Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Feldmájer és a genetika

Valahogy mindig feláll a szõr a hátamon (sokan tudják, és lehet, hogy látszik is rajtam, ha zavarnak a kijelentéseik?), amikor Feldmájer, vagy Salamon Berkowicz közös eredetünkrõl, vagy esetleges genetikai rokonságunkról tájékoztatja a nagyérdemût! Berkowicz már korábban is azt állította, hogy a "zsidónak" tartott kazár fajtája, hamarább érkezett a Kárpát-medencébe, mint a Hun-Magyar-Székely-Avar "honfoglalók", és Árpádot is meggyanúsítja holmi "apasági keresettel"! Ám mit tesz ilyenkor a "felvilágosult" "gyerektartás" veszélyeinek kitett áldozat? DNS vizsgálatot kér! A vizsgálatot nem mi kértük ugyan, hanem a keresetet benyújtók, de mellényúltak!
Nézzük mi rejlik a narancsos béka bõre alatt, vagyis mit mutat a DNS vizsgálat:




Elõször a nyílvánosan a saját kazár-zsidó genetikai egyezésükkel buktak meg, majd a kazár-magyar rokonsággal is (bár lehet, hogy Árpád is hozott a Kárpát-medencébe kazárokat a nyereg alatt puhítva)! A 2007-es kazár (askenázi) DNS vizsgálatok egyértelmûen kimutatták a belterjességet, ami a csak nõ útján tovább öröklõdõ mitokondriális DNS egyezésekkel mutatta ki, hogy minden askenázi hat, õskazár anyára vezethetõ vissza, ahogy állítólag a hitvezetõik is ugyanannak féri vérvonalnak a leszármazottjai. Keveredés csak nyomokban észlelhetõ Európa népeivel, ami olyan szintû, mint a szefardokkal való "rokonságuk", vagyis csekély mértékû!
"Az utóbbi két évtizedben a genetika rendkívül sokat fejlõdött. Az eredmények egyre megbízhatóbbak lettek, az elvégzett vizsgálatok száma pedig nagyságrendekkel nõtt a korábbiakhoz képest. Mindez bennünket, magyarokat is érint, mert ugyan a hazai források ezen a területen is szûkösek, de a nagy nemzetközi populációgenetikai vizsgálatokba legtöbbször minket is bevontak. Ezek révén egyre több adat áll a rendelkezésünkre. Sokaknak talán meglepõ, de ezek az adatok éles ellentétben állnak "hivatalos" történelmünkkel. A genetikai vizsgálatok ugyanis egyáltalán nem igazolják se "finnugor", se "török" eredetünket. Azért nem, mert mi nem vagyunk se finnugorok, se törökök, és a genetika a finnugrizmussal és a turkológiával ellentétben valódi tudomány.
A külföldi vizsgálatok közül a legismertebb a Semino-féle, 2000-ben elvégzett sorozat, mondhatni mérföldkõ a nemzetközi összehasonlítások területén. Az általuk elvégzett Y-kromoszómás vizsgálatok szerint: "A magyar férfiak 60 %-a az EU-19-es - õskõkorszakbeli - õsapa leszármazottja. ...A magyar férfiak további 13,3 %-a az EU-18, 11 %-a az EU-7, és 8,9 %-a az EU-4 õsapa utóda. Mindez azt jelentheti, hogy a jelenlegi magyar férfiak 93,3 %-a négy õsapától ered, és 73,3 %-a már az õskõkorszakban itt élt férfiak utódja." (Dr. Czeizel Endre: A magyarság genetikája 235. oldal, 3. bekezdés.)

További fontos megállapítása volt a Semino-féle vizsgálatnak az, hogy az urali népekre jellemzõ TAT (EU13+EU14) a magyarokból teljesen hiányzik!
Szabó István Mihály a következõképpen kommentálta mindezt:

"2000-ben, a világ egyik legautentikusabbnak elismert folyóiratában, az USA-ban megjelenõ Science-ben, Semino és 16 genetikus munkatársa közös közleményt tettek közzé. Kiterjedt összehasonlító populációgenetikai vizsgálataik alapján állást foglaltak az európai népek genetikai rokonsági kapcsolatairól... E vizsgálatok keretében, reprezentatív mintákon, genetikailag a magyar népességet is elemezték.
Népünk vonatkozásában az alábbi megállapításokat tették:
1. A magyar nép õsei a napjainktól számított 40-35 ezer évvel ezelõtt Európában elsõnek megjelent europoid õstelepesek között voltak.
2. A magyar nép populációgenetikai szempontból ma Európa egyik legkarakterisztikusabban elhatárolható népessége (amire az Eu19 haplotípus - õskõkori genetikai marker - igen magas, kontinensünk népei között a magyarokban legmagasabb százalékarányban kimutatható jelenléte utal).
3. A magyar nép legközelebbi - genetikai szinten igazolható - rokonai a lengyel, az ukrán, továbbá a horvát nép.
Semino és társainak közlése az elsõ olyan nyugat-európai tudósoktól származó kollektív állásfoglalás, mely a magyarság õseurópai származását ismeri el."
Seminoék eredményeit persze máig kétségbe vonják azok, akik másra számítottak, de a késõbbi vizsgálatok csak megerõsítették õket.
"Luigi Luca Cavalli-Sforza volt az elsõ genetikus, aki a magyarság összetételéhez szólt hozzá. Fontos az a megfigyelése, hogy a magyar nyelv finnugor eredete és a mai nép európai jellegû genetikai összetétele eltér egymástól..." - írja a Magyar Tudomány 2008. októberi száma.
"A genetikusok a magyarok esetében tudnak arról a látszólagos ellentmondásról, hogy míg a nyelvük és eredetük nem-indoeurópai, a genetikai összetételük viszont európai... Elgondolkodtató, hogy az EU19 marker a magyarokat a lengyelországi és ukrajnai recens népességhez kapcsolja (Semino et al., 2000; Bosch et al., 2006), márpedig azt komolyan senki sem gondolná, hogy a magyarok lengyel vagy ukrán, vagy fordítva: a lengyelek és az ukránok magyar származásúak volnának."
Itt most célszerû megállni, és a tényeket elválasztani a szövegkörnyezettõl. Az ugyanis - feltehetõen szándékosan - vakvágányra tereli a lényeget! Genetikailag olyan, hogy "indoeurópai" nem létezik. Nincs "szláv" sem, csak "európai" - értik ez alatt éppen a magyarságra legjellemzõbb haplotípusok csoportjával jellemezhetõ népeket. Ezzel szemben az idézett szöveg azt sugallja, hogy nyelvünk és eredetünk mégsem európai, azaz mi valójában nem Európából származunk. Vegyük észre: ez csak az eddig hirdetett hamis történelem állítása, ami - ha jól figyeltünk - éppen most cáfoltatott meg! Kiderült ugyanis, hogy a mai magyar nép genetikailag európai, sõt, "õseurópai". (Természetesen a nyelvünk is az, de errõl majd késõbb.)
"Elgondolkodtató, hogy az EU19 marker a magyarokat a lengyelországi és ukrajnai recens népességhez kapcsolja..." (Itt valamiért kihagyták a horvátokat, az osztrákokat, a szerbeket és a szlovákokat.) Bizony, elgondolkodtató! De ha már tudjuk, hogy õshonosak vagyunk a Kárpát-medencében, és hogy az újkõkori õseink innen terjeszkedve népesítették be a környezõ területeket is, akkor ez nem is annyira meglepõ, mint inkább magától értetõdõ! Hozzájuk tartozunk, pontosabban õk hozzánk. Legközelebbi genetikai rokonaink, és ezt nem lehet semmiféle ázsiai magyar betolakodással megmagyarázni! Ha mi onnan jöttünk volna, akkor nekik is onnan kellett volna jönniük. Ha viszont õk nem, akkor mi sem! Ezt diktálja a tiszta logika.
A Magyar Tudomány szerkesztõi ezúttal is élnek a régi finnugrista módszerrel: a más véleményen lévõk szájába adnak egy állítást, amit aztán õk maguk cáfolnak, miközben igyekeznek nevetségessé tenni "ellenfeleiket". Ezzel itt egyúttal meg is kérdõjelezik a kényszerûen beismert tényt: "...márpedig azt komolyan senki sem gondolná, hogy a magyarok lengyel vagy ukrán, vagy fordítva: a lengyelek és az ukránok magyar származásúak volnának." Olyannyira nem, hogy ezt nem is állította senki. Ami viszont a közös génekbõl feltétlenül következik az az, hogy ezek a népek és a magyarok részben közös õsöktõl származnak.
Nézzük ezek után a hazai vizsgálatokat! Hazai kutatóink kezdetben mindenáron a honfoglalók csontjaiból akarták meghatározni a magyar géneket. (Az "urali gén" megtalálására úgy nyilván több esélyük volt, õk pedig mindenáron azt keresték. Persze, õk sem találták.) Nyilvánvaló azonban, hogy ha mi, mai magyarok valóban a saját õseinket keressük, akkor mindenekelõtt a saját jellemzõinket kell meghatároznunk, azokból kell kiindulnunk! Már csak azért is, mert nem kizárólag a honfoglalók utódai vagyunk, ezt már régen tisztáztuk. És hogy az eredményeket ne lehessen félremagyarázni, szögezzük le azt is: géneket nem lehet "kölcsönözni", "átvenni", stb., csak és kizárólag örökölni! Azok teljes egészében a valódi õseink hagyatékai. Leegyszerûsítve és megfordítva a képletet azt is mondhatjuk, hogy amilyenek mi vagyunk, olyanoknak kellett lennie az õseinknek is. (Ezért is nem lehettek alacsony termetû, görbe lábú mongolidok.)
"A recens minták azt mutatják, hogy a 132 magyarországi és 99 székelyföldi férfitól, valamint ugyanolyan 113, illetve 84 nõtõl nyert minta összetétele nem különbözik egymástól, és valamennyiüknek jó kilenctizede az európai õslakosságéval egyezik meg. Ez egyértelmûen a mai magyarság genetikailag európai eredetét jelzi." - olvashatjuk a Magyar Tudomány említett számában. Fontos észrevenni: a székely és a magyar nem különbözik egymástól!
"Súlyos történeti következtetést készít elõ a körülmény, hogy a Raskó és csoportja által sikeresen izolált 27 db 10-11. sz.-i genetikai mintán belül az egyik legjelentõsebb csoportot az európai lakosság legõsibb rétegére utaló markerek jelentik, s mindössze két egyéné mutat ázsiai eredetet. ...Tehát a mai magyarság szerológiai, és genetikai összetételében egyértelmûen kimutatott európai jelleg, ugyanakkor az ázsiainak hiánya nem egyedül az eltelt ezer év keveredéseinek köszönhetõ, hanem már a honfoglalás- és Szent István-kori Magyarország lakossága is szinte kizárólag biológiailag európai eredetûekbõl állt."
Hogy is van ez?
"...a Kárpát-medencébe érkezõ ázsiai eredetû csoportok genetikai lenyomata természetes módon kihígulhatott. Kérdés azonban, hogy ez a hígulási folyamat egyenletes módon, évszázadonként csökkenõ tendenciát mutatva ment végbe, vagy már az Árpád-kor elsõ évszázadának végére minimálisra csökkent az ázsiai eredetû népességcsoportok aránya. Ez utóbbi esetben ugyanis arra a következtetésre kell jutnunk, hogy a Kárpát-medence népessége nagyságrendileg múlta felül az újonnan érkezõk számát..."
Igen, errõl van szó. A Kárpát-medence lakossága nagyságrendileg múlta felül a honfoglalók számát, ezért a mai magyarság õseinek is elsõsorban õket kell tekintenünk. Ne tagadjuk meg azért Árpád népét sem! Ázsiai eredetük máig is csak hipotézis, lehet hogy tévedés, és így könnyen elõfordulhat, hogy csak ezért nem találják genetikai nyomaikat! Talán õk is csak hazatértek õseik földjére..." (Tóth Imre)
Ezek után a tanúlságot is levonhatjuk: Történelmet lehet lopni, elcsalni, idõlegesen megmásítani, elhallgatni, meg lehet hamísítani a származási és állampolgársági okiratokat, de ha kiássuk Feldmájer õseit (már a DNS-t is próbálják hamisítani, bár egyenlõre még csak tetthelyekre csempészik), a DNS vizsgálat megmutatja kiktõl származik!

Hozzaszolasok

1184 #21 1184
- 2010. August 11. 19:16:50
658 #22 658
- 2010. August 11. 22:32:09
Amikor egy faj genetikailag, és erre való hivatkozással akarja kisajátítatni más népek életterét, az elsõ fegyver, hogy a kiválasztottságának alapjait kell megingatni, és ezzel a magukba vetett hitüket is (mi nem vagyunk rászorulva arra, hogy az Õ eszközeikkel, vagyis hazugságok terjesztésével, hamisítással tegyük ezt)! Ha nem vették volna észre egyesek, háború van!

- az elsõ fegyver lehet az ellenünk fordított. Ebben egyetértek.
- az igazság kimondása nem hozható azonosságba a hazugságok terjesztésével, a hamisítással.
- Háború van, de az nem jelenti azt, hogy csak az ellenfél által kijelölt fegyvereket használhatjuk.

szellemi közösségbõl nem lesz testvériség

- ha ezt be tudjuk bizonyítani, akkor minek ehhez genetika?

Mártíromságot kell vállalni a hóhéraitok "befogadása" érdekében?

- Nem errõl van szó, hanem arról, hogy egyértelmûen ki kell jelenteni, hogy genetikázhatnak ahogy akarnak, nem attól zsidók hogy hová születtek, hanem attól, ahogyan gondolkodnak és viselkednek. Nem arról van szó, hogy meg kell bocsájtani az ellenünk vétkezõknek, hanem arról, hogy nem skatulyázhatunk be származási alapon senkit egy szellemi közösségbe, ahogy nem vagyunk hajlandók vérségi köteléknek sem elfogadni azt, hogy valamikor esetleg ugyanannak a sztyeppei játszótérnek voltunk szereplõi.

de ez nem érvényes a kazárra, zsidóra! (befogadó jelleg)

- egyetértünk. Ezt a befogadásra való képtelenségüket igyekeznek a származási vonalak emlegetésével elfedni.

Ez nem "szellemi kötés", hanem natúr, bárkin, nyereségvágyból elkövethetõ rablógyilkosság

- a szezont a fazonnal nem kell szembeállítani, mert nem egy kategória! Almát az almával hasonlítsd! A szellemi kötést az azonos értékrend, vallás, szokások, más népek lenézése jelenti. A rablóknak szokása az osztozkodás elõtt a vetélytársak kiirtása. Ez a szokásuk nem kérdõjelezi meg az azonos értékrendet.
118 #23 118
- 2010. August 11. 22:35:10
A ZMTE jelentés nem adja meg a mérési táblázatot, és a jégkorszaki menedékhelyek meghatározásánál, az eredeti jelentés is figyelmen kívül hagyja a geothermikus tevékenységeket, ami ukrajnáról a Kárpát-medencére helyezi át a jégkorszaki menedék helyszínét.

www.fokiingatlan.com/Kepek/DNS2000.jpg


"az igazság kimondása nem hozható azonosságba a hazugságok terjesztésével, a hamisítással." - amirõl írtam, az nem azonosság, hanem ellentét.
"- Háború van, de az nem jelenti azt, hogy csak az ellenfél által kijelölt fegyvereket használhatjuk." - ezt senki sem állította, és nem is állnak rendelkezésünkre olyan fegyverek, mint az ellenségnek, de engedtessék meg, hogy hitük alapját támadjuk, mert nem véletlenül találták ki a "holokauszt vallást" és a cionizmust, a régi, megkopott talmudista felsõbbrendûdégi komplexusuk ébrentartására.
"szellemi közösségbõl nem lesz testvériség" - de a folytatás is lényeges "(fõleg genetikai, vagy másnéven, vérségi sem..." - mivel ez fõleg az askenáziak esetében igaz, még nem askenázi hittársaikkal sem keverednek zárt közösségeikben!
A skatulyázásról: Hogy döntöd el, hogy át fognak-e verni? Ha átlagban százból 99 átver, fogsz-e hinni az ötvenedik átverés után az egyetlen becsületesnek?
"szezon és fazon összetévesztésrõl" csak erkölcsi, morális és etikai alapok minimális megléte esetén beszélhetünk! Egy összekötõ erõ van, ahogy a cigánynál is: a közös ellenség létezése. Ha létezne szellemi kötés, kötõdés, nem irtanák egymást is a pénzért, hatalomért, ellenség híjján. Magyarul, ha van szellemi kötõdésed, esetleg identitásod is, akkor vannak erkölcsi normatíváid, gátjaid is! Akiknek kizárólag egy irányba van "szellemi kötõdése" (pénz és hatalom), az nem riad vissza semmitõl, akár faj, vagy hitbéli társa feláldozásától sem, a haszon reményében (jobb egy kárpótlás ma, mint holnap egy szegény "rokon", vagy "barát", esetleg egy éhes száj). Ezért azonos szellemi kötõdés nélkül, vagy azt mímelve, az értékrendjük! Amúgy szövegkörnyezetébõl ragadtad ki az idézetet! Ben Gurion jól tudta, hogy a háborúban elpusztuló zsidók kiváló alapot teremtenek a késõbbi holokauszt dogma beindításához, és a kárpótlások kiköveteléséhez! Ezt közvetett gyilkosságra való felbujtásnak szokás nevezni, és ha nyereségvágyból csinálják, akkor rablógyilkosságra való felbujtásnak is! A nullát bármilyen pozítív értékkel és jellemzõvel hasonlítod össze, bármi több tõle, mert nincs összehasonlítási alap. Ben Gurionnak, vagy Kesztnernek is ez volt a "szellemi kötõdése", és nem csak nekik!
59 #24 59
- 2010. August 12. 01:26:01
HEHE. Mennyit össze (vissza) bírtok írkálni ? Smile

Inkább ezt sasoljátok meg : xfactor-hu.info/wp-content/uploads/2010/04/xfaktor-valogatas.jpg

X-factor. Ez ám a valami. Világméretû néphülyítés.(Tehetségkutatásnak álcázva)

Nagy Feró például szerintetek zsidó ? Mert szerintem nem. Csak egy .... (az amire gondolok). Egy olyan fazon aki pénzért eladta a lelkét. Mint a Beatles meg még ki tudja hányan még ?

A rock-zene és általában a zene a sátánisták kezében van. (Persze nem minden zenekar sátánista, de azokról általában nem is hallunk egy szót sem, mivel reklámot nem is kapnak. akiket reklámoznak az gyanús!) Mint ahogy a média is. Ez nem a zsidókról szól! A zsidók csak egy eszköz (a sok közül) A sátánizmus ott is hódít ahol egy darab zsidó nem él és nem is élt.

Az persze tény, hogy a zsidók között elég sok a sátánista (vagy az istentelen). Fõleg a kabbalisták és a talmudisták. De más naciók között is akad bõven ilyen. Zsidók nélkül is a sátánista erõk uralkodnának. Nekik ehhez nem sok közük van. Vagyis inkább úgy fogalmazom meg, hogy ez nem a zsidók miatt van. Õk csak eszközök.

Persze sok zsidó lett Isten helyett a sátán szolgája. De nem mindenki. Sõt. Inkább kevesebben vannak akik a sátánt követik. A baj az, hogy általában a zsidó vezetõk ilyenek (de nem mind) és a tömegek meg õket követik. de ez a nem zsidóknál éppen ugyanígy van!

Nézzétek meg a magyarokat : Ugyanúgy viselkednek mint a zsidók : sátánista vezetõket követnek. Mivel meg vannak tévesztve és meg vannak erõsen vezetve.

Engem nem a zsidók beszivárgása aggaszt, hanem a magyar (vagy ugynevezett magyar) õslakosság folyamatos elhülyülése és elfajzása. Ha ezt nem állítjuk meg, akkor mindegy, hogy ki jön ide. Nemsoká csak egy zombi csorda lesz itt (helyettünk).

Nem kéne e Feldmájerrel és az idióta kijelentéseivel foglalkozni. Ki nem szarja le, hogy miket képzelegnek és hazudoznak ? Ne ezen rágódjunk!

Azon töprengjünk inkább, hogy ezt az X-factort hogy tárjuk a magyar emberek elé, hogy megláthassák benne azt ami. Az idiotizmus nagyon terjed.
Ma végigjöttem két éjszakai járaton és a hülyeség már szinte fájt! Nagyon szomorú a helyzet! Irtóra messze vagyunk még a szebb jövõtõl...
1685 #25 1685
- 2010. August 12. 04:23:08
Zsinagóga nem hasonlít a Jurtához! Talmud nem egyezik az Arvisurákkal! Jézus Párthus Herceg! A talmud mennyire egyeztethetõ össze az Univerzum Törvényeivel! Miért írták át a valós bibliai történéseket? Kik ezek? Honnan Jöttek? Milyen szándékuk van? Miért Hazudnak!! Mikor állnak be a Sorba! Aranylemezeken szerintem teljesen más van felírva a zsidókkal kapcsolatba! Boszniai piramis Zsinagóga?
71 #26 71
- 2010. August 12. 06:49:13
Az eredeti cikk 2 éves!
Igazad van bukovinai:

"Nézzétek meg a magyarokat : Ugyanúgy viselkednek mint a zsidók..."
"
Engem nem a zsidók beszivárgása aggaszt, hanem a magyar (vagy ugynevezett magyar) õslakosság folyamatos elhülyülése és elfajzása. Ha ezt nem állítjuk meg, akkor mindegy, hogy ki jön ide."
" Nem kéne e Feldmájerrel és az idióta kijelentéseivel foglalkozni. Ki nem szarja le, hogy miket képzelegnek és hazudoznak ? Ne ezen rágódjunk!"

[color=#ff0000]Pár napja volt szó a kimondott szavak erejérõl.
Beszéljünk arról, amit akarunk és ne az ellenkezõjérõl!
[/color]
32 #27 32
- 2010. August 12. 07:42:45
Nagy Feró szerintem sem sátánista, csak simán hülye. A város tele van az x-faktor reklámozásával az abban szereplõk arcával, kezüket X-re formálva. Nagy Feró a sátán jelét mutatja. Szerintem nincs is tisztában vele, hogy mit mutat, illetve ha megkérdeznénk azt válaszólná, hogy ez mind nem számít!
935 #28 935
- 2010. August 12. 08:22:02
Ez a retek nagy fero és a keresztes ildikó zsidócsahosok!(másként sábeszgoj.alább a cikk linkje)
A többi x faktoros meg zsidó!

A "magyarjaink" akkor vesznek el számunkra amikor behódolnak a holokamunak!
Mert akkor már minden megy a zsidó parazitáink elvárása szerint.

Parazitáinkról a részletes leírások.
Iskolai kötelezõ tananyag mindkettõ.
Ami büszkeségre ad ismét okot, Kiss Sándor mindezt 1921-22.-ben írta.

Kiss Sándor:zsidó fajiság Magyar fajiság
http://betiltva.com/files/kiss.php


Eustace Mullins: A biológiai zsidó
http://www.angelfire.com/zine2/judeolog/shahak/tbjhu1.htm

Kiss Sándor:A zsidócsahos
http://kitartas.mozgalom.org/publikaciok/zsidocsahos?page=15&quicktabs_1=0

A szittya szakértõ könyve.

Dr.Mihály Ferenc:Kiáltónak szava

http://www.angelfire.com/realm3/hmult/IIvh/kialto.htm


gyuszuSS
25 #29 25
- 2010. August 12. 08:23:10
Kedves Tulok!

A véleményed sok mindenben helytálló.
De, "Ezért akarják kiirtani Európa többi népeit..."

Egy parazita célja nem feltétlenül a gazda test elpusztítása. Ez bekövetkezhet, sõt a történelem utolsó 5ezer évében be is következett számtalanszor mint "mellékes eredmény"!

Magyarországon sikerült egy nekik ideális helyzetet teremteni. A gazda test elgyengült, elhülyült. A Kárpát-medence nemzetteremtõ ereje csak akkor érvényesülhet, ha benne nemzetteremtõ nemzet van.

Tigris és az Eufrátesz között, Mezopotámia is nemzetteremtõ hely volt, ma sivatag. Kettõn áll a vásár.
59 #30 59
- 2010. August 12. 11:16:03
vmari : Nem csak a kimondott szónak van ereje. A gondolatnak is elképesztõ ereje van.

Hogy is mondta József Atilla ?

"Õs patkány terjeszt kórt miköztünk,
a meg nem gondolt gondolat,
belezabál, amit kifõztünk,
s emberbõl emberbe szalad.
Miatta nem tudja a részeg,
ha kedvét pezsgõbe öli,
hogy iszonyodó kis szegények
üres levesét hörpöli."

...

Beírásainkkal egymás gondolataira is erõsen hatunk! Úgymond szuggeráljuk egymás gondolatait. akarva, akaratlanul. Manipuláljuk egymást.

Vannak akik ezt magas szinten ûzik és vannak akik pedig csak tudatlanul (vagy akaratlanul) ontják ide a negatív marhaságokat. Aki nem figyel eléggé azt könnyen elviszik a gondolatok olyan irányba ahol semmi keresnivalója nem lenne egyébként... Olyanon fog agyalni aminek semmi értelme és az értelmes dolgokra nem marad ideje.

Nem a "mit tegyünk"-ön fog töprengeni, hanem belesüpped a kilátástalanságba vagy elszakad a cérnája. Vagy pedig olyanon töri a fejét ami egy cseppet se viszi elõre az ügyeket.

Már mondtam : harc van! Vértezzük fel magunkat az ilyenfajta szándékos vagy akaratlan félrevezetõ gondolatoktól. Koncentráljunk a lényegre : MIT KELL CSINÁLNI. Errõl beszéljünk és ez ügyben tevékenykedjünk.

Aki nem errõl beszél az csak altat minket és az idõnket akarja vesztegetni. Védekezni ellene igen egyszerû : Hagyjuk figyelmen kívül amit beír és így nem éri el a célját.

Próbálom keresni azokat a hozzászólásokat amik ELÕRE viszik az ügyet. NEM nagyon találok ilyet!
A gittet rágni már eleget rágtuk. Tovább kéne már lépni. Ezt ne várjátok a másiktól ezt saját magatoktól várjátok. Kezdjünk el ide is elõremutató dolgokat beírni mindenki épülésére és a rágódást hagyjuk másokra...

Persze nem muszáj! Ez csak egy gondolat volt.

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés

Csak regisztralt tagok Értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztr?lj.

Még nem értékelték
Generalasi idö: 0.05 masodperc
635,040 egyedi latogato