Naplóm/Verseim

Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Kazah és türkmén bankok iránt is érdeklõdhet az OTP

Vagyis, az oroszok megvásárolják az OTP-t. Ennyi!
Az OTP csoport az oroszországi és a bulgáriai leánybankjával a legelégedettebb, és érdeklõdést tanúsít kazahsztáni és türkmenisztáni bankok iránt - mondta Csányi Sándor, az OTP elnök-vezérigazgatója a Vedomosztyi címû orosz üzleti lapban szerdán megjelent interjúban.

Az OTP külföldi terveirõl elmondta: Oroszországban, Bulgáriában, Ukrajnában és Montenegróban, ahol a leánybankok jelentõs piaci részekkel bírnak, az OTP azon van, hogy ezt a piaci részt megõrizze és növelje.
Romániában, Szerbiában, Horvátországban és Szlovákiában, ahol csekély az OTP piaci része, állandóan vizsgálják az újabb akvizíciók lehetõségeit. Azerbajdzsánban korábban szándékozott a csoport bankot vásárolni, s a tárgyalások már elõre haladtak, amikor az OTP a válság miatt visszalépett - mondta.
"Jelenleg azt kutatjuk, milyen piacok lehetnek még érdekesek a csoport számára. Ez a volt Szovjetunió és Ázsia államaira vonatkozik. A lehetséges célpontok között van Kazahsztán és Türkmenisztán. Számunkra különösen fontos, hogy a piaci rész legalább 10 százalék legyen, és hogy ehhez megfelelõ betétállomány járuljon" - jelentette ki.

Forrás: Link

Hozzaszolasok

1061 #1 1061
- 2011. June 17. 16:22:13
Vagyis, az oroszok megvásárolják az OTP-t. Ennyi!

Dehogy vásárolják!

Imre, ne legyen már orosz-mániád.
2 #2 Olvaso
- 2011. June 17. 18:31:29
changer, igazad van! nem az orosz, hanem a kínai, vagy akit még akarsz. Ja, ne azt hidd, hogy ez két nap alatt történik. Bele telhet két hónapba, esetleg évbe is. Ez nem a mániám miatt van - arra Lítiumot szedek! pihi, hanem a tendencia miatt.

Szakszis, egyszerre írtunk. Nos, nehogy azt hidd, hogy annyival. Tudod, soros is a tõzsdét figyeli, s ha egy pillanat alatt lehúzzák a rolót, miközben bevitték a málnásba, annyi is volt a vagyonának.
1061 #3 1061
- 2011. June 17. 19:34:45
...Mert nem sértésbõl írtam, de tényleg, de azért nem árt a racionalitás talaján állni, és úgy végiggondolni az egészet. Én is szeretnék hinni végre a maciban, mert ennyi zsidó okozta szenvedés után a világra ráférne már egy megmentõ-nagyhatalom, de azért naív vágyaink ne legyenek.

Ehhez a gondolatomhoz kapcsolódik az elõzõ hozzászólásom után megjelent jövönk.info cikk. Ne haragudj Imre, de most megint abba a szakaszba érkeztél, amelyik szinten nem teljesen értem a logikád a nagyvilág híreinek elemzésérõl.

Leszámítva a jövönk . info önkényes szubjektivitását a hazai események tudósításakor, a nagyvilágról szóló elemzéseik nemhogy kitûnõk, de zseniálisak, világosan elemezve, stb. Nincs hozzá fogható hírportál. Azért írom ezt csak ide, mert máshol nemigen tehetem meg, hogy dícsérjem õket.

Nos, ami az orosz mániát illeti, õk is írnak errõl:

http://www.jovonk.info/2011/06/17/vilag-torteneseinek-realis-ertekelese

Oroszország politikai és katonai hatalom, erõs gazdasággal és egyre erõsödõ erkölcsi háttérrel. Ugyanúgy saját érdekei szerint dolgozik, mint bármely más állam. Önzetlen, világmegmentõ Teréz anyaként kezelni ugyanolyan botorság lenne, mint tagadni az országban zajló pozitív irányú fordulatot. Az iszlám világgal közös ellenségük Amerika, ugyanakkor a csecsen-kérdésbe is belefolyó al-Kaida vezérét nyilván nem siratták meg. Meglepõ?
2503 #4 2503
- 2011. June 17. 23:34:13
Az oroszok nem zsidók, de nem is magyarok. Gyarmatosító, terjeszkedõ politikát folytatnak, csakúgy mint a zsidók, németek, amcsik, stb.

Magyarország, a Kárpát medence európa közepe, központja. Akié a központ, azé európa. Akié európa, azé talán az egész földgolyó.
Vagyis mindenki ezt a területet akarja elfoglalni nyugatról, keletrõl, északról és délrõl. Ha nyugatiak jönnek be, a keletiek kapnak a fegyverhez, ha keletiek, akkor a nyugatiak vágnak vissza. Ha a zsidóhoz kötjük a szekeret, az orosz fog betámadni, ha az oroszhoz, akkor a zsidó. Sosincs béke, amíg a szekeret bárkihez is kötjük, mert bármelyik oldal jelenléte ezen a területen mindig egy hegyes kés lesz a másik fél oldalában.

Vagyis csak egyetlen megoldás lehetséges: megtisztítani az országot, saját erõnkbõl, és fenntartani a központot kizárólagos magyar kézben. Kitakarítani zsidót, oroszt, egyáltalán mindenkit aki nem magyar. Mert aki itt nem magyar, az szolganép, alárendelt jogokkal a magyar õslakókhoz képest, és ezt vagy elfogadja, vagy eltakarodik innen, vagy meghal.

Aki zsidóval szövetkezik, hazaáruló. Aki orosszal szövetkezik, hazaáruló. Aki magyarral szövetkezik, hazafi.

A zsidó és orosz egymás ellensége, de mindkettõ gyarmatosító, vagyis magyarellenes. Hadd öljék egymást, mi pedig tegyük a saját dolgunkat.

A mézes macis romantika hazaárulást is eredményezhet, úgyhogy óvatosan a gyerekes ábrándokkal.

Egyetlen lehetõség: saját magyar erõnkbõl megtartott központ. Ha eltakarítjuk a zsidót, az orosz megnyugszik. Ha eltakarítjuk az oroszt, a nyugat megnyugszik. Minden ellenségünk megnyugszik, ha nincs itt az ellensége az oldalában. Mi teretmhetjük meg az európai békét, de csakis egy módon: nem szövetkezve sem orosszal sem némettel sem zsidóval, sem a római pápával, kizárólag saját magyar erõbõl.

A tisztogatásnak és nevelésnek folyamatosnak kell lennie, hogy biztosítjuk az ország állandó tisztaságát, mert akkor nem jön be se hangya se csótány, vagy ha bejön is, hamar eltûnik.

Létrehozhatjuk a kizárólagosan magyar fennhatóságú békezónát kelet és nyugat, észak és dél között. Ez tulajdonképpen minden oldal érdeke, és ha látják, hogy a béke erõs kézben van, akkor elõbb utóbb támogatni fogják a rendszert, mert így mindenki megnyugodhat, és egymást fegyelmezhetik, amivel nekünk is szívességet tesznek.

Ha ez nem megy, vagyis a saját erõbõl megtisztulás, akkor semmilyen segítség már nem segíthet rajtunk, akkor kihalásra ítélt, végzetesen meggyöngült nép vagyunk, amelyik nem érdemli meg a jövõt. Ez a természet törvénye: a gyengék elpusztulnak.

De úgy érzem, menni fog. Viszont a külföldi segítséget mindenki felejtse el, mert az csak mese habbal, színes lufi gyerekeknek, ebbõl az álomból is fel kell ébredni.
119 #5 119
- 2011. June 17. 23:39:30
kétlem, hogy hagyják. Persze kepirgálni lehet a maradékot és legalább piacgazdálkodás lesz Wink
119 #6 119
- 2011. June 17. 23:49:52
magyar sámán,

jópár klisét kifelejtettél. Mag népe satöbbi. Az a baj, hogy sokan nem veszik észre, hogy amellett, hogy semmit az ég egy adta világon nem ültettek át a gyakorlatba ismétlik õket rendületlenül.

Maradjunk a földön. Igazad van az óvatossággal Oroszországgal (tkp. mindennel) szemben. De a beazonosított ellenséggel szemben az oroszok csak segíteni tudnak. Voltam náluk párszor, hidd el, hogy más mentalitás. Annyit még a magyarok és lengyelek se szenvedtek a zsidóktól, mint éppen az oroszok. Hodorkovszkij sitten, Berezovszkij, Abramovics határon kívül, Mogiljevics õsei kazár temetõjében. Képzeld ugyanezt Semjénrõl, Lázárról - lehetséges? Ott már több bûnös is tényszerûen megkapta a maga büntetését, kinek mennyi dukált.

Nem kívülrõl kell várni a megváltást és semmit se csinálni. Okosan csinálni és akkor lesz segítség is. Kóhnék (önmagukon kívül) mindenkinek a bögyében vannak.
1061 #7 1061
- 2011. June 18. 23:23:40
kerecsen

Csak nem gondolod komolyan, hogy beveszem ezen az oldalon hangoztatott agymenéseket?
Ide írogatunk egymásnak, meg minden, de ennyi..

Akkor hiszem el, ha a kisvárosom utcáin vonulnak majd végig az orosz tankok.

Nagyon sajnálom, tényleg, de jó lenne tudomásul venni, hogy hiába van szükségünk szövetségesekre, senki se fog idejönni és segíteni rajtunk.

A cionisták ellenlábasait nem igen érdekli, hogy mi történik a magyarokkal. 2 x volt a rendszerváltás lehetõsége Magyarországon. '89 és 2010 = full Jobbik gyõzelem minden lejáratás ellen. Gondolom, várták az eredményét a normálisabb nemzetek. De ha a magyarok nem használták az eszüket, hogy másodszorra se rontsák el a rendszerváltást, hát az az õ bajuk. A kutyát nem érdekli, hogy mi lesz a magyarok sorsa. Ugyanolyan birkává züllesztett nép, mint az amerikai átlag, vagy a német átlag. Sajnálom, de Bilderbergék [khmm] jó munkát végeztek. És amíg Magyarországon az egyéni érdek megelõzi a közérdekre való törekvést, és mindenki irigy, öncélú lesz, nem lesz ön-feláldozás, addig a magyarok szép lassan felzabálják egymást az összefogásra képtelenségük miatt.

Minden nap gondolkodom, eltûnõdök a magyarság végzetében vagy sorsában.

Sajnos arra jutottam, hogy ki fog halni a magyarság. Olyan erõk akarják azt, hogy mi kipusztuljunk, ami ellen felvenni a harcot csak mártírhalállal lehet. De ki lesz az, aki(k?) képes a magyar nemzetért meghalni?
Ráadásul olyan intelligenciával megáldott emberek állnak fölényben, amivel a magyar átlagot simán le lehet gyalulni, megtéveszteni, stb...

Igen, az Imre elmondta, hogy a tudattal lehet megmenteni a nemzetet. De hogy adsz értelmet annak, aki le van butítva, aki pedig értelmes, az kollaboráns lett?

Ide olyan ember kellene, aki értelmes és önfeláldozó. Vona Gábor? Hát nem tudom.
Egy biztos: Nem minden jobbikos halna meg, ha tényleg oda kerülne a sor. Dúró Dóra biztos nem. Õ azért nem, mert
kellette magát virító göncben a választások éjszakáján. Nos, akinek ez fontosabb, erre ad, ennyire sokra tartja magát, attól ne várjuk, hogy eldobná az életét a jövendõ magyarságért.

És most õszintén: Ha saját vezetõinknek nem érdeke, akkor mennyire lenne érdeke egy szomszéd országnak a mi túlélésünk?

Hiszem, hogy ha valóban fel akarjuk támasztani Magyarországot, akkor a magyarnak túl kell lépnie saját gyengeségein, korlátain és mindent eldöntõ élet-halál harcként kell felfognia a nemzetmentést. Csak így gyõzhetünk!

Így is sokat írtam feleslegesen, nem akartam ennyit, mert kár szaporítani a szót, a tettek beszélnek.
1213 #8 1213
- 2011. June 19. 06:24:46
Téééényleg!!! A Gabi!!! A Vona. Hogy erre eddig nem gondoltam!!!
Na õ aztán egy igazán jó példa magyarság-mentõnek.
Bár, ha a mártír-meghalására gondolsz, akkor ezt az ötletet én is támogatom. :/
3263 #9 3263
- 2011. June 19. 06:45:23
Két kollégámmal beszélgettem a minap. Arról volt szó, hogy mindig a látható kép mögé kell nézni, mert van egy láthatatlan hatalom, ami profin menti át magát egyik rendszerrõl a másikra. Nem kellett kimondanom, hogy a zsidókról van szó. Megbeszéltük, hogy minden hitelesnek hitt ember névváltoztatásait, felmenõit ellenõrizni kell. Erre meg is jegyezték, hogy a Vona, az nem zsidó név nem? Mondom nem, de ez is csak egy mûvésznév volt eredetileg, csak aztán felvette. Azonnal guglizott az egyikük, és mikor meglátta, hogy szül.: Zázrivecz, összenéztek a másikkal, és csak ennyit mondtak: "b@ssza meg, ezt benéztük. Mindketten rá szavaztunk". Ezután felmerültek a "de akkor kire" jellegû kérdések, és innentõl úgy fogadták be az infókat, mint MO a zsidókat.

Öröm volt látni :)
3263 #10 3263
- 2011. June 19. 06:46:59
Még valami, ezúttal a témához. Csak én érzem úgy, vagy van valami halovány versengés az oroszok, és kína között a magyar érdekeltségért?

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.
Generalasi idö: 0.09 masodperc
657,109 egyedi latogato