közben. Számukra, a Szabadkõmûvesek számára ez azt jelenti, hogy általuk küldött testvérrõl, vagy létrehozott szervezetrõl van szó, amit õk kontrollálnak. Szembesítették ezzel a HVIM-et és az általa üzemeltetett Szentkorona Rádiót. A HVIM-esek próbálták a honlapon megmagyarázni a bizonyítványt, mindenkit lehülyézve, hogy elektromos ellenállás jele (ez azonban nem igaz, ennek jele az "R"), majd persze arra váltották miután leírták nekik, hogy nem a jele, hanem a mértékegysége. Aztán azzal védekeztek, hogy errõl Toroczkai nyilván nem tudott, amikor a HVIM-et alapította. Ami azért elképzelhetetlen, mert az egyik õse Tutsek vérbíró volt az 56-os perekben, azaz "értelmiségi" család sarja, így elképzelhetetlen, hogy ne tudta volna, hogy mit jelképez az általa és szervezete által választott jelkép. Többen leírták, hogy ez azért is elképzelhetetlen mert, ha valaki létrehoz egy a magyarságtudatra épülõ egyesületet, társadalmi szervezetett, nyílván olyan jelképet választ magának, amely kifejezi a szándékait, vagy szervezete szándékait, ill. irányultságát. Ezzel védekezni egyébként is amatõr dolog, mert mindenhol az interneten fellelhetõek a szabadkõmûves szimbólumok és azok magyarázatai is. A politikában valamennyire is benne levõk, vagy csak alapszinten érdeklõdõk is pontosan tudják, és ismerik ezen szimbólumok jelentését! Nem furcsa, hogy pont egy olyan, a magyarságát olyannyira hangoztató szervezet, mint a HVIM, vagy annak vezetése ezt ne tudná, vagy nem ismerné annak a szervezetnek (háttérhatalomnak) alapvetõ jelképeit, amely ellen saját állítása szerint harcol? Nyilvánvalóvá vált mindenki számára az, hogy HVIM választása nem véletlenül eshetett erre, vagy ezekre a szimbólumokra. Aztán nekem is megakadt a szemem, még egy a Szentkorona Rádiót reklámozó pólófeliraton is, amely nyomattal több típusú, színû pólót is árulnak, reklámoznak. Bizonyára mindenki ismeri, vagy feltûnt a számára a háromszögben levõ Magyar Szent Korona ábrázolása ezeken a termékeken. Mint bizonyára mindenki elõtt ismert, hogy a háromszög, ha jelképként vagy logóként használják, mint jelkép, a Szabadkõmûvesség piramis jelképe, mivel már másodszor találkoztam a Szabadkõmûvesekre utaló jelképpel, észre kellett vegyem a harmadikat is, ami egyébként mindenki szemét kiszúrja. Nekem pl. eszembe sem jutna háromszögelni a Szent Koronát. A Magyar Szent Korona nem háromszög, hanem félkör alakú! Mint az elõzõekben is említettem a "HÁROMSZÖG" mint szimbólum a Szabadkõmûvesség jelképrendszeréhez tartozik. Van a HVIM háza táján több érdekes dolog is, ami szintén megjelent az oldalon pl.: Mindenki elõtt ismert, hogy Toroczkai nem Toroczkai, hanem Tóth, csak idõközben megváltoztatta a nevét, mert nagy valószínûséggel nem felelt meg a céljainak. (Nem beszélve arról, hogy egyik õse vérbíró volt Tutsek néven az 56-os forradalom után.) forrás: wikipédia A mai Jobboldalnak hívott oldalon több olyan "személyiség" is van aki úgy váltogatja a neveit, mint az alsógatyáját, vajon véletlen lenne? Néhány név: Zazriveczbõl - Vona Lénárdból - Lenhardt Tóthból - Toroczkai Zsiga Dánielbõl - Z. Kárpát Dániel Nicolae Stefan Patrubany-ból - Patrubány Miklós stb. Ez utóbbihoz tartozik egy kis olvasnivaló is: a http://bendeguz.tk/page.php?25 ahol többek között errõl olvashatunk: A ROMÁN KOMMUNISTA PÁRT BIZALMASA VOLT ráadásul megtudhattuk, hogy egy örmény kisebbséghez tartozó Román állampolgárról van szó. Nekem pl. eszembe sem jutna, hogy megváltoztassam a nevemet. Teljes joggal felmerülhet a kérdés, hogy vajon miért volt ill. van erre szüksége egyes embereknek? Talán azért, mert ilyen nevekkel, és a nevekhez tartozó háttérrel senki nem hitte volna el róluk, hogy a hazafiak közé tartoznak? Nyilván nem azért változtattak nevet, hogy jól mutasson a munkahelyi jelentkezési lapjukon, vagy a cégekhez benyújtandó Europass Önéletrajzukon. Joggal merülhet fel mindenkiben a kérdés vajon véletlen lenne? No de ennyi? Engem mindenesetre jól elgondolkodtatott a dolog, fõleg azok után, hogy minden hozzászólást töröltek a Szentkorona Rádió üzemeltetõi, a HVIM-esek. Valamiért nem akarják, hogy kiderüljön. Vajon miért? Az már csak hab a tortán, hogy bent ülnek a parlamentben a Jobbik színeiben. Vagy ez sem véletlen? Az Illuminátusoktól jött a mindent látó szem, mint jelkép.....errõl a jelképrõl is sok minden található az interneten. Egy jellemzõ Illuminatus jelkép forrás: http://sptanacs.blog.hu/2010/11/16/az_uj_vilagrend_illuminatusok Hátha így ismerõsebb: Szemként Véletlen lenne? Ez is? Rátok bízom, döntsétek el ti! Bõvebben
készítette: Lévai György
Link

Hozzaszolasok

870 #1 870
- 2011. June 30. 16:56:35
Na, pont ez is egy olyan csontváz, ami éppen most esik ki a szekrénybõl. Vajon mennyinek kell még kiesni, hogy nagyon sokan ébredjenek?Mi van?
2 #2 Olvaso
- 2011. June 30. 17:06:35
nyaki, nincs ezzel gond. Még idõben és az a jó, hogy ezt már nem én feszegetem itten, hanem õk ottan! Azért az értelmesebbekben kezd már összeállni a képlet. Ha Toró-Tutsek az, ami, akkor Vona-Zazri az, ami nem? Morvai-Gaudi - s most leltem rá az SZDSZ-es Új Degeneráció elnökére, aki meg Léderer-Rosenfeld ivadék lehet, ahogy Schiffer meg Szakasits poronty. Do You have any questions for us?
870 #3 870
- 2011. June 30. 20:14:43
igen, olvastam azt is szónok, nagyon tanulságos és azt hiszem nincs is több kérdésem. gratula
3327 #4 3327
- 2011. July 01. 13:41:53
Adjon Isten szebb magyar jövöt!
Hallod teged latott már orvos?
Sürgösen meg kellene nézesd magad.
3328 #5 3328
- 2011. July 01. 14:15:26
Kedves Lévai György! Felhívnám a figyelmét pár dologra. Az omega a görög ABC utolsó betûje, a vég szimbóluma, a római katolikus templomokban gyakran használt jelkép (alfa/omega-kezdet/vég), ezért gondolom akkor a római katolikus egyház is szabadkõmûves az utolsó hívõig. Ráadásul a "mindent látó" szemet is felfestik a gaz összeesküvõk a templomaikba. A HVIM zászlaján az OMEGA mint a fizikai ellenállás jele (mértékegysége) van feltüntetve, az R betû elég bénán nézne ki, nem gondolja? Amúgy meg a gyengébbek kedvéért fölé is van írva, hogy "Magyar Ellenállás", de látom ez elkerülte a figyelmét. A kereszténységet jelképezõ keresztre meg rámondani, hogy az is szabadkõmûves szimbólum? Hát gratulálok! Tessék meglesni a keresztes vitézek pajzsát! Azon található a HVIM zászlaján is látható piros keresztábrázolás, ergo ez a harcos kereszténységet jelképezi. A szent koronát se ártana jobban szemügyre vennie, hiszen a pántok (a zománcképek elhelyezése végett) nem szabályos félkört alkotnak, hanem szögletes formát, így tökéletesen illeszkednek egy háromszögbe. A háromszögrõl meg csak annyit, hogy egy geometriai alakzat, jelképezheti a szent háromságot is ha nagyon bele akar magyarázni valamit, de nem hinném hogy az általános iskola harmadik osztályában is már hithû szabadkõmûves lenne minden nebuló ha ezt a bûnös ábrát szerkesztgeti, ráadásul körzõt (szintén szabadkõmûves szimbólum) is használ! Hogy ez eddig még nem szúrt szemet Önnek! Gyorsan tessék egy leleplezõ cikket írni a szabadkõmûves geometriai tantervrõl!
Végezetül csak annyit ajánlanék, hogy tessék felállni a számítógép elõl, menjen ki az utcára, a valós életbe és tevékenyen próbáljon javítani nemzete sorsán, ne pedig mindenféle fantazmagóriákkal bolondítani a jó népet!
Tisztelettel:

Dobay Gergely
2 #6 Olvaso
- 2011. July 01. 16:00:43
Nohát Elnök Úr, tán nem személyesen? Mint aktív "fotelforradalmár" csak Torockai-Tóth-Tutsek és köre (Zagyva..Tyirityán... egyértelmûen az NBH (Mossad irányítás) kénye-kedvének való megfelelésére kérdezek, valószeg fölöslegesen. Az, hogy Toró zsidó már több olyan forrás megerõsítette, aki korábban igen betyár volt, s az sem titok már, hogy az NBH nyilvánvaló terelgetésével játszotok éppen a kezükre azoknak, akinek elviekben éppen ellene vagytok. Feldobjátok a labdát, hogy õk elkaphassák.
Ugye nem Marc Shaiman a névadód? Kicsit Avigdor Lieberman-os a figura, de lehet, hogy tévedek. Komolyra fordítva a szót, a kereszt és az Omega (ami ugyan az elektromos ellenállás jele, de mértékegysége az ohm, s nem hiszem, hogy a villamossal akartok megmérkõzni) nem igazán szerencsés választás, ahogy a fekete alap sem, ha már a keresztesekre utalunk, mint ahogy a vörös kereszt sem. Már mindegy, de így ez azt jelenti, hogy a "kereszténység vége"! Jehováéknál ez alapból elvárás, ahogy a baptistáknál is a nyitott Biblia Alfa és Omega, eleje és vége van szimbólumba vésve, ami a mózesinek nevezett kõre asszociáltat.
Ha fizikai, mechanikai ellenállásra akartatok utalni az más kategória, de ha szellemire az ohm ott sem tényezõ.
De most mindez nem tényezõ, mert nem vitatom sem a vármegyések jóindulatát. Zömében olyanok õk is, mint a jóbbikosok. Mint tudod, az új talmudista zsidó alkotmányban már benne van a 64 vármegye is. Csont nélkül. Trianonoznak is, hiba egy szál se. Wittner Mária sem problémázik, hogy az õt halálra ítélõ Tutsek vérbíró (aki biztos nem volt zsidó, ugye?) onokája ott grasszál az orra elõtt.
Betyár, nem biztos, hogy minden meglátás egybõl passzentos, de sokan rájöttek már arra, hogy az NBH már 2006-ra is remekül felkészítette a "vezetõket" arra, amit azóta az utcán mûveltek. Mindezt nem bántó, hanem tapasztalati oldaláról közelítve a jelenségekhez írom.
Még valami! Érdekelne egy Fabula Márk nevû egyén is, aki az NBH elõtt lépett fel. A többirõl már tudjuk, hogy benne vannak a pakettban, s ott megmutathatták, hogy oda tartoznak. Az sem véletlen ám, hogy éppen most az NBH-t építik le, hiteltelenítik, s ehhez is jók vagyok, mert valójában, ha tudtok róla, ha nem, õk mozgatnak. A valós élet Gergely ez. Budaházy Gyurinak többször mondottam volt, hogy amit tesztek, az nem, hogy nem hatékony, de kifejezetten ártalmas. Talán õ már megérti ezt. A sok jó magyar, aki vagy gárdistaként, vagy egyéb módon aktív szeretne lenni, pont általatok kerül véglegesen kasztrált helyzetbe.
3327 #7 3327
- 2011. July 01. 17:05:10
Kitartás!!!

Te jártál iskolába?Hol végezted az iskolát?Számomra úgy tünik, hogy vagy nem voltál valami jó diák vagy peddig a tanáraid tanitottak badarságokat!Nem az én tisztségem ezt eldönteni.Ami azt a mocskot illeti amit itt ez az ember összer hadovál olyan emberekröl akiket nem is ismer annyit hadd mondjak el, hogy aki el hiszi az saját magára vessen.Feltevödik a kérdés, hogy vajon ki támogatja, hogy ezt a sok agyrémet kiadja?Dobay Gergely bajtársamnak igaza van mind abba amit le írt.
Nem gondolja tisztelt Posta Imre úr, hogy mielött össze vissza pofázik minden butaságot elöször olvasnia kellene majd csak aztán pofázni?
2 #8 Olvaso
- 2011. July 01. 17:18:46
Betyár, igazad van, tényleg nem tisztséged eldönteni, ha már pofázásról írsz, s nem az írásról pofázol.
3328 #9 3328
- 2011. July 01. 17:23:49
Ha valaki a HVIM munkásságát csak az utcai akciókban látja, annak õszinte sajnálatom. Nem fogom itt részletezni, hogy a legtöbb vármegyés 15-16 éves kora óta idõt és saját pénzét nem kímélve mennyi kultúrális eseménnyel gazdagította a nemzetet. Kedves Imre és György! A maguk fajta kényelmes alakok mások bemocskolásával akarják saját tétlenségüket, gyávaságukat igazolni. Méghogy fotelforradalmár? Ezt most komolyan gondolja? Egy év alatt több könnygázt szívtam, mint maguk összesen egy életen át! Ha nem látják, hogy mi volt az értelme az utcai tüntetéseknek, az a maguk szegénységét bizonyítja, de tegyék fel a kérdést, hogy mi lett volna Tunéziában vagy Egyiptomban ha mindenki szépen otthon marad, mint ahogy a maguk fajták megszokták. Gondolom erre is megvan az illuminátus/szabadkõmûves/NBH/moszad/stb.-s válasza. Természetesen én is egyenesen a Moszadtól kapom a pénzem, az ösztöndíjamat pedig egyszerre fizeti a KGB meg az NBH. És elárulnám, az óvodában hurka volt a jelem.....hát nem gyanús?

Dobay Gergely
(nem szokásom anonym okoskodni)
2 #10 Olvaso
- 2011. July 01. 18:37:35
Kedves Gergely, talán elhiszed nekem, hogy könnygázt szívni önmagában nem érdem! A mennyiségre pedig ne köss fogadást! Vegyivédelmi tiszt voltam! Ez azt is jelenti, hogy "kiképzési" céllal ugyan, de elég sok csoporttal mentem végig a klórpikrines próbán. De önmagában ez sem érdem. Azt hiszem remekül el tudnánk beszélgetni szóban, s ettõl soha nem zárkóztam el senkitõl, s a gárdisták zöme ma már talán érti, hogy korábban kellett volna odafigyelni arra, mit is mondok. Nem szívtak volna és nem szívathatták volna annyit õket a jóbbikos beépítettek, akikrõl ma már a belsõ emberek nyíltan kimondják, hogy "ezek zsidók". Mit vársz 15-16 évesektõl, akiket tanítani, stratégiát oktani kellett volna, ahelyett, hogy janicsárokkéánt akármelyik szalajtott vezetõ kirongyol velük az utcára. Sajnos, ha nem vagy képben az NBH és a a szolgálatok munkásságának hogyanjával, akkor tényleg sok meglepetés érhet még. Mondom még egyszer: a gárdisták már tudják mi a dörgés a Jóbbikkal, Morvai zsidóságával és a teljes rendszer felépítésével. Nem baj, ha megfontolod, amit itt olvasol és nem ragadsz le Lévai Gyuri magyarázatánál. Gergõ, nem szégyen az, ha nem tudsz, de ha tudhatsz és úgy nem akarsz, az már igen! Ha hiszed, ha nem, sok komoly és mindenre elszánt ismerek személyesen és velük együtt ott leszek akkor és ahol kell. De nem gázt szívni!
Ajánlatom: szedd össze azokat, akik számítanak közületek- Toró is jöhet-, s kérdezzetek, amit akarok! Eddig ez a módszer vezetett eredményre. Ha nem jön ez össze, akkor nézd el nekem és akik még ezt a szintet "kultiválják", hogy nem megyünk el szó nélkül semmi mellett, amit a nemzet érdekében nélkülözhetetlennek tartunk.
Apropó, ha már NBH-ztál te is. Tudtad, hogy A Gój motorosok vezetõje, Mészáros Imre aktív NBH-s alezredes? A rendszernemváltáskor még a CIA foglalkoztatta, s gondolom ez a praxis ma is megmaradt, de a CIA=Mossad.
Ugye nem gyanús? Ez csak egy a sok közül, amit tudnia kell még a 15 évesnek is, bár kötve hiszem, hogy tapasztalata volna ahhoz, hogy ezt a tényt kezelni is tudja a helyén.

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.
Generalasi idö: 0.09 masodperc
657,198 egyedi latogato