Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

A Magyar természetvallásról és a magyarokról

Az õs-magyar természetvallás, más néven pogány vallás, teljesen õsibb és eredetibb bármely más manapság elterjesztett és divatos judeo-keresztény vallási irányzatnál. Jó tudni azt is, hogy vannak még közöttünk magyarnak való emberek, akik nem hagyják elveszni a nagyobb részben már elpusztított, eredeti nemzeti értékeinket, közöttük azt a szépséges, és értékes természet vallást, amit pogány vallásnak is nevezünk, mert ez minden más egyébtõl – ami vallás, vagy hit, különbözik.

A régi már sokszor felvetett kérdés, miért is történtek az események úgy a magyar történelemben, ahogy történtek, és kik voltak azok a személyek, akiket ezzel kapcsolatosan hibáztatni lehet?.. Az én megítélésem szerint minden bajunk, de országunknak is, akkor kezdõdött, amikor az erõszakolt kereszténységet megpróbálták elfogadtatni a néppel, de a nemzettel is.!. A nemzetbõl akkor egy részt, egy puhábbat, gyors megalkuvóvá tettek, õk bizonyára féltették birtokukat és vagyonukat. A népi rész amint tudjuk is, sokáig kitartott, olyan remek magyar emberrel mint a vezérük, Vata, kinek fia is vezérelt pogány lázadást, forradalmat. Az elsõ, és elítélendõ személy Géza nagyfejedelem volt, aki gyalázatos módon térítõ fekete csuhásokat kért a "nagy" Ottó-tól, és bár kemény rendeletek készültek az elfogadtatáshoz, a nép nem kért belõle, és csak nagy sokára sikerült az ezzel kapcsolatos lázadásokat leverni. Ez viszont azt a helyzetet hozta létre, hogy végül is a magyar a „magyar”-ral szembehelyezkedett, és többé már nem állt helyre a régi rend és béke.. Sajnos ez mind a mai napig fennáll, még szûkebb körben, még homogénebbnek nevezhetõ közösségekben is megvan ez az állandó konfliktuskeresés. Még itt is, ezen az oldalon is rengeteg a mindig mindenben csak hibát keresõ, szõrszálhasogató kritikus, a minden mondatot és szót ízekre szedõ hiéna. Pedig nem kellene egyáltalán az, hogy így legyen, hiszen kevesen vagyunk és össze kell tartanunk, ahhoz, hogy fennmaradjunk. Ezért inkább mindenben a pozitív kapcsolódási pontokat kell keresnünk, és nem a negatívakat. Tehát nem Turáni átkot kell egyeseknek emlegetni, hanem az éppen az elõbb leírtakat. A másik személy Vajk, az elõbb említett fia, aki még mélyebbre süllyedt az idegenek által készített posványba, és akinél kiteljesedett a rombolás, a romlasztás teljes mértéke. Pusztíttatta mind az olyan értékeket, ami a múltra emlékeztethetett, mert ez volt az idegenek kedvére való. Ebbõl az kerekedett ki, amit úgy hangoztattak, hogy egy évezreden át védték a nyugati kereszténységet, és a kultúrájukat.. Pedig Magyarország még a középkorban is egy kiemelkedõ és központi ország volt Európában, ahol remek volt a kultúra, a mezõgazdaság, a kézmûvesipar, finomak az ételek és jók a borok. Egy híressé vált középkori mondás is ezt bizonyítja, amely így szólt: "Extra Hungariam non est vita, si est vita, non est ita" -- "Magyarországon kívül nincs élet, de van élet, csak nem olyan"..

Tehát minden bajunk ott, akkor, a ránk erõltetett, erõszakolt kereszténységgel kezdõdött, amelyet megpróbálták elfogadtatni velünk több-kevesebb sikerrel.. A római katolikus egyház az egyedüli igaznak és csalhatatlannak tartja és mondja is ki magát. A római katolikus dogmákkal sosem volt szabad vitatkozni a történelem folyamán és megkérdõjelezni azokat, mert az illetõt eretnekség vádjával könnyen máglyahalálra ítélték, vagy egyszerûen csak kivégezték. Róma püspökei már az egyház elsõ századaiban is birtokolták azt a lelki hatalmat, amelyet akkor maguknak igényeltek. Szükség volt azonban arra, hogy ennek az állításnak valamiképpen hitelt szerezzenek. A hazugság atyja szívesen szolgált indítvánnyal. A szerzetesek hamis õsi iratokat gyártottak. Azelõtt soha nem hallott zsinati rendeletek kerültek elõ, amelyek szerint a pápának a legrégibb idõktõl kezdve egyetemes érvényû fõ hatalma van. És az igazságot megtagadó egyház mohón kapott ezeken a csalásokon. A római katolikusok már hosszú ideje Jézusnak a Máté által feljegyzett szavaival támasztják alá állításukat, hogy Krisztus utóda Péter, Krisztus Péterben alapozta meg egyházát. Itt ez áll: "Te Péter vagy, én pedig e sziklára fogom építeni a gyülekezetemet. E szavakat még sok helyre fel is vésték, fel is írták: "Tu es Petrus - Te Péter vagy a kõszikla". Pedig valójában Péter sosem volt a római egyház feje, ezt nem bizonyítja semmi. Sem Pál, sem János apostol könyveiben nem szerepel ez, egyikben sem említi, hogy a római gyülekezet lenne a legkiemelkedõbb, és olyan vezetõre sem utal, aki Péter állítólagos utódaként a legfõbb hatalmat gyakorolná. Sem a biblia, sem a történelem nem támasztja alá ezt az állítást, hogy Péter volt a római gyülekezet elsõ püspöke. Még csak az a szó, hogy katolikus, és az sem, hogy pápa nem fordul elõ a bibliában egyetlen egyszer sem, sehol sem. Attól, aki "Jézus Krisztus" földi helytartójának és "Szent Péter utódának" nevezi magát, joggal várhatjuk el, hogy kövesse Krisztus és Péter példáját és tanításait. Ám ez a valóságban sosem volt így. Krisztus és Péter egyaránt becsületes, erkölcsös, jóravaló és mindig önzetlenül segítõ emberek voltak, a Pápák viszont ezt korántsem mondhatták el magukról.. X. Leó pápát egy katolikus enciklopédia így jellemzi: "Belefolyt a politikába, többször is elõnyhöz juttatta a rokonait, ismerõseit, fényûzõ és világi örömöknek hódolt, erkölcstelen volt. VI. Sándor pápát így jellemzik "Egy rendkívül becstelen ember volt, aki visszaélt a hatalmával, egyházi tisztségekkel nyerészkedett és nagyon erkölcstelenül élt". A sor még tovább folytatható, számtalan pápa tett így, akik világibbnál is világiasabb életet éltek, akiknek általában garmadával voltak törvénytelen gyerekeik mindenfelé, ez is korszakonként váltakozva. A római katolikus egyház felfogása szerint Péter alapítója és elsõ püspöke volt a római gyülekezetnek. Ennél fogva a római püspökök Péter utódainak és az egyház fejének hirdették magukat. Az egyházi hatalom mellett az államvezetési hatalmat is maguknak követelték és mindent elkövettek, hogy az államok belsõ élete az õ akaratuk szerint alakuljon. Hosszú évszázadokon keresztül e téren kisebb-nagyobb sikereket értek el. A német királyok nagy Ottó óta nagy hûbér-birtokokat adományoztak a fõpapoknak és õk maguk is nevezték ki ezen egyházi tisztségekre. A pápák viszont ragaszkodtak ahhoz, hogy a fõpapoknak maradjon meg a királytól kapott nagy földbirtokuk, de a kinevezésük egyedül a pápától függjön, vagyis, hogy egy ország hûbéres fõpapjai egy idegen pápakirálynak legyenek engedelmes szolgái. IV. Henrik és VII. Gergely harcában a pápa gyõzött. A pápai hatalom csúcspontját III. Sándor pápa érte el, aki Európa tényleges ura és parancsolója volt, megalázta kora két legnagyobb uralkodóját, I. Barbarossa Frigyes császárt és II. Henrik angol királyt.. Ekkor már nemcsak Péter utódainak, hanem egyenesen Isten és Jézus helytartóinak tekintik magukat. III. Ince mondta: „A pápa kisebb ugyan az Istennél, de nagyobb, mint egy közönséges ember.”. Hivatalos mûködésében büntetlen és csalhatatlan, mindent megítél, de õ senkitõl sem ítéltetik meg. Az egyházi és állami hatalom jelképe két kard. A „lelki” kardot az egyház kezeli, a „világi” kardot részben maga is hordozza a pápai államban, részben visszavonásig fejedelmekre bízza.

Az õs-magyar vallásunk állt az õsi és régi tudásból, tapasztalatokból, megfigyelésekbõl, mondákból, nagyban hozzáadódott a gyerekek neveléséhez is, a természet szeretet, a környezet védelme, óvása, tisztán tartása, és egyéb vonatkozásban is.. A magyar mitológia központi, teremtõ istensége az Isten, Öregisten, Atyaisten, Jóisten, vagy Aranyatyácska. Nevei a neki tulajdonított jellemzõket mutatják. Eredeti formájában nem azonos a kereszténység istenfogalmával. A Boldogasszony és a Nagyboldogasszony összetett alakja a magyar mitológiának, eredete, szerepe és értelmezése is más mint a katolikusoknál.. „A magyar õsvallás egyik fontos eleme, az életfa, vagy világfa, számos alakban jelenik meg a X. századi magyar ötvösmûvészet alkotásain. Ez az „égbenyúló fa”, amelyet a XIX–XX. századig megõriztek a magyar népmesék, a néphagyomány és a népmûvészet s a X. századi magyarság hitvilágában is központi szerepet játszott. Aligha tévedünk, ha feltesszük, hogy a honfoglaló magyarság mûvészetére oly jellemzõ „Palmettás ornamentika” alapeszméje nem más, mint az életfa megjelenítése. Néhány tárgyon oly egyértelmû a fa megjelenítése, hogy ez külön magyarázatot, vagy igazolást sem igényel. Ilyen például a sárospataki áttört nõi hajfonatdíszítõ korongokon a mitikus fa alakjának megjelenítése. A bashalmi I. temetõbõl származó szíjvégen a fa csúcsával lefelé mutat, ahogyan gyakran a szibériai sámándobokon és sziklarajzokon látjuk. Igen figyelemre méltó a kétpói csésze külsõ pereme alatt körbefutó leveles-ágas szalagdísz, amelynek középpontjában egy kis fa ábrázolását láthatjuk. A kis fa alakját az egykori mester mintha egyenesen azzal a céllal építette volna be a kompozícióba, hogy a növényi ornamentika értelmét megvilágítsa.. A természetfeletti képességû emberek között találjuk a táltost és a sámánt, akik egyes értelmezésekben ugyanazt fedik, máshol a táltos a sámánhoz hasonló, de tõle sok tekintetben különbözõ személy. A táltos és a sámán kiválasztott, általánosságban a szentség elrendelése nyomán.. A jelenben, így az elõbb leírtak tudatában szükség van a vallásunk újbóli felelevenítésére és gyakorlatára, de ez már a mai korszerûségnek megfelelõ módon és formában. Ez biztosítaná a megmaradt kicsiny magyarság továbbélését és fejlõdését. Mert ne feledjük, nem vagyunk sokan, egy kis nép vagyunk. Olyan nem létezik, hogy 10 millió, ezt csak a hazug médiák és félrevezetések állítják be, jó ha 4-5 millióan vagyunk. Ebben benne van mindenki, még a külföldön élõ magyarok is, akik régebben politikai okokból elmenekültek és elüldözöttek, manapság pedig a szegénység és a munkanélküliség elõl külföldre kivándoroltak is. Azt tudjuk, hogy sok a betelepített, a nagyon kevert, és az érdektelen is, õk nem érzik magukban a szükségességét, mert nem örököltek ilyen géneket, vagy legalább is ilyen genetikai feltöltöttséget. Azonban ez sem baj, már ezek sem olyan nagy bajok manapság, mert egy régi mondás szerint: "Non numerantur, sed poderantur" -- "Nem a mennyiség, hanem a minõség a fontos", azaz, nem számláltatnak, hanem majd megméretettnek..

Szeged, 2011. augusztus 20.

Bíró Csaba

Hozzaszolasok

670 #71 670
- 2011. August 22. 17:16:21
Anyád a fiad te sutyerák külföldre szakadt buta köcsög. Annyira primitív vagy hogy három egészséges magyar mondatot nem láttunk leírva tõled. Csodálkozom hogy nem a berögzõdött vagdaljuk össze magunkat dumával evett megint ide a fene. Azt is kikérem magamnak hogy egyáltalán leírod a nevem nem hogy hozzámázolsz. Indulj meg vissza a homályba te idegen köcsög.
658 #72 658
- 2011. August 22. 19:33:23
Kölpény - 2011 08 21 ¦ 20:48:39 írásához: a magyarság vad alanyába István idején oltották azt a -talán- nemesnek szánt hajtást, ami a késõbbi történelem folyamán a különbözõ parazitákkal és egyéb rontó hatásokkal szemben védtelenné, kiszolgáltatottá tette a nemzetet. Ez nem mond ellent István harcos és szilárd egyéniségének és feltételezett jó szándékának sem. KGE jól látja a dolgokat, ahogy Tóth Feritõl származik az oltvány hasonlata. Ettõl a szándék lehetett nemes, de a pokolba vezetõ út is jószándékkal van kikövezve. Az pedig igencsak árulkodó, hogy történelmi alkotmányunk helyreállítása érdekében fellépõ zsidó (MAZSIHISZ?) képviselõk javaslatának indoklásában (http://postaimre.euroweb4you.eu/news.php?readmore=980&c_start=10#comments) az alábbiakat írják:
"Meggyõzõdésünk, hogy az egész európai civilizáció alapját azok a tövények képezik, amelyeket a Mindenható a Színáj-hegyi kinyilatkoztatásakor adott az emberiségnek.
Ezek a törvények olyan alapértékeket fogalmaznak meg, amelyek mindmáig kihatóan meghatározzák mindennapi életünket és csak akkor várhatjuk hogy a magyar társadalom visszataláljon a helyes útra, ha ezeket az értékeket, amelyek a zsidó-keresztény kultúra alapját képezik, sajátunknak érezzük.
Ennek a ténynek oly módon kell, hogy hangot adjon az új Alkotmány, hogy annak preambulumában utalnia kell a Tízparancsolatra, arra, hogy a magyar kultúra - ami az európai kultúra szerves része - a zsidó-keresztény gyökereken alapszik, és a Magyar Állam létét, a magyarság fennmaradását az biztosította, hogy immár több mint 1000 éve,Szent István Királyunk vezetésével az itt élöket befogadták a keresztény Európába.
" Nem én mondtam. Az utolsó állítást pedig vessük össze történelmi tudásunkkal, amibõl megállapíthatjuk, hogy fennmaradásunk nem a keresztény Európa segítségével, hanem éppenhogy szándékai és tettei ellenében történt. Ezért kellett elszenvednünk tatárt, törököt, habsburgot, oroszt és galíciánert, kaptuk a két világháborút, Trianont, 56-ot, 89-et és az idei évet, szocializmust és kapitalizmust, államosítást és privatizációt, gulágot és recsket, varsói szerzõdést és európai úniót. Az külön hab a tortán, hogy még István királyunkat is megnevezik, mint érdemdús vezetõjét az 1000 évvel ezelõtti magyarságnak. nem tudom, mit fognak szólni ehhez a hívõk? Ugyanis ez tiszta beszéd, csak érteni kell! Persze, lehet feltételezni, hogy saját dícséretükkel kívánják Istvánt hitelteleníteni és így megosztani a nemzetet, de a történelmi törés akkor is tény.

SzuhaMaka véleményével kapcsolatban pedig legyen elég annak a kérdésnek felvetése, hogy vajon a Gutkeled->Báthory nemzetség milyen alapon kapott birtokot a Kárpát-medencében? Netán egy vallásháborúban kiirtott szittya család érdemén? Tehát az, hogy sok kiváló magyar család származott a késõbbiekben ezekbõl a behívott zsoldos hittérítékbõl, nem nullázza le a magyarság irtásának megtörténtét.

Zimándy - 2011 08 21 ¦ 22:23:33
"Ha Jézus nem volt zsidó (és kb. ennyi is amivel egyetértek Badinyival) akkor mi értelme judeo-kereszténységrõl beszélni?"
- Ha nálad csak ennyi a jelzõs kapcsolat lényege, akkor tényleg nincs mirõl beszélni.

Ha felül kívánunk emelkedni a megosztottságon és a múltból, -annak hiteles ismerete nélkül is- ki akarjuk hozni magunk számára az elõremutatót, az értékeset, akkor Trix gondolatmenete adhat erre lehetõséget. Ne feledjük, minél nagyobb körben vagyunk képesek tájékozódni, annál inkább képesek leszünk a lehetõ legtöbb körülmény figyelembe vételére és azok alapján megalapozottabb vélemény alkotására. Trix gondolata ehhez kínál lehetõséget.
A rovás-emlékek megsemmisítésérõl szóló rendelet hamis voltáról pedig az a véleményem, hogy minél durvább hamisítványt tárnak elénk, (egyidõben a hamisítás leleplezésével) annál alkalmasabb a figyelmet a rovás-emlékek tényleges elpusztítása felõl a hamisítás ténye felé irányítani az akció. Ezzel könnyedén lehet a lényegtelenre terelni a figyelmet, mert ehhez amúgy is szoktatva vagyunk.
2471 #73 2471
- 2011. August 22. 20:19:37
Valahol Janó igazságát érzékelem, tegnap vásároltam egy füzetet amelyben dr. Tóth József Zoltán irásai vannak a szentkoronával és Istvánnal kapcsolatban és az a Istváni és Koppányi dolog egy egészen más a király elleni puccskisérlet Okaként irja le amit mint felségárulásként toroltak meg annó.

Egyikünk sem élt, vagy ha igen hát ember mivoltunkból kifolyólag nem emlékezünk a dologra de valóban valami többszörös svédcsavar van a dologban mert sehogy nem illeszkedik......vagy olyan király volt aki az intelmeket irta iratta vagy Koppánygyilkos de a kettõ együtt nem kompatibilis.....csak erõs erõszakos agymosással amiben ált IV osztban még énis leledzettem....késõbbi órákat iskolakerüléssel törtöttem nehogy a hülyeséget turbózzampompom

SzuhaMaka irása is meggyözõ, én örülnék a teljes feltásának annak amit kikutatott..bocsi nem lustaság csak tudatlanságom okán kérném nem tudom még hol lehetne alaposan utánajárni.
Valami csunyaság van a dolgokban minthogy kb a 5-700 években vagy elõbb a Kzárok is a két keresztény egyház elõl menekülve vették fel a mózesi (akkor igy hivták) hitet amibõl mára mi is lett? cbjkv:(
1248 #74 1248
- 2011. August 22. 20:52:57
jano Smile

(Kis kiigazítást teszek amely nem neked szól személyesen, hanem mindenkinek - beleértve magamat is: a szmájli a stílusodnak szól, de annak sosem örülök, ha sértegetik emberek egymást - abszolút függetlenül attól, hogy a személyek kicsodák. Mindannyiótokat mélyen értékellek-tisztellek, akkor is,ha az adott megnyilvánulások nem mindig sikerülnek tiszteletreméltóra, ha nyilvánaló butaságok, tévedések, hibák, jellembeli gyengeségek derülnek ki a kommentelés során. De egyenlõre ez van.

Tas vezérrel egyet értek: azért vagyunk emberek, hogy ezeken a hibáinkon javítani tudjunk - elsõsorban mindenki a sajátján. Aztán meg az is az iskola része, hogy ha valaki kap egy "szájast", vagy egy nem épp kedves beszólást, azt hogyan dolgozza fel - és fel tudja e dolgozni egyáltalán. Nap mint nap mindannyian megmérettetünk - senki nem lehet kivétel. Nincs egyszemélyes igazság. Az egyszemélyes igazság védelme vezethet gazság elkövetéséhez - még ha nagyon kis gazságról is van szó. Együtt veszítettük el az igazságot, együtt is kell megtalálnunk!!! Ez a tény még nem zárja ki a hierarchikus rendet. De anarchiában nincs se hierarchikus rend, se valódi egymáshoz rendeltség (azaz: horizontalitás). Az anarchia a rend teljes hiánya, a kereszt tagadása s ezzel az emberi önvaló tagadása.


SzuhaMaka írásához megerõsítésként, egy másik forrásból idézve:

Váradi Tibor: "Isten áld meg a magyart..." ( Gondolatok a magyarság útjáról, jelenérõl, jövõjérõl )

" Krisztus elõtt is létezett kereszténység: azok az emberek, akik már Krisztus elõtt próbálták megvalósítani azt a tanítást, azt a szeretet-fokot, amit Krisztus is tanított, bizonyos szempontból már kereszténynek tekinthetõk. A magyar nép is egy õskeresztény nép volt, tehát alapvetõ tévedés az õsmagyar nép pogány mivolta, és az, hogy csak István után vette föl a kereszténységet. A magyarság Istvánnal a római típusú, Péter - féle katolikus kereszténységet vette föl. "

Továbbá: " A kereszténységnek több áramlata van, az egyik a János - kereszténység, és a Szent Korona által hordozott tanítások ezen keresztül próbálnak eljutni az emberiséghez. [ Érdekesség, hogy a koronán látható János apostol képe a legépebb az összes közül! ]
A János - kereszténység egyik nagyon szép megnyilvánulása a manicheizmus, amelyet más néven szkíta kereszténységnek is nevezhetnénk, mivel a szkíta magyaroknak több száz évig ez volt a vallása, a hite."

Aztán még ír a tatárlaki 7000 éves leletekrõl, melyek egyrészt a magasszintû vallásosság, a Boldogasszony-tisztelet és az úgynevezett 'szûzfoglalás' bizonyítékának is tartanak. A 'szûzfoglalás' lényege, hogy õs- magyarok voltak azok is, akik már több ezer évvel Krisztus elõtt a Kárpát-medencében elõször letelepedtek.

A szûzfoglalás és a 'hon-visszafoglalások' elmélete értelmében 976ban Álmos és Árpád magyarjai tértek vissza a Kárpát-medencébe, ami a 12. 'honvisszavétel', mely valójában visszaáramlás {visszajövetel} volt!"

"A Kárpát-medencébõl kiáramlott népek tizenkét nagy hullámban tértek vissza.
Az elsõ visszatérésrõl csak mitikus leírások születtek. Errõl csak annyi maradt fönt, hogy Nimród fia, illetve Nimród fiai által történt az elsõ visszaáramlás, nem sokkal az ataiszi vízözön után.
A második honvisszafoglalás Kr . e. a harmadik évezredben történt, ez volt a szkíta magyarok visszaáramlása.[...] A szkíták a magyarok egyik õsi népe.
A harmadik honvisszavétel Trója pusztulását követõen történt i.e.1250- ben, s a Trója védelmében részvevõ magyarok telepedtek vissza a medencébe. Õket két névvel említi a történelem: franko - szkíta vagy etruszk.
A negyedik visszatérés i.e. a VII. században történt. Õket agatirszeknek hívták, a magyar nép egyik ágát képezték. Aga törzseknek is nevezik õket.
Az ötödik visszaáramlásról pontos dátum nincsen, de azt tudni lehet, hogy azokat az õsagyar népeket, akik ekkor visszatértek, szarmatáknak és jászoknak hívták.
A hatodik visszatérés a pannonok visszatérése, visszaköltözése volt s hazánk ekkor vette fel a Pannónia nevet.
A hetedik visszaáramlás a palócok visszatérése, nyolcadik volt a dákok visszatérése. A kilencedik visszatérés i. sz. 373 - ban a hunok visszajövetele. 564-ben jött a tizedik hullám: az avarok- A hazánkat megszálló longobárdok elûzésére tértek vissza segítségképp az õshazába s ugyanígy i.sz. 670- ben szintén egy avar - hullám jött, de a két avarhullám között különbséget teszünk. A tizenkettedik honvisszavételnél 976-ban Álmos és Árpád magyarjai tértek vissza saját õshazájukba."

" A szkíta, agatirsz, szarmata, jász, palóc, hun, avar, mind az õsmagyar nép egy csoportját, népességét jelölõ nevek.
[...] a hun, az avar, a magyar és a szkíta népek között folytonosság van, e nevek hasonló nyelvû, vallású és mûveltségû népet takarnak."

A szerzõ voltaképp mindent részletez-kibont, tárgyi bizonyítékokat említ meg a három részes dolgozatában. Kitér az összes vallás - és kultúrtörténeti elemre - az õsidõktõl egészen Mátyásig - az adott történelmi vonatkozásokkal egyetemben. A mû végén terjedelmes bibliográfia található, köztük Papp Gábor és Szántai Lajos írásai, de Badiny Jós Ferenc, Baskói Magyar János, Berze Nagy János, Bíró Lajos, Endrey Antal, Forray Zoltán Tamás, Gönczi Tamás, Kiszely István, Kosdi Tamás, Magyar Adorján, Molnár V József, Tóth Tibor, Varga Géza, Wass Albert munkái is .
272 #75 272
- 2011. August 22. 21:33:30
Nyilas!
Látom végtelen sötétség honol az elmédben!
Már a kérdésfelvetésed is egy nagy moslék!
Mocskold csak nyugodtan azokat akik évszázadokon át igaz magyarként éltek, harcoltak és haltak ezen a földön! Ez minden tudományod! Szánalmas!
Nyílván akkor te Mátyás királyt is egy magyarellenes hittérítõnek gondolod! Csak mert már az õ idejében is igencsak híres volt a Báthory család, olyannyira hogy Kinizsi Pál mellett a Fekete-sereg egyik kapitánya egy Báthory volt!
Te egy álom világban élsz, és az általad képviselt álláspont, amely az elmúlt ezer év minden magyar hõsét, sõt minden egyes magyart kivétel nélkül mocskolni próbál, az nem egyéb, mint az emberi hiszékenység és butaság vámszedõjeként elkövetett történelmi szenvelgés tette!
Hát....
Egészségedre!
Sad
267 #76 267
- 2011. August 23. 00:15:54
Jano!(fiam-batyam-ocsem!)amit akarsz!Nagyon sajnalom,hogy odahaza most a birka orszagra ilyen vilag van.Mondjuk a begeto birkakat nemis annyira,de az igazsagot hordozokat mar igen sajnalom.Azt is,hogy egyesek mint te is, csak ugy minden ok nelkul(nem a targyhoz merten)kopkodnek.Mielott ujra *begetnel*a rossz iranyban ,javaslom elobb olvassal!Tehat roviden--Geza-es Istvan hivatalossa tette azt amit ma OrR-Ban csinal.Koppany nem szorakozasbol hadakozott az arulokkal--hanem a *Jujjdejo*keresztenyseg ellen probalt valamit csinalni---de a tenyek(nemet lovassag---koppany foldarabolasa---a Sauli tanitas bevezetese Roma altal---a levagott kez---mind-mind tortenelmi esemenyek.Persze te vagdalkozhatsz--meg kocsogoshetsz--a TENYEK attol meg tenyek maradnak.A sok kiralygyilkossagok te szerinted mind veletlenek voltak?A sauli szolgak tettek a dolgukat az osmagyarsag ellen.Fenykepem nincs az akkori idokrol-de szeretnelek megkerni,hogy tajekozodjal,mert igy csak kovalyogsz mint a kacsafos a levegoben.Mondjuk jol hangzik amit itt eldurrantottal,de mint irtam mielott kopkodsz tajekozodj!Meg egy barati tanacs---rossz iranyban lovoldozol--az irany a cion parlament-ha meg nemtudtad volna.Csak a miheztartas vegett.
Tisztelettel!int
267 #77 267
- 2011. August 23. 00:26:02
Folytatnam a sauli askalodok,es lakajaik mukodeset.Jelen napajainkra a tenyek---a sauli tanitasnak a nemzetrombolo hatasat lehet tapasztalni-----a minap Mrs.Clinton gratulalt a *Koztarsasaghoz*Augusztus 20-a alkalmabol*--persze hozzatette,hogy milyen hatassal volt ra amikor nemregiben magyarorszagban jart, kiemelte a Tom Lantos intezet jelentoseget....stb..stb..Egyszoval tetszik neki,ahogy a *Jujjdejo*keresztenyek osszefognak,es mukodnek odahaza a lakajok iranyitasa altal.DE--ha a Jano felek esetleg maskeppen latjak,csak nyugodtan betuzzek ide *tajszolassal*is!int
Amugy bocs janó hogy egy szarházi vagyok, de tegnep annyit vérszerzödtem hogy elvesztettem az eszem. Persze az alkohol is közrejátszott. Igazad van mit pofázok itt mikpor nincs is agyam. És már magyarul sem tudok. Rájöttem tényleg egy szánalmas szar vagyok.int
1496 #78 1496
- 2011. August 23. 07:56:14
A Hun!

A pálya szélérõl bekiabálók mindig azt hiszik, hogy igazuk van!

De lépjünk tovább, hogy haladjunk!

Szent László királyunk talán vitán felül áll mindkét oldal részérõl.
Õ avatta szentté Istvánt.
Õ, aki Koppány leszármazottja volt, és mégis így cselekedett!
Ha azt sem hisszük el, hogy tudta Szent László, mit kell tennie, akkor máris áshatjuk magunknak a gödröt, mert nem valók vagyunk a MAGYARSÁG örököseinek.

Csak halkan jegyzem meg, hogy érdekes vallás lehetett Szent László korában Magyarországon, ha a váradi püspöknek lánya volt, amit nem is kellett titkolni! Kereszténység, de nem olyan, mint máshol!

Ha mi itt élõk neked nem felelünk meg a gondolatainkban, cselekedeteinkben, akkor gyere haza, és csináld jobban!
1168 #79 1168
- 2011. August 23. 08:51:05
SzuhaMaka! A 08.21-i írásoddal nem vagyok ellentmondásban. Gyakorlatilag te is elismered,hogy a vérszezõdésben foglaltaktól eltérõen cselekedett István. Ez TÉNY. Szántai Lajos http://www.magyarvagyok.com/videok/29-Oktato/59802-Szantai-Lajos-Otekit.html ebben a videóban nem tör pálcát sem István,se Koppány felett,hanem az 1983-as István a király c. rockoperában foglalt hamis képet tárja fel. nyilvánvaló,hogy az idegenszívû szövegíró,Bródy János milyen célból írta így. Sajnos eredeti forrás nem nagyon van,a Szent István intelmei is a habsburg albert korából való másolatok ki tudja milyen érdekek szerint átírva.A Gesta Hungarorum meg ugye a finnugrizmust ránkerõltetõ hunsdorfer óta nem "hiteles" forrás. A bejövõ idegenekkel kapcsolatosan is lehet a helyzet,mint a milliomosokkal: "csak az elsõ milliómat ne kérdezzétek,a többivel már el tudok számolni." Ki tudja milyen érdem szerint kapták a birtokot, a címet?! Egy biztos magyar irtások tömegével voltak és a magyarság emlékeinek irtása is. Ezért nincs hiteles történelem. A történelmet meg ugye mindig a gyõztesek írják. Mi sajnos a saját hazánkban István után összességében vesztesek voltunk.A nemesség jelentõs része nem magyar lett.Magyarország Istvántól már nem az az ország,ami ÁRPÁD MAGYARORSZÁGA volt. Istvántól van folyamatosan az,hogy belsõ vitákat az egyik vagy mindkét fél külsõ,idegen segítséggel kívánja megoldani. És a judeo-kereszténység ránkerõltetésével pedig súlyos identitástudat-vesztést szenvedtünk el. Az identitástudat fontosságát pedig a pszichológiából is tudjuk.Azt is tudjuk,hogy nemcsak az egyén,de a nemzet életében is fontos az ép,erõs önazonosságtudat! (Lásd Riztman: Az identitástudat zavarai c. mûvét a Medical Hypnoanalitic c. folyóiratban)
Arany! Nem tudjuk hitelt érdemlõen bizonyítani,hogy Szent László valóban szentté avatta-e Istvánt! Ezzel kapcsolatban mindössze egy irat van a vatikán részérõl,hogy hozzájárulnak a szentté avatáshoz. De Szent László királyunk levele a vatikánhoz nincs meg! Ez így fölöttébb gyanús,de az viszont tény,hogy õsi magyar szokás volt az árulók jobbjának levágása!
Sajnos Magyarország ellenségei mindig is sikeresek voltak a nemzet megosztásban. Igaz ez Koppány-István, Kossuth-Széchenyi esetében,de más esetekben is. Igyekeztek mindig káoszt teremteni és a káoszból hasznot élvezni!
9 #80 9
- 2011. August 23. 12:05:37
Csak ámulok!
Ezek szerint a magyar király döntését, ha azt írásban utólag jóváhagyja egy római vallási vezetõ, az szerinted nem elég bizonyíték a középkorban még természetes, az erõviszonyok alapján kialakult hagyományt híven követõ rangsorra?

Igen, kb. ennyi volt a beleszólási joga a pápának, hogy Magyarország határain belül, ahol a magyar rítusú vallást gyakorolták, a vallási vezetõ, vagyis egy személyben a mindenkori magyar király dönt!
Vajon mit jelenthet ez? És amely magyar rítus igencsak különbözött Rómáétól! Lásd a pálosokat s a velük való habsburg leszámolást - napjainkig továbbvíve a gyûlöletet irántuk.
Én itt válok mindig éberré, mégpedig VISSZAMENÕLEGESEN. Mi motiválhatja õket erre a mérhetetlen gyûlöletre?
Ez miért merült feledésbe mára?
Elsõ benyomásom, hogy csakis azt kell titkolni, ami valakiknek az elkövetett ármánykodására bizonyítékot és ezáltal rossz fényt vet. Kötelezõen ebbõl indulok ki. Az agymosás látható eredménye mára 95 %-os, a magyar történelem finnugrasztása szintén valami ordenáré hamisítás. Egészen megdöbbentõ és mérhetetlenül pofátlan követelmény!
Amíg a hamisításaik nem leplezõdnek le véglegesen, addig én szeretettel zárom szívembe az õsöket, hiszen enyémek mindenestül, ha már ide születtem...
Tehát: aki egyben hazudik, az másban is gondolkozás nélkül megteszi. És itt a környezõ sok-sok állam ezt egy közös sunyítás alatt teszi, ez nyilvánvaló.
Más:
Az esztergomi érsek, mint hercegprímás és aki a magyar koronázás legfontosabb, elsõ helyen felsorolt köteles résztvevõje, bizony-bizony a pápa után követlenül következõ egyetlen, egyedi és "vén-európai" egyházi rang!
Legalább gondolkozzunk el, hogy e címen a legutolsó személy, vagyis Mindszenty miért is lett elüldözve?
Neki lett volna csak és kizárólag a szent korona ügyében és a középkor óta még kényszerûen elismert, de idegeneknek tabu(!) "Mária országá"-ban, a király nevében (hiányában) intézni az országos ügyeket, amíg rendezõdik pl. a háború utáni helyzet! Megszállás ide vagy oda,
a nemzet hagyományos törvényeit, alkotmányát, töretlen jogfolytonosságát
szemmeltartani egyedül Mindszentynek állt jogában és így csakis neki kellett illetve lehetett volna rendeznie a többszáz éves szokásjog szerint.
Ezt akadályozták meg és tették fizikailag lehetetlenné egyhangúlag, összefogva õsi ellenségeink.
Ezért lettünk mi ún. utolsó csatlósok kizárólag, nem a valódi tények miatt!
Csak ennek örve alatt kényszeríthették ránk a németek büntetését is jelentõ alkotmányt a gyõztestõl, bár ideiglenesnek titulálva...
Ez volt az egyedülállóan különleges jogosítványa a mi hazánkban a hercegprímásnak!
Más:
Csak elõadásból hallottam, hogy még Kádár idejében is (!) elõfordult, hogy az eredeti királyi felosztású egyházi körzetek élére püspököt jelöltek és ezt a vatikán küldte meg Kádárnak, mert a mindenkori magyar állami vezetõ aláírása szükséges volt hozzá.
Még 1956 után is így kellett lefolytatni a püspökválasztást a régi rend szerint!
És ez meg is történt valamelyik elcsatolt területen, azt hiszem az akkori Csehszlovákiában. Persze azóta északon is tovább rombolják a pár éve még érvényben volt királyi REND-et.
Emlékszik erre valaki?
Más:
Mit jelentenek mindezek a jelek, jelenségek? El kéne ám gondolkodni: hogy is van EZ igazából?
Ki, kinek az alárendeltje a középkori királyságból indított szokások folytonosságában?
Nem csak és kizárólag a felszínen kell maszatolni a múltat. (Tisztelet a kisszámú kivételnek!)
Számomra a legmeglepõbb, hogy két lehetséges változat közül a rosszabbikat kenjük saját múltunkra, mint a mazochisták, ami pedig egykori mindennapi erejével már ezredévek óta ellenséges környezetben tartja meg
a nemzetet máig.
És ez számomra szívbéli hozzáállást igényel, szinte követel, s amelyet az évrõl-évre a megismert újabb objektív tények be is bizonyítanak és visszaigazolják helyes hozzáállásomat. Mintha ismeretlen tablókép apró mozaikdarabkái kerülnének napvilágra...
Örvend a szívem ilyenkor.
.
Nem írok ennél többet már a témához! A fenti cikkel amúgy sem tudok mit kezdeni magyar lélekkel.

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.
Generalasi idö: 0.09 masodperc
635,082 egyedi latogato