Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Szabadkõmûves szimbólumok a HVIM és a Szentkorona Rádió jelképeiben

A napokban egy igen érdekes vitára lettem figyelmes egy a Toroczkai és a Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom által üzemeltetett Szentkoronarádió.com oldalon az "Újra miénk lett az utca" címmel megjelent írás kommentjeiben. Valaki beírta a kommentek... közé, hogy bizony a HVIM Szabadkõmûves jelképek alá toborozza a tagságot, és az embereket, és ugyanezen Szabadkõmûves jelképek alatt tartja a szónoklatait is! Akinek ez még nem tûnt volna fel valóban így van. Még a kereszt ábrázolása sem lehet véletlen forrás:http://www.galilei.hu/sajto/ipmszabadkom.htm Ebbõl aztán keveredett némi vita és különbözõ eszmefuttatások láttak napvilágot. Rengetegen hozzászóltak a vitához. Olyannyira, hogy a Szentkorona Rádió üzemeltetõjének a HVIM-nek a vita kényelmetlenné vált, ezért törölte az összes hozzászólást, így ma már nem látható sem a vita, sem a levont, vagy levonható következtetések! Vajon miért? A vita azon tört ki, hogy a HVIM az "OMEGA" jelét használja, amely mintegy harapófogóként öleli körbe a magyar országalmát. Mint mindenki elõtt ismeretes az "OMEGA", mint jelkép a Szabadkõmûvesek egyetemes jelképei közé tartozik, õk ha egy ilyet látnak azonnal tudják, hogy egy közéjük tartozó szervezetrõl van szó. Azóta kiderült, hogy valószínûleg a HVIM jelképében szereplõ kereszt ábrázolásának típusa, mikéntje is a Szabadkõmûvességre utal, de így együtt az OMEGA és a KERESZT együttesen viszont egyértelmûen. Hasonlóan ahhoz mint amikor valaki a sátán egyetemes jelét mutogatja beszéde tartása közben. Számukra, a Szabadkõmûvesek számára ez azt jelenti, hogy általuk küldött testvérrõl, vagy létrehozott szervezetrõl van szó, amit õk kontrollálnak. Szembesítették ezzel a HVIM-et és az általa üzemeltetett Szentkorona Rádiót. A HVIM-esek próbálták a honlapon megmagyarázni a bizonyítványt, mindenkit lehülyézve, hogy elektromos ellenállás jele (ez azonban nem igaz, ennek jele az "R"), majd persze arra váltották miután leírták nekik, hogy nem a jele, hanem a mértékegysége. Aztán azzal védekeztek, hogy errõl Toroczkai nyilván nem tudott, amikor a HVIM-et alapította. Ami azért elképzelhetetlen, mert az egyik õse Tutsek vérbíró volt az 56-os perekben, azaz "értelmiségi" család sarja, így elképzelhetetlen, hogy ne tudta volna, hogy mit jelképez az általa és szervezete által választott jelkép. Többen leírták, hogy ez azért is elképzelhetetlen mert, ha valaki létrehoz egy a magyarságtudatra épülõ egyesületet, társadalmi szervezetett, nyílván olyan jelképet választ magának, amely kifejezi a szándékait, vagy szervezete szándékait, ill. irányultságát. Ezzel védekezni egyébként is amatõr dolog, mert mindenhol az interneten fellelhetõek a szabadkõmûves szimbólumok és azok magyarázatai is. A politikában valamennyire is benne levõk, vagy csak alapszinten érdeklõdõk is pontosan tudják, és ismerik ezen szimbólumok jelentését! Nem furcsa, hogy pont egy olyan, a magyarságát olyannyira hangoztató szervezet, mint a HVIM, vagy annak vezetése ezt ne tudná, vagy nem ismerné annak a szervezetnek (háttérhatalomnak) alapvetõ jelképeit, amely ellen saját állítása szerint harcol? Nyilvánvalóvá vált mindenki számára az, hogy HVIM választása nem véletlenül eshetett erre, vagy ezekre a szimbólumokra. Aztán nekem is megakadt a szemem, még egy a Szentkorona Rádiót reklámozó pólófeliraton is, amely nyomattal több típusú, színû pólót is árulnak, reklámoznak. Bizonyára mindenki ismeri, vagy feltûnt a számára a háromszögben levõ Magyar Szent Korona ábrázolása ezeken a termékeken. Mint bizonyára mindenki elõtt ismert, hogy a háromszög, ha jelképként vagy logóként használják, mint jelkép, a Szabadkõmûvesség piramis jelképe, mivel már másodszor találkoztam a Szabadkõmûvesekre utaló jelképpel, észre kellett vegyem a harmadikat is, ami egyébként mindenki szemét kiszúrja. Nekem pl. eszembe sem jutna háromszögelni a Szent Koronát. A Magyar Szent Korona nem háromszög, hanem félkör alakú! Mint az elõzõekben is említettem a "HÁROMSZÖG" mint szimbólum a Szabadkõmûvesség jelképrendszeréhez tartozik. Van a HVIM háza táján több érdekes dolog is, ami szintén megjelent az oldalon pl.: Mindenki elõtt ismert, hogy Toroczkai nem Toroczkai, hanem Tóth, csak idõközben megváltoztatta a nevét, mert nagy valószínûséggel nem felelt meg a céljainak. (Nem beszélve arról, hogy egyik õse vérbíró volt Tutsek néven az 56-os forradalom után.) forrás: wikipédia A mai Jobboldalnak hívott oldalon több olyan "személyiség" is van aki úgy váltogatja a neveit, mint az alsógatyáját, vajon véletlen lenne? Néhány név: Zazriveczbõl - Vona Lénárdból - Lenhardt Tóthból - Toroczkai Zsiga Dánielbõl - Z. Kárpát Dániel Nicolae Stefan Patrubany-ból - Patrubány Miklós stb. Ez utóbbihoz tartozik egy kis olvasnivaló is: a http://bendeguz.tk/page.php?25 ahol többek között errõl olvashatunk: A ROMÁN KOMMUNISTA PÁRT BIZALMASA VOLT ráadásul megtudhattuk, hogy egy örmény kisebbséghez tartozó Román állampolgárról van szó. Nekem pl. eszembe sem jutna, hogy megváltoztassam a nevemet. Teljes joggal felmerülhet a kérdés, hogy vajon miért volt ill. van erre szüksége egyes embereknek? Talán azért, mert ilyen nevekkel, és a nevekhez tartozó háttérrel senki nem hitte volna el róluk, hogy a hazafiak közé tartoznak? Nyilván nem azért változtattak nevet, hogy jól mutasson a munkahelyi jelentkezési lapjukon, vagy a cégekhez benyújtandó Europass Önéletrajzukon. Joggal merülhet fel mindenkiben a kérdés vajon véletlen lenne? No de ennyi? Engem mindenesetre jól elgondolkodtatott a dolog, fõleg azok után, hogy minden hozzászólást töröltek a Szentkorona Rádió üzemeltetõi, a HVIM-esek. Valamiért nem akarják, hogy kiderüljön. Vajon miért? Az már csak hab a tortán, hogy bent ülnek a parlamentben a Jobbik színeiben. Vagy ez sem véletlen? Az Illuminátusoktól jött a mindent látó szem, mint jelkép.....errõl a jelképrõl is sok minden található az interneten. Egy jellemzõ Illuminatus jelkép forrás: http://sptanacs.blog.hu/2010/11/16/az_uj_vilagrend_illuminatusok Hátha így ismerõsebb: Szemként Véletlen lenne? Ez is? Rátok bízom, döntsétek el ti! Bõvebben
készítette: Lévai György
Link

Hozzaszolasok

3328 #11 3328
- 2011. July 01. 19:51:02
Látom megrögzött összeesküvéselmélet gyártó, még ha egyes dolgokra akár rá is trafál, ezért nem folytatom a vitánkat. Az ilyen emberek mindig is voltak és lesznek is az ellenállás háza tájékán. De ha már arról beszélünk hogy ki gyanús és ki nem, akkor a kedves olvasói is elkezdhetnek gondolkodni azon, hogy egy ex-tiszt aki feszültséget szít és bomlaszt a nemzeti oldalon, az vajon nem gyanús-e? Ugye-ugye? Találgatni és vádaskodni mindenki tud! Nem áll szándékomban a jövõben reagálni ezzel a témával kapcsolatban.
2449 #12 2449
- 2011. July 01. 21:25:09
na, ha nem, hát nem...csak ne vinne másokat is magával büszke tudatlanságában a pusztulásba! PS. Az összeesküvéselméleteket nem itt gyártják. Itt az összeesküvéseket ismerik és ismertetik fel. ez csak nem baj?Cool
1410 #13 1410
- 2011. July 02. 07:04:56
"Ajánlatom: szedd össze azokat, akik számítanak közületek- Toró is jöhet-, s kérdezzetek, amit akarok!"
Szerintem meg erre kelett volna válaszolni, de az ilyen felhívásra eddig nem sok "szervezet vezetõje" volt képes ha jól emlékszem pedig a lehetõség mindig meg volt rá adva legalább is Imre részérõl.
Ha nem beszélünk valamirõl az nincs is! Errõl mindig az agyhalott jut eszembe akit fel szeretnék ébreszteni de nem kér belõle mert neki jó a mocsokban derékig dagonyázni. Csak a szeneslapáttal tarkónvágva lehet majd segíteni rajtuk, nem kicsit fog fájni az egyszerre rázúduló igazsághalmaz! De ugye én szóltamangyal
2 #14 Olvaso
- 2011. July 02. 07:41:18
Gergõ, megértem, hogy menekülsz, de becsületedre legyen mondva, ha te ott elnökölsz, akkor nem csodálkozom azon, hogy aki rád figyel, mennyire tudatlan marad. Mond csak! Olvasod te a Toró lapját egyátalán? Néha majdnem jókat is ír. Korábban a mossados rendõrökrõl is firkált valamit. Vagy ott van Toró mentora, Siklósi is. András szavaira azért figyelj, ha már ott ültök egymás mellett!
Ez tõle van:
"zek kapcsán azt szûrtem le, hogy bár tematikájukban roppant változatosak voltak, szinte semmit sem szóltak arról, hogy konkrétan kik és mi végbõl okozták a magyarság tragédiáját, végzetes pusztulását, s ebbõl az elviselhetetlen helyzetbõl létezik-e valamilyen kiút. Erre vonatkozó reális, világos eligazítást csupán jómagam és Posta Imre adtunk. A többiek csak kerülgették a forró kását, s valami hamis optimizmussal hitegették a közönségüket. "
http://internetfigyelo.wordpress.com/...l-keverve/
Itt van az akkori "tósztom" is. Erre mondod te, hogy összeesküvés-elmélet.
http://www.youtube.com/watch?v=3NjzQr...NjzQr4jQA8
Ha zavar az, hogy egy paraszti családból katonatisztnek sikerült "kitanulnom", s aztán meg pszichológiát is, s annak tudatában mondom, teszem amit és ahogy, az a ti dolgotok. Életem minden percével el tudok számolni annak, akinek kell, de ez maradjon köztünk. Tudod, amikor Kiss Robi mindenféle katonai tapasztalat, vezetõi jogosítvány nélkül lehetett a militánsnak beharangozott Gárda parancsnoka, akkor sokan megértették, hogy azért van ott, hogy ne lehessen megvalósítani még véletlenül sem a "nemzeti oldal" érdekérvényesítését. Úgy látom ez nálatok is így van, de sajnálom azokat, akiket kivisztek és belevisztek tudatlanul olyasmibe, amirõl neked sincs fogalmad.
Az ajánlatom áll és a tudatlanság nem áldásos!
Ha sikerült szembesíteni a korlátaiddal, akkor az eshet rosszul, de ha már bomlasztásról beszélsz, akkor megjegyzem, hogy azt a káosz és "ideológiai téveszmét" megbontani, ami sokak fejében úgy van, mint "nemzeti oldal" kifejezetten hasznos tevékenység, bár van aki keményebb dió, ezt megértem.
Hallgass gabeszre, bár nyilvánvaló, hogy Toró szólni fog (vagy már szólt is), hogy fejezd be az itteni társalgást, mert még rájöhettek arra, hogy gondolkodni alapvetõen jó, bár fájdalmas dolog.
3394 #15 3394
- 2011. July 26. 15:30:18
Üdv, mi érdekelne?

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.
Generalasi idö: 0.13 masodperc
657,091 egyedi latogato